İnternette en çok satılan ürünler 2020

25 Eylül 2019
Sinan Oypan

İnternette en çok satılan ürünler / internet üzerinden en çok satılan ürünler nelerdir, internette en çok satılan ürünler 2020 yılında hangileri, internetten en çok ne satılıyor ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda.

2019’da internette en çok satılan birçok farklı ürün grubu bulunuyor. 2020’da kendi işini kurarak, online mağazası ile satış yapmak isteyen girişimciler, internetten en çok satılan ürünleri inceleyerek, kendi ürün yelpazelerini oluşturabilirler. Tüketicilerin yoğun ilgi gösterdiği ürünlerin pazarları rekabet konusunda zorlu olsa da doğru adımların atılması ve pazarlama ile reklam çalışmalarına yatırım yapılması rekabette üst sıralara çıkmanıza yardımcı olabilir.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak satış yapmayı planlıyorsanız IdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek, ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunmanız halinde hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

İnternette en çok satılan ürünler nelerdir?

İnternette en çok satılan ürünlere bakacak olduğumuzda ise akıllı saatlerden, evcil hayvan ürünlerine, elektronik aletlerden kişisel bakım ürünlerine kadar geniş bir yelpaze olduğunu görüyoruz. Buradaki listemizde de en trend olan ve internette en cok satilan urunlerden bazılarını sizin için sıraladık.

Telefon aksesuarları

Akıllı telefonlar günlük hayatımızın büyük bir bölümünde elimizden düşmüyor ve bu nedenle de bu cihazlar için sürekli olarak farklı aksesuarlara gerek duyuyoruz. Akıllı telefon kılıfları, şarj aletleri, ekran koruma kılıfları, kulaklıklar, bluetooth kulaklık bu aksesuarlar arasında başı çeken internetten satılacak ürünler arasında yer alıyor.

“İnternette

Akıllı saatler

Akıllı telefonları tamamlayıcı bir ürün olarak öne çıkan akıllı saatler, telefonu kullanmadan bazı uygulamalara erişmenizi sağlıyor. Bu özellikleri de akıllı saatleri internette satılan ürünler arasında popüler hale getiriyor.

Akıllı saatlerin yanı sıra sağlık ve spor ölçümleri için kullanılan saatler de popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Kalp ritm ölçümü, spor yapanlar için adım sayma özelliği, uyku süre takibi gibi birçok özellikleri olan akıllı saatler de tüketicilerin ilgisini çeken ürünler arasında yer alıyor.

Yüz maskeleri

Kişisel bakım ürünleri de internette en çok satılan ürünler arasında yer alıyor. Kadınlar güzellik ve bakım ürünlerini internetten sipariş vermeyi tercih ediyorlar. Özellikle aynı marka ürünleri uzun süre kullanan tüketiciler, aldıkları hizmetlerden memnun kaldıkların sürekli müşteri olma potansiyeli de taşımaktalar.

Yüz maskeleri, kişisel bakım ürünleri arasında en popüler ürün gruplarından biri olduğundan internette satılabilecek ürünler arasında önemli bir yer sahibi. Bunların yanı sıra nemlendiriciler, el ve vücut kremleri, makyaj malzemeleri de çok satılan ürünler arasında yer alıyor.

Spor kıyafet ve ekipmanları

Son dönemlerde bilinçli olarak spor yapmaya başlayan ve bunu bir yaşam biçimi haline getiren bir tüketici topluluğu da oluşmaya başladı. Bu da sporcu ürün ve aksesuarlarına olan talebin artmasında önemli bir rol oynadı. Son yıllarda internette en çok satan ürünler arasında spor kıyafet ve ekipmanları da yer alıyor.

Gym, fitness, yoga ve diğer spor dalları için kıyafet ve aksesuarların yanı sıra evde spor yapan kişiler için spor ekipmanları da bu kategoride öne çıkan ürün grupları arasında yer alıyor.

Hamile elbiseleri, bebek hediyeleri

Kadınlar bu özel dönemleri için farklı kıyafetler satın almak istiyorlar ve bu da girişimciler için farklı bir pazarın ortaya çıkmasına neden oluyor. Hamile elbiseleri de son yıllarda internette çok satılan ürünler arasında yer aldı.

Bunlara ek olarak yeni doğan bebekler için düzenlenilen partilerin popülerliği de oldukça artıyor. İngilizce’de “Baby Shower” olarak bilinen bu etkinliklerde yeni doğacak ya da doğan bebeklere hediyeler alınmakta. Bununla beraber bu etkinlik ve partiler için de süs ve dekor ürünlerine olan talep de bir hayli artmış durumda.

Sırt çantaları

Trend ve moda haline gelmiş olan ürünlerden biri de sırt çantaları bu sebeple de internette en cok satilan urunler arasında. Dünya genelinde sırt çanta pazarının 151 milyar dolarlık bir pazar olması bu ürünlere olan ilginin ne kadar arttığını gösteren faktörlerden biri.

Kadın, erkek ya da çocuk fark etmeksizin, sırt çantaları tüketiciler arasında bir hayli ilgi duyuyor ve farklı işlevler için tüketiciler farklı sırt çantalarını tercih ettikleri için, internette çanta satışı yapmak isteyen firma için birçok ürün modeli söz konusu oluyor.

VR aksesuarları

VR’da son yıllarda özellikle hayatımıza giren konulardan biri oldu. Artırılmış gerçeklik uygulamalarının popülerleşmesiyle beraber VR aksesuarları da tüketicilerin ilgi odağında olmaya başlayarak internette satılacak ürünler arasında kendine önemli bir yer edindi.

Oyun konsolları için VR aksesuarlarının yanı sıra akıllı telefonlar ya da iş amaçlı kullanılan VR aksesuarları da internette en çok satılan ürünler arasında yer almaya başladı.

Temalı, süper kahraman tişörtler

Temalı, özel tasarımlı ya da süper kahraman baskılı tişörtler de son yılların popüler ürünleri arasında yer alıyor. Son yıllarda süper kahraman filmlerine olan ilginin artması özellikle bu ürünlere olan talebin artmasında önemli bir rol oynadı. Eskiden dar bir kitleye hitap eden bu ürünler, Hollywood filmlerinin etkisiyle daha geniş kitlelere ulaşmaya başladı.

Süper kahraman baskılı tişörtlerin haricinde, özel tasarım ve belli bir teması bulunan tişörtlerde internette en çok satılan ürünler arasında yer almaya başladı.

Minimal saatler

Karmaşık ve kompleks tasarımlar artık hayatımızdan biraz uzaklaşmaya başladığı için pazardaki birçok ürünün tasarımında da minimal ve sade çizgileri görmeye başlıyoruz. Bu çizgiler kol saatlerin de öne çıkmaya başladı ve tüketiciler sade ve şık görünümlü minimal tasarımlı saatlere ilgi göstermeye başlayınca internetten satılan ürünler arasında kendine pay edindi..

Evcil hayvan ürünleri

Son yıllarda popülerliği artan ürün gruplarından biri de evcil hayvan ürünleri oldu. Evcil hayvan sahipleri mama, oyuncak, bakım ürünleri, kum gibi birçok evcil hayvan ürününü internet üzerinden sipariş vermeyi tercih ediyor. Özellikle mama ve kum gibi ürünler toplu veya büyük paket alımlarında daha uygun fiyat seçeneği sunduğu için internetten alışverişler daha makul çözümler sunuyor.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticarette mobil alana yatırımların yapılması oldukça önemli. Mobil cihaz penetrasyonunun önemli ölçüde artmasından dolayı, e-ticaret siteleri mobil cihazlar üzerinden sıklıkla ziyaret ediliyor. Mobil kullanımının bu...
13 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz video konuları
E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak, yeni içerikler üreterek etkileşim yaratmak için farklı video konuları üzerine içerik üretimi yapmanız gerekir. Değişik video fikirleri üzerinde durmanız, alacağınız etkileşimleri...
20 Kasım 2019
Sinan Oypan
Yatırımcıları ikna etme ipuçları | Yatırım nasıl alınır?
Yatırımcıları ikna etme bir startup için ilk adımı atmada en önemli ve zorlu kısımdır. Yatırımcıları ikna etme yolları nelerdir, yatırım nasıl alınır bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Girişimciler için,...
11 Haziran 2018
Sinan Oypan
Kriz dönemlerinde pazarlama ve reklam verme nasıl yapılmalı?
Son birkaç aydır küresel olarak yaşanan sağlık krizi, firmaların pazarlama ve reklam verme yöntemlerini de değiştirmeye başladı. Yaşanan gelişmeler nedeniyle insanların alışveriş ve yaşam alışkanlıklarının değişmesi...
5 Nisan 2020
Sinan Oypan
Snapchat’te ürün satmak için bilmeniz gerekenler
Snapchat'te ürün satmak / Snapchat’te satış yapmak ve online mağazanızla ilgili içerikler paylaşarak, bu mecrayı bir satış kanalına dönüştürmek mümkün. Tabii ki Snapchat’in asıl amacının Snapchat’te ürün satışı...
23 Ekim 2018
Sinan Oypan
Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak için stratejiler
Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak, takipçilerle daha fazla iletişim kurmanızı sağlarken, Instagram üzerindeki görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olur. Etkileşimleri artırabilmek için de farklı stratejiler...
27 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E ticaret SEO nasıl yapılır? - 2019
E ticaret SEO çalışmaları, organik olarak trafik alarak sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticarette SEO söz konusu olduğunda yapılabilecek birçok çalışma bulunuyor....
6 Kasım 2019
Sinan Oypan
E ticaret hukuku hakkında bilmeniz gerekenler
E ticaret hukuku / e-ticaret hukuku diğer isimlendirmeleriyle elektronik ticaret kanunu, yeni e ticaret kanunu, e ticaret mevzuatı, e ticaret yönetmeliği, e ticaret kanunu yönetmeliği vb; özetle eticaret hukuku hakkında herşey bu mini e...
1 Kasım 2018
Sinan Oypan
Nakit akışı yönetimi yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Nakit akışı yönetimi, e-ticaret firmalarının özellikle üzerinde durmaları gereken konular arasında yer aldığı gibi yakından da takip edilmesi gereken bir konudur. Nakit akışı, belli bir zaman dilimi içerisinde şirketin...
27 Temmuz 2019
Sinan Oypan
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular ve yanıtları
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular; e-posta gönderimi için en uygun zaman nedir, hangi sıklıkta e-posta göndermek gerekiyor, e-postaların uzunlukları ne kadar olmalı; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
23 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticarette strateji planı nedir ve nasıl hazırlanır?
E-ticarette bir strateji planı ya da bir diğer adıyla stratejik planlama yapmak, uzun vadede şirketin hedeflerine daha hızlı bir şekilde ulaşmasına yardımcı olur. Strateji planı hazırlamak ilk etapta biraz vakit alabilir; ancak uzun...
17 Temmuz 2020
Sinan Oypan
E-ticarette kriz yönetimi nasıl yapılmalı?
Kriz yönetimi, e-ticaret firmalarının kimi zaman ilgilenmeleri gereken konulardan biri olmak zorunda oluyor. İstenmeyen bir olaydan sonra ortaya çıkabilecek krizlerin yanı sıra markadan bağımsız olarak sektörün getirdiği ve dış...
10 Nisan 2020
Sinan Oypan