Blog

Kapsamlı bir sosyal medya stratejisi nasıl oluşturabilirsiniz? 2. Bölüm

Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama çalışmalarınızda daha bilinçli bir şekilde ilerlemenize yardımcı olur. Ne tür çalışmalar yapacağınızı bildiğinizde, daha doğru bir şekilde içeriklerinizi hazırlayabilir ve yaptığınız çalışmalardan daha yüksek geri dönüşler sağlayabilirsinizi. Sosyal medya stratejisi rehber serimizin ikinci bölümünde dünkü yazımızda kaldığımız yerden devam ederek, stratejinizi nasıl oluşturmanız gerektiği konusunda bilgileri paylaşamaya devam edeceğiz. Yazının...

Kapsamlı bir sosyal medya stratejisi nasıl oluşturabilirsiniz? 1. Bölüm

Tüketicilerle iletişim kurmak, onlara ürünlerinizi ve markanızı tanıtmak; bunların yanı sıra da müşteri desteği hizmetleri sunmak için sosyal mecralar oldukça ideal platformlardır. Özellikle Facebook’un popülerliğinin artması ve şirket sayfalarını açmasının ardından (2010’ların başları) sosyal platformlar şirketler için önemli bir pazarlama kanalına dönüşmeye başladı. Her pazarlama çalışmasında olduğu gibi sosyal medya pazarlamada da doğru bir strateji...

B2B firmaları için SEO önerileri - 3. Bölüm

İnternet üzerinden iş yapan her firma gibi, arama motorlarına uyumluluk B2B firmaları için de önemlidir. Organik olarak daha fazla kişiye ulaşma şansı vereceği için, hem site trafiğini artırmak için hem de hedef kitleye ulaşarak onlara ürünlerinizi ulaştırmak için bu konu üzerine yatırım yapılması gerekir. B2B firmaları için hazırladığımız SEO önerileri rehberimizin son bölümünde, dünkü rehberimizde...

B2B firmaları için SEO önerileri - 2. Bölüm

SEO konusu B2B firmaları için de bir hayli önemlidir. B2C firmaları gibi doğrudan son tüketiciye ulaşılıyor olmasa da, sektörde öne çıkmak ve organik olarak hedef kitleye ulaşmak için SEO çalışmalarından yararlanılması gerekiyor. Dünkü yazımızda B2B ve B2C iş modelleri arasındaki SEO uygulama farklarına ve B2B firmaları için önemli olan sayfalar üzerinde durmuştuk. B2B firmaları için...

B2B firmaları için SEO önerileri - 1. Bölüm

Uzun vadeli başarı için B2B firmalarının SEO konusuna özellikle yatırım yapması gerekiyor. İşlem hacmi konusunda B2C firmalarına kıyasla daha büyük olmaları nedeniyle, doğru stratejilerin belirlenmesi, B2B tarafında firmaların gelirlerini önemli bir şekilde artırmaktadır. Bu rehber serimizde B2B ve B2C firmalarının SEO konusunda ne gibi farklılıkları olduğunu, B2B firmalarının SEO konusundaki en önemli sayfalarını ve B2B...

Youtube’u pazarlama kanalı olarak nasıl kullanabilirsiniz?

Video içeriklerin öneminin artması dolayısıyla Youtube firmalar arasında oldukça popüler bir mecra haline gelmeye başladı. Video içeriklerin öne çıkmasının yanı sıra Google’dan sonra en büyük ikinci arama motoru olma özelliği nedeniyle de Youtube hem kullanıcıların hem de firmalarların radarındaki mecralardan biri olma özelliğini taşıyor. Youtube üzerinde yer almak, video içerikler üreterek tüketicilerle farklı bir kanal...

Şirketlerin Instagram yönetiminde sıkça yaptıkları hatalar

Şu an en hızlı büyüyen ve kullanıcılara arasında en popüler olan sosyal mecra şüphesiz Instagram. Instagram’da yer almak ve tüketicilere bu kanal üzerinden ulaşmak markalar için de bir hayli önemli. Bu sebeple de birçok firma bu alana yatırım yapıyor. Ancak Instagram yönetiminde yapılan bir takım hatalar şirketlerin bu çalışmalarından yeterli verimi alamamalarına neden oluyor. Bu...

E-ticaret firmanız için Youtube kanalı oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?

E-ticaret sitenizi tanıtmak ve işinizi duyurmak için kullanabileceğiniz pazarlama kanallarından biri de Youtube. Hem video içeriklere olan ilginin artması hem de Google’dan sonraki en büyük ikinci arama motoru özelliğine sahip olması nedeniyle Youtube, sosyal medya pazarlamada önemli bir rol oynuyor. Firmanıza ait bir Youtube hesabı oluşturmanız, internet kullanıcılarıyla ve müşterilerinizle farklı bir şekilde etkileşime girmenize...

Online pazar yerlerinin (Marketplace) avantaj ve dezavantajları nelerdir?

Online pazar yerleri, satıcılar ve alıcıları birleştiren üçüncü parti platformlardır. Firmalar bu platformlar üzerinde kendi ürünlerini sergileyebilir; tüketiciler de bu mecralar üzerinde farklı firmaların farklı ürünlerine ulaşabilirler. Türkiye’de de birçok alternatifi olan online pazar yeri modeli e-ticarete yeni başlayacak ya da fiziki mağazası bulunan ve internet üzerinde satış yapmak isteyen firmalara kolaylık sağlamaktadır. Tabii ki...

Dropshipping ve online pazar yerleri arasındaki farklar nelerdir?

E-ticaret sektörüne yeni girmek isteyen kişiler için genellikle tavsiye edilen yöntemler dropshipping veya sanal pazar yerleri oluyor. Her iki modelin de kendine göre avantaj ve dezavantajları bulunuyor; ancak özellikle daha önce e-ticaret tecrübesi olmayan ya da kısıtlı bütçesi olan girişimciler için bu iki model oldukça ideal. Dropshipping ile online pazar yerlerini karşılaştırdığımızda arada bazı farklar...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun