Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak

8 Mayıs 2018
IdeaSoft
Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak

Online petshop açmak / online pet shop açmak ve petshop ürünleri satmak, sanal pet shop nasıl açılır, pet shop açma maliyeti / pet shop açma fiyatı yani pet shop açmak ne kadara mal olur, petshop açmak için gerekli belgeler / evraklar, pet shop dükkanı açarken dikkat etmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda.

Online Petshop Açmak / Online Pet Shop Açmak

İnternet üzerinden online petshop ürün satmak, fiziki mağaza açmaktan daha kolay ve daha masrafsız olduğu için yönelimler yeni bir mağaza veya dükkan açmaktansa online mağaza açmak ve internetten satış yapmak yönünde oluyor. Bu yazımızda da online yapabileceğiniz işlerden Online petshop açmak / online pet shop açmak için bilmeniz gerekenlere değinmeye çalışıyor olacağız.

Günümüzde hayvan dostlarımız için yapacağımız alışverişler e-ticaret ile birlikte epeyce kolaylaştı. Sanal Petshop / Online Petshoplar, marketler gibi el altında olmadığı için evcil hayvan ürünleri bulmak/almak insanların epey bir vaktini alıyor. Bu noktada “internet üzerinden ne satabilirim?” diye düşünen pek çok kişi için online petshop açmak başarı sağlanabilecek bir alan olarak görülüyor.

Birçok markanın da son zamanlarda satışlarını internete taşıdığını görüyoruz. Peki siz başarılı bir Online petshop açmak / online pet shop açmak için nelere dikkat etmelisiniz? Pet ürünleri satmak için izlemeniz gereken yolda hangi püf noktaları önemli?

Web sayfanızın kalitesi önemli rol oynuyor

Müşterilerinizin ilgisini çekmek için ilk başta web sitenizin görünümünün kaliteli olması gerekir. Düzenli vitrinler ve gezinmesi kolay sayfalarla birlikte iyi hazırlanmış web sitesi müşteriler için güven unsurudur. IdeaSoft, tema yapımı konusunda size özgün çözümler sunar ve kendi kişisel bir tasarım yaparak sisteme entegre edebilmenize olanak tanır.

Evcil hayvan ürünlerinizi kategorilere ayırmak ve ayrıca köpek maması, kedi kumu, köpek tasmaları, köpek kulübesi, kedi oyuncakları gibi alt kategorilere ayırmak da sayfa düzeni için size artı sağlayacaktır. Kullanıcılara online alışveriş yapabilmeleri için kolay bir erişim sunmak, istediklerine hızlı erişmelerini sağlamak oldukça önemli.

Ürünlerinizi net ve anlaşılır şekilde tanıtın

Müşterilerinizin kategorilerinizden ulaştığı pet shop malzemeleri tanıtımını iyi yapıyor olmanız gerekir. Pet market ürünlerinizin görseli net ve anlaşılır olmalı. Ürünlerin mutlaka birkaç açıdan çekilmiş görselleri olmalı ve yakınlaştırma özelliği bulunmalıdır. Bu özellikler sayesinde ürünün netliği, oluşabilecek ürün iadeleri için de oldukça önemli yere sahip oluyor.

Ürün açıklamalarını eksiksiz belirtmeniz müşterilerden olumlu dönüş almanızı sağlayacaktır. Örneğin, kedi maması için içindekileri yazmanız veya internetten kafes satıyorsanız boyutlarını yazmanız müşterileriniz için önem taşıyor.

Kargo bilgileri ve ödeme seçenekleri kesinlikle belirtilmiş olmalı. Ödeme seçenekleri ile ilgili detaylı bilgi için "Sitenizde bulunması gereken e-ticaret ödeme sistemleri" yazımızı okuyabilirsiniz.

“Online

SEO ve Dijital Reklamlara zaman ayırın

SEO çalışmaları rekabet gücünüzü arttıracağı gibi e-ticaret sitenizi tanıtmakta da yardımcı olacaktır. Google gibi arama motorları artık anahtar kelime eşleştirmesi yapmadığından anahtar kelimeler yerine, eklediğimiz öğeye uygun ürünü, kategoriyi ya da markayı tanımlayan içerikleri tercih ediyor. Daha detaylı bilgi için örnek SEO çalışmalarını buradan inceleyebilirsiniz.

Google Adwords veya benzeri reklam ağlarını kullanıyorsanız, IdeaSoft’un size sunduğu arama motorları servislerine yüklediğiniz kodlarla sitenizdeki hareketleri takip edebilirsiniz. E-ticaret siteleri için dönüşüm takibi ve remarketing kurulumu en önemli işlemlerdendir.

Bu sayede satışlarınızın artışını kolayca gözlemleyebilirsiniz. Örneğin, kedi maması incelemiş fakat almamış müşterinize remarketing ile ürününüzü daha sonra farklı yerlerde Google reklamları sayesinde tekrar ulaşabileceksiniz. Böylelikle müşterilerinizi ürünlerinizi almaya teşvik etmiş olacaksınız.

Pazaryerlerinde online petshop ürünleri satmak isyitorsanız aşağıdaki pazaryerleri rehberlerine bakabilirsiniz. Pazaryerlerinde ürünlerinizi satarak cironuzu katlayabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret sitenizin Twitter takipçi sayısını artırmak için neler yapmalısınız?
E-ticaret sitenizin Twitter takipçi sayısını artırmak için neler yapmalısınız?
Twitter takipçi artırma çalışmaları, e-ticaret sitenizin Twitter üzerindeki etkileşimlerini ve geri dönüşümlerini artırmak için oldukça önemli. Organik olarak takipçi artırma çalışmaları yapmak, doğrudan sizinle ilgilenen bir...
3 Nisan 2019
Sinan Oypan
Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler
Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler
E-ticaret sektörü, hem satıcılara hem de alıcılara onlarca avantaj sağlar. Bu karşılıklı memnuniyet ve “win - win” durumu, e-ticaret sektörünün bu denli hızlı büyümesinin en önemli sebeplerinden biridir. Çünkü sadece...
10 Kasım 2021
Markethinkers
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama hataları
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama hataları
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama çalışmalarınızı artırarak, takipçilerinize ve müşterilerinize ulaşmak; böylelikle de geri dönüşümlerinizi artırmak isteyebilirsiniz, tatil deönemlerinde de. E-posta pazarlama...
22 Kasım 2016
Sinan Oypan
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 1. Bölüm
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 1. Bölüm
Retargeting reklamlar e-ticaret firmalarının sıklıkla kullandığı reklam araçları arasında yer alıyor. Retargeting reklamlar, herhangi bir sebeple siteden ayrılan ziyaretçilere tekrar ulaşmak ve onları tekrar siteye çekmek amacıyla...
10 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Firmanız için PR ajansı seçerken dikkat etmeniz gerekenler
Firmanız için PR ajansı seçerken dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret firmanızın tanıtımını yapabilmek için bir PR ajansına ihtiyaç duyabilirsiniz. Marka tanıtımı yapmak, hedef kitleye doğru bir şekilde ulaşmak ve müşteri portföyünü genişletirken marka bilinirliğini de artırmak için...
16 Nisan 2017
Sinan Oypan
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
E-ticarette ve dijital pazarlamada firma tanıtımı için kullanabileceğiniz birçok farklı pazarlama ve tanıtım yöntemi bulunmakta. Dijital pazarlanın yanı sıra geleneksel medya veya reklam yöntemleri de firmanızın tanıtımı için...
26 Ağustos 2020
Sinan Oypan
SSL nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
SSL nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
SSL e-ticaret firmaları için günümüzde bir standart haline gelmiş bir şifreleme yöntemidir ve internet üzerinde mağaza açan tüm firmaların bir SSL sertifikası edinmesi gerekmektedir. SSL sertifikanızın olması, site üzerindeki...
30 Mayıs 2018
Sinan Oypan
İşletmenizin tanıtımı için ücretli reklamlardan yararlanmalı mısınız? 1. Bölüm
İşletmenizin tanıtımı için ücretli reklamlardan yararlanmalı mısınız? 1. Bölüm
Küçük ve orta ölçekli firmaları markalarını ve ürünlerini tanıtmak için farklı reklam ve pazarlama modellerinden yararlanabiliyor. İnternet üzerinden satış yapan firmalar yoğunlukla yine internet üzerinden bu çalışmaları...
22 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Telefondan alışveriş trendleri 2020 yılında nasıl olacak?
Telefondan alışveriş trendleri 2020 yılında nasıl olacak?
Telefondan alışveriş, diğer adıyla mobil ticaret akıllı telefon kullanımının yaygınlaşmasıyla hayatımızın içine giren kavramlardan biri oldu. Özellikle 2012 yılından itibaren kullanıcıların mobil cihazları üzerinden...
27 Aralık 2019
Sinan Oypan
Tüzel Kişi Nedir? Tüzel Kişi Ünvanı Alan Oluşum Çeşitleri Nelerdir?
Tüzel Kişi Nedir? Tüzel Kişi Ünvanı Alan Oluşum Çeşitleri Nelerdir?
E-ticaret maceranızda sıkça “tüzel kişi” terimi ile karşılaşabilirsiniz. Çünkü sizin de tüzel kişi olma ihtimaliniz vardır. Sadece ticarette değil, her alanda hukuksal yapı, bireyler yani kişiler üzerine kurulur. Ticaret...
20 Ocak 2022
Markethinkers
Hoş geldin e-postası nasıl hazırlanır?
Hoş geldin e-postası nasıl hazırlanır?
Hoş geldin e-postası internetten satış yapan firmaların, tüketicilerle olan iletişimlerinde iyi bir başlangıç yapmaları için çok önemlidir. İyi bir şekilde hazırlanmış ilk e-postalar iyi bir izlenim bırakacağı gibi,...
16 Eylül 2016
Sinan Oypan
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı, günümüzde tüketicilerin memnuniyetini ve marka algısını tanımlamada önemli olan kriterlerden biri. Markanın kullanıcılar gözündeki imajı, şirketin büyümesine ya da zarar etmesine neden olabilecek durumlardan biri...
28 Ekim 2020
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın