Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

2 Ağustos 2017
IdeaSoft
Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar.

E-ticaretin büyümesi ile gün geçtikçe artan rekabete hediyelik eşya siteleri de çok rahat katılabiliyor. Babalar Günü, Anneler Günü ve Sevgililer Günü gibi özel günler de hediyelik eşya satan siteler için avantaj sağlıyor.

Görselliğe ve Ürün Açıklamalarına Dikkat Edin

Hediyelik eşya satın almak isteyen kullanıcıların alım kararı, beyaz eşya, elektronik ürünler gibi geniş zamanda olmadığı için ürünlerinizi ziyaretçileri tatmin edecek en iyi şekilde sunmalısınız. Örneğin, sunacağınız ürünün görsel kalitesi yüksek ve bir kaç açıdan çekilmiş fotoğrafı bulunmalıdır.

Ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürmek için izlenmesi gereken en kolay ve önemli yollardan biri ürün açıklamaları bölümüdür. Bu bölüm ayrıca organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanıza katkı sağlar. Rakiplerinizden daha akılda kalıcı ve net açıklamalar yapmanız sizi bir adım öne taşıyacaktır.

Mutlaka Sosyal Medya Kullanın

İnternet çağında olduğumuzu varsayarsak; okulda, evde, yolda kısacası hayatımızın her yerinde sosyal medyayı kullanıyoruz. Her sosyal medya kanalının kendine has tarzı var ve bu alanda aktif olmak, yenilikleri takip etmek satışlara fayda sağlamaktadır. Facebook, Instagram ve Twitter gibi mecralara çekilişler düzenlemek, kampanyalarınızı duyurmak e-ticaret sitenize müşteri çekmenizi sağlayacaktır.

Sosyal medyayı aktif olarak kullanırken, paylaştığınız züccaciye hediyelik eşya ürünlerinin ilgi çekici olması önemli bir rol üstleniyor. Ürünleriniz ne kadar dikkat çekici olursa ziyaretçi sayınız o derece artacaktır. Sanal mağazanızın sosyal medyada reklam potansiyeli ve kurumsal imajının olması müşterilerinizin güven duygusu için önemlidir.

Reklam Vermeyi İhmal Etmeyin

Sanal mağazanızı açtıktan sonra satış yapabilmeniz için ürünlerinizin tüketicilere tanıtılması gerekir. Eğer reklam yapılmazsa sipariş alınamaz, dolayısıyla e-ticaret siteniz açıldığıyla kalır. Bu konuda rekabet artışı olduğu için e-ticaret sitenizi yalnızca SEO ile tanıtmanız yeterli kalmayacaktır.

Belirli bir bütçe ayarlayıp Google Adwords, Facebook Reklamları, Bing, Yandex gibi reklam kanallarından faydalanabilirsiniz. Hediyelik eşya satın almak isteyen tüketicilere reklamlar sayesinde hem kendinizi tanıtır hem de ilgi çekici şekilde sunulmuş ürünlerinizle alışverişe teşvik edersiniz. Reklamlarla hedeflediğiniz kitleye özel günlerde iyi pazarlama ile ulaşılır olabilir, karınızı arttırabilirsiniz.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Facebook ürün etiketleme nasıl yapılır?
Facebook ürün etiketleme nasıl yapılır?
Facebook ürün etiketleme özelliğiyle, marka sayfalarında kullanılacak yeni bir özelliği daha sayfa yöneticilerine sundu. Bu özellikle beraber, sayfanız üzerinde bir ürün paylaşıyorsanız, bu ürünü etiketleyerek, ürün hakkında...
6 Ocak 2017
Sinan Oypan
Rakiplerinizi incelemek müşteri hizmetlerinizi nasıl geliştirebilir?
Rakiplerinizi incelemek müşteri hizmetlerinizi nasıl geliştirebilir?
E-ticarette rakip analizi yapmak, birçok konuda stratejilerinizi geliştirmek için faydalı bir çalışmadır. Pazarlama, satış ve fiyat politikalarının yanı sıra müşteri hizmetleri konusunda da rakip analizleri yaparak,...
15 Kasım 2017
Sinan Oypan
E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum
E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum
E-ticaret firmalarının korkulu rüyalarından biri olarak sayılabilecek kredi kartı sahteciliği; firmaların özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri. İnternet üzerinden yapılan sahtecilik işlemleri hem firmalara hem de...
27 Aralık 2017
Sinan Oypan
Stok devir hızı nedir, nasıl hesaplanır ve neden önemlidir?
Stok devir hızı nedir, nasıl hesaplanır ve neden önemlidir?
E-ticarette stokların kaç kez yenilendiğini görmek için stok devir hızı, özellikle hesaplanması gereken konulardan biri olarak öne çıkmakta. Stokların yıl içerisindeki yenilenme süresi ve bu stoklar için harcanan miktarın yıl...
14 Ağustos 2019
Sinan Oypan
B2B firmaları için içerik pazarlama trendleri | 2019 (İnfografik)
B2B firmaları için içerik pazarlama trendleri | 2019 (İnfografik)
İçerik pazarlama çalışmaları B2C firmaları için önemli olduğu gibi B2B firmaları için de gereklidir. İçerik pazarlama çalışmaları, organik olarak trafiği artırmanın yanı sıra, farklı hedef kitlelere ulaşmayı sağlarken,...
28 Nisan 2019
Sinan Oypan
Landing page geri dönüşümünü videolarla nasıl artırabilirsiniz?
Landing page geri dönüşümünü videolarla nasıl artırabilirsiniz?
E-ticaret sitelerinde landing page kullanımı, geri dönüşümleri artırma ve tüketicileri belli bir konu, kampanya ya da ürün hakkında bilgilendirmek için önemlidir. Tabii ki kullanıcı alışkanlıklarının değişmesinin yanı sıra...
8 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için PPC ipucu ve taktikleri
E-ticaret firmaları için PPC ipucu ve taktikleri
PPC, dijital pazarlamada reklam harcamalarının nasıl olacağının kontrolünü sağlayan kurallardan biri. Türkçe’ye Tıklama Başına Maliyet olarak çevrilen PPC, özellikle Google Adwords ve sosyal medya reklamlarında kullanılıyor ve...
2 Mart 2018
Sinan Oypan
Video düzenlemeleriniz için kullanabileceğiniz 4 program
Video düzenlemeleriniz için kullanabileceğiniz 4 program
Geçtiğimiz günlerde ürün tanıtım videoları çekimleriniz için kullanabileceğiniz ipuçlarını sizlerle paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan yazı serimize ulaşabilirsiniz. Ürün tanıtım videolarınız için video...
20 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticarette ürün video çekimi neden önemlidir?
E-ticarette ürün video çekimi neden önemlidir?
Ürün video çekimi, son dönemlerde e-ticaret firmalarının pazarlama stratejileri arasında yer almaya başladı ve firmalar tüketicilere daha farklı bir şekilde ulaşmak ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için bu videolara...
20 Şubat 2019
Sinan Oypan
SEO çalışmalarınızda doğru yapmanız gereken 6 bölüm
SEO çalışmalarınızda doğru yapmanız gereken 6 bölüm
SEO çalışmaları doğru yapıldığında iyi sonuçlar vermeye başlar. Yanlış uygulanan çalışmalar zaman ve para kaybına sebep olacağı için doğru stratejileri belirleyerek bu stratejileri zamanında ve uygun bir şekilde uygulamak...
4 Haziran 2018
Sinan Oypan
E-ticaret Sitesi Kurma Rehberi
E-ticaret Sitesi Kurma Rehberi
Günümüzün en çok rağbet gören iş modellerinden biri olan e-ticaret, bir online mağaza kurup internetten satış yapmaktan ibaret değildir. E ticaret sitesi kurmak ve online satış yapmak, her geçen gün büyüyen ve gelişen bir sektöre...
25 Haziran 2021
Markethinkers
SEO uyumlu makale nasıl yazılır?
SEO uyumlu makale nasıl yazılır?
SEO uyumlu makale nasıl yazılır, bir SEO uyumlu makale yayınlarken nelere dikkat etmeliyiz, SEO uyumlu makale örnekleri ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazımızda. SEO uyumlu makale nasıl yazılır? E-ticaret sitenize organik...
18 Haziran 2018
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın