Aklınızdaki iş fikrini nihayet gerçeğe dönüştürmeye hazır olduğunuzda karar vermeniz gereken birçok farklı konu olduğunu fark edeceksiniz. Şirketiniz için bir isim bulmadan tutun şirket kuruluş sürecine kadar ilgilenmeniz gereken...
Kredi kartını e-ticaret işlemlerine açmak için internet bankacılığı, mobil uygulama ve müşteri hizmetleri gibi farklı yöntemlerden yararlanılabilir. Ancak her bankanın işlem adımları ve onay süreci farklıdır. Bu nedenle...
E-ticaret şirketleri için e-defter zorunluluğu, 2024 yılında yürürlüğe giren önemli bir düzenlemedir. Bu çerçevede yıllık brüt satış hasılatı 3 milyon TL’yi aşan tüm e-ticaret firmalarının söz konusu dijital muhasebe...
Günümüzde dijital pazarlama ve online gelir elde etme yöntemleri arasında affiliate marketing (diğer adıyla satış ortaklığı) giderek daha popüler hale geliyor. Kendi işinizi başlatma veya mevcut işinizi büyütme yolunda etkili bir...
Yardımcı bilgiler
Ramazan ayı, sadece dini ve kültürel anlamda değil; aynı zamanda ticari açıdan da önemli bir dönemdir. Bu süreçte tüketicilerin alışveriş davranışları değişir, ihtiyaçları farklılaşır ve markalardan beklentileri daha...
Dışarıdan bakan bir göz için e-ticaret faaliyetlerine başlamak ve başarıya ulaşmak çok kolay bir süreçmiş gibi görülebilir. Çoğunlukla bu yanlış kanının oluşmasında ise birçok kişinin e-ticaretin arka planında yer alan...
Günlük hayatta sıkça karşılaşılan revize nedir sorusunun yanıtı, bir işin, projenin veya belgenin yeniden gözden geçirilerek düzeltilmesi anlamına gelir. Fransızca "réviser" kelimesinden Türkçeye geçmiş olan bu sözcük, bir...
Sağlık beslenme beslenme bilinci her geçen gün trend haline gelirken, yöresel ve organik ürünlere olan talepte aynı oranda artış göstermeye devam ediyor. Üstelik internet sayesinde organik ve yöresel ürünlere erişim imkanı çok...
İhracat nedir sorusunun yanıtını arayan girişimciler ve işletmeler için hazırladığımız bu kapsamlı rehberde, ihracatın temel prensiplerinden başlayarak tüm süreçleri detaylıca ele alacağız. Günümüzde dış ticaret...
Web sitelerinde ve dijital platformlarda kullanılan, ürün veya hizmet tanıtımı amacıyla tasarlanan grafiksel reklam öğeleridir. Bannerlar, çevrimiçi reklamcılığın temel taşlarından biri olarak, görsel içerik, metin ve çeşitli...
Amazon komisyon oranları, satıcıların kar marjlarını doğrudan etkileyen ve işletme stratejilerini şekillendiren bir unsurdur. Her ürün kategorisi için farklılık gösteren oranlar, tüketicilerin net kazançlarını belirler ve...
E-ticarette işletmelerin geleceğini belirleyen en önemli süreçlerden biri de lojistiktir. İyi kurgulanmış bir lojistik süreç işletmelerin e-ticarette başarıya ulaşmasında etkili bir rol oynar. Kısa sürede gerçekleşen teslimatlar...
E-ticaretin işletmeler için önemi her geçen gün artmaya devam ediyor. Ürün ve hizmetlerinizi internet üzerinden müşterilerinize sunmanız daha geniş bir kitleye ulaşmanıza ve dolayısıyla satışlarınızı artırmanıza yardımcı...