Blog

Sosyal medyada müşteri desteği sağlama hakkında bilmeniz gerekenler

Müşteri desteği sağlama konusunda sosyal medya son yıllarda oldukça önemli bir rol oynamaya başladı. Telefon ya da e-posta ile iletişim kurmak istemeyen kullanıcılar, markaların sosyal medya hesapları üzerinden müşteri desteği almak istiyorlar. Tabii ki markaların takipçi sayıları arttıkça bu desteği sağlamaları kimi zaman zor olabiliyor; fakat sosyal mecralar üzerinden iyi müşteri desteği sunan firmalar, müşteri...

Firmanız için PR ajansı seçerken dikkat etmeniz gerekenler

E-ticaret firmanızın tanıtımını yapabilmek için bir PR ajansına ihtiyaç duyabilirsiniz. Marka tanıtımı yapmak, hedef kitleye doğru bir şekilde ulaşmak ve müşteri portföyünü genişletirken marka bilinirliğini de artırmak için doğru şekillerde tanıtım çalışmaları yapmak gerekir ve PR ajansları da bu çalışmaları sizin adınıza yaparlar. Tabii ki sizin için uygun olan bir PR ajansı bulmak da bir...

Tüketicilerin e-ticaret sitenize güvenmelerini nasıl sağlayabilirsiniz?

E-ticaret firmalarını düşündüren ve üzerine çalışmaları gereken konulardan biri de güven unsurudur. Tüketicilerin güvenini kazanmak ve bu güveni sürdürebilmek uzun vadeli başarılar için oldukça önemlidir. Özellikle yeni açılan e-ticaret siteleri için bu güven unsurunu oluşturmak bir hayli zordur. Bu sebeple de firmalar, tüketicilerin güvenini kazanabilmek için ayrı çalışmalar yapmaları gerekmektedir. Güvenli alışverişi vurgulayın Tüketicilerin güvenini...

Mobil uygulama ve site tasarımlarında sıkça yapılan hatalar

Günümüzde mobile uyumluluk artık bir standart haline gelmeye başlıyor. Arama motorlarının mobile uyumlu sitelere daha fazla öncelik tanıyor olmasının yanı sıra kullanıcıların mobil cihaz kullanımlarının artması ve dolayısıyla mobil cihazlardan internete girmeleri de şirketlerin mobil tarafa yatırım yapmaya yönlendiriyor. Söz konusu mobil olduğunda, kullanıcı deneyimi ve dolayısıyla da tasarım bir hayli önemli bir rol almaya...

Mobil uygulamanızın daha fazla indirilmesine yardımcı olacak ipuçları

Mobil uygulama ile tüketicilere ulaşmayı planlıyorsanız, bu uygulama için birçok farklı pazarlama ve reklam kanalından yararlanmanız gerekebiliyor. Mobil uygulamalardaki rekabetin bir hayli fazla olması, firmaları da bu konuda zorlayabiliyor. Google Play ya da Apple Store fark etmeksizin, farklı şekillerde uygulamanızı tanıtmanız gerekli. Tabii ki uygulama tanımı haricinde de yapabileceğiniz bir takım çalışmalar bulunuyor. Bu rehberimizde...

İçerik pazarlama için kullanabileceğin 16 içerik türü

Blog, sosyal medya, video yani kısaca içerik pazarlamanın her alanında kullanabileceğiniz birçok içerik türü bulunmaktadır. Doğru bir strateji ve kaliteli içerik üretimi ile beraber içerik pazarlama çalışmalarınızdan aldığınız verimi artırmanız mümkün. Doğru stratejiyi belirlemek için öncelikle hedef kitlenizi tanımanız, onların ilgi alanlarını keşfetmeniz ve sonrasında da içeriklerinizi planlamanız gerekiyor. ”Blog çalışmalarınız için nasıl içerik takvimi...

Blog çalışmalarınız için nasıl içerik takvimi hazırlayabilirsiniz?

Blog çalışmalarından verim alabilmek için belli bir planınızın olması oldukça faydalı olmaktadır. Önceden hazırlanmış bir planın olması, içerik konusunda daha detaylı çalışmalar için vakit kazanmanıza yardımcı olacağı gibi, son dakikada “ne yayınlamam gerekiyor?” sorularını da sormamanızı sağlar. Bu sayede de daha profesyonel bir yaklaşımla içeriklerinizi oluşturabilirsiniz. Önceden planlama aynı zamanda uzun vadede de ne gibi...

İçerik pazarlama stratejinizi başarıya ulaştıracak 4 taktik

Pazarlamada son dönemlerde içeriğin gücü bir hayli artmaya başladı. Hem yazılı, hem görsel hem de video içerikler firmaların kendilerini tanıtmalarında ve marka bilinirliklerini artırmada oldukça önemli bir rol oynuyor. İçeriğin önemini bu kadar artmasıyla beraber doğru bir içerik stratejisi hazırlayarak çalışmak da önemli oluyor. Ne zaman ne tür içerikler hazırlayacağınızı ve yayınlacağınızı bilmek, takipçilerinizin ve...

Online alışveriş yapanları fiziki mağazaya nasıl çekersiniz?

Fiziki mağazası olan e-ticaret firmaları, online alışveriş yapan kullanıcıları kendi mağazalarına çekmek için çalışabilirler. Aynı zamanda e-ticaret sitesi olmayan fiziki mağazalar da online alışveriş yapanları hedefleyerek, kendi mağazalarına tüketicileri çekebilirler. Tabii ki bu işlem için bir internet sitesine veya internet üzerinde bir varlık göstermeye ihtiyaçları olacaktır. Online alışveriş yapan kişileri fiziki mağazaya çekmek, birçok açıdan...

E-ticarette geri dönüşüm sağlayan video içerik türleri

Özellikle son 2 yıldır, video içeriklerin popülerleşmeye başlamasıyla beraber şirketler için video pazarlamanın önemi biraz daha artmaya başladı. Youtube haricinde Facebook ve Instagram üzerinde de video paylaşımlarının artması ve kullanıcıların videolara daha fazla ilgi göstermesi de video içeriklerin popülerleşmesinde önemli bir rol oynuyor. Yazılı ve görsel paylaşımlardan daha fazla etkileşim ve geri dönüşüm sağlaması da...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun