Blog

Sepete ekleme oranlarının e-ticaret siteniz hakkında verdiği 4 bilgi

E-ticaret sitenizin durumunu ve yaptığınız yatırımların getirisini bilmeniz bir hayli önemlidir. Bu analizleri yapmak için de farklı kriterleri incelemeniz gerekir. Bu kriterlerden biri de sepete ekleme oranlarınızdır. Sepete ekleme oranlarınız sitenizle ilgili farklı bilgileri görmenizi sağlayabilir. Bu sebeple de bu oranları takip etmeniz ve sonrasında da analizler yapmanız işinizi geliştirmenize yardımcı olabilir. Bu rehberimizde de...

HTTPS’e geçmenin e-ticaret sitenize katacağı avantajlar

İnternet sitelerinde genellikle kullanılan protokol HTTP’dir ve uzun süredir siteler bu protokolü kullanmaktaydılar. Ancak son dönemlerde daha güvenli veri transferinin sağlanması açısından HTTPS kullanımı da yaygınlaşmaya başladı ve Google da siteleri HTTPS’e geçmeye teşvik etmeye başladı. HTTPS çoğunlukla kişisel bilgilerin transferinin yapıldığı ya da ödeme sayfalarında kullanılıyordu. Fakat artık tüm site genelinde HTTPS kullanmanın birçok...

E-ticarette “Güven Damgası” ile ilgili bilmeniz gerekenler

Türk e-ticaret ekosisteminde tüketicilerin online alışverişe olan güvenlerinin artırılması ve şirketlerin de bu konuda daha dikkatli olmaları amacıyla hazırlanan Elektronik Ticarette Güven Damgası Hakkında Tebliğ geçtiğimiz hafta (6 Haziran 2017) içinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiş bulunuyor. Türk e-ticaret ekosistemi söz konusu olduğunda ne yazık ki tüketicilerin halen güven sorunu olduğu görülüyor ve bu yeni...

Ürün fiyat bilgilerini gösterme ile ilgili 4 ipucu

E-ticarette ürün fiyatlandırma ve ürün fiyatlarını doğru bir şekilde konumlandırma bir hayli önemlidir. Site tasarımında doğru alanlarda doğru şekillerde fiyat bilgilerini vermek kullanıcı deneyimini olumlu bir şekilde etkileyeceği için, e-ticaret firmalarının bu konuya özellikle dikkat etmesi gerekiyor. Siteniz üzerinde fiyatları gösterirken, net bir şekilde fiyatları göstermeniz ve tüketicilerin bu bilgileri rahat bir şekilde görmeleri gerekir....

Yanlış kullanılan fotoğraflar e-ticaret sitenize nasıl zarar verir?

Bugüne kadarki yazılarımızda e-ticaret sitenizde fotoğraf kullanırken dikkat etmeniz noktalara ve fotoğraf çekimi ile ilgili bilgilere yer verdik. Ancak iyi, kaliteli ve dikkat çekici fotoğraflar kullanmanın yanı sıra e-ticaret sitenizde kullandığınız bazı fotoğrafların işinize ve sitenize zarar verebileceğini de söylememiz gerekiyor. Bunun nedeni ise yanlış fotoğrafların, yanlış yerlerde ve şekillerde kullanılması. Kendi fotoğraflarınızı üretememek ya...

Sahte takipçi satın almak neden markanıza zarar verir?

Sosyal medya pazarlamada markaların dikkat ettikleri kriterlerden biri de takipçi sayısıdır. Geçtiğimiz günlerde yazdığımız ”Instagram’da ölçümlenmesi gereken 4 önemli metrik” isimli rehberimizde de bu konuya değinmiştik. Takipçi sayısının önemli olması nedeniyle de markalar bu sayıyı artırmak için kimi zaman sahte takipçi satın alabiliyorlar. Bazı firmalar gerçek kullanıcı, yorum ve beğeni sattıklarını belirtseler de bu tür...

Dikey e-ticaretin avantaj ve dezavantajları nelerdir?

Türk e-ticaret ekosisteminde önemli bir yere sahip olan firmaların yer aldığı dikey e-ticaret pazarı, son yıllarda daha da önemli bir alan haline gelmeye başlıyor. Dikey e-ticaret firmalarının sayısı artması ve yeni oyuncuların pazara giriş yapmasıyla beraber bu pazar da büyümeye başlıyor. Geçtiğimiz günlerde özel alışveriş kulüplerinin düşüşünden ve dikey e-ticaret firmalarının yükselişinden bahsetmiştik. Bugünkü rehberimizde...

Girişimcilerin para yönetiminde sıkça yaptığı hatalar

Girişimcilikte para yönetimi çok önemlidir. Eldeki sermayenin doğru kullanılması, doğru alanlara yatırımların yapılması ve harcamaların kontrol altında tutulması girişimin sağlam bir şekilde ayakta durmasını sağlar. Özellikle ilk kez kendi işini kuran girişimciler para yönetiminde bir takım sıkıntılar yaşayabiliyor. Bütçe yönetiminin nasıl yapılacağının bilinmemesi gereksiz harcamalar yapılmasına neden olup, şirketin elindeki sermayeyi kötü bir şekilde kullanılmasına...

Özel alışveriş sitelerinin düşüşü ve dikey e-ticaretin yükselişi

Kendi işini kurmak isteyen girişimciler yeni iş fikirleri üzerine düşünürken, e-ticaret modellerini de göz önünde bulundurmaya çalışıyorlar. Farklı iş modelleri girişimcilerin yapacakları yatırımları doğrudan etkilerken, günümüzde ilgi gören iş modellerine yatırım yapmak da işin uzun vadede ayakta kalabilmesini sağlar. Türk e-ticaret ekosisteminin büyümesinde önemli bir rol oynayan özel alışveriş siteleri de bu iş modellerinden biriydi....

Müşterilerinizle daha iyi iletişim kurmanızı sağlayacak 4 yöntem

E-ticarette müşterilerle olan ilişkileriniz, işletmenizin başarısının ne kadar uzun vadeli olacağını belirleyen kriterlerden biridir. İyi iletişim kurmak ve bunu bir standart haline getirerek uzun vadede müşterilerinizle iyi bir iletişim kurmanız sadık müşteri kitlelerine ulaşma konusunda size yardımcı olacaktır. Müşterilerinizle olan ilişkilerinizi devamlı olarak geliştirmeli, onlara daha iyi bir hizmet sunmalı ve onları yaptıkları alışveriş sonrasında...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun