E-ticaret Blog

Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yapılır?

Sosyal medya kampanya çalışmaları, marka ve ürün tanıtımları yaparken, yeni hedef kitlelere ulaşmak için de e-ticaret firmaları için önemli. Doğru kampanya çalışmaları yapıldığında, alınan geri dönüşüm ve etkileşimler yükselir. Bu süreçte markaların özellikle izlemeleri gereken bazı adımlar bulunuyor. Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yürütülür? Doğru sosyal platformları bulun Öncelikli olarak hedef kitlenize en iyi...

Öne çıkmanızı sağlayacak markalaşma stratejileri neler?

Markalaşma stratejileri, e-ticaret şirketinizin büyümesine, yeni kitlelere ulaşmasına ve sadık müşteriler edinmenize yardımcı olur. Bu stratejiler doğrultunda marka bilinirliğinizi artırırken, müşteri tabanınızı da genişleterek şirket karlılığınızı artırabilirsiniz. Bu süreçte izlemeniz gereken bir takım adımlar bulunuyor. Bu rehberimizde en temel markalaşma unsurlarının yanı sıra ileri seviye stratejileri de ele alacağız. İlgili rehber: E-ticarette marka bilinirliği nasıl...

Dijital Pazarla"ma" Yanında Ol!

Küresel bir salgın ile mücadele ettiğimiz zor günlere hazırlıksız yakalanan şirketler Covid-19 karşısında büyük bir sınav veriyor.Alınan tedbirlere hızlıca adapte olmak adına yeni iş modelleri geliştiren firmalar şimdi de işlerini bu şekilde çok kayıp vermeden yürütmek için çalışmalara başladı. Peki şirketler bugünlerde nasıl bir yol izlemeli, hangi değerlerinden vazgeçmemelidir? Cevaplarını yazımızda birkaç başlıkta tartışacağız. Yaşadığımız...

Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken kullanabileceğiniz taktikler

Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken, tüketicilere ürünü mümkün olduğunca etkin bir şekilde tanıtmanız geri dönüşümlerinizi etkileyecektir. Ürünün özelliklerini, tüketicilerin hangi sorunlarını çözdüğünü anlatmanın yanı sıra farklı pazarlama kanalları üzerinden bu tanıtımları yapmak ve geniş kitlelere ürünü tanıtmak da bir hayli önemlidir. Bu süreçte uygulayabileceğiniz farklı pazarlama taktikleri bulunmakta. Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken kullanabileceğiniz taktikler...

Yoğun dönemler için tedarik yönetimi ipuçları

Özellikle son haftalarda Türkiye ve dünyada yaşanan salgından dolayı, tedarik yönetimi e-ticaret firmaları için oldukça önemli bir konu olmaya başladı. Kullanıcıların internetten alışverişlere yönelmesi ve hızlı tüketim ürünlerinin tüketim oranlarının da artıması nedeniyle e-ticaret firmalarının stok ve tedarik yönetimine öncelik vermeleri gerekmekte. Yoğun dönemlerde bu çalışmaları yaparken de yararlanabileceğiniz ipuçlarını bu rehberimizde ele alıyoruz. Yoğun...

İlgi çekici bir etkinlik videosu nasıl hazırlanır?

Etkinlik videosu, firma olarak katıldığınız ya da kendiniz düzenlediğiniz etkinlikleri öne çıkartmanızı ve tanıtımlarınız yapmanızı sağlar. Etkinliklerinizde çekeceğiniz farklı görüntülerle, sosyal ağlar veya e-ticaret siteniz üzerinde bu videoları paylaşabilir, farkındalık yaratabilir ve takipçilerinizle etkileşime girebilirsiniz. Tabii ki bu videoları çekerken de bazı önemli konulara dikkat etmeniz gerekiyor. Videoları ilgi çekici bir hale getirmeniz, alacağınız geri...

Sosyal sorumluluk projeleri pazarlamada nasıl kullanılır?

Sosyal sorumluluk projeleri, şirketinizin belli konulardaki duyarlılığını gösterirken, marka imajınızı da tüketicilerin gözünde olumlu yönde etkiler. Farklı projelerde yer almak ya da yani projeler başlatarak, tüketicilerin önem verdiği sosyal konularda öncü olmak, markanıza olumlu katkılar sağlayacaktır. Yaptığınız bu çalışmaları pazarlama çalışmalarınızda da kullanarak, sosyal duyarlılığınızı hedef kitlenize ulaştırabilirsiniz. Sosyal sorumluluk projeleri pazarlamada nasıl kullanılır? Öncelikle...

E-ticaret firmaları corona virüs sürecini nasıl yönetmeli?

Küresel bir salgın haline gelen ve Türkiye’de de yayılım hızını artıran corona virüs ile ilgili işletmeler acil durum planlarını devreye aldı. Küresel çapta her ülkenin ekonomisine durdurulamayan bir etkide bulunan corona virüs e-ticaret firmaları üzerinde de etkisini gösterdi. Salgın, pek çok firmanın çalışma modelini değiştirmesine neden oldu. Perakendeciler kepenk kapatırken müşterilerini online alışverişe davet etti....

E-ticarette marka bilinirliği nasıl artırılır?

Marka bilinirliği, tüketicilerin ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız hakkında daha fazla bilgi sahibi olmalarını sağlar. E-ticarette marka bilinirliğinizi artırmak için yararlanabileceğiniz birçok farklı yöntem ve strateji bulunuyor. Bu rehberimizde de bu stratejilerin üzerinde duracağız. Marka bilinirliği nasıl artırılır? İçerik pazarlama çalışmaları Düzenli olarak içerik üretimi marka bilinirliğinizi artırma konusunda size önemli şekilde yardımcı olacaktır. İçerik pazarlama...

Corona virüs salgınında fiziki mağazalar e-ticaretten nasıl yararlanabilir?

Corona virüs salgını nedenilye insanların dışarıya çıkmamaları, özellikle fiziki mağazaları ciddi bir şekilde etkilemeye başladı. Sokağa çıkmama uyarıları devam ederken de fiziki mağazalar, işlerini devam ettirebilmek için e-ticaretin gücünden yararlanabilirler. E-ticaretin bu dönemde artan etkisi ve öneminin arkasında yatan bazı nedenler, fiziki mağazalar için de bir fırsat olabilir. Corona virüs salgının fiziki mağazalar e-ticareti nasıl...

Virüs salgını sürecinde e-ticaret firmaları neler yapmalı?

Türkiye son birkaç haftadır virüs salgını etkisine girmiş durumda ve bu salgın hem günlük hayatı hem de ticareti de ciddi şekilde etkilemekte. Bu süreçte e-ticaret firmalarının işlerine devam edebilmeleri için bazı önlemler almaları gerekmekte. Bu rehberimizde de e-ticaret firmalarının virüs salgınında ne tür çalışmalar yapabileceklerini ele alıyoruz. Virüs salgını sürecinde e-ticaret firmaları neler yapamlı? Uzaktan...

Pazarlamacıların bilmesi gereken hikaye anlatımı ipuçları

Hikaye anlatımı ya da bir diğer adıyla hikayecilik, pazarlama ve reklam çalışmalarında geri dönüşümleri artırmada önemli rol oynayan taktiklerden biri. Hikaye anlatımı ile tüketicilerin dikkatini belli bir konu ya da ürüne çekebilir; ürüne olan talebi artırarak, tüketicilerin farkındalıklarını artırabilirsiniz. Pazarlamacıların bilmesi gereken hikaye anlatımı ipuçları Temel unsurları unutmayın Öncelikle hikayeciliğin temel unsurlarını göz önünde bulundurmanız...

Online satış sitesi fiziki mağazalara neler kazandırır?

Online satış sitesi kurmak, fiziki mağazaları yeni kitlelere açarken, uzun vadede gelirlerini daha fazla artırmalarına da yardımcı olur. E-ticarete girmek ve internetten satış yapmak fiziki mağazaların, daha önce ulaşamadıkları kitlelere ulaşmalarına yardımcı olacağı için üzerinde durulması gereken bir konudur. Peki, tam olarak online satış sitesi kurmanın, fiziki mağazalara neler kazandırı? İlgili rehber: Fiziki mağazanızın e-ticarette...

E-ticarette müşteri memnuniyeti kazanma taktikleri

Sanal mağazanız müşterileriniz ile güçlü ilişkiler kurmanızı sağlayan bir araçtır. E-ticaret yapan kişiler için e ticarette satış arttırma teknikleri içinde, müşteriler üzerinde iyi bir satın alma deneyimi oluşturmak gelir. Aşağıda e-ticarette müşteri memnuniyeti kazanma, gelen ziyaretçileri ‘müşteriye’ çevirme yöntemlerini ve e-ticaret sitenizi nasıl daha işlevsel kullanabileceğinize dair bilgiler bulabilirsiniz Tüketici davranışları ve beklentileri piyasayı büyük...

Sosyal medya hesap yönetimi nasıl yapılır?

Sosyal medya hesap yönetimi, sosyal ağlardaki pazarlama, reklam ve müşteri destek çalışmalarınızın temelini oluşturmaktadır. Doğru bir şekilde yönetilmeyen hesaplar, firmaların bu mecralar üzerindeki çalışmalarını olumsuz etkilerken, tüketicilerle iletişim kurulmasını da zorlaştırır. Bu sebeple de hesap yönetimi yaparken bazı önemli unsurların üzerine odaklanmanız gerekir. Sosyal medya hesap yönetimi nasıl yapılır? Hedeflerinizi belirleyin Öncelikli olarak sosyal ağlar...

E-ticarette marka yönetimi nasıl yapılır?

Marka yönetimi, tüketiciler arasında marka algısı yaratmanın yanı sıra şirketin imajını da doğrudan etkilemektedir. Bu sebeple de e-ticaret firmalarının marka yönetime önem vermeleri önemlidir. Markanızı yönetmek için izleyebileceğiniz bir takım adımlar bulunuyor. Bu rehberimizde de bu adımlar üzerinde duracağız. Marka yönetimi nasıl yapılır? Ekibinizi eğitin Öncelikle markanızla ilgili paylaşım yapan ve marka algısı yaratmanızı sağlayan...

Yeni başlayanlar için girişim pazarlama ipuçları

Girişim pazarlama ipuçlarıyla, yeni kurduğunuz işinizin tanıtımı doğru ve verimli bir şekilde yaparak, işinizi büyütmek için ilk adımlarınızı atabilirsiniz. Başlangıçta düşük bütçeli pazarlama çalışmaları yaparak, elinizdeki sermayeyi de daha verimli bir şekilde kullanabilirsiniz. Bu rehberimizde de girişiminizin ve ürünlerinizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz pazarlama ipuçlarını ele alacağız. Yeni başlayanlar için girişim pazarlama ipuçları Pazar ve...

E-ticaret firmalarına sosyal medyanın faydaları nelerdir?

Marka bilinirliğini artırma, yeni kitlelere ulaşma ve iletişim kurma sosyal medyanın faydaları arasında öne çıkanlardan sadece bazıları. E-ticaret firmaları, sosyal medya pazarlamadan faydalanırken, onun birçok faydasından yararlanmaktalar. Milyonlarda aktif internet kullanıcısının her gün, günde birkaç kez sosyal ağları kullanması da bunun nedenlerinden bir tanesi. Peki, sosyal medya e-ticaret firmalarına ne gibi faydalar sağlıyor? Sosyal medyanın...

E-ticaret firmaları için evden çalışma ipuçları

Evden çalışma günümüzdeki mevcut koşullardan dolayı birçok şirketin başvurduğu yöntemlerden biri olmaya başladı. E-ticaret firmalarının zorunlu olarak evden çalışmaya yönelmesi nedeniyle de, bu rehberimizde evden çalışırken üretkenliğinizi nasıl artırabileceğinizi ve işlerinizi olduğu gibi devam ettirebileceğiniz üzerine bazı önemli bilgiler sunacağız. İlgili rehber: Uzaktan çalışma e-ticaret firmaları için avantajlı mı? Üretkenliği artırmak için evden çalışma ipuçları...

Dijital pazarlamada hikayecilik nasıl kullanılır?

Dijital pazarlama çalışmalarında hikayecilik, marka ve ürüne talep yaratmayı sağlarken, reklam ve pazarlama çalışmalarının da daha ilgi çekici olmasını sağlar. Tüketiciler, sıradan bir ürün fotoğrafı ya da videosunu izleyerek, bir üründen etkilenmedikleri için onlara farklı bir şekilde yaklaşmanız gerekir. Bu noktada da hikaye anlatımı önemli bir görevi üstlenmektedir. İlgili rehber: 2020'de ihtiyacınız olan dijital pazarlama...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun