İş Bankası Sanal Pos Hata Kodları

Aşağıda yer alan İş Bankası sanal POS hata kodları, işlem sonrası sanal POS üzerinden dönen mesajları belirtmektedir. Bazı hata mesajları anlaşılmaz olabilir. Bu durumda, İş Bankası sanal POS destek birimi ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Hata Kodları ve Mesajları

Eğer IdeaSoft E-ticaret Paketleri kullanıcısı değilseniz ve sanal POS problemleri yaşıyorsanız, tüm banka sanal POS'ları ve ödeme sistemleri ile entegre çalışan e-ticaret çözümlerimizi ücretsiz deneyebilirsiniz.

Hata KoduHata Açıklaması
1Kartı Veren Kuruluşa Başvurun
2Kartı Veren Kuruluşa Başvurun
4Pick-up (Kanuni Takip)
5Onay Verilmiyor
8Kimlik Kontrolü ile Onay Yapılmalıdır
12Geçersiz İşlem
13Geçersiz Tutar
14Geçersiz Kart Numarası
15Böyle Bir Kart Veren Kuruluş Mevcut Değildir
30Kalıp Hatası
33Kartın Kullanım Tarihi Geçmiş
34Sahte Kart
38Hatalı Şifre
41Kayıp Kart
43Çalınmış Kart
51Yetersiz Limit
54Kartın Kullanım Tarihi Geçmiş
55Hatalı PIN Numarası
57Kart Sahibine İşlem İzni Verilmiyor
58Terminale İşlem İzni Verilmiyor
62Sınırlandırılmış Kart
65Etkinlik Sayacı Limiti Aşılmıştır
75İzin Verilen PIN Numarası Denemesi Aşılmıştır
84Güvenlik Kodu (CVV-CVC) Hatası
91Kartı Veren Bankanın veya Aracılık Eden Kart Kuruluşunun Sistemi Çalışmıyor
92Finansal Kuruluş Bilinmiyor
95Teknik Hata
96Sistem Arızası

Not: Hata mesajlarının tam açıklamaları için ilgili bankanın sanal POS destek birimi ile görüşmeniz önerilir.

Bu içerik sizin için faydalı oldu mu?
Daha Fazla Yardıma İhtiyacın Varsa

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Hemen Ücretsiz Deneyin