fbpx

Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak

8 Mayıs 2018
IdeaSoft
Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak

Online petshop açmak / online pet shop açmak ve petshop ürünleri satmak, sanal pet shop nasıl açılır, pet shop açma maliyeti / pet shop açma fiyatı yani pet shop açmak ne kadara mal olur, petshop açmak için gerekli belgeler / evraklar, pet shop dükkanı açarken dikkat etmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda.

Online Petshop Açmak / Online Pet Shop Açmak

İnternet üzerinden online petshop ürün satmak, fiziki mağaza açmaktan daha kolay ve daha masrafsız olduğu için yönelimler yeni bir mağaza veya dükkan açmaktansa online mağaza açmak ve internetten satış yapmak yönünde oluyor. Bu yazımızda da online yapabileceğiniz işlerden Online petshop açmak / online pet shop açmak için bilmeniz gerekenlere değinmeye çalışıyor olacağız.

Günümüzde hayvan dostlarımız için yapacağımız alışverişler e-ticaret ile birlikte epeyce kolaylaştı. Sanal Petshop / Online Petshoplar, marketler gibi el altında olmadığı için evcil hayvan ürünleri bulmak/almak insanların epey bir vaktini alıyor. Bu noktada “internet üzerinden ne satabilirim?” diye düşünen pek çok kişi için online petshop açmak başarı sağlanabilecek bir alan olarak görülüyor.

Birçok markanın da son zamanlarda satışlarını internete taşıdığını görüyoruz. Peki siz başarılı bir Online petshop açmak / online pet shop açmak için nelere dikkat etmelisiniz? Pet ürünleri satmak için izlemeniz gereken yolda hangi püf noktaları önemli?

Web sayfanızın kalitesi önemli rol oynuyor

Müşterilerinizin ilgisini çekmek için ilk başta web sitenizin görünümünün kaliteli olması gerekir. Düzenli vitrinler ve gezinmesi kolay sayfalarla birlikte iyi hazırlanmış web sitesi müşteriler için güven unsurudur. IdeaSoft, tema yapımı konusunda size özgün çözümler sunar ve kendi kişisel bir tasarım yaparak sisteme entegre edebilmenize olanak tanır.

Evcil hayvan ürünlerinizi kategorilere ayırmak ve ayrıca köpek maması, kedi kumu, köpek tasmaları, köpek kulübesi, kedi oyuncakları gibi alt kategorilere ayırmak da sayfa düzeni için size artı sağlayacaktır. Kullanıcılara online alışveriş yapabilmeleri için kolay bir erişim sunmak, istediklerine hızlı erişmelerini sağlamak oldukça önemli.

Ürünlerinizi net ve anlaşılır şekilde tanıtın

Müşterilerinizin kategorilerinizden ulaştığı pet shop malzemeleri tanıtımını iyi yapıyor olmanız gerekir. Pet market ürünlerinizin görseli net ve anlaşılır olmalı. Ürünlerin mutlaka birkaç açıdan çekilmiş görselleri olmalı ve yakınlaştırma özelliği bulunmalıdır. Bu özellikler sayesinde ürünün netliği, oluşabilecek ürün iadeleri için de oldukça önemli yere sahip oluyor.

Ürün açıklamalarını eksiksiz belirtmeniz müşterilerden olumlu dönüş almanızı sağlayacaktır. Örneğin, kedi maması için içindekileri yazmanız veya internetten kafes satıyorsanız boyutlarını yazmanız müşterileriniz için önem taşıyor.

Kargo bilgileri ve ödeme seçenekleri kesinlikle belirtilmiş olmalı. Ödeme seçenekleri ile ilgili detaylı bilgi için "Sitenizde bulunması gereken e-ticaret ödeme sistemleri" yazımızı okuyabilirsiniz.

“Online

SEO ve Dijital Reklamlara zaman ayırın

SEO çalışmaları rekabet gücünüzü arttıracağı gibi e-ticaret sitenizi tanıtmakta da yardımcı olacaktır. Google gibi arama motorları artık anahtar kelime eşleştirmesi yapmadığından anahtar kelimeler yerine, eklediğimiz öğeye uygun ürünü, kategoriyi ya da markayı tanımlayan içerikleri tercih ediyor. Daha detaylı bilgi için örnek SEO çalışmalarını buradan inceleyebilirsiniz.

Google Adwords veya benzeri reklam ağlarını kullanıyorsanız, IdeaSoft’un size sunduğu arama motorları servislerine yüklediğiniz kodlarla sitenizdeki hareketleri takip edebilirsiniz. E-ticaret siteleri için dönüşüm takibi ve remarketing kurulumu en önemli işlemlerdendir.

Bu sayede satışlarınızın artışını kolayca gözlemleyebilirsiniz. Örneğin, kedi maması incelemiş fakat almamış müşterinize remarketing ile ürününüzü daha sonra farklı yerlerde Google reklamları sayesinde tekrar ulaşabileceksiniz. Böylelikle müşterilerinizi ürünlerinizi almaya teşvik etmiş olacaksınız.

Pazaryerlerinde online petshop ürünleri satmak isyitorsanız aşağıdaki pazaryerleri rehberlerine bakabilirsiniz. Pazaryerlerinde ürünlerinizi satarak cironuzu katlayabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Tatil dönemleri için sosyal medya reklamları ipuçları
Tatil dönemleri için sosyal medya reklamları ipuçları
Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber e-ticaret firmaları için yeni bir kampanya dönemi yaklaşıyor. Bu tatil dönemleri internetten satış yapan firmalar için bir ayrı öneme sahip; çünkü yaptıkları kampanyalarla satışlarını...
15 Kasım 2016
Sinan Oypan
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu hazırlamak, e-ticaret sitenizin SEO performansını daha iyi analiz etmek ve bu konuda yaptığınız çalışmaları daha iyi bir şekilde takip etmenizi kolaylaştırır. Kendi SEO çalışmalarınızı yapıyorsanız, bu raporları...
27 Eylül 2019
Sinan Oypan
E-ticarette mobil reklam performansı nasıl artırılır?
E-ticarette mobil reklam performansı nasıl artırılır?
Mobil reklam, e-ticaret firmaları için günümüzdeki en önemli geri dönüşüm kanallarından biri olarak öne çıkıyor. Mobil cihazlarda görünen reklamların performansını artırmak da reklam kampanyalarından alınacak geri...
13 Kasım 2019
Sinan Oypan
Başarılı bir tatil dönemi kampanyasının 5 önemli kuralı
Başarılı bir tatil dönemi kampanyasının 5 önemli kuralı
Kurban Bayramı’nın yaklaşmakta olduğu şu dönemlerde, markalar bayram tatiline yönelik reklam çalışmaları yapmaya başlıyorlar. Bu bayram dönemi, 2017’deki Ramazan Bayramı’na kadarki son uzun tatil dönemi olması nedeniyle de...
26 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Fiziki mağazanız için en iyi e-ticaret paketini nasıl seçebilirsiniz?
Fiziki mağazanız için en iyi e-ticaret paketini nasıl seçebilirsiniz?
Fiziki mağazanızı internete taşımak ve online satış yapmak istiyorsanız iyi bir e-ticaret paketi seçmeniz gerekiyor. Sizin için en iyi e-ticaret paketini bulmak için mevcut paketleri incelemeniz ve bu paketlerin sunduğu avantajların...
30 Ocak 2019
Sinan Oypan
Başarılı Bir İş Fikri Nasıl Ortaya Çıkar?
Başarılı Bir İş Fikri Nasıl Ortaya Çıkar?
Birçok kişi kendi işini kurmak ister ancak ilk adımın ne olacağını veya nasıl başlamaları gerektiği konusunda tereddüt yaşayabilirler. Bir diğer konu ise iş kurmak için doğru bir zamanın olup olmadığı sorunsalıdır....
12 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
Facebook İstatistikler ile ideal paylaşım zamanı
Facebook İstatistikler ile ideal paylaşım zamanı
Facebook İstatistikler ile ideal paylaşım zamanı yazımıza geçmeden önce; bir önceki yazımızda Facebook üzerinde neden tek bir ideal paylaşım zamanı olmadığını ele almıştık. Dilerseniz aşağıdaki bağlantı üzerinden bu...
9 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Salgın süresince müşteri iletişimi nasıl yapılmalı?
Salgın süresince müşteri iletişimi nasıl yapılmalı?
Müşteri iletişimi, günümüzde yaşanan bu virüs salgın sürecinde e-ticaret firmaları için daha da önemli bir hal almaya başladı. Salgın nedeniyle birçok işeletme çalışma şekillerini değiştirmek zorunda kaldı. E-ticaret...
30 Nisan 2020
Sinan Oypan
Bir e-ticaret sitesinin olmazsa olmazları - 1. Bölüm
Bir e-ticaret sitesinin olmazsa olmazları - 1. Bölüm
E-ticaret sitelerinde içerik, ürün ya da hizmet haricinde tasarım, kullanıcı deneyimi ve sunulan özellikler de bir hayli önemlidir. Sadece tasarım dahi tüketicilerin satın alma kararlarını etkilerken, gelişmiş kullanıcı deneyimi...
29 Haziran 2017
Sinan Oypan
İnternetten ürün satışı sürecinde ilk ürünlerin seçimi
İnternetten ürün satışı sürecinde ilk ürünlerin seçimi
İnternetten ürün satışı yapmak isteyen kişilerin öncelikli problemlerinden biri satacakları ilk ürünü bulmak oluyor. Doğru ürünü bulmak ve internetten ürün satışı çalışmalarına başlamak, zor olabildiği için üzerinde...
10 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya platformları 2020'de nasıl şekillenecek?
Sosyal medya platformları 2020'de nasıl şekillenecek?
Sosyal medya platformları, kullanıcılar için önemli olduğu gibi reklam kampanyaları ile markalarını büyütmek isteyen işletmeler için de önemli. Sosyal ağlar üzerinde organik olarak marka bilinirliğini artırabileceğiniz gibi,...
30 Aralık 2019
Sinan Oypan
Instagram paylaşımları için strateji planı nasıl hazırlanır?
Instagram paylaşımları için strateji planı nasıl hazırlanır?
Instagram paylaşımları için strateji planı oluşturmanız, bu platform üzerinde alacağınız etkileşimleri ve geri dönüşümleri artırmanızı sağlarken, markanızı da büyütmenize yardımcı olur. Düzenli bir şekilde paylaşım...
31 Temmuz 2019
Sinan Oypan