Blog

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 2. Bölüm

E-ticaret siteniz için kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebileceğinizi anlattığımız yazı serimizin ilk bölümünde kamera seçimi ve aydınlatma ile ilgili bilgiler paylaşmıştık. Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm Yazımızın bu bölümünde de ışık seçimi, arka plan ve ürün konumlandırmasıyla ve fotoğraf açılarıyla ilgili bilgileri paylaşıyor olacağız. Yazının son bölümünü ise yarın okuyabilirsiniz. Işık seçimi Işıkların...

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm

E-ticarette ürün fotoğrafları, satışlarınızı ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticaret sitenizi bir vitrin olarak düşünecek olursak, ürün fotoğraflarınızda vitrininizde sergilediğiniz ürünleriniz olacaktır. Vitrininiz ne kadar dikkat çekici ve özenle hazırlanmış görünürse, tüketicilerin sitenize olan ilgisi de bir o kadar artacaktır. Ürün fotoğraflarının, tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etkisi bulunmaktadır. Bu sebeple de iyi...

Başarılı bir sosyal medya yarışması nasıl düzenlenir?

Sosyal medya üzerinde yarışmalar düzenlemek, marka ve ürün bilinirliğini artırmak için markalar tarafından sıkça kullanılan yöntemler arasında yer alıyor. Bu yarışmalar ile hem sosyal hesaplarınıza takipçi çekebilir hem de etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Sosyal mecralardaki bu yarışmalar genellikle bir kampanya döneminde ya da sayfaya takipçi çekmek için yapılmaktadır. Peki, başarılı bir sosyal medya yarışması düzenlemek için neler...

Basın bülteninizi göndermeden önce dikkat etmeniz gerekenler

Dünkü yazımızda dikkat çekici bir basın bülteninin nasıl hazırlanacağını sizinle paylaşmıştık. Bugünkü yazımızda da basın bülteninizi yayıncılara göndermedence dikkat etmeniz ve bilmeniz gereken bir takım detayları sizlerle paylaşacağız. İyi bir basın bülteni hazırlamanız tek başına yeterli değildir. Özellikle bir PR ajansı ile çalışmıyorsanız, basın bültenlerinizin doğru kişilere ve yayınlara ulaştığından emin olmak için bazı konulara...

Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?

E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz araçlardan biri de basın bültenidir. Bir PR ajansı ile çalışıyorsanız, PR ajansınız sizin için basın bültenlerinizi hazırlayabilir ve bu bültenleri ilgili yayıncılara gönderebilir. Ancak bir PR ajansı ile çalışmıyorsanız kendi basın bültenlerinizi hazırlayabilirsiniz. Kendi basın bültenlerinizi hazırlarken dikkat etmeniz gereken bir takım kurallar bulunuyor. Bu kurallara uymak ve bu...

30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 3. Bölüm

E-ticaretteki ilk satışlarınızı nasıl yapabileceğinizi anlattığımız yazı serimizin 3. ve son bölümüne geldik. Yazı serimizin önceki bölümlerini aşağıdaki linklerden okuyabilirsiniz. 30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 1. Bölüm 30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 2. Bölüm Yazı serimizin son bölümünde, offline reklamlar ve yapabileceğiniz diğer çalışmalara yer vereceğiz. Offline reklamlar Bir e-ticaret sitesi...

Gittigidiyor Entegrasyonu - Gittigidiyorda mağaza ve dükkan açmak için bilmeniz gerekenler

2001 yılından beri aktif olan ve günümüzde 11 milyondan fazla kullanıcının alışveriş için buluştuğu güvenilir bir pazaryeri platformu olan Gittigidiyor, internetten güvenli alışverişi Türkiye’ye sevdirerek, yenilikçi yaklaşımı ve teknolojik üstünlüğüyle sektörde büyük bir konum sahibidir. Türkiye’deki e-ticaret pazarındaki gücü ve konumu sayesinde dünyanın en büyük pazaryerlerinden eBay'in dikkatini çekerek, 2011 yılında eBay tarafından satın alınmıştır....

30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 2. Bölüm

E-ticarette ilk bir ay içinde ilk satışınızı nasıl yapabileceğinizi anlattığımız yazı serimizin bugün ikinci bölümünü ele alıyoruz. Dün yayınladığımız 1. bölümü buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İlk bölümde sosyal medya yönetimi ve arama motoru optimizasyonu konularını ele alamıştık. Bu rehberimizde ise PR & Dijital Reklamlar ve İçerik Pazarlama konu başlıklarını ele alacağız. PR ve Dijital Reklamlar E-ticarette...

30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 1. Bölüm

İş yerinizi internete taşıdığınızda ya da sıfırdan bir iş kurarak online satış mağazası açtığınızda ilk satışlarınızı yapmanız belli bir süre alabilir. Bir e-ticaret sitesi açmak tek başına yeterli değildir. Sizin de belli bir takım çalışmalar yapmanız ve satış yapabilmek için bazı stratejiler geliştirmeniz gerekiyor. Bu rehberimizde de ilk 30 gün içinde e-ticaretteki ilk satışınızı yapmanıza...

Snapchat’i pazarlama kanallarınızdan biri haline nasıl getirebilirsiniz?

Özellikle son 1-2 yıldır Snapchat’in hızlı yükselişi ve popülerliğinin artışı e-ticaret firmalarını da bu mecraya çekmeye başladı. Özellikle genç kullanıcıların yoğunlukla kullandığı bu mecra, Z kuşağına yönelik ürünler satan firmalar için önemli bir pazarlama alanı olarak öne çıkıyor. Z kuşağındaki tüketiciler, Facebook veya diğer önde gelen sosyal ağlardansa Snapchat’te yer almayı tercih ediyor ve firma...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun