İnternetten tablo satmak ve tavsiye edilen adımlar

7 Eylül 2017
Gökçe Beyazaslan

İnternetten tablo satmak, internetten fotoğraf satmak, internetten resim satmak, internetten yağlı boya resim satmak vb için gerekenler nelerdir? Yağlı boya tablo satmak istiyorum ya da tablo satmak istiyorum, resim satmak istiyorum, internetten fotoğraf satmak istiyorum diyorsanız bu yazıyı okumalısınız.

İnternetten tablo satmak

Son zamanlarda internetten alışveriş ve internetten satışın yoğun ilgi görmesiyle sanat eseri kategorisinden ürünler de online mağazacılıkta yerini almaya başladı. Bunlar arasında el emeği olan ürünler ise önemli bir hacme sahip.

Fotoğraf ve resim sanatıyla ilgilenenler, tablolarını aradıkları kitleye ulaştırmak isteyerek sanal mağazacılığa adım atıyorlar. Biz de bu konuda neler yapılabilir, adım adım sizlerle paylaşıyoruz.

İnternetten yağlı boya tablo satmak hedef kitlenizi belirleyin

Hem yağlı boya tablo satmak istiyorum diyenler yani resim satmak hem de fotoğraf satmak istiyorum diye düşünen farklı girişimciler olabilir. Buna göre çalışma yaptığınız alandaki kitleyi ürünlerinize nasıl çekebileceğinizi iyi araştırmanız gerekiyor.

Bu çalışmalarınızı yaparken özellikle benzer ürünlerin satışını gerçekleştiren online firmaların işlerini takip edebilirsiniz. Burada size göre olması gereken nedir, neler eksik kalmıştır diye düşünerek kendinize bir satış planı çıkarabilirsiniz.

Yine benzer kategoride olup e-ticarete başlamış olan firmaların sosyal medya ve pazar yerleri üzerindeki aktivitelerini takip etmek faydalı olacaktır.

İnternetten tablo satmak için nereden ve nasıl başlamalısınız?

İnternette satış yapılabilen pek çok mecra bulunuyor. Bunlar arasında sosyal medya üzerinden satış yapan kişileri de görebilirsiniz. Ancak hangi mecranın sizin için daha profesyonel olacağı özellikle müşterinin güven duygusunu kazanmak açısından önemli. Tablo satan siteler ya da yağlı boya tablo satışı yapan büyük sitelere bakabilirsiniz. Ancak bunun için de en önemli başlangıç, kendi e-ticaret sitenizi açmak olacaktır.

Sanal mağazanızı aynı zamanda bir sergi salonu gibi düşünebilirsiniz. Fotoğraf ve resimlerinize 24 saat boyunca ulaşabilen kitleniz ürünlerinizi daha uzun sürede incelemek imkanı bulacaktır.

Kendi sitenizi kurmak, paket e-ticaret dediğimiz sistemle oldukça basit bir aşamadır. Bu aşama hakkında daha detaylı bilgi almak için sayfamızı inceleyebilirsiniz.

İnternetten resim satmak için kendi sanal mağazanızı kurun ve pek çok yerden hedef kitlenize dokunun

İnternetten tablo satmak için sanal mağazanızı kurduktan sonra, sitenizi farklı yollarla desteklemeniz gerekmekte. Bunun için sosyal medyayı muhakkak kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Bu kısmı da farklı yerlerde sergi açmak gibi düşünebilirsiniz. Hali hazırda kurulu olan e-ticaret sitenizde var olan ürünlerinizin tanıtımını sosyal medya hesaplarınızda yaparak, sitenize yönlendirmeler yapabilir ve bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

“İnternetten

İnternetten yağlı boya resim satmak istiyosanız hukuki boyuta dikkat etmelisiniz

Fotoğraf ve resimlerde çalışmayı gerçekleştiren sanatçının telif hakkı bulunabilir. Bu nedenle kendi ürünleriniz haricinde bir başkasıyla çalışıyorsanız muhakkak bu konuya dikkat etmelisiniz. Ürün açıklamalarında sanatçının isminin yer alması, tablonun ismi ve yapılış stili bilgisi müşteri adaylarınızda hem güven duygusu yaratacak hem de ürünün ayrıntılarını öğrenmeleri bakımından destekleyici olacaktır.

İnternetten resim satmak için her zaman ulaşılabilir olun!

Sitenizde iletişim bilgileriniz net görünen yerlerde olmalı. Müşteriniz, öğrenmek istediği detayları yanıt alabildiği bir mail adresinden veya telefon numarasından iletebiliyor olmalıdır. E-ticaret siteniz üzerinden internetten tablo satışı gerçekleştirmek bu gibi noktalarda rakiplerinizden ayrılmanızı ve işinizi daha profesyonel yapmanızı sağlamaktadır.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri hakkında daha çok bilgi almak ve ücretsiz demonuzu hemen kurmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette mart ayında çok satılan ürünler
E-ticarette mart ayında çok satılan ürünler ve mart ayında satışı azalan ürünler koronavirüs nedeniyle şekil değiştirdi. Küresel salgın ile mücadele edilen bir dönemden geçen tüketiciler, e-ticaret sitelerinden...
7 Nisan 2020
İbrahim Çelebi
E-ticaret şirketleri için lojistik yönetimi ipuçları
Lojistik yönetimi, e-ticaret firmalarının sorumlu olduğu ve doğru bir şekilde yapmaları gereken çalışmalardan biri. Tüketicilerin siparişlerini takip etmek, doğru ürünleri doğru müşterilere göndermek, çalışacak güvenili...
4 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Hedef kitlesi Z kuşağı olanlar için pazarlama ipuçları
Z kuşağı, 2020 yılından sonra dünya üzerindeki en büyük tüketici kitlelerinden biri olmaya başlayacak ve bu sebeple de markaların Z kuşağı ile şimdiden iyi bir iletişim kurmaya başlaması önemli. Z kuşağı, teknoloji ile...
1 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Online işletme kurma sürecinde bilmeniz gerekenler
Girişimciler ve kendi işini yapmak isteyenler için online işletme kurma büyük bir adım ve özenle yapılması gereken bir iş. Bu süreçte bir e-ticaret sitesi kurmadan önce ve kurma aşamasında yapılması gereken çalışmalar...
13 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Facebook Pixel Nedir? | Facebook Pixel Kurulumu
Facebook Pixel nedir, facebook Pixel kurulumu nasıl yapılır ve daha fazlası bu yazımızda. Facebook Pixel Nedir? Facebook Pixel, en basit hali ile bir JavaScript kod parçasıdır. Bu kod, kullanıcıların Facebook Business Manager...
6 Eylül 2018
Gökçe Beyazaslan
Kargo gönderme sürecinde müşteri deneyimini nasıl geliştirebilirsiniz?
Kargo gönderme süreci, e-ticarette müşteri deneyimin artırmak için önemli bir konudur ve kargo ile ilgili konuların iyi yönetilmesi gerekir. İnternetten alışverişlerde tüketicilerin en çok önem verdikleri konulardan biri olması...
12 Temmuz 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları
Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir...
15 Ocak 2019
Sinan Oypan
Ürün açıklamalarınızı geri dönüşümünüz artıracak şekilde nasıl yazabilirisiniz?
Online satışlarda e-ticaret firmalarının en çok üzerinde durmaları gereken konulardan biri de ürün açıklamalarıdır. Tüketicilerin, ürünler hakkında bilgi alabilecekleri bu alanlar üzerine özel çalışmalar yapmak geri...
21 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Dikey e-ticaretin avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Türk e-ticaret ekosisteminde önemli bir yere sahip olan firmaların yer aldığı dikey e-ticaret pazarı, son yıllarda daha da önemli bir alan haline gelmeye başlıyor. Dikey e-ticaret firmalarının sayısı artması ve yeni oyuncuların...
6 Haziran 2017
Sinan Oypan
Geciken sipariş sonrasında müşterilerle nasıl iletişim kurmalısınız?
E-ticarette yaşanan problemlerden biri de siparişlerin gecikmesi ve müşterinin eline ürünlerin gecikmeli olarak ulaşması oluyor. Müşteri memnuniyetini ve marka imajını zedeleyen bir durum olsa da, kimi zaman bu gecikmeler kargo...
2 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Yeni normal sonrası online satış şirketleri neler yapmalı?
Yeni normal sonrası, online satış yapan şirketler zorlu geçen ayların ardından yaptıkları çalışmalarda ve stratejilerde bir takım değişiklik yapmak zorunda kalabilirler. COVID-19 salgını sürecinde tüketicilerin eve kapanmaları...
19 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-ticarette finans yönetimi ile ilgili dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret şirketinizin karlılığını sağlamak ve sürdürmek için finans yönetimi oldukça önemli bir konudur. Özellikle küçük ve büyümeyi amaçlayan şirketlerin, bütçe yönetimlerini ve sermayelerini doğru bir şekilde...
15 Ağustos 2018
Sinan Oypan