N11 Pro Mağaza Açma Rehberi

Yazar: Savaş Çetinkaya   -   Güncellenme Tarihi: 11.07.2024
N11 Pro Mağaza Açma Rehberi

n11pro Mağaza Açmak / n11pro da satış yapmak yapmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. n11pro mağaza açmak, internetten toptan ürün alım satımı yapan firmalar için yeni bir satış kanalı oluşmasını sağlayacaktır. n11pro mağazası açmak, toptan olarak ürünlerinizi farklı firmalara ulaştırmanızı kolaylaştıracağı gibi yeni müşterilere de ulaşmanızı sağlayacaktır. n11’in 2018’de hayata geçirdiği B2B, yani işletmeden işletmeye satış olanağı sağlayan bu platform, toptan satış yapan firmaları aynı çatı altında topluyor. Bu rehberimizde de n11pro mağaza açma süreci, komisyon oranları, mağaza ücretleri ve mağazanızı yönetirken dikkat etmeniz gereken önemli konumlarla ilgili detaylı bilgileri paylaşıyoruz.

n11pro’da kendi mağazasını açarak satış yapmak isteyenler için hazırladığımız bu rehberimizde n11pro da nasıl mağaza açılır / n11pro mağaza nasıl açılır, n11pro mağaza açma şartları, n11pro mağaza yönetimi yapmak, n11pro satış yapmak için gerekenler nelerdir yani ihtiyacınız olan n11pro mağaza gerekli evrakları (n11pro mağaza evrakları), n11pro mağaza fiyatları / n11pro mağaza ücretleri ve n11pro mağaza komisyon oranları / n11pro mağaza satış komisyonu yani n11pro mağaza kesinti oranları gibi birçok konu bu rehberde. Aşağıdaki başlıklara tıklayarak, yazının ilgili bölümlerine ulaşabilirsiniz.

9 Adımda n11pro ile Online Mağaza Açmak

  1. n11pro Nedir, Nasıl Çalışır?
  2. Neden n11pro'da Mağaza Açmalısınız?
  3. n11pro Mağaza Açma Süreçleri
  4. n11pro Mağaza Komisyon Oranları
  5. n11pro Vergi ve Fatura Süreçleri
  6. n11pro Mağaza Reklam Yönetimi
  7. n11pro İçin E-Ticaret Altyapısı Gerekli Mi?
  8. Neden Ideasoft'u Tercih Etmelisiniz?
  9. Nereden Nasıl Başlamalısınız?

n11pro Hakkında (Bölüm 1)

n11pro mağaza açma sürecine değinmeden önce söz konusu sistemden kısaca bahsetmek gerekir. Bu platform, n11 bünyesine dâhil olmakla birlikte şirketler arası satış faaliyetleri için geliştirilmiştir. İşletmelere yönelik satış yapmayı düşünüyorsanız kullanıcı dostu bir arayüz ve gelişmiş opsiyonlarla hizmet veren n11pro’da mağaza açabilirsiniz. Aşağıdaki maddeleri okuyarak n11pro mağaza açma süreci hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

n11pro Nedir?

Nisan 2018’de n11’in bünyesine dâhil olan n11pro, toptan alım satımların yapıldığı bir online B2B sanal pazar yeri olarak tanımlanabilir. Hammaddeden, yedek parçaya, kozmetikten elektroniğe kadar 13 ana kategori altında birçok farklı sektörü bir araya getiren bu platform, toptan alım ve satışların yapan firmaları bir araya topluyor.

n11pro Nasıl Çalışır?

Toptan ürün satan firmalar n11pro’da mağaza açarak, ürünlerini herhangi bir sanal pazar yerinde olduğu gibi listeleyebilirler ve sonrasında da bu platformun müşteri kitlesine ulaşarak, ürün satışlarını gerçekleştirebilirler. Toptan alım satım platformu olduğu için bu mecra üzerinde ürün adedine göre farklı fiyat teklifleri verilebilmektedir. Bunun yanı sıra çoklu kredi kartı ödemeleri ile vadeli ödeme (DBS) gibi seçenekler de bu platform üzerinde kullanıcılara sunulmaktadır.

n11pro ve Benzeri Pazar Yerleri Nelerdir?

B2B özelinde Amazon ve Alibaba’yı doğrudan n11pro’ya benzer iş modelindeki sanal pazar yerleri olarak gösterebiliriz. Ancak bunların yanı sıra B2C ya da C2C iş modelinde olan sanal pazar yerleri de bulunmaktadır. Aşağıda popüler olan ve firmalar ile tüketicilerin sık ziyaret ederek, alışveriş yaptıkları sanal pazar yerleriyle ilgili rehberlerimize ulaşabilirsiniz.

GittiGidiyor (GittiGidiyor mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

Hepsiburada (Hepsiburada mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

n11 (n11 mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

Trendyol (Trendyol mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

Alibaba (Alibaba mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

Amazon (Amazon mağaza açma rehberi)’ni okumak için tıklayın

eBay (ebay'de satış yapmak rehberi)’ni okumak için tıklayın

Neden n11pro'da Mağaza Açmalıyım? (Bölüm 2)

n11pro mağazası açmak, B2B yapan ve internet üzerinden yeni müşterilere ulaşmak isteyen firmalar için önemli bir satış kanalı olacaktır. Bunun yanı sıra bu platform üzerinde mağaza açmadan satış yapamamaktasınız. n11pro mağazası açmak hem bazı avantaj hem de dezavantajları beraberinde getirmektedir.

n11pro Mağazası Avantajları

n11pro mağazası açtığınızda bu platformun sağladığı bazı avantajlarınız olacaktır. Bu avantajları da şöyle sıralayabiliriz:

  • Yeni müşteri Kitlelerine Ulaşırsınız: B2B’de yeni müşteriler bulmak zor olabilmektedir. Bu platformda yer aldığınızda daha önce hedeflemediğiniz ya da ulaşamadığınız kitlelere ulaşırsınız.
  • İnternet Üzerinden Satış Yapabilirsiniz: İnternet üzerinde herhangi bir satış işlemi yapmayan B2B firmaları burada bir mağaza açarak online satışlara başlayabilir.
  • Sıfırdan Bir Kitle Yaratmak Zorunda Kalmazsınız: Sanal pazar yerlerinin kendi müşteri kitleleri bulunur. Bu sayedede sıfırdan bir kitle yaratmak zorunda kalmadan, ürünlerinizi alıcılarla buluşturabilirsiniz.
  • Rakipleri İnceleyebilirsiniz: Bu platformda birçok firma kendi ürünlerini listelediği için sektörel rekabeti görmek ve fiyat karşılaştırmaları yapmak için rakipleriniz yaptıkları işleri de inceleyebilir ve kendi stratejilerinizi geliştirirken bu verilerden yararlanabilirsiniz.

Saydığımız bu avantajları, n11pro mağaza açmanın e-ticaret altyapı seçiminde aldığınızda doğru kararla birleştirerek hatırı sayılır başarılara imza atabilirsiniz. Bu noktada IdeaSoft’un sunduğu e-ticaret paketlerinden yararlanarak tüm süreci çok daha basit ve etkili hâle getirebilirsiniz.

n11pro Mağazası Dezavantajları

Faaliyetlerinize başlamadan önce n11pro mağaza açmanın dezavantajları hakkında bilgi edinmeniz faydalı olur. Söz konusu sistem, şirketlere birçok avantaj sunmakla birlikte eksi yönlere de sahiptir. Bu dezavantajlar aşağıdaki gibi özetlenebilir.

  • Yüksek Rekabet: Pazar yeri platformlarında rekabet gücü elde etmek zordur. Burada diğer firmalar arasından sıyrılmak için ciddi çaba göstermeniz gerekir.

  • Komisyon Oranları: Satılan ürün adedine ve hangi ürün kategorisinde satış yapıldığına göre, bu satışlardan belli bir komisyon ücreti kesilmektedir. Bu komisyon kesintileri de karlılığınızı düşürebilir.
  • Uymanız Gereken Kurallar Bulunur: Bu tür platformlarda mağaza sahiplerinin uyması gereken bazı kurallar bulunur. Bu kurallara uyulmaması, mağazanın kapatılmasına neden olabilir.
  • Kendi Markanızı Yaratamazsınız: Sanal pazar yerlerinde mağaza açtığınızda, kendi markanızı tanıtma şansınız biraz zordur. Yukarıda da bahsettiğimiz gibi burada rekabet yüksek olduğu için marka olarak öne çıkmak zor olur. Bunun yanı sıra alıcılar fiyat odaklı alımlar yapacakları için mağaza isminden önce fiyata bakacaklardır.

n11pro’da birçok pazar yeri platformunda geçerli olan dezavantajlar bulunur. Dikkatli davranarak ve iyi bir yol izleyerek bunları avantaja çevirmek mümkündür. Örneğin, rekabet konusunda iyi bir plan oluşturarak rakiplerinizin önüne geçebilir, ürün ve hizmetlerinizin dikkat çekmesini sağlayabilirsiniz.

n11pro Mağaza Açma Süreci Nasıldır? (Bölüm 3)

n11pro mağaza açma işlemi oldukça kolaydır. Üyelik için n11 ana sayfasına girerek en altta yer alan “Ücretsiz mağaza aç” butonuna tıklamanız gerekir. Buradaki formu doldurduktan sonra aşağıdaki n11pro mağaza açma rehberinde yer alan yönergeleri takip ederek faaliyetlerinize başlayabilirsiniz.

n11pro Mağaza Nasıl Açılır?

n11pro mağaza açma sürecinde öncelikle bu platforma kayıt olmanız gerekiyor. Mağaza kayıt başvurunuzu yaptıktan ve onaylanmasının ardından mağazanız üzerinden satışa başlayabiliyorsunuz.

n11pro mağazası açmak için şirket olmanız gerekmektedir. Şirket ünvanına sahip olmayan kişiler burada satış yapmamaktadır. Eğer bir şirket sahibiyseniz n11pro mağazası açabilirsiniz. “Üyelik Formu”nu doldurduktan sonra mağazanız onay sürecine girmektedir. Bu onay sürecini, formda paylaştığınız iletişim bilgileri üzerinden takip edebilirsiniz.

n11pro Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?

n11pro mağaza açma sürecinde bazı belgeler talep edilir. Söz konusu platformda kurumsal kimlik üzerinden faaliyet göstereceğiniz için şirketinize ait dokümanlar gerekir. Bu noktada da mağaza açmak için gerekli olan belgeler şunlardır.

Limited, Anonim, Adi ortaklıklar vb. için:

  • Güncel faaliyet belgesi (Son 6 ay)
  • Vergi Levhası
  • Şirket kuruluş ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Ortaklık sözleşmesi (Adi ortaklık olması durumunda)
  • Çalışma mali şart ve prensipleri (Komisyon anlaşması)
  • Satıcı ilan ve işlem sözleşmesi (n11.com Sözleşmesi)

Şahıs firmaları için:

  • Güncel faaliyet belgesi (Son 6 ay)
  • Vergi Levhası
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Çalışma mali şart ve prensipleri (Komisyon anlaşması)
  • Satıcı ilan ve işlem sözleşmesi (n11.com Sözleşmesi)

Ticari faaliyetlerinize yeni başlıyorsanız şahıs firması kurmak iyi bir fikir olabilir. Bu tür şirketlerde ofis tutma ve sermaye bildirme zorunluluğu olmadan kuruluş gerçekleştirmek mümkündür. N11Pro için iyi bir iş fikriniz varsa, düşük maliyetlerle bir şahıs işletmesi oluşturabilir ve faaliyetlerinize başlayabilirsiniz.

n11pro Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?

Üyelik formunu tamamladıktan ve gerekli evrakları doğru bir şekilde teslim ettikten sonra, mağazanız onay sürecine girmektedir. Bu noktada mağazanın onaylanma süreci değişiklik gösterebiliyor. Dolayısıyla “n11pro mağaza ne kadar sürede açılır?” soruna net bir yanıt vermek zordur. Formda paylaştığınız iletişim bilgileri üzerinden mağazanızın onay durumunu takip edebilirsiniz.

n11pro'da Mağaza Açmadan Satış Yapılır mı?

n11pro’da mağaza açmadan satış yapamamaktasınız. Özellikle B2B platformu olduğu için kullanıcıların satış yapmak için bir mağaza açmaları gerekmektedir.

n11pro Mağazası Açmak İçin Gerekli Şartlar Nelerdir?

n11pro B2B hizmet veren şirketler için faaliyet gösteren bir sistemdir. Sistem üzerinde mağaza açmak için diğer işletmelere hizmet veren bir iş tanımınızın olması gerekir. Başvurunuzun kabul edilmesi için kuruluş aşamasında doğru NACE kodunu almanız tavsiye edilir. Hâlihazırda bir şirketiniz varsa firma faaliyet tanımını genişleterek n11pro’da mağaza açabilirsiniz.

n11pro Komisyon Oranları (Bölüm 4)

n11pro komisyon oranları ürün ana kategorilerine ve alt kategorilerine göre değişiklik göstermektedir. Mağaza açma sürecinde anlaşmalarınızı yaparken, komisyon oranlarıyla ilgili detaylı belgeler sizlerle paylaşılmaktadır.

Genel olarak baktığımızda ise cep telefonu, bilgisayar ve tablet gibi elektronik ürünlerde komisyon oranları yüzde 5 ile 10 arasında değişiklik gösterirken, giyim kuşam ve ayakkabılarda bu oran yüzde 12 ile 17 civarında olabiliyor.

n11pro Komisyon Oranları Nelere Göre Değişkenlik Göstermektedir?

Uygun komisyonlarla satış yapma olanağı, n11pro mağaza açmanın avantajları arasındadır. Söz konusu oranlar ürün kategorilerine göre değişiklik gösterir. Örneğin; ayakkabı kategorisindeki ürünlerle teknolojik cihazlar için gereken oranlar farklı olabilir. Komisyon miktarlarıyla ilgili bilgilendirme mağaza oluşturma süreçlerinde detaylı olarak yapılır.

n11pro Mağaza Vergi Süreci ve Faturalandırma Süreci Nasıldır? (Bölüm 5)

n11pro mağaza faaliyetleri vergi ve fatura mükellefiyetine tabidir. Yani bu platform üzerinden yaptığınız satışlar için fatura kesmeniz gerekir. Düzenlediğiniz faturada ürün tutarı, miktarı, vergileri gibi hususlar detaylı bir biçimde yer almalıdır. Bir muhasebeci veya mali müşavir ile anlaşarak söz konusu süreçler hakkında yardım alabilirsiniz.

n11pro Mağaza Vergi Süreci

n11pro’da satış yaptığınızda TC vergi sistemine ve uygulamalarına göre vergi mükellefi olma yükümlülüğünüz doğacaktır. Bir şirket olarak burada satış yaptığınız için, sattığınız ürünlerin faturalarını kesmeniz ve sonrasında da bu faturalar üzerinden çıkacak vergilerinizi ödemeniz gerekir. Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan ya da www.egirisimci.gov.tr adresinden bu konuyla ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

n11pro Mağaza Faturalandırma

Yaptığınız satışlar sonrasında satılan ürünle ilgili faturalarınızı kesmeniz ve tüketicilere göndermekle yükümlüsünüz. Burada yaptığınız satışlarda faturasız satışlar yapmanız mümkün değildir.

n11pro Mağazasında Vergi veya Faturalandırma İndirimi Olan Durumlar Var mıdır?

Nisan 2021 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan genelgeye göre, e-ticaret faaliyetinde bulunup belli bir miktarın altında kâr elde eden şirketlere vergi muafiyeti uygulanır. Söz konusu olanaktan yararlanmak için evden satış yapmak gerekir. n11pro mağaza açarken sisteme “Esnaf Vergi Muafiyet Belgesi”ni yükleyerek bu imkândan faydalanabilirsiniz. Söz konusu belgeyi, şirketinizin bağlı bulunduğu vergi dairesinden edinebilirsiniz.

n11pro Mağaza Yönetimi Yapılırken Kullanılacak Araçlar Nelerdir? (Bölüm 6)

Satış faaliyetlerinizi sorunsuz bir biçimde gerçekleştirmek için n11Pro mağaza e-ticaret altyapı seçimi konusunda doğru tercihi yapmanız gerekir. n11, B2B satış yapmayı planlayan şirketlere kullanıcı dostu bir arayüz sunar. Bu sistem üzerinden ürün satışı yapmak oldukça kolaydır. Ürünlerinizi sisteme hızlı bir biçimde yüklemek isterseniz IdeaSoft’un altyapı paketlerinden yararlanabilirsiniz. Söz konusu ürünlerden yararlanarak entegrasyonu hızlı bir biçimde gerçekleştirebilir ve satışlarınıza başlayabilirsiniz.

Dijital Pazarlama ve SEO

n11pro mağaza yönetimi yaparken dijital pazarlama ve SEO çalışmaları yapmanız, mağazanızı ve ürünlerinizi daha iyi tanıtmanızı sağlarken, yeni kitlelere ulaşmanızı ve karlılığınızı da artırmanızı kolaylaştırır. Aşağıda yararlanabileceğiniz yöntemlerle ilgili özet bilgileri de paylaşıyoruz.

İlgili rehber: Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz reklam türleri

İlgili rehber: Dijital pazarlama stratejisi nasıl oluşturulur?

SEO stratejileri: n11pro mağazası açmak tek başına satışlarınızı yapmanız için yeterli değil. Alıcıların ürünlerinizi bulabilmeleri, ürünlerinizin doğru bir şekilde indekslenmesi ve arama sorgularında çıkması gerekir. Bunun için de site içi SEO çalışmaları yapmanız gerekiyor.

Mağaza sayfanızın açıklama bölümünde yaptığınız işleri ve hizmetleri belirtirken markanız ya da sektörünüzle ilgili anahtar kelimeleri kullanmanız gerekir. Buna ek olarak ürün sayfalarınızda, ürün başlığı ve açıklamalarını detaylı oluşturmanız, bu açıklamalarda anahtar kelimelerinizi kullanarak, bu sayfaları arama sorgularına hazır hale getirmeniz gerekir.

Ek olarak, ürünlerinizle ilgili uzun açıklamalar yazmak, kaliteli fotoğraflar kullanmak ve açıklama bölümlerinde videolar paylaşmak da sayfayı içerik olarak değerlendireceği için arama sorgularında öne çıkmanıza yardımcı olur.

İlgili rehber: SEO Analizi | SEO Stratejisi Oluşturma

Sosyal medya pazarlama: Dijital pazarlama çalışmalarında yapabileceğiniz çalışmalardan biri de sosyal medya pazarlamadır. B2B özelinde iş yapan firmaların en sık kullandığı sosyal ağ Linkedin olmakta. Linkedin’in reklam modellerinden yararlanarak, markanızı ve ürünlerinizi sizinle ilgili olabilecek hedef kitlelere ulaştırabilirsiniz. Bununla beraber n11pro mağazanızın satış linklerini paylaşarak, alıcıları da bu sayfalara yönlendirebilirsiniz.

İlgili rehber: Yeni başlayanlar için sosyal medya strateji ipuçları

Adwords reklam kampanyaları: Mağaza sayfanızdaki ürünleri öne çıkartmak ve Google üzerinden bu sayfalara trafik çekmek için Adwords reklam kampanyalarından da yararlanabilirsiniz. Ürünlerle ilgili kampanyalar oluşturabilir, ilgili anahtar kelime seçimleri ile bu sayfalar üzerinde satışlar gerçekleştirebilirsiniz.

İlgili rehber: Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar

IdeaSoft API ile n11 Pro Entegrasyonu

IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketlerini kullanan müşterilerimiz ekstra bir modül satın alarak kendi e-ticaret sitelerini n11pro ile çok kolay ve hızlı bir şekilde entegre edebilmekteler. Bu entegrasyon özelliği sayesinde, mevcut e-ticaret siteniz üzerindeki ürünleri, tek tek n11pro’daki mağazanıza girmek yerine, tüm ürünlerinizi bu API entegrasyonu ile n11pro mağazanıza taşıyabilirsiniz.

Tüm ürünlerinizi taşımak istemediğiniz durumlarda, hangi ürünleri taşımak istediğinizi seçerek, n11pro entegrasyonunu kolay ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

n11pro Mağaza için E Ticaret Altyapı Seçimi (Bölüm 7)

n11pro mağaza açmak, tek başına internet sektöründe başarılı olmanızı başarılı olmanızı sağlamayacaktır. Bir marka oluşturmak, müşteri kitleleri yaratmak, kendi fiyat stratejilerinizi geliştirirken, yaptığınız işlerdeki tüm kontrolü sağlamak için kendi e-ticaret sitenizin de olması gerekir. B2B satışlarında özellikle bayilere sahip olmak, bayiler için ekstra fırsat ve ödeme seçenekleri sunarken, geçmiş alışverişlerin kaydını tutarak, işlemleri hızlandırmak ve bayilerin işini kolaylaştırmak için size ait bir e-ticaret sitenizin olması önemlidir. Bu noktada da sanal pazar yerleri sizin için ek bir satış kanalı olarak düşünülmelidir.

E-ticaret sitesi kurmak size birçok konuda avantaj sağlayacaktır. Tabii ki bu noktada da bir e-ticaret sitesi kurma konusunda bilginiz olması gerekiyor. Eğer bilginiz yoksa ya da bu işe ayıracak bir iş gücünüz bulunmuyorsa e-ticaret altyapı paketleri online satışta ihtiyacınız olan tüm çözümleri size sunar. Sitenin arka plandaki teknik işlerine odaklanmadan sadece sitenizi yönetmek, ürün ve siparişi takibi yapmak gibi işinizle ilgili kısımlara yönelmiş olursunuz.

E-ticaret altyapı paketi seçerken de özellikle dikkat etmeniz gereken unsurlar bulunuyor. Her e-ticaret paketi aynı olmadığı gibi bu paketleri sağalan firmaların sunduğu hizmetler de aynı değildir. Bu nedenle de seçtiğiniz paketin tüm ihtiyaçlarınızı karşıladığından emin olmanız gerekir. Aşağıda da bir e-ticaret altyapı paketi seçerken dikkat etmeniz gereken önemli konuların üzerinde duruyoruz.

Müşteri Destek Hizmetleri

Seçtiğiniz e-ticaret altyapı sağlayıcısının, her konuda size destek olabilmesi ve hızlı bir şekilde bu desteği de sağlaması gerekir. Sitenizle ilgili sorunların yanı sıra e-ticarette iş yapma sürecinde de size bilgi ve eğitim sağlayarak, işinizi daha iyi yapmanızı sağlayan bir partner olması gerekir. Bu noktada da müşteri destek hizmetleri dikkat etmeniz gereken unsurların başında geliyor.

SEO Araçları ve Arama Motorlarına Uyumluluk

E-ticaret sitenizin arama motorlarına uyumlu olması çok önemlidir. Organik olarak trafik çekmek ve arama sorgularında sayfalarınızın kullanıcıların karşılarına çıkması gerekir. Seçtiğiniz altyapı paketinin bu özellikleri sağlaması gerekir. Bunun yanı sıra özel SEO araçları ile bu çalışmaların analizlerinin yapılması ve stratejilerinizi geliştirmede yardımcı olmasını sağlayan hizmetleri de tercih etmeniz, işinizi daha iyi bir şekilde geliştirmenizi sağlayacaktır.

Ürün ve Kategori Yönetimi

B2B firmaları için ürün ile kategori yönetimi önemli konular arasındadır. Yüksek adetli satışların yapılması ve birçok farklı kategorinin olması da bu konunun iyi yönetilmesini sağlar. Seçtiğiniz e-ticaret altyapı paketinin size bu özellikleri sağladığından emin olmanız gerekir.

Alternatif Ödeme Sistemleri

B2B satışlarında firmalar birden fazla ödeme seçeneği kullanmak zorunda kalabilirler. İşlem hacminin yüksek olması alternatif ödeme sistemlerine olan ihtiyacı artırır. Seçtiğiniz altyapı paketinin size bu alternatif ödeme sistemlerini de sunuyor olması gerekir.

Raporlama Özellikleri

E-ticaret sitesi üzerinde yapılan tüm çalışma ve işlemlerin sonuçları raporlanarak analiz edilebilir. Dijital platformlardaki çalışmaların en iyi tarafı kolay raporlanabiliyor olması. Tabii ki bu verilerin kolay raporlanabilmesi için de seçtiğiniz e-ticaret altyapısının bu özellikleri size sunması gerekir. Altyapı seçiminizi yaparken, bu paketlerin size ne tür raporlama seçenekleri sunduğunu da öğrenmelisiniz.

Sanal Pazar Yerleri ile Entegrasyon

E-ticaret sitenizdeki ürünleri dilediğiniz zaman sanal pazar yerlerindeki mağazalarınıza aktarmak istediğinizde altyapınızın da bu entegrasyona hazırlıklı olması gerekir. Tek tek ürün aktarımları yapmaktansa mağazanızda istediğiniz ürünleri API entegrasyonları ile aktarmanız, daha hızlı bir şekilde işinizi yapmanızı sağlar. Seçtiğiniz paketlerde sanal pazar yeri entegrasyonlarının da mevcut olduğunu kontrol etmelisiniz.

Kargo Yönetimi ve Seçenekleri

Hizmet sağlayıcınızın hangi kargo firmalarıyla anlaşmalı olduğunu ve size kargo gönderim süreçlerinde ne gibi fırsatlar sağladığını da öğrenmeniz gerekir. E-ticarette kargo süreçleri hem masraflıdır hem de iyi yönetilmediğinde ekstra masrafların çıkmasına neden olabilir. Bu sebeple de altyapı sağlayıcınızın kargo yönetimi ve alternatifleri konusunda size neler sunduğunu da araştırmanız önemlidir.

Sosyal Medya Uyumluluğu

Sosyal medya pazarlama e-ticaret firmanızın tanıtımını yapmak için etkili mecralar arasında yer aldığı için e-ticaret sitenizde de sosyal medya entegrasyonlarını yaparak, bu mecralarda trafik çekmeniz veya sosyal hesaplarınıza takipçi kazandırmanız önemlidir. Bunun yanı sıra sosyal medya entegrasyonlarıyla sosyal ağlar üzerinde de satış da yapabileceğiniz için seçtiğiniz altyapı paketinin size bunları sağlaması gerekir.

E-Posta ve Blog Yönetimi

E-posta aboneleri kazanmak ve sonrasında da bu abonelere e-posta pazarlama ile satışlar yapmak da e-ticarette satışlarınızı artırmanız için yararlanabileceğiniz yöntemlerden biri. Tabii ki bunları yapabilmek için de altyapı paketinizin e-posta yönetim araçlarına sahip olması gerekir.

Bunun yanı sıra blog içerikleri üreterek, hem kullanıcıları bilgilendirmek, hem sitenizi güncel tutmak hem de organik ya da sosyal yönlendirme trafiği çekmek için de blog yönetimi araçlarınızın olması gerekir. Bu araçların olmaması durumunda içerik pazarlama çalışmalar yapmanız bir hayli zorlaşır.

Neden IdeaSoft'u Tercih Etmeliyim? (Bölüm 8)

Sayısı her geçen gün artan 12.000’den fazla mutlu müşteriye hizmet veren ve Türkiye pazarının liderliğini üstlenmiş olan IdeaSoft e-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modüllerine sahip olabilirsiniz.

12.000+ Mutlu Müşteriyle Pazar Liderliği

Sayısı her geçen gün artan ve şu an 12.000’den fazla mutlu müşteri bulunan IdeaSoft e-ticaret paketlerini seçtiğinizde Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO analizi ve SEO analiz Modülü’nden yararlanırken, sadece IdeaSoft’a özel anında Sanal POS, Abonelik modülü, indirimli kargo anlaşmaları gibi avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Bunlara ek olarak ürün / kategori / marka yönetimi, iyzico, iPara, hepsipay, PayU, ParamPOS gibi online ödeme sistem sağlayıcılarının sistemlerini kullanma, online fatura yönetimi, Facebook ve Instagram’da mağaza açma modülleri de akıllı e-ticaret altyapı paketlerimizde yer almakta.

IdeaSoft’un müşterileri arasında Bosch, Siemens, Acıbadem, Doğuş, Bellona, Koleksiyon, Dagi, Ttec, Eti, Türk Kızılayı, Ofçay, CanBeb, Puma Tesbihane gibi Türkiye’de kendi sektörünün öncüsü olan firmalar da yer almakta.

Nereden Nasıl Başlanmalı? (Bölüm 9)

İşinizi internete taşımak, kendi şirketinizi kurarak internet üzerinden satışlara başlamak ya da online pazar yerlerinde bir mağaza açarak kendi ürünlerinizi satmak istiyorsanız IdeaSoft e-ticaret altyapı paketleri ile ihtiyacınıza uygun bir paket seçebilir, internet mağazanızı hızlı ve kolay bir şekilde kurabilirsiniz.,

Fiziki mağazanızı internete taşımak ya da sıfırdan bir e-ticaret site kurarak kendi işinizin sahibi olmak istiyorsanız IdeaSoft akıllı e-ticaret altyapı paketlerini inceleyebilir farklı çözümlerimiz arasından ihtiyacınıza uygun bir paket seçerek, hızlı ve kolay bir şekilde online mağazanızı açabilirsiniz.

Başlamadan Önce Bilinmesi Gerekenler Nelerdir?

n11pro mağaza açma işlemini yaparken sitede yer alan satıcı ilan sözleşmesini incelemek faydalı olur. Pazar yeri faaliyetlerine ilişkin koşullar bu sözleşmede yer alır. Söz konusu koşullar uyarınca, n11’de satış yapan şirketler ürünlerin niteliğinden ve tüketici memnuniyetinden sorumludur. Mağazalar, yalnızca n11 tarafından uygun olarak görülen ürünleri satabilir. Kayıt olmadan önce “Satılmaya uygun olmayan ürünler” listesini incelemeniz bu açıdan faydalı olur.

ideasoft monogram
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.
Savaş

Popüler Videolar