fbpx

İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak

2 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan

Supplementlerin doping olarak görülmesinin hala tam olarak önüne geçilmediği günümüzde, bir o kadar da kullanıcısının olması online supplement satışı yapan site açmak için iyi bir fikir olabilir. Önyargıları olan kullanıcılar haricinde, supplement kullanmayan sporcu yok denecek kadar az durumda. Yani işin en başında hedef kitleniz belli ve kısa araştırmalar sonucu müşteri adaylarınıza ulaşabilirsiniz.

İçerik ve tasarıma özen gösterin

İlk izlenim her zaman önemli olduğu gibi müşterinizin sitenizi ziyaret ettiğinde tasarımınızın kötü olması durumunda sitenizden ayrılma süreleri son derece hızlı olacaktır. Ürün görsellerinden yazı tipine kadar sitenizdeki her şey özenli ve kaliteli olmalıdır.

Ürün içeriklerinin kısa, net ve dikkat çekici olması da bir o kadar önemlidir. SEO açısından düşünürsek, ürünlerinizi daha iyi tanımlayan anahtar kelimelere yer verirseniz arama sonuç sayfalarında daha üst sıralarda yer alabilirsiniz.

Sanal mağazanızda dilerseniz içerik yönetimi yapabilir, blog yazabilirsiniz. Supplement nedir, nasıl kullanılır ve supplement ne işe yarar gibi bilgiler verebilirsiniz. Müşterilerin kafasındaki hangi supplement kullanmalıyım sorusuna yönelik içerikler de oluşturabilirsiniz. Böylelikle yazdığınız içeriklerle müşterilere güven sağlayabilir, SEO’yu destekleyebilirsiniz.

Dijital Pazarlama çalışmaları yapın

Mutlaka sosyal medya hesaplarınız olsun. Böylelikle mecralarda aktif olduğunuz sürece daha fazla müşteri çekebilirsiniz. Marka bilinirliği için çekilişler düzenleyebilir ve hediye verebilirsiniz. Takipçilerinizin çevrelerine de ulaştıkça marka bilinirliğinizi biraz daha artırmış olursunuz.

Hangi mecranın satışlarınız için fayda sağlayacağını düşünüyorsanız o mecrada sosyal medya reklamları hazırlayabilirsiniz. Sosyal medya üzerinden reklam vermek marka bilinirliğinizi artırarak, takipçi kazanmanızı sağlayacaktır.

Aynı zamanda Google Adwords kampanyalarından yararlanabilirsiniz. Böylelikle markanız arama sonuçlarında kullanıcılara gösterilmesini ve yeni hedef kitlelere ulaşarak satış yapabilmenizi sağlar.

Nereden ve nasıl başlamalısınız?

Her geçen gün internet kullanıcı sayısı arttığı gibi, e-ticarete adım atan firma sayısı ve online alışveriş yapan kullanıcı sayısı da artıyor. Bu sebeple sizin de supplement satabileceğiniz bir e-ticaret sitenizin olması için güvenilir bir altyapıya sahip olmanız gerekiyor.

IdeaSoft size, yalnız güvenilir bir altyapı sağlamakla kalmıyor; online pazarlamada ihtiyaç duyabileceğiniz her konuda destek oluyor. Dijital mağazanızdan gerçekleştireceğiniz supplement satışlarınızda kârlı çıkmak için, ücretsiz demo hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular ve yanıtları
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular; e-posta gönderimi için en uygun zaman nedir, hangi sıklıkta e-posta göndermek gerekiyor, e-postaların uzunlukları ne kadar olmalı; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
23 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticarette strateji planı nedir ve nasıl hazırlanır?
E-ticarette bir strateji planı ya da bir diğer adıyla stratejik planlama yapmak, uzun vadede şirketin hedeflerine daha hızlı bir şekilde ulaşmasına yardımcı olur. Strateji planı hazırlamak ilk etapta biraz vakit alabilir; ancak uzun...
17 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya pazarlama marka, ürün tanıtımları yapma; yeni hedef kitlelere ulaşma ve bu kitleleri müşteriye dönüştürmek için oldukça etkili bir yöntem. Tabii ki sosyal mecralar üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için bir takım...
16 Kasım 2016
Sinan Oypan
Videolarınızın izlenme sayısının düşük olmasına neden olan durumlar
Son dönemlerde video içerik pazarlama, markalar tarafından oldukça yaygın kullanılan yöntemlerden biri oldu. Özellikle sosyal platformlar üzerinde reklam ya da etkileşim amaçlı videoların paylaşılması ve bu içerik türünün bir...
25 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Sosyal medyada etkileşime neden daha fazla önem vermelisiniz?
Halen daha takipçi satın alarak, takipçi sayısını artıran firmalar bulunuyor; ancak çok fazla takipçiye sahip olmak etkileşim oranının yüksek olmasını sağlamıyor. Sosyal medyada etkileşim oranın yüksek olması, takipçi...
15 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020
Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir sorusunun cevabına geçmeden önce dropshipping'in ne olduğunu açıklamakta fayda var. Dropshipping, Türkçesiyle stoksuz satış e-ticaret şirketlerinin...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
SEO çalışması ile rakiplerinizin üstüne nasıl çıkabilirsiniz?
SEO çalışması organik olarak trafik elde etme de e-ticaret firmana oldukça yardımcı oluyor. Ancak rekabetin yüksek olduğu durumlarda, rakiplerinizin sıralamasının üstüne çıkamamak, elde edeceğiniz organik trafiğin düşmesine neden...
7 Mart 2018
Sinan Oypan
Fiyat bilgilendirme sayfalarında kullanabileceğiniz taktikler
E-ticaret siteniz üzerindeki fiyat bilgilendirme sayfalarında bir takım çalışmalar yapmanız ve bu sayfaları hem tasarım hem de içerik olarak geliştirmeniz, bu sayfalar üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza...
8 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Yılbaşında E-ticaret Satışlarını Nasıl Arttırabilirsiniz?
Yılbaşı pek çok e-ticaret sitesi için satışların patlama yaptığı bir dönemdir. Müşterilerin hem kendileri, hem de yakınları için en yoğun şekilde alışveriş yaptıkları dönemlerden biri olan yılbaşı sizin için de tüm...
24 Kasım 2013
Seyhun Özkara
Müşterilerinizi korkutmadan onlar hakkında detaylı bilgileri nasıl alabilirsiniz?
E-ticarette kişiselleştirme ve hedef kitleyi yakından tanımak firmalara birçok avantaj sağlamaktadır. Müşterilerinizin ne istediklerini bilmek, onların ilgi alanlarını öğrenmek, satın alma davranışları hakkında bilgi sahibi...
2 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticaret sitelerinde mutlaka olması gereken web sayfaları
E-ticaret sitelerinde mutlaka olması gereken ve tüketicilerin kolay erişebilmleri gereken bazı web sayfaları bulunur. Bu sayfalar, hem e-ticaret sitesinin ne ile ilgili olduğunu gösterir hem de firma ile hizmetleri hakkında bir takım...
13 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Büyük firmalarla rekabet etmek için neler yapmanız gerekiyor?
E-ticaret sektörünün büyümesi ve kullanıcıların online alışverişe daha fazla yönlenmeye başlaması haliyle sektörde büyük bir rekabet ortamının oluşmasına neden oldu. Birçok firma kendi e-ticaret sitesi üzerinden satış...
29 Mart 2018
Sinan Oypan