İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak

2 Ağustos 2017
IdeaSoft
İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak

Supplementlerin doping olarak görülmesinin hala tam olarak önüne geçilmediği günümüzde, bir o kadar da kullanıcısının olması online supplement satışı yapan site açmak için iyi bir fikir olabilir. Önyargıları olan kullanıcılar haricinde, supplement kullanmayan sporcu yok denecek kadar az durumda. Yani işin en başında hedef kitleniz belli ve kısa araştırmalar sonucu müşteri adaylarınıza ulaşabilirsiniz.

İçerik ve tasarıma özen gösterin

İlk izlenim her zaman önemli olduğu gibi müşterinizin sitenizi ziyaret ettiğinde tasarımınızın kötü olması durumunda sitenizden ayrılma süreleri son derece hızlı olacaktır. Ürün görsellerinden yazı tipine kadar sitenizdeki her şey özenli ve kaliteli olmalıdır.

Ürün içeriklerinin kısa, net ve dikkat çekici olması da bir o kadar önemlidir. SEO açısından düşünürsek, ürünlerinizi daha iyi tanımlayan anahtar kelimelere yer verirseniz arama sonuç sayfalarında daha üst sıralarda yer alabilirsiniz.

Sanal mağazanızda dilerseniz içerik yönetimi yapabilir, blog yazabilirsiniz. Supplement nedir, nasıl kullanılır ve supplement ne işe yarar gibi bilgiler verebilirsiniz. Müşterilerin kafasındaki hangi supplement kullanmalıyım sorusuna yönelik içerikler de oluşturabilirsiniz. Böylelikle yazdığınız içeriklerle müşterilere güven sağlayabilir, SEO’yu destekleyebilirsiniz.

Dijital Pazarlama çalışmaları yapın

Mutlaka sosyal medya hesaplarınız olsun. Böylelikle mecralarda aktif olduğunuz sürece daha fazla müşteri çekebilirsiniz. Marka bilinirliği için çekilişler düzenleyebilir ve hediye verebilirsiniz. Takipçilerinizin çevrelerine de ulaştıkça marka bilinirliğinizi biraz daha artırmış olursunuz.

Hangi mecranın satışlarınız için fayda sağlayacağını düşünüyorsanız o mecrada sosyal medya reklamları hazırlayabilirsiniz. Sosyal medya üzerinden reklam vermek marka bilinirliğinizi artırarak, takipçi kazanmanızı sağlayacaktır.

Aynı zamanda Google Adwords kampanyalarından yararlanabilirsiniz. Böylelikle markanız arama sonuçlarında kullanıcılara gösterilmesini ve yeni hedef kitlelere ulaşarak satış yapabilmenizi sağlar.

Nereden ve nasıl başlamalısınız?

Her geçen gün internet kullanıcı sayısı arttığı gibi, e-ticarete adım atan firma sayısı ve online alışveriş yapan kullanıcı sayısı da artıyor. Bu sebeple sizin de supplement satabileceğiniz bir e-ticaret sitenizin olması için güvenilir bir altyapıya sahip olmanız gerekiyor.

IdeaSoft size, yalnız güvenilir bir altyapı sağlamakla kalmıyor; online pazarlamada ihtiyaç duyabileceğiniz her konuda destek oluyor. Dijital mağazanızdan gerçekleştireceğiniz supplement satışlarınızda kârlı çıkmak için, ücretsiz demo hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar, firmalar için pazarlama ve reklam çalışmalarında birçok fırsatın kapısını açarken, geri dönüşümleri artırmada da önemli rol oynamakta. Sosyal medya pazarlama çalışmalarının yeni yeni yapıldığı geçtiğimiz...
3 Haziran 2020
Sinan Oypan
B2B e ticaret satışlarınızı artırmanıza yardımcı olacak 6 ipucu
B2B e ticaret satışlarınızı artırmanıza yardımcı olacak 6 ipucu
B2B e-ticaret doğrudan firmalarla ilgili olduğu için B2C’ye kıyasla daha farklı bir yapıdadır. Site trafiği, ziyaretçi sayısı, yapılan işlem sayısı daha azdır; ancak toptan ürün satışı yapıldığı için tek bir siparişte...
8 Ocak 2017
Sinan Oypan
Instagram’da başarının sırrı mükemmel fotoğraflar değil
Instagram’da başarının sırrı mükemmel fotoğraflar değil
Özellikle geçtiğimiz yıl Instagram, firmalar arasında bir hayli popüler olmaya başladı. İnternet kullanıcılarının bir kısmının artık bu platformu daha aktif bir şekilde kullanıyor olmaları ve Instagram’ın markalara sunduğu...
25 Ocak 2017
Sinan Oypan
Stok kodu (SKU) nedir ve e-ticaret firmalarının bilmesi gerekenler
Stok kodu (SKU) nedir ve e-ticaret firmalarının bilmesi gerekenler
E-ticarette ürün takiplerinin yapılabilmesi ve ürünlerin karışmaması için stok kodu kullanılması gerekmektedir. Bazı sistemlerde SKU (Stock Keeping Unit) olarak da geçen stok kodu, depo yönetimini ve özellikle B2B’de yeni...
18 Ocak 2019
Sinan Oypan
2019’da öne çıkacak müşteri ilişkileri trendleri neler?
2019’da öne çıkacak müşteri ilişkileri trendleri neler?
2019’da e-ticaret firmalarının üzerinde durması gereken konulardan biri de müşteri ilişkileri. 2019’un müşteri ilişki trendlerine baktığımızda yapay zekanın ve çok kanallı müşteri destek hizmetlerinin öne çıktığını...
3 Ocak 2019
Sinan Oypan
Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?
Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?
E-ticaret sektörünün hızla büyüdüğü bu yıllarda özellikle enstruman mağazaları da sanal mağazacılığa giriş yapıyor. Türkiye genelinde isim yapmış pek çok mağaza artık internet üzerinden de satışlarını...
2 Eylül 2017
IdeaSoft
E-Fatura ve E-Arşiv Fatura Nedir? Farkları Nelerdir?
E-Fatura ve E-Arşiv Fatura Nedir? Farkları Nelerdir?
Her işinizi gören internet ortamının teknolojileri gelişmeye devam ederken geleneksel yöntemleri kullanmaya devam etseniz de bazı süreçlerinizi elektronik ortama taşımak zorunlu hale gelmiştir. Ticari kazanç sağlayan her eylemin...
15 Şubat 2021
Markethinkers
Ürün paketleme ve depo yönetim stratejileri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Ürün paketleme ve depo yönetim stratejileri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Paketleme ve depo yönetiminin nasıl yapıldığı, e-ticaret firmalarının başarısını ve uzun vadedeki karlılığını koruma da önemli bir yere sahiptir. Doğru stratejilerin belirlenmesi, maliyetlerin kontrol altında tutulması, alınan...
9 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden çıkmaması için dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden neden çıkarlar; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
8 Mart 2018
Sinan Oypan
Online mağazanız için niş bir pazar nasıl bulabilirsiniz?
Online mağazanız için niş bir pazar nasıl bulabilirsiniz?
E-ticaret sektörüne giriş yaparken, niş bir pazara odaklanmak birçok açıdan avantajlıdır. Dikey bir pazarda yer alacağınız için, bu pazarda isminizi daha kolay bir şekilde duyurmaya başlayabilirsiniz. Tabii ki rekabeti yoğun olan...
23 Kasım 2017
Sinan Oypan
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Ticaretin temel yapı taşlarından birisinin reklam olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Ticaretin şekli ne kadar değişirse değişsin, o şekle uygun bir reklamcılık yöntemi de mutlaka bulunur. Öyle ki dijital dünyadaki hızlı gelişim ile...
22 Şubat 2021
Markethinkers
Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
Markalar, Instagram profili açmadan önce bazı ön çalışmaları yaparak, bu mecra üzerinde yapacakları çalışmaların verimini artırabilirler. Henüz Instagram’da yer almıyorsanız, öncesinde hedef kitle araştırması yaparak...
18 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın