Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler

24 Mayıs 2016
Ideasoft Admin

Sanal mağaza açmak, sanal dükkan açmak, online mağaza açmak, internet mağazası açmak, sanal pazar açmak, sanal market kurmak vb ne derseniz deyin; tek bir başlık altında topladığımızda internette mağaza açmak ili ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda. Sanal mağaza açmak için gereken belgeler, ücretsiz sanal mağaza açmak, sanal mağaza açma şartları, e sanal mağaza açmak isteyenlere kolay çözüm ve daha fazlası.

Ülkemizde akıllı telefonların yaygınlaşması, internet erişiminin artmasıyla birlikte, insanlar alışveriş ihtiyaçlarını sanal mağazalar bir nevi küçük sanal dükkanlar aracılığı ile gerçekleştirmeye başladı. İnternet üzerinden yapılan işlemler, sanal alışverişlerin sayısı geçtiğimiz 5 yılda ortalama %30 büyüdü.

Sanal mağaza açmak isteyenlere öneriler

Tabi ki tüketicilerin e-sanal mağazalara yönelmesi, fiziki mağaza sahiplerini veya yeni sanal mağaza kurmak isteyenleri cezbediyor. Sanal mağaza açmak maliyet açısından hem maliyetsiz, hem de isteyenlere kolay bir çözüm.

Sanal mağaza nasıl açılır? Nereden nasıl başlamak gerekir?

Öncelikle eğer bir sanal mağazanız yoksa ve online sanal mağaza açmak istiyorum ya da bir diğer deyişle sanal dükkan açmak istiyorum diyorsanız, IdeaSoft Akıllı e-ticaret paketleri ile ücretsiz bir test sürüşü yapabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı buradan oluşturabilirsiniz. Sanal mağaza kurmak bir yana, öncesinde deneyerek nelere ihtiyacınız olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz.

IdeaSoft olarak size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Sanal mağaza kurmak için gerekenleri ve sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza ücretsiz olarak danışabilirsiniz. Bu konuda sizlere yol gösterecek ve başlangıç sürecinizde yardımcı olacaktır.


Sanal dükkan açmak isteyenlere öneriler

1- Sanal mağaza adresinizi çevreniz ile paylaşın

Artık sıkı bir internet kullanıcısının facebook, twitter, google + ve yeni bir mecra olan pinterest hesapları bulunuyor. Kendi sahip olduğunuz bu sosyal ağ hesapları üzerinden siteniz ile ilgili bilgileri ve ürünleri paylaşın. Arkadaşlarınıza paylaşırken alışveriş yaparmısınız diye sormayın, diğer arkadaşları ile paylaşmalarını rica edin.

2-Google Adwords ve Facebook Reklamlarını Kullanın

Dünyanın arama devi Google, kendi ağı üzerinden reklam vermeye imkan sağlayan Adwords yapısı ile tanışın. Direkt olarak sattığınız ürünü arayan ziyaretçilere bu reklam ağları sayesinde ulaşabilir, ölçeklediğiniz planlara rahatlıkla kısa zamanda ulaşabilirsiniz. Ayrıca sitenizin ziyaretçi sayıları da hızlı bir şekilde artabilir. Aynı şekilde dünyanın en büyük sosyal ağı olan Facebook üzerinde, üyeler yaptığı işi, tuttuğu takımı, yaşını v.s. paylaşıyor ve bu veriler reklam verenler için tam olarak istenilen kişilere ulaşılmasına imkan sağlıyor.

3- Sürpriz ve Yeni Şeyler Üretin

Sanal mağaza açmak / Sanal dükkan açmak ile iş bitmiyor. Yeni şeyler üretmek de gerekiyor. Sitenize üye olana, veya mail listenize abone olanlara hediye çekleri dağıtacağınızı duyurun. Sosyal medya üzerinden bu şekilde kampanyalar düzenleyin. Üyelerinize veya sitenizden düzenli şekilde alışveriş yapan kişileri ödüllendirin.

Sattığınız ürüne göre sosyal mecrada bir pazarınız bulunuyorsa, bu pazara hükmeden sitelere veya blog yazarlarına ücretsiz deneme ürünleri gönderin. Ürünleri inceleyerek siteniz ve satılan ürün hakkında yazılar yazmasını rica edin. Siteniz ile ilgili yazılan bir makale yüzlerce kişiye, onların sosyal çevrelerini de hesaba katarsak binlerce kişiye ulaşmanıza imkan sağlar ve başarılı bir kampanya olarak nitelendirilebilir.

Satın alınan ürünlerin yanında küçük hediyeler gönderin. Bu hediyeyi alan müşteri, kesinlikle sizi twitter hesabından facebook duvarından övücü bir yazı ile ödüllendirecektir.

4- İnfografik ve Sosyal Medya Paylaşımları Hazırlayın

İnfografik belirli bir bilgiyi insanlara anlaşılır bir şekilde aktarabilmek için en akıllıca yollardan biridir. Ayrıca sosyal medya üzerinde çok hızlı paylaşılan bir araçtır. Örneğin internetten ayakkabı satmak istiyorsanız, farklı bölgelere göre değişen km olarak uzunlukların nasıl değiştiğini gösteren görseller ile beslenen bir infografik hazırlayabilirsiniz. Sitenizin logoları ve adreslerini de içeren bir infografik olmalı ki paylaşıldığında sitenizi ziyaretçi olarak geri besleyebilmeli.

5- Videoları Benimseyin

Satış toplamak veya popüler ürünlerinizin daha hızlı bir şekilde pazarlanabilmesi için video yayınları yapın. Kalabalık bir topluluğun görebileceği bir yerde, eğlenceli veya mesajını iyi veren bir reklam sosyal medya üzerinde de hızlı bir şekilde yayılır. Ek olarak ürünlerinizin kullanımı, kurulumu ile ilgili videolar paylaşmayı da ihmal etmeyin.

6- Bir Blog Kurun ve İçerik Üretin

İçerik pazarlayın, yani kaliteli içerikler hazırlayarak, sitenize gelen ziyaretçileri içerik detaylarınızdan satış sayfanıza yönlendirin. İçeriğinizin kalitesinden ödün vermeyin, okunaklı yazılar ve çekici görseller kullanmaya dikkat edin. Sektördeki birçok e-ticaret sitenin bir de e-ticaret bloğu bulunmakta ve ürünleri ile ilgili kaliteli içerikler sunmaktadır.

7- Mutlaka Kartvizit Yaptırın

Sitenizin tasarımı ile uyumlu, sattığınız ürünleri benimseyen bir kartvizit oluşturun. Daha önceden yapılan tasarımları inceleyin, kendi sitenizin kimliğini yansıttığına emin olun. İçinize sindiğini düşündüğünüz bu kartvizitleri sürekli insanlar ile paylaşın, etkinliklerde tanıştığınız kişilere dağıtın.

8- Kupon Kodları Üretin ve Kampanyalar Deneyin

Sektördeki bırakın e-ticaret sitesi sahipleri ve tüm büyük kurumların hediye çekleri dağıttığını, hatta hediye çeklerini bulabileceğiniz yüzlerce internet sitesi olduğunu bile görebilirsiniz. İnsanların hediye çekine dayanılmaz bir sevgisi var. Kampanyalar oluştururken hediye çekleri hızlı bir geri dönüş alabileceğiniz yöntemdir. Bunun yanında “Kargo Bedava” kampanyaları da müşteriler için oldukça ilgili çekicidir. Bir ürüne %10 indirim yapmaktansa kargo bedava yaparak indirim yüzdesini %5 veya %4 değerine çekebilirsiniz.

“Sanal

Sanal mağaza açmak için yazılımlarımızı 15 gün ücretsiz deneyin.

Sanal mağaza, dükkan açmak isteyen küçük ve orta ölçekli işletmeler için, anahtar teslim paket çözümlerimizi ücretsiz deneyebilirsiniz. Dilerseniz 15 gün ücretsiz demo hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz.

Sanal butik nasıl açılır, yayınevi nasıl açılır, internette butik açmak, yapı market açmak istiyorum gerekenler nelerdir, google web magaza vb konularının genel manada temelini içeren sanalmagaza nasıl açılır sorusunu cevaplayarak yazımızda cevabını verdik bir sonraki yazımızda görüşmek üzere…

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Markaların günlük olarak yaptığı Instagram hataları
Instagram hataları, markaların bu mecra üzerinde elde ettikleri geri dönüşümlerin azalmasına neden oluyor. Markaların büyük bir bölümünün de günlük olarak yaptığı benzer Instagram hataları, markaların hem zaman hem de para...
21 Aralık 2018
Sinan Oypan
2018’de niş e-ticaret sitesi açarken yararlanabileceğiniz ipuçları
Niş pazarlar halen Türkiye’de talepte olan bir alan. Birçok sektörde doldurulabilecek niş iş alanları bulunuyor. Yatay e-ticaret sitelerine kıyasla belli ürün veya kategorilerine yönelmek ve daha niş bir kitleye ulaşmak, yeni...
21 Aralık 2017
Sinan Oypan
Etkileşimlerinizi artırmak için Instagram’da günlük olarak yapmanız gerekenler
Sosyal medya pazarlamadan iyi sonuçlar alabilmek için düzenli olarak bu mecralar üzerinde çalışmalar yapmanız ve her gün aktif bir şekilde bu platformları takip etmeniz gerekir. Tabii ki sosyal medya yönetiminde içerik yönetimi...
17 Eylül 2018
Sinan Oypan
Yeni iş fikirleri bulmak için kullanabileceğiniz 5 yöntem
Yeni iş fikirleri bulmak, e ticaret iş fikirleri / e ticaret fikirleri bulmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda. Yeni bir iş fikri bulmak kimi zaman zor olabiliyor. Yenilikleri takip etmek, tüketicilerin yaşadıkları sorunları...
27 Aralık 2016
Sinan Oypan
E-posta kampanyalarında planlama nasıl yapılmalı?
E-posta kampanyalarında planlama hayati bir öneme sahiptir çünkü e-posta kampanyaları e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Pazarlama çalışmaları arasında en yüksek geri dönüşüm oranlarına sahip olması nedeniyle marka,...
30 Mart 2017
Sinan Oypan
Tatil dönemleri için sosyal medya reklamları ipuçları
Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber e-ticaret firmaları için yeni bir kampanya dönemi yaklaşıyor. Bu tatil dönemleri internetten satış yapan firmalar için bir ayrı öneme sahip; çünkü yaptıkları kampanyalarla satışlarını...
15 Kasım 2016
Sinan Oypan
Takı satışı yapanlar için dijital pazarlama ipuçları
İnternetten takı satışı yapan firmalar için dijital pazarlama çalışmaları, geri dönüşümlerini ve satışlarını artırmak için gereklidir. Bu çalışmalar olmadan sadece organik büyümeye bağımlı kalmak, beklenen sonuçların...
8 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden
Hazır e-ticaret paketleri daha önce e-ticaret sitesi kurmamış ya da teknik konularla ilgilenmeden sadece işine odaklanarak müşterilerine iyi bir online alışveriş deneyimi sunmak isteyen firmalar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Bu...
27 Ekim 2018
Sinan Oypan
Sosyal medya istatistik araçlarını kullanmak neden önemli?
Sosyal medya istatistik araçları, sosyal medyada yaptığınız çalışmaların sonuçlarını analiz etmek için size birçok farklı yöntem sunar. Yaptığınız çalışmaların sonuçlarını, yatırım getirinizi ve hedef kitlenizi bu...
20 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-ticarette yoğun sezonlarda kargo yönetimi ipuçları
Kimi firmalar için belli sezonlar satışların normalden daha fazla artış göstermesine neden olabiliyor. Bu tür durumlarda da e-ticaret firmalarının kargo yönetimi konusunda ekstra çalışmalar yapmaları ve bu yönetim sürecini iyi...
20 Ekim 2018
Sinan Oypan
Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
instagram takipçilerinizi / instagram beğenilerinizi organik olarak nasıl arttırabilirsiniz ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada önemli bir yere sahip olan Instagram üzerinde etkin olmak ve takipçi...
26 Mart 2018
Sinan Oypan
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
Dikkat çekici bir başlıkla e-posta gönderimi yapmak ve e-posta gönderen ismini doğru bir şekilde kurgulamak e-posta çalışmalarınızın verimini ve geri dönüşümünü artırabilirsiniz. Gönderen ismi, e-postanın kimden geldiğini...
11 Ağustos 2016
Sinan Oypan