İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

6 Kasım 2020
Sinan Oypan
İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Tiktok içerik fikirleri, kullanıcılar arasında popüler olmaya başlayan ve gelecek vaad eden bu platform üzerindeki çalışmalarınız için önemli. Özellikle takipçi kazanmak ve bu platformdaki verimliliğini artırmak isteyen firmaların farklı içeriklerle Tiktok üzerinde çalışmalar yapmaları gerekiyor. Şuan yaş olarak küçük bir kitleye hitap ediyor gibi görünse de globalde birçok firma bu platform üzerinde boy göstermeye başladı. Bu platforma erken giriş yapmak, rekabette bir takım avantajlar sağlayacağı için şimdiden stratejilerinizi oluşturmanız önemlidir.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok hesabı açmalı mı?

İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Müziklerle ürünlerinizi gösterin

TikTok video ve müzik odaklı bir platform olduğu için ürünlerinizi gösterirken farklı müziklerden yararlanabilirsiniz. Müzik eşliğinde senkron geçiş ve görüntülerle videolarınızı düzenleyerek, farklı konseptler oluştururken, bir yandan da ürünlerinizi tanıtabilirsiniz.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile geri dönüşümlerini nasıl artırabilir?

Kısa ipuçları ve rehberler paylaşın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz yöntemlerden biri de kullanıcılara ürün ve hizmetlerinizle ilgili kısa ipuçları vermek olacaktır. Ürün kullanım alanlarını göstermek, belli bir konuda rehber olmak ve takipçilerinizi bilgilendirmek de takipçi kazanımınızı artırmanıza yardımcı olur.

İlgili rehber: Video içerikleri pazarlama stratejinize nasıl entegre edebilirsiniz?

“Hashtag challenge” başlatın

Kullanıcıları belli bir eyleme geçirmek ve onlarla etkileşimlerinizi artırmak için “Hashtag Challenge” başlatabilirsiniz. Bu meydan okumalarda, kullanıcılardan sizin oluşturduğunuz belli bir hashtag’ı kullanmalarını ve hashtagle ilgili video içerikler üretmelerini isteyin. Sıradan ürün kullanımı odaklı meydan okumalar yerine, bir zıtlık ekleyerek, kullanıcıların yaratıcı içerikler üretmelerini de sağlamanız bu meydan okumaya katılımları da artıracağı gibi marka bilinirliğinizi de doğrudan etkileyecektir. Yaratıcı ve eşsiz fikirlerle bu tür meydan okumaları yapmanız daha fazla kişinin dikkatini çekmenizi sağlar.

Üretim aşamalarınızı gösterin

Kendi ürünlerinizin üretimini yapıyorsanız, ürünlerinizin nasıl hazırlanıdığını ve üretim aşamasının sahne arkasını da kısa videolarla TikTok üzerinde paylaşabilirsiniz. Üretim aşamaları kullanıcıların bir hayli ilgisini çektiği için yeni kitlelere ulaşmak için bu tür TikTok içerik fikirleri ile paylaşımlarınızı yapabilirsiniz. Bu format aynı zamanda ürünlerinize talep yaratma konusunda da etkili olduğu için ürün tanıtımlarında da bu paylaşımlarndan yararlanabilirsiniz.

İlgili rehber: Kısa video kullanımı ile pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?

Markanızı tanıtın

TikTok içerikleri fikirleri arasında kullanabileceğiniz formatlardan biri de markanızla ilgili tanıtım içerikleri hazırlamaktır. Kullanıcılar markanızı yakından tanıtmak, şirket kültürünüzü göstermek ve şirketinizin iç yüzüyle ilgili enteresan konuları paylaşmak için bu içeriklerden yararlanabilirsiniz. TikTok kullanıcılarla samimi olabileceğiniz, daha rahat bir platform olduğu için burada şirketinizin doğal halini paylaşma imkanınız olur. Şirketinizin kişiliğini ortaya koymanız ve takipçilerinizle yakın ilişki kurmanız, etkileşimlerinizi artırmada önemli rol oynar.

Ekibinizi tanıtın

Yine şirket içi paylaşımlardan biri olarak ekip üyelerinizi de gösterek video paylaşımları yapabilirsiniz. Ofis ve çalışma ortamını eğlenceli bir halde videoya alarak hem ekibinizi tanıtmış olursunuz hem de takipçilerinize farklı bir içerik sunmuş olursunuz.

Hazırlanan siparişleri gösterin

TikTok içerik fikirleri arasında siparişleri nasıl hazırladığınızı da gösterebilirsiniz. Siparişin kullanıcıya nasıl ulaştığını, siparişin hazırlanma sürecini paylaşarak ürünlerinizin tüketicilere ulaşırken geçtiği süreyi gösterebilirsiniz. Tüketiciler, siparişin nasıl hazırlandığını da görmekten keyif aldıkları için ara sıra bu tür içerikleri de paylaşabilirsiniz.

Ürünlerin kullanım alanlarını gösterin

Kısa videolar eşliğinde ürünlerinizin kullanım alanlarını da burada paylaşabilirsiniz. Farklı konsetplerde farklı ürünleri göstererek, takipçilerinizi ürünlerinizin tanıtımlarını yapabilirsiniz. Farklı platformlarda farklı içeriklerle ilgili hedef kitleye yönelik paylaşımlar yapmanız, daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlar. Herbir platformun kendine has bir kitlesi olduğu için, ne kadar farklı kanal üzerinde pazarlama çalışması yaparsanız, ulaşacağınız kitle de o kadar genişleyecektir.

İlgili rehber: Ürün tanıtım videosu nasıl hazırlanır?

Tiktok’a özel kampanyalar hazırlayın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz alternatiflerden biri de sadece TikTok takipçilerine özel kampanyalar ve fırsatlar hazırlamaktır. Bu platforma özel kupon kodları ve indirimler tanımlayarak, buradaki takipçilerinizin sayısını artırabilir ve kullanıcılara sizi takip etmeleri için bir sebep vermiş olursunuz. Bu kupon kodu ve fırsatları belli bir süreliğine sunmanız da kullanıcıların daha hızlı bir şekilde eyleme geçmelerini sağlayacaktır. Bu tür çalışmalara aciliyet hissini katmanız, alacağınız geri dönüşümleri artırma da size yardımcı olur.<7p>

İlgili rehber: Aciliyet hissini satışlarınızı artırmak için nasıl kullanabilirsiniz?

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Benzer yazılar

E-ticaret firmaları için Instagram hikaye paylaşma ipuçları
E-ticaret firmaları için Instagram hikaye paylaşma ipuçları
Instagram, e-ticaret firmaları için önemli bir pazarlama kanalı ve hikaye paylaşma da bu süreçte geri dönüşümleri artırmak için önemli bir yöntem. Instagram hikayeleri geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2020 yılında da,...
13 Nisan 2020
Sinan Oypan
Dikkat çeken bir iletişim sayfası hazırlarken nelere dikkat etmelisiniz?
Dikkat çeken bir iletişim sayfası hazırlarken nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret sitenizdeki önemli sayfalardan biri de iletişim sayfasıdır. Sitenizi ziyaret eden ve ürünleriniz hakkında detaylı bilgi almak ya da satın alma sonrasında size ulaşmak isteyen kişiler için bu sayfalar oldukça önemlidir....
10 Ağustos 2018
Sinan Oypan
E-ticarette kriz yönetimi nasıl yapılmalı?
E-ticarette kriz yönetimi nasıl yapılmalı?
Kriz yönetimi, e-ticaret firmalarının kimi zaman ilgilenmeleri gereken konulardan biri olmak zorunda oluyor. İstenmeyen bir olaydan sonra ortaya çıkabilecek krizlerin yanı sıra markadan bağımsız olarak sektörün getirdiği ve dış...
10 Nisan 2020
Sinan Oypan
Sosyal medya stratejisi nasıl oluşturulur? | 2. Bölüm
Sosyal medya stratejisi nasıl oluşturulur? | 2. Bölüm
Sosyal medya stratejisi / sosyal medya stratejileri oluşturmak, pazarlama çalışmalarınızda daha bilinçli bir şekilde ilerlemenize yardımcı olur. Ne tür çalışmalar yapacağınızı bildiğinizde, daha doğru bir şekilde...
27 Haziran 2017
Sinan Oypan
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesinde Olması Gereken 5 Temel Özellik
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesinde Olması Gereken 5 Temel Özellik
Kullanımı son yıllarda gittikçe yaygınlaşan e-ticaret siteleri kullanıcılarına kolay ve zahmetsiz bir alışveriş deneyimi, sahibine ise aynı anda dünyanın her yerindeki potansiyel müşterilerine ulaşma imkânı tanıyor. Satış...
1 Haziran 2016
Savaş Çetinkaya
Sanal POS nedir? Nasıl ve nereden alınır?
Sanal POS nedir? Nasıl ve nereden alınır?
Sanal POS nedir, sanal pos nasıl alınır, sanal pos nasıl kurulur, sanal pos ücretleri, sanal pos komisyon oranları, sanal pos entegrasyonu, sanal pos ödemeleri, sanal pos hizmeti veren firmalar, online pos alırken gerekenler, sanal pos...
10 Ağustos 2017
IdeaSoft
Instagramda butik açmak isteyenler için tavsiyeler
Instagramda butik açmak isteyenler için tavsiyeler
Instagramda butik açmak istiyorum diyorsanız; instagram butikleri nasıl açılır / instagram kıyafet butik nasıl açılır, instagram’da butik açmak için gerekenler / butik açmak için ne gerekli, instagram butik açmak için ne kadar...
4 Aralık 2018
Sinan Oypan
Network nedir? Network Nasıl Oluşturulur?
Network nedir? Network Nasıl Oluşturulur?
Network kurmak, iş hayatında çevrenizi genişletmek ve isminizi duyurmak için önemli konulardan biri olarak öne çıkar. Bulunduğunuz sektör içindeki ya da farklı sektörlerdeki kişilerle iyi iş ve arkadaşlık ilişkileri kurmak, iş...
30 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticaret yapmak isteyen işletmelerin yaşadığı korkular
E-ticaret yapmak isteyen işletmelerin yaşadığı korkular
E-ticaret yapmak günümüzde en çok tercih edilen iş modellerinden biri haline geldi. Yaşanan hızlı dijitalleşme, olağanüstü durumlar, küresel krizler dijital araçların kullanımını yoğunlaştırırken, iş dünyası da işini...
16 Temmuz 2020
IdeaSoft
Dönüşüm oranı nedir ve bu oranı nasıl artırabilirsiniz?
Dönüşüm oranı nedir ve bu oranı nasıl artırabilirsiniz?
E-ticarette dönüşüm oranı, firmaların yaptıkları çalışmalarda ne kadar başarılı olduklarını gösteren metriklerden biridir. Tam olarak dönüşüm oranının tanımını vermemiz gerekirse: firma tarafından daha önceden...
27 Şubat 2017
Sinan Oypan
E-posta pazarlama ile nasıl daha yüksek geri dönüşüm alabilirsiniz?
E-posta pazarlama ile nasıl daha yüksek geri dönüşüm alabilirsiniz?
E-posta pazarlama çalışmalarınızın sonuçlarından memnun değilseniz bu çalışmalardan daha fazla geri dönüşüm alabilmek için mevcut çalışmalarınızı gözden geçirmeniz gerekecektir. Tüketicilere doğru bir şekilde...
6 Eylül 2018
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi daha güvenli hale getirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
E-ticaret sitenizi daha güvenli hale getirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
Tüketicilere güvenli bir online alışveriş deneyimi yaşatmanız, bir e-ticaret firması olarak birincil yükümlülüklerinizden biridir. Tüketicilerin güvenini kazanmak, online alışverişler sırasında onların sorunsuz bir şekilde...
28 Aralık 2017
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın