Hepsiburada Mağaza Açma Rehberi 2021

17 Ocak 2019
Sinan Oypan
Hepsiburada Mağaza Açma Rehberi 2021

Hepsiburada mağaza açma diğer bir deyişle Hepsiburada dükkan açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. Türkiye’nin en eski e-ticaret sitelerinden biri olan Hepsiburada’da mağaza açmak ve kendi ürünlerinizi buradan satmak istiyorsanız, takip etmeniz gereken bir takım adımlar bulunuyor. Hepsiburada mağaza açmak ve tüketicilere ulaşmak, firmanızı farklı hedef kitlelere ulaştırmanıza yardımcı olurken, e-ticaret siteniz için alternatif bir satış kanalı oluşturmanıza da yardımcı olur.

Hepsiburada mağaza açma rehberimizde, kendi mağazanızı açmak için neler gerektiğini, Hepsiburada mağaza ve komisyon ücretlerini, Hepsiburada’da mağaza açmak için gerekli belgeleri paylaşırken, bu kanal üzerinde satışlarınızı artırmak için neler yapabileceğiniz ve neden bir e-ticaret sitesi kurmanız gerektiği üzerinde de duracağız.

BÖLÜM 1

Hepsiburada Hakkında

Hepsiburada, 2001 yılında itibaren Türkiye’de online alışveriş sektöründe yer alan önemli oyunculardan biri. İlk kurulduğunda kendi stoğundaki ürünleri doğrudan tüketicilere ulaştıran bir B2C e-ticaret sitesiyken, son yıllarda farklı şirketlerin kendi mağazalarını açarak, kendi ürünlerini satabildikleri bir online pazaryeri oldu.

Hepsiburada nedir?

Hepsiburada, 2001 yılında itibaren Türkiye’de online alışveriş sektöründe yer alan önemli oyunculardan biri. İlk kurulduğunda kendi stoğundaki ürünleri doğrudan tüketicilere ulaştıran bir B2C e-ticaret sitesiyken, son yıllarda farklı şirketlerin kendi mağazalarını açarak, kendi ürünlerini satabildikleri bir online pazaryeri oldu. Hepsiburada’da şu an 30 kategoride 12 milyondan fazla ürün, internetten alışveriş yapanlarla buluşuyor.

Hepsiburada nasıl çalışır?

Hepsiburada, bir B2C, yani şirketten tüketiciye iş modeli ile çalışıyor. Tüketiciler, bu siteye gelerek aradıkları ürünleri sepetlerine ekleyerek, satın alabiliyorlar. Hepsiburada’nın bir sanal pazaryeri haline gelmesiyle beraber şirketler Hepsiburada mağazası açma talebinde bulunarak, kendi dükkanlarını da burada açabiliyorlar.

Hepsiburada farklı şirketlere kapılarını açtığı gibi, kendi stoğunda da ürünler bulunduruyor. Bu sebeple de tüketiciler ürün kategorilerine göre ya Hepsiburada’dan ya da herhangi bir satıcı firmadan ürünleri satın alabiliyorlar.

Hepsiburada mağazası açan firmalar, ürünleri tüketicilere kendileri göndermekle yükümlüler. Yani Hepsiburada mağazası açtığınızda ürünlerinizi Hepsiburada’ya değil, doğrudan tüketiciye kendiniz göndermiş oluyorsunuz.

Hepsiburada ve benzeri pazar yerleri nelerdir?

Hepsiburada’ya benzer şekilde çalışan daha farklı pazaryerleri de Türk e-ticaret ekosisteminde bulunuyor.bulunuyor. İnternet kullanıcılarının sıklıkla tercih ettiği bu pazaryerlerini şu şekilde listeleyebiliriz.

BÖLÜM 2

Neden Hepsiburada'da Mağaza Açmalıyım?

Hepsiburada, Türkiye’nin en bilindik ve en eski e-ticaret şirketlerinden biri. Bu da onu güvenilir ve bilindik bir marka haline getiriyor.

Neden Hepsiburada Mağazası Açmalıyım?

Hepsiburada, Türkiye’nin en bilindik ve en eski e-ticaret şirketlerinden biri. Bu da onu güvenilir ve bilindik bir marka haline getiriyor. Hepsiburada’da mağaza açamak, Hepsiburada’nın gücünden yararlanmanız için bir fırsat haline gelecektir. Bu mecranın kendi kitlesinin bulunması ve tüketicilerin bu mecraya güvenmesi, sizin de satışlarınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Hepsiburada Mağazası Avantajları

Geniş çaplı bir kitleye ulaşabilirsiniz

Hepsiburada’nın kendine ait bir kitlesi bulunmakta ve siz de Hepsiburada mağazası açtığınızda bu kitleye ulaşma fırsatı bulursunuz. Sıfırdan bir hedef kitle yaratmaktansa mevcut bir kitleye ulaşmanız, marka bilinirliğinizi daha hızlı bir şekilde duyurmanıza da yardımcı olur.

Hepsiburada’nın marka gücünden faydalanırsınız

Bu mecrada bir mağaza açtığınızda kendi şirketinizin arkasına aynı zamanda Hepsiburada gibi bir gücü de almış olursunuz. Böylelikle Hepsiburada’nın firmalara sağladığı avantajlardan yararlanabilir ve satışlarınızı bu şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Tüketiciler Hepsiburada’ya güvenirler

Tüketiciler tanımadıkları bir siteden alışveriş yapmaktansa bildikleri ve güvendikleri bir siteden alışveriş yaparlar. Bu noktada da Hepsiburada’nın marka gücü, sizin de tüketicilere bu güveni vermenizi sağlar. Tüketiciler Hepsiburada üzerinden de olsa sizin mağazanızından sipariş verdiklerinde markanızı tanıtma şansı elde etmiş olursunuz.

Hepsiburada Mağazası Dezavantajları

Rekabette öne çıkamamak

Hepsiburada’da mağaza açan birçok firma olduğu için bu firmalar arasından sıyrılmanız zor olabilir. Ek reklam çalışmaları ya da fiyat rekabetine girmeniz gerekebilir. Bu da ciddi bir rekabetle baş edebilecek gücünüz olması gerektiği anlamına gelmekte. Bu rekabetle baş edememeniz ve ürünlerinizi öne çıkartmamanız, satış yapmamanıza neden olabilir.

Komisyon ücretleri

Her online pazaryerinde olduğu gibi Hepsiburada’da mağazalar için komisyon ücretleri bulunmakta. Ürünlerinizin satış fiyatlarını belirlerken bu komisyon bedellerini de dikkate almanız gerekecektir. Tabii ki bu komisyon oranları ürünlerin satış fiyatlarının artmasına neden olacağı içi fiyat rekabetine girmekte zorlanabilirsiniz.

Marka yaratmanız zordur

Hepsiburada’nın gücünü arkanıza almış olsanız da tüketicilerin nezdinde bir marka yaratmanız bu mecralar üzerinde bir hayli zordur. Çünkü tüketiciler bir ürün aradıkların herhangi bir mağaza aramazlar ve bu ürünün kim tarafından satıldığı ikinci plandadır. Tüketici bir sonraki alışverişinde yine aynı mağazadan alışveriş yapmayı planlayamayabilir; bu da doğal olarak bir marka değeri yaratmanızın önüne geçer.

Uymanız gereken kurallar bulunur

Her online pazaryerinin kendine has kuralları olduğu gibi hepsiburada mağaza açma şartları da vardır ve bu mecralarda mağaza açan firmaların bu kurallara uymaları beklenir. Bu kurallara uyulmaması durumunda cezai yaptırımlar uygulanabildiği gibi firmanın mağaza üyeliği de iptal edilebilir.

BÖLÜM 3

Hepsiburada Mağaza Açma Süreci

Hepsiburada’da mağaza açmak için bir şirket olma koşulu aranmakta. Gerçek bir şirket olmadan, Hepsiburada üzerinde satış yapmanız mümkün değil. Şirket sahibi olmadan satış yapmak isteyen kişiler GittiGidiyor’u tercih edebilirler.

Hepsiburada Mağaza Nasıl Açılır?

Hepsiburada’da mağaza açmak için bir şirket olma koşulu aranmakta. Gerçek bir şirket olmadan, Hepsiburada üzerinde satış yapmanız mümkün değil. Şirket sahibi olmadan satış yapmak isteyen kişiler GittiGidiyor’u tercih edebilirler. Ancak şirket sahipleri kendilerinden talep edilen evrakları temin etmeleri durumunda Hepsiburada mağazası açabilirler.

Hepsiburada mağazası açmak için bu sayfası ziyaret edebilirsiniz.

“Hepsiburada

Hepsiburada Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?

Hepsiburada’da mağaza açmak için bir takım bilgileri sağlamanız ve gerekli belgeleri Hepsiburada’ya sunmanız gerekmektedir. Hepsiburada dükkan açmak ile ilgili bilgileri ve belgeleri ise şu şekilde sıralayabiliriz;

  • Vergi Levhası
  • İmza sirküleri
  • Banka bilgileri
  • Faaliyet Belgesi
  • Ticari Sicil Gazetesi’nde yer alan unvan ve adres bilgileri, Vergi Levhası ve Faaliyet Belgesi’nde yer alan bilgiler uyuşmalıdır
  • Şahıs firmalarının, Ticaret Odası kayıtları bulunuyorsa bu evrakların sunulması gerekmektedir; eğer bu kayıt bulunmuyorsa, bu evraklar gerekli değildir,
  • Tüm belgelerde kaşe ve ortakların ıslak imzasının bulunması gerekmektedir

Hepsiburada Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?

Tüm evraklarınızı eksiksiz bir şekilde doldurduktan ve ürün kategorileriniz ile ürünlerinizi belirttikten sonra Hepsiburada tarafından mağazanızın onaylanması ya da talebinizin reddine dair size bir geriş dönüş yapılacaktır. Hepsiburada tarafından bilgilerinizin onaylanması durumunda mağazanızı açarak satışa başlayabilirsiniz.

Hepsiburada'da Mağaza Açmadan Satış Yapılır Mı?

Hayır, Hepsiburada’da mağaza açmadan satış yapmanız mümkün değildir. Satış yapabilmek için hem bir şirketinizin olması hem de Hepsiburada tarafıdan onaylanmış bir hesabınızın olması gerekir.

Hepsiburada’da Mağaza Açmak Ücretli Mi?

Hepsiburada mağaza fiyatları / hepsiburada mağaza ücreti var mı? Hepsiburada’da mağaza açmak ücretsizdir. Hem mağaza açılımında hem de açıldıktan sonra firmalar herhangi bir ücret ödemeden Hepsiburada üzerinde satışlarını yapabilirler. Açma bedellerinin yanı sıra aylık ücretler de bulunmamaktadır.

Hepsiburada’da Kargolama Seçenekleri

Hepsiburada’da satış yapan firmalar, kargoları kendileri doğrudan alıcıya göndermekle yükümlüdürler. Bu gönderimleri yaparken, Hepsiburada’nın sunduğu kargo anlaşmaları ile kargo gönderim ücretleri üzerinde daha iyi teklifler alabilirler.

Ürünlerin alıcıya temin edilen süre içerisinde gönderilmesi oldukça önemlidir. Ürünün kullanıcıya geç gönderilmesi, yanlış ürün gönderilmesi ya da ürünün hiç gönderilmemesi gibi durumlarda Hepsiburada ilgili firmaya cezai yaptırımlar uygulamaktadır.

Hepsiburada Komisyon Oranları

Hepsiburada Komisyon Oranları / Hepsiburada mağaza komisyon oranları farklı ürün kategorilerine göre değişiklik göstermektedir. Tek bir komisyon oranı belli olmadığı için mağaza açma esnasında temin edilen Ek-3 Pazaryeri Satıcı Bilgileri Formu’nda size bu komisyon bedelleri sunulmaktadır. Sizin ürünlerinizle ilgili olan komisyon bedellerine göre ürün fiyatlarınızı belirleyebilirsiniz.

BÖLÜM 4

Hepsiburada Mağaza Vergi Süreci

Hepsiburada üzerinde satış yaptığınızda, yaptığınız satışlar üzerinden vergi ödemekle yükümlü olursunuz. Türkiye Cumhuriyeti yasaları gereğinde internetten yapılan satışlarda vergi yükümlülükleri doğmaktadır.

Hepsiburada üzerinde satış yaptığınızda, yaptığınız satışlar üzerinden vergi ödemekle yükümlü olursunuz. Türkiye Cumhuriyeti yasaları gereğinde internetten yapılan satışlarda vergi yükümlülükleri doğmaktadır. Hepsiburada mağazası açmak için bir şirket olma zorunluluğunuz da olduğu için kestiğiniz faturalar üzerinden vergi ödemeniz gerekir.

BÖLÜM 5

Hepsiburada Mağaza Yönetimi

Hepsiburada mağazası açtığınızda ürünlerinizi tanıtmak ve satışlarınızı artırmak için bir takım dijital pazarlama çalışmaları yapmanız gerekir.

Dijital Pazarlama ve SEO

Hepsiburada mağazası açtığınızda ürünlerinizi tanıtmak ve satışlarınızı artırmak için bir takım dijital pazarlama çalışmaları yapmanız gerekir. Hepsiburada mağazası açmak tek başına yeterli olmayacaktır; bu nedenle de pazarlama ve reklam çalışmalarıyla ürünlerinizin tanıtımını yapmanız faydalı olacaktır.

Hepsiburada mağazanızı öne çıkartmak için yararlanabileceğiniz dijital pazarlama çalışmalarını şu şekilde ele alabiliriz:

Hepsiburada reklamları: Hepsiburada üzerinde ürünlerinizi öne çıkartmak için Hepsiburada’nın reklam modellerinden yararlanabilirsiniz. Belli kategorilerdeki ürünlerinizi ya da sadece belli ürünlerinizi öne çıkartmak için kategori bazlı ya da banner bazlı reklam içerikleri hazırlayabilirsiniz. Buradaki reklam ücretleri ve gösterim süreçleri Hepsiburada ile yapacağınız anlaşmalar özelinde değişiklik gösterebilir.

Adwords kampanyaları: Adwords çalışmaları e-ticaret şirketlerinin sıklıkla kullandığı reklam formatları arasında yer alıyor. Google’daki arama sorgularına yönelik sizinle ilgili anahtar kelimeleri seçerek, ürünlerinize ve Hepsiburada mağazanıza Adwords kampanyalarıyla trafik çekebilirsiniz.

Sosyal medya reklamları: Sosyal medya reklamları ürün tanıtımı yapmak, marka bilinirliğini artırmak ve farklı hedef kitlelere ulaşmak için oldukça etkilidir. Ürünlerinizle ilgili reklamlarınızı Hepsiburada mağazanıza yönlendirecek şekilde hazırlayarak, sosyal mecralar üzerinden mağazanıza trafik çekebilirsiniz.

SEO uygulamaları: SEO çalışmaları yapmak da ürünlerinizin arama sorgularında daha üst sıralarda çıkmasına yardımcı olacak uygulamalardan biri. Hepsiburada mağazası üzerindeki bilgileriniz de arama motorlarında indekslenir. Bu nedenle de buradaki bilgileri ve ürün sayfalarınızı arama motorlarına uyumlu bir şekilde hazırlamaya özen göstermelisiniz.

  • Mağaza sayfanızın açıklama bölümünde hizmetleriniz ve sattığınız ürünlerle ilgili anahtar kelimelere yer verin.
  • Ürün başlıklarında ürünün modeli, tam adı, markası, rengi gibi detayları mutlaka barındırın.
  • Detaylı ürün açıklamaları hazırlayın. Bu açıklamalarda ürünle ilgili anahtar kelimeler kullanmanın yanı sıra ürünle ilgili kaliteli fotoğraflar paylaşabilir ve açıklama bölümünde ürünle ilgili videoları da ekleyebilirsiniz. Açıklama sayfasını detaylı bir şekilde hazırlamanız, bu sayfanın daha iyi indekslenmesine yardımcı olacaktır.

IdeaSoft API ile Hepsiburada Entegrasyonu

Hepsiburada mağazası açmayı daha avantajlı ve kolay bir hale getirmek için IdeaSoft API ile Hepsiburada Entegrasyonu’ndan yararlanabilirsiniz. Bu entegrasyon sayesinde IdeaSoft altyapısı ile kurmuş olduğunuz e-ticaret sitenizdeki ürünleri çok kolay bir şekilde Hepsiburada magazanızda listelemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft Hepsiburada Entegrasyonu sayesinde birkaç adımda, ürünlerinizin varyasyonlarını, modellerini, marka isimlerini ve diğer tüm detaylarını Hepsiburada mağazanıza entegre edebilirsiniz. Böylelikle tek tek ürün açma derdinden kurtulmuş olur; hızlı ve kolay bir şekilde Hepsiburada üzerinden satış yapmaya başlayabilirsiniz.

IdeaSoft Hepsiburada Entegrasyonu hakkında detaylı bilgi almak için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

BÖLÜM 6

Hepsiburada Mağaza için E-ticaret Altyapı Seçimi

Hepsiburada mağazası açmak, tek başına internet üzerinden satış yapmak için yeterli değildir. Bir marka değeri yaratarak, tüketicilerin güvenini kazanmak için kendi e-ticaret sitenizi kurmanız gerekir.

Hepsiburada mağazası açmak, tek başına internet üzerinden satış yapmak için yeterli değildir. Bir marka değeri yaratarak, tüketicilerin güvenini kazanmak için kendi e-ticaret sitenizi kurmanız gerekir. Pazaryerlerindeki rekabet, kurallar, bir marka olarak öne çıkamama gibi dezavantajlar, işinizi bir sonraki adıma taşıyamamanıza neden olur. Bu sebeple de kendi e-ticaret sitenizi kurduğunuzda müşterilerinizle ilgili daha fazla bilgi toplayabilir; onlara daha iyi müşteri desteği sunabilir; kişiselleştirilmiş ürün önerileri yapabilir; ürünleriniz ve hizmetleriniz için daha iyi reklam kampanyaları hazırlayabilir ve işinizin tüm kontrolünü elinize alabilirsiniz.

Bu noktada da e-ticaret altyapı seçimi konusuna odaklanmanız gerekecektir. Doğru bir altyapı seçimi yapmanız, e-ticaret siteniz üzerinden güvenli bir şekilde alışveriş yapılmasını sağlarken, sitenizin de sorunsuz bir şekilde çalışmasına yardımcı olur.

Daha önce bir e-ticaret sitesi kurmadıysanız ve yazılım konusunda tecrübeniz bulunmuyorsa, hazır e-ticaret altyapı paketlerini tercih etmeniz doğru bir yaklaşım olacaktır. Hazır e-ticaret paketleri size bir paket halinde birçok hizmeti bir arada sunarak, online mağazanızı kurmanızı sağlar ve siz sadece ürünlerinizi yöneterek, satışlara odaklanabilir; arka plandaki teknik işlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Tabii ki birçok farklı e-ticaret altyapı paketi olduğu için de işiniz için doğru e-ticaret altyapısını seçerken bir takım konulara dikkat etmenizde yarar var.

Arama motoru uyumluluğu: En önemli konulardan biri seçtiğiniz altyapı paketinin arama motorlarına uyumlu olmasıdır. Siteniz üzerindeki içeriklerinizin doğru bir şekilde indekslenebiliyor olmasının yanı sıra siz de siteniz üzerinde dilediğiniz SEO çalışmasını yapabilmelisiniz.

Teknik servis ve müşteri desteği: E-ticaret altyapı sağlayıcınız size hızlı ve kalite bir şekilde teknik destek sunabilmeli; aynı zamanda da sitenizle ilgili sorunların yanı sıra e-ticaretle ilgili konularda da size gerektiğinde destek vererek, sizin işinizi daha iyi yapmanıza yardımcı olabilmesi gerekir.

Sanal pazaryerleriyle entegre çalışması: E-ticaret siteniz için ekstra bir satış kanalı oluşturmak istediğinizde sanal pazaryerlerinde mağaza açmak isteyebilirsiniz. Bu durumda da seçtiğiniz altyapı hizmetinin pazaryerleriyle entegrasyonun olması, mağaza açma süreçlerini ve ürün listeleme süreçlerini oldukça kolaylaştıracaktır.

Ürün yönetim araçları: E-ticaret sitenizdeki ürünleri de dilediğiniz gibi düzenleyebilmeli ve yönetebilmelisiniz. Ürün fotoğraf ekleme, video ekleme, açıklamaları düzenleme ve ürün sayfalarında SEO çalışmaları yapmak gibi özelliklerin yanı sıra kategorileri belirleme ve alt kategori yönetimi gibi özelliklerin de seçtiğiniz altyapı paketinde olmasına dikkat etmelisiniz.

Blog ve e-posta araçları: İçerik ve e-posta pazarlama internet üzerinden satış yapan firmalar için önemli pazarlama kanallarıdır. E-ticaret siteniz üzerinde blog içerikleri üretebilmeniz, bu içerikler üzerinde SEO çalışmaları yapabilmeniz oldukça önemlidir. Bunun yanı sıra sitenize abone olan kullanıcılara özel e-posta pazarlama çalışmaları da yapabiliyor olmanız gerekir. E-posta pazarlama, dijital pazarlama kanalları üzerinde en çok geri dönüşüm sağlayan kanallardan biri olduğu için e-ticaret altyapı paketinizde e-posta araçları olduğundan emin olmalısınız.

Kargo yönetim araçları ve kargo anlaşmaları: Yeni bir e-ticaret sitesi olarak kargo yönetimine de özellikle önem vermelisiniz. Ürün ve stok kontrollerini yapmak, doğru siparişlerin doğru müşterilere ulaşmasını sağlamak birincil görevleriniz arasında yer alır. Bunun için de seçtiğiniz e-ticaret altyapı paketinin sizlere kargo yönetim araçları sunuyor olması gerekir. Bununla beraber artı bir hizmet olarak altyapı sağlayıcınızın kargo firmalarıyla anlaşmalarının bulunması, kargo masraflarınızı önemli şekilde azaltmanızı sağlar.

Sanal POS çözümleri: Siteniz üzerinde farklı ödeme sistemlerini entegre edebilmelisiniz. Bunun için de altyapı sağlayıcınızın size Sanal POS çözümleriyle beraber alternatif ödeme seçeneklerini de sağlıyor olması gerekir.

Sosyal medya entegrasyonları: Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapabilmek için e-ticaret sitenizin sosyal medya hesaplarınızla entegre bir şekilde çalışması da gerekir. Bunun için de altyapınızda sosyal medya araçlarının ya da sosyal medya entegrasyonlarının olduğundan emin olmalısınız.

Raporlama ve analiz araçları: Dijital ortamda iş yapmanın güzelliklerinden biri de yapılan tüm çalışmaların sonuçlarının analiz edilebiliyor ve raporlanabiliyor olması. Seçtiğiniz altyapı paketinin size site trafiği, aylık yıllık satış raporları, site ziyaretçileri gibi birçok konuda raporlama ve analiz araçları sunduğundan emin olmalısınız.

BÖLÜM 7

Neden IdeaSoft'u Tercih Etmeliyim?

IdeaSoft olarak sayıları her geçen gün artan 12.000’den fazla mutlu müşterimize hizmet vermekteyiz. Müşterilerimize, IdeaSoft’a özel Anında Sanal POS, indirimli kargo anlaşmaları, SEO analiz Modülü ve Rakip SEO analizi gibi hizmetler sunmaktayız..

12.000+ Mutlu Müşteriyle Pazar Liderliği

IdeaSoft olarak sayıları her geçen gün artan 12.000’den fazla mutlu müşterimize hizmet vermekteyiz. Müşterilerimize, IdeaSoft’a özel Anında Sanal POS, indirimli kargo anlaşmaları, SEO analiz Modülü ve Rakip SEO analizi gibi hizmetler sunmaktayız. Bunların yanı sıra XML modülü, ürün, marka ve kategori yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, Amazon, Alibaba, eBay, GittiGidiyor, Hepsiburada, n11 gibi online pazaryeri entegrasyonları, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modülleri ve çok daha fazla özelliği de müşterilerimize sağlamaktayız.

IdeaSoft’un müşterileri arasında Bosch, Siemens, Acıbadem, Doğuş, Bellona, Koleksiyon, Dagi, Ttec, Eti, Türk Kızılayı, Ofçay, CanBeb, Puma Tesbihane gibi Türkiye’de kendi sektörünün öncüsü olan firmalar da yer almakta.

BÖLÜM 8

Nereden nasıl başlamalıyım?

Uzman E-ticaret Danışma Hattı’mızı 0850 532 0 333 telefon numarasından arayarak, satış öncesi ve sonrası hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz ve paketlerimiz hakkında sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.

Online mağazanızı kurmak, e-ticaret siteniz üzerinden ürünlerinizin satışını yapmak ve online pazaryerlerinde de yer alarak, farklı kanallar üzerinden e-ticarette yer almak istiyorsanız IdeaSoft e-ticaret altyapı paketlerini inceleyebilir farklı çözümlerimiz arasından ihtiyacınıza uygun bir paket seçerek, hızlı ve kolay bir şekilde online mağazanızı açabilirsiniz.

Uzman E-ticaret Danışma Hattı’mızı 0850 532 0 333 telefon numarasından arayarak, satış öncesi ve sonrası hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz ve paketlerimiz hakkında sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.

15 günlük demo talebinde bulunarak, e-ticaret altyapı paketlerimizdeki çözümlere ulaşarak, hizmetlerimizi hemen denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret siteniz için blog yazmaya başlarken neler yapmalısınız?
E-ticaret siteniz için blog yazmaya başlarken neler yapmalısınız?
İçerik pazarlama e-ticaret firmaları için büyük önem taşıyan pazarlama faaliyetlerinden biri ve bunu en iyi şekilde yapabilmek için e-ticaret firmanız için bir blog oluşturmanız gerekiyor. Türkiye’deki e-ticaret sitelerinin...
12 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Akılda kalıcı bir başlık yazmak için 6 ipucu
Akılda kalıcı bir başlık yazmak için 6 ipucu
Bir içeriğin en can alıcı noktası başlıktır ve bu nedenle iyi bir şekilde hazırlanılması ve üzerine düşünülmesi gerekir. Akılıda kalıcı ve dikkat çekici bir başlık yazmak da bu nedenle ayrı bir iştir. Yazıların,...
21 Eylül 2016
Sinan Oypan
Online market kurmanın avantajları nelerdir?
Online market kurmanın avantajları nelerdir?
Son yıllardaki dijital dönüşümle hayatımıza giren online market uygulamaları corona virüs döneminde hayatımızı kolaylaştıran hizmetlerden biri oldu. Evde kaldığımız süreçte online süpermarket uygulamalarını sıkça tercih...
22 Mayıs 2020
İbrahim Çelebi
Büyük firmalarla rekabet etmek için neler yapmanız gerekiyor?
Büyük firmalarla rekabet etmek için neler yapmanız gerekiyor?
E-ticaret sektörünün büyümesi ve kullanıcıların online alışverişe daha fazla yönlenmeye başlaması haliyle sektörde büyük bir rekabet ortamının oluşmasına neden oldu. Birçok firma kendi e-ticaret sitesi üzerinden satış...
29 Mart 2018
Sinan Oypan
Tedarik aşaması sürecinde sık yaşanan problemler
Tedarik aşaması sürecinde sık yaşanan problemler
Tedarik aşaması ve tedarik zinciri yönetimi e-ticaret firmalarının işlerini etkili yapabilmesinde önemli rol oynayan faktörler arasında yer alır. Tedarik sürecinin iyi yönetilmesi, maliyetleri kontrol altına alırken, müşteri...
9 Ekim 2020
Sinan Oypan
Mobil SEO ’nun e-ticaret sitelerine katkıları
Mobil SEO ’nun e-ticaret sitelerine katkıları
Mobil SEO ’nun e-ticaret sitelerine katkılarını incelediğimiz bu yazımızda mobilin önemini ve mobil SEO'nun ne kadar hayati bir önemi olduğunu ele alacağız. Mobil SEO’nun e-ticaret sitelerine katkıları Mobil cihaz kullanım...
26 Ekim 2016
Sinan Oypan
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar, firmalar için pazarlama ve reklam çalışmalarında birçok fırsatın kapısını açarken, geri dönüşümleri artırmada da önemli rol oynamakta. Sosyal medya pazarlama çalışmalarının yeni yeni yapıldığı geçtiğimiz...
3 Haziran 2020
Sinan Oypan
Facebook reklam performansını ölçmek için 6 yol
Facebook reklam performansını ölçmek için 6 yol
Facebook reklam performansını ölçmek, yatırım getirinizi ve reklamlarınızdan nasıl bir geri dönüş aldığınızı analiz etmek için oldukça gerekli çalışmalardan biri. Reklamların performansını belirleyen farklı kriterler...
22 Kasım 2019
Sinan Oypan
Black Friday için kullanabileceğiniz 6 sıra dışı kampanya alternatifi
Black Friday için kullanabileceğiniz 6 sıra dışı kampanya alternatifi
Black Friday kampanyaları bu indirim döneminde satışlarınızı artırma konusunda size yardımcı olabilecek pazarlama çalışmaları arasında yer alıyor. Geleneksel promosyon çalışmaları yerine tüketicilerin ilgisini çekebilecek...
10 Kasım 2018
Sinan Oypan
Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?
Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?
E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz araçlardan biri de basın bültenidir. Bir PR ajansı ile çalışıyorsanız, PR ajansınız sizin için basın bültenlerinizi hazırlayabilir ve bu bültenleri ilgili...
6 Mart 2017
Sinan Oypan
Dijital pazarlamada mikro sitelerin gücünden nasıl yararlanabilirsiniz?
Dijital pazarlamada mikro sitelerin gücünden nasıl yararlanabilirsiniz?
Dijital pazarlamada farklı kanallardan yararlanmak, genel olarak yaptığınız pazarlama çalışmalarını destekleyecektir. Dijital pazarlama çalışmalarınızda yararlanabileceğiniz kanallardan biri de mikro sitelerdir. Mikro siteler,...
10 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Instagram paylaşımları için strateji planı nasıl hazırlanır?
Instagram paylaşımları için strateji planı nasıl hazırlanır?
Instagram paylaşımları için strateji planı oluşturmanız, bu platform üzerinde alacağınız etkileşimleri ve geri dönüşümleri artırmanızı sağlarken, markanızı da büyütmenize yardımcı olur. Düzenli bir şekilde paylaşım...
31 Temmuz 2019
Sinan Oypan