Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

2 Ağustos 2017
IdeaSoft
Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar.

E-ticaretin büyümesi ile gün geçtikçe artan rekabete hediyelik eşya siteleri de çok rahat katılabiliyor. Babalar Günü, Anneler Günü ve Sevgililer Günü gibi özel günler de hediyelik eşya satan siteler için avantaj sağlıyor.

Görselliğe ve Ürün Açıklamalarına Dikkat Edin

Hediyelik eşya satın almak isteyen kullanıcıların alım kararı, beyaz eşya, elektronik ürünler gibi geniş zamanda olmadığı için ürünlerinizi ziyaretçileri tatmin edecek en iyi şekilde sunmalısınız. Örneğin, sunacağınız ürünün görsel kalitesi yüksek ve bir kaç açıdan çekilmiş fotoğrafı bulunmalıdır.

Ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürmek için izlenmesi gereken en kolay ve önemli yollardan biri ürün açıklamaları bölümüdür. Bu bölüm ayrıca organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanıza katkı sağlar. Rakiplerinizden daha akılda kalıcı ve net açıklamalar yapmanız sizi bir adım öne taşıyacaktır.

Mutlaka Sosyal Medya Kullanın

İnternet çağında olduğumuzu varsayarsak; okulda, evde, yolda kısacası hayatımızın her yerinde sosyal medyayı kullanıyoruz. Her sosyal medya kanalının kendine has tarzı var ve bu alanda aktif olmak, yenilikleri takip etmek satışlara fayda sağlamaktadır. Facebook, Instagram ve Twitter gibi mecralara çekilişler düzenlemek, kampanyalarınızı duyurmak e-ticaret sitenize müşteri çekmenizi sağlayacaktır.

Sosyal medyayı aktif olarak kullanırken, paylaştığınız züccaciye hediyelik eşya ürünlerinin ilgi çekici olması önemli bir rol üstleniyor. Ürünleriniz ne kadar dikkat çekici olursa ziyaretçi sayınız o derece artacaktır. Sanal mağazanızın sosyal medyada reklam potansiyeli ve kurumsal imajının olması müşterilerinizin güven duygusu için önemlidir.

Reklam Vermeyi İhmal Etmeyin

Sanal mağazanızı açtıktan sonra satış yapabilmeniz için ürünlerinizin tüketicilere tanıtılması gerekir. Eğer reklam yapılmazsa sipariş alınamaz, dolayısıyla e-ticaret siteniz açıldığıyla kalır. Bu konuda rekabet artışı olduğu için e-ticaret sitenizi yalnızca SEO ile tanıtmanız yeterli kalmayacaktır.

Belirli bir bütçe ayarlayıp Google Adwords, Facebook Reklamları, Bing, Yandex gibi reklam kanallarından faydalanabilirsiniz. Hediyelik eşya satın almak isteyen tüketicilere reklamlar sayesinde hem kendinizi tanıtır hem de ilgi çekici şekilde sunulmuş ürünlerinizle alışverişe teşvik edersiniz. Reklamlarla hedeflediğiniz kitleye özel günlerde iyi pazarlama ile ulaşılır olabilir, karınızı arttırabilirsiniz.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette SMS pazarlamadan nasıl yararlanabilirsiniz?
E-ticarette SMS pazarlamadan nasıl yararlanabilirsiniz?
SMS kullanımları pazarlama alanında e-posta ve diğer dijital kanallardan daha eskiye dayanıyor. Bu sebeple de hem firmaların hem de kullanıcıların daha alışkın olduğu pazarlama araçlarından biri. Tüketicilere doğrudan telefon...
27 Şubat 2018
Sinan Oypan
Instagram reklamlarınızdan daha iyi performans almanızı sağlayacak ipuçları
Instagram reklamlarınızdan daha iyi performans almanızı sağlayacak ipuçları
Instagram reklam performanslarını artırmak, hem sağlayacağınız etkileşim oranlarını hem de reklamlarınızın yatırım getirilerini artıracaktır. Daha iyi geri dönüşümler sağlamaya başladığınızda, hem müşteri kitlenizi hem...
20 Aralık 2017
Sinan Oypan
İnternetten pahalı ürün satmanızı kolaylaştıracak taktikler
İnternetten pahalı ürün satmanızı kolaylaştıracak taktikler
İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde tüketicileri ikna etmek ve onların sitenize güvenmelerini sağlamanız önemli. Her ne kadar bu konular üzerinde çalışıyor olsanız da ürünlerin fiyatları artıkça tüketicilerin internet...
29 Ağustos 2018
Sinan Oypan
E-ticaret firmanızı rakiplerinizden farklılaştırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret firmanızı rakiplerinizden farklılaştırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sektörünün büyümesiyle beraber, sektördeki rekabette önemli bir şekilde artmaya başladı. Benzer ürün gamlarını satan e-ticaret sitlerinin artmasıyla beraber, firmalar bu rekabetle baş etmekte zorlanabiliyorlar. Aynı...
1 Nisan 2017
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları retargeting reklamları nasıl kullanabilirler?
E-ticaret firmaları retargeting reklamları nasıl kullanabilirler?
Retargeting reklamlar günümüzde dijital pazarlama çalışmalarında sıkça kullanılan reklam yöntemlerinden biri. Birçok e-ticaret firması geri dönüşümlerini artırmak, siteyi terk eden ziyaretçileri siteye çekerek, onları...
12 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Telegram Kullanımının E-ticarete Katkısı Nedir?
Telegram Kullanımının E-ticarete Katkısı Nedir?
WhatsApp’ın son hamlesinden sonra insanların farklı mesajlaşma uygulamalarına yönelmesi gündemde. Özellikle Telegram’ın ciddi bir ivme kazanmasıyla birlikte bu uygulama üzerinden yapılan pazarlama çalışmaları da çeşitlenerek...
12 Şubat 2021
Markethinkers
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına faydaları
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına faydaları
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına ne gibi faydaları vardır, bu faydalar nelerdir gelin hep beraber inceleyeylim. E-ticaret siteniz üzerinde yapabileceğiniz SEO çalışmalarından biri de long tail anahtar kelimeler...
15 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Şirketinizin kredi notunu yükseltmek için yapabileceğiniz çalışmalar
Şirketinizin kredi notunu yükseltmek için yapabileceğiniz çalışmalar
Kredi notu yükseltmek, bankalardan kredi ve kredi kartı alımlarınız sürecindeki etkenlerden biri olduğu için şirketiniz için de önemlidir. Şirketinizin kredi notunu yükseltmeniz, gerekli olan nakit akışını sağlamak ya da işinizi...
30 Mart 2019
Sinan Oypan
Sitenizdeki kullanıcı yorumlarını nasıl artırabilirsiniz ve bu yorumları nasıl yönetmelisiniz?
Sitenizdeki kullanıcı yorumlarını nasıl artırabilirsiniz ve bu yorumları nasıl yönetmelisiniz?
Kullanıcı yorumları e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Müşterilerinizin markanız, ürünleriniz ve hizmetlerinizle ilgili yaptığı yorumlar, sitenizi ziyaret eden diğer kullanıcılar için bir referans olmaktadır. Site...
6 Kasım 2016
Sinan Oypan
Markanız için hangi sosyal ağın daha uygun olduğunu nasıl bulunur?
Markanız için hangi sosyal ağın daha uygun olduğunu nasıl bulunur?
Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken doğru bir mecrada yer almak, hem verdiğiniz emeğin hem de bu işler için ayırdığınız bütçenin karşılığını daha iyi bir şekilde almanızı sağlar. Her firma her mecrada...
19 Ağustos 2016
Sinan Oypan
İndirim yapmadan geri dönüşümlerinizi artırmanızı sağlayacak satış taktikleri
İndirim yapmadan geri dönüşümlerinizi artırmanızı sağlayacak satış taktikleri
E-ticarette rekabetin artmasıyla beraber satış taktikleri kullanarak, indirime bağımlı kalmadan satışlarınızı artırmanız gerekebiliyor. Çünkü sadece indirimlere bağımlı kalmanız yapacağınız satış adetlerini artırmanıza...
8 Şubat 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitesi tasarım ilkeleri nelerdir?
E-ticaret sitesi tasarım ilkeleri nelerdir?
E-ticaret sitesi kurarken tasarım ilkeleri üzerinde durarak, tasarımlarınızı bu ilkelere göre yapmanız, sitenizin kullanıcı deneyimini geliştirir. Tasarım ilkeleri ile ilerlediğinizde, site navigasyonundan, ürün sayfası...
10 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin