Konu anlatımları
- IdeaExport
- Anasayfa
- E-Ticaret'e Başlarken
- Ürün
- Sipariş Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- Kullanıcı Yönetimi
- Üyeler ve Bayiler
- Kampanya Yönetimi
- Alışveriş Reklamları
- Mail Yönetimi
- İstatistikler
- Ayarlar
- Entegrasyonlar
- Faydalı Bilgiler
Ödeme işlemi sırasında ve sonrasında en çok karşılaşılan Ziraat Bankası Sanal Pos hata kodları yer almaktadır. Hata kodu ve hata mesajlarının anlamlarını aşağıda bulabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için banka sanal pos birimi ile irtibata geçmenizi öneririz.
- 0000 Onay kodu
- 0001 Bankanızı arayın ( Kart bankası işleme onay vermiyor)
- 0002 Bankanizi Arayin (BANKANIZI ARAYIN, Özel durum )
- 0004 Red-Karta El Koy ( Kart blokeli)
- 0005 Red-Onaylanmadi ( Kredi kart blokeli olması durumunda)
- 0008 Kimlik Kontrolü/
- 0012 Red-Gecersiz Islem (GEÇERSİZ İŞLEM, Tanımsız işlem yetkisi )
- 0013 Red-Gecersiz Tutar (RED GEÇERSİZ TUTAR, Hatalı tutar. )
- 0014 Red-Hatali Kart (KART NUMARASI HATALI, Hatalı kart girişi)
- 0015 Red-Gecersiz Kart (Tanımsız Issuer )
- 0030 Bankanizi arayin ( Format error )
- 0033 Red-Karta El Koy ( Süresi dolmuş kart , Expired card, pick-up)
- 0034 Red-Karta El Koy
- 0038 Red-Karta El Koy (HATALI ŞİFRE, Hatalı şifre girişi.)
- 0041 Red-Karta El Koy Kayıp kart
- 0043 Red-Karta El Koy Çalıntı Kart
- 0051 Red-Yetersiz Bakiye
- 0054 Red-Onaylanmadi (Vadesi dolmuş kart)
- 0055 Red-Sifre Tekrar (Hatalı PIN )
- 0057 Red-Onaylanmadi (İŞLEM TİPİ KARTA KAPALI, Kart tanımsız. )
- 0058 Red-Onaylanmadi ( Terminal Yetkisi yok )
- 0062 Red-Onaylanmadi ( Kısıtlı kart )
- 0065 Red-Onaylanmadi (BANKANIZI ARAYIN, Kart aylık kulanım sayısı
dolmuş ) - 0075 Red-Onaylanmadi (BANKANIZI ARAYIN, Şifre deneme sayısı aşıldı. )
- 0091 Red-Baglanti yok (BANKANIZI ARAYIN, Karşı banka yanıt vermiyor )
- 0092 Red-Gecersiz Kart
- 0093 Geçersiz Bin ( Kart numarası geçersiz )
- 0095 Batch toplamları tutmuyor ise verilen hatadır.
- 0096 Red Baglanti Yok (BANKANIZI ARAYIN, Sistem hatası nedeniyle alınır)
Şu anda okuduğunuz makale
- Ziraat Bankası Sanal Pos Hata Kodları
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular