E-ticaret blog

E-ticaret sektörü hakkında genel bilgiler, istatistikler ve detaylı inceleme makalelerini e-ticaret blogumuzda bulabilirsiniz

SEO Nedir Nasıl Yapılır? Yararları Nelerdir?

SEO Nedir Nasıl Yapılır? Yararları Nelerdir?

SEO nedir nasıl yapılır? SEO'nun yararları nelerdir? SEO ile organik trafiği arttırma yöntemleri nelerdir? Bu ve daha fazlasının cevabı 'SEO nedir nasıl yapılır' adlı yazımızda. SEO Nedir Nasıl Yapılır? E-ticaret sitenizin...
14 Aralık 2016
Ferad Osman Sali
KOSGEB Destek Kredisi Nasıl Alınır ve Başvuru Koşulları Nelerdir?

KOSGEB Destek Kredisi Nasıl Alınır ve Başvuru Koşulları Nelerdir?

Girişimciler için kredi desteği sağlayan KOSGEB’e başvurabilmek için girişimcilerin bazı kriterleri yerine getirmeleri gerektirmektedir. KOSGEB sadece KOBİ’lere destek sağlayan bir kurum değildir; girişimciler de KOSGEB’in...
17 Kasım 2016
Ferad Osman Sali
İnternetten Para Kazanma Rehberi

İnternetten Para Kazanma Rehberi

İnternet son 20 yılda milyonlarca insan için para kazanma ve ticaret aracı haline geldi. İnternet, bu alanı tamamen bir kariyer olarak görenler için de, yan projeler ile ek gelir kazanmak isteyler (Genç girişimciler, çalışanlar,...
9 Kasım 2016
Savaş Çetinkaya
Facebook Reklam Stratejilerinde Mutlaka Kullanmanız Gerekenler

Facebook Reklam Stratejilerinde Mutlaka Kullanmanız Gerekenler

Facebook reklam stratejileri nelerdir, facebookta reklam vermek / facebook'a reklam vermede dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, facebook hedef kitle seçimi ve daha fazlası bu yazıda. Facebook Reklam Stratejileri Facebook reklamları...
3 Kasım 2016
Ferad Osman Sali

Yardımcı bilgiler

E-Ticaret Sitelerinde Sıkça Sorulan Sorular (SSS) Bölümü

E-Ticaret Sitelerinde Sıkça Sorulan Sorular (SSS) Bölümü

Her e-ticaret sitesinde bulunması gereken bölümlerden biri de sıkça sorulan sorular (SSS) bölümüdür. Siteyi ziyaret edenler ya da site üzerinden alışveriş yapan tüketiciler, ürünler, hizmetler ya da herhangi bir durumla ilgili...
30 Ekim 2016
Ferad Osman Sali
DDOS Saldırısı Nedir? E-Ticaret Sitenizi DDoS Saldırılarından Korumak İçin Yapmanız Gerekenler

DDOS Saldırısı Nedir? E-Ticaret Sitenizi DDoS Saldırılarından Korumak İçin Yapmanız Gerekenler

E-ticaret dünyası, her geçen gün dijitalleşen dünyada giderek daha fazla önem kazanıyor. Ancak bu dijitalleşme, beraberinde siber tehditleri de getiriyor. Bu tehditlerden biri de DDOS saldırılarıdır. Bu içerikte, DDOS...
27 Ekim 2016
Ferad Osman Sali
Sosyal Medyada Kaliteli Bir Müşteri Destek Hizmeti Nasıl Verilir?

Sosyal Medyada Kaliteli Bir Müşteri Destek Hizmeti Nasıl Verilir?

Sosyal mecralar, müşteri destek hizmeti vermek için oldukça etkili alanlardır. Tüketicilerle, hızlı bir şekilde iletişim kurabilme, onlardan geri bildirimler alabilme ve onların yaşadıkları sorunları görebilmek için, bu platformlar...
18 Ekim 2016
Ferad Osman Sali
E-Ticarette Rakip Analizi Yapmak İçin Neler Yapmalısınız?

E-Ticarette Rakip Analizi Yapmak İçin Neler Yapmalısınız?

Rakip analizi yapmak, sektörde var olan şirketlerin hali hazırda yapmaları gereken bir çalışmadır; fakat e-ticaret sektörüne yeni girecek kişiler için de rakip analizi yapmak aslında oldukça önemlidir. Pazarın ve sektördeki diğer...
13 Ekim 2016
Ferad Osman Sali
Giyim Sektöründe Beden Ölçü Tablolarının Önemi

Giyim Sektöründe Beden Ölçü Tablolarının Önemi

Online alışverişlerde tüketicilerin en çok sıkıntı duydukları alanlardan biri de giyim alışverişleri oluyor. Bunun sebebi ise internet üzerindeki kıyafetlerde beden sorunlarının yaşanabilecek olması. E-ticaret firmaları,...
12 Ekim 2016
Ferad Osman Sali
İlgi Çekici ve Akılda Kalıcı Başlık Yazmak İçin 8 İpucu

İlgi Çekici ve Akılda Kalıcı Başlık Yazmak İçin 8 İpucu

Bir içeriğin en can alıcı noktası başlıktır ve bu nedenle iyi bir şekilde hazırlanılması ve üzerine düşünülmesi gerekir. Akılıda kalıcı ve dikkat çekici bir başlık yazmak da bu nedenle ayrı bir iştir. Yazıların,...
21 Eylül 2016
Ferad Osman Sali
Kıyafet Tasarlayıp Satarak Başarılı Bir Moda Girişimi Nasıl Yaratılır?

Kıyafet Tasarlayıp Satarak Başarılı Bir Moda Girişimi Nasıl Yaratılır?

E-ticaret trendlerini incelediğimizde moda sektörünün her zaman yoğun bir talebe sahip olduğunu görebiliriz. Giyim, sürekli bir ihtiyaçtır ve bu yüzden moda ürünleri her zaman talep görür. Dolayısıyla başarılı bir e-ticaret...
25 Ağustos 2016
Savaş Çetinkaya
Okul Öncesi Dönemde Satışlarınızı Artıracak Satış ve Pazarlama İpuçları

Okul Öncesi Dönemde Satışlarınızı Artıracak Satış ve Pazarlama İpuçları

Okul öncesi dönemi, satışların en çok arttığı ve markaların en çok kampanya yaptıkları dönemlerden biridir. Genç nüfusu fazla olan bir ülke olarak, okula dönüş dönemlerinin önemi ülkemizde biraz daha artıyor. Bu dönemde...
5 Ağustos 2016
Ferad Osman Sali
PR Çalışması Nedir? Etkili PR Çalışması Nasıl Yapılır?

PR Çalışması Nedir? Etkili PR Çalışması Nasıl Yapılır?

Bir e-ticaret sitesi kurduktan sonra yapılması gereken işlerden biri de etkili bir PR çalışması yapmak olacaktır. PR (Public Relations), yani halkla ilişkiler olarak adlandırabileceğimiz çalışmalar ile markanın iletişim dili...
30 Temmuz 2016
Ferad Osman Sali