Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak

8 Mayıs 2018
Gökçe Beyazaslan

Online petshop açmak / online pet shop açmak ve petshop ürünleri satmak, sanal pet shop nasıl açılır, pet shop açma maliyeti / pet shop açma fiyatı yani pet shop açmak ne kadara mal olur, petshop açmak için gerekli belgeler / evraklar, pet shop dükkanı açarken dikkat etmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda.

Online Petshop Açmak / Online Pet Shop Açmak

İnternet üzerinden online petshop ürün satmak, fiziki mağaza açmaktan daha kolay ve daha masrafsız olduğu için yönelimler yeni bir mağaza veya dükkan açmaktansa online mağaza açmak ve internetten satış yapmak yönünde oluyor. Bu yazımızda da online yapabileceğiniz işlerden Online petshop açmak / online pet shop açmak için bilmeniz gerekenlere değinmeye çalışıyor olacağız.

Günümüzde hayvan dostlarımız için yapacağımız alışverişler e-ticaret ile birlikte epeyce kolaylaştı. Sanal Petshop / Online Petshoplar, marketler gibi el altında olmadığı için evcil hayvan ürünleri bulmak/almak insanların epey bir vaktini alıyor. Bu noktada “internet üzerinden ne satabilirim?” diye düşünen pek çok kişi için online petshop açmak başarı sağlanabilecek bir alan olarak görülüyor.

Birçok markanın da son zamanlarda satışlarını internete taşıdığını görüyoruz. Peki siz başarılı bir Online petshop açmak / online pet shop açmak için nelere dikkat etmelisiniz? Pet ürünleri satmak için izlemeniz gereken yolda hangi püf noktaları önemli?

Web sayfanızın kalitesi önemli rol oynuyor

Müşterilerinizin ilgisini çekmek için ilk başta web sitenizin görünümünün kaliteli olması gerekir. Düzenli vitrinler ve gezinmesi kolay sayfalarla birlikte iyi hazırlanmış web sitesi müşteriler için güven unsurudur. IdeaSoft, tema yapımı konusunda size özgün çözümler sunar ve kendi kişisel bir tasarım yaparak sisteme entegre edebilmenize olanak tanır.

Evcil hayvan ürünlerinizi kategorilere ayırmak ve ayrıca köpek maması, kedi kumu, köpek tasmaları, köpek kulübesi, kedi oyuncakları gibi alt kategorilere ayırmak da sayfa düzeni için size artı sağlayacaktır. Kullanıcılara online alışveriş yapabilmeleri için kolay bir erişim sunmak, istediklerine hızlı erişmelerini sağlamak oldukça önemli.

Ürünlerinizi net ve anlaşılır şekilde tanıtın

Müşterilerinizin kategorilerinizden ulaştığı pet shop malzemeleri tanıtımını iyi yapıyor olmanız gerekir. Pet market ürünlerinizin görseli net ve anlaşılır olmalı. Ürünlerin mutlaka birkaç açıdan çekilmiş görselleri olmalı ve yakınlaştırma özelliği bulunmalıdır. Bu özellikler sayesinde ürünün netliği, oluşabilecek ürün iadeleri için de oldukça önemli yere sahip oluyor.

Ürün açıklamalarını eksiksiz belirtmeniz müşterilerden olumlu dönüş almanızı sağlayacaktır. Örneğin, kedi maması için içindekileri yazmanız veya internetten kafes satıyorsanız boyutlarını yazmanız müşterileriniz için önem taşıyor.

Kargo bilgileri ve ödeme seçenekleri kesinlikle belirtilmiş olmalı. Ödeme seçenekleri ile ilgili detaylı bilgi için "Sitenizde bulunması gereken e-ticaret ödeme sistemleri" yazımızı okuyabilirsiniz.

“Online

SEO ve Dijital Reklamlara zaman ayırın

SEO çalışmaları rekabet gücünüzü arttıracağı gibi e-ticaret sitenizi tanıtmakta da yardımcı olacaktır. Google gibi arama motorları artık anahtar kelime eşleştirmesi yapmadığından anahtar kelimeler yerine, eklediğimiz öğeye uygun ürünü, kategoriyi ya da markayı tanımlayan içerikleri tercih ediyor. Daha detaylı bilgi için örnek SEO çalışmalarını buradan inceleyebilirsiniz.

Google Adwords veya benzeri reklam ağlarını kullanıyorsanız, IdeaSoft’un size sunduğu arama motorları servislerine yüklediğiniz kodlarla sitenizdeki hareketleri takip edebilirsiniz. E-ticaret siteleri için dönüşüm takibi ve remarketing kurulumu en önemli işlemlerdendir.

Bu sayede satışlarınızın artışını kolayca gözlemleyebilirsiniz. Örneğin, kedi maması incelemiş fakat almamış müşterinize remarketing ile ürününüzü daha sonra farklı yerlerde Google reklamları sayesinde tekrar ulaşabileceksiniz. Böylelikle müşterilerinizi ürünlerinizi almaya teşvik etmiş olacaksınız.

Pazaryerlerinde online petshop ürünleri satmak isyitorsanız aşağıdaki pazaryerleri rehberlerine bakabilirsiniz. Pazaryerlerinde ürünlerinizi satarak cironuzu katlayabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Site içi arama e-ticaret siteleri için neden önemli?
Site içi arama özelliği e-ticaret firmaları için oldukça önemli bir role sahiptir. Bu özelliğin kullanılmaması ya da yeterli bir şekilde optimize edilmemesi, kullanıcıların site ile doğru bir şekilde etkileşime girememesine ve...
10 Ocak 2018
Sinan Oypan
Email Marketing Hataları | En Çok Yapılan 6 Hata
Email marketing hataları arasından en çok yapılan 6 hatayı bu yazımızda ele alacağız. Geri dönüşüm ve cirosal olarak önemli bir yere sahip olan email marketing'de bu 6 hatayı bir daha yapmamak için gelin hep beraber yazımızı...
20 Mart 2018
Sinan Oypan
Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
E-ticaret sitelerinin en büyük problemlerinden biri şüphesiz sepete ürün ekledikten sonra satın almayı tamamlayan kullanıcılar. Sepeti terk etme oranlarının yükselmesi birçok durumun habercisi olabilir. Bunun yanı sıra bu...
2 Nisan 2017
Sinan Oypan
Küçük işletmeler için SMS pazarlama taktikleri
Pazarlama konusu söz konusu olunca, günümüzde e-ticaret firmalarının yararlanabileceği birçok farklı yöntem bulunuyor. SMS pazarlama da bu yöntemlerden biri. Kampanya ve fırsatlarla ilgili bilgi SMS’leri göndermek, günümüzde...
3 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Müşteri destek biriminizle işinizin her alanını nasıl geliştirebilirsiniz?
Müşteri destek birimleri, aslında şirketlerin en önemli birimlerden biridir. Bu departmanın iyi bir şekilde yönetilmesi ve buradan gelen geri bildirimler aracılığıyla şirketle ilgili birçok geliştirme yapılabilir. Birçok firma,...
14 Haziran 2016
Sinan Oypan
Sosyal medya kriz yönetimi nasıl yapılır? | 2. Bölüm
E-ticaret firmalarının sosyal medya krizlerine karşı hazırlıklı olması ve önceden planlamalar yapmaları gerekir. Serimizin ilk bölümünde de bu hazırlık ve plan süreçlerinin yanı sıra krizlerin belirlenmesi ile ilgili...
27 Mart 2017
Sinan Oypan
Online itibar yönetimi hakkında bilmeniz gerekenler
Online itibar yönetimi, internet üzerinden iş yapan tüm kurum ve kişilerin özellikle üzerinde durması gereken konulardan biri. Adından da anlaşılabileceği gibi bu kavram, internet üzerinde yaptığınız işler sonucunda edindiğiniz...
23 Nisan 2019
Sinan Oypan
Sosyal medyada en çok etkileşim getiren içerik türleri
Sosyal medya üzerinde paylaşım yaparken ki asıl amaç takipçilerle etkileşime geçmek oluyor. Tabii ki bunu sağlamak için de doğru içerik türlerinden yararlanmak ve takipçilerin beklentilerini karşılamak gerekiyor. Doğru içerik...
23 Ağustos 2016
Sinan Oypan
2019’da e-ticarette kullanabileceğiniz satış stratejileri
2019’da e-ticarette daha fazla müşteri kazanmak ve satışlarınızı artırmak için satış stratejileri geliştirmeniz gerekecek. Belli bir strateji olmadan uzun vadeli başarıya ulaşmak oldukça zordur. Satış stratejileri, yıl...
28 Aralık 2018
Sinan Oypan
Instagram'da tanıtım yapma stratejileri
Instagramda tanıtım yapma günümüzde birçok e-ticaret firması için öncelikler arasında yer aldığı gibi bir standart haline de geldi. Ürün ve marka tanıtımları için sosyal medya pazarlama önemli bir rol oynuyor ve günümüzün...
8 Haziran 2020
Sinan Oypan
IdeaAkademi'de Online Kayıt Dönemi Başladı
IdeaAkademi olarak, çağımızın ve geleceğin yükselen sektörü olan E-ticaret ile ilgili süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğreterek, hayata geçirmenize ve etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olmayı...
16 Haziran 2016
Savaş Çetinkaya
KOSGEB destek kredisi nasıl alınır ve başvuru koşulları nelerdir?
Girişimciler için kredi desteği sağalayan KOSGEB’e başvurabilmek için girişimcilerin bazı kriterleri yerine getirmeleri gerektirmektedir. KOSGEB sadece KOBİ’lere destek sağlayan bir kurum değildir; girişimciler de KOSGEB’in...
17 Kasım 2016
Sinan Oypan