İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

6 Kasım 2020
Sinan Oypan
İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Tiktok içerik fikirleri, kullanıcılar arasında popüler olmaya başlayan ve gelecek vaad eden bu platform üzerindeki çalışmalarınız için önemli. Özellikle takipçi kazanmak ve bu platformdaki verimliliğini artırmak isteyen firmaların farklı içeriklerle Tiktok üzerinde çalışmalar yapmaları gerekiyor. Şuan yaş olarak küçük bir kitleye hitap ediyor gibi görünse de globalde birçok firma bu platform üzerinde boy göstermeye başladı. Bu platforma erken giriş yapmak, rekabette bir takım avantajlar sağlayacağı için şimdiden stratejilerinizi oluşturmanız önemlidir.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok hesabı açmalı mı?

İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Müziklerle ürünlerinizi gösterin

TikTok video ve müzik odaklı bir platform olduğu için ürünlerinizi gösterirken farklı müziklerden yararlanabilirsiniz. Müzik eşliğinde senkron geçiş ve görüntülerle videolarınızı düzenleyerek, farklı konseptler oluştururken, bir yandan da ürünlerinizi tanıtabilirsiniz.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile geri dönüşümlerini nasıl artırabilir?

Kısa ipuçları ve rehberler paylaşın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz yöntemlerden biri de kullanıcılara ürün ve hizmetlerinizle ilgili kısa ipuçları vermek olacaktır. Ürün kullanım alanlarını göstermek, belli bir konuda rehber olmak ve takipçilerinizi bilgilendirmek de takipçi kazanımınızı artırmanıza yardımcı olur.

İlgili rehber: Video içerikleri pazarlama stratejinize nasıl entegre edebilirsiniz?

“Hashtag challenge” başlatın

Kullanıcıları belli bir eyleme geçirmek ve onlarla etkileşimlerinizi artırmak için “Hashtag Challenge” başlatabilirsiniz. Bu meydan okumalarda, kullanıcılardan sizin oluşturduğunuz belli bir hashtag’ı kullanmalarını ve hashtagle ilgili video içerikler üretmelerini isteyin. Sıradan ürün kullanımı odaklı meydan okumalar yerine, bir zıtlık ekleyerek, kullanıcıların yaratıcı içerikler üretmelerini de sağlamanız bu meydan okumaya katılımları da artıracağı gibi marka bilinirliğinizi de doğrudan etkileyecektir. Yaratıcı ve eşsiz fikirlerle bu tür meydan okumaları yapmanız daha fazla kişinin dikkatini çekmenizi sağlar.

Üretim aşamalarınızı gösterin

Kendi ürünlerinizin üretimini yapıyorsanız, ürünlerinizin nasıl hazırlanıdığını ve üretim aşamasının sahne arkasını da kısa videolarla TikTok üzerinde paylaşabilirsiniz. Üretim aşamaları kullanıcıların bir hayli ilgisini çektiği için yeni kitlelere ulaşmak için bu tür TikTok içerik fikirleri ile paylaşımlarınızı yapabilirsiniz. Bu format aynı zamanda ürünlerinize talep yaratma konusunda da etkili olduğu için ürün tanıtımlarında da bu paylaşımlarndan yararlanabilirsiniz.

İlgili rehber: Kısa video kullanımı ile pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?

Markanızı tanıtın

TikTok içerikleri fikirleri arasında kullanabileceğiniz formatlardan biri de markanızla ilgili tanıtım içerikleri hazırlamaktır. Kullanıcılar markanızı yakından tanıtmak, şirket kültürünüzü göstermek ve şirketinizin iç yüzüyle ilgili enteresan konuları paylaşmak için bu içeriklerden yararlanabilirsiniz. TikTok kullanıcılarla samimi olabileceğiniz, daha rahat bir platform olduğu için burada şirketinizin doğal halini paylaşma imkanınız olur. Şirketinizin kişiliğini ortaya koymanız ve takipçilerinizle yakın ilişki kurmanız, etkileşimlerinizi artırmada önemli rol oynar.

Ekibinizi tanıtın

Yine şirket içi paylaşımlardan biri olarak ekip üyelerinizi de gösterek video paylaşımları yapabilirsiniz. Ofis ve çalışma ortamını eğlenceli bir halde videoya alarak hem ekibinizi tanıtmış olursunuz hem de takipçilerinize farklı bir içerik sunmuş olursunuz.

Hazırlanan siparişleri gösterin

TikTok içerik fikirleri arasında siparişleri nasıl hazırladığınızı da gösterebilirsiniz. Siparişin kullanıcıya nasıl ulaştığını, siparişin hazırlanma sürecini paylaşarak ürünlerinizin tüketicilere ulaşırken geçtiği süreyi gösterebilirsiniz. Tüketiciler, siparişin nasıl hazırlandığını da görmekten keyif aldıkları için ara sıra bu tür içerikleri de paylaşabilirsiniz.

Ürünlerin kullanım alanlarını gösterin

Kısa videolar eşliğinde ürünlerinizin kullanım alanlarını da burada paylaşabilirsiniz. Farklı konsetplerde farklı ürünleri göstererek, takipçilerinizi ürünlerinizin tanıtımlarını yapabilirsiniz. Farklı platformlarda farklı içeriklerle ilgili hedef kitleye yönelik paylaşımlar yapmanız, daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlar. Herbir platformun kendine has bir kitlesi olduğu için, ne kadar farklı kanal üzerinde pazarlama çalışması yaparsanız, ulaşacağınız kitle de o kadar genişleyecektir.

İlgili rehber: Ürün tanıtım videosu nasıl hazırlanır?

Tiktok’a özel kampanyalar hazırlayın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz alternatiflerden biri de sadece TikTok takipçilerine özel kampanyalar ve fırsatlar hazırlamaktır. Bu platforma özel kupon kodları ve indirimler tanımlayarak, buradaki takipçilerinizin sayısını artırabilir ve kullanıcılara sizi takip etmeleri için bir sebep vermiş olursunuz. Bu kupon kodu ve fırsatları belli bir süreliğine sunmanız da kullanıcıların daha hızlı bir şekilde eyleme geçmelerini sağlayacaktır. Bu tür çalışmalara aciliyet hissini katmanız, alacağınız geri dönüşümleri artırma da size yardımcı olur.<7p>

İlgili rehber: Aciliyet hissini satışlarınızı artırmak için nasıl kullanabilirsiniz?

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Daha iyi bir strateji için içerik pazarlamada ölçümlemeniz gereken metrikler
Daha iyi bir strateji için içerik pazarlamada ölçümlemeniz gereken metrikler
İçerik pazarlama çalışmalarından daha iyi sonuçlar almak ve daha iyi stratejiler geliştirerek sonraki dönemlerde daha verimli işler yapmak için bazı metriklerin üzerinde durmak, bunları analiz etmek ve sonuçlarını görmek gerekir....
22 Eylül 2017
Sinan Oypan
Ücretsiz kargo seçeneğini karlı hale nasıl getirebilirsiniz?
Ücretsiz kargo seçeneğini karlı hale nasıl getirebilirsiniz?
Ücretsiz kargo seçeneği e-ticaret firmalarının satışlarını artırmak için kullandığı pazarlama taktiklerinden biri. Tabii ki ücretsiz kargo sunmak ekstra maliyetler oluşturabileceği için öncelikle bu pazarlama taktiğini kendi...
12 Mart 2018
Sinan Oypan
Girişimcilik yeteneklerinizi geliştirmek için yapmanız gerekenler
Girişimcilik yeteneklerinizi geliştirmek için yapmanız gerekenler
Kimileri girişimci olmak için doğmuş gibi görünebilirler; ancak diğer yetenekler gibi girişimcilik de geliştirilebilir bir yetenektir. Dünya çapında başarılı olmuş birçok büyük firmanın aslında ilk olarak küçük girişimler...
29 Temmuz 2016
Sinan Oypan
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır?
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır?
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır, el emeği satış siteleri, el işi satış siteleri / blogları, el emeği satış yerleri yani pazaryerleri ve satacağınız ürünün piyasası neden araştırılmalıdır?El yapımı ürünler...
7 Ağustos 2017
IdeaSoft
Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 1. Bölüm
Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 1. Bölüm
E-ticarette pazarlama çalışmaları yaparken, dijital içerikler oluşturursunuz ve dijital içeriklerin en iyi yanlarından biri de bu çalışmaların kolay bir şekilde ölçümlenebiliyor olmasıdır. Veri analizi için birçok farklı...
14 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya görsel boyutları rehberi - 2020
Sosyal medya görsel boyutları rehberi - 2020
Sosyal medya görsel boyutları, pazarlama ve reklam çalışmalarınızda görsellerinizin her bir mecrada düzgün görünmesi için önemlidir. Sosyal ağlar günümüzde çok daha önemli bir yere sahi oldu. Kullanıcılar vakitlerinin büyük...
8 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticaret sitelerinde yapılan bazı uygulamalar, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilemesinden dolayı geri dönüşümlerin düşmesine neden olabiliyor. Geri dönüşümlerin düşüş göstermesi de doğal olarak şirketi zarara sokuyor. Bu...
9 Ekim 2017
Sinan Oypan
Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak için stratejiler
Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak için stratejiler
Instagram kullanıcı etkileşimlerini artırmak, takipçilerle daha fazla iletişim kurmanızı sağlarken, Instagram üzerindeki görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olur. Etkileşimleri artırabilmek için de farklı stratejiler...
27 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir!
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir!
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir! Bu yazımızda yapmamanız gereken sosyal medya hataları 'ndan 4 tanesini ele alacağız. Sosyal medya hataları Sosyal medya pazarlaması e-ticaret firmaları için oldukça önemli...
15 Ocak 2017
Sinan Oypan
Ürün açıklaması yazarken kullanabileceğiniz 8 yöntem
Ürün açıklaması yazarken kullanabileceğiniz 8 yöntem
E-ticaret sitelerindeki en önemli geri dönüşüm unsurlarından biri de ürün açıklamalarıdır. Ürün açıklaması yazarken belli kurallara uymak ve tüketicilere ürünle ilgili mümkün olduğunca çok bilgi sunmak, geri...
14 Kasım 2018
Sinan Oypan
B2B siteler salgın döneminde e-ticarete daha fazla nasıl adapte olabilirler?
B2B siteler salgın döneminde e-ticarete daha fazla nasıl adapte olabilirler?
B2B siteler, COVID-19 virüs salgını döneminde birçok işletme gibi e-ticarete yönelmeye başladılar ve bunun mantıklı sebepleri bulunuyor. Salgın nedeniyle uygulanan sokağa çıkma engelleri ve sosyal mesafe önlemleri, B2B sitelerin de...
29 Nisan 2020
Sinan Oypan
Arama motoru optimizasyonu ve pazarlaması arasındaki farklar
Arama motoru optimizasyonu ve pazarlaması arasındaki farklar
Arama motoru optimizasyonu ve arama motoru pazarlama, e-ticaret firmalarının sitelerine trafik çekmek ve geri dönüşüm sağlamak için kullandıkları yöntemlerdendir. Arama motoru optimizasyonu çalışmalarını, arama motoru pazarlama...
4 Mayıs 2019
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin