Blog

Mobilde kullanabileceğiniz farklı pazarlama türleri hangileridir?

Mobil cihazları hedef alan pazarlama çalışmaları son yıllarda oldukça popülerleşmeye başladı. Sosyal mecralardaki reklam faaliyetlerinin yanı sıra mobil cihazlara hedefleyen diğer reklam mecraları ve türleri de markaların tüketicilere ulaşmak için sıklıkla başvurdukları yöntemlerden biri oluyor. Akıllı telefon pazarının büyümesi ve kullanıcı sayısının artmasıyla, mobil internet penatrasyonunun artması da mobil pazarlama ve reklam çalışmalarının; aynı zamanda...

Organik trafik elde etmenizi sağlayacak içerik stratejisi nasıl geliştirebilirsiniz?

İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizin organik trafik elde etmesi için oldukça önemlidir. Farklı içerikler üreterek blog çalışmaları yapabilir ve farklı hedef kitlelere ulaşarak organik olarak elde edebileceğiniz trafiği artırabilirsiniz. İçerik pazarlama için de uygulayabileceğiniz farklı stratejiler ve taktikler bulunuyor. Bu stratejileri e-ticaret siteniz üzerinde uygulayarak blog çalışmalarınızı ve siteniz üzerindeki içeriklerin kalitesini geliştirebilirsiniz. İçerik stratejisi...

Tüketicilerin endişelerini gidermek için kullanabileceğiniz yöntemler

İnternetten alışverişlerde tüketicilerin halen güven problemleri olabiliyor. Kimi zaman alışveriş yapmayı düşündükleri siteye kimi zaman da ürünlere karşı olan bir takım güvensizlikler, tüketicilerin online alışveriş yapmasını engelleyebiliyor.Bu durumda da e-ticaret firması olarak tüketicilerin endişelerini giderecek bir takım çalışmalar yapabilirsiniz. Özellikle ürünlerle ilgili endişe duyan ya da akıllarında soru işaretleri oluşan tüketicileri bilgilendirmeniz, onları bilinçlendirmeniz ve...

İçerik çalışmalarıyla online görünürlüğünüzü nasıl artırabilirsiniz?

E-ticaret sitenizin online görünürlüğünü artırmanız birçok açıdan önemlidir. Dijital platformlarda daha fazla görünmeniz, yeni hedef kitlelere ulaşmanızı sağlarken, elde edeceğiniz geri dönüşümlerin de artmasını sağlar. Organik olarak daha fazla trafik elde edeceğiniz için reklamlara olan bağımlılığınız da azalmaya başlar ve aynı zamanda sitenizi daha fazla kişi ziyaret ettiği için ürün satışlarınızı da artırma şansınız olur....

Varış sayfalarının SEO çalışmalarında üzerinde durmanız gerekenler

E-ticaret siteniz üzerinde farklı varış sayfaları ile kullanıcıları bilgilendirebilir veya reklamlarınızı bu sayfalara yönlendirebilirsiniz. Tabii ki bu varış sayfalarınızın arama motorlarındaki görünürlüğü de bir hayli önemlidir. Bu sebele de SEO çalışmalarınızı doğru bir şekilde yapmanız varış sayfalarınızın organik olarak da trafik elde etmesini sağlayarak, geri dönüşümlerinizi artırmanıza yardımcı olacaktır. Varış sayfalarının SEO çalışmalarını yaparken birkaç...

Sitenizde ürünlerinizin faydalarını öne çıkartmanızı sağlayacak 4 yöntem

E-ticaret sitenizde ürünlerinizi satmak ve tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyerek onları satın almaya yönlendirmek için ürün açıklamaları bölümünde bir takım konuları öne çıkartmanız gerekiyor. Ürün açıklama sayfalarında sadece teknik özelliklerden bahsetmek, tüketicileri ikna etmek için yeterli olmayabilir. Bu sebeple de ürünlerinizin faydalarını da öne çıkartarak, kullanıcıların bu ürünleri neden tercih etmeleri gerektiğini göstermeniz gerekiyor. Ürün...

Sadık müşteri kitleleri edinmenize yardımcı olacak yöntemler

E-ticarette uzun vadede başarılı olabilmek için sadık müşteri kitlelerine ihtiyacınız var. Sadık kitleler edinmeden sadece yeni müşterilere bağımlı olmak birçok konuda zarar etmenize ve uzun vadede şirketinizin ayakta kalamamasına neden olacaktır. Müşteri ilişkilerini güçlendirerek, geri dönen ve sürekli olarak sizden alışveriş yapan kitlelere ihtiyacınız vardır. Sadık müşteri kitleleri oluşturmak için de yararlanabileceğiniz bir takım yöntemler...

Müşterilerinize teşekkür etmek için kullanabileceğiniz 5 yöntem

Müşteri memnuniyetini artırmak ve sadık müşteri kitleleri oluşturmak için müşterilerinizle olan iletişimlerinizi geliştirmeniz gerekmektedir. Bu ilişkileri satış öncesi ve sonrası destekle de geliştirebileceğiniz gibi satış sonrasında müşterilerinize teşekkür etmek için kullanacağınız farklı yöntemlerle de yapabilirsiniz. Müşterilerinize teşekkür etmek için farklı yöntemlere başvurabilirsiniz ve bu rehberimizde de bu yöntemlerden 5 tanesini ele alacağız. Teşekkür etme eylemini...

Sayfayı terk etme oranını düşürmek için yararlanabileceğiniz taktikler

E-ticaret sitenizde özellikle üzerinde durmanız gereken metriklerden biri de sayfayı terk etme (Bounce Rate, Hemen Çıkma Oranı) oranıdır. Siteye gelen ziyaretçileri site üzerinde tutamamanız elde edeceğiniz geri dönüşümlerin de düşmesine neden olacağı için, hemen çıkma oranını kontrol etmeniz gerekir. Ziyaretçilerin sayfayı terk etmesine neden olan birçok durum söz konusu olduğu gibi bunu engelleyebileceğiniz de bir...

Yeni açtığınız e-ticaret sitenizde tüketicilerin güvenini nasıl kazanabilirsiniz?

Yeni açılan e-ticaret sitelerinin en çok zorlandıkları konulardan biri de tüketicilerin güvenini kazanmaktır. Tüketicilerin güvenini kazanamamanız da satış yapmamanıza neden olacaktır. Fakat bu güven duygusunu kırmak ve tüketicileri e-ticaret sitenize çekmek için de kullanabileceğiniz bir takım yöntemler bulunuyor. İçeriklerle ilişkilerinizi güçlendirin İşin e-ticaret tarafında ürünleriniz önemli olsa da tüketicilerle kurduğunuz ilişkiler satışlarınızı daha iyi hale...

SEO odaklı içerik stratejisini 4 adımda nasıl hazırlayabilirsiniz?

İçerik çalışmalarınız sitenizin SEO performansını önemli ölçüde artırmaktadır. Sitenize trafik çekmek ve organik olarak görünürlüğünüzü artırmak için de SEO odaklı içerik çalışmaları yapabilirsiniz. Bu çalışmaları yapmak için de belli bir stratejinizin olması gerekmekte. Bu rehberimizde de SEO odaklı içerikleriniz için bir stratejiyi 5 adımda nasıl hazırlayabileceğiniz üzerinde duracağız. Odak konularınızı belirleyin Öncelikli olarak e-ticaret siteniz...

E-ticaret siteleri için Adwords Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası Nasıl Oluşturulur?

Dijital reklamların gerek hedef kitleye doğrudan ulaşması gerekse geleneksel reklam modellerine göre daha az maliyetli olması e-ticaret sitelerinin bu çalışmalara yönelmesini sağlıyor. Google reklam seçenekleri arasında ise Görüntülü Reklam Ağı, hedef kitlenize direkt olarak erişme imkanı sağladığından, özellikle marka bilinci yaratma noktasında büyük faydalar sağlıyor. Görüntülü Reklam ağı Kampanyası; marka bilinirliği oluşturma, oluşturacağınız reklam metinleri...

Örneklerle ürün fotoğraflarınızı daha iyi hale getirme yöntemleri

Ürün fotoğrafları, kullanıcıların satın alma kararlarına doğrudan etki etmekte. Dükkanın vitrini görevi gördüğü için bu fotoğrafların dikkatli bir şekilde hazırlanması ve site üzerinde kullanılması gerekir. Kullanıcıların ilgisini çekecek ve onların satın alma kararlarını etkileyebilmek için bazı yöntemlerden yararlanmanız gerekiyor. Bu rehberimizde de örneklerle ürün fotoğraflarınızı nasıl kullanabileceğiniz üzerinde duracağız. Beyaz arka planlı fotoğraflar kullanın Ürünlerinizin...

E-posta pazarlamada kullanabileceğiniz içerik fikirleri

E-posta pazarlama çalışmalarınızda farklı içerik türlerini denemek, hedef kitlenizle daha önce kurmadığınız iletişim ve etkileşimleri elde etmenize de yardımcı olabilir. E-posta pazarlamayı sadece satış odaklı düşünmemek gerekiyor. Tüketicilerin ilgisini çekmek ve onlara bir değer sunabilmek için de farklı içerik türlerinden yararlanabilirsiniz. Ürünlerle ilgili güncelleme ve haberler En bilinen içerik türlerinden biri ürünlerle ilgili haber ve...

E-ticaret şirketleri için Hashtag kullanım ipuçları

Hashtag kullanımı sosyal mecralar üzerinde farklı amaçlarla yapılabiliyor. Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapan e-ticaret firmalarının da bu Hashtag’lerden yararlanmaları ve çalışmalarında bunları kullanmaları bir hayli önemli. Tabii ki bu Hashtag’lerin nasıl kullanıldığı da bir önem arz etmekte. Bu rehberimizde de sosyal medya çalışmalarında Hashtag kullanımlarında yararlanabileceğiniz ipuçlarını ele alacağız. Markanıza özel Hashtag’ler oluşturun Markanıza özel...

Bir e-ticaret altyapı paketi seçerken nelere dikkat etmelisiniz?

Kendi işinizi kurmak ve internet üzerinden satış yapmayı planlıyorsanız iyi bir e-ticaret altyapısına ihtiyacınız olacak. Kendi sitenizi kurabileceğiniz gibi, hazır e-ticaret altyapı paketlerinden yararlanarak da bir site sahibi olabilirsiniz. Daha önceden e-ticaret sitesi kurma ya da yazılım konusunda bilgi ve tecrübe sahibi değilseniz, hazır altyapı paketlerinden yararlanmak sizin için daha etkili olacaktır; çünkü altyapınızın doğru...

Moda ve tekstil sektörleri için sosyal medya pazarlama ipuçları

Sosyal medyadan en çok yararlanma potansiyeli olan sektörler moda ve tekstil sektörleridir. Bu sektörlerin ürünleri görsel olarak kullanıcılara daha fazla hitap ettiği ve farklı içerik konseptleri üretilebildiği için, sosyal mecralar üzerinden tüketicilere ulaşmak birçok sektöre kıyasla daha kolaydır. Ancak bu yine de sosyal medya pazarlama çalışmalarının kolay olacağı anlamına gelmemekte. Bir takım stratejilerin geliştirilmesi ve...

E-ticarette başarılı olmayı sağlayan faktörler nelerdir?

Rekabetin bir hayli yükseldiği e-ticaret sektöründe başarılı olmak ve uzun vadede bu başarıyı sürdürmek bir hayli zorlaşmaya başlıyor. Tüketicilerin bilinçlenmesi ve e-ticaret firmalarından beklentilerinin artması da firmaların işini biraz daha zorlaştırıyor. Ancak uzun vadede firmaların başarılı olmalarını sağlayacak bazı faktörler de bulunuyor. Bu çalışmaları yapmak ve iş stratejilerinizi geliştirerek kullanıcıların beklentilerini karşılamanız ve marka bilinirliğinizi...

Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

Kendi işinizi yapmak ya da fiziki işletmenizin e-ticaret sitesini kurmak istiyorsanız, öncelikle güvenilir bir altyapısı olan bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Kendi imkanlarınızla bir site kurabileceğiniz gibi, özel bir site tasarımı yaptırabilir ya da e-ticaret altyapı paketlerinden yararlanabilirsiniz. Kendi imkanlarınızla bir e-ticaret sistemi yapma işlemi, eğer daha önce bu konu hakkında bir tecrübeniz bulunmuyorsa oldukça...

Aylık olarak e-ticaret sitenizde takip etmeniz gereken 9 veri

E-ticaret siteniz üzerinde aylık olarak takip etmeniz ve incelemeniz gereken bir takım veriler bulunuyor. Bu verileri takip etmeye başladığınızda, genel olarak satış, reklam ve pazarlama konusunda e-ticaret firmanızın ne durumda olduğunu daha iyi bir şekilde görmeye başlayabilirsiniz. Düzenli olarak şirketinizle ilgili verilerin takibini yapmamanız, geçmişe yönelik verileri inceleyememenize ve yaptığınız çalışmaların sonuçlarının nasıl olduğunu görememenize...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun