fbpx

İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

6 Kasım 2020
Sinan Oypan
İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Tiktok içerik fikirleri, kullanıcılar arasında popüler olmaya başlayan ve gelecek vaad eden bu platform üzerindeki çalışmalarınız için önemli. Özellikle takipçi kazanmak ve bu platformdaki verimliliğini artırmak isteyen firmaların farklı içeriklerle Tiktok üzerinde çalışmalar yapmaları gerekiyor. Şuan yaş olarak küçük bir kitleye hitap ediyor gibi görünse de globalde birçok firma bu platform üzerinde boy göstermeye başladı. Bu platforma erken giriş yapmak, rekabette bir takım avantajlar sağlayacağı için şimdiden stratejilerinizi oluşturmanız önemlidir.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok hesabı açmalı mı?

İşletmeler için takipçi artıracak Tiktok içerik fikirleri

Müziklerle ürünlerinizi gösterin

TikTok video ve müzik odaklı bir platform olduğu için ürünlerinizi gösterirken farklı müziklerden yararlanabilirsiniz. Müzik eşliğinde senkron geçiş ve görüntülerle videolarınızı düzenleyerek, farklı konseptler oluştururken, bir yandan da ürünlerinizi tanıtabilirsiniz.

İlgili rehber: E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile geri dönüşümlerini nasıl artırabilir?

Kısa ipuçları ve rehberler paylaşın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz yöntemlerden biri de kullanıcılara ürün ve hizmetlerinizle ilgili kısa ipuçları vermek olacaktır. Ürün kullanım alanlarını göstermek, belli bir konuda rehber olmak ve takipçilerinizi bilgilendirmek de takipçi kazanımınızı artırmanıza yardımcı olur.

İlgili rehber: Video içerikleri pazarlama stratejinize nasıl entegre edebilirsiniz?

“Hashtag challenge” başlatın

Kullanıcıları belli bir eyleme geçirmek ve onlarla etkileşimlerinizi artırmak için “Hashtag Challenge” başlatabilirsiniz. Bu meydan okumalarda, kullanıcılardan sizin oluşturduğunuz belli bir hashtag’ı kullanmalarını ve hashtagle ilgili video içerikler üretmelerini isteyin. Sıradan ürün kullanımı odaklı meydan okumalar yerine, bir zıtlık ekleyerek, kullanıcıların yaratıcı içerikler üretmelerini de sağlamanız bu meydan okumaya katılımları da artıracağı gibi marka bilinirliğinizi de doğrudan etkileyecektir. Yaratıcı ve eşsiz fikirlerle bu tür meydan okumaları yapmanız daha fazla kişinin dikkatini çekmenizi sağlar.

Üretim aşamalarınızı gösterin

Kendi ürünlerinizin üretimini yapıyorsanız, ürünlerinizin nasıl hazırlanıdığını ve üretim aşamasının sahne arkasını da kısa videolarla TikTok üzerinde paylaşabilirsiniz. Üretim aşamaları kullanıcıların bir hayli ilgisini çektiği için yeni kitlelere ulaşmak için bu tür TikTok içerik fikirleri ile paylaşımlarınızı yapabilirsiniz. Bu format aynı zamanda ürünlerinize talep yaratma konusunda da etkili olduğu için ürün tanıtımlarında da bu paylaşımlarndan yararlanabilirsiniz.

İlgili rehber: Kısa video kullanımı ile pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?

Markanızı tanıtın

TikTok içerikleri fikirleri arasında kullanabileceğiniz formatlardan biri de markanızla ilgili tanıtım içerikleri hazırlamaktır. Kullanıcılar markanızı yakından tanıtmak, şirket kültürünüzü göstermek ve şirketinizin iç yüzüyle ilgili enteresan konuları paylaşmak için bu içeriklerden yararlanabilirsiniz. TikTok kullanıcılarla samimi olabileceğiniz, daha rahat bir platform olduğu için burada şirketinizin doğal halini paylaşma imkanınız olur. Şirketinizin kişiliğini ortaya koymanız ve takipçilerinizle yakın ilişki kurmanız, etkileşimlerinizi artırmada önemli rol oynar.

Ekibinizi tanıtın

Yine şirket içi paylaşımlardan biri olarak ekip üyelerinizi de gösterek video paylaşımları yapabilirsiniz. Ofis ve çalışma ortamını eğlenceli bir halde videoya alarak hem ekibinizi tanıtmış olursunuz hem de takipçilerinize farklı bir içerik sunmuş olursunuz.

Hazırlanan siparişleri gösterin

TikTok içerik fikirleri arasında siparişleri nasıl hazırladığınızı da gösterebilirsiniz. Siparişin kullanıcıya nasıl ulaştığını, siparişin hazırlanma sürecini paylaşarak ürünlerinizin tüketicilere ulaşırken geçtiği süreyi gösterebilirsiniz. Tüketiciler, siparişin nasıl hazırlandığını da görmekten keyif aldıkları için ara sıra bu tür içerikleri de paylaşabilirsiniz.

Ürünlerin kullanım alanlarını gösterin

Kısa videolar eşliğinde ürünlerinizin kullanım alanlarını da burada paylaşabilirsiniz. Farklı konsetplerde farklı ürünleri göstererek, takipçilerinizi ürünlerinizin tanıtımlarını yapabilirsiniz. Farklı platformlarda farklı içeriklerle ilgili hedef kitleye yönelik paylaşımlar yapmanız, daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlar. Herbir platformun kendine has bir kitlesi olduğu için, ne kadar farklı kanal üzerinde pazarlama çalışması yaparsanız, ulaşacağınız kitle de o kadar genişleyecektir.

İlgili rehber: Ürün tanıtım videosu nasıl hazırlanır?

Tiktok’a özel kampanyalar hazırlayın

TikTok içerik fikirleri arasında kullanabileceğiniz alternatiflerden biri de sadece TikTok takipçilerine özel kampanyalar ve fırsatlar hazırlamaktır. Bu platforma özel kupon kodları ve indirimler tanımlayarak, buradaki takipçilerinizin sayısını artırabilir ve kullanıcılara sizi takip etmeleri için bir sebep vermiş olursunuz. Bu kupon kodu ve fırsatları belli bir süreliğine sunmanız da kullanıcıların daha hızlı bir şekilde eyleme geçmelerini sağlayacaktır. Bu tür çalışmalara aciliyet hissini katmanız, alacağınız geri dönüşümleri artırma da size yardımcı olur.<7p>

İlgili rehber: Aciliyet hissini satışlarınızı artırmak için nasıl kullanabilirsiniz?

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

E-ticarette geri dönüşüm optimizasyonunda yapılan hatalar
E-ticarette geri dönüşüm optimizasyonunda yapılan hatalar
E-ticaret sitenizde geri dönüşümleri artıracak çalışmalar yapmanız ve bu yönde stratejiler geliştirmeniz, uzun vadede başarılı olmanızı sağlarken, gelirlerinizi de artırmanıza yardımcı olur. Ancak kimi zaman e-ticaret...
24 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetiminde firmaların en sık yaptığı hatalar
Sosyal medya yönetiminde firmaların en sık yaptığı hatalar
Sosyal medya, firmaların markalarını ve ürünlerini tanıtmaları için en sık kullandıkları mecralar. Tabii ki kullanıcıların da sosyal platformlarda çok fazla aktif olması, markaları bu kanalları kullanmaya biraz daha...
17 Ekim 2016
Sinan Oypan
SEO ve strateji geliştirmede negatif yorumları nasıl kullanabilirsiniz?
SEO ve strateji geliştirmede negatif yorumları nasıl kullanabilirsiniz?
Negatif yorumlar genellikle e-ticaret firmalarının istemedikleri birşeydir. Ancak doğru açıdan bakıldığında olumsuz yorumlar e-ticaret firmalarına yeni stratejler geliştirme de bir hayli yardımcı olabilir. Tüketicilerin ürün ve...
7 Eylül 2018
Sinan Oypan
Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?
Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?
Kendi işinizi yapmak ya da fiziki işletmenizin e-ticaret sitesini kurmak istiyorsanız, öncelikle güvenilir bir altyapısı olan bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Kendi imkanlarınızla bir site kurabileceğiniz gibi, özel bir site...
21 Haziran 2018
Sinan Oypan
Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar
Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar
Adwords reklam kampanyaları, Google üzerinden sitenize trafik çekmek ve ürün satışı yapmak için oldukça önemlidir. E-ticaret firmaları için bir hayli önemli bir reklam aracı olan Adwords, doğru kullanıldığında marka ve ürün...
7 Şubat 2017
Sinan Oypan
2017’de kendi işinizi kurmanız için 6 farklı iş fikri
2017’de kendi işinizi kurmanız için 6 farklı iş fikri
2017 yılında kendi işinizi kurmak istiyor; fakat iş fikri olarak ne yapacağınıza halen karar vermediyseniz, bu yazımız size bazı fikirler verebilir. Eğer kendi iş fikirlerinizi bulmak ve geniş bir yelpazede iş fikir ve modellerini...
29 Aralık 2016
Sinan Oypan
Sektör analizi nasıl yapılır ve neden önemlidir?
Sektör analizi nasıl yapılır ve neden önemlidir?
Pazarı tanımak, daha iyi stratejiler geliştirmek ve rakiplerin önüne geçebilmek için sektör analizi yapmak gerekir. Özellikle yeni başlayanlar bir işe girişmeden önce o sektörü detaylı olarak araştırmalılar ve fikir sahibi...
8 Ağustos 2020
Sinan Oypan
İşinizi yönetmek için kullanabileceğiniz proje yönetim araçları
İşinizi yönetmek için kullanabileceğiniz proje yönetim araçları
Proje yönetim araçları, uzaktan çalışan ekipler veya ekibinin performansını ve çalışmalarını takip etmek isteyenlere çözüm sağlayan yazılımlardır. Ekip yönetimi, yeni iş atamaları, mevcut işlerin takibi, ekip işi...
10 Ocak 2020
Sinan Oypan
Network nedir? Network Nasıl Oluşturulur?
Network nedir? Network Nasıl Oluşturulur?
Network kurmak, iş hayatında çevrenizi genişletmek ve isminizi duyurmak için önemli konulardan biri olarak öne çıkar. Bulunduğunuz sektör içindeki ya da farklı sektörlerdeki kişilerle iyi iş ve arkadaşlık ilişkileri kurmak, iş...
30 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi, uzun vadede başarılı bir e-ticaret sitesi yönetmenin altın anahtarlarından biri. Stokların kontrolü, popüler ürünlerin beğenilmesi, ürünle ilgili talep yaratılması gibi birçok konu ürün yönetimi...
21 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sitenizde bulunması gereken e ticaret ödeme sistemleri
Sitenizde bulunması gereken e ticaret ödeme sistemleri
e ticaret ödeme sistemlerine ister elektronik ödeme sistemleri ister online ödeme sistemleri ister sanal ödeme sistemleri ister sanal pos ödeme sistemleri isterseniz de internet ödeme sistemleri olarak adlandırın bu yazımızda e ticaret...
10 Aralık 2016
Sinan Oypan
Ürünlerinizin kaliteli olduğunu internet üzerinden nasıl gösterebilirsiniz?
Ürünlerinizin kaliteli olduğunu internet üzerinden nasıl gösterebilirsiniz?
İnternet üzerinden satış yaparken yaşanan en büyük sorunlardan biri de ürünlerin kalitesini tüketicilere gösterememek oluyor. Tüketiciler fiziki mağazalarda ürünleri ellerine alıyorlar, onlara dokunuyorlar, kimi zaman da onları...
22 Ağustos 2016
Sinan Oypan