E-ticaret Blog

2020'de B2B pazarlama trendleri nasıl olacak?

B2B pazarlama çalışmaları ile 2020’de yeni hedef kitlelere ulaşırken, e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen işlemleri de artırarak, karlılığınızı artırabilirsiniz. B2B pazarlama trendleri 2020 yılında içerik ve kişiselleştirilmiş iletişim geliştirme üzerine kurulmakta. Tabii ki bunlara ek olarak B2B firmalarının yapması gereken başka çalışmalar da bulunuyor. Bu rehberimizde de bu trendlerin üzerinde duracağız. B2B pazarlama trendleri - 2020...

Tedarik zinciri nedir ve neden önemlidir?

E-ticarette tedarik zinciri, ürünün üretim aşamasından, tüketiciye ulaşana kadar ki süreci kapsar ve iyi bir şekilde planlanması gereken bir unsurdur. Tedarik zinciri yönetiminizi doğru yapmanız, maliyetlerinizi düşük tutmanız, uzun vadede size önemli bir kazanç sağlayacağı gibi işinizi de sağlam temeller üzerine kurmanıza yardımcı olur. Öncelikle tedarik zincirinin ne olduğu ile konumuza başlayalım. Sonrasında da neden...

E-ticarette depo raf sistemi ile ilgili ipuçları

Depo raf sistemi oluşturmak, e-ticarette depo yönetimi söz konusu olduğunda önemli konulardan biri olarak öne çıkmakta. Doğru raf düzenini yapmanız, karmaşıklığı ortadan kaldıracağı gibi ürün siparişlerinin hazırlanma sürecini kolaylaştıracak ve hızlandıracaktır da. Depo raf sistemi oluştururken, takip etmeniz ve uygulamanız gereken ipuçlarını da bu rehberimiz de paylaşıyoruz. E-ticarette depo raf sistemi oluşturmak Kat planınızı oluşturun...

E-ticarette site trafiği nasıl artırılır?

E-ticarette site trafiği artırmak için organik olarak arama sorguları üzerinden kullanıcılara ulaşma haricinde de yapabileceğiniz çalışmalar bulunuyor. Site trafiğini artırmanız, e-ticaret sitenize daha fazla tüketiciyi çekmenizi sağlayacaktır ve böylelikle de satışlarınızı artırarak, şirketinizin karlılığını da artırabilirsiniz. Bu rehberimizde de site trafiği artırmak için kullanabileceğiniz farklı yöntemleri ele alacağız. Site trafiği artırmak için neler yapmalısınız? Reklamlardan...

Blog resmi seçerken kullanabileceğiniz ipuçları

Blog resmi, içerik pazarlama çalışmalarınızda kullanıcıların ilgi ve dikkatini çekmek için önemli olduğu gibi geri dönüşümlerinize de etki eder. Kullanıcıların ilgisini çekebilmek için de blog resmi seçiminde bazı ipuçlarından yararlanmanız gerekir. Bu rehberimizde de bu ipuçlarını sizinle paylaşacağız. Blog resmi seçerken kullanabileceğiniz ipuçları Telif haklarına dikkat edin Özellikle Google aramaları ile blog için resim seçimi...

Web site trafiği yüksek ama karlılık oranı azsa ne yapmalısınız?

E-ticarette pazarlama çalışmalarıyla web site trafiğinizi artırabilirsiniz; ancak karlılık oranı az ise bazı konuları yanlış yapıyor olabilirsiniz. Tüketiciler site üzerinde zaman geçiriyor; ancak alışveriş yapmıyorlarsa onları alışveriş yapmaktan alıkoyan bazı durumlar vardır. Bu da web site trafiğiniz yüksek olsa da satış gerçekleşmediği için karlılık oranının düşük olmasına neden olur. Bu durumda da web sitenizde kontrol...

E-ticarette pazarlama müdürü hangi görevlerden sorumlu?

Özellikle yeni kurulan ve işini büyütmek isteyen e-ticaret firmaları için pazarlama müdürü önemli bir role sahiptir. Doğru pazarlama stratejileri ve bu stratejilerin uygulanış şekli, firmanın büyümesine, marka bilinirliğinin artmasına ve ürünlere olan talebin artmasına yardımcı olur. Pazarlama müdürü, pazarlama konusundaki tüm konulara hakim olmalı ve bu stratejilerin oluşturulma ve nasıl uygulandığı konusunda da sürece dahil...

İşinizi yönetmek için kullanabileceğiniz proje yönetim araçları

Proje yönetim araçları, uzaktan çalışan ekipler veya ekibinin performansını ve çalışmalarını takip etmek isteyenlere çözüm sağlayan yazılımlardır. Ekip yönetimi, yeni iş atamaları, mevcut işlerin takibi, ekip işi mesajlaşma, dosya alıp gönderme gibi birçok farklı özellik sunan bu araçlar ile toplantılarınızın süresini azaltarak, yapılan işlerin takibini bilgisayarınız ya da mobil cihazlarınız üzerinden yapabilirsiniz. İlgili rehber: E-ticarette...

Evden iş yapmak isteyenler için tavsiyeler

Evden iş yapmak, birçok girişimcinin hayali ve son birkaç yıldır firmalar da masraflarını kısmak için evden çalışma modeline geçmekte. Evden iş yapma fikri kulağa güzel gelse de kendine has zorlukları da vardır. İş verimini artırma ve sürekliliği sağlamak için evden çalışanların bazı konulara dikkat etmeleri gerekir. Bu rehberimizde de evden çalışan ya da çalışmak isteyenlere...

2020'de ihtiyacınız olan dijital pazarlama stratejisi

Dijital pazarlama stratejisi hazırlayarak 2020’ye başlamak, e-ticaret sitenizi ve ürünlerinizi tanıtarak, yeni kitlelere ulaşmanıza yardımcı olur. İnternet üzerinde yapacağınız çalışmaları planlamak ve yıl içerisinde ne tür pazarlama çalışmaları yapacağınızla ilgili stratejiler geliştirmeniz, işinizi daha iyi yönetmenizi sağlarken, pazarlama bütçenizi de daha etkin bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu rehberimizde de dijital pazarlama stratejisi hazırlarken bilmeniz...

Tüketici davranışları nelerdir? Etkileyen faktörler nedir?

Tüketici davranışları, e-ticaret şirketlerinin özellikle üzerinde durmaları, analiz ederek öğrenmeleri gereken konulardan biri. Tüketicilerin, satın alma ve bir ürüne ilgi duyma sürecini en iyi şekilde anlamak, pazarlama ve satış stratejileri geliştirme aşamasında önemli bir role sahiptir. Tüketicilerin alışveriş sürecinde kararlarını etkileyen birçok farklı kriter bulunuyor. Bu rehberimizde de bu kriterleri detaylı bir şekilde ele alacağız....

2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?

E posta pazarlaması, 2020’de de e-ticaret firmaların radarında olacak pazarlama çalışmalarından biri olmaya devam edecek. E posta gönderimleri doğru bir şekilde kurgulandığında, en yüksek geri dönüşümü sağlayan pazarlama araçlarından biri oluyor ve önümüzdeki yılda da bu çalışmalara yatırım yapmak isteyen firmaların bazı konulara dikkat etmeleri gerekecek. 2020 e posta pazarlaması trendleri Mobil tasarım E posta...

Sosyal medya platformları 2020'de nasıl şekillenecek?

Sosyal medya platformları, kullanıcılar için önemli olduğu gibi reklam kampanyaları ile markalarını büyütmek isteyen işletmeler için de önemli. Sosyal ağlar üzerinde organik olarak marka bilinirliğini artırabileceğiniz gibi, sosyal medya platformları üzerinde reklam kampanyaları oluşturarak, hem mevcut hem de yeni kitlelere ulaşabilirsiniz. Tabii ki bu mecraların dinamikleri de 2020 yılında biraz değişikliğe gidecek. Bu rehberimizde de...

Telefondan alışveriş trendleri 2020 yılında nasıl olacak?

Telefondan alışveriş, diğer adıyla mobil ticaret akıllı telefon kullanımının yaygınlaşmasıyla hayatımızın içine giren kavramlardan biri oldu. Özellikle 2012 yılından itibaren kullanıcıların mobil cihazları üzerinden alıveriş yapmaya başlamaları ve geçtiğimiz 7 yıl içerisinde de mobil ticarete yapılan yatırımların artması, telefondan alışveriş kavramının önemini daha da artırdı. Mobile uyumlu web sitelerinin ziyaret sayıları ve mobil siteler üzerinden...

Web sitenizde ürün karşılaştırma özelliğini nasıl kullanmalısınız?

E-ticaret sitelerinde ürün karşılaştırma özelliğini kullanıcılara sunmak, satın alma sürecinde tüketicilerin kararlarını daha etkili bir şekilde vermelerini sağlar. Ürün karşılaştırma özelliğini etkili bir şekilde kullanmak için bazı unsurlara dikkat etmeniz ve bu özellikleri uygulamanız, karşılaştırma özelliğinin etkisini de artıracaktır. Ürün karşılaştırma özelliği nasıl kullanılır? Kategori ve arama sonucu sayfaları Ürün kategori ve site içi arama...

Bütçe hazırlama sürecinde bilmeniz gerekenler

E-ticarete bütçe hazırlama, finansal durumu kontrol altına almanızı sağlayacağı gibi elinizdeki sermayeyi de daha verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bütçe hazırlama sayesinde elinizdeki parayı daha iyi bir şekilde yöneteceğiniz gibi ne için para harcadığınızı da takip edebilirsiniz. İlgili rehber: E-ticaret şirketlerinin yaptığı bütçe yönetim hataları E-ticarette bütçe hazırlama ile ilgili bilmeniz gerekenler Gelir kaynaklarınız...

İnternet üzerinden yapılabilecek girişimci iş fikirleri

2020’de işini internette taşımak ya da bir e-ticaret sitesi üzerinden satış yapmak isteyenler için internetten yapılabilecek girişimci iş fikirleri bulunuyor. Kendi işinizi yapmak istiyorsanız yeni yılda burada yer verdiğimiz iş fikirlerinden birini hayata geçirerek, kendi firmanızı kurabilirsiniz ve işinizi yapmaya başlayabilirsiniz. İlgili rehber: Girişimci olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Online girişimci iş fikirleri El...

Yeni başlayanlar için e-ticarette satış artırma teknikleri

E-ticaret sektörüne atılan girişimcilerin ve şirketini büyütmek isteyenlerin kullanması gereken bir takım satış artırma teknikleri bulunuyor. Bu satış artırma teknikleri, tüketicilerin dikkatini çekmek, onları web sitesinde tutmak ve onlardan bir geri dönüşüm alabilmek için oldukça önemli. Özellikle yeni yılda firmasını büyüterek satış hacmini artırmak isteyen girişimcilerin bu tür satış teknikleri kullanmaları gerekir. Girişimciler için satış...

Yoğun satış dönemlerinde stok yönetimi için ipuçları

Yoğun satış ve tatil dönemlerinde stok yönetimi, e-ticaret firmaları için daha da önemli bir konu haline geldiği için özenle yapılması gereken çalışmalardan biri oluyor. Yıl sonu yaklaşırken, yılbaşı satışlarını artırmak ve hedefleri tutturmak için yapacağınız reklam kampanyaları sonrasında bu yoğun sezona stok ve depo olarak da hazır olmanız gerekiyor. Stok yönetimi yaparken, bu dönemsel değişimlere...

Yılbaşı kampanyaları tanıtımı için kullanabileceğiniz yöntemler

Yılbaşı kampanyaları, yeni yıla girmeden önce yıl sonu satışlarını artırmak için e-ticaret firmalarına bir fırsat yarattığı için özellikle üzerinde durulması gereken çalışmalardan biri. Yılbaşı kampanyaları tanıtımı için de dijital mecralar üzerinde yapabileceğiniz farklı çalışmalar bulunuyor. Sosyal ağlardaki çalışmaların yanı sıra e-posta pazarlama, Adwords kampanyaları gibi çalışmalarla tüketicilere ulaşabilirsiniz. İlgili rehber: E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun