E-ticaret Blog

E satış sitesi kurmak için neler gerekli?

E satış sitesi kurarak, internetten satışlar yapmaya başlayabilir, kendi işinizi kurarak hayalinizdeki işe sahip olabilirsiniz. Günümüzde e satış sitesi kurmak genellikle kolay bir süreç olsa da işin zor kısmı, işi yönetmek olduğu gibi siteyi de sağlam temeller üzerine kurabilmektir. E-ticaret sektörüne girmek isteyen ve kendi e-ticaret sitesini kurmak isteyenler için de bu rehberimizde bir site...

Etkili bir banner hazırlamak için bilmeniz gerekenler – (Örnekli Anlatım)

E-ticaret sitenizin ya da ürünlerinizin tanıtımı için etkili bir banner hazırlamak iyi bir pazarlama aracı olarak kullanılabilir. Reklam bannerları yıllardır tanıtım amacıyla web siteler üzerinde kullanılmaktadır. Banner hazırlama ve yayınlama işlemini sadece kendi e-ticaret siteniz üzerinde yapabileceğiniz gibi farklı dijital yayınlar üzerinde de bu reklam bannerlarını kullanabilirsiniz. Etkili bir banner hazırlamak için yapmanız gerekenleri de...

Yeni başlayanlar için şirket yönetimi ipuçları

Yeni başlayanlar için şirket yönetimi için bir strateji oluşturmak ve atılacak adımları bilmek, ilk etapta en önemli konulardan biri. Para yatırıp bir iş kurmak kolay gibi görünse de işin arka plandaki yönetim sürecinin de ayrıca üzerine düşülmesi gerekmekte. Doğru bir yönetim stratejisi ve planı çıkartılmadığında, eldeki sermaye iyi yönetilmedi gibi iş akışı da doğru yapılmadığı...

Logo tasarımı yaparken dikkat etmeniz gerekenler

Logo tasarımı, markalaşma sürecinde bir şirket için en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkmaktadır. İyi hazırlanmış bir logo, markanın kimliğini, yaptığı işleri ve hizmetlerini anlatacağı gibi tüketiciye birçok mesajı da tek bir görsel ile vermeyi sağlar. Logo tasarımı yaparken de bu sebeple de bazı unsurlara özellikle dikkat etmek gerekir. Logo tasarımı için profesyonel bir grafik...

E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları

E-ticarette en çok satılan ürünler üzerinde corona virüs etkileri devam ediyor. Mart ve Nisan ayında internetten satılan ürünleri karşılaştırdığımızda, evde kaldığımız sürelerin online alışverişteki tüketici davranışlarını etkilemeye devam ettiği görülüyor. Evde kalınan sürede her yaş grubunun online alışveriş deneyimi artarken yoğunlaştıkları kategoriler de şekil değiştiriyor. Corona virüs ve akabinde gelen normalleşme sürecindeki satış verileri, e-ticaretten...

İleri seviye Google Adwords reklam ipuçları

Google Adwords reklam kampanyaları, Google üzerindeki arama sorguları üzerinden trafik çekmenize yardımcı olur. Adwords kampanyalarında dikkat edilmesi gereken farklı konular bulunmakta. Bunların yanı sıra da reklam performansını artırmak için de bazı ileri seviye stratejilerden yararlanmak gerekmekte. İlgili rehber: Adwords reklamlarında para kaybetmenize neden olan hatalar İleri seviye Google Adwords reklam ipuçları Konum odaklı “Yakınımda Ne...

E ticaret hosting seçimi yaparken bilmeniz gerekenler

E ticaret hosting seçimi, web sitenizin hızlı çalışması, gelen trafiği kaldırabilmesi ve sitenin güvenliği açısından oldukça önemli bir süreçtir. Güvenli bir hosting üzerine altyapınızı kurmanın yanı sıra seçeceğiniz hosting firmasının size sağladığı hizmetleri de araştırmanız önemlidir. Bu süreçte nelere dikkat etmeniz ve bilmeniz gerektiğini de bu rehberimizde ele alacağız. E ticaret hosting seçimi yaparken bilmeniz...

Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak için stratejiler

Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak, takipçilerle daha fazla iletişim kurmanızı sağlarken, Instagram üzerindeki görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olur. Etkileşimleri artırabilmek için de farklı stratejiler denemeniz gerekebilir. Sosyal medya içerik planınızı hazırlarken, bu stratejileri de bu plana entegre etmeniz, alacağınzı geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur. İlgili rehber: Instagram'da gerçek takipçi kazanma stratejileri Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak için...

En trend Youtube video fikirleri

Trend Youtube video fikirleri, video pazarlama çalışmalarınızda yeni kitlelere ulaşmanıza ve marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. Kullanıcıların video içerikler üzerinde daha fazla zaman geçirmeleri ve görüntülü içerikler olan ilgilerinin artması nedeniyle video içerikler üretmeye başlamanızın da faydası vardır. Trend Youtube video fikirleri üzerinden ilerleyerek bir içerik planı oluşturabilir bu platform üzerinden kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda...

Yaz mevsimi boyunca satışları artırmak için ipuçları

Yaz mevsimi genellikle, birçok sektörde yavaş giden ve satışların düştüğü bir dönem olarak geçiyor ve bu da e-ticaret firmalarını olumsuz etkilemekte. Şirket çalışanlarının tatile gitmesi ve havaların ısınması burada önemli bir rol oynamakta. Genellikle ölü sezon olması nedeniyle de Eylül aylarına kadar da satışlarda bir düşüş görülebiliyor. Yaz mevsimi boyunca satışları artırmak için da uygulayabileceğiniz...

Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz yaratıcı fikirler

Dijital pazarlama çalışmalarınızın etkisini ve geri dönüşümlerini artırabilmek için bu kampanyalarda yaratıcı fikirler kullanmanız da önemli. Sıradan ürün fotoğrafları ya da videolar paylaşmak, düz blog yazılarını paylaşmak, günümüzde özellikle sosyal mecralarda öne çıkmak için pek de mümkün değil. Bu sebeple de yaratıcı fikirler üreterek, pazarlama çalışmalarınızı ilgi çekici ve etkileşim alacak hale getirmeniz önemli. Dijital...

Online market kurmanın avantajları nelerdir?

Son yıllardaki dijital dönüşümle hayatımıza giren online market uygulamaları corona virüs döneminde hayatımızı kolaylaştıran hizmetlerden biri oldu. Evde kaldığımız süreçte online süpermarket uygulamalarını sıkça tercih etmeyi sürdürüyoruz. Öyle ki her yaş grubundan kişinin deneyimlediği online marketler artık hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline gelmiş durumda. Corona virüs sonrası online alışverişe talep artarken en fazla büyüme online...

İş planı hazırlama sürecinde nelere dikkat etmelisiniz?

İş planı hazırlama, gelecek planlarını belirleme açısından yeni bir girişim ya da şirket için önemli olduğu gibi bir hayli de gereklidir. İş planı hazırlarken de bir takım önemli noktaların üzerinde durmak ve notlarınızı oluştururken bazı detaylara dikkat etmeniz de yarar var. Bu rehberimizde de iş planı yazarken özellikle dikkat etmeniz gereken ipuçlarını ele alacağız. İlgili...

Twitter etkileşim artırma taktikleri

Twitter etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, Twitter üzerinden sitenize daha fazla kişiyi çekmenize yardımcı olacağı gibi marka bilinirliğinizi de artırmanızda rol oynar. Etkileşimlerinizi artırabilmek için yeni takipçi kazanımlarının yanı sıra içeriklerinizin kalitesini de artırmanız gerekecektir. İlgi çekici içeriklerin yanı sıra hedef kitlenizine de uygun paylaşımlar yapmanız önemli. Bu rehberimizde de kapsamlı olarak Twitter etkileşim artırmak taktiklerini...

Sosyal medya istatistik araçlarını kullanmak neden önemli?

Sosyal medya istatistik araçları, sosyal medyada yaptığınız çalışmaların sonuçlarını analiz etmek için size birçok farklı yöntem sunar. Yaptığınız çalışmaların sonuçlarını, yatırım getirinizi ve hedef kitlenizi bu araçlar üzerinden takip ederek, sosyal medya pazarlama çalışmalarınızın kalitesini artırarak, yeni stratejiler oluşturabilirsiniz. Sosyal medya istatistik araçlarını kullanmanın önemi Hedef kitleniz hakkında bilgi edinirsiniz Sosyal medya istatistik araçlarının en...

Yeni normal sonrası online satış şirketleri neler yapmalı?

Yeni normal sonrası, online satış yapan şirketler zorlu geçen ayların ardından yaptıkları çalışmalarda ve stratejilerde bir takım değişiklik yapmak zorunda kalabilirler. COVID-19 salgını sürecinde tüketicilerin eve kapanmaları alışveriş alışkanlıklarını bir hayli değiştirmeye başladı. Bu nedenle de internetten satışlarda belli ürün gruplarında talep artmaya başladı. Özellikle gıda, kişisel bakım ve temizlik ürünlerine olan talep ciddi şekilde...

Fiziki mağazalar yeni normal dönemi nasıl yönetmelidir?

Corona virüse yönelik yönetilen normalleşme süreci kapsamında kapatılan alışveriş merkezleri ve fiziki mağazalar geçtiğimiz günlerde belirli kurallar dahilinde açılmaya başladı. Pandemide online alışverişe olan ilginin artmasıyla e-ticarete yönelen fiziki mağazalar, bir taraftan da normalleşme çalışmalarına başladı. Geçtiğimiz günlerde alışveriş merkezlerinin açılma kararı alınsa da AVM’lerde beklenen yoğunluk yaşanmadı. İlk iki günde yüzde 20’lik bir kısım...

Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler

Instagram’da reklam verirken, bazı ayarlarınızı özenle yapmanız, reklam modelini doğru seçmeniz ve içeriklerinizi de hedef kitlenize uyumlu şekilde ayarlarmanız gerekli. Doğru adımları atmamak, reklamları doğru bir şekilde kurgulayarak, hedeflenen kitleye ulaşmak için gerekli stratejileri uygulamak, reklamların performansını artıracağı gibi reklam bütçenizi de daha iyi yönetmenize yardımcı olur. Instagram’da nasıl reklam verildiğini bilmiyorsanız; aşağıdaki rehberlerimizde detaylı...

Uluslararası lojistik yönetimi ile ilgili bilmeniz gerekenler

Uluslararası lojistik yönetimi, yurtdışına satış yapan ya da yapmak isteyenlerin özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri. Ülkeler arası kargo gönderimi yaparken, standart ülke içi gönderim koşulları ve kurallarından farklı olarak da dikkat edilmesi gereken unsurlar ortaya çıkmakta. Bunun yanı sıra kargo firma seçimi, ürün paketlenmesi gibi konularda da bazı konuların üzerinde durmakta fayda var. İlgili...

Instagram canlı destek hizmeti sunmak için ipuçları

Instagram canlı destek hizmeti, günümüzde sosyal medya üzerinde tüketicilere satış öncesi ve sonrasında destek sağlamak için oldukça önemli. Sosyal ağlar üzerinden destek sağlanırken de bazı konulara özellikle önem vermek ve dikkat etmek gerekiyor. Instagram canlı destek ipuçları Çalışma saatlerinizi net olarak belirtin Sosyal medya 7/24 aktif olan bir yer ve bu sebeple de eğer 7/24...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun