Blog

Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?

Dünkü yazımızda mobil uygulamaların e-ticaret için bir zorunluluk olup olmadığını ele almıştık. Dilerseniz buraya tıklayarak dünkü yazımızı okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda da e-ticaret firmalarının neden mobil uygulama yerine mobil uyumlu sitelere öncelik vermeleri gerektiğini detaylı bir şekilde anlatacağız. E-ticaret sitelerinde mobile uyumluluk son yıllarda artık bir ihtiyaçtan çok zorunluluk haline geldi. Bunun en büyük sebepleri de...

E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?

E-ticarette mobil alana yatırımların yapılması oldukça önemli. Mobil cihaz penetrasyonunun önemli ölçüde artmasından dolayı, e-ticaret siteleri mobil cihazlar üzerinden sıklıkla ziyaret ediliyor. Mobil kullanımının bu ölçüde artmasıyla beraber mobil uygulama kullanımları da bir hayli artıyor. Mobil uygulama kullanımlarının artması da e-ticaret firmalarının mobil uygulamaya ihtiyacı olup olmadıkları sorusunu akıllarına getiriyor. Mobil uygulama şart mı? Mobil...

Fotoğraflarınızı düzenlemek için kullanabileceğiniz 5 mobil uygulama

Geçtiğimiz günlerde kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi yayınladık. Bildiğiniz gibi e-ticarette ürün fotoğrafları oldukça önemlidir. Bu fotoğrafların kaliteli ve ilgi çekici olması tüketicilerin satın alma kararlarını doğrudan etkilemektedir. Fotoğraf çekimi ipuçlarını anlattığımız yazı serimizi aşağıdaki bağlantılardan okuyabilirsiniz. Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 2. Bölüm...

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 3. Bölüm

E-ticaret siteniz için kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebileceğinizi anlattığımız yazı serimizin son bölümünde fotoğraf çekimleri sırasında dikkat etmeniz gereken bazı ipuçlarını sizlerle paylaşıyor olacağız. Yazı serimizin önceki bölümlerini okumadıysanız aşağıdaki linklerden yazılara ulaşabilirsiniz. Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 2. Bölüm Ürünleri farklı açılardan fotoğraflayın Siteniz üzerinde ürünlerinizi en...

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 2. Bölüm

E-ticaret siteniz için kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebileceğinizi anlattığımız yazı serimizin ilk bölümünde kamera seçimi ve aydınlatma ile ilgili bilgiler paylaşmıştık. Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm Yazımızın bu bölümünde de ışık seçimi, arka plan ve ürün konumlandırmasıyla ve fotoğraf açılarıyla ilgili bilgileri paylaşıyor olacağız. Yazının son bölümünü ise yarın okuyabilirsiniz. Işık seçimi Işıkların...

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm

E-ticarette ürün fotoğrafları, satışlarınızı ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticaret sitenizi bir vitrin olarak düşünecek olursak, ürün fotoğraflarınızda vitrininizde sergilediğiniz ürünleriniz olacaktır. Vitrininiz ne kadar dikkat çekici ve özenle hazırlanmış görünürse, tüketicilerin sitenize olan ilgisi de bir o kadar artacaktır. Ürün fotoğraflarının, tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etkisi bulunmaktadır. Bu sebeple de iyi...

Başarılı bir sosyal medya yarışması nasıl düzenlenir?

Sosyal medya üzerinde yarışmalar düzenlemek, marka ve ürün bilinirliğini artırmak için markalar tarafından sıkça kullanılan yöntemler arasında yer alıyor. Bu yarışmalar ile hem sosyal hesaplarınıza takipçi çekebilir hem de etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Sosyal mecralardaki bu yarışmalar genellikle bir kampanya döneminde ya da sayfaya takipçi çekmek için yapılmaktadır. Peki, başarılı bir sosyal medya yarışması düzenlemek için neler...

Basın bülteninizi göndermeden önce dikkat etmeniz gerekenler

Dünkü yazımızda dikkat çekici bir basın bülteninin nasıl hazırlanacağını sizinle paylaşmıştık. Bugünkü yazımızda da basın bülteninizi yayıncılara göndermedence dikkat etmeniz ve bilmeniz gereken bir takım detayları sizlerle paylaşacağız. İyi bir basın bülteni hazırlamanız tek başına yeterli değildir. Özellikle bir PR ajansı ile çalışmıyorsanız, basın bültenlerinizin doğru kişilere ve yayınlara ulaştığından emin olmak için bazı konulara...

Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?

E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz araçlardan biri de basın bültenidir. Bir PR ajansı ile çalışıyorsanız, PR ajansınız sizin için basın bültenlerinizi hazırlayabilir ve bu bültenleri ilgili yayıncılara gönderebilir. Ancak bir PR ajansı ile çalışmıyorsanız kendi basın bültenlerinizi hazırlayabilirsiniz. Kendi basın bültenlerinizi hazırlarken dikkat etmeniz gereken bir takım kurallar bulunuyor. Bu kurallara uymak ve bu...

30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 3. Bölüm

E-ticaretteki ilk satışlarınızı nasıl yapabileceğinizi anlattığımız yazı serimizin 3. ve son bölümüne geldik. Yazı serimizin önceki bölümlerini aşağıdaki linklerden okuyabilirsiniz. 30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 1. Bölüm 30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 2. Bölüm Yazı serimizin son bölümünde, offline reklamlar ve yapabileceğiniz diğer çalışmalara yer vereceğiz. Offline reklamlar Bir e-ticaret sitesi...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun