İnternetten tablo satmak ve tavsiye edilen adımlar

7 Eylül 2017
IdeaSoft
İnternetten tablo satmak ve tavsiye edilen adımlar

İnternetten tablo satmak, internetten fotoğraf satmak, internetten resim satmak, internetten yağlı boya resim satmak vb için gerekenler nelerdir? Yağlı boya tablo satmak istiyorum ya da tablo satmak istiyorum, resim satmak istiyorum, internetten fotoğraf satmak istiyorum diyorsanız bu yazıyı okumalısınız.

İnternetten tablo satmak

Son zamanlarda internetten alışveriş ve internetten satışın yoğun ilgi görmesiyle sanat eseri kategorisinden ürünler de online mağazacılıkta yerini almaya başladı. Bunlar arasında el emeği olan ürünler ise önemli bir hacme sahip.

Fotoğraf ve resim sanatıyla ilgilenenler, tablolarını aradıkları kitleye ulaştırmak isteyerek sanal mağazacılığa adım atıyorlar. Biz de bu konuda neler yapılabilir, adım adım sizlerle paylaşıyoruz.

İnternetten yağlı boya tablo satmak hedef kitlenizi belirleyin

Hem yağlı boya tablo satmak istiyorum diyenler yani resim satmak hem de fotoğraf satmak istiyorum diye düşünen farklı girişimciler olabilir. Buna göre çalışma yaptığınız alandaki kitleyi ürünlerinize nasıl çekebileceğinizi iyi araştırmanız gerekiyor.

Bu çalışmalarınızı yaparken özellikle benzer ürünlerin satışını gerçekleştiren online firmaların işlerini takip edebilirsiniz. Burada size göre olması gereken nedir, neler eksik kalmıştır diye düşünerek kendinize bir satış planı çıkarabilirsiniz.

Yine benzer kategoride olup e-ticarete başlamış olan firmaların sosyal medya ve pazar yerleri üzerindeki aktivitelerini takip etmek faydalı olacaktır.

İnternetten tablo satmak için nereden ve nasıl başlamalısınız?

İnternette satış yapılabilen pek çok mecra bulunuyor. Bunlar arasında sosyal medya üzerinden satış yapan kişileri de görebilirsiniz. Ancak hangi mecranın sizin için daha profesyonel olacağı özellikle müşterinin güven duygusunu kazanmak açısından önemli. Tablo satan siteler ya da yağlı boya tablo satışı yapan büyük sitelere bakabilirsiniz. Ancak bunun için de en önemli başlangıç, kendi e-ticaret sitenizi açmak olacaktır.

Sanal mağazanızı aynı zamanda bir sergi salonu gibi düşünebilirsiniz. Fotoğraf ve resimlerinize 24 saat boyunca ulaşabilen kitleniz ürünlerinizi daha uzun sürede incelemek imkanı bulacaktır.

Kendi sitenizi kurmak, paket e-ticaret dediğimiz sistemle oldukça basit bir aşamadır. Bu aşama hakkında daha detaylı bilgi almak için sayfamızı inceleyebilirsiniz.

İnternetten resim satmak için kendi sanal mağazanızı kurun ve pek çok yerden hedef kitlenize dokunun

İnternetten tablo satmak için sanal mağazanızı kurduktan sonra, sitenizi farklı yollarla desteklemeniz gerekmekte. Bunun için sosyal medyayı muhakkak kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Bu kısmı da farklı yerlerde sergi açmak gibi düşünebilirsiniz. Hali hazırda kurulu olan e-ticaret sitenizde var olan ürünlerinizin tanıtımını sosyal medya hesaplarınızda yaparak, sitenize yönlendirmeler yapabilir ve bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

“İnternetten

İnternetten yağlı boya resim satmak istiyosanız hukuki boyuta dikkat etmelisiniz

Fotoğraf ve resimlerde çalışmayı gerçekleştiren sanatçının telif hakkı bulunabilir. Bu nedenle kendi ürünleriniz haricinde bir başkasıyla çalışıyorsanız muhakkak bu konuya dikkat etmelisiniz. Ürün açıklamalarında sanatçının isminin yer alması, tablonun ismi ve yapılış stili bilgisi müşteri adaylarınızda hem güven duygusu yaratacak hem de ürünün ayrıntılarını öğrenmeleri bakımından destekleyici olacaktır.

İnternetten resim satmak için her zaman ulaşılabilir olun!

Sitenizde iletişim bilgileriniz net görünen yerlerde olmalı. Müşteriniz, öğrenmek istediği detayları yanıt alabildiği bir mail adresinden veya telefon numarasından iletebiliyor olmalıdır. E-ticaret siteniz üzerinden internetten tablo satışı gerçekleştirmek bu gibi noktalarda rakiplerinizden ayrılmanızı ve işinizi daha profesyonel yapmanızı sağlamaktadır.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri hakkında daha çok bilgi almak ve ücretsiz demonuzu hemen kurmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Fiyat bilgilendirme sayfalarında kullanabileceğiniz taktikler
Fiyat bilgilendirme sayfalarında kullanabileceğiniz taktikler
E-ticaret siteniz üzerindeki fiyat bilgilendirme sayfalarında bir takım çalışmalar yapmanız ve bu sayfaları hem tasarım hem de içerik olarak geliştirmeniz, bu sayfalar üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza...
8 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Müşteri ilişkilerinde kurumsal iletişim nasıl olmalı?
Müşteri ilişkilerinde kurumsal iletişim nasıl olmalı?
Müşteri ilişkilerinde kurumsal iletişim, müşteri memnuniyetini artımada ve markanıza olan güveni artırmada önemli bir yeri vardır. Kurumsal diliniz, müşterilerinize olan yaklaşımınızı belirleyecektir. Bu süreçte müşteri...
25 Ağustos 2020
Sinan Oypan
SEO çalışması ile rakiplerinizin üstüne nasıl çıkabilirsiniz?
SEO çalışması ile rakiplerinizin üstüne nasıl çıkabilirsiniz?
SEO çalışması organik olarak trafik elde etme de e-ticaret firmana oldukça yardımcı oluyor. Ancak rekabetin yüksek olduğu durumlarda, rakiplerinizin sıralamasının üstüne çıkamamak, elde edeceğiniz organik trafiğin düşmesine neden...
7 Mart 2018
Sinan Oypan
Küçük işletmeler için SMS pazarlama taktikleri
Küçük işletmeler için SMS pazarlama taktikleri
Pazarlama konusu söz konusu olunca, günümüzde e-ticaret firmalarının yararlanabileceği birçok farklı yöntem bulunuyor. SMS pazarlama da bu yöntemlerden biri. Kampanya ve fırsatlarla ilgili bilgi SMS’leri göndermek, günümüzde...
3 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Tüzel Kişi Nedir? Tüzel Kişi Ünvanı Alan Oluşum Çeşitleri Nelerdir?
Tüzel Kişi Nedir? Tüzel Kişi Ünvanı Alan Oluşum Çeşitleri Nelerdir?
E-ticaret maceranızda sıkça “tüzel kişi” terimi ile karşılaşabilirsiniz. Çünkü sizin de tüzel kişi olma ihtimaliniz vardır. Sadece ticarette değil, her alanda hukuksal yapı, bireyler yani kişiler üzerine kurulur. Ticaret...
20 Ocak 2022
Markethinkers
Alternatif Ödeme Sistemi Nedir?
Alternatif Ödeme Sistemi Nedir?
Alışveriş ve ticaretin hiçbir zaman değişmeyen en temel unsuru paradır. Para unsuru değişmez fakat paranın kendisi değişir. Öyle ki günümüzde para yerine geçen çok sayıda ödeme aracı var ve nakit paranın yakın gelecekte...
9 Eylül 2021
Markethinkers
E-posta pazarlama stratejisi oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?
E-posta pazarlama stratejisi oluştururken nelere dikkat etmelisiniz?
Her pazarlama çalışmasında olduğu gibi e-posta pazarlamada da belli bir stratejiye ihtiyacınız olacaktır. Belli bir stratejinizin olmaması, buradaki çalışmalarınızın düzensiz olmasına neden olacağı gibi, beklediğiniz sonuçları...
8 Temmuz 2016
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin karlılığını artırmanızı sağlayacak 6 yöntem
E-ticaret sitenizin karlılığını artırmanızı sağlayacak 6 yöntem
Tüketicilerin büyük kısmı, bir e-ticaret sitesine geldiklerinde henüz alışveriş yapmaya hazır değillerdir. Öncelikle siteyi gezmek ve ürünleri incelemek isterler. Bu durumda da sizin, tüketicileri satışa yönlendirebilmeniz...
18 Şubat 2017
Sinan Oypan
Instagram’ı kullanarak site trafiğinizi nasıl artırabilirsiniz?
Instagram’ı kullanarak site trafiğinizi nasıl artırabilirsiniz?
Sosyal medya pazarlamasında sıkça kullanılan mecralardan biri de Instagram. Özellikle son dönemlerde reklam özelliklerinin artması ve Instagram’ında kendi platformu üzerinden ürün satışlarına izin vereceğini açıklamasının...
4 Aralık 2016
Sinan Oypan
Ürün özellikleri ve faydaları pazarlamada neden önemli?
Ürün özellikleri ve faydaları pazarlamada neden önemli?
Ürün özellikleri ve faydaları, bir ürüne talep yaratma ve tüketicilerin ilgisini çekme konusundaki önemli kriterler arasında yer almaktadır. Bir ürünün özellikleri ve faydaları farklı konular olsa da; pazarlama çalışmalarında...
14 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Youtube izlenme süresini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Youtube izlenme süresini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Video içeriklerin popülerleşmesiyle beraber Youtube içeriklerine olan ilgi de artmaya başlıyor. Bu noktada da Youtube izlenme süreleri, markalar için ölçümlenmesi gereken bir metrik halini almaya başlıyor. Youtube videolarının geri...
6 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sosyal medyada en çok etkileşim getiren içerik türleri
Sosyal medyada en çok etkileşim getiren içerik türleri
Sosyal medya üzerinde paylaşım yaparken ki asıl amaç takipçilerle etkileşime geçmek oluyor. Tabii ki bunu sağlamak için de doğru içerik türlerinden yararlanmak ve takipçilerin beklentilerini karşılamak gerekiyor. Doğru içerik...
23 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın