Hatalı Ödemeler
Erişim
Panelinizden Siparişler > Siparişler alanına giderek, Filtreler bölümüne tıklayın. Açılan sayfada Ödeme Durumu > Hatalı Ödemeler alanından hatalı ödemeleri görüntüleyebilirsiniz.
Hatalı Ödemeler
Bu alanda, kredi kartıyla yapılan alışverişlerde başarısız sonuçlanan işlemler ve alınan hatalar görüntülenir. Sık sık bu alanı kontrol ederek başarısız işlem yapan müşterilerinize aldıkları hatayla ilgili geri dönüş yapabilir ve yardımcı olabilirsiniz. Sanal pos ile yapılan alışverişlerde, müşterinizin karşılaştığı hata kodlarını inceleyebilirsiniz.
Müşteri Hataları ve Nedenleri
Müşterilerinizin karşılaştığı hatalar genel olarak aşağıdaki nedenlerden dolayı gerçekleşebilir:
- Kart Limiti Yetersiz: Müşterinin kart limitinin yetersiz olması.
- 3D Şifresi Yanlış: Müşterinin 3D Secure şifresini yanlış girmesi.
- Günlük Alışveriş Limiti Aşılmış: Kartın günlük alışveriş limitinin aşılmış olması.
- Kart Bilgileri Yanlış: Müşterinin kart bilgilerini yanlış girmesi.
- Sanal POS Kurulum Sorunları: Sanal pos kurulumundaki olumsuz durumlar.
Hatalı ödeme kayıtlarındaki kodlar banka tarafından verildiği için detaylı bilgi almak için bankanız ile görüşebilirsiniz.