Temu; tüketici ve satıcıları bir araya getiren, uluslararası ölçekte faaliyet gösteren çevrim içi bir pazar yeridir. Bununla birlikte yüksek trafiğe sahip olan platform, düşük maliyetlerle ürünleri global ölçekte pazarlama...
E-ticarete başlarken hazır temalarla yola çıkmak pratik ve ekonomik bir tercih gibi görünse de, uzun vadeli ve sürdürülebilir başarı için markaya özel olarak kurgulanmış bir arayüz tasarımı ve kullanıcı deneyiminin farkını...
TOWS analizi, işletmelerin iç ve dış faktörleri dikkate alarak stratejik planlama süreci gerçekleştirmelerine yardımcı olur. SWOT analiziyle çoğu zaman karıştırılan TOWS analizi, ihtiyaç duyduğu veriyi SWOT analizinin...
İşletme sahibi ve vergi mükelleflerinin sorumlulukları içerisinde vergi beyan ve ödemelerinin takibini gerçekleştirmek önemli bir yere sahiptir. Bazı vergiler her ay düzenli bir şekilde ödenirken bazılarının ise yıl içerisinde...
2025'te ekonomik belirsizlikler devam ederken, düşük maliyetle başlayıp yüksek kar potansiyeli sunan iş fikirleri girişimciler için her zamankinden daha değerli hale geldi. Bu rehberde, minimum sermaye gerektiren ancak maksimum kazanç...
C2C, yani tüketiciden tüketiciye e-ticaret modeli, bireylerin internet üzerinden başka bireylere ürün veya hizmet sattığı bir ticaret yapısıdır. C2C iş modeli, dijital dönüşümle birlikte hem küresel çapta hem de yerel pazarlarda...
Amortisman, işletmelerin sahip olduğu varlıkların ekonomik ömrü boyunca uğradığı aşınma, eskime veya değer kaybının mali tablolara gider olarak yansıtılması sürecidir. Amortisman uygulaması yalnızca muhasebe açısından...
Girişimcilerin e-ticaret sitesi kurması, satın alma işlemlerini daha basit, daha hızlı ve daha az zaman alıcı hale getirmesini sağlar. Müşterilerine 7/24 satış, hızlı teslimat ve kolay iade imkanı verir. E-ticaret için...
Clickbait, dijital pazarlama ekosisteminde kullanıcıların ilgisini çekerek tıklama oranlarını artırmak amacıyla tasarlanan bilinçli içerik başlıklandırma ve sunum yöntemidir. Etimolojik olarak İngilizce click (tıklamak) ve bait...
Dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte tüketicilerin alışveriş tercihleri de bu hıza eşlik eder biçimde değişiyor. Tüketicilerin alışverişte e-ticareti öncelikli tercih olarak konumlandırması ise küçük işletmelerin...
Şirketinizin ve markanız için isim bulmak, yeni bir iş kurarken ilk aşamada karşılaşabileceğiniz zorluklardan biridir. Yaratıcı bir zihne sahip olsanız bile aklınızdaki isimlerin başka kişi ve firmalar tarafından tescillenmiş,...
Her türden işletme için önemli olan kaynak yönetim süreci, ticari faaliyetlerin sürekliliğini sağlar. Bu noktada mevcut iş gücünüzü, makine ve ham madde cinsinden kaynaklarınızı planlı kullanmanıza yardımcı olan ERP...
E-Ticaret’te Fraud, yaygınlaşan bir tehdit haline gelmiştir. Sahte veya çalıntı kredi kartlarının E-Ticarette ödeme sahteciliği yaparak kullanılması sektöre zarar vermektedir. Birçok firmanın karşılaştığı bir durum olan fraud...