Blog

Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 1. Bölüm

Özellikle yeni girişimciler, küçük ve orta ölçekli firmaların marka bilinirliklerini artırmaya ihtiyaçları vardır. E-ticaret sektöründe yer alan firmalar internet üzerindeki reklam ve pazarlama çalışmalarıyla hem kendilerini hem de ürünlerini tanıtma fırsatı yakalayabilirler. Ayda 1000 TL’lik bir bütçe ayırdığınızda birçok farklı kanalda dijital pazarlama ve reklam çalışmaları yapma fırsatınız var. Burada bahsettiğimiz 1000 TL sembolik bir...

Aynı reklamı Facebook ve Instagram üzerinde yayınlamalı mısınız?

Günümüzde sosyal medya reklamlarından en sık kullanılan platformlar Instagram ve Facebook. Facebook’un Instagram’ı satın almasının ve Instagram üzerindeki reklam modellerinin de geliştirilmesinin ardından, reklam verenler ve şirketler bu iki mecrayı marka bilinirliği ve ürün tanıtımları için sıkça kullanmaya başladılar. Tabii ki burada akıllarda bazı sorular oluşabiliyor. Facebook ve Instagram için farklı reklam kampanyaları mı oluşturmak...

İş planınızı tek sayfa olacak şekilde nasıl hazırlarsınız?

Fikrini bir işe dönüştürmek isteyen girişimcilerin ilk olarak yaptıkları ya da yapmaları gereken çalışmalardan biri de iş planı hazırlamak. İş planı hazırlamak, hem uzun vadede neler yapabileceğinizi görmeniz hem de doğru bir iş stratejisi geliştirmek için önemlidir. Tabii ki bunun yanı sıra yatırımcılarla görüşme yaparken ya da bankalardan kredi isterken de sizden bu iş planlarını...

İçerik pazarlamanın e-ticaret firmanıza ne gibi yararları olur?

2017’de pazarlama trendlerinde içerik pazarlamanın bu yıl oldukça önemli bir hale geleceğinden bahsetmiştik. Bunun nedeni de artık tüketiciler, doğrudan reklam içeriklerini görmek istemeyip, kendilerine bir fayda sağlayacak içeriklere daha çok değer verecek olmaları. İçerik pazarlama çalışmalarının Native Advertising (doğal reklamlar) ile desteklenmesi, geleneksel reklam kampanyalarından daha fazla geri dönüşüm elde edilmesini sağlayabilir. Çünkü burada, bir...

Videolarınızı düzenlemek için kullanabileceğiniz 5 mobil uygulama

Geçtiğimiz günlerde ilgi çekici ürün videoları çekmek için neler yapabileceğinizi sizlerle paylaşmıştık. Aynı zamanda videolarınıza reklam verirken dikkat etmeniz gereken kriterleri de paylaşmıştık. Bu yazımızda da kendi videolarınızı çektikten sonra, bu videolar üzerinde düzenlemeler yapabileceğiniz mobil uygulamaları sizlere tanıtacağız. Akıllı telefonların video özellikler son yıllarda oldukça gelişti ve sadece bu cihazları çekerek, kaliteli videolar oluşturabilirsiniz....

İlgi çekecek ürün videoları hazırlamak için 5 ipucu

Video içerik üretmek artık eskiye kıyasla oldukça kolay ve akıllı telefonlar üzerindeki uygulamalar ile akıcı, akılda kalıcı ve ilgi çekici videolar hazırlamak oldukça mümkün. Elinizde video içerikler için belli bir bütçe yoksa, kendiniz ürün videolarınızı ilgi çekici bir hale getirmek için bu yöntemlerden yararlanabilirsiniz. Bu işlem biraz emek ve vakit isteyecektir; ancak içeriklerinizi videolar halinde...

Video reklamlar verirken üzerinde durmanız gereken 4 kriter

Sosyal mecralar üzerindeki video izlenim oranlarının artması ve video içeriklerin oluşturulmasının da artık eskiye kıyasla daha kolay bir hale gelmesi, markalar için video reklamların önünü açmaya başladı. Eskiden çoğunlukla televizyonda video reklamları görürken; artık internet üzerinde de video reklamları sıkça görüyoruz. Bunun sebepleri arasında, tüketicilerin video içeriklere olan ilgilerinin artması; video üretmek için pahalı ekipmanlara...

Yatırım almanın şirketinize verebileceği 3 hasar

Girişimciler, işlerini büyütmek ya da işlerini kurmak için yatırımcıların kapısını sıkça çalıyorlar. Tabii ki yatırım almak ve gelen sermaye ile işleri daha hızlı bir şekilde rayına sokma fikri kulağa hoş gelse de, kimi zaman yatırımcılarla beraber çalışmak ve yatırım almak şirketinize ciddi zararlar verebilir. Bunun da tabii ki farklı sebepleri bulunuyor. İşler her zaman beklediğiniz...

Girişimciler için 5 satış ve pazarlama taktiği

Yeni girişimcilerin kendilerini ve ürünlerini tanıtmaları için hem satış hem de pazarlama taktiklerinden yararlanmaları gerekiyor. Bu iki unsur, yeni girişimler için oldukça önemlidir; çünkü pazarlama olmadan satış yapmak mümkün olmaz. Satış olmadıkça da şirketin ayakta durması pek mümkün olmaz. Bu sebeplerle de yeni girişimlerin satış ve özellikle de pazarlama konusunda ciddi şekilde kafa yormaları ve...

Instagram’da başarının sırrı mükemmel fotoğraflar değil

Özellikle geçtiğimiz yıl Instagram, firmalar arasında bir hayli popüler olmaya başladı. İnternet kullanıcılarının bir kısmının artık bu platformu daha aktif bir şekilde kullanıyor olmaları ve Instagram’ın markalara sunduğu reklam ve pazarlama araçları da bu popülerliğin arkasında yatan sebepler arasında yer alıyor. Ancak özellikle küçük, orta ölçekli ya da yeni kurulan şirketler, Instagram üzerinde neler yapabileceklerine...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun