fbpx

Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

2 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan

Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar.

E-ticaretin büyümesi ile gün geçtikçe artan rekabete hediyelik eşya siteleri de çok rahat katılabiliyor. Babalar Günü, Anneler Günü ve Sevgililer Günü gibi özel günler de hediyelik eşya satan siteler için avantaj sağlıyor.

Görselliğe ve Ürün Açıklamalarına Dikkat Edin

Hediyelik eşya satın almak isteyen kullanıcıların alım kararı, beyaz eşya, elektronik ürünler gibi geniş zamanda olmadığı için ürünlerinizi ziyaretçileri tatmin edecek en iyi şekilde sunmalısınız. Örneğin, sunacağınız ürünün görsel kalitesi yüksek ve bir kaç açıdan çekilmiş fotoğrafı bulunmalıdır.

Ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürmek için izlenmesi gereken en kolay ve önemli yollardan biri ürün açıklamaları bölümüdür. Bu bölüm ayrıca organik arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanıza katkı sağlar. Rakiplerinizden daha akılda kalıcı ve net açıklamalar yapmanız sizi bir adım öne taşıyacaktır.

Mutlaka Sosyal Medya Kullanın

İnternet çağında olduğumuzu varsayarsak; okulda, evde, yolda kısacası hayatımızın her yerinde sosyal medyayı kullanıyoruz. Her sosyal medya kanalının kendine has tarzı var ve bu alanda aktif olmak, yenilikleri takip etmek satışlara fayda sağlamaktadır. Facebook, Instagram ve Twitter gibi mecralara çekilişler düzenlemek, kampanyalarınızı duyurmak e-ticaret sitenize müşteri çekmenizi sağlayacaktır.

Sosyal medyayı aktif olarak kullanırken, paylaştığınız züccaciye hediyelik eşya ürünlerinin ilgi çekici olması önemli bir rol üstleniyor. Ürünleriniz ne kadar dikkat çekici olursa ziyaretçi sayınız o derece artacaktır. Sanal mağazanızın sosyal medyada reklam potansiyeli ve kurumsal imajının olması müşterilerinizin güven duygusu için önemlidir.

Reklam Vermeyi İhmal Etmeyin

Sanal mağazanızı açtıktan sonra satış yapabilmeniz için ürünlerinizin tüketicilere tanıtılması gerekir. Eğer reklam yapılmazsa sipariş alınamaz, dolayısıyla e-ticaret siteniz açıldığıyla kalır. Bu konuda rekabet artışı olduğu için e-ticaret sitenizi yalnızca SEO ile tanıtmanız yeterli kalmayacaktır.

Belirli bir bütçe ayarlayıp Google Adwords, Facebook Reklamları, Bing, Yandex gibi reklam kanallarından faydalanabilirsiniz. Hediyelik eşya satın almak isteyen tüketicilere reklamlar sayesinde hem kendinizi tanıtır hem de ilgi çekici şekilde sunulmuş ürünlerinizle alışverişe teşvik edersiniz. Reklamlarla hedeflediğiniz kitleye özel günlerde iyi pazarlama ile ulaşılır olabilir, karınızı arttırabilirsiniz.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Dikey video içeriklere neden önem vermelisiniz? (İnfografik)
Son dönemlerde video içerik çalışmalarında dikey videolar oldukça öne çıkmaya başladı ve bunun da nedeni akıllı telefonlarda tam ekran video izleme sağlayan sosyal ağlar oldu. Birçok kişi için dikey videolar tercih edilmese de...
17 Mart 2019
Sinan Oypan
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret siteniz için belirli bir pazarlama stratejiniz vardır. Bu stratejiyi temel alarak pek çok alt stratejiler oluşturabilirsiniz, oluşturmanız da gerekir. Çünkü trafiğin yüksek olması için e-ticaret sitesinin hareketli olması...
1 Mart 2021
Markethinkers
Hoş geldin e-postası nasıl hazırlanır?
Hoş geldin e-postası internetten satış yapan firmaların, tüketicilerle olan iletişimlerinde iyi bir başlangıç yapmaları için çok önemlidir. İyi bir şekilde hazırlanmış ilk e-postalar iyi bir izlenim bırakacağı gibi,...
16 Eylül 2016
Sinan Oypan
Amazonda Satış Yapmak için Mağaza Açma Rehberi 2021
Amazonda satış yapmak bir diğer deyişle Amazonda mağaza açma ile ilgili tüm gerekli konuları ve merak edilenleri bir rehber olarak bölümler halinde sizler için oluşturmaya çalıştık. Dünyanın en büyük e-ticaret firmalarından...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Youtube kanalı açma e-ticaret firmaları için neden önemli?
Youtube kanalı açma ve video içerikler üretmek, günümüzde tüketicilere ulaşma ve geri dönüşümleri artırmada önemli bir rol oynamakta. Youtube üzerinde aktif olmanız, burada yer alan büyük kitleye yönelik de içerikler...
20 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Kullanıcıların ürettikleri içeriklerle Instagram takipçilerinizi nasıl artırabilirsiniz?
User Generated Content (UGC), yani kullanıcıların ürettikleri içerikler (KÜİ) sosyal mecralarda, özellikle Instagram’da takipçi artırmak için iyi bir yöntem. Takipçilerinizle etkileşime geçmek ve onları da markanızın...
6 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Instagram’ın istatistik özellikleri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Instagram üzerinde yaptığınız tüm çalışmaların sonuçlarını Instagram Analytics aracı üzerinden gözlemleyerek, çalışmalarınızın sonuçları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Bu çalışmaların sonuçlarını...
7 Haziran 2018
Sinan Oypan
Şirketiniz için belirlemeniz gereken sosyal medya hedefleri nelerdir?
Sosyal medya yönetimi ve pazarlama e-ticaret firmaları için bir hayli önemlidir. Marka bilinirliğini artırma, ürün tanıtımları yapmak ve tüketicilerle etkileşim kurabilmek için sosyal ağlar günümüzde sıklıkla ve öncelikle...
19 Şubat 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya için farklı reklam fikirleri
Sosyal medyada farklı reklam fikirleri ile değişik hedef kitlelere ulaşabileceğiniz gibi etkileşim ve erişimlerinizi de artırabilirsiniz. Reklam kampanya fikirleri üzerinde çalışabileceğiniz gibi popüler reklam konuları üzerinde de...
29 Ocak 2020
Sinan Oypan
Yatay ve dikey e-ticaretin farklılıkları nelerdir?
E-ticaret kendi içerisinde farklı modellere ayrılmaktadır. Bu modeller iş yapısına göre ve site üzerinde satılan ürünler olmak üzere farklı şekilde kategorize edilebilir. İş modeli olarak bakıldığında B2B, B2C, C2C en yaygın...
20 Şubat 2018
Sinan Oypan
Sanal mağaza nasıl açılır?
Sanal mağaza, e-ticarete ilk adım olduğu için önemli bir konudur ve sanal mağaza açarken dikkat etmeniz gereken birçok önemli unsur vardır. Sanal mağaza açma süreci öncelikle yapacağınız iş ve niş ile başlar, sonrasında...
21 Şubat 2020
Sinan Oypan
Markanız için dijital ajans seçmeden önce bilmeniz gerekenler
E-ticaret firmanızın internet üzerinde pazarlama çalışmaları için bir dijital pazarlama ajansı ile çalışabilirsiniz. Fakat her ajansın çalışma biçimi ve sunduğu hizmetler farklılık gösterecektir. Bunun yanı sıra sizin de...
21 Ekim 2016
Sinan Oypan