Konu anlatımları
- IdeaExport
- Anasayfa
- E-Ticaret'e Başlarken
- Ürün
- Sipariş Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- Kullanıcı Yönetimi
- Üyeler ve Bayiler
- Kampanya Yönetimi
- Alışveriş Reklamları
- Mail Yönetimi
- İstatistikler
- Ayarlar
- Entegrasyonlar
- Faydalı Bilgiler
Siparişler menüsü altında arama filtresinde Ödeme Durumu bölümünden hatalı ödemeleri seçerek kredi kartı ile denenmiş ancak başarılı olmayan sipariş kayıtlarına ulaşabilirsiniz.
Bu alanda Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde başarısız sonuçlanan işlemler, alınan hatalarla beraber görüntülenir. Bu alanı sık sık kontrol ederek başarısız işlem yapan müşterilerinize aldıkları hatayla ilgili geri dönüş yapabilir, yardımcı olabilirsiniz.
Sanal pos ile yapılan alışverişlerde, müşterinizin karşılaştığı hata kodlarını inceleyebilirsiniz.
Bu alanda müşterilerinizin karşılaştığı hatalar genel olarak;
- Kart limiti yetersiz
- 3D şifresi yanlış.
- Günlük alışveriş limiti aşılmış.
- Kart bilgileri yanlış
- Sanal pos kurulumunuzdaki olumsuz durumlar.
Gibi nedenlerden dolayı gerçekleşebilir. Bankaların sanal pos hata kodları ve açıklamalarını hatalı ödeme kayıtları bölümümüzden inceleyebilirsiniz. Bu hata kodları banka tarafından gönderildiğinden dolayı detaylı bilgiyi ilgili bankanın destek biriminden alabilirsiniz.
Şu anda okuduğunuz makale
- Hatalı Ödeme Kayıtları
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular