Blog

E-ticarette yoğun sezonlarda kargo yönetimi ipuçları

Kimi firmalar için belli sezonlar satışların normalden daha fazla artış göstermesine neden olabiliyor. Bu tür durumlarda da e-ticaret firmalarının kargo yönetimi konusunda ekstra çalışmalar yapmaları ve bu yönetim sürecini iyi yönetmeleri önemlidir. Kargo yönetim sürecini birkaç başlık altında toplayabiliriz: Kargo ücretleri Kargo seçeneklerinin pazarlaması Ürün paketleme ve kutu açılım deneyimi İade politikası Bu 4 ana...

Küçük işletmeler neden Google Adwords kullanmalı?

İşini büyütmek isteyen, yeni hedef kitlelere ulaşarak markasının adını duyurmak isteyen küçük işletmelerin farklı dijital pazarlama çalışmaları yapmaları gerekiyor. Özellikle dijital platformlarda reklam kampanyaları hazırlamak, ürün tanıtımları yaparken, marka bilinirliğini artırmak için de faydalı olur. Google Adwords çalışmaları da bu noktada küçük işletmelere bir hayli yararlı olabilecek araçlardan biri. Google Adwords’u reklam çalışmalarınıza dahil etmek...

Facebook videolarından fazla geri dönüşü nasıl alabilirsiniz? - (Görselli Anlatım)

Facebook, popülerliğini biraz kaybetmiş olsa da aylık aktif kullanıcı sayısı olarak halen tartışmasız en büyük sosyal mecra olma özelliğini koruyor. Geniş bir hedef kitleye ulaşılabilmesinin yanı sıra reklam formatları nedeniyle de Facebook’u sosyal medya reklamlarına dahil etmekte fayda var. Facebook üzerinde etkileşimi yüksek içerik türlerinden biri de video içerikler. Markaların kendi video içeriklerini bu platforma...

Gittigidiyor Mağaza Açma Rehberi | 2019

GittiGidiyor mağaza açma diğer bir deyişle GittiGidiyor dükkan açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. Gittigidiyor’da mağaza açmak ve kendi ürünlerini pazaryerinde satmak isteyen birçok kişi bulunuyor. Gittigidiyor’da bir mağazanızın olmasının ve bu pazaryerinin geniş hedef kitlesine ulaşmanın e-ticaret sitenize katacağı bir takım avantajlar bulunuyor. Ancak tabii ki Gittigidiyor’da mağaza açmak ve satış...

Markalar için Instagram TV (IGTV) kullanım rehberi

Instagram’ın bir süredir kullanımda olan uygulamalarından biri de Instagram TV yani IGTV. Bu özellik ile Instagram üzerinde daha uzun süreli videolar yükleyerek, takipçilerinize farklı mesajlar ve içerikler sunabiliyorsunuz. Kullanıcıların artık video içerikleri daha fazla tercih ettiği ortada olduğu için IGTV platformu, videolarla takipçilerinize ulaşmak ve yeni hedef kitleler edinmek için oldukça etkili araçlardan biri haline...

Marka videolarında yapmanız ve yapmamanız gerekenler

Markanızla ilgili video içerikleri oluştururken, tüketicilerin ilgisini çekebilmek ve onları videoyu gerçekten izleyerek, onlardan bir geri dönüşüm sağlamak için yapmanız gereken bir takım çalışmalar bulunuyor. Video içeriklerin popülerleşmeye başlaması nedeniyle bu içerikler üzerinden alacağınız geri dönüşümler diğer içeriklerden daha yüksek olabilir. Bu geri dönüşüm oranını artırmak için de kullanabileceğiniz ipuçlarını ve yapmamanız gerekenleri de bu...

Etkileşimlerinizi artırmak için Instagram’da günlük olarak yapmanız gerekenler

Sosyal medya pazarlamadan iyi sonuçlar alabilmek için düzenli olarak bu mecralar üzerinde çalışmalar yapmanız ve her gün aktif bir şekilde bu platformları takip etmeniz gerekir. Tabii ki sosyal medya yönetiminde içerik yönetimi yapmak, takipçilerle etkileşim içinde olarak onlarla iletişim kurmanız belli bir zaman ve emek gerektireceği için, sosyal medya yönetim planınızın olması da gerekir. Bu...

Fiziki mağazalar için internetten satış yapmanın avantajları neler?

Bir e-ticaret sitesi kurarak internetten satış yapmak günümüzde oldukça kolay olmaya başladı. Kendi işini kurmak isteyenler, dropshipping ya da kendi ürünlerini üreterek kendi hayallerini hayata geçirebiliyor. Ancak bir yandan da henüz internet üzerinde çok fazla faaliyet yapmayan fiziki mağazalar bulunuyor. Fiziki mağazalar da internet üzerinden satış yaparak, hem gelirlerini artırabilirler hem de işlerini daha da...

Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak

Günümüzün en popüler sosyal platformu olması nedeniyle Instagram üzerindeki erişimlerinizi artırmanız ve daha çok kişiye ulaşmanız, bu mecra üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur. Erişimleri artırmak için yapabileceğiniz farklı çalışmalar bulunuyor ve bunlar arasındaki en önemli unsurlardan biri de Instagram üzerinde doğru zamanda paylaşım yapmaktır. Paylaşım zamanını doğru bir şekilde seçmek, gönderilerinizin...

Fiziki mağazalar 2019’da gelirlerini nasıl daha fazla artırabilirler?

Perakende satışlarda gelirleri artırmak için birçok farklı yol bulunuyor. Günümüzde birçok tüketicinin herhangi bir ürün almadan önce internet üzerinden araştırma yapıyor olması ve e-ticaret firmalarındaki fırsatları takip etmesi de lokal fiziki mağazaların işini bir hayli zorlaştırabiliyor. Ancak fiziki mağazaların da bu noktada yapabilecekleri farklı çalışmalar bulunuyor. 2019 yılına iyi bir başlangıç yapmak ve yeni yılda...

Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler

Google Analytics e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen birçok eylemi takip edebileceğiniz ve sonrasında da bu eylemler ve aldığınız geri dönüşümlerin analizi ile yeni stratejiler geliştirmenize yardımcı olan bir araç. Ücretsiz olarak sitenizle ilişkilendirebileceğiniz bu araç hakkında bazı özellikleri ve hangi metrikleri takip edebileceğinizi bilmeniz, bu aracı daha etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olacaktır. Firma adınız ile...

Ödeme sayfalarında sepeti terk etme oranlarını düşürmenizi sağlayacak ipuçları

E-ticaret firmalarının yaşadığı problemlerden biri de siteyi ziyaret eden ve beğendiği ürünleri sepetine ekleyen kullanıcıların ödeme işlemine geçmeden ya da ödeme işlemini yarıda bırakarak siteyi terk etmeleri ve böylelikle firmanın sepeti terk etme oranını yükseltmeleri. Bunun arkasında birçok farklı neden olabilir. Ancak bu oranı düşürmek ve sepeti terk etme oranlarını düşürmek için ödeme sayfalarınızda kullanıcıların...

SEO ve strateji geliştirmede negatif yorumları nasıl kullanabilirsiniz?

Negatif yorumlar genellikle e-ticaret firmalarının istemedikleri birşeydir. Ancak doğru açıdan bakıldığında olumsuz yorumlar e-ticaret firmalarına yeni stratejler geliştirme de bir hayli yardımcı olabilir. Tüketicilerin ürün ve marka ile ilgili neler düşündüklerini görmenin yanı sıra yaptığınız işi geliştirmek için de bu olumsuz yorumlar size fikir verebilir. Bu rehberimizde de olumsuz yorumları SEO ve strateji geliştirmek için...

Yeni Başlayanlar İçin Facebook Reklamları: Facebook Dönüşüm Pikseli

Facebook Pixel, en basit hali ile bir JavaScript kod parçasıdır. Bu kod, kullanıcıların Facebook Business Manager altında verdikleri reklamların etkinliğini ölçmesini sağlayan analiz aracıdır. Piksel kodu ile Facebook reklamlarınızın performans takibini sağlayabilir, dönüşümlerini takip edebilir, reklam optimizasyonları yapabilir, hedef kitleler oluşturabilirsiniz. En önemlisi de reklamlarınızın doğru kişilere gösterildiğinden emin olabilirsiniz. Facebook Piksel Oluşturma Facebook hesabınıza...

E-posta çalışmalarınızdan nasıl daha yüksek geri dönüşüm alabilirsiniz?

E-posta pazarlama çalışmalarınızın sonuçlarından memnun değilseniz bu çalışmalardan daha fazla geri dönüşüm alabilmek için mevcut çalışmalarınızı gözden geçirmeniz gerekecektir. Tüketicilere doğru bir şekilde ulaşmanız, onların ilgisini çekecek teklif ve içerik sunmanız gerekiyor; fakat bunların yanı sıra arka planda tasarım ve kullanıcı deneyimi konusunda da bir takım konulara da özellikle dikkat etmeniz gerekiyor. E-postanın başına en...

Rekabeti yüksek bir pazarda öne çıkmanıza yardımcı olabilecek ipuçları

E-ticaret şirketleri arasındaki rekabet her geçen gün biraz daha artıyor. Sektörlerin büyümesi ve her gün yeni firmaların pazara dahil olması, sektörde tutunmayı zorlaştırabiliyor. Bu nedenle de rekabeti yüksek olan pazarlarda ayakta kalabilmek ve öne çıkabilmek için e-ticaret firmalarının bazı ek çalışmalar yapması gerekiyor. Bu yazımızda da rekabetten sıyrılabilmek için uygulayabileceğiniz bazı ipuçlarını paylaşacağız. İlgili rehber:...

Ürün sayfalarında dikkat etmeniz gereken SEO çalışmaları

E-ticaret sitenizi kurmanız tek başına yeterli değil. Sitenize eklediğiniz ürünlerinizin arama motorlarında iyi bir performans göstererek, organik aramalar üzerinden sitenize trafik çekebilmeleri için, bu ürün sayfalarında bir takım SEO çalışmaları yapmanız gerekiyor. Site genelinde yaptığınız SEO çalışmaları da organik trafiğinizi artırmak için önemli; ancak ürün sayfalarınız doğrudan kullanıcıların arama sorgularına yanıt verebileceği için bu sayfalar...

Home office çalışmanın avantaj ve dezavantajları

Home office çalışmak son yıllarda birçok işletme tarafından tercih edilmeye başlandı. Özellikle küçük ve yeni kurulan girişimler bir ofis tutmak yerine evden çalışarak işlerini gerçekleştirerek, şirketlerini büyütmeye çalışıyor. Özellikle internet üzerinden iş yaparken; bir online satış mağazanız varsa home office çalışmak bazı avantajları beraberinde getirebiliyor. Tabii ki evden çalışmanın bazı dezavantajları da bulunsa da belli...

PPC reklam kampanyalarınızda kullanabileceğiniz ipuçları ve taktikler

İnternet üzerindeki görünürlüğünüzü artırmak, markanızı tanıtmak, yeni hedef kitlelere ulaşmak, ürünlerinizi tanıtmak ve web sitenize trafik çekmek için PPC reklam kampanyalarından yararlanabilirsiniz. Adwords reklamlarının yanı sora sosyal mecralardaki reklam kampanyalarından yararlanarak da yukarıda bahsettiğimiz çalışmaların tümünü yapabilirsiniz. PPC kampanyalarının etkili olabilmesi için belli başlı konulara özellikle dikkat etmeniz gerekiyor. Tabii ki her zaman bu kampanyalar...

Yeni E-ticaret Siteleri için 10 Önemli Öneri!

Türkiye’de e-ticaret’in her geçen gün büyüdüğü ve bir çok irili ufaklı işletme’nin fiziki mağazaları’nın yanında sanal mağazalarını da hayata geçirdiği bu dönemde, yeni açılan e-ticaret siteleri için önemli birkaç konuyu sizler ile paylaşmanın doğru olacağını düşündük. Yeni açılan ve reklam bütçesi sınırlı olan bir e-ticaret sitesinin, elindeki trafiği (ziyaretçiyi) nasıl daha optimize değerlendirir ve satışa...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun