Blog

Facebook paylaşımlarında etkileşiminizi nasıl artırabilirsiniz?

Facebook, sosyal medya pazarlamasında firmalar için oldukça önemli bir rol oynuyor. Hem kullanıcı sayısının çok fazla olması hem de gelişmiş reklam modelleri ve içerik yönetimi özellikleri nedeniyle öne çıkıyor. Reklam içeriklerinin yanı sıra organik olarak da trafik ve etkileşim sağlaması nedeniyle de Facebook, e-ticaret firmalarının çoğunlukla kullandığı sosyal mecra oluyor. Facebook, dünya genelinde de en...

Sosyal medya paylaşımı için alternatif içerik fikirleri

Sosyal medya paylaşımları, e-ticaret firmaları için müşterileriyle etkileşime geçmek ve kendi sitelerine trafik çekmek için oldukça önemlidir. Fakat bir süre sonra firmalar sosyal mecralar için içerik üretmekte zorlanabiliyorlar. Sosyal medyada düzenli paylaşımlar yapmak ve farklı içeriklerle tüketicilere ulaşmak, etkileşim ve geri dönüşüm oranlarınızı artırma konusunda size yardımcı olabilir. Bu rehberimizde de farklı içerik fikirlerini sizlerle...

E-ticaret sitelerinin başarılı olamamalarına neden olan 7 durum

İnternet üzerinden satış yapmak için bir e-ticaret sitesi kurmanız tek başına yeterli değildir. Siz sitenizi açabilirsiniz; ancak tüketicileri buraya çekemedikten ve onları site üzerinde tutarak alışveriş yapmaya yönlendirmedikten sonra, e-ticaret sitenizin olmasının bir anlamı olmamaktadır. E-ticaret sitenizin başarılı olabilmesi ve geri dönüşüm oranlarınızı artırmak için, sitenizi kurarken ve kurduktan sonra yapmanız gereken bir takım çalışmalar...

Yurtdışına satış yaparken bilmeniz gerekenler

E-ticaret sitenizde yurtiçi satışların yanı sıra yurtdışı satışlar da yapabilirsiniz. Ancak yurtdışına satış yaparken, farklı stratejiler izlemeniz ve yurtdışındaki tüketicilere farklı bir şekilde yaklaşmanız gerekecektir. Yurtdışı satışları, farklı kültürlere erişmenizi sağlayacaktır; ancak bu ülkelerin dinamiklerini ve yasal yükümlülüklerini bilmeniz oldukça önemlidir. Yurtdışı satışlarınızda başarıya ulaşmak ve marka bilinirliğinizi artırarak, yurtdışındaki tüketicilerle doğru bir iletişim kurabilmek...

Sevgililer Günü için kullanabileceğiniz reklam ve pazarlama taktikleri

Sevgililer Günü’ne sayılı günler kaldı ve artık bu özel gün için reklam ve pazarlama çalışmalarına başlamanız gerekiyor. Tüketiciler bu özel gün için yapacakları alışverişleri genellikle son birkaç gün yaptıkları için, şimdiden reklam çalışmalarına başlamanız doğru bir adım olacaktır. Sevgililer Günü’nde kullanabileceğiniz farklı pazarlama ve reklam taktikleri bulunuyor. Bu çalışmaları yapmak ve tüketicilerin o günkü ilgi...

Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar

Adwords reklam kampanyaları, Google üzerinden sitenize trafik çekmek ve ürün satışı yapmak için oldukça önemlidir. E-ticaret firmaları için bir hayli önemli bir reklam aracı olan Adwords, doğru kullanıldığında marka ve ürün bilinirliğini artırmanıza yardımcı olacağı gibi, sitenize gelen trafik ve geri dönüşüm oranlarını da artırmanızı sağlar. Adwords üzerinde reklam kampanyaları oluştururken bazı hatalardan da kaçınmak...

En verimli e-posta gönderim gününüzü nasıl belirleyebilirsiniz?

E-posta pazarlama, günümüzde e-ticaret firmalarının halen en çok verim ve geri dönüşüm sağladığı pazarlama yöntemlerinden biri. Bu sebeple de e-ticaret firmaları e-posta konusundaki yatırımlarını bir hayli yüksek tutabiliyor ve bu kanala daha fazla vakit ve para ayırabiliyorlar. E-posta kampanyaları oluşturmak ve abonelere gönderimler yapmak ne yazık ki tek başına yeterli değil. E-postalarınızın verimliliğini analiz etmeniz,...

IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı

E-ticaret yazılımı alanında sektör lideri IdeaSoft, Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi arasında ikinci kez yerini aldı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) işbirliğinde gerçekleştirilen Türkiye 100 yarışması sonuçlandı. TOBB Başkanı M.Rifat Hisarcıklıoğlu ve Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli’nin katılımıyla Ankara’da gerçekleştirilen törende, yazılım sektöründe e-ticaret altyapı sağlayıcısı olarak...

Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 3. Bölüm

Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak yazı serisinin son bölümünde içerik pazarlama ve ücretsiz olarak yapabileceğiniz çalışmalardan bahsedeceğiz. Önceki yazıları okumak isterseniz aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz. Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 1. Bölüm Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm İçerik pazarlama hakkında...

Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm

Dünkü yazımızda Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmalarınızı nasıl yapabileceğiniz konusuna giriş yapmıştık ve planlama, bütçe dağıtımı ve sosyal medya reklamları yönetimi ile ilgili bilgileri sizinle paylaşmıştık. Dünkü yazımızı okumadıysanız, aşağıdaki bağlantıdan yazıyı okumanızı tavsiye ediyoruz; çünkü burada anlatmaya devam edeceğimiz konuların arka planını öğrenmeniz gerekecektir. Yazının ilk bölümünü aşağıdaki bağlantıya tıklayarak okuyabilirsiniz....

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun