Trendyol Mağaza Açmak Rehberi 2021

5 Eylül 2019
Sinan Oypan
Trendyol Mağaza Açmak Rehberi 2021

Trendyol Mağaza Açma / Trendyol Mağaza Açmak yani trendyol da satış yapmak yapmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde.

İnternetten satış yapmak isteyen girişimciler ve şirketler, Trendyol mağaza açma / Trendyol da mağaza açmak sürecine başvurarak, Trendyol mağazası açabilirler. Trendyol mağazası açmak, bu platformun düzenli müşteri kitlesine ulaşarak, Trendyol'da ürün satmak / Trendyol'da satış yapmak işini kolaylaştırabilir. Bu rehberimizde Trendyol mağaza açmak, Trendyol’da satış yapmak ve Trendyol mağaza açma süreci ve işlemleri ile ilgili bilmeniz gereken önemli konuları ele alıyoruz. Aşağıdaki başlıklara tıklayarak, ilgili bölümleri okuyabilirsiniz.

Trendyol’da kendi mağazasını açarak satış yapmak isteyenler için hazırladığımız bu rehberimizde trendyol da nasıl mağaza açılır / Trendyol mağaza nasıl açılır / Trendyol’da dükkan nasıl açılır, Trendyol mağaza açma şartları, Trendyol mağaza yönetimi yapmak, Trendyol satış yapmak için gerekenler nelerdir yani ihtiyacınız olan Trendyol mağaza gerekli evrakları (Trendyol mağaza evrakları), Trendyol mağaza fiyatları / Trendyol mağaza ücretleri ve Trendyol mağaza komisyon oranları / Trendyol mağaza satış komisyonu yani Trendyol mağaza kesinti oranları gibi birçok konu bu rehberde.

BÖLÜM 1

Trendyol Hakkında

Trendyol, Türkiye’nin en büyük online pazar yerlerinden biri. İlk açıldığı yıllarda o dönemlerde popüler olan özel alışveriş kulübü olan iş modelini, zaman içerisinde farklı mağazaların da satışına izin veren online pazar yerine çevirerek, özel alışveriş kulübü modelinden çıktı.

Trendyol nedir?

Trendyol, Türkiye’nin en büyük online pazar yerlerinden biri: Trendyol online mağaza. İlk açıldığı yıllarda o dönemlerde popüler olan özel alışveriş kulübü olan iş modelini, zaman içerisinde farklı mağazaların da satışına izin veren online pazar yerine çevirerek, özel alışveriş kulübü modelinden çıktı. Aylık 20 milyon tekil kullanıcıya ulaşan Trendyol’un 16 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunuyor. Buna ek olarak Trendyol’da 1500’ün üzerinde farklı ürün kategorisi de bulunuyor.

Trendyol nasıl çalışır?

Trendyol, yukarıda da bahsettiğimiz gibi kendi ürün alımları yaparak satışa sunduğu gibi şirketlerin kendi mağazalarını açmalarına izin vererek, farklı şirketlerin kendi platformu üzerinden satış yapmasına da olanak sağlıyor. Bu özelliği ile diğer online pazar yerleri gibi bir iş modeline sahip olan Trendyol, birçok farklı ürünün satışa sunulduğu bir platform olarak öne çıkıyor.

Trendyol ve benzeri pazaryerleri nelerdir?

Trendyol’a benzeyen birçok farklı online pazaryeri bulunuyor. Türkiye ve yurt dışındaki online pazaryerleri üzerinde mağaza açarak satış yapabilirsiniz. Türkiye ve dünyada en popüler olan sanal pazaryerlerinden bazılarını aşağıda paylaşıyoruz. Başlıklara tıklayarak ilgili rehberleri okuyabilirsiniz.

BÖLÜM 2

Neden Trendyol'da Mağaza Açmalıyım?

Trendyol’da mağaza açmadan satış yapamamaktasınız. Bu sebeple de bu platformda satış yapmak için Trendyol mağaza açma sürecine başvuruda bulunarak kendi mağazanızı açmanız gerekiyor. Trendyol mağazası açmak hem bazı avantajlar hem de dezavantajları da beraberinde getiriyor.

Neden Trendyol Mağazası Açmalıyım?

Trendyol’da mağaza açmadan satış yapamamaktasınız. Bu sebeple de bu platformda satış yapmak için Trendyol mağaza açma sürecine başvuruda bulunarak kendi mağazanızı açmanız gerekiyor. Trendyol mağazası açmak hem bazı avantajlar hem de dezavantajları da beraberinde getiriyor. Bunları da yazının devamında ele alıyoruz.

Trendyol Mağazası Avantajları

Trendyol mağazası açmak size bir takım avantajlar sağlayacaktır. Bu avantajları da şöyle sıralayabiliriz:

Trendyol’un müşteri kitlesine ulaşırsınız: Trendyol mağazası açmak, bu platformu ziyaret eden hedef kitleye ulaşma şansı tanıyacağı için, sıfırdan bir hedef kitle yaratma zorunluluğunuz ortadan kalkar.

Markanızı tanıtma şansınız olur: Sanal pazar üzerinde bir mağaza açmak markanızı geniş kitlelere tanıtma fırsatını size sağladığı için size bir avantaj sağlayacaktır. Bu platformların kitlelerine ulaştığınızda müşteri memnuniyetini artırdığınızda markanızı tanıtma fırsatınız olur.

Ürün listeleme ve reklam kanalı yaratma: Trendyol mağazası açmak size aynı zamanda ürünlerinizi bu platformda sergileme fırsatı sunarken, bir yanda da farklı reklam kanalı yaratmanızı sağlar.

Rakip analizi yapabilirsiniz: Trendyol mağazası olan diğer firmaları da takip ederek, onların yaptıkları fiyatlandırma stratejilerini ve indirim kampanyalarını takip ederek rakip analizi yapabilirsiniz.

Trendyol Mağazası Dezavantajları

Avantajlarının yanı sıra Trendeyol mağazası açmak bazı dezavantajları da beraberinde getirmekte.

Komisyon kesintileri: Trendyol üzerinden satış yaptıktan sonra, sattığınız ürünün kategorisine göre, Trendyol bu satışlardan belli bir komisyon ücreti kesmektedir. Trendyol satış komisyonu karlılığınızın düşmesine neden olabilir.

Yoğun rekabet: Trendyol üzerinde birçok farklı firmanın mağazası olduğu için ürünlerinizi öne çıkartmanız zor olabilir ve rekabet yoğunluğu nedeniyle satışlarınızı artırmanız zor olabilir. Ek reklam ve öne çıkma ücretleri ödemek zorunda kalabilirsiniz.

Uyulması gereken kurallar: Trendyol mağazası açtığınızda uymanız gereken bir takım kurallar bulunuyor. Bu kurallara uyulmaması, bu platform üzerinde satış yapma hakkınızı elinizden alacağı için, bir takım sorumluluklarınız bulunur.

Kendi markanızı yaratma zorluğu: Trendyol üzerinden alışveriş yapan tüketiciler, genellikle satıcı firmaları bir marka olarak görmedikleri için kendi markanızı yaratmak online pazar yerlerinde bir zorluktur. Tüketiciler bir sonraki alışverişlerinde mağaza ismi aramaktansa ürün arayacakları için, sıfırdan bir marka oluşturmanız oldukça zor bir süreçtir.

BÖLÜM 3

Trendyol Mağaza Açma Süreci

Trendyol mağazası açmak için bir şirketinizin olması gerekiyor. Şirket olmadan Trendyol’da satış yapamazsınız. Bu sebeple de başvuru sürecinde de şirketinizle ilgili bilgileri paylaşmanız gerekmekte.

Trendyol Mağaza Nasıl Açılır?

Trendyol mağazası açmak için bir şirketinizin olması gerekiyor. Şirket olmadan Trendyol’da satış yapamazsınız. Bu sebeple de başvuru sürecinde de şirketinizle ilgili bilgileri paylaşmanız gerekmekte.

Trendyol’un sitesi üzerinde Satıcı Başvurusu sayfasına giderek, ”Satışa Başla” butonuna bastığınızda başvuru sayfasına yönleniyorsunuz. Bu sayfa üzerinde gerekli olan bilgilerin girişini yaptıktan sonra talebiniz değerlendirilmeye alınıyor. Olumlu bir sonuç olduğunda da başvuru formunda paylaştığınız iletişim kanalları üzerinden mağazanızın durumu ile ilgili bilgilendiriliyorsunuz.

Trendyol Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?

Başvuru formunda belirtmeniz gereken bir takım bilgiler bulunuyor. Bu bilgiler ise şöyle:

  • Şirket ticaret ünvanı
  • Şirket türü
  • Vergi kimlik numarası
  • Ticari sicil numarası
  • Satış yapılacak kategori
  • Ad soyad
  • E-posta
  • Cep telefonu numarası
  • Başka sanal pazar yerlerindeki veya kendi e-ticaret sitenizin linkleri

Başvurunun onaylanmasının ardından faaliyet belgesi, vergi levhası, imza sirküleri, Ticaret Sicili Gazetesi gibi ek belgelere de ihtiyaç duyulmakta.

Trendyol Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?

Başvuru formundaki bilgilerin tamamını eksiksiz doldurduktan sonra onay sürecine geçiş başlıyor. Bu onay süreci değişiklik gösteriyor. Başvuru yaptıktan sonra formda paylaştığınız iletişim bilgileri üzerinden mağazanın açılış süreciyle ilgili bilgilendirilmektesiniz.

Trendyol'da Mağaza Açmadan Satış Yapılır mı?

Trendyol mağaza açmadan satış yapılamamakta. Bu sebeple de mağazanızın olması gerekiyor. Mağaza açmanın yanı sıra fatura kesebilen bir şirket olmanız gerekiyor. Aksi taktirde mağaza başvurusu da yapamamaktasınız. Özetle Trendyol satış yapmak / Trendyol ürün satmak istiyorsanız bir şirket olup, Trendeyol'da mağazanız olmalıdır.

BÖLÜM 4

Trendyol Komisyon Oranları

Trendyol’da farklı ürün kategorileri için farklı komisyon oranları uygulanmaktadır. Bu komisyon oranları ile ilgili detaylı bilgiler, mağaza başvurunuz olumlu bir şekilde onaylandıktan sonra sizinle paylaşılmakta.

Trendyol’da farklı ürün kategorileri için farklı komisyon oranları uygulanmaktadır. Bu komisyon oranları ile ilgili detaylı bilgiler, mağaza başvurunuz olumlu bir şekilde onaylandıktan sonra sizinle paylaşılmakta. Öne çıkan kategorilerdeki komisyon oranlarından bazıları ise şöyle:

  • Aksesuar / Altın Gümüş : %5
  • Aksesuar / Mücevher: %30
  • Spor/ Spor Ekipmanları :  %15
  • Spor/ Spor Giyim ve Ayakkabı : %20
  • Çocuk / Anne Bakım : 18
  • Çocuk / Bebek Bakım : %12
  • Elektronik / Beyaz Eşya : 10
  • Elektronik / Cep Telefonu : %6
  • Ev ve Yaşam / Kırtasiye ve Ofis Malzemeleri : %20
  • Ev ve Yaşam / Hobi ve Eğlence: %17
BÖLÜM 5

Trendyol Mağaza Vergi Süreci ve Faturalandırma

Trendyol’da satış yaptığınızda TC vergi sistemine ve uygulamalarına göre vergi mükellefi olma yükümlülüğünüz doğacaktır. Bir şirket olarak burada satış yaptığınız için, sattığınız ürünlerin faturalarını kesmeniz ve sonrasında da bu faturalar üzerinden çıkacak vergilerinizi ödemeniz gerekir.

Trendyol Mağaza Vergi Süreci

Trendyol’da satış yaptığınızda TC vergi sistemine ve uygulamalarına göre vergi mükellefi olma yükümlülüğünüz doğacaktır. Bir şirket olarak burada satış yaptığınız için, sattığınız ürünlerin faturalarını kesmeniz ve sonrasında da bu faturalar üzerinden çıkacak vergilerinizi ödemeniz gerekir. Vergi yükümlülükleriniz hakkında daha detaylı bilgi edinmek için mali müşavir ya da muhasebecinizle görüşebilir; Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan ya da www.egirisimci.gov.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.

Trendyol Mağaza Faturalandırma

Yaptığınız satışlar sonrasında satılan ürünle ilgili faturalarınızı kesmeniz ve tüketicilere göndermekle yükümlüsünüz. Burada yaptığınız satışlarda faturasız satışlar yapmanız mümkün değildir.

BÖLÜM 6

Trendyol Mağaza Yönetimi

Trendyol’da mağaza yönetimi yaparken dijital pazarlama ve SEO çalışmalarına da yatırım yapmanız gerekecektir. Ürünlerinizin tanıtımını yapmak ve satışlarınızı artırmak için bu çalışmalar gerekli olacaktır

Dijital Pazarlama ve SEO

Trendyol’da mağaza yönetimi yaparken dijital pazarlama ve SEO çalışmalarına da yatırım yapmanız gerekecektir. Ürünlerinizin tanıtımını yapmak ve satışlarınızı artırmak için bu çalışmalar gerekli olacaktır. Bu noktada da yapabileceğiniz çalışmalar şunlar:

İlgili rehber: Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz reklam türleri

İlgili rehber: Dijital pazarlama stratejisi nasıl oluşturulur?

SEO çalışmaları: SEO çalışmalarınızı Trendyol mağaza sayfanız üzerinde yapabilirsiniz. Sunduğunuz hizmetleri anahtar kelimelerle açıklayabilir, ürünleriniz ve markanızla ilgili anahtar kelimelerle mağaza açıklamanızı yazarak, arama sonuçlarında çıkmayı kolaylaştırabilirsiniz. Buna ek olarak ürün sayfalarınızda da SEO çalışmaları yapmanız gerekir. Ürün açıklamalarını orijinal ve detaylı bir şekilde yazarak, anahtar kelimelerinizi de bu açıklamalara dahil etmeniz gerekir. Bunlara ek olarak yüksek çözünürlüklü fotoğraflar kullanmanız da kullanıcıların satın alma kararlarını etkilemektedir. Ürünlerinizi en iyi şekilde sergilemek için bu açıklamaları yazmanız gerekir. Bunlar haricinde ürün sayfa başlığında ürün adını doğru bir şekilde yazmanın yanı sıra yine anahtar kelimelerinizi kullanarak bu sayfaları arama sorgularına hazır hale getirmeniz gerekir.

İlgili rehber: SEO Analizi | SEO Stratejisi Oluşturma

Sosyal medya reklamları: Sosyal mecralardaki hesaplarınızda Trendyol mağaza sayfanızdaki ürünlerle ilgili içerik paylaşımları yaparak marka ve ürünlerinizin tanıtımlarını yapabilirsiniz. Ayrıca bu mecraların kendi reklam araçlarını kullanarak, marka ve ürün bilinirliğinizi artıracak reklamlar hazırlayabilir ve mağaza sayfanıza yönlendirmeler yapabilirsiniz.

İlgili rehber: Yeni başlayanlar için sosyal medya strateji ipuçları

Adwords reklamları: SEO çalışmalarının yanı sıra Google’daki arama sorgularına yanıt verecek Adwords kampanyaları hazırlayarak, mağazanızdaki ürünleri öne çıkartabilirsiniz. Bu kampanyalarla Trendyol mağaza sayfanıza yönlendirme linkleri vererek, reklam kampanyalarıyla mağaza sayfanıza trafik çekebilirsiniz.

İlgili rehber: Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar

BÖLÜM 7

Trendyol Mağaza için E ticaret Altyapı Seçimi

Trendyol mağazası açmak tek başına internette başarılı olmanızı sağlamayabilir. Özellikle kendi markanızı yaratmak ve marka bilinirliğinizi artırmak için kendi e-ticaret sitenizin olması gerekir.

Trendyol mağazası açmak tek başına internette başarılı olmanızı sağlamayabilir. Özellikle kendi markanızı yaratmak ve marka bilinirliğinizi artırmak için kendi e-ticaret sitenizin olması gerekir. Tüketicilerin sizi bir marka olarak görebilmeleri için online mağaza önemli bir unsurdur. Bu noktada da e-ticaret altyapı paketlerini kullanarak kendi online mağazanızı kurabilirsiniz.

Bir e-ticaret sitenizin olmasını size sağlayacağı birçok avantaj bulunuyor. Daha güçlü bir marka, daha özgür fiyatlandırma ve reklam stratejileri geliştirerek, indirim veya fırsatlarınızı dilediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra kendi müşteri veri tabanlarınızı oluşturarak CRM çalışmaları ile müşterilerinize daha iyi hizmet vererek, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunabilirsiniz.

İlgili rehber: E ticaret altyapısı paketi seçerken nelere dikkat etmelisiniz?

Bunları yapabilmek için de güçlü ve sağlam temelleri olan bir e-ticaret altyapı kullanmanız gerekir. Altyapı paketi seçerken, bu paketlerin size sunduğu özelliklere de dikkat etmeniz önemlidir. Bu özellikle paket içerisinde geldiği gibi eklenen ek özellikler paket fiyatlarını da artıracaktır. E-ticaret altyapı paketi seçerken dikkat etmeniz gereken özelliklerden bazıları ise şöyle:

SEO için özel araç ve arama motorlarına uyumluluk

Tercih ettiğiniz altyapı paketi size farklı SEO araçları sunabiliyor olmalı. Böylelikle anahtar kelime seçimlerinde ve sayfalar üzerindeki SEO çalışmalarında bu araçlardan yararlanarak, sayfalarınızın performansını ve değerini artırabilirsiniz. Sitenizin Google uyumluluğunun olmaması, organik olarak kullanıcılara ulaşamamanıza neden olur. Bu sebeple de SEO araçları, altyapı paketlerindeki önemli detaylardan biridir.

Ürün ve kategori yönetimi

E-ticaret sitenizdeki en önemli konulardan biri de sitenizdeki ürünleri ve kategorileri doğru bir şekilde yönetebilmenizdir. E-ticaret paketinizde bulunması gereken özelliklerden biri de ürün ve envanter yönetimi olmalı. Böylelikle sitenizdeki ürünleri dilediğiniz zaman güncelleyebilir, yeni ürün girişleri yapabilir, stok durumlarını kontrol edebilir, yeni kategoriler oluşturarak, siteniz üzerinde ürünlerinizi daha iyi bir şekilde sergileyebilirsiniz.

Online pazar yerleriyle uyumluluk

Sanal pazar yerleri, e-ticaret firmaları için ekstra bir satış kanalı olduğu için, seçeceğiniz paketin bu platformlarla entegrasyonların olması size artı bir değer katacaktır. Bu entegrasyonlar sayesinde, pazar yerlerinde mağaza açtıktan sonra tek tek ürün girişleri yapmadan, e-ticaret sitenizdeki dilediğiniz ürünleri otomatik bir şekilde, kolayca bu pazar yeri mağazalarınıza ekleyerek, ürünlerinizi bu mecralarda listelemeye başlayabilirsiniz.

Müşteri desteği

Seçtiğiniz altyapı paketi sağlayıcısının size iyi bir kalitede müşteri desteği de sunuyor olması gerekir. Altyapının kurulumu sonrasında da ihtiyacınız olan konularda size çözümler sunuyor olması, daha kaliteli bir hizmet almanın yanı sıra yaptığınız işin kalitesinin de artmasını sağlar. Altyapı sağlayıcı firmayı seçerken, hangi konularda müşteri desteği alabildiğinizi de iyi bir şekilde incelemeniz gerekir.

Alternatif ödeme çözümleri

Ödeme sistemleri de e-ticarette önemli bir detaydır. Siteniz üzerinde farklı ödeme sistemi çözümlerinin olması, farklı yöntemlerle ödeme yapmak isteyen kullanıcıların rahat bir şekilde alışveriş yapabilmesini sağlar. Bunun yanı sıra farklı bankalarla anlaşmalarınızın olması, kredi kartlarındaki Sanal POS çözümleri sunmanızı da kolaylaştırır. Seçtiğiniz altyapı paketinin size farklı ödeme alternatifleri sunuyor olduğundan emin olmalısınız.

Kargo entegrasyonları ve yönetimi

Ürün yönetimiyle beraber ürünlerinizi kargoya gönderdikten sonra kargo takiplerini yapabilmeniz de önemlidir. Kargo takip modülü, yaptığınız işi kolaylaştırdığı gibi siparişlerinizin de doğru adreslere ulaşmasını sağlar. Bu sebeple de bu altyapı paketlerinin kargo entegrasyonlarının olması ve size alternatifler sunması işinizi kolaylaştıracaktır.

Sosyal medya uyumluluğu ve entegrasyonları

Sitenizin sosyal medya platformlarla uyumlu olması da bir diğer önemli kriterdir. Sosyal mecralar pazarlama ve tüketicilere ulaşma konusunda önemli bir yere sahip olduğu için sitenizin de sosyal ağlarla uyumlu olması gerekir. Sosyal medya entegrasyonlarının yanı sıra Instagram’dan satış ve Facebook Mağazası gibi özelliklerin olması size farklı satış kanallarının kapısını açar.

IdeaSoft müşterileri Facebook Store ve InstaShop modülleri sayesinde hem Facebook hem de Instagram üzerinde doğrudan satışa başlayabilmekteler

Raporlama seçenek ve özellikleri

Siteniz üzerinde gerçekleşen tüm faaliyetleri (satışları, site ziyaretçileri, aylık trafik vb.) altyapı paketinizin size sunması gerekir. Bu verilerin analizi yaparak işinizi daha iyi bir noktaya getirebileceğiniz için, seçtiğiniz altyapı paketindeki raporlama özelliklerine de özellikle bakmanız gerekir.

E-posta ve blog yönetimi

E-posta pazarlama e-ticaret firmalar için halen önemli bir pazarlama aracı olarak öne çıkıyor. E-ticaret altyapı paketinizin e-posta yönetimi ve e-posta gönderimi sunuyor olmasına dikkat etmeniz bu açıdan oldukça önemli. Böylelikle ekstra bir yazılıma gerek kalmadan kendi altyapınız üzerinden e-posta gönderimleri yaparak, pazarlama çalışmaları yapabilirsiniz.

Bunun yanı sıra içerik pazarlama çalışmaları da yapmanız sitenizin Google’daki görünürlüğünü artıracaktır. Hem kullanıcılarla etkileşime girmek, hem onları bilgilendirmek hem de sitenizi güncel tutmak için blog çalışmalarına yönelebilirsiniz. E-ticaret altyapı paketinizin size blog yönetim seçenekleri sunduğundan da emin olmalısınız.

BÖLÜM 8

Neden IdeaSoft'u Tercih Etmeliyim?

Sayısı her geçen gün artan 12.000’den fazla mutlu müşteriye hizmet veren ve Türkiye pazarının liderliğini üstlenmiş olan IdeaSoft e-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modüllerine sahip olabilirsiniz.

12.000+ Mutlu Müşteriyle Pazar Liderliği

Sayısı her geçen gün artan ve şu an 12.000’den fazla mutlu müşteri bulunan IdeaSoft e-ticaret paketlerini seçtiğinizde Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO analizi ve SEO analiz Modülü’nden yararlanırken, sadece IdeaSoft’a özel anında Sanal POS, Abonelik modülü, indirimli kargo anlaşmaları gibi avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Bunlara ek olarak ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modülleri de akıllı e-ticaret altyapı paketlerimizde yer almakta.

IdeaSoft’un müşterileri arasında Bosch, Siemens, Acıbadem, Doğuş, Bellona, Koleksiyon, Dagi, Ttec, Eti, Türk Kızılayı, Ofçay, CanBebe, Puma Tesbihane gibi Türkiye’de kendi sektörünün öncüsü olan firmalar da yer almakta.

BÖLÜM 9

Nereden nasıl başlamalıyım?

İşinizi internete taşımak, kendi şirketinizi kurarak internet üzerinden satışlara başlamak ya da online pazar yerlerinde bir mağaza açarak kendi ürünlerinizi satmak istiyorsanız IdeaSoft e-ticaret altyapı paketleri ile ihtiyacınıza uygun bir paket seçebilir, internet mağazanızı hızlı ve kolay bir şekilde kurabilirsiniz.,

Fiziki mağazanızı internete taşımak ya da sıfırdan bir e-ticaret site kurarak kendi işinizin sahibi olmak istiyorsanız IdeaSoft akıllı e-ticaret altyapı paketlerini inceleyebilir farklı çözümlerimiz arasından ihtiyacınıza uygun bir paket seçerek, hızlı ve kolay bir şekilde online mağazanızı açabilirsiniz.

Uzman E-ticaret Danışma Hattı’mızı 0850 532 0 333 telefon numarasından arayarak, satış öncesi ve sonrası hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz ve paketlerimiz hakkında sormak istediklerinizi sorabilirsiniz.

15 günlük demo talebinde bulunarak, e-ticaret altyapı paketlerimizdeki çözümlere ulaşarak, hizmetlerimizi hemen denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret siteleri geri sayım sayacı ile satışlarını nasıl artırabilirler?
E-ticaret siteleri geri sayım sayacı ile satışlarını nasıl artırabilirler?
E-ticarette satışları artırmak için kullanılabilecek araçlardan biri de geri sayım sayacıdır. Geri sayım sayacı farklı şekillerde tüketicileri belli bir eyleme geçmeye ve alışveriş yapmaya yönlendirmek için kullanılabilir....
24 Kasım 2018
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetiminde süreklilik neden önemli?
Sosyal medya yönetiminde süreklilik neden önemli?
Sosyal medya pazarlaması ile ilgili yazılarımızda devamlı olarak bahsettiğimiz konulardan biri de yaptığınız çalışmaların sürekliliğinin olması oldu. Süreklilik, sosyal medyadaki başarınız için oldukça önemli bir...
12 Kasım 2016
Sinan Oypan
E-ticarette olumsuz kullanıcı yorumları neden önemli?
E-ticarette olumsuz kullanıcı yorumları neden önemli?
E-ticarette kullanıcı yorumları, sosyal kanıt ve kullanıcıların satın alma kararlarını etkilemek için oldukça önemlidir. Tabii ki olumlu kullanıcı yorumları önemli olsa da, olumsuz yorumların da önemli bir yeri bulunur. Sadece...
26 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
E-ticarette marka bilinirliğini artırmak, rekabetten sıyrılıp yeni müşterilere ulaşma ve gelirleri artırma konusunda oldukça önemlidir. Tabii ki bunu yapabilmek için de farklı kanallarda çalışmalar yapmak, bir dijital pazarlama...
23 Eylül 2016
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan
E-ticaret site tasarımında bulunan 3 temel öge
E-ticaret site tasarımında bulunan 3 temel öge
E-ticaret site tasarımı yapılırken özellikle dikkat edilmesi ve üzerinde durulması gereken temel ögeler bulunmakta. Bu unsurların eksik oluşu ya da amacına uygun bir şekilde tasarlanmaması, e-ticaret sitesini ziyaret edenlerin site...
6 Şubat 2019
Sinan Oypan
E-ticarette içerik pazarlama ile satış arttırmanın yolları
E-ticarette içerik pazarlama ile satış arttırmanın yolları
İçerik pazarlama, e-ticarette satış arttırmanın yolları arasında yer almakta ve doğru yapıldığında geri dönüşümlere iyi bir etkisi bulunmaktadır. İçerik pazarlama stratejileri belirlemek ve yapılacak çalışmaları bir plan...
15 Haziran 2019
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar neden online satış mağazası açmalı
Fiziki mağazalar neden online satış mağazası açmalı
E-ticaret sektörü son yıllarda ülkemizde bir hayli gelişmeye başladı ve önümüzdeki yıllarda da bu büyümenin devam etmesi bekleniyor. Günlük hayatta kullandığımız teknolojik cihazların artması ve internet kullanımının...
24 Şubat 2017
Sinan Oypan
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
Online alışverişlerde en önemli unsurlardan biri de e-ticaret hosting seçimidir. Doğru hosting seçimi e-ticaret sitenizin düzgün çalışmasını sağlarken, tüketicilerin güvenli bir şekilde internet üzerinden alışveriş...
26 Ekim 2018
Sinan Oypan
En trend Youtube video fikirleri
En trend Youtube video fikirleri
Trend Youtube video fikirleri, video pazarlama çalışmalarınızda yeni kitlelere ulaşmanıza ve marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. Kullanıcıların video içerikler üzerinde daha fazla zaman geçirmeleri ve görüntülü...
26 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Stoğu tükenen ürünleri e-ticaret sitenizde nasıl yönetmelisiniz?
Stoğu tükenen ürünleri e-ticaret sitenizde nasıl yönetmelisiniz?
Online mağazanız üzerinde kimi ürünlerin belli dönemlerde stokları tükenebilir. Tedarikçilerinizden bu ürünleri yeniden temin edecek olsanız dahi belli bir süre bu ürünleri tüketicilere satamazsınız. Stokta kalmayan ürünlerin...
31 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Instagram Anket özelliğini pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram Anket özelliğini pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram geçtiğimiz günlerde yeni Anket özelliğini Instagram Hikayeler üzerinde kullanıma açtı. Bu özellik ile markaların takipçileriyle daha fazla etkileşime girmesi için de yeni kapılar açılmış oldu. Etkileşim ve erişim...
7 Kasım 2017
Sinan Oypan