Pazarama komisyon oranları, e-ticaret satıcıları için farklı ürün kategorilerindeki ürünlere özel belirlenmiştir. Bu e-ticaret platformunda büyük veya küçük işletme sahipleri satış yapmaktadır. Pazarama’nın komisyon...
Akakçe, e-ticaret dünyasında fiyat karşılaştırma hizmeti sunan önemli platformlardan biridir. Kullanıcıların en uygun fiyatlı ürünü bulmasına yardımcı olurken satıcılar için de geniş bir müşteri kitlesine ulaşma imkanı...
Hepsiburada, platform üzerinden satış yapan işletmelerden, sağlamış olduğu geniş müşteri ağı ve reklam olanaklarının karşılığında belirli oranlarda hizmet bedeli tahsil eder. Komisyon olarak da adlandırılan hizmet bedeli,...
2025 yılı itibarıyla Çiçeksepeti üzerinden satış yapan firmalardan alınan komisyon oranları güncellenmiştir. Bu çerçevede girişimcilerin elde ettiği gelir üzerinden hesaplanan kesinti tutarı, satılan ürünlerin türüne bağlı...
Yardımcı bilgiler
Lead Magnet, müşterilere iletişim bilgileri veya abonelik karşılığında sunulan değerli bir dijital içerik parçasıdır. Belirli bir ürün veya hizmete yönlendirme amacıyla ücretsiz içerik veya teklifler sunar. Bu içerikler,...
MVP (Minimum Viable Product); bir ürünün pazara sunulmadan önce sahip olması gereken temel özellikleri içeren versiyonudur. Yalın ürün olarak da ifade edilen MVP; fikir geliştirme, pazar araştırması, temel özelliklerin belirlenmesi,...
Ordino uluslararası ticarette yazılı emir olarak konşimento ile birlikte kullanılır. Dış ticarette yükleme, boşaltma biçimi ve ürünün kime teslim edileceği gibi direktifleri içerir. Yük ordinosu, yükleme ruhsatnamesi, gemi...
EIN numarası, şirketler ve diğer kuruluşlara Amerika Birleşik Devletleri Gelir İdaresi tarafından verilen dokuz haneli bir koddur. Temel olarak işletmelerin vergi tanımlaması yapabilmesini mümkün kılar. Bununla birlikte şirketler;...
Tüm dünyada e-ticaret pazarının büyümesi istikrarlı bir şekilde devam ederken IdeaSoft’a güvenen KOBİ’lerle birlikte 2024 yılında birçok başarıya imza attık. IdeaSoft’lu KOBİ’ler geçtiğimiz yıl 130 milyondan fazla ürün...
Sepet terk etme oranı, E-Ticarete başlayan işletmeleri yakından ilgilendirir. Kullanıcıların ürünü sepete ekledikten sonra terk etme eylemi (STO) göstermeleri olumsuz metrik olarak değerlendirilir. Bir web sayfasının E-Ticarette...
Google Sheets ve Excel hem hesaplama hem de veri analizi için yaygın olarak kullanılan araçlardır. Her ikisinde de kullanılan formüller, birçok işlemin hızlı ve anlık olarak yapılmasına imkan tanır. Bunun yanı sıra araçlarda...
FOB (Free on Board), küresel ticarette yaygın olarak kullanılan bir mal teslim yöntemidir. Bu bağlamda satıcı, malı belirlenen limanda gemiye yüklemekle yükümlüdür. Söz konusu noktaya kadar olan tüm maliyetler ve riskler ise...
E-Ticaretin temel dinamiklerinden olan pazaryerleri, markaların ürünlerini daha fazla kişiye ulaştırmalarında etkilidir. Bu E-Ticaret platformlarından Trendyol’da satış yapmanın ipuçları ve stratejilerini...