E-ticaret Blog

İçerik üretenlerin sıkça yaptığı hatalar ve çözümleri

E-ticaret sitenizi güncel tutmak, ziyaretçilerinize yeni bilgiler sunmak, SEO çalışmaları yapmak ve takipçilerinizle etkileşime geçmek için blog içerikleri oluşturuyor olabilirsiniz. Ancak içerik üreten kişilerin çoğu zaman yaptıkları bazı hatalar, bu amaçlara ulaşma konusunda sıkıntılara sebep olabiliyor. Blog içerikleri üretirken, bazı önemli noktalara dikkat etmek, içerik üretirken amaçlanan hedeflere ulaşılmasına yardımcı olacaktır. Bu rehberimizde de içerik...

Sosyal medyada en çok etkileşim getiren içerik türleri

Sosyal medya üzerinde paylaşım yaparken ki asıl amaç takipçilerle etkileşime geçmek oluyor. Tabii ki bunu sağlamak için de doğru içerik türlerinden yararlanmak ve takipçilerin beklentilerini karşılamak gerekiyor. Doğru içerik türlerini doğru zaman aralıklarında paylaşmak, sosyal mecralardaki etkileşim oranınızı ciddi oranda artıracaktır. Kullanılan içerik formatları, takipçilere farklı bir şekilde ulaşmayı sağlayacağı için önemlidir. Bunun yanı sıra...

Ürünlerinizin kaliteli olduğunu internet üzerinden nasıl gösterebilirsiniz?

İnternet üzerinden satış yaparken yaşanan en büyük sorunlardan biri de ürünlerin kalitesini tüketicilere gösterememek oluyor. Tüketiciler fiziki mağazalarda ürünleri ellerine alıyorlar, onlara dokunuyorlar, kimi zaman da onları deniyorlar. Fakat online satışlarda bunu yapmak pek de mümkün değil. Bire bir hissetmeyi online olarak veremeseniz de bazı yöntemlerden yararlanarak, ürünlerinizin kalitesini tüketicilere gösterebilirsiniz. Bu rehberimizde de bu...

Girişimci olmaktan korkanların arkasına sığındıkları bahaneler

Kendi işinin sahibi olmak isteyen ama bunu yapmaktan korkan kişiler genellikle benzer bahaneler üretiyorlar. Bu bahaneler yüzünden de birçok kişi kendi işini kuramıyor. Tabii ki kendi işinizi kurmak zorlu bir süreçtir ve bu alanda başarılı olmak için çok ciddi bir özveri gerektirmektedir. Bu zorlu süreçler birçok kişinin gözünü korkutabiliyor ve geri adım atmasına neden olabiliyor....

Markanız için hangi sosyal ağın daha uygun olduğunu nasıl bulunur?

Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken doğru bir mecrada yer almak, hem verdiğiniz emeğin hem de bu işler için ayırdığınız bütçenin karşılığını daha iyi bir şekilde almanızı sağlar. Her firma her mecrada başarılı olamayabilir; çünkü her mecranın hitap ettiği hedef kitle ve hedef kitlenin talepleri farklı olabilir. Bu nedenle de her firma bu taleplere karşılık veremez....

Sosyal medya paylaşımı için en uygun zaman nasıl bulunur?

Sosyal medya yönetimindeki en önemli unsurlardan biri de doğru zamanda paylaşım yaparak, daha fazla kişiye ulaşmak ve etkileşimi artırmaktır. Tabii ki bunu yapmak için bazı testler ve analizler yapmanız gerekiyor. Sosyal mecralardan bazıları size bu istatistikleri sunuyor olsa da sizin de kendi araştırmalarınızı ve analizlerinizi yapmanız gerekiyor. Sosyal medyada doğru zamanlarda paylaşım yaptığınızda hem sosyal...

Sosyal medya yönetimi ile e-ticaret sitenize nasıl trafik çekebilirsiniz?

E-ticaret siteleri için organik trafik önemli olsa da son birkaç yıldır sosyal medya üzerinden yönlendirilen trafiğin artması nedeniyle, bu mecralardan gelen ziyaretçilerin de önemi bir hayli artmaya başladı. Özellikle sosyal yönlendirme trafiklerinin artması ve organik trafik ile gelen ziyaretçi sayısıyla yarışıyor olması, bu mecraların değerini biraz daha artırıyor. Başka bir deyişle sosyal yönlendirme trafikleri, artık...

SWOT analizi nedir ve e-ticaret şirketleri için önemi

SWOT analizi nedir ve e-ticaret şirketleri için önemi nedir? Swot analizi örneği / swot analizi örnekleri ele alındığında en iyi swot analizi nasıl yapılır? Neden swot analizi yapmalısınız? Swot analizi ne demek? Bu ve daha fazlasının cevabu bu yazımızda. SWOT analizi E-ticaret sektöründe yer alan firmaların kendileri ve rakipleri hakkında bazı analizler yapmaları ve bu...

Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına faydaları

Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına ne gibi faydaları vardır, bu faydalar nelerdir gelin hep beraber inceleyeylim. E-ticaret siteniz üzerinde yapabileceğiniz SEO çalışmalarından biri de long tail anahtar kelimeler üzerine oynamak olabilir. Long tail ifadesi ilk kez 2004 yılında Chris Anderson tarafından ortaya atılan bir kavramdır. Long tail SEO’da amaç, hızlı sonuçlar almak yerine, uzun...

E posta gönderim sıklığı ne olmalıdır?

E posta gönderim sıklığı; E-posta pazarlama yaparken, firmaların en sık sordukları sorulardan birisidir. E-ticaret firmalarına oldukça yüksek oranda geri dönüşüm sağladığı için, e-ticaret firmaları her fırsatta e-posta göndermeye çalışıyorlar; ancak bu ne kadar doğru? E posta gönderim sıklığı Gönderim sıklığını belirlemek için kendinize şunu sormanız gerekecektir: “Tüketicilere sunabileceğim yeni bir şey var mı?” Bu sorunun...

E-posta abone sayısı nasıl artırılabilir?

E-posta abone sayısı yaptığınız mailing çalışmasında daha verimli ve daha iyi dönüşüm sağladığından emailing marketing'de önemli bir yere sahiptir. Bu yazımızda E-posta abone sayısı nasıl arttırılabilir, yolları nelerdir onları inceleyeceğiz. E-posta pazarlama e-ticarette en çok geri dönüşümü sağlayan pazarlama araçlarından biri olarak halen geçerliliğini koruyor. Yeni e-ticaret siteleri de bu pazarlama yönteminden yararlanmak istiyorlar; ancak...

Kullanıcıları Satın Almaya Yönlendirmenin 5 Yolu

Pazarlama, tanıtım ve satış faaliyetlerinin dijital ortamlarda yapılması anlamına gelen e-ticaret, geleneksel ticaret yöntemleriyle yıllar süren bu faaliyetleri oldukça kısa zamanda ve geniş kitlelere yönelik olarak yapılmasını sağlar. Ürün ya da hizmetin bilinirliğini artırmak, dünyanın her yerindeki potansiyel müşterilere ulaşmak için kurulan e-ticaret sitesini ziyaret eden kullanıcı sayısını artırmak öncelikli amaçtır. Ancak bu kullanıcılardan kaçının...

E-ticaret firmaları retargeting reklamları nasıl kullanabilirler?

Retargeting reklamlar günümüzde dijital pazarlama çalışmalarında sıkça kullanılan reklam yöntemlerinden biri. Birçok e-ticaret firması geri dönüşümlerini artırmak, siteyi terk eden ziyaretçileri siteye çekerek, onları alışverişe yönlendirmek için retargeting reklamlardan faydalanıyorlar. Retargeting reklamlar nedir? Herhangi bir sebeple siteyi terk eden kullanıcılara, internet üzerinde başka siteler üzerinde reklamlar sunarak, onları terk ettikleri siteye çekmeye yarayan reklamlara retargeting...

E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?

Dikkat çekici bir başlıkla e-posta gönderimi yapmak ve e-posta gönderen ismini doğru bir şekilde kurgulamak e-posta çalışmalarınızın verimini ve geri dönüşümünü artırabilirsiniz. Gönderen ismi, e-postanın kimden geldiğini gösterdiği için, okunma ve açılma oranlarını doğrudan etkilemektedir. Tüketicilere yönelik e-posta gönderileri yapılırken, gönderen ismi doğrudan dikkat çekici olmalıdır. Gönderen ismini oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?
 Gönderen ismini kurgularken,...

Dijital pazarlamada mikro sitelerin gücünden nasıl yararlanabilirsiniz?

Dijital pazarlamada farklı kanallardan yararlanmak, genel olarak yaptığınız pazarlama çalışmalarını destekleyecektir. Dijital pazarlama çalışmalarınızda yararlanabileceğiniz kanallardan biri de mikro sitelerdir. Mikro siteler, belli bir kampanya, tanıtım ya da özel bir reklam çalışması için hazırlanan, çok kapsamlı olmayan internet siteleridir. Mikro siteler genellikle tek sayfa şeklinde hazırlanabiliyor. Site üzerindeki içeriğe göre birden fazla sayfa da olabilir....

Dijital pazarlama stratejisi için her şeyin dahil olduğu en mükemmel formül

E-ticaret firmaları için dijital pazarlama oldukça önemlidir. Marka bilinirliğini artırma ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için internet üzerinden yapılan çalışmalar kritik bir rol oynamaktadır. Tabii ki internet üzerindeki çalışmaların başarılı olabilmesi için de temelleri sağlam atılmış bir dijital pazarlama stratejisi olması gerekiyor. Pazarlama strateji geliştirmek için farklı etkenler üzerinde çalışmalar yapmak gerekiyor. İyi bir strateji...

Girişimcilerin, kişisel markalarını güçlendirmeleri için yapması gerekenler

Girişimcilerin, projelerini güçlendirmenin yanı sıra kişisel markalarını, yani kendi isimlerini de güçlendirmeleri gerekiyor. Başarılı bir kariyere ulaşmak için, işinize değer katarken kendi isminize de aynı değeri katmanız gerekiyor. Bir girişimici olarak kendi kişisel markanızı güçlendirmenizi sağlayacak bazı ipuçları bulunuyor. Başarılarınız hakkında konuşmaktan çekinmeyin Hayatınızda bir takım başarılar elde etmiş olabilirsiniz. Birçok kişi bu başarılar hakkında...

Yazacak konu bulamadığınızda yeni içerik fikirleri nasıl oluşturabilirsiniz?

Blog içeriği oluşturmak bazen zor olabiliyor ve bu nedenle de bir süre sonra konu bulunamadığı için blog çalışmalarına ara verilebiliyor. Konu sıkıntısı çekmeye başladığınızda izleyebileceğiniz bazı yollar bulunuyor. Bu yöntemlerden faydalanarak, farklı içerik başlıkları çıkartabilir ve blog çalışmalarınıza devam edebilirsiniz. Günlük trend konulara bakın İçerik pazarlama çalışmalarınızda gerçek zamanlı pazarlamadan da yararlanabilirsiniz. Gündemde var olan...

İşinizde başarıyı uzun süre devam ettirememenize neden olan 4 durum

Girişimcilikte herkesin asıl amacı başarıya ulaşarak, yaptığı işi uzun süre ayakta tutmak ya da işi daha iyiye götürmek için çalışmalar yapmaktır. Fakat bazı başarılar elde etmek, girişimciler de bazı kötü etkiler de bırakabiliyor. Elde edilen başarılardan sonra dizginlerin bırakılıp, rahata kavuşma hissiyatının uzun süre devam etmesi durumunda bazı olumsuz sonuçlar girişimcilerin karşısına çıkabiliyor. Bu rehberimizde...

Girişimciliğin Avantajları Nelerdir?

Girişimciliğin avantajları, kendi işini kurmanın avantajları, kendi işini kurmanın dezavantajları yani kendi işini kurmanın avantajları ve dezavantajları özetle girişimciliğin avantajları ve daha fazlasına bu yazımızda ele alacağız. İş hayatında belirli bir maaş karşılığında çalışmak yerine kendi işinizi kurmak ve kendi işinizin patronu olmak isteyebilirsiniz. Her yıl on binlerce girişimci büyük bir beklentiyle iş kurmak için...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun