Blog

Instagram’dan canlı yayın nasıl yapılır?

Son dönemlerde canlı yayınların popülerliği bir hayli artmaya başladı. Özellikle Facebook ve sonrasında Instagram üzerinden canlı yayın yapmanın mümkün olması, hem kullanıcıları hem de markaları canlı yayınlara yönlendirmeye başlıyor. Canlı yayın yapmanın kolaylaşması ve ulaşılabilir olması da farklı pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak için de bazı kapıları aralamaya başlıyor. Daha önceki rehberlerimizde canlı yayın yaparken...

Kullanıcıların sizin için içerik oluşturmalarını nasıl sağlayabilirsiniz? - 2. Bölüm

Kullanıcılar tarafından oluşturulan içerikler markaların pazarlama çalışmaları için oldukça etkilidir. Hem maliyetin düşük olması, hem tüketicilerle etkileşim yaratması hem de sosyal kanıt konusunda fayda sağlamasından dolayı kullanıcıların oluşturdukları içerikler bir hayli önemlidir. Dünkü yazımızda UGC (User Generated Content) konusuna giriş yapmış ve bu içeriklerin tüketicilere ve markalara ne gibi faydalar sağladığına değinmiştik. Bugünkü yazımızda ise...

Kullanıcıların sizin için içerik oluşturmalarını nasıl sağlayabilirsiniz? - 1. Bölüm

Sosyal kanıt konusunda markalara yardımcı olan pazarlama araçlarından biri de kullanıcıların markalar için hazırladıkları içeriklerdir. İngilizcesiyle “User Generated Content” (UGC) markayla, markanın takipçileri arasında bir etkileşim yaratırken, bir yandan da takipçilerin marka adına içerik üretmelerini sağlayarak, tüketicilerin markanın reklamını yapmasını sağlar. Kullanıcıların markanız için ürettikleri içerikleri farklı mecralarda kullanarak, sosyal kanıt için bu içeriklerden yararlanabiliyorlar....

Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 3. Bölüm

Online satışlarda geri dönüşümleri artırmak şirketin karlılığını ve satış oranlarını artıracağı için özellikle üzerinde durulması gereken konulardan biridir. Satış sayfalarınızda hem içerik hem de tasarım olarak yapılacak bazı düzenlemeler geri dönüşümlerinizi artırmanıza önemli bir şekilde yardımcı olur. Geçtiğimiz hafta başladığımız rehber serimizin son bölümünde, dönüşümlerinizi artırmak için kullanabileceğiniz ipuçlarını sizlerle paylaşacağız. Serinin önceki yazılarını okumak...

Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 2. Bölüm

E-ticaret sitelerinde geri dönüşümleri etkileyen birçok faktör bulunuyor. E-ticaret site tasarımının yanı sıra kullanılan içerikler ve içeriklerin konumları ziyaretçilerin eylemlerini etkiliyor. E-ticaret sitesi sahiplerinin, geri dönüşümlerini artırmak için farklı yöntemlerden yararlanarak, mümkün olduğunca site ziyaretçilerini, müşterilere döndürmeleri gerekiyor. Dünkü rehberimizde dönüşüm artıracak satış sayfası ipuçlarının ilk bölümünü yayınlamıştık. Bu rehberimizde de dün kaldığımız yerden devam...

Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 1. Bölüm

E-ticarette geri dönüşümleri artırmak ve siteyi ziyaret eden kişileri satın almaya yönlendirmek birincil amaçtır. Bu nedenle de site genelindeki satış odaklı sayfaların tasarımları ve içerikleri doğru bir şekilde kurgulanmalıdır. Ziyaretçileri bu sayfalarda tutmak ve sonuçta da satın alma işlemini onlara tamamlatmak için kullanabileceğiniz birçok farklı yöntem bulunuyor. Bu rehber serimizde de satış sayfalarınızın geri dönüşümünü...

Sosyal medyanın psikolojisini anlayarak pazarlama çalışmalarınızı geliştirin

Sosyal medya pazarlama markaların sıklıkla kullandığı pazarlama yöntemlerinden biri. Markaların sosyal ağlara bu kadar yönelmesinin sebebini ise, internet kullanıcılarının günlük zamanlarının önemli bir bölümünü bu mecralarda geçirmesi şeklinde özetleyebiliriz. İnternet kullanıcılarının aktif bir şekilde farklı sosyal platformlarda aktif bir şekilde yer alması, sosyal mecraların da bu alanları reklam ve pazarlama amaçlı kullanmalarına olanak tanıyor. Sosyal...

Adwords reklam eşlemelerini nasıl yapmalısınız? 2. Bölüm

Adwords reklam kampanyalarında doğru eşlemeleri doğru reklam kampanyalarında ve anahtar kelimelerde kulanmak, reklamlarınızın performansını önemli ölçüde artırır. Bu sebeple de Adwords eşlemeleri hakkında bilgi sahibi olmak ve nerede hangi eşleme ayarını seçmeniz gerektiğini bilmeniz önemlidir. Dünkü yazımızda eşlemelerin nasıl kullanılacağı ile ilgili bir giriş yapmıştık. Bugünkü rehberimizde de konuya devam ediyor olacağız. Adwords reklamlarıyla ilgili...

Adwords reklam eşlemelerini nasıl yapmalısınız? 1. Bölüm

E-ticaret firmaları online reklam konusunda Adwords kampanyalarına yatırım yapıyorlar. Google üzerindeki arama sorguları üzerinden tüketicileri yakalamak için bu yöntem oldukça faydalı bir reklam aracı. Adwords kampanyaları oluştururken dikkat edilmesi gereken bir takım konular bulunuyor. Bu konulardan biri de anahtar kelime eşleme seçeneklerinin kullanımı. Geçtiğimiz günlerde Adwords’ün anahtar kelime eşleme özelliklerinin ne olduğunu detaylı bir şekilde...

Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm

Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu reklamlardan yararlanıyor. Dün yayınladığımız serinin ilk bölümünde Instagram reklam modellerinin ve reklam amaçlarının üzerinde durmuştuk. Bugünkü yazımızda ise reklam setinizi nasıl oluşturabileceğiniz üzerinde duracağız. Aşağıdaki bağlantıdan serinin ilk...

Instagram reklamları nasıl verilir? - 1. Bölüm

Instagram, marka bilinirliği, ürün tanıtımı ve takipçilerle etkileşime geçmek için günümüzdeki en popüler sosyal ağ olarak öne çıkıyor. Facebook’un reklam modellerinin bu platformda da kullanılabiliyor oluşu da markaların sosyal medya reklamları için bu platformu tercih etmelerini sağlıyor. Bu rehberimizde de e-ticaret firmanız için Instagram reklamlarını nasıl oluşturabileceğinizi anlatıyor olacağız. Hesabınızı Facebook’a bağlayın Instagram reklamları, Facebook...

Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 2. Bölüm

E-ticaret firmalarının yararlanabileceği pazarlama yöntemlerinden biri de sosyal kanıttır. Farklı hedef kitlelere ulaşmak, mevcut kitlenin marka ile olan görüşlerini olumlu yönde etkilemek ve marka bilinirliğini artırmak için sosyal kanıt oldukça yararlı bir araçtır. Geçtiğimiz günlerde sosyal kanıtın ne olduğunu ve neden önemli olduğunu detaylı bir şekilde anlatmış; dünkü yazımızda da e-ticaret siteniz için sosyal kanıtı...

Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm

Sosyal kanıt, tüketicilerin satın alma kararlarını ve davranışlarını derinden etkileyen bir unsurdur ve e-ticarette de önemli bir yere sahiptir. Büyük toplulukların davranışlar, gruba dahil olmayan kişilerin de durumlara bakış açısını etkiler ve bu yaklaşımı pazarlama çalışmalarında kullanmak, hedef kitleyi büyütme, marka imajı yaratma ve tüketicileri belli bir kanala yönlendirmek için oldukça faydalıdır. Dünkü yazımızda sosyal...

Sosyal kanıt nedir ve e-ticaret firmalarına yararları nelerdir?

Sosyal kanıt uzun süredir hem günlük hayattaki davranışları hem de tüketicilerin satın alma kararlarını etkilemektedir. Başkalarının fikirlerinden ve deneyimlerinden yola çıkarak kararlar vermek ve bu önceki kararlara göre kendi fikirlerimizi oluşturmak birçok konuda hayatımızı etkiler. Sosyal kanıtı psikolojik bir davranış durumudur. İnsanların geri bildirimlerine, davranışlarına ve deneyimlerine dayanarak belirli bir durum, olay ya da eylem...

Bir e-ticaret sitesinin olmazsa olmazları - 2. Bölüm

Bir e-ticaret sitesinin olmazsa olmaz birçok farklı özelliği bulunuyor. Bu özellikler üzerinde durmak, bu özellikleri geliştirmek ve tüketicilere iyi bir alışveriş deneyimi sunmak, doğal olarak alacağınız geri dönüşlerin oranını da artıracaktır. Dünkü yazımızda bu özelliklerin bir kısmının üzerinde durmuştuk. Dilerseniz aşağıdaki bağlantıdan serinin ilk bölümünü okuyabilirsiniz. Bugünkü rehberimizde de dün kaldığımız yerden devam ediyor olacağız....

Bir e-ticaret sitesinin olmazsa olmazları - 1. Bölüm

E-ticaret sitelerinde içerik, ürün ya da hizmet haricinde tasarım, kullanıcı deneyimi ve sunulan özellikler de bir hayli önemlidir. Sadece tasarım dahi tüketicilerin satın alma kararlarını etkilerken, gelişmiş kullanıcı deneyimi ve ek özellikler sunarak, görselliği ön plana çıkardığınızda geri dönüşümlerinizi artırma şansınızı da artırmış olursunuz. Görselliğin oldukça ön planda olduğu günümüzde, sadece görsellik dahi bir pazarlama...

Neden bir ürün değil de bir marka yaratmalısınız?

Birçok firma bir ürün yaratmayı ya da piyasaya sürmeyi daha önemli olarak düşünse de aslında işin bir de marka yaratma süreci vardır ve bu daha da önemlidir. Markaya olan bağlılık bir ürüne olan bağlılıktan daha sağlamdır ve gerçekçidir. Tüketiciler bir ürünün muadilini bulabilirler ve uygun fiyatlı olduğunda başka bir ürüne yönelebilirler; ancak bir marka yaratıldığında...

Kapsamlı bir sosyal medya stratejisi nasıl oluşturabilirsiniz? 2. Bölüm

Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama çalışmalarınızda daha bilinçli bir şekilde ilerlemenize yardımcı olur. Ne tür çalışmalar yapacağınızı bildiğinizde, daha doğru bir şekilde içeriklerinizi hazırlayabilir ve yaptığınız çalışmalardan daha yüksek geri dönüşler sağlayabilirsinizi. Sosyal medya stratejisi rehber serimizin ikinci bölümünde dünkü yazımızda kaldığımız yerden devam ederek, stratejinizi nasıl oluşturmanız gerektiği konusunda bilgileri paylaşamaya devam edeceğiz. Yazının...

Kapsamlı bir sosyal medya stratejisi nasıl oluşturabilirsiniz? 1. Bölüm

Tüketicilerle iletişim kurmak, onlara ürünlerinizi ve markanızı tanıtmak; bunların yanı sıra da müşteri desteği hizmetleri sunmak için sosyal mecralar oldukça ideal platformlardır. Özellikle Facebook’un popülerliğinin artması ve şirket sayfalarını açmasının ardından (2010’ların başları) sosyal platformlar şirketler için önemli bir pazarlama kanalına dönüşmeye başladı. Her pazarlama çalışmasında olduğu gibi sosyal medya pazarlamada da doğru bir strateji...

B2B firmaları için SEO önerileri - 3. Bölüm

İnternet üzerinden iş yapan her firma gibi, arama motorlarına uyumluluk B2B firmaları için de önemlidir. Organik olarak daha fazla kişiye ulaşma şansı vereceği için, hem site trafiğini artırmak için hem de hedef kitleye ulaşarak onlara ürünlerinizi ulaştırmak için bu konu üzerine yatırım yapılması gerekir. B2B firmaları için hazırladığımız SEO önerileri rehberimizin son bölümünde, dünkü rehberimizde...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun