Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?

2 Ağustos 2017
IdeaSoft
Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?

Yöresel ve organik ürünlerinizi internette satmak özetle organik ürün satışı yapmak istiyorum ya da bir diğer deyişle organik gıda satışı yapmak istiyorum diyorsanız; organik ürünler online satış sitesi nasıl kurulur, yöresel/organik ürünler dükkanı/mağazası açmak, internetten gıda satışı için gerekli belgeler ve daha fazlası bu yazımızda.

Son yıllarda, koruyucu madde içeren gıda ürünlerinin artması ve buna bağlı sağlık sorunlarının da meydana gelmesiyle beraber organik ve yöresel ürünlere dolayısıyla doğal ürün satan sitelere ilgi artıyor. Özellikle şehirlerde apartman hayatı yaşayan büyük bir kesim, çocuk sahibi ebeveynler, sağlıklı yaşama dikkat eden yetişkinler; köylerden getirilen doğal ve organik gıda ürünlerini tercih etmekteler. Bu nedenle internette organik ürün satışı / organik köy ürünleri satışı ilgi gören bir sektör olarak karşımıza çıkıyor.

Çiftlikte veya köylerde yetişen doğal ürünlerin, özellikle de çocukların gelişimi esnasında tercih edilmesi sağlık açısından önemli olduğundan, bu ürünlere olan ilgiyi artırdı. Organik ürünlerin içlerinde koruyucu madde olmadığından aynı zamanda hızlıca temin edilmesi gerekiyor.

Ancak şehirde yaşayan herkes çevresinde organik ürün satışı yapan kişi bulamadığından bu arayışlarını internette devam ettiriyor.

Organik ürün satışı yapacağınız niş ürünü belirlemelisiniz

Pazardaki dikey alanınızı belirlemeniz, satışlarınıza yansıyacak olumlu etki için gerekli oluyor. Örneğin zeytinyağı satmak istiyorum diyen bir firma için buna yönelik bir online organik market açmak avantajlı olacaktır. Veya mandıra sahibi bir satıcının süt ürünleri ağırlıklı ilerlemesi daha doğru olacaktır.

Yine web sitesinin de bu anlamda dizayn edilmesi önemli hususlar arasında yer alıyor. Ayrıca organik ürün satışı yapmak istiyorum diyen firmalar, internetten gıda satışı için gerekli belgeler almak zorundalar. Örneğin zeytinyağı satışı yapmak istiyorum diyorsanız zeytinyağı satışı için gerekli belgeleri edinmeniz gerekmektedir. Tarım bakanlığından alınan izinler sayesinde, müşterinin de markaya olan güveni sağlamlaşıyor

Yöresel ve organik ürünlerinizi değerlendirecek müşterinin ilk izlenimi; ürün görselleri

İnternetten yöresel ve organik ürünlerinizi satmak ve organik ürün satan siteler arasında yer almak, satıcı firmalar için ülke geneline açılma imkanı sağlarken, alıcı taraf için de büyük kolaylık oluşturuyor. Yazının başında belirttiğimiz gibi özellikle şehir hayatı yaşayan ve çalışan kişilerin organik ürün satışı yapan kişilere veya yerlere ulaşmaları oldukça kısıtlı. İnternetten organik ürün satışı yapan e-ticaret siteleri sayesinde de bu durum aşılmış oluyor.

Kargolama aşamalarına dikkat ederek, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz

Yöresel ve doğal ürünler içlerinde koruyucu madde içermediklerinden dolayı ısıdan daha çabuk etkilenecek ürünlerdir. Bu sebeple kargolama aşaması hızlı olmalı ve ürün kendi segmentine uygun biçimde paketlenmelidir.

Örneğin online organik yumurta satışı yapıyorsanız kolilemesine özellikle dikkat etmeli ve taşıma esnasında kırılma ihtimalinin önüne geçmelisiniz. Böylelikle, ürünlerinizin geri iade edilmesi gibi olumsuz bir durumla da karşılaşmamış olacaksınız.

Yine satışlarınıza etki yapması için belli bir oranda alışveriş yapan müşterilerinize, bedava kargolama yapmanız da ürünlerinize olan ilgiyi artıracaktır.

Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?

E-ticaret sitesi ürüne güveni artırıyor

Kendinize ait bir e-ticaret sitenizin olması, müşterinizin ürünü incelemesi, iletişim bilgilerine erişmesi, ürün hakkındaki açıklamaları okuması gibi etkenlerden dolayı müşteri güvenini ve sadakatini de artırıyor. Köy ürünleri satmak istiyorum, yöresel / organik ürünler dükkanı açmak istiyorum diyorsanız paket e-ticaret sitesi kurarak kolay bir şekilde ürünlerini ekleyebilir ve hızlıca satışa başlayabilirsiniz.

Yöresel ve Organik Ürünlerini IdeaSoft Üzerinden Satan Rakipleriniz için tıklayınız

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız
.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret firmaları neden yedek bir finansal planlama yapmalılar?
E-ticaret firmaları neden yedek bir finansal planlama yapmalılar?
E-ticaret firmalarının yedek bir finansal planlama yapmaları, uzun vadede olası bir olumsuzluk ya da kötü olay anında şirkettin nakit akışının devam etmesini sağlar. Finansal planlama, şirketin kısa, orta ve uzun vadede nakit...
2 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Stok devir hızı nedir, nasıl hesaplanır ve neden önemlidir?
Stok devir hızı nedir, nasıl hesaplanır ve neden önemlidir?
E-ticarette stokların kaç kez yenilendiğini görmek için stok devir hızı, özellikle hesaplanması gereken konulardan biri olarak öne çıkmakta. Stokların yıl içerisindeki yenilenme süresi ve bu stoklar için harcanan miktarın yıl...
14 Ağustos 2019
Sinan Oypan
İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri
İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri
Tiktok içerik fikirleri, kullanıcılar arasında popüler olmaya başlayan ve gelecek vaad eden bu platform üzerindeki çalışmalarınız için önemli. Özellikle takipçi kazanmak ve bu platformdaki verimliliğini artırmak isteyen...
6 Kasım 2020
Sinan Oypan
Okula dönüş alışverişi sürecini karlı bir şekilde nasıl yönetebilirsiniz?
Okula dönüş alışverişi sürecini karlı bir şekilde nasıl yönetebilirsiniz?
Okula dönüş alışverişi, her yıl e-ticaret sektöründe hareketlenmelerin olmasını sağlarken, okulların açılmaya başlayacak olması ve yazın bitişi de sektörel canlanmanın olmasını sağlıyor. Her yıl Eylül ayında yaz...
4 Eylül 2019
Sinan Oypan
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu hazırlamak, e-ticaret sitenizin SEO performansını daha iyi analiz etmek ve bu konuda yaptığınız çalışmaları daha iyi bir şekilde takip etmenizi kolaylaştırır. Kendi SEO çalışmalarınızı yapıyorsanız, bu raporları...
27 Eylül 2019
Sinan Oypan
Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
Instagram etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, bu mecra üzerinde hem takipçilerinizle daha iyi bir iletişim kurmanızı sağlar hem de hesabınızın bilinirliğini artırmanıza yardımcı olur. Instagram etkileşim artırma...
11 Haziran 2019
Sinan Oypan
E-ticaret şirketiniz için doğru alan adını almak için neler yapmalısınız?
E-ticaret şirketiniz için doğru alan adını almak için neler yapmalısınız?
Doğru alan adı alma işlemi e-ticaret firmaları için oldukça önemli konular arasında yer almakta. Bunun birçok farklı nedeni bulunuyor. Tüketicilerin marka isminizi kolay bir şekilde hatırlamalarını sağlamak, web sitenizin arama...
29 Nisan 2019
Sinan Oypan
E-ticaret firmanız için Youtube kanalı oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret firmanız için Youtube kanalı oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret sitenizi tanıtmak ve işinizi duyurmak için kullanabileceğiniz pazarlama kanallarından biri de Youtube. Hem video içeriklere olan ilginin artması hem de Google’dan sonraki en büyük ikinci arama motoru özelliğine sahip olması...
19 Haziran 2017
Sinan Oypan
SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin!
SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin!
SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin adlı yazımızda çalıştığınız SEO ajansı ile yollarınızı ayırmanız gerektiğini belirten 5 durumu sizler için derledik. Eğer SEO Ajansınız bunları yapıyorsa sizin yararınıza...
25 Aralık 2016
Sinan Oypan
Marka kimliği nedir ve nasıl oluşturulur?
Marka kimliği nedir ve nasıl oluşturulur?
Marka kimliği oluşturmak, bir gece birkaç renk belirleyip, bir logo hazırlayınca tek gecede olan bir şey değildir; bu nedenle de üzerine çalışılması gerekir. Ancak bu sizi korkutmasın; çünkü doğru adımları atarak doğru...
5 Ekim 2020
Sinan Oypan
Sektör analizi nasıl yapılır ve neden önemlidir?
Sektör analizi nasıl yapılır ve neden önemlidir?
Pazarı tanımak, daha iyi stratejiler geliştirmek ve rakiplerin önüne geçebilmek için sektör analizi yapmak gerekir. Özellikle yeni başlayanlar bir işe girişmeden önce o sektörü detaylı olarak araştırmalılar ve fikir sahibi...
8 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Varış sayfalarınızın (Landing Page) geri dönüşümlerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
Varış sayfalarınızın (Landing Page) geri dönüşümlerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
E-ticaret sitelerinde geri dönüşümleri etkileyen ve ziyaretçilerin site üzerinde geçirdikleri süreyi ve site üzerinde yaptıkları alışveriş oranlarını artıran faktörlerden biri de iyi hazırlanmış Landing Page, yani Türkçesiyle...
2 Nisan 2018
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın