2025'te Instagram Hikayeleriyle Etkileşimi Artırmanın 30+ Yolu

Yazar: Meriç Baha Özbek   -   Güncellenme Tarihi: 06.02.2025
2025'te Instagram Hikayeleriyle Etkileşimi Artırmanın 30+ Yolu

Instagram hikayeleri hem bireysel kullanıcıların hem de markaların profil etkileşimlerini artırmak için değerlendirebileceği özelliklerin başında gelir. Kullanım oranı son derece yüksek olan Story bölümünde etkileşim oranını artırmak içinse bazı adımları izlemeniz gerekir. Bu noktada günlük paylaşım yapma, anket düzenleme, çekiliş ve yarışmalarla etkileşim oranını artırma gibi alternatifleri değerlendirmek mümkündür. Aynı zamanda geri bildirim almak için soru hazırlamak, öncesi ve sonrası gibi dikkat çeken içerikler oluşturmak da hedef kitleye ulaşmanın etkili yolları arasındadır. 

Hikayelerde anket, soru-cevap ve geri bildirim kutuları kullanarak takipçilerinizle etkileşimi artırabilirsiniz.

En İyi 30 Instagram Hikaye Fikri

İnstagram Etkileşim

Instagram hikaye bölümü, markaların takipçileriyle anlık etkileşime geçmesini mümkün kılan avantajlı bir özelliktir. Ancak günlük paylaşım sayısı son derece yüksek olduğu için işletmelerin fark yaratmayı başaracak stratejiler geliştirmesi gerekir. Aşağıdaki başlıklarda etkileşim oranını ve takipçi sayısını artırmanıza katkıda bulunacak en iyi 30 hikaye fikrini görebilirsiniz.

Ürünlerinizi hikayelerde sergileyerek takipçilerinizin dikkatini çekebilir ve marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

Ürünlerinizi Sergileyin

Ürünlerinizin farklı açılardan çekilen fotoğraflarını yüksek kaliteli olacak şekilde paylaşmanız takipçilerinizin dikkatini çekmeniz açısından önemlidir. Bu noktada minimal tasarımlar kullanabilir, ürünün ön, yan ve arkasını gösteren farklı fotoğraflarla kolaj yapabilirsiniz. 

Günlük Menü veya Özel Seçenekleri Paylaşın

Restoran ve kafelerin menüleri, mekan atmosferi, ziyaretçi profili gibi detaylar potansiyel müşterilerin dikkat ettiği önemli etkenler arasındadır. İşletmelerin; menü, fiyat, özel indirimler ve aktivitelerine dair paylaşımları hedef kitlenin ilgisini çekmelerine imkan tanır.

Kamera Arkası Görselleri ve Videoları Sunun

Profesyonel çekimler, şık sunumlar ve estetik değeri yüksek görseller sosyal medyada sıklıkla tercih edilen paylaşımlar olsa da hedef kitlenize markanızın hikayesini yansıtmanız, işletmenizle duygusal bir bağ kurmalarına imkân tanımanız da önemlidir. Görsellerin kamera arkası görüntüleri ve çekim esnasına dair videolar hedef kitlede güven, samimiyet ve empati duyguları uyandırarak markayla daha güçlü bir bağ kurmalarına katkıda bulunur.

İndirim ve Kampanyaları Paylaşın

İndirim ve kampanyalarınızı hikayelerde paylaşarak hem potansiyel müşterilerinize kısa sürede ulaşabilir hem de etkileşim oranını artırabilirsiniz. İşletmelerin kampanyalarına dair hikayeler, takipçilerin bilgi almak ya da rezervasyon yaptırmak için sıklıkla etkileşim kurduğu gönderilerdir.

Kampanya ve indirimlerinize hikayelerde yer vererek takipçilerinizi harekete geçirebilirsiniz.

Instagram Reels veya Gönderilerinizi Tanıtın

Reels ve gönderilerin daha fazla kişiye ulaşması için “New Post” tasarımları kullanarak hikayenizde paylaşabilirsiniz. Instagram, hikayenizi düzenlerken kullanabileceğiniz çok sayıda GIF’e de yer verir. Ayrıca tasarımınıza çerçeve ekleyebilir, görsellerle zenginleştirebilir ve gönderinize tıklanması için CTA kullanarak düzenleyebilirsiniz.

Soru-Cevap Etkinliği Düzenleyin

Influencer’ların sıklıkla yapmış olduğu soru-cevap etkinlikleri, hikaye etkileşimlerini artırmanın en iyi yollarından biridir. Hedef kitlenize merak ettiklerini sorma imkanı tanımanız hem markanızı yakından tanımalarına hem de geri bildirimleri sayesinde strateji geliştirmenize katkıda bulunur.

Anketlerle Etkileşimi Artırın

Anketler, sosyal medya kullanıcılarının düşüncelerini paylaşmak için sıklıkla katılım sağladıkları bir diğer hikaye özelliğidir. Bu noktada gündeme dair anketler düzenleyebilir ya da markanızla ilgili stratejileri takipçilerinize sunabilirsiniz. Örneğin; herhangi bir üründe inovasyon yapmak istediğinizde iki farklı fikri takipçilerinize sunarak anket oranlarını esas alabilir ve müşterilerinize hitap eden yenilikler yapabilirsiniz.

Ücretsiz e-kitap:

Ücretsiz Instagram Rehberi!

Formu doldurun, 14 adımda etkili instagram kullanımını anlattığımız e-kitabı indirin.

Kullanıcı Tarafından Üretilen İçerikleri (UGC) Paylaşın

UGC, tüketicilerin markalarla etkileşimlerini ve deneyimlerini paylaşmak üzere oluşturdukları içeriklerdir. Markaların, söz konusu içeriklere kendi hikayelerinde yer vererek hedef kitlede daha güvenilir bir izlenim yaratması mümkündür. Aynı zamanda geri bildirimlerin yayınlandığını gören diğer müşteriler de bu hikayeler sayesinde deneyimlerini sosyal medyada paylaşarak marka bilinirliğinizi artırmanıza katkıda bulunur.

Çekiliş veya Yarışmalar Düzenleyin

Çekilişler ve yarışmalar, geçmişten bu yana sosyal medyada etkileşim oranını artırmak için en sık başvurulan yollardan biridir. Hikayelerinizde paylaşacağınız yarışmalar sadece hedef kitlenize ulaşmakla kalmaz, takipçilerinizin diğer kişilerle paylaşması sayesinde daha geniş kesimlere ulaşmanıza da fırsat tanır.

Yeni Ürün veya Hizmet Tanıtımları Yapın

Markaların yeni ürün ve hizmetlerini etkili bir şekilde tanıtması son derece önemlidir. Bu bağlamda sosyal medya, geniş kullanıcı tabanı ve her yaştan kesime hitap edebilme imkanından dolayı son derece avantajlıdır. Markalar, gönderi ve Reels içeriklerinin yanı sıra hikayelerine de yeni ürünlerini ekleyerek kısa sürede tanıtma imkanına sahip olabilir.

Eğitim Videoları ve Nasıl Yapılır İçerikleri Paylaşın

Sosyal medya, anlık gönderilerle birlikte kullanıcıların değerli bilgilere de ulaşabileceği bir mecra haline gelmiştir. Birçok Instagram kullanıcısı, ilgi duyduğu alana dair bilgi paylaşan ve yol gösteren kanalları takip etmeyi tercih eder. Bu nedenle işletmeler, sektörlerine dair eğitim videoları, “Nasıl yapılır” içerikleri ve başarı hikayeleri paylaşarak geniş kitlelere hitap edebilir.

Eğitici ve ilham verici içerikler paylaşarak hem marka imajınızı güçlendirebilir hem de yeni kitlelere ulaşabilirsiniz.

Sadakat Programınızı Tanıtın

Sadakat programı, müşterilerin markaya bağlılığını artırmak için düzenlenen önemli stratejiler arasındadır. Pazarlama tekniğinden başarılı sonuçlar almak içinse hedef kitleye söz konusu teşvikleri tanıtmak gerekir. Instagram, geniş kullanıcı sayısından dolayı sadakat programı hakkında paylaşım yapmak için en iyi kanallardan biridir.

Markalı Grafik ve GIF’ler Paylaşın

Markanızın değerini, mesajını ve kimliğini yansıtan markalı grafikleri Instagram hikayelerine taşımanız tüketici algısını etkilemek açısından önemli bir yere sahiptir. Görsel kimliğinizi yansıtan hikayeler işletmenin mesajını tüketicilere iletir ve markayla duygusal bağ kurmalarına imkan tanır.

Müşteri Yorumlarını Öne Çıkarın

Müşteri yorumları, hedef kitlenin markaya güvenmesi ve ürünler hakkında merak ettiği konuları doğrudan tüketiciden duyması açısından son derece avantajlıdır. Firmaların, hikayelerinde tüketici yorumlarına ve geri bildirimlerine yer vermesi satış hacmini artırmalarına katkıda bulunur.

Bir Gününüzü Paylaşın (Günlük Plan)

Sosyal medya kullanıcıları, fenomenlerin ve özellikle Influencer’ların tavsiyelerine, tecrübe ve deneyimlerine önem verir. Günlük yaşamlarında neler yaptıkları, başarılı bir profil çizmek için hangi yollara başvurdukları hedef kitlenin ilgisini çeken gönderiler arasındadır. Bu nedenle hikayelere günlük planlarınızı ekleyerek hem faydalı hem de ilgi çeken gönderiler paylaşabilirsiniz.

Kendi İşinizi Kurun!

E-ticaret'e hemen bugün başlayın! IdeaSoft e-ticaret yazılımlarını ücretsiz deneyebilirsiniz.

Hemen Ücretsiz Deneyin!
image

Eğlenceli Testler Düzenleyin

Sosyal platformları eğlence amaçlı kullananların sayısı son derece yüksek olduğu için takipçilerinizin ilgisini çekecek testlerle etkileşim oranını artırabilirsiniz. Popüler diziler, Instagram’da viral olan gönderiler, Influencer’lar ve ünlüler hakkında testler hazırlayarak geniş kitlelere ulaşmanız mümkündür. 

Geri Sayım ile Özel Etkinlikleri Tanıtın

Markanızın indirimleri, kampanyaları ya da promosyonları hakkında düzenli aralıklarla paylaşım yapmanız önemlidir. Müşterilerinizin fırsatları kaçırmaması için hikayenize geri sayım ekleyebilir ve kampanya detayları hakkında bilgi almalarını sağlayacak CTA cümlelerine yer verebilirsiniz.

Öne çıkan hikayelerle en popüler içeriklerinizi profilinizde kalıcı hale getirebilirsiniz.

İlham Verici Sözler Paylaşın

Instagram her ne kadar görselliği ön planda tutan bir platform olsa da Facebook ve X’te yayınlanan içeriklere benzer özlü sözlerin de etkileşim oranı yüksektir. Hikayelerinizde özel günlere dair sözler, kitap alıntıları ve takipçilerin empati kurabileceği cümlelere yer vererek etkileşim oranını artırma şansınız vardır.

Blog veya Podcast İçeriklerinizi Tanıtın

Dijital dünyada içerik üreten kişilerin ön plana çıkmak için tüm sosyal platformları aktif olarak kullanması önemlidir. Blog, Podcast, video editleri ya da logo tasarımı gibi kreatif içeriklerinizi hikayenize ekleyerek işinizi daha geniş kitlelere tanıtabilirsiniz.

Özel Hashtagler ile Hikaye Paylaşımı Yapın

Instagram, gönderi ve Reels paylaşımlarında olduğu gibi hikayelerde de belirli algoritmaları dikkate alarak hesapları ön plana çıkarır. Bu nedenle paylaşımlarınıza konuyla ilgili ve aranma hacmi yüksek olan özel hashtagler eklemeniz önemlidir. 

Öncesi ve Sonrası Paylaşımları Yapın

Kozmetik, estetik cerrahi, diyet programları gibi fiziksel değişimlerin merak uyandırdığı sektörlerde öncesi – sonrası gönderilerine mutlaka yer verilmelidir. Bu sayede takipçilerinizde güven duygusu uyandırabileceğiniz gibi müşteri hacminizi genişletmeniz de mümkün hale gelir.

Eğlenceli ve Trend Olan Akımları Kullanarak Paylaşım Yapın

Sosyal medyada geniş kitleleri ortak bir noktada buluşturan çeşitli akımlar vardır. Örneğin; “Sen de ekle”, “Sen de yap” gibi viral hikaye etiketlerini takip edebilir, Dubai çikolatası gibi popüler olan yiyecekleri deneyebilirsiniz. Ancak bu süreçte trendleri yakından takip etmeniz ve kısa sürede konuya ilişkin paylaşım yapmanız önemlidir.

Geri Bildirim Toplamak için Sorular Sorun

İnstagram Etkileşim

Müşteri geri bildirimleri, strateji geliştirmek ve inovasyon fikirleri edinmek açısından önemli bir yere sahiptir. Bu bağlamda markanıza dair görüş almanın en iyi yollarından biriyse hikayelerinizde soru sorarak geri bildirim toplamaktır. Örneğin; işletmenizin artı ve eksi yönleri, müşterilerin en memnun kaldıkları hizmetler gibi sorularla etkileşim almanız mümkündür.

Canlı Yayınlarınızı Tanıtın

Farklı sosyal platformlarda açtığınız canlı yayınları Instagram hikayelerinizde paylaşarak ziyaretçi sayınızı artırmanız mümkündür. Kick, Tiktok ve Instagram’da yaptığınız yayınlara katılımın artması hedef kitlenizle daha etkili bir iletişim kurmanıza imkan tanır. 

Yeni Bir Ürünü İpucu Vererek Tanıtın

Ürün tanıtımlarında, ürünün tüm özelliklerini ve detaylarını paylaşmanız gönderilerin kısa sürede tüketilmesine sebep olur. Takipçilerinizde merak duygusu uyandıran hikayelerse hem soru ve geri dönüşler almanızı hem de etkileşim oranını artırmanızı mümkün kılar.  

İşbirliklerini ve Ortaklıkları Öne Çıkarın

Markaların referansları, ortakları ve iş birlikleri hedef kitlenin güven duygusunu pekiştirmek için ön plana çıkarılması gereken detaylar arasındadır. Aynı zamanda Instagram’da iş birliklerinizi paylaşarak ortaklarınızın hedef kitlesine de ulaşma şansınız vardır.

Eğitici Bir Mini Video Serisi Paylaşın

Takipçilerinizin ilgi alanlarına, eğitimlerine ve yaş grubuna hitap eden eğitici videolar hazırlamanız profilinizi daha görünür hale getirmenize imkan tanır. Bununla birlikte video serileri, hedef kitlenize devam eden bir içerik planı sunduğunuzu göstererek takipçi sayısının düşme ihtimalini azaltır.

Tatil veya Özel Günlere Özel İçerikler Yayınlayın

Resmi ve dini bayramlar, geniş bir kesimde maneviyat duygusu uyandırır ve bu günlerde yapılan paylaşımlar markanızla duygusal bir bağ kurulmasına fırsat tanır. Örneğin; 10 Kasım’da paylaşım yapmamanız belirli kitlelerin dikkatini çekerek tepki oluşmasına ve takipten çıkmalarına neden olabilir. Bu sebeple takipçileriniz için önem arz eden günlerde paylaşım yapmaya özen göstermeniz önemlidir.

Ürünlerinizin Hikayesini Paylaşın

Ürün hikayeleri; anlamlı mesajlar vermek, tüketicilerin duygusal tepkilerini harekete geçirmek, markanın hatırlanabilirliğini artırmak ve katılım oranını yükseltmek açısından oldukça avantajlı bir pazarlama stratejisidir. Instagram gönderilerinizde etkili bir ürün hikayesine yer vermeniz hedef kitleyi markayla etkileşime geçmeye teşvik etmek açısından da önemlidir.

Girişiminizin Hikayesini Paylaşın

Marka bilinirliğini artırmanın etkili yollarından biri olan hikaye pazarlaması, tüketicilerin markayla daha derin bir bağ kurmalarına imkan tanır. Etkili bir şekilde kurgulanan hikayeleri sosyal medya platformuna taşımanız işletmenizin tüketicilerin zihninde daha uzun süre kalmasını sağlar. Aynı zamanda misyonunuz, kimliğiniz ve işletme değerleriniz hedef kitleye daha etkili bir şekilde ulaşır.

Ücretsiz e-kitap:

Ücretsiz Instagram Rehberi!

Formu doldurun, 14 adımda etkili instagram kullanımını anlattığımız e-kitabı indirin.

Instagram Hikayelerinizi Üst Seviyeye Taşıyacak 7 Öneri

İnstagram Etkileşim

Instagram, gün içerisinde çok sayıda paylaşım yapılan ve gönderilerin kısa sürede tüketildiği bir platformdur. Rekabetin son derece yüksek olduğu mecrada fark yaratmak içinse hikayelerinizi bir adım öteye taşımanız gerekir. Bu kapsamda dikkate alabileceğiniz etkili stratejileri aşağıdaki başlıklarda görebilirsiniz.

Hikayeleri Story Highlights ile Öne Çıkarın

Story Highlights, 24 saat sonra kaybolan hikayelerinizi profilinizde kalıcı hale getirmenizi sağlayan bir özelliktir. İlgi çeken bir profil oluşturmak için öne çıkan hikayeleri kategorize edebilir, belirli temalar ve başlıklar altında düzenleyebilirsiniz. Böylece takipçileriniz daha önce yayınlanan hikayelere kolaylıkla erişim sağlayabilir ve profilinizi yakından inceleme fırsatı elde edebilir.

Emoji Kaydırma Çubuğunu Kullanarak Etkileşimi Artırın

Hikayelerde kaydırma çubuğunda kullanılacak emojiyi seçebilir ve gönderinin içeriğine uygun ifadelere yer vererek paylaşımınızı özelleştirebilirsiniz. Böylece izleyicilerden anlık geri bildirim almanız ve etkileşim oranınızı yükseltmeniz mümkündür. Aynı zamanda kullanıcılar kaydırma çubuğuyla tepkilerini belirtebilir ve markanız için önemli geri bildirimler elde etmenize imkan tanır. 

Metin Efektleri ile Hikayenizi Şekillendirin

Görsellerde kullanılan stiller, animasyonlu metinler ve efektler ziyaretçilerin hikayeyi hemen geçme ihtimalini en aza indirir. İlk bakışta dikkat çeken metin efektleri ve estetik bir tasarımla hedef kitlenizin hikayenizi incelemesini sağlayabilirsiniz.

Instagram Özelliklerini Kullanın

Instagram, hikaye bölümünde modern, klasik, eğimli başta olmak üzere birçok metin stili sunar. Aynı zamanda daktilo, pop, zıplama gibi metinlerin nasıl görüneceğine dair düzenleme yapabileceğiniz efektlere de yer verir. Örneğin; daktilo efektini seçmeniz halinde metniniz harflerin belirli aralıklarla görünürlük kazandığı bir geçişe sahip olur. Böylece izleyicilerde merak duygusu uyandırabilir ve hikayenizi sonunda kadar izlemelerini sağlayarak mesajınızı net bir şekilde iletebilirsiniz.

El Yazısı Ekleme

El yazısı, daha yaratıcı ve kişiselleştirilmiş hikayeler tasarlamak için kullanabileceğiniz Instagram özelliklerinin başında gelir. Klasik metinlerin aksine izleyicilere estetik bir görünüm sunan metin stilleri, yüksek kaliteli hikayeler hazırlamanız ve profesyonel bir imaj çizmeniz açısından avantajlıdır.

Gölgelendirme Ekleyin

Sade, düz bir metin eklemek yerine Instagram’ın sunduğu gölgelendirme efektlerinden yararlanabilirsiniz. Bu noktada özellikle vurgu yapmak istediğiniz kelimeleri gölgelendirmeniz mesajınızı doğrudan iletmek açısından avantaj sağlar. Örneğin; kampanyalarla ilgili metinlerde “%50” gibi indirim oranını yansıtan bölümlerde gölgelendirme kullanabilirsiniz.

Arka Plan Rengini Değiştirin

İzleyicilerin, ilk birkaç saniye içerisinde dikkatini çekmek için arka plana mutlaka dikkat etmeniz gerekir. Arka plan rengini seçerken göz yoran ve gönderinizin mesajınızı geri planda bırakacak seçeneklere yönelmemeniz önemlidir. Soft tonların hakim olduğu, gönderinizle ve marka logosuyla uyum içerisinde renkler seçmeye özen gösterebilirsiniz.

Silgi Aracıyla Fotoğrafı Parça Parça Gösterin

Fotoğrafı herhangi bir düzenleme yapmadan direkt olarak paylaşmanız, izleyicilerin çok sayıda benzer içerik görmesinden dolayı hikayenizi izlemeden geçmesine sebep olabilir. Bu nedenle silgi aracı kullanarak görseli parça parça görünecek şekilde tasarlayabilir, yaratıcı ve estetik hikayelerle izlenme süresini artırabilirsiniz.

GIF ve Efektler Ekleyin

GIF’ler ve efektler, hikayelerinize estetik bir dokunuş katmak için mutlaka incelemeniz gereken Instagram özelliklerinden biridir. Neredeyse her konuya uygun GIF’lerin sunulduğu araçta, gönderinize uygun kelimelerle arama yaparak en uygun sonuçları görmeniz mümkündür. Efektler ise hem renkleri hem de metinlerin akışını daha estetik hale getirmenize yardımcı olur. 

GIF, efekt ve yaratıcı düzenlemelerle hikayelerinize estetik bir dokunuş katabilirsiniz.

Konum Etiketleri Kullanın

Instagram’da belirli konumlara özgü arama yapılması halinde hem gönderiler hem de diğer kullanıcılar tarafından paylaşılan hikayeler ön plana çıkar. Hikayelerinizin keşfet sekmesinde görünürlük kazanması için şehir, ülke ya da mekan etiketleri kullanabilirsiniz.

Instagram Hikayeleri için Fotoğrafçılık İpuçları

İnstagram Etkileşim

Instagram hikayeleri, izleyicilerin saniyeler içerisinde geçebileceği kısa süreli gönderiler olduğu için fotoğrafların ilk bakışta ilgi çekmesi son derece önemlidir. İlk birkaç saniyede izleyicide merak uyandıran veya dikkat çeken paylaşımlarla marka imajınızı yansıtmanız mümkündür. Bu süreçte yararlanabileceğiniz fotoğrafçılık ipuçlarını aşağıda görebilirsiniz.

Görsellerin Yerleşimine Dikkat Edin

Görsel tasarımlarda öncelikle dikkat çekecek ana unsurun belirlenmesi ve göz hizasına yerleştirilmesi gerekir. Belirli mesajların ön plana çıkması içinse renk seçimlerine, görsel efektlere ve düzenli bir tasarıma ağırlık verilmelidir. Görseldeki her ögenin boyutu hiyerarşik düzende ilerlemeli, yazı tipleri okunaklı olmalı ve fotoğraflar yüksek kalitede sunulmalıdır.

Işığa Dikkat Edin

Işık, görsellerin kalitesini doğrudan etkileyen bir faktördür. Yumuşak ışık kaynakları olan LED’ler ve Softbox’lar iç mekan çekimlerinde tutarlı görünümler elde etmenize imkan tanır. Bununla birlikte ışık açısı ve renk sıcaklığına da dikkat edilmesi önemlidir.

Yüklemeden Önce Fotoğrafı Kırpın

Fotoğraf kalitesinin düşmemesi ve vurgu noktalarının geri planda kalmaması için Instagram’ın belirlemiş olduğu ölçülere uygun düzenlemeler yapmaya dikkat etmelisiniz. Aynı zamanda hikayeye eklediğiniz görselin odak noktasını göz hizasına getirecek şekilde yerleştirmeniz gerekir. Bu nedenle paylaşmadan önce kırparak istediğiniz görünümü elde edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

Instagram hikayelerinde etkileşim nasıl artırılır?

Anketler, soru-cevap etkinlikleri ve çekilişlerle hikayelerde etkileşim artırabilirsiniz.

Hangi tür içerikler Instagram hikayelerinde daha etkili olur?

Ürün tanıtımları, indirimler, kamera arkası videoları ve kullanıcı deneyimleri etkili içerik türleridir.

Öne çıkan hikayeler nasıl düzenlenir?

Öne çıkan hikayeler, profilinizde kategorilere ayrılarak temalar ve başlıklar altında düzenlenebilir.

Instagram hikayelerinde hangi araçlarla görsel düzenlemeler yapılabilir?

GIF, efektler, metin stilleri, el yazısı ve gölgelendirme araçlarıyla düzenlemeler yapabilirsiniz.

Instagram hikayelerinde fotoğraf kalitesi nasıl artırılır?

Yüksek çözünürlüklü fotoğraflar, ışık düzenlemeleri ve uygun kırpma işlemleriyle kalite artırılabilir.

Instagram hikayelerinde geri sayım özelliği nasıl kullanılır?

Kampanya veya etkinlikler için geri sayım etiketi ekleyerek kullanıcıların ilgisini artırabilirsiniz.

ideasoft monogram
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.
Meriç Baha Özbek
Meriç Baha Özbek

E-ticaret Danışmanı

Meriç Baha Özbek, E-ticaret, SEO stratejileri ve dijital pazarlama konularında uzmanlaşmış deneyimli bir profesyoneldir. 2 yıldır SEO ve dijital pazarlama, e-ticaret alanlarında çalışmaktadır. Yazar hakkında detaylı bilgi

Popüler Videolar