PttAVM Mağaza Açmak Rehberi 2021

19 Eylül 2019
Sinan Oypan

PttAVM Mağaza Açmak / EPttAVM de satış yapmak yapmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. EPttAVM satış yapmak, fiziki mağazası olan ya da internetten satış yapmak isteyen şirketler için ideal yöntemlerden biri olarak ele alınabilir. EPttAVM, internetten satış yapmak isteyen firmalar için ek bir satış kanalı oluşturan pazar yerlerinden biri. EPttAVM’de satış yapmak, farklı hedef kitlelere ulaşmanızı sağlar. Satış yapabilmek için de EPttAVM mağaza açma süreci ile ilgili bazı bilmeniz gereke konular bulunuyor.

E Ptt AVM’de kendi mağazasını açarak satış yapmak isteyenler için hazırladığımız bu rehberimizde EPttAVM de nasıl mağaza açılır / EPttAVM mağaza nasıl açılır, EPttAVM mağaza açma şartları, EPttAVM mağaza yönetimi yapmak, EPttAVM ürün satmak, EPttAVM satış yapmak için gerekenler nelerdir yani ihtiyacınız olan EPttAVM mağaza gerekli evrakları (EPttAVM mağaza evrakları), EPttAVM mağaza fiyatları / EPttAVM mağaza ücretleri ve EPttAVM mağaza komisyon oranları / EPttAVM mağaza satış komisyonu yani EPttAVM mağaza kesinti oranları gibi birçok konu bu rehberde.

Aşağıdaki başlıklara tıklayarak, yazının ilgili bölümlerine ulaşabilirsiniz.

BÖLÜM 1

EPttAVM Hakkında

EPttAVM, firmaların mağaza açabildikleri ve ürünlerini sergileyerek tüketicilere ulaşabildikleri bir online alışveriş platformu. Birçok markanın yer aldığı bu mecrayı bir sanal pazar yeri olarak da tanımlayabiliriz.

EPttAVM nedir?

EPttAVM, firmaların mağaza açabildikleri ve ürünlerini sergileyerek tüketicilere ulaşabildikleri bir online alışveriş platformu. Birçok markanın yer aldığı bu mecrayı bir sanal pazar yeri olarak da tanımlayabiliriz. PTT’in bir iştirakı olan EPttAVM üzerinde şirket sahipleri mağaza açarak, kendi ürünlerini satabilirler.

EPttAVM nasıl çalışır?

EPttAVM, bir online sanal pazar yeri modeli olarak çalışmaktadır. Bu modelde, firma sahipleri EPttAVM’de mağaza açarak satış yapmaya başlayabilirler. Mağaza sahipleri, ürünlerini listeledikten sonra satışa açabilirler. Burada mağazalar yaptıkları satışlar sonrasında, satışını yaptıkları ürünün ilgili olduğu kategoriye göre farklı komisyon oranları ödemekle yükümlüdürler.

EPttAVM ve benzeri pazar yerleri nelerdir?

Türkiye’de ve dünyada EpttAVM benzeri farklı sanal pazar yerleri bulunuyor. Bu pazar yerleri hakkında daha fazla bilgi almak ve buralarda mağaza açma süreçlerinin nasıl geliştiği ile ilgili daha fazla bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimize bakabilirsiniz.

BÖLÜM 2

Neden EPttAVM'de Mağaza Açmalıyım?

EPttAVM’de mağaza açmak / EPttAVM satıcı olmak, farklı bir hedef kitleye ulaşmanızı sağladığı gibi internet üzerindeki görünürlüğünüzü artırarak, Türkiye’nin her yerine internet üzerinden ürünü satışı yapabilirsiniz. Bu da firmanız için ek bir satış kanalı oluşturma açısından önemlidir.

Neden EPttAVM Mağazası Açmalıyım?

EPttAVM’de mağaza açmak / EPttAVM satıcı olmak, farklı bir hedef kitleye ulaşmanızı sağladığı gibi internet üzerindeki görünürlüğünüzü artırarak, Türkiye’nin her yerine internet üzerinden ürünü satışı yapabilirsiniz. Bu da firmanız için ek bir satış kanalı oluşturma açısından önemlidir.

EPttAVM Mağazası Avantajları

Yeni ve geniş bir hedef kitleye ulaşırsınız: PttAVM üzerinde satış yapmak / EPttAVM de ürün satmak için bir mağaza açtığınızda bu platformun ulaşmış olduğu geniş bir hedef kitleye ürünlerinizi satma fırsatınız olur. Sıfırdan bir kitle yaratmadan bu platformun müşterilerine ulaşabilirsiniz.

Rakiplerin çalışmalarını görebilirsiniz: Size doğrudan rakip olan firmaların fiyat stratejilerini, reklam ve pazarlama çalışmalarını inceleyerek, rakipleriniz hakkında daha çok bilgi alabilirsiniz.

Yeni bir satış kanalı oluşturursunuz: Burada kendi mağazanızı açtığınızda (epttavm dükkan açmak), e-ticarette kendinize yeni bir satış kanalı oluşturmuş olursunuz. Böylelikle normalde ulaşamadığınız kitlelere ulaşmış ve farklı bir kanal üzerinden ürünlerinizi satmış olursunuz.

EPttAVM Mağazası Dezavantajları

Komisyon kesintileri: Sanal pazar yerleri, mağazaların yaptıkları satışlar üzerinden komisyon kesintileri yapalar. EPttAVM üzerinde satış yaptığınızda satış başına, ilgili ürün kategorisine göre komisyon kesintileri olacaktır.

Yoğun rekabetle baş etmek: Birçok mağaza EPttAVM’de satış yapmak için mağaza açtığı için bu mecrada birçok rakibiniz olacaktır. Tüketicilerin odağı genellikle fiyat ve müşteri memnuniyeti üzerinde olacağı için de markadan ziyade en iyi fiyatı teklif eden firmaları seçeceklerdir. Bu da yoğun bir rekabetle baş etmeniz anlamına gelmekte.

Kendi markanızı yaratamamak: Sanal pazar yerleri kendi markanızı öne çıkartmak için oldukça zor yerlerdir. Tüketiciler bu mecralarda doğrudan bir firmayı aramak yerine, ürün araması yaparlar ve bu nedenle de marka bilinirliğinizi artırmanız burada bir hayli zordur.

BÖLÜM 3

EPttAVM Mağaza Açma Süreci

EPttAVM mağaza açma sürecinde izlemeniz gereken birkaç adım var. Öncelikle EPttAVM Mağaza Başvuru sayfası üzerinden gerekli bilgileri doldurmanız gerekiyor. Bu bilgi ve evrakların tamamlanması ardından mağaza açma süreciniz başlıyor.

EPttAVM Mağaza Nasıl Açılır?

EPttAVM mağaza açma / EPttAVM dükkan açmak sürecinde izlemeniz gereken birkaç adım var. Öncelikle EPttAVM Mağaza Başvuru sayfası üzerinden gerekli bilgileri doldurmanız gerekiyor. Bu bilgi ve evrakların tamamlanması ardından mağaza açma süreciniz başlıyor.

EPttAVM Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?

EPttAVM mağaza açmak / EPttAVM de mağaza açmak için şirket olmanız gerekiyor. Şirket sahibi olmayanlar burada mağaza açarak satış yapmamakta. Şirket sahipleri burada mağaza açmak için başvuruda bulunurken başvuru formunda şu bilgileri doldurmakla yükümlüler:

  • Firma adı / Ünvan
  • Firma adresi
  • Depo adresi
  • Telefon
  • Fax
  • Web sitesi
  • Vergi dairesi ve numarası

Bir sonraki aşamada da yetkili kişinin bazı bilgileri gerekiyor. Bu bilgiler de şöyle:

  • Ad Soyad
  • Görev
  • Telefon
  • E-posta

Bir sonraki adımda da ürün ve firma ile ilgili bir takım bilgiler gerekiyor:

  • Firma bilgiler (Ana bayi, bayi, dağıtıcı)
  • Ürün yükleme ve güncelleme şekli (API, XML, EXCEL)
  • Mağaza kategorisi
  • Markalı ürün listesi

Hizmet sözleşmesinin haricinde;

  • Ticaret Sicil Kaydı ve İmza Sirküleri
  • Tedarikçi Formu’da gerekmektedir.

Bu bilgilerinin girişini yaptıktan sonra mağaza başvurunuzu yapmış oluyorsunuz.

EPttAVM Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?

EPttAVM satış yapmak / EPttAVM de satış yapmak için mağaza başvurunuz yaptıktan sonra girdiğiniz bilgilerin kontrolleri yapılmakta ve bu süreç değişiklik gösterebilmektedir. Paylaştığınız iletişim bilgileri üzerinden mağazanızın sürecini takip edebilirsiniz.

EPttAVM'da Mağaza Açmadan Satış Yapılır mı?

EPttAVM’de mağaza açmadan satış yapılamamaktadır. Şirket sahipleri EPttAVM online mağaza açarak bu platform üzerinde ürünlerini listeleyerek satışa çıkartabilirler.

EPttAVM’de Mağaza Açmak Ücretli Mi?

EPTT AVM mağaza açma ücreti bulunmuyor. Gerekli belgeler ve bilgilerin girişinden sonra mağaza açabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra ürün listeleme ücreti de bulunmamakta. Yapılan satışlardan, ürün kategorisine göre belli bir oranda komisyon kesintileri yapılmakta.

BÖLÜM 4

EPttAVM Komisyon Oranları ve Kargo Ücretleri

EPttAVM satış yapmak için fiyatlarınızı belirlediğinizde komisyonlarını da dikkate almanız gerekiyor. Komisyon oranları farklı ürün kategorilerine göre değişebiliyor. Mağaza açma sürecinde bu komisyon oranları mağaza sahipleriyle paylaşılıyor.

EPttAVM Komisyon Oranları

EPttAVM satış yapmak / e ptt avm satış için fiyatlarınızı belirlediğinizde ePttAVM komisyon oranı / oranlarını da dikkate almanız gerekiyor. Komisyon oranları farklı ürün kategorilerine göre değişebiliyor. Mağaza açma sürecinde bu komisyon oranları mağaza sahipleriyle paylaşılıyor. Bu komisyon oranlarından bazıları şöyle:

  • Anne / Bebek / Oyuncak: %15
  • Besin takviyeleri: %10
  • Beyaz eşya: %5
  • Bilgisayar / Tablet: %5
  • Bilgisayar / Tablet aksesuar: %10
  • Ev dekorasyon: %10
  • Ev elektroniği / TV: %5
  • Film / Müzik / Oyun: %8
  • Fitnes / Kardiyo: %10
  • Fotoğraf / Kamera: %5
  • Fotoğraf / Kamera aksesuarlar: %10
  • Giyim / Aksesuar: %10
  • Hobi / Oyunca: %10
  • Kamp malzemeler: %10
  • Kitap: %8
  • Kozmetik / Sağlık / Bakım: %10
  • Ofis / Kırtasiye: %8
  • Oto lastiği: %5
  • Otomotiv / Motosiklet: %10
  • Outdoor Ayakkabı: %10
  • Pet Shop: %10
  • Pilates / Yoga: %10
  • Spor / Outdoor: %10
  • Spor ayakkabı: %10
  • Süper market: %10
  • Takı / Gözlük / Saat: %10
  • Telefon: %5
  • Telefon aksesuarlar: %10
  • Yapı market / Bahçe: %10
  • Elektrikli bakım ürünler: %5

EPttAVM Kargo ücretleri

EPttAVM üzerinde satış yapan firmalar, PTT kargonun da avantajlarından yararlanabiliyorlar. Kargo ücretleri ürün paketlerinin desi değerlerine göre farklı bir şekilde ücretlendiriliyor. Bu ücretler ise şöyle:

  • 0-1,99 kg/desi 3,70 TL
  • 2,00-3,99 kg/desi 4,10 TL
  • 4,00-7,99 kg/desi 4,90 TL
  • 8,00-11,99 kg/desi 5,10 TL
  • 12,00-14,99 kg/desi 5,50 TL
  • 15,00-29,99 kg/desi 8,50 TL
  • 30,00-49,99 kg/desi 16,10 TL
  • 50,00-69,99 kg/desi 28,00 TL
  • 70,00-100,00 kg/desi 43,00 TL
  • Fatura/İrsaliye/Evrak 2,50 TL
BÖLÜM 5

EPttAVM Mağaza Vergi Süreci ve Faturalandırma

EPttAVM’de satış yaptığınızda TC vergi sistemine ve uygulamalarına göre vergi mükellefi olma yükümlülüğünüz doğacaktır. Bir şirket olarak burada satış yaptığınız için, sattığınız ürünlerin faturalarını kesmeniz ve sonrasında da bu faturalar üzerinden çıkacak vergilerinizi ödemeniz gerekir.

EPttAVM Mağaza Vergi Süreci

EPttAVM’de satış yaptığınızda TC vergi sistemine ve uygulamalarına göre vergi mükellefi olma yükümlülüğünüz doğacaktır. Bir şirket olarak burada satış yaptığınız için, sattığınız ürünlerin faturalarını kesmeniz ve sonrasında da bu faturalar üzerinden çıkacak vergilerinizi ödemeniz gerekir.

Vergi yükümlülükleriniz hakkında daha detaylı bilgi edinmek için mali müşavir ya da muhasebecinizle görüşebilir; Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan ya da www.egirisimci.gov.tr  adresinden bilgi alabilirsiniz.

EPttAVM Mağaza Faturalandırma

Yaptığınız satışlar sonrasında satılan ürünle ilgili faturalarınızı kesmeniz ve tüketicilere göndermekle yükümlüsünüz. Burada yaptığınız satışlarda faturasız satışlar yapmanız mümkün değildir.

BÖLÜM 6

EPttAVM Mağaza Yönetimi

EPttAVM satış yapmak için mağaza açma sürecinin yanı sıra dijital pazarlama çalışmaları da yapmanız oldukça önemli. Dijital pazarlama çalışmaları yapmanız mağazanızı ve ürünlerinizi tanıtmanız açısından önemlidir. Farklı kanallar üzerinde bu çalışmaları yaparak EPttAVM mağazanıza trafik yönlendirerek, buradaki satışlarınızı artırabilir; aynı zamanda da marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

Dijital Pazarlama ve SEO

EPttAVM satış yapmak için mağaza açma sürecinin yanı sıra dijital pazarlama çalışmaları da yapmanız oldukça önemli. Dijital pazarlama çalışmaları yapmanız mağazanızı ve ürünlerinizi tanıtmanız açısından önemlidir. Farklı kanallar üzerinde bu çalışmaları yaparak EPtt AVM (avm ptt) mağazanıza trafik yönlendirerek, buradaki satışlarınızı artırabilir; aynı zamanda da marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Dijital pazarlamada da yapabileceğiniz temel çalışmaları şöyle sıralayabiliriz:

SEO çalışmaları: SEO çalışmaları yapmak da ürünlerinizin arama sorgularında daha üst sıralarda çıkmasına yardımcı olacak uygulamalardan biri. Mağaza sayfanız ve ürün sayfalarınız üzerinde SEO çalışmaları yaparak organik trafiğinizi artırabilirsiniz. Bu noktada yapabileceğiniz çalışmalar ise şöyle:

  • Mağaza sayfanızın açıklama bölümünde hizmetleriniz ve sattığınız ürünlerle ilgili anahtar kelimelere yer verin.
  • Ürün başlıklarında ürünün modeli, tam adı, markası, rengi gibi detayları mutlaka barındırın.
  • Detaylı ürün açıklamaları hazırlayın. Bu açıklamalarda ürünle ilgili anahtar kelimeler kullanmanın yanı sıra ürünle ilgili kaliteli fotoğraflar paylaşabilir ve açıklama bölümünde ürünle ilgili videoları da ekleyebilirsiniz. Açıklama sayfasını detaylı bir şekilde hazırlamanız, bu sayfanın daha iyi indekslenmesine yardımcı olacaktır.

Adwords reklamları: Adwords reklamları e-ticaret şirketlerinin sıklıkla kullandığı reklam formatları arasında yer alıyor. Google’daki arama sorgularına yönelik sizinle ilgili anahtar kelimeleri seçerek, ürünlerinize ve EPttAVM / e-ptt avm mağazanıza Adwords reklam kampanyalarıyla trafik çekebilir ve geri dönüşümlerinizi artırabilirsiniz..

Sosyal medya reklamları: Sosyal medya reklamları ürün tanıtımı yapmak, marka bilinirliğini artırmak ve farklı hedef kitlelere ulaşmak için oldukça etkilidir. Ürünlerinizle ilgili reklamlarınızı EPttAVM / EPttAVM com mağazanıza yönlendirecek şekilde hazırlayarak, sosyal mecralar üzerinden mağazanıza trafik çekebilirsiniz.

BÖLÜM 7

EPttAVM Mağaza için E ticaret Altyapı Seçimi

EPttAVM satış yapmak internet üzerinden yer alma ve tüketicilere ulaşma imkanı sağlasa da sadece burada yer almak ve kendinize ait bir e-ticaret sitenizin olmaması, hem kurumsal anlamda hem de markalaşma sürecinde öne çıkmanızı zorlaştıracaktır. Kurumsallık ve markalaşma için kendi e-ticaret sitenizin olması oldukça önemlidir.

EPttAVM satış yapmak internet üzerinden yer alma ve tüketicilere ulaşma imkanı sağlasa da sadece burada yer almak ve kendinize ait bir e-ticaret sitenizin olmaması, hem kurumsal anlamda hem de markalaşma sürecinde öne çıkmanızı zorlaştıracaktır. Kurumsallık ve markalaşma için kendi e-ticaret sitenizin olması oldukça önemlidir.

Markanızı yaratmak, dilediğiniz zaman fiyat politikalarınızı belirlemek, sanal pazar yerlerine satış başına komisyon vermemek ve müşteri listenizi yöneterek, kişiselleştirilmiş e-ticaret kampanyaları sunmak için e-ticaret sitenizi kurmanız size ekstra faydalar sağlayacaktır.

Daha önce e-ticaret sitesi kurmadıysanız, e-ticaret altyapı paketlerini kullanarak kendi sitenizi hızlı ve kolay bir şekilde kurabilirsiniz. Arka plandaki teknik işlerle ilgilenmeden sadece işinize ve ürün satışına odaklanarak, bir online satış mağazası sahibi olabilirsiniz.

E-ticaret altyapı paketleri sundukları hizmet ve özelliklere göre farklı fiyatlara sahiptir; ancak genel olarak bu paketlerde olması gereken bir takım özellikler bulunuyor. Bu özelliklerin olmaması, e-ticaret sitenizin sağlam temeller üzerine kurulmamasına neden olur. E-ticaret altyapı paketi seçerken özellikle üzerinde durmanız araç ve özellikler ise şöyle:

Arama motoru uyumluluğu:

En önemli konulardan biri seçtiğiniz altyapı paketinin arama motorlarına uyumlu olmasıdır. Siteniz üzerindeki içeriklerinizin doğru bir şekilde indekslenebiliyor olmasının yanı sıra siz de siteniz üzerinde dilediğiniz SEO çalışmasını yapabilmelisiniz.

Teknik servis ve müşteri desteği:

E-ticaret altyapı sağlayıcınız size hızlı ve kalite bir şekilde teknik destek sunabilmeli; aynı zamanda da sitenizle ilgili sorunların yanı sıra e-ticaretle ilgili konularda da size gerektiğinde destek vererek, sizin işinizi daha iyi yapmanıza yardımcı olabilmesi gerekir.

Sanal pazaryerleriyle entegre çalışması:

E-ticaret siteniz için ekstra bir satış kanalı oluşturmak istediğinizde sanal pazaryerlerinde mağaza açmak isteyebilirsiniz. Bu durumda da seçtiğiniz altyapı hizmetinin pazaryerleriyle entegrasyonun olması, mağaza açma süreçlerini ve ürün listeleme süreçlerini oldukça kolaylaştıracaktır.

SEO araçları ve arama motorlarına uyumluluk

Tercih ettiğiniz altyapı paketi size farklı SEO araçları sunabiliyor olmalı. Böylelikle anahtar kelime seçimlerinde ve sayfalar üzerindeki SEO çalışmalarında bu araçlardan yararlanarak, sayfalarınızın performansını ve değerini artırabilirsiniz. Sitenizin Google uyumluluğunun olmaması, organik olarak kullanıcılara ulaşamamanıza neden olur. Bu sebeple de SEO araçları, altyapı paketlerindeki önemli detaylardan biridir.

Ürün ve kategori yönetimi

E-ticaret sitenizdeki en önemli konulardan biri de sitenizdeki ürünleri ve kategorileri doğru bir şekilde yönetebilmenizdir. E-ticaret paketinizde bulunması gereken özelliklerden biri de ürün ve envanter yönetimi olmalı. Böylelikle sitenizdeki ürünleri dilediğiniz zaman güncelleyebilir, yeni ürün girişleri yapabilir, stok durumlarını kontrol edebilir, yeni kategoriler oluşturarak, siteniz üzerinde ürünlerinizi daha iyi bir şekilde sergileyebilirsiniz.

Kargo yönetimi

Ürün yönetimiyle beraber ürünlerinizi kargoya gönderdikten sonra kargo takiplerini yapabilmeniz de önemlidir. Kargo takip modülü, yaptığınız işi kolaylaştırdığı gibi siparişlerinizin de doğru adreslere ulaşmasını sağlar.

Ödemeler için alternatif çözümler

Ödeme sistemleri de e-ticarette önemli bir detaydır. Siteniz üzerinde farklı ödeme sistemi çözümlerinin olması, farklı yöntemlerle ödeme yapmak isteyen kullanıcıların rahat bir şekilde alışveriş yapabilmesini sağlar. Bunun yanı sıra farklı bankalarla anlaşmalarınızın olması, kredi kartlarındaki Sanal POS çözümleri sunmanızı da kolaylaştırır. Seçtiğiniz altyapı paketinin size farklı ödeme alternatifleri sunuyor olduğundan emin olmalısınız.

Blog ve e-posta araçları:

İçerik ve e-posta pazarlama internet üzerinden satış yapan firmalar için önemli pazarlama kanallarıdır. E-ticaret siteniz üzerinde blog içerikleri üretebilmeniz, bu içerikler üzerinde SEO çalışmaları yapabilmeniz oldukça önemlidir. Bunun yanı sıra sitenize abone olan kullanıcılara özel e-posta pazarlama çalışmaları da yapabiliyor olmanız gerekir. E-posta pazarlama, dijital pazarlama kanalları üzerinde en çok geri dönüşüm sağlayan kanallardan biri olduğu için e-ticaret altyapı paketinizde e-posta araçları olduğundan emin olmalısınız.

Sosyal medya entegrasyonları:

Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapabilmek için e-ticaret sitenizin sosyal medya hesaplarınızla entegre bir şekilde çalışması da gerekir. Bunun için de altyapınızda sosyal medya araçlarının ya da sosyal medya entegrasyonlarının olduğundan emin olmalısınız.

İdeasoft müşterileri Facebook Store ve InstaShop modülleri sayesinde hem Facebook hem de Instagram üzerinde doğrudan satışa başlayabilmekteler.

Raporlama ve analiz araçları:

Dijital ortamda iş yapmanın güzelliklerinden biri de yapılan tüm çalışmaların sonuçlarının analiz edilebiliyor ve raporlanabiliyor olması. Seçtiğiniz altyapı paketinin size site trafiği, aylık yıllık satış raporları, site ziyaretçileri gibi birçok konuda raporlama ve analiz araçları sunduğundan emin olmalısınız.

BÖLÜM 8

Neden Ideasoft'u Tercih Etmeliyim?

Sayısı her geçen gün artan 7000’den fazla mutlu müşteriye hizmet veren ve Türkiye pazarının liderliğini üstlenmiş olan İdeasoft e-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modüllerine sahip olabilirsiniz.

Sayısı her geçen gün artan ve şu an 6000’den fazla mutlu müşteri bulunan İdeasoft e-ticaret paketlerini seçtiğinizde Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO analizi ve SEO analiz Modülü’nden yararlanırken, sadece İdeasoft’a özel anında Sanal POS, Abonelik modülü, indirimli kargo anlaşmaları gibi avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Bunlara ek olarak ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modülleri de akıllı e-ticaret altyapı paketlerimizde yer almakta.

İdeasoft’un müşterileri arasında Bosch, Siemens, Acıbadem, Doğuş, Bellona, Koleksiyon, Dagi, Ttec, Eti, Türk Kızılayı, Ofçay, CanBeb, Puma Tesbihane gibi Türkiye’de kendi sektörünün öncüsü olan firmalar da yer almakta.

BÖLÜM 9

Nereden nasıl başlamalıyım?

İşinizi internete taşımak, kendi şirketinizi kurarak internet üzerinden satışlara başlamak ya da online pazar yerlerinde bir mağaza açarak kendi ürünlerinizi satmak istiyorsanız IdeaSoft e-ticaret altyapı paketleri ile ihtiyacınıza uygun bir paket seçebilir, internet mağazanızı hızlı ve kolay bir şekilde kurabilirsiniz.,

Fiziki mağazanızı internete taşımak ya da sıfırdan bir e-ticaret site kurarak kendi işinizin sahibi olmak istiyorsanız IdeaSoft akıllı e-ticaret altyapı paketlerini inceleyebilir farklı çözümlerimiz arasından ihtiyacınıza uygun bir paket seçerek, hızlı ve kolay bir şekilde online mağazanızı açabilirsiniz.

Uzman E-ticaret Danışma Hattı’mızı 0850 532 0 333 telefon numarasından arayarak, satış öncesi ve sonrası hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz ve paketlerimiz hakkında sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.

15 günlük demo talebinde bulunarak, e-ticaret altyapı paketlerimizdeki çözümlere ulaşarak, hizmetlerimizi hemen denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret sitenizdeki olumsuz yorumlarla nasıl baş edebilirsiniz? 2. Bölüm
Dünkü yazımızda e-ticaret sitelerindeki olumsuz yorumlarla nasıl baş edebileceğinize dair bir giriş yapmış ve olumsuz yorum yapan kullanıcı profillerini sizlerle paylaşmıştık. Bu profilleri belirlemek ve tanımak, olumsuz yorumlara...
25 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizde ana sayfadaki öğeler nasıl ve nerede kullanılmalı?
E-ticaret sitenizin ana sayfasını işinizin vitrini olarak düşünebilirsiniz. Bu nedenle de ana sayfadaki öğeler ve bu öğeleri nasıl kullandığınız bir hayli önemlidir. Ana sayfadaki öğeler, geri dönüşümlerinizi artırmada,...
7 Kasım 2018
Sinan Oypan
E-ticaret sitesi açarken kaçınmanız gereken hatalar
E-ticaret sektörüne girmek isteyen kişilerin genellikle yaptığı bazı hatalar, işlerinin uzun soluklu olmamasına neden oluyor. Bir e-ticaret sitesi kurmak işleri ayakta tutmak için ne yazık ki yeterli değil. Bunu bir iş kurmak olarak...
5 Kasım 2016
Sinan Oypan
İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak
Supplementlerin doping olarak görülmesinin hala tam olarak önüne geçilmediği günümüzde, bir o kadar da kullanıcısının olması online supplement satışı yapan site açmak için iyi bir fikir olabilir. Önyargıları olan kullanıcılar...
2 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan
Facebook reklam hataları | 3 ölümcül hata
Facebook reklam hataları günümüzde sosyal medya reklamı veren firmalar için hayati bir öneme sahiptir. Bu yazımızda sizinle facebook reklam hataları arasından yapmamanız gereken 3 ölümcül hatayı ele alacağız. Facebook reklam...
30 Ağustos 2016
Sinan Oypan
İş yerinizde size para ve zaman kaybettiren 5 iş
Ofislerde yapılan bazı işler, firmalara hem zaman hem de para kaybettirebiliyor. Özellikle bazı işler üzerine harcanan süre boşa bir çaba olabiliyor ve boşa geçen bu süre de işletmelere para kaybı olarak geri dönüyor. Firmalara...
7 Ekim 2016
Sinan Oypan
2017’de şirketlerin içerik pazarlama çalışmaları nasıl şekillenecek?
İçerik üretiminin önemi 2017 yılında da devam edecek ve bu alana yatırım yapan firmalar, ürettikleri içerikler sayesinde daha geniş kitlelere ulaşma şansı bulabilecekler. Her alanda olduğu gibi, önümüzdeki yıl içerik...
17 Aralık 2016
Sinan Oypan
30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 3. Bölüm
E-ticaretteki ilk satışlarınızı nasıl yapabileceğinizi anlattığımız yazı serimizin 3. ve son bölümüne geldik. Yazı serimizin önceki bölümlerini aşağıdaki linklerden okuyabilirsiniz. 30 günde e-ticaretteki ilk...
5 Mart 2017
Sinan Oypan
Geciken sipariş sonrasında müşterilerle nasıl iletişim kurmalısınız?
E-ticarette yaşanan problemlerden biri de siparişlerin gecikmesi ve müşterinin eline ürünlerin gecikmeli olarak ulaşması oluyor. Müşteri memnuniyetini ve marka imajını zedeleyen bir durum olsa da, kimi zaman bu gecikmeler kargo...
2 Ağustos 2017
Sinan Oypan
7 adımda sosyal medya yönetim stratejisini nasıl hazırlayabilirsiniz?
Sosyal medya yönetimi e-ticaret firmaları için günümüzde önemli bir yere sahip. Hem organik hem de ücretli reklamlarla yeni hedef kitlelere ulaşılarak, marka ve ürün bilinirliği artırılabileceği gibi hem de mevcut takipçilerle...
20 Ağustos 2018
Sinan Oypan
2017’de öne çıkacak pazarlama trendleri
2017’ye girmemize kısa bir süre kaldı ve şirketler yeni yıl stratejilerini ve planlarını netleştirmeye başlıyor. Reklam ve pazarlama alanındaki dinamikler her yıl olduğu gibi önümüzdeki sene de bir takım değişikliklere...
11 Aralık 2016
Sinan Oypan
Online Satışlarınızı Artıracak Sihirli Değnek: Canlı Destek Sistemi
E-ticaret sitesi sahiplerinin çoğu potansiyel müşterilerine anlık olarak destek olmanın satışları artırmak için ne denli önemli olduğunun farkındadır. Bu yüzden müşterilerine destek sağlamak için çağrı merkezlerine oldukça...
21 Nisan 2017
Savaş Çetinkaya