Bu başlık altındaki içerikler, panel ve genel site temel prensiplerini, çalışma
yöntemlerini veya ilgili detayları içermektedir.
Sipariş Yönetimi
Sipariş yönetimi kategorisi, e-ticaret sitenizin sipariş süreçlerini etkin şekilde yönetmenizi sağlayan çeşitli araç ve ayarların kullanımını açıklar. Bu bölümde, aktif sepetlerin takibi, manuel sipariş oluşturma, sepet hatırlatma gibi işlemler detaylandırılmakta; teslimat ayarları, iade ve iptal taleplerinin yönetimi gibi işlevlere dair adım adım rehberler sunulmaktadır.
Aktif Sepetler
Aktif Sepet Hakkında Aktif sepet alanı, üye olan müşterilerinizin sepetteki ürünlerin detaylarını gösteren alandır. Üye girişi yapılmadıysa bu alan görünmeyecektir. ...
Manuel Sipariş (Taslak Sipariş) Oluşturma
Taslak Sipariş Nedir? Taslak sipariş, müşterilerinizin adına manuel olarak sipariş oluşturabileceğiniz bir özelliktir. Bu özellik sayesinde: Bu özellik Platinum paketlerde...
Risk Kriterleri
iparişlerde Risk Kriteri Belirleme Rehberi Bu rehberde, müşterilerinizden gelen siparişlerde riskli durumları nasıl tespit edebileceğinizi ve bu siparişler için hangi...
Sepet Hatırlatma
Erişim Panelinizden Siparişler > Sepet Hatırlatma bölümüne tıklayarak düzenleyebilirsiniz. Sepet Hatırlatma Sepet Hatırlatma, sepete ürün ekleyip daha sonra sayfayı terk eden üye/müşterilerinize...
Alışverişsiz Ödeme Sistemi ( İdeaPay )
Alışverişsiz Ödeme Sistemi Nedir ve Nasıl Kullanılır? Alışverişsiz ödeme sistemi, müşterilerinizin herhangi bir ürün seçmeden, doğrudan ödeme yapmasını sağlayan bir...
Teslimat Ek Ayarları
Siparişler > Teslimat Ek Ayarları menüsünden bu alana erişebilirsiniz. Bu menü sayesinde sitenizdeki ürünler için belirli teslimat saatleri belirleyebilirsiniz. Teslimat...
Siparişler
1. Siparişler Sekmesine Genel Bakış Panelinizdeki Siparişler sekmesine tıklayarak müşterilerinizin verdiği tüm siparişlere ulaşabilirsiniz. Bu ekran şunları gösterir: İpucu: Görmek...
İade ve İptal Talepleri
İptal ve İade Modülü Müşterilerinizin iptal ve iade talebi oluşturabilmesi için öncelikle Ayarlar > Genel Ayarlar > Ek Ayarlar bölümünden İptal ve...
Kişisel Tedarikçiler
Kişisel Tedarikçiler bölümü, ürünlerinizi hangi tedarikçiden aldığınızı kaydetmenize ve gerektiğinde bu bilgilere kolayca ulaşmanıza olanak sağlar. Bu özellik yalnızca size...
Fatura Ayarları
Fatura Modülünün İşlevi Nedir? Fatura modülü, sipariş detaylarını muhasebe programınıza tekrar girmenizi gerektirmeden fatura çıktısı almanızı sağlar. Bu modül, sistemde...
Sonuçlanmamış Ödemeler
Erişim Panelinizden Siparişler > Siparişler alanına giderek, Filtreler bölümüne tıklayın. Açılan sayfada Ödeme Durumu > Sonuçlanmamış Ödemeler alanından sonuçlanmamış ödemeleri görüntüleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. Sonuçlanmamış Ödemeler Sonuçlanmamış...
Akbank Sanal Pos Hata Kodları
Aşağıda yer alan AkBank sanal POS hata kodları, işlem sonrası sanal POS üzerinden dönen mesajları belirtmektedir. Bazı hata mesajları metin...
Denizbank Sanal Pos Hata Kodları
Aşağıda yer alan DenizBank sanal POS hata kodları, işlem sonrası sanal POS üzerinden dönen mesajları belirtmektedir. Bazı hata mesajları metin...
Finansbank Sanal Pos Hata Kodları
Aşağıda yer alan FinansBank sanal POS hata kodları, işlem sonrası sanal POS üzerinden dönen mesajları belirtmektedir. Bazı hata mesajları anlaşılmaz...
İş Bankası Sanal Pos Hata Kodları
Aşağıda yer alan İş Bankası sanal POS hata kodları, işlem sonrası sanal POS üzerinden dönen mesajları belirtmektedir. Bazı hata mesajları...
IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende
Hemen Ücretsiz Deneyin