fbpx

İnternetten tablo satmak ve tavsiye edilen adımlar

7 Eylül 2017
Gökçe Beyazaslan

İnternetten tablo satmak, internetten fotoğraf satmak, internetten resim satmak, internetten yağlı boya resim satmak vb için gerekenler nelerdir? Yağlı boya tablo satmak istiyorum ya da tablo satmak istiyorum, resim satmak istiyorum, internetten fotoğraf satmak istiyorum diyorsanız bu yazıyı okumalısınız.

İnternetten tablo satmak

Son zamanlarda internetten alışveriş ve internetten satışın yoğun ilgi görmesiyle sanat eseri kategorisinden ürünler de online mağazacılıkta yerini almaya başladı. Bunlar arasında el emeği olan ürünler ise önemli bir hacme sahip.

Fotoğraf ve resim sanatıyla ilgilenenler, tablolarını aradıkları kitleye ulaştırmak isteyerek sanal mağazacılığa adım atıyorlar. Biz de bu konuda neler yapılabilir, adım adım sizlerle paylaşıyoruz.

İnternetten yağlı boya tablo satmak hedef kitlenizi belirleyin

Hem yağlı boya tablo satmak istiyorum diyenler yani resim satmak hem de fotoğraf satmak istiyorum diye düşünen farklı girişimciler olabilir. Buna göre çalışma yaptığınız alandaki kitleyi ürünlerinize nasıl çekebileceğinizi iyi araştırmanız gerekiyor.

Bu çalışmalarınızı yaparken özellikle benzer ürünlerin satışını gerçekleştiren online firmaların işlerini takip edebilirsiniz. Burada size göre olması gereken nedir, neler eksik kalmıştır diye düşünerek kendinize bir satış planı çıkarabilirsiniz.

Yine benzer kategoride olup e-ticarete başlamış olan firmaların sosyal medya ve pazar yerleri üzerindeki aktivitelerini takip etmek faydalı olacaktır.

İnternetten tablo satmak için nereden ve nasıl başlamalısınız?

İnternette satış yapılabilen pek çok mecra bulunuyor. Bunlar arasında sosyal medya üzerinden satış yapan kişileri de görebilirsiniz. Ancak hangi mecranın sizin için daha profesyonel olacağı özellikle müşterinin güven duygusunu kazanmak açısından önemli. Tablo satan siteler ya da yağlı boya tablo satışı yapan büyük sitelere bakabilirsiniz. Ancak bunun için de en önemli başlangıç, kendi e-ticaret sitenizi açmak olacaktır.

Sanal mağazanızı aynı zamanda bir sergi salonu gibi düşünebilirsiniz. Fotoğraf ve resimlerinize 24 saat boyunca ulaşabilen kitleniz ürünlerinizi daha uzun sürede incelemek imkanı bulacaktır.

Kendi sitenizi kurmak, paket e-ticaret dediğimiz sistemle oldukça basit bir aşamadır. Bu aşama hakkında daha detaylı bilgi almak için sayfamızı inceleyebilirsiniz.

İnternetten resim satmak için kendi sanal mağazanızı kurun ve pek çok yerden hedef kitlenize dokunun

İnternetten tablo satmak için sanal mağazanızı kurduktan sonra, sitenizi farklı yollarla desteklemeniz gerekmekte. Bunun için sosyal medyayı muhakkak kullanmanızı tavsiye ediyoruz. Bu kısmı da farklı yerlerde sergi açmak gibi düşünebilirsiniz. Hali hazırda kurulu olan e-ticaret sitenizde var olan ürünlerinizin tanıtımını sosyal medya hesaplarınızda yaparak, sitenize yönlendirmeler yapabilir ve bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

“İnternetten

İnternetten yağlı boya resim satmak istiyosanız hukuki boyuta dikkat etmelisiniz

Fotoğraf ve resimlerde çalışmayı gerçekleştiren sanatçının telif hakkı bulunabilir. Bu nedenle kendi ürünleriniz haricinde bir başkasıyla çalışıyorsanız muhakkak bu konuya dikkat etmelisiniz. Ürün açıklamalarında sanatçının isminin yer alması, tablonun ismi ve yapılış stili bilgisi müşteri adaylarınızda hem güven duygusu yaratacak hem de ürünün ayrıntılarını öğrenmeleri bakımından destekleyici olacaktır.

İnternetten resim satmak için her zaman ulaşılabilir olun!

Sitenizde iletişim bilgileriniz net görünen yerlerde olmalı. Müşteriniz, öğrenmek istediği detayları yanıt alabildiği bir mail adresinden veya telefon numarasından iletebiliyor olmalıdır. E-ticaret siteniz üzerinden internetten tablo satışı gerçekleştirmek bu gibi noktalarda rakiplerinizden ayrılmanızı ve işinizi daha profesyonel yapmanızı sağlamaktadır.

Online pazaryerlerinde yer alarak satışlarınızı ve cironuzu katlayın!

Kendi e-ticaret siteniz haricinde online pazar yerlerinde de satış yapabilirsiniz. Online pazar yerleri, birçok satıcının bir arada yer aldığı ve ürünlerini üçüncü parti bir platform üzerinden satış yaptıkları mecralardır. Bu platformların kendi tüketici kitleleri bulunur ve siz de burada mağaza açarak bu kitlelere ulaşabilirsiniz. Kendi e ticaret sitenizi kurma ve online pazar yerlerinde mağaza açma ile ilgili detaylı bilgi almak için aşağıdaki rehberlerimizi okuyabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri hakkında daha çok bilgi almak ve ücretsiz demonuzu hemen kurmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Fuar etkinlikleri B2B firmaları için neden önemli?
B2B firmalarının yapması gereken en önemli konulardan biri farklı ve büyük şirketlere ulaşarak, kendi ürünlerini bu firmalara satmak olduğu için fuar etkinlikleri, B2B firmaları için büyük önem taşımakta. Fuarlar ve ticari...
5 Ocak 2019
Sinan Oypan
Instagram'da tanıtım yapma stratejileri
Instagramda tanıtım yapma günümüzde birçok e-ticaret firması için öncelikler arasında yer aldığı gibi bir standart haline de geldi. Ürün ve marka tanıtımları için sosyal medya pazarlama önemli bir rol oynuyor ve günümüzün...
8 Haziran 2020
Sinan Oypan
Aynı içeriği birkaç kez paylaşırken nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken, ürettiğiniz içerikleri ilerleyen dönemlerde tekrar paylaşabilirsiniz. Tek bir içeriği birkaç kez paylaşmak da bir sıkıntı yok; ancak tekrar paylaşırken nasıl bir paylaşım...
11 Ekim 2017
Sinan Oypan
Youtube videolarında takip etmeniz gereken 10 metrik
Geçtiğimiz günlerde Youtube’da üst sıralarda videoların listelenmesiyle ilgili bir takım bilgileri ve araştırmaları sizlerle paylaşmıştık. Videolarınız üzerinde yapacağınız bir takım çalışmalar, görüntülenmelerinizi ve...
12 Ocak 2018
Sinan Oypan
Evden iş yapmak isteyenler için tavsiyeler
Evden iş yapmak, birçok girişimcinin hayali ve son birkaç yıldır firmalar da masraflarını kısmak için evden çalışma modeline geçmekte. Evden iş yapma fikri kulağa güzel gelse de kendine has zorlukları da vardır. İş verimini...
8 Ocak 2020
Sinan Oypan
E-ticaret şirketleri için Youtube Hikaye kullanım rehberi
Youtube Hikaye özelliğinin kullanımı açılması, markalar ve içerik üreticiler için Youtube’da içerik üretimi için farklı bir kapı aralamış oldu. Youtube Hikaye özelliği, Snapchat, Facebook ve Instagram’daki Hikaye...
3 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E ticaret SEO nasıl yapılır? - 2019
E ticaret SEO çalışmaları, organik olarak trafik alarak sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticarette SEO söz konusu olduğunda yapılabilecek birçok çalışma bulunuyor....
6 Kasım 2019
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Twitter paylaşım fikirleri
E-ticaret firmaları sosyal medya üzerinde etkileşim yaratarak, marka bilinirliğini artırmak ve sitelerine trafik göndermek için farklı Twitter paylaşım fikirlerinden yararlanabilirler. Twitter üzerinde aktif bir şekilde yer alarak,...
27 Kasım 2019
Sinan Oypan
E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları
E-ticarette en çok satılan ürünler üzerinde corona virüs etkileri devam ediyor. Mart ve Nisan ayında internetten satılan ürünleri karşılaştırdığımızda, evde kaldığımız sürelerin online alışverişteki tüketici...
29 Mayıs 2020
İbrahim Çelebi
Stok devir hızı nedir, nasıl hesaplanır ve neden önemlidir?
E-ticarette stokların kaç kez yenilendiğini görmek için stok devir hızı, özellikle hesaplanması gereken konulardan biri olarak öne çıkmakta. Stokların yıl içerisindeki yenilenme süresi ve bu stoklar için harcanan miktarın yıl...
14 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Başarılı Bir İş Fikri Nasıl Ortaya Çıkar?
Birçok kişi kendi işini kurmak ister ancak ilk adımın ne olacağını veya nasıl başlamaları gerektiği konusunda tereddüt yaşayabilirler. Bir diğer konu ise iş kurmak için doğru bir zamanın olup olmadığı sorunsalıdır....
12 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
Sosyal medyada en çok etkileşim getiren içerik türleri
Sosyal medya üzerinde paylaşım yaparken ki asıl amaç takipçilerle etkileşime geçmek oluyor. Tabii ki bunu sağlamak için de doğru içerik türlerinden yararlanmak ve takipçilerin beklentilerini karşılamak gerekiyor. Doğru içerik...
23 Ağustos 2016
Sinan Oypan