fbpx

Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?

2 Eylül 2017
IdeaSoft
Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?

E-ticaret sektörünün hızla büyüdüğü bu yıllarda özellikle enstruman mağazaları da sanal mağazacılığa giriş yapıyor. Türkiye genelinde isim yapmış pek çok mağaza artık internet üzerinden de satışlarını gerçekleştirmekteler. Müzik aletleri mağazası olanlar, dijital dünyada da diledikleri başarıyı yakalayabilirler. Peki internette müzik aleti satmak, aşama aşama nasıl gerçekleştirilmeli?

Kendi niş ürününüzü seçerek pazara giriş yapın

Öncelikle belli bir gruba yönelmeniz sizin için daha avantajlı olacaktır. Örnek vermek gerekirse, sektörde online müzik aletleri satışı yapan pek çok mağaza bulunmakta. Bu noktada online gitar satışı veya online piyano satışı gibi niş alanlara yönelmeniz hedef kitlenize ulaşmada sizi bir adım öne geçirecektir. Dijital pazarda yer almış rakiplerinizin de incelemesini yaparak, hangi ürünü satmak istediğiniz konusunda kararınızı kolaylaştırabilirsiniz.

Dijital dünyada hedef kitlenizi belirlemeli ve buna göre çalışmalar yapmalısınız. Örneğin tanıtımlarınızda fiziksel müzik aletleri mağazanızın bulunduğu semti hedefleyebilirsiniz. Bu bölgedeki insanlar mağazanızı tanıdıklarından dolayı,başlangıç için gereken güveni de hissetmiş olacaklar. Dijital alanda büyüdükçe de bölgenizi genişletebilirsiniz.

Ürünlerinizin satışını nasıl yapabilirsiniz?

Ürünlerinizin satışını yapmak ve tanınırlığınızı artırmak için sosyal medya en efektif mecralardan biri olarak karşımıza çıkıyor. Facebook, instagram, youtube hesaplarınızdan ürünlerinizin görsellerini ve videolarını paylaşabilirsiniz.

Aynı zamanda internette müzik aleti satmak için youtube kanalı çok önemli bir yer ediniyor. Videolarınızda, enstrumanlarınızı tanıtabilirsiniz. Böylelikle satın alma gerçekleştirecek olan kişiler ürünleri daha yakından tanıma fırsatı elde edecekler.

Pazar yerlerinden de (gittigidiyor, sahibinden, hepsiburada vb) satış yapmak da farklı müşteri kitlesini yakalamak adına doğru bir ilerleme olacaktır. Ayrıca fiziksel mağazanızda da mutlaka online mağazanızın tanıtımını yapmalısınız. Gelen müşterilerinize bahsedebilir tanıtım amaçlı küçük broşürler bastırabilirsiniz. İnternetten alışveriş yapanlara özel indirimler sağlayarak, potansiyel müşterilerinizi bu kanala çekebilirsiniz.

E-ticaret sitenizi açıp hemen ürün satmaya başlayabilirsiniz

Hem sosyal medya hem de pazar yerlerinden ürünlerinizi satabilirsiniz. Ancak bunları yönetmek için kendinize ait bir e-ticaret sitenizin olması, ürün yönetiminiz ve daha fazla gelir elde edebilmeniz açısından çok önemli.

bunun için online enstruman mağazanızı açmak için paket e-ticaret yazılımlarını tercih etmeniz abüyük avantaj sağlayacaktır. Paket yazılımların ödeme sistemleri, kargo anlaşmaları ve çözüm merkezleri ve teknik destekleri sayesinde dijital dünyaya adım atmanız çok daha kolay olmaktadır. Bu nedenle ürünleri sanal mağazaya ekleyerek satış yapmaya başlamanız çok kısa sürede mümkün olacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Neden hem SEO hem de sosyal medya pazarlamaya önem vermelisiniz? - 2. Bölüm
Neden hem SEO hem de sosyal medya pazarlamaya önem vermelisiniz? - 2. Bölüm
E-ticaret siteniz için bir dijital pazarlama stratejisi oluştururken birçok farklı pencereden bakmanız ve bu çalışmaları bir çatı altında oluşturmanız gerekir. Bu çatı altında beraber yürümesi gereken alanlar arasında SEO ve...
21 Eylül 2017
Sinan Oypan
Google Analytics'te E-ticaret İzleme Özelliği Nasıl Kullanılır?
Google Analytics'te E-ticaret İzleme Özelliği Nasıl Kullanılır?
Tüm web sitelerinde olduğu gibi e-ticaret sitelerinde de trafik detaylarını görebilmek son derece önemlidir. Bunun için kullanabileceğiniz pek çok farklı ve ücretsiz araç bulunuyor. Hemen hepsinde tek yapmanız gereken basit bir kodu...
26 Ağustos 2013
Savaş Çetinkaya
E-ticaret firmaları için Twitter kullanımı ipuçları
E-ticaret firmaları için Twitter kullanımı ipuçları
Twitter kullanımı, günümüzde e-ticaret firmaları için halen önemli sosyal medya pazarlama çalışmalarından biri. Özellikle Instagram öncesinde oldukça popüler olan; ancak sonrasında popülerliği biraz azalmış olan bir platform...
17 Haziran 2019
Sinan Oypan
İşletmeler için Facebook paylaşım fikirleri
İşletmeler için Facebook paylaşım fikirleri
Alternatif Fabook paylaşım fikirlerinden yararlanarak, Facebook marka sayfanız üzerindeki etkileşim ve geri dönüşümlerinizi artırabilirsiniz. Facebook halen önemli bir kitle tarafından kullanılmakta ve hedef kitleniz de burada yer...
17 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Yoğun dönemler için tedarik yönetimi ipuçları
Yoğun dönemler için tedarik yönetimi ipuçları
Özellikle son haftalarda Türkiye ve dünyada yaşanan salgından dolayı, tedarik yönetimi e-ticaret firmaları için oldukça önemli bir konu olmaya başladı. Kullanıcıların internetten alışverişlere yönelmesi ve hızlı tüketim...
29 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticaret firmalarını ilgilendiren 6 sosyal medya güncellemesi
E-ticaret firmalarını ilgilendiren 6 sosyal medya güncellemesi
Sosyal medya pazarlama, e-ticaret firmalarının sıklıkla kullandığı pazarlama yöntemlerinden biri. Marka ve ürün tanıtımlarının yanı sıra yeni hedef kitlelere ulaşmak için de sosyal platformalar, firmalar için önemli bir rol...
29 Mart 2017
Sinan Oypan
Web sitenizde ürün karşılaştırma özelliğini nasıl kullanmalısınız?
Web sitenizde ürün karşılaştırma özelliğini nasıl kullanmalısınız?
E-ticaret sitelerinde ürün karşılaştırma özelliğini kullanıcılara sunmak, satın alma sürecinde tüketicilerin kararlarını daha etkili bir şekilde vermelerini sağlar. Ürün karşılaştırma özelliğini etkili bir şekilde...
25 Aralık 2019
Sinan Oypan
Bütçe hazırlama sürecinde bilmeniz gerekenler
Bütçe hazırlama sürecinde bilmeniz gerekenler
E-ticarete bütçe hazırlama, finansal durumu kontrol altına almanızı sağlayacağı gibi elinizdeki sermayeyi de daha verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bütçe hazırlama sayesinde elinizdeki parayı daha iyi bir şekilde...
23 Aralık 2019
Sinan Oypan
Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 2. Bölüm
Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 2. Bölüm
E-ticaret sitelerinde geri dönüşümleri etkileyen birçok faktör bulunuyor. E-ticaret site tasarımının yanı sıra kullanılan içerikler ve içeriklerin konumları ziyaretçilerin eylemlerini etkiliyor. E-ticaret sitesi sahiplerinin, geri...
14 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin Twitter takipçi sayısını artırmak için neler yapmalısınız?
E-ticaret sitenizin Twitter takipçi sayısını artırmak için neler yapmalısınız?
Twitter takipçi artırma çalışmaları, e-ticaret sitenizin Twitter üzerindeki etkileşimlerini ve geri dönüşümlerini artırmak için oldukça önemli. Organik olarak takipçi artırma çalışmaları yapmak, doğrudan sizinle ilgilenen...
3 Nisan 2019
Sinan Oypan
Facebook paylaşımları için doğru zamanlama
Facebook paylaşımları için doğru zamanlama
Facebook paylaşımları için doğru zamanlama nedir? Neden Facebook paylaşımları için tek bir doğru zaman yok, Facebook paylaşımları için doğru zamanlama nasıl yapılır? Bu ve daha fazlasının cevabını bu yazımızda. Facebook...
8 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm
Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm
Sosyal kanıt, tüketicilerin satın alma kararlarını ve davranışlarını derinden etkileyen bir unsurdur ve e-ticarette de önemli bir yere sahiptir. Büyük toplulukların davranışlar, gruba dahil olmayan kişilerin de durumlara bakış...
4 Temmuz 2017
Sinan Oypan