Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?

2 Eylül 2017
Gökçe Beyazaslan

E-ticaret sektörünün hızla büyüdüğü bu yıllarda özellikle enstruman mağazaları da sanal mağazacılığa giriş yapıyor. Türkiye genelinde isim yapmış pek çok mağaza artık internet üzerinden de satışlarını gerçekleştirmekteler. Müzik aletleri mağazası olanlar, dijital dünyada da diledikleri başarıyı yakalayabilirler. Peki internette müzik aleti satmak, aşama aşama nasıl gerçekleştirilmeli?

Kendi niş ürününüzü seçerek pazara giriş yapın

Öncelikle belli bir gruba yönelmeniz sizin için daha avantajlı olacaktır. Örnek vermek gerekirse, sektörde online müzik aletleri satışı yapan pek çok mağaza bulunmakta. Bu noktada online gitar satışı veya online piyano satışı gibi niş alanlara yönelmeniz hedef kitlenize ulaşmada sizi bir adım öne geçirecektir. Dijital pazarda yer almış rakiplerinizin de incelemesini yaparak, hangi ürünü satmak istediğiniz konusunda kararınızı kolaylaştırabilirsiniz.

Dijital dünyada hedef kitlenizi belirlemeli ve buna göre çalışmalar yapmalısınız. Örneğin tanıtımlarınızda fiziksel müzik aletleri mağazanızın bulunduğu semti hedefleyebilirsiniz. Bu bölgedeki insanlar mağazanızı tanıdıklarından dolayı,başlangıç için gereken güveni de hissetmiş olacaklar. Dijital alanda büyüdükçe de bölgenizi genişletebilirsiniz.

Ürünlerinizin satışını nasıl yapabilirsiniz?

Ürünlerinizin satışını yapmak ve tanınırlığınızı artırmak için sosyal medya en efektif mecralardan biri olarak karşımıza çıkıyor. Facebook, instagram, youtube hesaplarınızdan ürünlerinizin görsellerini ve videolarını paylaşabilirsiniz.

Aynı zamanda internette müzik aleti satmak için youtube kanalı çok önemli bir yer ediniyor. Videolarınızda, enstrumanlarınızı tanıtabilirsiniz. Böylelikle satın alma gerçekleştirecek olan kişiler ürünleri daha yakından tanıma fırsatı elde edecekler.

Pazar yerlerinden de (gittigidiyor, sahibinden, hepsiburada vb) satış yapmak da farklı müşteri kitlesini yakalamak adına doğru bir ilerleme olacaktır. Ayrıca fiziksel mağazanızda da mutlaka online mağazanızın tanıtımını yapmalısınız. Gelen müşterilerinize bahsedebilir tanıtım amaçlı küçük broşürler bastırabilirsiniz. İnternetten alışveriş yapanlara özel indirimler sağlayarak, potansiyel müşterilerinizi bu kanala çekebilirsiniz.

E-ticaret sitenizi açıp hemen ürün satmaya başlayabilirsiniz

Hem sosyal medya hem de pazar yerlerinden ürünlerinizi satabilirsiniz. Ancak bunları yönetmek için kendinize ait bir e-ticaret sitenizin olması, ürün yönetiminiz ve daha fazla gelir elde edebilmeniz açısından çok önemli.

bunun için online enstruman mağazanızı açmak için paket e-ticaret yazılımlarını tercih etmeniz abüyük avantaj sağlayacaktır. Paket yazılımların ödeme sistemleri, kargo anlaşmaları ve çözüm merkezleri ve teknik destekleri sayesinde dijital dünyaya adım atmanız çok daha kolay olmaktadır. Bu nedenle ürünleri sanal mağazaya ekleyerek satış yapmaya başlamanız çok kısa sürede mümkün olacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sepete Ekle butonunuzun tasarımını yaparken dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret sitenizde satış yaparken geri dönüşümlerinizde en önemli göreve sahip ögelerden biri “Sepete Ekle” butonudur. İlk etapta üzerinde çok düşünülmese de tüketicilerin ürünle etkileşime girme ve ürünü satın alma...
22 Şubat 2019
Sinan Oypan
M-ticaret yaparken geri dönüşümlerinizi nasıl artırabilirsiniz?
M-ticaret yani mobil ticaret, günümüzde internetten alışverişlerde önemli bir role sahip ve akıllı telefonlar üzerinden yapılan satın alma işlemleri her yıl artmakta. M-ticaret söz konusu olduğunda firmaların yapması gereken...
23 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Ürün tanıtım videosu nasıl hazırlanır?
Ürün tanıtım videosu, günümüzde e-ticaret firmalarının ürünlere talep oluşturmalarında önemli araçlardan biri olarak öne çıkmakta. Video içeriklere olan talep ve ilginin artması; aynı zamanda da video içerik üretiminin...
6 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Google Shopping Ads Kısıtlaması ve Organik Trafiğin Önemi
Google Alışveriş Reklamları Nedir? Web sitenize gelen trafiği artırmak, ürün ya da hizmetlerinizi tanıtmak ve potansiyel müşteriler bulmak için alışveriş reklamları kullanabilirsiniz. Peki, Google alışveriş reklamları...
17 Ocak 2021
Markethinkers
Sayfayı terk etme oranını düşürmek için yararlanabileceğiniz taktikler
E-ticaret sitenizde özellikle üzerinde durmanız gereken metriklerden biri de sayfayı terk etme (Bounce Rate, Hemen Çıkma Oranı) oranıdır. Siteye gelen ziyaretçileri site üzerinde tutamamanız elde edeceğiniz geri dönüşümlerin de...
4 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Ortaklık kurmadan önce dikkat etmeniz gereken 5 önemli detay
Kendi işinizi kurarken ya da bir e-ticaret sitesi açmak istiyorken, bir ya da birden fazla ortakla işe girmek isteyebilirsiniz. Bu hem maddi hem de manevi açıdan üzerinizden birçok yükü kaldırır. Ancak ortaklıkların doğru...
7 Ocak 2017
Sinan Oypan
E ticarette vergilendirme ile ilgili bilmeniz gerekenler
E ticarette vergilendirme süreci, e ticaret vergi çeşitleri, e ticaret fatura kesmek, e ticaret vergilendirilmesi ile ilgili bilmeniz gerekenler, e ticaret vergi mükellefiyeti; özetle e ticaretin vergilendirilmesi /elektronik ticaretin...
30 Kasım 2018
Sinan Oypan
Instagram ile e-ticaret sitenize trafik çekmek için neler yapabilirsiniz?
Instagram, sosyal ağlar arasında şuan oldukça popüler ve e-ticaret firmaları bu mecraya yönelerek instagramda satış yapmak ve farklı hedef kitlelere ulaşmaya çalışıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejinizde Instagram’a yer...
17 Haziran 2016
Sinan Oypan
Yaz mevsimi boyunca satışları artırmak için ipuçları
Yaz mevsimi genellikle, birçok sektörde yavaş giden ve satışların düştüğü bir dönem olarak geçiyor ve bu da e-ticaret firmalarını olumsuz etkilemekte. Şirket çalışanlarının tatile gitmesi ve havaların ısınması burada önemli...
25 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Influencer Marketing nedir ve avantajları nelerdir?
Influencer Marketing nedir / influencer marketing nedir, influencer marketing ne demek; özetle influencer marketing nedir ve influencer marketing ile ilgili daha fazlası bu yazımızda. Influencer marketing uzun süredir farklı kanallar...
2 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Dijital pazarlamada hikayecilik nasıl kullanılır?
Dijital pazarlama çalışmalarında hikayecilik, marka ve ürüne talep yaratmayı sağlarken, reklam ve pazarlama çalışmalarının da daha ilgi çekici olmasını sağlar. Tüketiciler, sıradan bir ürün fotoğrafı ya da videosunu izleyerek,...
16 Mart 2020
Sinan Oypan
Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?
Kendi işinizi yapmak ya da fiziki işletmenizin e-ticaret sitesini kurmak istiyorsanız, öncelikle güvenilir bir altyapısı olan bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Kendi imkanlarınızla bir site kurabileceğiniz gibi, özel bir site...
21 Haziran 2018
Sinan Oypan