Sipariş Yönetimi

Risk Kriterleri

Risk kriterleri bölümünde kara listeye eklemek istediğiniz üye veya kişileri ekleyebilirsiniz. Örnek vermek gerekirse sitenizden birden çok kapıda ödeme sipariş verip iade eden bir müşterinizi yada sürekli sipariş iptali...

UPS Kargo Entegrasyonu

UPS kargo entegrasyonu pakete dahil bir özellik değildir. Entegrasyonu siteniz üzerinde kullanmak için 0216 326 04 77 numaralı telefonumuzdan satış birimimiz ile görüşebilirsiniz. UPS Kargo & IdeaSoft anlaşmasıyla özel fiyatları...

Mng Kargo Entegrasyonu

Mng kargo entegrasyonu pakete dahil bir özellik değildir. Detaylı bilgi için Eticaret Çözüm Merkezimizi ziyaret edebilirsiniz. Mng kargo ile yapılan siparişlerde, gönderi verileri online olarak Mng sistemine aktarılarak, şube...

Sepet Hatırlatma

Sepet hatırlatma modülü ile sepete ürün atıp daha sonra sayfayı kapatan üyelerinize sepette bıraktıkları ürünleri hatırlatma maili gönderilebilmektedir. Eğer sepet aşamasından ödeme aşamasına gelindiği halde alışveriş...

İlçeler

İlçeler sekmesinde Standart İlçeler ve Kişisel İlçeler olarak 2 alan bulunmaktadır. Default olarak tanımlı olan standart ilçelerdir. Bu alanda Türkiye'deki tüm illere ait ilçeler tanımlı olarak gelmektedir. Gönderim yapmak...

Teslimat Bölgeleri

Siparişler >> Kargo Firmaları alanından kargo firmanızın oranlarını düzenle butonuna bastığınızda karşınıza bölgeler gelmekteydi. Bu bölgeler içerisinde bulunan illeri, teslimat bölgeleri alanından kontrol edebilirsiniz....

Ülkeler

Bu alanda seçili olan Ülkeler, sipariş aşamasında müşterinin adres bilgilerini girdiği sekmede seçebileceği alanlardır.Bu alandan hangi ülkeleri aktif hale...

Şehirler

Şehirler menüsü, Türkiye içerisinde hangi bölgeleri alışveriş için açacağınızı belirlemenizi sağlar. Dilediğiniz şehirlerin aktiflik pasiflik durumlarını...

Teslimat Ek Ayarları

Teslimat Ek Ayarları menüsü sayesinde sitenizde ürünleriniz için belli teslimat saatleri belirleyebilirsiniz. Tüketicileriniz kendilerine en uygun saat dilimlerini...

Siparişler

[youtube_embed videocode="u4C3VYDG7Rk" width="857" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen"> Sitenize gelen bir siparişin yönetimi ve durum güncellemeleri nasıl yapabileceğinizi, nelere dikkat etmeniz gerektiğini...

İade ve İptal Talepleri

v6.1.7 versiyonu  ile birlikte eklenen bir özellik olan sipariş iptal ve iade taleplerine, Siparişler >> İade ve İptal Talepleri menüsü altından ulaşabiliriz. Müşterilerimiz verdikleri siparişler için iptal iade talebinde...

Tedarikçilerim

Bu alana ürünlerinizi satın aldığınız tedarikçilerinizi ekleyebilirsiniz. Eklediğiniz tedarikçileriniz, sisteme yeni ürün girişi yaparken ya da mevcut ürünlerinizi...

Sonuçlanmamış Ödemeler

Siparişler menüsünde yer alan arama filtresinde ödeme durumu seçeneğinde sonuçlanmamış ödemeler seçeneğini seçerek arama yaptığınızda, ödeme esnasında veri...

Akbank Sanal Pos Hata Kodları

001 BANKANIZI ARAYIN 002 BANKANIZI ARAYIN 003 BASARISIZ ISLEM 004 RED-KARTA EL KOY 005 RED-ONAYLANMADI 007 KARTA EL KOYUNUZ 012 RED-GCRSIZ ISLEM 013 RED-GCRSIZ TUTAR 014 RED-HATALI KART 015 RED-GECRSIZ KART 030 BANKANIZI ARAYIN 033...

Denizbank Sanal Pos Hata Kodları

00 TR:=Onaylandi; 01 TR:=Bankanizi Arayin; 02 TR:=Bankanizi Arayin (Ozel); 03 TR:=Gecersiz Uye Isyeri; 04 TR:=Kart'a El Koy; 05 TR:=Onaylanmadi; 06 TR:=Stop List Bildirim Hatasi; 07 TR:=Kart'a El Koy (Ozel); 08 TR:=Kimlik...

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular