Blog

İnternet sitelerinde yapılan 7 kritik hata

E-ticaret sitenizin olması tek başına yeterli değildir. Sitenizin içindeki öğeler ve sitenizin performansı gibi birçok detayı göz önünde bulundurmak gerekir. İnternet sitelerinde yapılan bazı kritik hatalar, ziyaretçileri siteden kaçırabilir ve site üzerinden alacağınız geri dönüşümlerin düşmesine neden olabilir. İş yerinizi internete taşımayı düşünüyorsanız, e-ticaret altyapı paketlerimiz inceleyerek, ihtiyacınıza yönelik bir çözüm bulabilirsiniz. 15 günlük demo...

B2B e-ticaret satışlarınızı artırmanıza yardımcı olacak 6 ipucu

B2B e-ticaret doğrudan firmalarla ilgili olduğu için B2C’ye kıyasla daha farklı bir yapıdadır. Site trafiği, ziyaretçi sayısı, yapılan işlem sayısı daha azdır; ancak toptan ürün satışı yapıldığı için tek bir siparişte sepet tutarı daha yüksek olmaktadır. bu sebeple de B2B firmalarının hacimleri, kimi zaman B2C’lere kıyasla daha büyük olmaktadır. B2C ile olan farklarından dolayı, B2B...

Ortaklık kurmadan önce dikkat etmeniz gereken 5 önemli detay

Kendi işinizi kurarken ya da bir e-ticaret sitesi açmak istiyorken, bir ya da birden fazla ortakla işe girmek isteyebilirsiniz. Bu hem maddi hem de manevi açıdan üzerinizden birçok yükü kaldırır. Ancak ortaklıkların doğru kurulmaması, yani yanlış kişilerle ortak olunması, omuzlarınıza daha ciddi sorunların yüklenmesine neden olabilir. Şirketlerdeki ortaklıklar kolay gibi görünse de, sizin için doğru...

Facebook’un yeni özelliği ile fotoğraflarınızdaki ürünleri etiketleyebilirsiniz

Facebook, marka sayfalarında kullanılacak yeni bir özelliği sayfa yöneticilerine sundu. Bu özellikle beraber, sayfanız üzerinde bir ürün paylaşıyorsanız, bu ürünü etiketleyerek, ürün hakkında detaylı bilgiler sunabileceksiniz. Bu özellikle beraber, Facebook marka sayfanızda bir ürün fotoğrafı paylaşırken, bu ürünü etiketleyerek, görsel üzerine tıklandığında ürünle ilgili bilgilere ulaşılmasını sağlayabileceksiniz. Bu sayede kullanıcılar, ürün üzerindeki açıklamalara tıkladıklarında, ürünü...

Dergi ve gazete gibi offline mecralardaki reklamlarınızı nasıl ölçümleyebilirsiniz?

Firmalar sadece internet üzerinden reklam vermek zorunda değiller. Basılı ve görsel yayınları kullanarak da reklam çalışmaları yapabilirler. Gazete, dergi, broşür, afiş, bilboard, radyo ve TV reklamları gibi farklı kanallar üzerinden reklam çalışmaları yapmak mümkün. Tabii ki bu mecralarda reklam vermenin dezavantajı, yaptığınız yatırımın size nasıl ve ne kadarlık bir geri dönüş sağladığını yüzde yüz olarak...

Reklam vermeden önce cevaplamanız gereken 5 önemli soru

E-ticaret sitenizin marka bilinirliğini artırmak ve ürünlerinizin tanıtımını yapmak için reklam vermeden önce bazı sorulara yanıt vermeniz gerekiyor. Bunun sebebi ise, reklam vermeden önce hangi hedef kitleye yönelik çalışmalar yapacağınızı, amaçlarınızı ve ne kadar para harcayacağınız gibi soruları yanıtlamak olacaktır. İnternet üzerinden reklam vermek için birçok farklı kanal bulunuyor ve bu platformlar üzerinden kolay bir...

Facebook reklam ve yönetimi için 7 ücretsiz araç

Sosyal medya pazarlamasında Facebook’un, markalar için oldukça büyük bir önemi bulunuyor. Türkiye’de en çok kullanıcının yer aldığı sosyal mecra olması ve reklam modelleri konusundaki seçenekleri ile analitik özellikleri, Facebook’u bu alanda önemli bir mecra haline getiriyor. Bu özellikleri nedeniyle de markalar, bu mecra üzerinde aktif bir şekilde yer alıyorlar. Bu platformdaki çalışmalardan daha fazla verim...

N11 Entegrasyonu | N11'de Mağaza Açmak

N11, Türkiye pazarına Doğuş grubu ile Güney Kore'nin en büyük gruplarından SK Group'un ortaklığında haziran 2012'de girdi. Bu güçlü ortaklıkla birlikte, Doğuş Planet e-ticaret alanındaki yatırımı olarak, binlerce marka ve mağazayı müşteriyle buluşturan pazaryeri platformu “n11.com” hayata geçti. E-ticaret sürecinizi bir bütünleşik pazarlama süreci olarak düşünmek ve kendi e-ticaret sitenizden satış yapmanın yanında pazaryerlerinde de...

Ürünlerinizi sağlam bir şekilde teslim etmenizi sağlayacak paketleme ipuçları

E-ticarette ürün satma süreci, siparişin sağlam bir şekilde tüketiciye ulaşmasının ardından tamamlanır. Ürünün teslimatı sırasında yaşanabilecek sıkıntılar, siparişin hasarlı bir şekilde ulaşması, yanlış ürün gitmesi, ürün paketinin hasarlı gitmesi ya da paketin özensiz hazırlanması, bu süreç sonrasında müşteri memnuniyetini ciddi şekilde etkileyebilir. Müşteri memnuniyetini artırmak ve siparişlerinizin sağlam bir şekilde karşı tarafa ulaşmasını sağlamak için...

Sıkça yapılan video pazarlama hatalarından nasıl kaçınabilirsiniz?

Video içerik üretimi ve video pazarlama çalışmaları ciddi şekilde dijital pazarlama çalışmalarında yer almaya başladı. Birçok firma bu alana yatırım yapıyor ve önümüzdeki yıl da bu yatırımlara devam edecekler. Özellikle 2017’den itibaren, yazılı içerikler yerine video içeriklere yapılan yatırımlar daha da artacak bu nedenle de siz de halen bu çalışmalara başlamadıysanız, 2017 pazarlama stratejinize bu...

15 Gün Ücretsiz Deneyin!

Akıllı E-ticaret Paketleri ile e-ticaret keyfini
15 gün boyunca ücretsiz deneyin!

E-Bültene Kayıt Olun