Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

2 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan

Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar.

E-ticaretin büyümesi ile gün geçtikçe artan rekabete hediyelik eşya siteleri de çok rahat katılabiliyor. Babalar Günü, Anneler Günü ve Sevgililer Günü gibi özel günler de hediyelik eşya satan siteler için avantaj sağlıyor.

Görselliğe ve Ürün Açıklamalarına Dikkat Edin

Hediyelik eşya satın almak isteyen kullanıcıların alım kararı, beyaz eşya, elektronik ürünler gibi geniş zamanda olmadığı için ürünlerinizi ziyaretçileri tatmin edecek en iyi şekilde sunmalısınız. Örneğin, sunacağınız ürünün görsel kalitesi yüksek ve bir kaç açıdan çekilmiş fotoğrafı bulunmalıdır.

Ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürmek için izlenmesi gereken en kolay ve önemli yollardan biri ürün açıklamaları bölümüdür. Bu bölüm ayrıca organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanıza katkı sağlar. Rakiplerinizden daha akılda kalıcı ve net açıklamalar yapmanız sizi bir adım öne taşıyacaktır.

Mutlaka Sosyal Medya Kullanın

İnternet çağında olduğumuzu varsayarsak; okulda, evde, yolda kısacası hayatımızın her yerinde sosyal medyayı kullanıyoruz. Her sosyal medya kanalının kendine has tarzı var ve bu alanda aktif olmak, yenilikleri takip etmek satışlara fayda sağlamaktadır. Facebook, Instagram ve Twitter gibi mecralara çekilişler düzenlemek, kampanyalarınızı duyurmak e-ticaret sitenize müşteri çekmenizi sağlayacaktır.

Sosyal medyayı aktif olarak kullanırken, paylaştığınız züccaciye hediyelik eşya ürünlerinin ilgi çekici olması önemli bir rol üstleniyor. Ürünleriniz ne kadar dikkat çekici olursa ziyaretçi sayınız o derece artacaktır. Sanal mağazanızın sosyal medyada reklam potansiyeli ve kurumsal imajının olması müşterilerinizin güven duygusu için önemlidir.

Reklam Vermeyi İhmal Etmeyin

Sanal mağazanızı açtıktan sonra satış yapabilmeniz için ürünlerinizin tüketicilere tanıtılması gerekir. Eğer reklam yapılmazsa sipariş alınamaz, dolayısıyla e-ticaret siteniz açıldığıyla kalır. Bu konuda rekabet artışı olduğu için e-ticaret sitenizi yalnızca SEO ile tanıtmanız yeterli kalmayacaktır.

Belirli bir bütçe ayarlayıp Google Adwords, Facebook Reklamları, Bing, Yandex gibi reklam kanallarından faydalanabilirsiniz. Hediyelik eşya satın almak isteyen tüketicilere reklamlar sayesinde hem kendinizi tanıtır hem de ilgi çekici şekilde sunulmuş ürünlerinizle alışverişe teşvik edersiniz. Reklamlarla hedeflediğiniz kitleye özel günlerde iyi pazarlama ile ulaşılır olabilir, karınızı arttırabilirsiniz.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Yeni bir iş kurmak isteyenlere öneriler
Yaşanan ekonomik sıkıntılar, ek iş olarak iş kurmak isteyenler veya maaşlı çalışmak istemeyen bireyler kendi işini kurma yolunu seçiyor. Günümüzde girişimcilerin sayısının artması, teknoloji ve interneti iyi kullanmanın...
3 Ağustos 2016
Savaş Çetinkaya
Markaların bilmesi gereken Instagram istatistikleri | 2019
Instagram istatistik verilerini incelemek, bu mecra üzerinde yaptığınız pazarlama çalışmalarını geliştirmenizi sağlayacaktır. Kullanıcıların davranışlarını anlamak ve gönderi etkileşimlerinin nasıl etkilendiğini görmek...
9 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Gerilla pazarlama nedir, avantajları nelerdir? (Gerilla pazarlama örnekleri)
Son yıllarda özellikle birçok firmanın başvurduğu; markaya dikkat çekerek, marka bilinirliğini artırmak için yapılan gerilla pazarlama çalışmaları, hiç beklenmedik bir anda tüketicilerin karşısına çıkması ve yaratıcı...
7 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Blog resmi seçerken kullanabileceğiniz ipuçları
Blog resmi, içerik pazarlama çalışmalarınızda kullanıcıların ilgi ve dikkatini çekmek için önemli olduğu gibi geri dönüşümlerinize de etki eder. Kullanıcıların ilgisini çekebilmek için de blog resmi seçiminde bazı...
17 Ocak 2020
Sinan Oypan
Facebook reklam performansını ölçmek için 6 yol
Facebook reklam performansını ölçmek, yatırım getirinizi ve reklamlarınızdan nasıl bir geri dönüş aldığınızı analiz etmek için oldukça gerekli çalışmalardan biri. Reklamların performansını belirleyen farklı kriterler...
22 Kasım 2019
Sinan Oypan
Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm
Sosyal kanıt, tüketicilerin satın alma kararlarını ve davranışlarını derinden etkileyen bir unsurdur ve e-ticarette de önemli bir yere sahiptir. Büyük toplulukların davranışlar, gruba dahil olmayan kişilerin de durumlara bakış...
4 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticaretteki ilk satışlarınızı yapmak için yararlanabileceğiniz ipuçları
Bir e-ticaret sitesi kurmak ve ürünlerinizi sergilemek oldukça kolay bir işlem; ancak satış yapmaya başlamak ve markanızı duyurmak ne yazık ki o kadar kolay değil. İlk satışları yapmak ilk etapta zor bir süreçtir ve bunun için...
4 Ocak 2018
Sinan Oypan
İnternetten satış vergilendirme ile ilgili bilmeniz gerekenler
İnternetten satış vergilendirme, girişimcileri ve kendi online mağazsını açarak satış yapmak isteyenleri ciddi şekilde etkilemekte. Vergi sürecine hakim olmanız ve hangi vergilerden sorumlu olduğunuzu bilmeniz; aynı zamanda da...
31 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Kullanıcıların sizin için içerik oluşturmalarını nasıl sağlayabilirsiniz? - 1. Bölüm
Sosyal kanıt konusunda markalara yardımcı olan pazarlama araçlarından biri de kullanıcıların markalar için hazırladıkları içeriklerdir. İngilizcesiyle “User Generated Content” (UGC) markayla, markanın takipçileri arasında bir...
18 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticaret yapmak isteyen işletmelerin yaşadığı korkular
E-ticaret yapmak günümüzde en çok tercih edilen iş modellerinden biri haline geldi. Yaşanan hızlı dijitalleşme, olağanüstü durumlar, küresel krizler dijital araçların kullanımını yoğunlaştırırken, iş dünyası da işini...
16 Temmuz 2020
Gökçe Beyazaslan
Tüketici davranışları nelerdir? Etkileyen faktörler nedir?
Tüketici davranışları, e-ticaret şirketlerinin özellikle üzerinde durmaları, analiz ederek öğrenmeleri gereken konulardan biri. Tüketicilerin, satın alma ve bir ürüne ilgi duyma sürecini en iyi şekilde anlamak, pazarlama ve satış...
3 Ocak 2020
Sinan Oypan
Yan marka için yeni bir web sitesi açmak gerekli mi?
Ana e-ticaret şirketinizin yanı sıra, farklı ürün satışları yapmak ya da pazarda farklı bir rakip firma algısı yaratmak için yan marka kurabilirsiniz. Tabii ki yan marka kurduğunuzda, akla gelen sorulardan biri bu marka için yeni...
24 Mart 2019
Sinan Oypan