İnternette en çok satılan ürünler 2020

25 Eylül 2019
Sinan Oypan

İnternette en çok satılan ürünler / internet üzerinden en çok satılan ürünler nelerdir, internette en çok satılan ürünler 2020 yılında hangileri, internetten en çok ne satılıyor ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda.

2019’da internette en çok satılan birçok farklı ürün grubu bulunuyor. 2020’da kendi işini kurarak, online mağazası ile satış yapmak isteyen girişimciler, internetten en çok satılan ürünleri inceleyerek, kendi ürün yelpazelerini oluşturabilirler. Tüketicilerin yoğun ilgi gösterdiği ürünlerin pazarları rekabet konusunda zorlu olsa da doğru adımların atılması ve pazarlama ile reklam çalışmalarına yatırım yapılması rekabette üst sıralara çıkmanıza yardımcı olabilir.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak satış yapmayı planlıyorsanız IdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek, ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunmanız halinde hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

İnternette en çok satılan ürünler nelerdir?

İnternette en çok satılan ürünlere bakacak olduğumuzda ise akıllı saatlerden, evcil hayvan ürünlerine, elektronik aletlerden kişisel bakım ürünlerine kadar geniş bir yelpaze olduğunu görüyoruz. Buradaki listemizde de en trend olan ve internette en cok satilan urunlerden bazılarını sizin için sıraladık.

Telefon aksesuarları

Akıllı telefonlar günlük hayatımızın büyük bir bölümünde elimizden düşmüyor ve bu nedenle de bu cihazlar için sürekli olarak farklı aksesuarlara gerek duyuyoruz. Akıllı telefon kılıfları, şarj aletleri, ekran koruma kılıfları, kulaklıklar, bluetooth kulaklık bu aksesuarlar arasında başı çeken internetten satılacak ürünler arasında yer alıyor.

“İnternette

Akıllı saatler

Akıllı telefonları tamamlayıcı bir ürün olarak öne çıkan akıllı saatler, telefonu kullanmadan bazı uygulamalara erişmenizi sağlıyor. Bu özellikleri de akıllı saatleri internette satılan ürünler arasında popüler hale getiriyor.

Akıllı saatlerin yanı sıra sağlık ve spor ölçümleri için kullanılan saatler de popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Kalp ritm ölçümü, spor yapanlar için adım sayma özelliği, uyku süre takibi gibi birçok özellikleri olan akıllı saatler de tüketicilerin ilgisini çeken ürünler arasında yer alıyor.

Yüz maskeleri

Kişisel bakım ürünleri de internette en çok satılan ürünler arasında yer alıyor. Kadınlar güzellik ve bakım ürünlerini internetten sipariş vermeyi tercih ediyorlar. Özellikle aynı marka ürünleri uzun süre kullanan tüketiciler, aldıkları hizmetlerden memnun kaldıkların sürekli müşteri olma potansiyeli de taşımaktalar.

Yüz maskeleri, kişisel bakım ürünleri arasında en popüler ürün gruplarından biri olduğundan internette satılabilecek ürünler arasında önemli bir yer sahibi. Bunların yanı sıra nemlendiriciler, el ve vücut kremleri, makyaj malzemeleri de çok satılan ürünler arasında yer alıyor.

Spor kıyafet ve ekipmanları

Son dönemlerde bilinçli olarak spor yapmaya başlayan ve bunu bir yaşam biçimi haline getiren bir tüketici topluluğu da oluşmaya başladı. Bu da sporcu ürün ve aksesuarlarına olan talebin artmasında önemli bir rol oynadı. Son yıllarda internette en çok satan ürünler arasında spor kıyafet ve ekipmanları da yer alıyor.

Gym, fitness, yoga ve diğer spor dalları için kıyafet ve aksesuarların yanı sıra evde spor yapan kişiler için spor ekipmanları da bu kategoride öne çıkan ürün grupları arasında yer alıyor.

Hamile elbiseleri, bebek hediyeleri

Kadınlar bu özel dönemleri için farklı kıyafetler satın almak istiyorlar ve bu da girişimciler için farklı bir pazarın ortaya çıkmasına neden oluyor. Hamile elbiseleri de son yıllarda internette çok satılan ürünler arasında yer aldı.

Bunlara ek olarak yeni doğan bebekler için düzenlenilen partilerin popülerliği de oldukça artıyor. İngilizce’de “Baby Shower” olarak bilinen bu etkinliklerde yeni doğacak ya da doğan bebeklere hediyeler alınmakta. Bununla beraber bu etkinlik ve partiler için de süs ve dekor ürünlerine olan talep de bir hayli artmış durumda.

Sırt çantaları

Trend ve moda haline gelmiş olan ürünlerden biri de sırt çantaları bu sebeple de internette en cok satilan urunler arasında. Dünya genelinde sırt çanta pazarının 151 milyar dolarlık bir pazar olması bu ürünlere olan ilginin ne kadar arttığını gösteren faktörlerden biri.

Kadın, erkek ya da çocuk fark etmeksizin, sırt çantaları tüketiciler arasında bir hayli ilgi duyuyor ve farklı işlevler için tüketiciler farklı sırt çantalarını tercih ettikleri için, internette çanta satışı yapmak isteyen firma için birçok ürün modeli söz konusu oluyor.

VR aksesuarları

VR’da son yıllarda özellikle hayatımıza giren konulardan biri oldu. Artırılmış gerçeklik uygulamalarının popülerleşmesiyle beraber VR aksesuarları da tüketicilerin ilgi odağında olmaya başlayarak internette satılacak ürünler arasında kendine önemli bir yer edindi.

Oyun konsolları için VR aksesuarlarının yanı sıra akıllı telefonlar ya da iş amaçlı kullanılan VR aksesuarları da internette en çok satılan ürünler arasında yer almaya başladı.

Temalı, süper kahraman tişörtler

Temalı, özel tasarımlı ya da süper kahraman baskılı tişörtler de son yılların popüler ürünleri arasında yer alıyor. Son yıllarda süper kahraman filmlerine olan ilginin artması özellikle bu ürünlere olan talebin artmasında önemli bir rol oynadı. Eskiden dar bir kitleye hitap eden bu ürünler, Hollywood filmlerinin etkisiyle daha geniş kitlelere ulaşmaya başladı.

Süper kahraman baskılı tişörtlerin haricinde, özel tasarım ve belli bir teması bulunan tişörtlerde internette en çok satılan ürünler arasında yer almaya başladı.

Minimal saatler

Karmaşık ve kompleks tasarımlar artık hayatımızdan biraz uzaklaşmaya başladığı için pazardaki birçok ürünün tasarımında da minimal ve sade çizgileri görmeye başlıyoruz. Bu çizgiler kol saatlerin de öne çıkmaya başladı ve tüketiciler sade ve şık görünümlü minimal tasarımlı saatlere ilgi göstermeye başlayınca internetten satılan ürünler arasında kendine pay edindi..

Evcil hayvan ürünleri

Son yıllarda popülerliği artan ürün gruplarından biri de evcil hayvan ürünleri oldu. Evcil hayvan sahipleri mama, oyuncak, bakım ürünleri, kum gibi birçok evcil hayvan ürününü internet üzerinden sipariş vermeyi tercih ediyor. Özellikle mama ve kum gibi ürünler toplu veya büyük paket alımlarında daha uygun fiyat seçeneği sunduğu için internetten alışverişler daha makul çözümler sunuyor.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?
Marka sadakati, e-ticaret firmaları için günümüzde üstünde durmaları gerken en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Özellikle fiyat odaklı pazarlarda, tüketicileri sadece ürün fiyatıyla değil, sunulan hizmetlerle...
4 Kasım 2019
Sinan Oypan
Sosyal kanıt nedir ve e-ticaret firmalarına yararları nelerdir?
Sosyal kanıt uzun süredir hem günlük hayattaki davranışları hem de tüketicilerin satın alma kararlarını etkilemektedir. Başkalarının fikirlerinden ve deneyimlerinden yola çıkarak kararlar vermek ve bu önceki kararlara göre kendi...
3 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Alan adı otoritesi nedir ve neden önemlidir?
Alan adı otoritesi ya da domain otoritesi, bir web sitesinin arama motorları üzerindeki gücünü ve değerini belirleyen bir metrik olarak öne çıkmaktadır. SEO çalışmaları için önemli olması nedeniyle alan adı otoritesini...
18 Eylül 2020
Sinan Oypan
E-ticarette kargo ücreti nasıl düşürülür?
Kargo ücreti, e-ticarette hem firmaların hem de tüketicilerin özellikle üzerinde durdukları konular arasında yer alıyor. E-ticaret firmaları kargo ücretini düşürmek için çalışmalar yaparken, tüketiciler de düşük ücretli ya da...
29 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Adwords reklam eşlemelerini nasıl yapmalısınız? 1. Bölüm
E-ticaret firmaları online reklam konusunda Adwords kampanyalarına yatırım yapıyorlar. Google üzerindeki arama sorguları üzerinden tüketicileri yakalamak için bu yöntem oldukça faydalı bir reklam aracı. Adwords kampanyaları...
10 Temmuz 2017
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Instagram’da ölçümlenmesi gereken 4 önemli metrik
Sosyal medya pazarlamada Instagram son yıllarda bir hayli öne çıkmaya başladı. Aktif kullanıcı sayısının artması ve platformun popülerleşmesiyle beraber markalar da bu mecraya yatırım yapmaya başladılar. Her pazarlama...
31 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Markaların Instagram yönetiminde yaptıkları hatalar
Günümüzün en popüler sosyal ağı olan Instagram, markaların da takipçileriyle etkileşime girmek ve hedef kitlelerinin genişletmek için kullandığı mecralardan biri halini aldı. Ancak Instagram yönetimi sırasında yapılan hatalar,...
16 Ekim 2017
Sinan Oypan
E-ticarette geri dönüşüm optimizasyonunda yapılan hatalar
E-ticaret sitenizde geri dönüşümleri artıracak çalışmalar yapmanız ve bu yönde stratejiler geliştirmeniz, uzun vadede başarılı olmanızı sağlarken, gelirlerinizi de artırmanıza yardımcı olur. Ancak kimi zaman e-ticaret...
24 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Blog çalışmalarınız için nasıl içerik takvimi hazırlayabilirsiniz?
Blog çalışmalarından verim alabilmek için belli bir planınızın olması oldukça faydalı olmaktadır. Önceden hazırlanmış bir planın olması, içerik konusunda daha detaylı çalışmalar için vakit kazanmanıza yardımcı olacağı...
11 Nisan 2017
Sinan Oypan
Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yapılır?
Sosyal medya kampanya çalışmaları, marka ve ürün tanıtımları yaparken, yeni hedef kitlelere ulaşmak için de e-ticaret firmaları için önemli. Doğru kampanya çalışmaları yapıldığında, alınan geri dönüşüm ve etkileşimler...
1 Nisan 2020
Sinan Oypan
Lojistik hizmetleri geliştirmek için neler yapabilirsiniz?
E-ticarette lojistik hizmetleri geliştirmeniz, depo, stok ve ürün yönetiminizi kolaylaştırırıken, tedarik süreçlerinizi ve müşteri memnuniyetini artırır. Lojistik yönetimi, e-ticarette özellikle dikkat etmeniz gereken konulardan...
10 Temmuz 2020
Sinan Oypan