İnternetten tablo satmak ve tavsiye edilen adımlar

7 Eylül 2017
Gökçe Beyazaslan

İnternetten tablo satmak, internetten fotoğraf satmak, internetten resim satmak, internetten yağlı boya resim satmak vb için gerekenler nelerdir? Yağlı boya tablo satmak istiyorum ya da tablo satmak istiyorum, resim satmak istiyorum, internetten fotoğraf satmak istiyorum diyorsanız bu yazıyı okumalısınız.

İnternetten tablo satmak

Son zamanlarda internetten alışveriş ve internetten satışın yoğun ilgi görmesiyle sanat eseri kategorisinden ürünler de online mağazacılıkta yerini almaya başladı. Bunlar arasında el emeği olan ürünler ise önemli bir hacme sahip.

Fotoğraf ve resim sanatıyla ilgilenenler, tablolarını aradıkları kitleye ulaştırmak isteyerek sanal mağazacılığa adım atıyorlar. Biz de bu konuda neler yapılabilir, adım adım sizlerle paylaşıyoruz.

İnternetten yağlı boya tablo satmak hedef kitlenizi belirleyin

Hem yağlı boya tablo satmak istiyorum diyenler yani resim satmak hem de fotoğraf satmak istiyorum diye düşünen farklı girişimciler olabilir. Buna göre çalışma yaptığınız alandaki kitleyi ürünlerinize nasıl çekebileceğinizi iyi araştırmanız gerekiyor.

Bu çalışmalarınızı yaparken özellikle benzer ürünlerin satışını gerçekleştiren online firmaların işlerini takip edebilirsiniz. Burada size göre olması gereken nedir, neler eksik kalmıştır diye düşünerek kendinize bir satış planı çıkarabilirsiniz.

Yine benzer kategoride olup e-ticarete başlamış olan firmaların sosyal medya ve pazar yerleri üzerindeki aktivitelerini takip etmek faydalı olacaktır.

İnternetten tablo satmak için nereden ve nasıl başlamalısınız?

İnternette satış yapılabilen pek çok mecra bulunuyor. Bunlar arasında sosyal medya üzerinden satış yapan kişileri de görebilirsiniz. Ancak hangi mecranın sizin için daha profesyonel olacağı özellikle müşterinin güven duygusunu kazanmak açısından önemli. Tablo satan siteler ya da yağlı boya tablo satışı yapan büyük sitelere bakabilirsiniz. Ancak bunun için de en önemli başlangıç, kendi e-ticaret sitenizi açmak olacaktır.

Sanal mağazanızı aynı zamanda bir sergi salonu gibi düşünebilirsiniz. Fotoğraf ve resimlerinize 24 saat boyunca ulaşabilen kitleniz ürünlerinizi daha uzun sürede incelemek imkanı bulacaktır.

Kendi sitenizi kurmak, paket e-ticaret dediğimiz sistemle oldukça basit bir aşamadır. Bu aşama hakkında daha detaylı bilgi almak için sayfamızı inceleyebilirsiniz.

İnternetten resim satmak için kendi sanal mağazanızı kurun ve pek çok yerden hedef kitlenize dokunun

İnternetten tablo satmak için sanal mağazanızı kurduktan sonra, sitenizi farklı yollarla desteklemeniz gerekmekte. Bunun için sosyal medyayı muhakkak kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Bu kısmı da farklı yerlerde sergi açmak gibi düşünebilirsiniz. Hali hazırda kurulu olan e-ticaret sitenizde var olan ürünlerinizin tanıtımını sosyal medya hesaplarınızda yaparak, sitenize yönlendirmeler yapabilir ve bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

“İnternetten

İnternetten yağlı boya resim satmak istiyosanız hukuki boyuta dikkat etmelisiniz

Fotoğraf ve resimlerde çalışmayı gerçekleştiren sanatçının telif hakkı bulunabilir. Bu nedenle kendi ürünleriniz haricinde bir başkasıyla çalışıyorsanız muhakkak bu konuya dikkat etmelisiniz. Ürün açıklamalarında sanatçının isminin yer alması, tablonun ismi ve yapılış stili bilgisi müşteri adaylarınızda hem güven duygusu yaratacak hem de ürünün ayrıntılarını öğrenmeleri bakımından destekleyici olacaktır.

İnternetten resim satmak için her zaman ulaşılabilir olun!

Sitenizde iletişim bilgileriniz net görünen yerlerde olmalı. Müşteriniz, öğrenmek istediği detayları yanıt alabildiği bir mail adresinden veya telefon numarasından iletebiliyor olmalıdır. E-ticaret siteniz üzerinden internetten tablo satışı gerçekleştirmek bu gibi noktalarda rakiplerinizden ayrılmanızı ve işinizi daha profesyonel yapmanızı sağlamaktadır.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri hakkında daha çok bilgi almak ve ücretsiz demonuzu hemen kurmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Yeni sanal mağaza açma sürecinde yapmanız gerekenler
Yeni bir sanal mağaza açmak ve internet üzerinden satışa başlamak için bazı belli adımları atmanız ve ön hazırlıklarınızı yapmanız gerekmektedir. Bu yazımızda da bir e-ticaret sitesi kurmadan önce ve sitenizi yayınlamadan önce...
4 Mart 2020
Sinan Oypan
Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu...
7 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticarette kriz yönetimi nasıl yapılmalı?
Kriz yönetimi, e-ticaret firmalarının kimi zaman ilgilenmeleri gereken konulardan biri olmak zorunda oluyor. İstenmeyen bir olaydan sonra ortaya çıkabilecek krizlerin yanı sıra markadan bağımsız olarak sektörün getirdiği ve dış...
10 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizde uygulayabileceğiniz farklı indirim kampanyaları
İndirim kampanyaları, yeni müşteriler edinmek ya da sitenizi ziyaret edenlerden geri dönüşüm kazanmak için iyi bir yöntemdir. Tabii ki indirim yaparken belli unsurları göz önünde bulundurmanız ve indirimlerde aşırıya kaçarak,...
20 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticarette kullanabileceğiniz sosyal medya video fikirleri
Sosyal medya video paylaşımları, sosyal medya pazarlama çalışmalarında en çok etkileşimi getiren içerik formatlarından biri olduğu için e-ticaret firmaları bu içeriklere yatırım yapmalı. Video son yıllarda yükselişte olduğu...
23 Haziran 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticarette mobil alana yatırımların yapılması oldukça önemli. Mobil cihaz penetrasyonunun önemli ölçüde artmasından dolayı, e-ticaret siteleri mobil cihazlar üzerinden sıklıkla ziyaret ediliyor. Mobil kullanımının bu...
13 Mart 2017
Sinan Oypan
Instagram’da başarının sırrı mükemmel fotoğraflar değil
Özellikle geçtiğimiz yıl Instagram, firmalar arasında bir hayli popüler olmaya başladı. İnternet kullanıcılarının bir kısmının artık bu platformu daha aktif bir şekilde kullanıyor olmaları ve Instagram’ın markalara sunduğu...
25 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için ürün maliyeti hesaplama
Ürün maliyeti hesaplama, e-ticaret firmaları için önemli konulardan biridir; özellikle kendi üretimizini yapıyorsanız, şirket giderleri için bu maliyetleri bilmelisiniz. Ürün maliyetlerinizin yüksek olması, satış fiyatlarınızın...
29 Şubat 2020
Sinan Oypan
Yılbaşı satışlarını artırmak için SEO çalışması
Yılbaşı satışlarını artırmak için yapacağınız SEO çalışmaları, özellikle yıl sonu hedeflerini tutturmak ve yılı iyi bir şekilde kapatmak için önemli. Tüketiciler yıl sonu indirimlerini bekledikleri için bu dönemde online...
10 Aralık 2018
Sinan Oypan
E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir, e ticaret sitesi isim önerilerinde dikkat edilmesi gerekenler, eticaret isim önerileri - e ticaret isim önerilerinde izlenmesi gereken yol haritası, e ticaret sitesi isimleri listesi hazırlama ile ilgili...
19 Aralık 2017
Sinan Oypan
Ödeme sayfalarında geri dönüşümlerinizi artırmanızı sağlayacak ipuçları
Ödeme sayfaları geri dönüşümlerinizi bir hayli etkilemektedir. Sepeti terk etme oranlarının yükselmesine neden olabileceği gibi, ödeme sayfalarınız aynı zamanda geri dönüşümlerinizi yükseltebileceğiniz bir alan da...
24 Nisan 2017
Sinan Oypan
E posta gönderim sıklığı ne olmalıdır?
E posta gönderim sıklığı; E-posta pazarlama yaparken, firmaların en sık sordukları sorulardan birisidir. E-ticaret firmalarına oldukça yüksek oranda geri dönüşüm sağladığı için, e-ticaret firmaları her fırsatta e-posta...
14 Ağustos 2016
Sinan Oypan