E-ticaret Blog

Yaratıcı blog fikirleri bulmak için 9 yöntem

Yaratıcı ve yeni blog fikirleri bulmak, e-ticaret siteniz üzerinden farklı hedef kitlelere ulaşırken, farklı konu başlıklarından sitenize trafik çekmenizi de sağlar. Yeni blog fikirleri bulmak için de bazı yöntemlerden yararlanmak gerekir. Belli bir süre içerik üretimi yaptıktan sonra, farklı konular bulmak zorlaştığı için içerik pazarlama çalışmalarınızda da bakış açınızı değiştirmeniz önemlidir. Bu rehberimizde de yaratıcı...

E-ticarette mobil reklam performansı nasıl artırılır?

Mobil reklam, e-ticaret firmaları için günümüzdeki en önemli geri dönüşüm kanallarından biri olarak öne çıkıyor. Mobil cihazlarda görünen reklamların performansını artırmak da reklam kampanyalarından alınacak geri dönüşümleri artıracağı için reklamların yatırım getirisini de önemli ölçüde artıracaktır. Reklamların performansını yükselterek, geri dönüşümlerinizi artırmak için kullanabileceğiniz bir takım stratejiler bulunuyor. Bu stratejileri de bu yazımızda sizinle paylaşıyoruz....

Uzaktan çalışma e-ticaret firmaları için avantajlı mı?

E-ticarette uzaktan çalışma, özellikle yeni ve küçük girişimler için etkili çözümlerden biri olduğu gibi maliyet açısından da önemli avantajlar sağlıyor. Uzaktan çalışma yöntemi ile belli bir ofis ortamına ihtiyaç duymadan, çalışanlar diledikleri yerden işlerini yaparak, şirket için çalışabiliyorlar. Home office olmanın yanı sıra uzaktan çalışma sürecinde ekip, iş ihtiyaçlarını karşılayabilecek herhangi bir ortamda çalışmanın özgürlüğüne...

E-ticarette öne çıkmanızı sağlayacak rekabet stratejileri

E-ticaret sektöründe diğer firmaların önüne geçerek, farklılık yaratabilmek için rekabet stratejileri geliştirmeniz gerekmektedir. Rekabet stratejilerinizi belirlerken, pazarın durumunu, tüketicileri, rakip firmaları ve trendleri göz önünde bulundurmanız ilk önceliklerini arasında yer almalı. Pazardaki konumunuzu yükseltmeniz ve marka bilinirliğinizi artırmanız geri dönüşümlerinizi de artırmanız da önemli bir rol oynayacağı için bu stratejileri hazırlamanız gerekir. Öne çıkmanızı sağlayacak...

KOBİ’ler E-ticaretle Satışlarını %30 Artırıyor

Geleneksel ticaretin aksine hızlı bir büyüme ivmesi yakalayan e-ticaret; tüketicileri, şirketleri ve ekonomileri hızla dijitalleştiriyor. Tüketicilerin %78’i bugün internetten araştırarak satın alma kararını veriyor. E-ticaretin sektörel olarak büyümesinde Türkiye’yi gelişmiş ülkelerle karşılaştırdığımızda gidecek çok yolumuzun olduğunu görüyoruz. 2018 yılında, dünya çapında 1,8 milyar insan online alışveriş yaparken küresel e-ticaret satışları 2,8 trilyon dolara ulaşı. Türkiye’de...

E ticaret SEO nasıl yapılır? - 2019

E ticaret SEO çalışmaları, organik olarak trafik alarak sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticarette SEO söz konusu olduğunda yapılabilecek birçok çalışma bulunuyor. Bu rehberimizde de e-ticaret firmalarının yapmaları gereken en temel SEO çalışmalarını ele alacağız. E ticaret SEO nasıl yapılır? HTTPS’e geçiş yapın HTTPS protokolü web sitelerin güvenliğini...

E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?

Marka sadakati, e-ticaret firmaları için günümüzde üstünde durmaları gerken en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Özellikle fiyat odaklı pazarlarda, tüketicileri sadece ürün fiyatıyla değil, sunulan hizmetlerle tutabilmek ve sadık müşteriler oluşturabilmek için marka sadakati gerekmektedir. Sadece fiyat odaklı kampanyalar ve satış stratejileri yapmak, sadık müşteriler kazanmanızı sağlamaz. Onlara ek olarak bazı değerleri sunmanız gerekir....

E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile geri dönüşümlerini nasıl artırabilir?

E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile son dönemlerin en popüler sosyal ağlarından biri haline gelen TikTok üzerinden yeni kitlelere ulaşma ve geri dönüşümlerini artırma şansı yakalayabilirler. Özellikle genç internet kullanıcılarının talep gösterdiği mecra, henüz reklam verenlerin aktif bir şekilde reklam vermeye başlamamalarından dolayı da yaratıcı ve öncü firmalar için yeni kapılar aralıyor. Ama öncelikle TikTok’un ne...

Paylaşımlarınızda kullanabileceğiniz Instagram fikirleri

Sosyal medya pazarlama çalışmalarınızda farklı Instagram fikirleri kullanmanız, bu platform üzerindeki etkileşim ve geri dönüşümlerinizi artırabilir. Sürekli aynı tip içerikler paylaştığınızda kullanıcıların ilgisini çekmekte zorlanabilirsiniz. Bu durumda da farklı yaklaşımlarınızın olması gerekir. Bu rehberimizde de paylaşımlarınızda kullanabileceğiniz farklı Instagram fikirleri üzerinde duracağız. Bu fikirler üzerinden markanız ve hesabınız için uygun olanlar üzerinden yeni içerikler oluşturabilirsiniz....

Yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi ile ilgili ipuçları

Tatil, özel günler, indirim dönemleri gibi yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi yapmak ve bu sürece hazır olmak e-ticaret firmaları için önemlidir. Yoğun dönemlerde, gelen taleplerin artması kargo sürecini de zorlaştırırken, bu dönemdeki talebi karşılamak ve müşterilerin siparişlerini zamanında ulaştırabilmek için de bir takım çalışmalar yapılması gerekir. Bu rehberimizde de yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi yaparken...

Sık yapılan küçük ama önemli pazarlama strateji hataları

Pazarlama strateji hataları, marka konumlandırması ve marka algısı sürecinde problemlerin oluşmasına neden olurken, pazarlama çalışmaları için ayrılan bütçenin de boşa harcanmasına neden olmakta. Markaların sık yaptığı başta küçük gibi görünen ama uzun vadede sorunlara neden olan bu hataların önüne geçmeniz, pazarlama çalışmalarınızdan alınacak verimi ve geri dönüşümü de artıracaktır. Bu rehberimizde sık yapılan küçük ancak...

Videolarınızda kullanabileceğiniz 10 ücretsiz stok video sitesi

Reklam, ürün tanıtımı ya da sosyal ağlar için video içerik üretirken, stok video içeriklerinden yararlanmanız, içerik üretim sürecinizi hızlandıracaktır. Kendi videolarınızı hazırlarken, her zaman istediğiniz görüntüleri çekemeyebilirsiniz. Bu durumda da stok video siteleri üzerinden, aradığınız konsepte uygun videoları bularak, video düzenleme sürecinde bu içeriklerden yararlanarak kendi videolarınızı hazırlayabilirsiniz. İnternet üzerinde ücretsiz stok video siteleri bulunuyor...

Reklam fotoğrafları seçerken nelere dikkat etmelisiniz?

Reklam fotoğrafları, reklam kampanyalarının geri dönüşümlerine doğrudan etki ettiği gibi tüketicilerin de ilgisini çekmek için önemli unsurlardan biri. Doğru reklam fotoğraflarını seçmek bu sebeple de reklamların yatırım getirisine de doğrudan etki etmekte. Reklam fotoğrafları seçerken de özellikle dikkat etmeniz gereken bazı konular bulunuyor. Bu rehberimizde de bu konuları detaylı bir şekilde ele alacağız. Reklam fotoğrafları...

Aynı gün kargo gönderimleri yaparken bilmeniz gerekenler

Aynı gün kargo gönderimleri, son yıllarda e-ticaret firmalarınca tercih edilen teslimat yöntemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Aynı gün içerisinde tüketicilerin siparişlerini kargoya vermek, tüketicilerin daha hızlı bir şekilde ürünlere ulaşmasını sağladığı için de tüketici memnuniyeti de doğal olarak artıyor. Aynı gün sipariş gönderimleri yapmayı planlıyorsanız ve bu konuda ne tür çalışmalar yapmanız gerektiği konusunda bilginiz...

Site içi SEO nasıl yapılır? | On Page SEO

Site içi SEO, (on page SEO) internet üzerinde yayın yapan ve organik olarak trafik çekmek isteyen tüm web siteleri için oldukça önemlidir. SEO çalışmaları ile site içi SEO çalışmaları yapmak, web sitenin arama motorlarına uyumlu olmasını sağlayarak, kullanıcıların yaptıkları arama sorgularında sayfaların ön sıralarda çıkmasına yardımcı olur. Bu da organik olarak web sitesine trafik yönlendirme...

Trendyol Black Friday kampanyası nasıl yapılır?

Trendyol Black Friday kampanyası hazırlayarak, Kasım ayının sonunda gerçekleşecek olan bu indirim döneminde satışlarınızı artırabilirsiniz. Ülkemizde son birkaç yıldır Black Firday döneminde markaların katılımlarında artış görüldü. Fiziki mağazaların yanı sıra internetten satış yapan firmalar da farklı fırsat ve indirim kampanyaları ile tüketicilere ulaşmaya çalışıyor. İlgili rehber: Black Friday (Kara Cuma) nedir ve e-ticaret firmaları bundan...

SEO analiz nasıl yapılır?

E-ticaret siteniz için SEO analiz çalışmaları yapmanız, arama motoru uyumluluğu söz konusu olduğunda sitenizin ne durumda olduğunu görmenizi sağlar. SEO analiz çalışmaları, mevcut durumunuzu gösterdiği gibi, yanlış ya da sonuç vermeyen yapılan çalışmaları görerek, yeni stratejilerinizi de belirlemenizi kolaylaştırır. SEO analizi yapabilmek için belli başlı unsurların üzerinden geçmeniz gerekmekte. Bunun yanı sıra bu analizleri de...

Sesli arama motoru uyumluluğu için neler yapmanız gerekiyor?

Sesli arama motoru uyumluluğu günümüzde e-ticaret firmaları için daha önemli bir hal almaya başladığı için bu konuda stratejilerin geliştirilmesi gerekiyor. Akıllı cihazların tüketiciler arasındaki kullanımının artmasıyla beraber sesli arama motoru sorgularının sayısı da artmaya başlıyor. 2017’den sonra yavaş yavaş artış gösteren bu sorgular ve sesli arama motoru kullanımı önümüzdeki yıllarda daha fazl artmaya başlayacak. Bu...

E-ticarette kullanabileceğiniz stok kontrol yöntemleri

Stok kontrol yöntemleri, e-ticarette işinizi yaparken daha sağlık ve kontrollü bir şekilde deponuzu yönetmenizi sağlarken, stok maliyetlerinizi de düşürerek, daha bilinçli bir şekilde de deponuzu kontrol etmenizi sağlar. Stok yönetimi ile ilgili standartları işin en başında belirlemek uzun vadede size fayda sağlayacağı gibi bu standartlar sayesinde iş yönetiminizde daha kolay olacaktır. E-ticarette kullanabileceğiniz farklı stok...

E-ticarette işe alım sürecinde dikkat etmeniz gerekenler

E-ticaret şirketlerinde işe alım süreci özellikle önemli bir konudur ve firma için doğru ekibi oluşturmak, şirketin başarısını da etkileyecektir. Bu sebeple de işe alım süreçlerinde özellikle bazı konuların üzerinde durmanız gerekir. Mülakatlarınızı yaparken ve potansiyel ekip arkadaşlarınızı seçerken dikkat etmeniz gereken konuları da bu rehberimizde detaylı bir şekilde ele alacağız. E-ticarette işe alım sürecinde dikkat...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun