E-ticaret Blog

Instagram TV'yi pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?

Instagram TV (IGTV), son dönemlerde markaların yönelmeye başladığı ve videolarla takipçilerine farklı içerikler sundukları bir alan olmaya başladı. Instagram TV gibi sosyal televizyonlar, 2019’da sosyal medya trendleri arasında yer alacağı için, önümüzdeki yıl için Instagram TV’yi pazarlama stratejilerinize dahil etmeniz, Instagram’daki çalışmalarınızdan daha fazla geri dönüşüm almanıza yardımcı olur. Instagram TV (Televizyon), Instagram üzerinde daha...

2019 yılında öne çıkacak sosyal medya trendleri

2018’in bitimine sayılı günler kala, 2019’un sosyal medya trendleri üzerinde konuşmaya başlamak doğru olacak. 2018’de sıklıkla başvurulan sosyal medya yöntemleri 2019’da da yine karşımızda olmaya devam ederken, bazı uygulamalar ise popülerliğini biraz daha geride bırakacak. 2019 yılında da markalar sosyal mecralar üzerinden takipçilerine ve yeni hedef kitlelerine ulaşmaya çalışacaklar. Gerek reklamlar ile gerekse de organik...

Marka tescili yaptırmanız e-ticaret siteniz için neden önemli?

Marka ismi ve logo yaratmak için saatlerce ya da günlerce uğraşan ve kendi markalarını yaratarak, bu markayı ileri taşımak isteyen girişimciler ve firmalar için marka tecili yaptırmak oldukça önemlidir. Markanın orijinalliğini korumak ve değerini artırmak için markanızın resmi olarak tanınması ve size ait olması gerekir. Marka tescili yaptırmanız yüzde yüz bir koşul olmasa da markanızın...

Yılbaşı satışlarını artırmak için yapabileceğiniz SEO çalışmaları

Yılbaşı satışlarını artırmak için yapacağınız SEO çalışmaları, özellikle yıl sonu hedeflerini tutturmak ve yılı iyi bir şekilde kapatmak için önemli. Tüketiciler yıl sonu indirimlerini bekledikleri için bu dönemde online olarak yaptıkları harcamaları artırabilirler. E-ticaret firması olarak da tüketicileri yakalamak ve yıl sonu indirimleriyle onlara ulaşmanız gerekir. Yılbaşı satışlarınızı artırabilmek için ekstra SEO çalışmaları yapmanız da...

Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler

Instagram’da ürün satmak, son dönemlerde popülerliği artan iş modellerinden biri olmaya başlıyor. Tabii ki doğrudan Instagram’da satış yapılamadığı için, burada pazarlama çalışmaları yapmak, ödeme sistemlerini yönetmek ve sipariş takibini manuel olarak yapmak gerekebiliyor. Bir e-ticaret sitesi olmadan Instagram’da ürün satmak çok karlı bir iş olmayabilir. Sadece banka havalesi ya da kapıda ödeme sistemiyle, arkada güvenilir...

Amazon'da kullanabileceğiniz reklam modelleri

Amazon, dünyanın en büyük online alışveriş sitelerinden biri ve bu nedenle de Amazon reklamları, Amazon’da satış yapan işletmelerin geri dönüşümlerini artırmaları için oldukça önemli. Amazon reklamları, farklı şekillerde kullanılabiliyor. Bu reklamlardan yararlanmak, Amazon üzerindeki satışlarınızı artırmanıza da önemli şekilde yardımcı olur. Amazon reklamlarını kullanabilmek için Amazon’da bir mağaza açmanız gerekir. İdeaSoft müşterileri, e-ticaret sitelerindeki ürünleri...

E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?

Yılbaşı indirimleri, e-ticaret sitelerinin yıl sonundaki gelirlerini ve satış hedeflerini tutturmada önemli bir rol oynamakta. Bu nedenle de yılbaşı indirimleri üzerinde doğru stratejileri belirlemek ve çalışmalarınızı önceden planlamanız, yılbaşı indirimlerinizden daha fazla geri dönüşüm almanıza olanak tanır. Yılbaşı indirimleri üzerinden en yüksek geri dönüşümü alabilmek için de e-ticaret sitenizi yeni yıla optimize etmeniz ve pazarlama...

Youtube takipçi sayısını artırmak için neler yapmanız gerekiyor?

Youtube video içerik üretimi yapan ve video reklam veren firmalar için önemli platformlardan biri. Bu da Youtube takipçi sayısını artırmanız anlamına geliyor. Youtube takipçi sayısını artırmak, videolarınızın daha fazla izlenmesini sağlarken, bu videolardan alacağınız geri dönüşümlerin de artmasında önemli bir rol oynar. Youtube takipçi sayısını artırmak yapmanız gereken bir takım çalışmalar bulunuyor. Bu çalışmaları yapmak...

Instagram'da satış yapmak için neler yapmanız gerekiyor?

Instagram’da satış yapma fikri birçok kişinin son dönemlerde yoğunlaştığı iş fikirlerinden biri haline geldi. Instagram’ın popülerleşmesi ve reklam modellerinin gelişmesiyle beraber bu platform bir satış kanalı haline gelmeye başladı. Ancak bir Instagram hesabına sahip olmak, Instagram’da satış yapmak için yeterli değil. Güvenilir bir satış kanalı oluşturmak ve takipçileriniz ile hedef kitlenizin ürünleriniz ve hizmetlerinizden yararlanmaları...

Instagram'da butik açmak isteyenler için tavsiyeler

Instagram’da butik açmak, son dönemlerde kendi işini yapmak isteyen, kendi ürünlerini üreten ya da toptan aldığı kıyafet ürünlerini satmak isteyenler için iyi bir iş alternatifi olarak öne çıkıyor. Instagram’dan doğrudan satış yapmak isteyenlerin yanı sıra kendi e-ticaret sitesindeki ürünleri de instagram butiği ile yeni hedef kitlelere ulaştırmak isteyen kişiler bu iş ve pazarlama yönteminden yararlanabilirler.>/p>...

E-ticaret teması nedir ve tema seçerken nelere dikkat etmelisiniz?

Doğru e-ticaret teması, e-ticaret sitesinin göze daha görünmesini sağlarken, kullanıcı deneyimini geliştirerek ziyaretçilerin site üzerinde daha fazla vakit geçirmelerini ve geri dönüşümleri artırmaya yardımcı olur. E-ticaret teması seçerken, belli başlı konulara dikkat etmek bu nedenle de önemlidir. Tema seçimlerinde bilinmesi gerekenlere geçmeden önce, e-ticaret teması nedir ve ne amaca hizmet eder onu ele alalım. E-ticaret...

E-ticarette vergilendirme ile ilgili bilmeniz gerekenler

E-ticarette vergilendirme, internet üzerinden herhangi bir ürün ya da hizmet satışı yapan kişi ve kurumları yakından ilgilendiren konulardan biri. Türkiye Cumhuriyeti vergi düzenlemelerince, internet üzerinden telekomünikasyon araçları vasıtasıyla, yüz yüze gelmeden internet ortamından satış yapan kişi ya da kurumların, yaptıkları satışlar sonrasında vergi yükümlülükleri doğmaktadır. E-ticarette vergilendirme ile ilgili sık sorulan soruları ve kişi ya...

E-ticaret şirketleri hangi vergileri ödemekle yükümlüler?

E-ticaret vergileri, internet üzerinden satış yapan şirketlerin aylık, 3 aylık ya da yıllık olarak beyan etmeleri ve ödemeleri gereken vergilerdir. E-ticaret şirketlerinin ödemekle yükümlü olduğu birkaç farklı vergi türü bulunmakta. Türkiye Cumhuriyeti vergi düzenlemeleri gereğince, internet üzerinden satış yapan kişi ya da kurumların vergi yükümlülükleri ortaya çıkmaktadır. Bu nedenle de internet üzerinden tüketicilere ya da...

E-ticaret şirketleri Instagram’dan para kazanmak için neler yapabilir?

Instagram’dan para kazanmak günümüzde birçok e-ticaret firması için önemli bir konu. Kullanıcı kitlesinin fazla olması ve bu nedenle de sosyal ağlar arasındaki popülerliği e-ticaret firmalarının bu mecra üzerine daha fazla yatırım yapmasına neden oluyor. Instagramdan para kazanmak için farklı yolları denemek ve bir takım çalışmalar yapmak gerekiyor. Bununla beraber bu konuyla ilgili gelen bir takım...

Site içi arama özelliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları

Site içi arama özelliği e-ticaret sitelerinde tüketicilerin aradıkları ürünlere daha kolay ulaşabilmelerini sağlayarak, tüketicilerin daha hızlı bir şekilde eyleme geçmesinde önemli rol oynayan araçlardan biri. Site içi arama özelliğini sitenizde kullanmak gerektiği gibi bu araçtan daha fazla geri dönüşüm sağlayabilmek için bu aracı en iyi şekilde optimize etmeniz de gerekir. Site içi arama özelliğini geliştirmek...

E-ticaret siteleri geri sayım sayacı ile satışlarını nasıl artırabilirler?

E-ticarette satışları artırmak için kullanılabilecek araçlardan biri de geri sayım sayacıdır. Geri sayım sayacı farklı şekillerde tüketicileri belli bir eyleme geçmeye ve alışveriş yapmaya yönlendirmek için kullanılabilir. Belli bir fırsatı veya avantajı kaçırma gibi hissiyatlar, tüketicilerin satın alma kararlarını daha hızlı vermelerinde bir araç oluyor. Bu psikolojiyi e-ticaret sitenizde kullanabilmek için de geri sayım sayacı...

Çapraz satış nedir ve satışlarınızı artırmak için nasıl kullanabilirsiniz?

Çapraz satış, ticarette tüketicilerin yaptıkları alışveriş tutarını artırmaları için kullanılan satış taktiklerinden biridir ve ortalama sepet tutarını artırmak için de önemli bir taktiktir. Günlük hayatımızda birçok ürün ve mağazada çapraz satışla sıklıkla karşılaşmaktayız. Çapraz satış nedir? Çapraz satışı şu şekilde özetleyebiliriz; bir ürünü satarken, bu ürünü tamamlayacak bir yan ürünü, ürünle beraber tüketiciye sunarak, tüketicinin...

Blogunuzda hediye önerileri yazarak satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?

Blogunuzda hediye önerileri yazmak, satışlarınızı artırmanıza yardımcı olurken, farklı hedef kitlelere ulaşmanızı ve organik olarak da trafik çekmenize yardımcı olur. Özellikle tatil ve özel günler yaklaştığında bu içeriklerin değeri bir hayli artmakta. Tüketiciler çoğunlukla ne hediye alacaklarını bilmedikleri için internet üzerinden eş, dostaları, akrabaları ya da çalışma arkadaşları için farklı hediye önerileri araştırırlar. Bu noktada...

E-ticaret site tasarımı yaparken özellikle dikkat etmeniz gereken konular

E-ticaret site tasarımı yaparken, satışları artıracak ve geri dönüşümlerinizi yükseltecek konulara dikkat etmeniz ve tasarımlarınızda bazı unsurları daha fazla öne çıkarmanız gerekir. Site ziyaretçilerinin sitede rahatlıkla gezinebilmeleri, sitenin hızlı olması gibi unsurlarla beraber, onların dikkatini çekerek, onları belli bir eyleme geçmeye yönlendirmek sitenizin performansını ve geri dönüşümlerinizi artırmada yardımcı olur. Site tasarımı yaparken teknik konular...

E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi

E-ticaret siteniz için blog yazmak, e-ticaret sitenizi düzenli olarak güncel tutmanızı sağlarken, hazırlayacağınız blog yazılarıyla ziyaretçilerinizi bilgilendirebilir, eğlendirebilir ve organik olarak arama motorlarından trafik çekebilirsiniz. Blog yazmak zorlu bir iş olarak görülse de doğru bir şekilde planlandığında ve doğru adımlar atıldığında blog yazma sürecini e-ticaret sitenize iyi bir şekilde entegre edebilirsiniz. Blog yazmak ve bu...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun