E-ticarette sosyal medya
hakkında tüm bilgiler

İnternetten satış yapıyorsunuz ve sosyal medya ile alakalı aklınıza takılan bir konu mu var? Her türlü sorunun cevabını sizin için hazırladığımız rehberlerimizden öğrenebilirsiniz.

image

E-ticaret siteleri sosyal medyayı nasıl kullanmalı?

İnternetten satış yaparken sosyal medya size nasıl yardımcı olabilir? Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TicToc gibi mecraları nasıl kullanabilirsiniz? Sosyal medya ile alakalı en çok sorulan soruları rehberlerimizden öğrenebilirsiniz.

Sosyal medya
satış stratejileri

Bir satış ve pazarlama kanalı olarak sosyal medyayı kullanma yöntemleri, sosyal medya reklamları hakkında merak edilenler ve çok daha fazlası.

Sosyal medya
hesaplarının yönetimi

E-ticaret siteleri için sosyal medya hesaplarının oluşturulması, içeriklerin yönetimi ve takipçiler ile olan iletişimin sağlanması hakkında bilgiler.

Sosyal medya
paylaşım fikirleri

YouTube için video, Twitter için metin, Instagram için fotoğraf... Tüm sosyal medya hesaplarınızda yapabileceğiniz paylaşımlar için fikirler.

Sosyal medya rehberleri

Instagramda satış yapmak isteyenlere öneriler
Instagramda satış yapmak için gerekenler ve instagramda satış yapmak isteyenler için püf noktaları, butik e-ticaret sitesi sahiplerinin önerileri
Instagramda butik açmak isteyenler için tavsiyeler
Instagramda butik açmak istiyorum; instagram butikleri nasıl açılır, instagram kıyafet butik nasıl açılır, instagram’da butik açmak için gerekenler nelerdir
Organik Instagram sayfa büyütme stratejileri
Organik olarak hesabınızı büyümteniz oldukça önemli ve Instagram hesabınızdaki takipçileri organik olarak artırmak için faydalanabileceğiniz bir takım yollar bulunuyor.
Instagram çekiliş yapma | Instagram'da çekiliş nasıl yapılır?
Instagram’da çekiliş yapmak, yeni takipçiler kazanmak ve marka bilinirliğini artırmak için son yıllarda oldukça popüler olmaya başladı.
En popüler YouTube video konuları - 2019 (infografik)
YouTube, video paylaşımı konusunda en etkili platformlardan biri olduğu için popüler Youtube video konuları, e-ticaret firmaları için önemlidir.
Instagram video ve görsel reklam ölçüleri - (örnekli anlatım - 2020)
Instagram video ve görsel reklam ölçülerini iyi bir şekilde bilmeniz, bu mecra üzerinde reklam kampanyaları hazırlarken işinizi kolaylaştıracaktır.
7 farklı Instagram bağlantı paylaşma yöntemi
Instagram bağlantı paylaşma yöntemleri, e-ticaret sitenize yönlendirme trafiği çekmenizi sağladığı için geri dönüşümlerinize olumlu etki eder.
Instagram işletme profiline geçme nasıl yapılır?
İşletme profili özelliği ile beraber, kullanıcılar dilerlerse kendi kişisel hesaplarını dilerlerse de markalarının hesaplarını işletme profiline geçirerek, reklam ve istatistik özelliklerinden yararlanabiliyorlar.
Instagram onaylı hesap için neler yapmak gerekiyor?
Instagram onaylı hesap geçişi yapmak, Instagram profilinizin özgün, tanınmış ve doğrudan markanıza ait olduğunu göstermektedir.
Instagram'da satış yapmak için neler yapmanız gerekiyor?
Instagram’da satış yapma fikri birçok kişinin son dönemlerde yoğunlaştığı iş fikirlerinden biri haline geldi. Instagram’ın popülerleşmesi ve reklam modellerinin gelişmesiyle beraber bu platform bir satış kanalı haline gelmeye başladı.
Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
Instagram etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, bu mecra üzerinde hesabınızın bilinirliğini artırmanıza yardımcı olacaktır.
Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler
Instagram’da ürün satmak, son dönemlerde popülerliği artan iş modellerinden biri olmaya başlıyor. Tabii ki doğrudan Instagram’da satış yapılamadığı için, burada pazarlama çalışmaları yapmak, ödeme sistemlerini yönetmek ve sipariş takibini manuel olarak yapmak gerekebiliyor.
Instagram fotoğraf açıklaması yazarken dikkat etmeniz gerekenler
Instagram fotoğraf açıklaması yazmak ve bunu dikkat çekici bir şekilde yapmak, kullanıcıların paylaşımlarınızla daha fazla etkileşime girmesini sağlar.
Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak
Günümüzün en popüler sosyal platformu olması nedeniyle Instagram üzerindeki erişimlerinizi artırmanız ve daha çok kişiye ulaşmanız, bu mecra üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur.
YouTube takipçi sayısını artırmak için neler yapmanız gerekiyor?
YouTube takipçi sayısını artırmak, videolarınızın daha fazla izlenmesini sağlarken, bu videolardan alacağınız geri dönüşümlerin de artmasında önemli bir rol oynar.
Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak
Günümüzün en popüler sosyal platformu olması nedeniyle Instagram üzerindeki erişimlerinizi artırmanız ve daha çok kişiye ulaşmanız, bu mecra üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur.
Facebook'ta mağaza açmak ve satış yapmak için öneriler
Facebook'ta mağaza açmak; Facebook'ta satış sayfası açmak, Facebook Store / Facebook Dükkan üzerinden ürün satışı yapmak ve daha fazlası bu yazımızda.
Instagram organik takipçi artırma için kullanabileceğiniz stratejiler
Instagram organik takipçi artırma stratejileri, hesabınızın düzenli olarak büyümesini ve markanızla ilgilenen kullanıcıları da hesabınıza çekmenizi sağlar.
Instagram’dan canlı yayın nasıl yapılır?
Özellikle Facebook ve sonrasında Instagram üzerinden canlı yayın yapmanın mümkün olması, hem kullanıcıları hem de markaları canlı yayınlara yönlendirmeye başlıyor.
Facebook'da Takipçi Arttırma İpuçları
Facebook takipçi kasma diğer bir deyişle Facebook takipçi arttırma, Facebook takipçi elde etme ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda.
YouTube izlenme süresini artırmak için neler yapabilirsiniz?
YouTube izlenme süresinin artması, genel olarak marka ile ilgili videoların da öne çıkmasına yardımcı olduğu için bu metriğin ölçümlenmesi önemlidir.
Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak
Günümüzün en popüler sosyal platformu olması nedeniyle Instagram üzerindeki erişimlerinizi artırmanız ve daha çok kişiye ulaşmanız, bu mecra üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur.
Facebook Pixel Nedir? | Facebook Pixel Kurulumu
Facebook Piksel nedir, Facebook Business Manager üzerinden Facebook Pixel kurulumu nasıl yapılır ve daha fazlası bu yazımızda.
Instagram hikaye reklamı nasıl verilir? (Görsel Anlatımlı)
Instagram hikaye reklamı, son dönemlerde markaların özellikle reklam amacıyla kullandığı modellerden biri olmaya başladı.
Sosyal medya görsel boyutları rehberi - 2020
Sosyal medya görsel boyutları, pazarlama ve reklam çalışmalarınızda görsellerinizin her bir mecrada düzgün görünmesi için önemlidir.
Reklamlar için Instagram hedef kitle oluşturma rehberi
Reklamların performansını artrırabilmek için Instagram hedef kitle oluşturma sürecinde vakit harcamanız ve doğru ayarları yapmanız gerekir.
Instagram profil bilgilerinizi en iyi nasıl düzenleyebilirsiniz?
Instagram profil bilgileri düzenlenirken bir takım konulara dikat ederek, hesabınızı ziyaret edenlerin hakkınızda daha fazla bilgi almalarını sağlayabilirsiniz.
Sosyal mecralarda ne tür canlı yayınlar yapabilirsiniz?
Özellikle Instagram’ın canlı yayın özelliğini duyurmasının ardından, hem kullanıcılar hem de markalar canlı yayın içeriklerine bir hayli önem vermeye başladı.
Sosyal medya yarışması nasıl yapılır?
Sosyal medya üzerinde yarışmalar düzenlemek, marka ve ürün bilinirliğini artırmak için markalar tarafından sıkça kullanılan yöntemler arasında yer alıyor.
5 farklı şekilde Instagram paylaşım performans analizi nasıl yapılır?
Instagram paylaşım performans analizi Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmalarının sonuçlarını görmenizi sağlayarak size yardımcı olur.
Instagram'da marka yaratmak için neler yapmalısınız?
Instagram’da bir marka yaratmak için farklı stratejiler geliştirebilir ve bu stratejilerle markanızı geniş kitlelerin tanımasını sağlayabilirsiniz.
E-ticaret şirketleri için hashtag kullanım ipuçları
Hashtag kullanımı sosyal mecralar üzerinde farklı amaçlarla yapılabiliyor. Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapan e-ticaret firmalarının da bu Hashtag’lerden yararlanmaları ve çalışmalarında bunları kullanmaları bir hayli önemli. Tabii ki bu hashtag’lerin nasıl kullanıldığı da bir önem arz etmekte.
Markaların bilmesi gereken Instagram istatistikleri | 2019
Instagram istatistik verilerini incelemek, bu mecra üzerinde yaptığınız pazarlama çalışmalarını geliştirmenizi sağlayacaktır.
Sosyal medya içerik takvimi nasıl oluşturulur?
Sosyal medya pazarlamada belli bir stratejinin ve düzenin olması, bu alandaki çalışmalarınızdan daha fazla verim almanızı sağlayabilir.
Instagram’ın istatistik özellikleri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Instagram üzerinde yaptığınız tüm çalışmaların sonuçlarını Instagram Analytics aracı üzerinden gözlemleyerek, çalışmalarınızın sonuçları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Bu çalışmaların sonuçlarını incelediğinizde Instagram üzerindeki aktivitelerinizin ne kadar etkili olduğunu görmeye başlayabilirsiniz.
Canlı video yayınları yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Özellikle sosyal mecralar üzerindeki etkileşimi artırmak ve farklı bir içerik planı uygulamak için bu canlı yayın videoları oldukça etkili bir araç.
Influencer ajansları ile anlaşmalarda bilmeniz gerekenler
Influencer ajansları ile çalışmadan önce, bazı anlaşmalar yapmanız ve yapılacak olan çalışmaların hangi koşullarda yapılacağını belirlemeniz gerekir.
Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
Instagram’da reklam verirken reklam modelini doğru seçmeniz ve içeriklerinizi de hedef kitlenize uyumlu şekilde ayarlarmanız gerekli.
YouTube kanalı tanıtım videosu nedir ve nasıl hazırlanır?
YouTube kanalı tanıtım videosu, henüz markanızı ve kanalınızı keşfetmemiş kişilere, markanızı ve ürettiğiniz içerikleri tanıtmanızı sağlayan bir videodur.
Influencer marketing nedir ve avantajları nelerdir?
Influencer marketing nedir, influencer marketing ne demek; özetle influencer marketing ile ilgili daha fazlası bu yazımızda.
5 farklı şekilde Instagram paylaşım performans analizi nasıl yapılır?
Instagram paylaşım performans analizi Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmalarının sonuçlarını görmenizi sağlayarak size yardımcı olur.
2019’da bilmeniz gereken Twitter istatistikleri
2019’da öne çıkan ve bilmeniz gereken Twitter istatistik verileri, Twitter üzerinde yaptığınız pazarlama ve reklam çalışmalarında size yardımcı olacaktır.
image

Hemen
ücretsiz deneyin

IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri'ni 15 gün
ücretsiz deneyin. Kendi e-ticaret sitenizi oluşturun.