E-Ticarette Ortalama Sepet Tutarını Artırmak

Yazar: Ferad Osman Sali   -   Güncellenme Tarihi: 07.08.2024
E-Ticarette Ortalama Sepet Tutarını Artırmak

Ortalama sepet tutarı kavramı en temel olarak e-ticaret firmasından gerçekleştirilen alışverişlerin ortalama tutarıdır. E-ticaret firmasında yapılan alışverişlerdeki ortalama harcamayı ifade etmektedir.

Bu kavram e-ticaret platformu ister yeni ister eski olsun oldukça önemli bir etmendir. Zira işletmenin performansını değerlendirmek ve pazarlama stratejilerini belirlemek için kullanılabilmektedir. Yüksek ortalama sepet tutarı, müşterilerin daha fazla harcama yaptığı anlamına gelirken, düşük ortalama sepet tutarları ise müşterilerin daha az harcama yaptığı veya daha az ürün satın aldığı anlamını taşımaktadır.

Ortalama sepet tutarı işletme sahiplerine müşterilerin harcama alışkanlıklarını anlama ve daha iyi müşteri deneyimleri sunmak için stratejiler geliştirme konusunda yardımcı olabilmektedir. Bu kavram işletmenin türüne, hedef kitlesine, satılan ürünlerin fiyatlarına ve diğer faktörlere bağlı olarak değişmektedir. Bu nedenle hiçbir zaman standart değildir. Kişilerin sahip oldukları platformun ortalama sepet tutarını belirlemek için kendi verilerinizi analiz etmeniz gerekmektedir.

ortalama sepet tutarı

Ortalama Sepet Tutarını Artırmanın Önemi

Ortalama sepet tutarını artırmak, e-ticaret işletmenizin gelirlerini optimize etmek ve müşteri değerini maksimize etmek için kritik öneme sahiptir. Daha yüksek sepet tutarları, müşteri başına daha fazla gelir anlamına gelir ve pazarlama maliyetlerinizin daha verimli kullanılmasını sağlar.

Ortalama Sepet Tutarının Önemi ve Etkileri

Her e-ticaret firması kendini ve işletmesini genişletmek, büyütmek ve kâr elde etmek ister. Bunun için dikkat etmeniz tavsiye edilen pek çok önemli konu yer almaktadır. Ortalama sepet tutarı her ne kadar önemsiz gibi dursa da dikkat edilmesi gereken konulardan bir tanesidir. Zira bunu anlamak ve yükseltmek geleceğe dair daha iyi planlar kurmaya, kârlılık oranların arttırmaya yardımcı olmaktadır.

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Ortalama Sepet Tutarının Tanımı ve İşletmelere Sağladığı Avantajlar

Ortalama sepet tutarı nedir sorusuna bahsettiğimiz gibi e-ticaret firmasından gerçekleştirilen alışverişlerin ortalama tutarıdır. Eğer doğru bir şekilde anlaşılırsa bu beraberinde pek çok avantaj kazandırmaktadır. Genel anlamda bunlar şu şekilde maddeler halinde bahsedilebilir.

  1. İşletmelere müşterilerin harcama alışkanlıkları hakkında önemli veriler sağlamaktadır. Bu veriler işletmelerin müşteri segmentasyonu, pazarlama stratejileri ve ürün tekliflerini kişiselleştirmesine destek verebilmektedir.
  2. Yüksek tutarlar işletmenin operasyonel verimliliğini artırabilmektedir. Müşterilerin daha fazla ürün satın alması, nakliye ve envanter maliyetlerini optimize etmeye yardımcı olmaktadır.
  3. Müşterilere daha uygun ürün önerileri yapmak, müşteri memnuniyetini artırır ve tekrarlayan satışları teşvik edebilmektedir.
  4. Yüksek ortalama sepet tutarı, müşterilerin daha fazla ürün satın aldığı ve daha yüksek miktarlarda harcama yaptığı anlamına gelmektedir. Böylece satış gelirlerinin artmasına ve işletmenin karlılığının yükselmesine katkıda bulunaktadır.
  5. Yüksek ortalama sepet tutarları işletmenin karlılığını yükseltmektedir. Çünkü daha fazla ürün veya hizmet satışı, işletmenin maliyetlerini karşılayacak ve kâr marjlarını arttırmaktadır.

Bu bakımdan ortalama yüksek tutarını bilmek ve yüksek tutmak, beraberinde pek çok avantaj kazandırmaktadır.

ortalama sepet tutarını artırmak

Müşteri Alışkanlıklarını Anlama

Müşterilerinizin alışveriş alışkanlıklarını ve tercihlerini anlamak, onlara daha alakalı ürünler sunmanıza ve cross-selling ile up-selling fırsatlarını daha etkin bir şekilde kullanmanıza olanak tanır. Böylece, ortalama sepet tutarınızı doğal bir şekilde artırabilirsiniz.

Yüksek Ortalama Sepet Tutarının İşletme Performansına Etkisi

Yüksek ortalama sepet tutarı temel olarak satışların daha fazla olduğunu göstermektedir. İşletmenizin performansına etkisi şu şekilde sıralanabilir;

  1. Satışların yüksek olması müşterilerin ürünlerinize ilgi gösterdiği anlamını taşımaktadır.
  2. Satışlar yüksek olduğu için ürün stoklarınız da bunlara cevap verebilir nitelikte olmalıdır. Eğer ürünleri kendiniz imal etmiyorsanız, tedarikçiniz ile daha iyi bir iletişim kurmak, böylece zamanında tedarik etmek gerekmektedir.
  3. Yüksek alışverişler dikkatli planlanmazsa kargo süreçlerinde problemlerinde yol açabilmektedir. Bu nedenle sorunsuz şekilde gerçekleştirilmesine özen gösterilmelidir.
  4. Satışlarınızan itibariyle yüksek olsa da bunun her zaman sürmeyeceği unutulmamalı; bu nedenle gelecek planları da etkili bir şekilde yapılmaya devam etmelidir.

Bunlara özen göstermek daha başarılı bir e ticaret firmasına sahip olmasına destek olmaktadır.

Müşteri İçin Değer Yaratma ve İlgili Ürünlerin Önerilmesi

İnsanlar her zaman kolay bir şekilde istedikleri ürünlere ulaşmak istemektedir. Bu bakımdan bir müşteri sitenize girdiği zaman ilgili ürünün farklı örneklerine de bakmayı arzulayabilir. Bu nedenle doğru ürünleri karşısına çıkarmak karar vermesine ve sizden alışveriş yapmasına destek olabilir.

ek satışlar

İlgili Ürünleri Vurgulama ve Cross-Selling Stratejileri

İlgili ürünleri vurgulamak ve cross-selling yapmak, online platformlarda daha fazla satış gerçekleştirmek için büyük bir önem taşımaktadır. Eğer doğru bir şekilde kullanırsa, hedef kitlenize daha iyi ve etkili bir şekilde erişmenize yardım eder.

Bunların arasından “ilgili ürünleri vurgulama”, müşterilerin söz konusu ürünle alakalı olan farklı ürünleri de göstermektedir. Müşterinin bir ürünü görüntülediği veya sepetine eklediği sayfalarda, ilgili ürünleri önererek müşterilerin dikkatini çekmeniz mümkündür. Bu müşterinin ilgisini çeken ve tamamlayıcı ürünleri keşfetmelerini sağlamaktadır.

İlgili Ürün Önerileri

İlgili ürün önerileri, müşterilerinize alışveriş deneyimlerini kişiselleştirme fırsatı sunar. Bu strateji, müşterilerin ilgisini çekebilecek ürünleri keşfetmelerine yardımcı olur ve sepet tutarlarının artmasını sağlar.

Bu farklı şekillerde kullanım görebilmektedir. Müşteri ödeme sürecindeyken veya siparişlerini tamamlarken, ilgili ürünleri göstererek ek ürünleri gösterebilirsiniz. Bu müşterinin sepetine veya alışveriş deneyimine uygun ürünleri sunmanıza; böylece satışlarınızı yükseltmenize yardımcı olabilmektedir.

Ayrıca bunları indirimler ile özel kampanyalar ile birleştirerek, daha etkili çözümler bulmanız mümkündür. Ortalama sepet tutarı nasıl yüksek tutulur diyorsanız, ikinci bir metot olarak cross-sellingde kullanılabilir. Burada temel olarak aldığınız ürünü tamamlayan bir ek ürün gösterilir. Örnek olarak uçlu kalem satın alan bir kişiye 0.7 kalem uçlarını ya da silgileri gösterebilirsiniz. Böylece müşteri ek ürünleri keşfederek daha fazla ürün satın almayı düşünebilir.

çapraz satışlar

Bunu farklı şekillerde değerlendirmeniz mümkündür. Pek çok insan popüler ürünlere daha fazla ilgi göstermektedir. Popüler ürünleri veya en çok satılan ürünleri vurgulayarak müşterileri çapraz satışa yönlendirebilirsiniz. Bu ürünler müşterilerin ilgisini çekebilir ve ek satış yapma olasılığını artırabilmektedir.

Bunun dışında ilgili ürünleri bir araya getirerek paketler veya setler oluşturabilirsiniz. Bu müşterilere değerli bir teklif sunmanızı sağlar ve birden fazla ürün satışını teşvik edebilmektedir. İndirimler ve özel kampanyalar ile sunduğunuzda satışlar da daha fazla olabilmektedir.

Çapraz Satış ve Paket Teklifler

Çapraz satış ve paket teklifler, müşterilerinize daha fazla değer sunmanın ve aynı zamanda ortalama sepet tutarını artırmanın etkili yollarındandır. Bu yöntemler, müşterilerinizin ihtiyaç duyabileceği ürünleri keşfetmelerine yardımcı olur ve satın alma kararlarını olumlu yönde etkiler.

Müşteri İhtiyaçlarına Uygun Alternatif ve Tamamlayıcı Ürünlerin Sunumu

Düşük ortalama sepet tutarı her e-ticaret firması için büyük bir sorundur. Çünkü ürünlerinizin ilgi görmediğini, satışların yüksek olmadığını gösterir. Yani elde ettiğiniz gelir, kâr miktarı da fazla değildir. Bunu yükseltebilmek için tamamlayıcı ürünlerin sunumu gibi yöntemler tercih edilebilir. Bunun ilk adımı müşteri ihtiyaçlarını anlamaktır.

Müşterilerin ihtiyaçlarını ve tercihlerini anlamak için online anketler veya geri bildirim formları kullanmanız mümkündür. Bu sayede müşterilerin hangi alternatif veya tamamlayıcı ürünlere ihtiyaç duyabileceğini belirleyebilirsiniz. Ardından da buna göre planlama yaparak müşterilerinize ürünler teklif edebilirsiniz.

Müşteriye sunulan ürünlerle ilgili olarak, ilgili alternatif ve tamamlayıcı ürünleri önermek de önemlidir. Örneğin bir müşteri bir telefon satın aldığında ona telefon kılıflarını tamamlayıcı olarak gösterebilirsiniz. Bu durum fazla olmayan telefon kılıfı satışlarınızı olumlu yönde etkileyebilmektedir.

Tüm bunlar kadar düzenli bir sistem de önemlidir. Bu müşterilerin ilgili ürünlere kolaylıkla erişebilmelerini ve keşfetmelerini sağlamaktadır.

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

İndirim ve Fırsatlarla İkna Etme Stratejileri

Düşük ortalama sepet tutarı nasıl arttırılır? Bunun için uygulayabileceğiniz pek çok opsiyon yer almaktadır. Tamamlayıcı ürünler sunmanın yanı sıra indirimler, özel kampanyalar ve setler sunmak da tavsiye edilmektedir. Örnek olarak 1-2 hafta sonra telefon almayı planlayan bir kişi indirim olduğunu gördüğünde kaçırmamak için planını buna göre ayarlayabilmektedir.

Sepet İndirimleri ve Paket Kampanyaları

E-ticaret siteleri her zaman satışlarını mümkün olduğu kadar çok arttırmak ister. Ortalama sepet tutarı yükseltmek bu bakımdan oldukça önemlidir. Bunun yanı sıra yapabileceğiniz bir diğer uygulama sepet indirimleridir. Bunun için belirli bir tutarın üzerindeki alışverişlerde indirim sağlayabilirsiniz. Örneğin 100 TL ve üzeri alışverişlerde %10 indirim gibi bir teklif sunabilirsiniz.

Bunun dışında sadece belirli bir marka veya kategoriye ait ürünlerde %20 indirim gibi bir teklif sunabilirsiniz. Ancak sepet indirimlerinin temel farkı müşteri sepete eklediğinde indirim sunulmasıdır. Bunun yanı sıra paket kampanyaları da tercih edilebilir.

İlgili ve tamamlayıcı ürünleri bir araya getirerek paketler oluşturmak ve bunları indirimli fiyatlar ile sunmak, satın almalara destek olabilmektedir. Ayrıca farklı kampanyalar yapmayı da düşünebilirsiniz. Örnek olarak bir ayakkabı satın alan müşteriye ücretsiz çorap hediye edebilirsiniz.

Sınırlı Süreli Teklifler ve Özel İndirimlerin Kullanımı

Sınırlı süreli teklifler birçok müşteri için önemlidir. Çoğu kişi bu tarihleri alışveriş yapmak için özenli bir şekilde beklemektedir. Sezon indirimleri bunlardan bir tanesidir.

Belirli bir mevsim veya tatil döneminde indirimler veya kampanyalar düzenleyebilirsiniz. Örneğin yaz indirimi veya yılbaşı kampanyası verilebilir. Bunun dışında sadakat programları da değerlendirilebilir. Sadakat programlarıyla müşterilere özel indirimler veya paket kampanyaları sunabilirsiniz. Bu müşteri sadakatini artıracak ve tekrarlayan satışlara yöneltebilir.

Tamamlayıcı ürünler, cross-selling ve diğer yöntemlerin yanı sıra yüksek ortalama sepet tutarı için indirimler, özel kampanyalar da önem taşımaktadır.

Ücretsiz Kargo ve Minimum Sepet Tutarı Uygulamaları

E-ticaret ile bir ürün alacak kişiye indirimler her zaman çekici gelir. Bu bakımdan satışlarınızı arttırmak istiyorsanız, ücretsiz kargo gibi seçenekler teklif edebilirsiniz.

Ücretsiz Kargo ve Minimum Sepet Tutarı

Ücretsiz kargo teklifi, belirli bir sepet tutarı üzerindeki alışverişler için mükemmel bir teşviktir. Bu, müşterileri daha fazla ürün eklemeye teşvik eder ve ortalama sepet tutarınızın artmasına yardımcı olur.

Ücretsiz Kargo İmkanı ve Minimum Sepet Tutarı Politikalarının Etkisi

Ücretsiz kargo hizmetinden yararlanabilmek için müşterilere bir minimum sepet tutarı belirlebilir. Bu müşterilerin daha fazla ürün satın alarak bu avantajdan faydalanmalarını teşvik etmektedir. Bunu ister tüm sepetlerde dilersniz belirli bir fiyattan sonra aktif olacakşekilde düzenleyebilirsiniz.

Bunun yanı sıra indirim sunmak için minimum bir sepet miktarına ulaşmayı da düşünebilirsiniz. Eğer böyle bir uygulamanız olduğuna dair kişileri bilgilendirirseniz, insanlar bundan faydalanmak için daha fazla ürün almayı düşünebilir.

Kargo Ücretini Aşan Sepet Tutarını Teşvik Etme Yolları

Daha fazla satış yapmak istiyorsanız belirli bir sepet tutarından sonra kargoyu ücretsiz yapmak size yardımcı olabilmektedir. Yüksek ortalama sepet tutarı da bu sayede elde edilebilmektedir. Bunu yapmanın farklı yönleri yer almaktadır:

  1. Web sitenizde ya da alışveriş sepetinde ücretsiz kargo hesaplayıcısı kullanılabilir. Böylece müşteriniz ücretsiz kargodan yararlanmak için ne kadar tutara daha gereksinim olduğunu hesaplayabilir.
  2. Birçok kişi bir sitede ücretsiz kargo olanağı olduğundan habersizdir. Haberi olsa bile tutarın ne kadar olduğu bir soru işareti uyandırır. Ortalama satış tutarını arttırmak için her bu konuda bilgilendirmeler ayrıntılı şekilde yapılmalıdır.
  3. Belirli kategorilerde veya ürünlerde ücretsiz kargo avantajı sunarak müşterilerin ilgisi çekilebilmektedir. Örneğin sezonun popüler ürünlerinde veya stokları azalan ürünlerde ücretsiz kargo fırsatı sunabilirsiniz.
  4. İlgili ürünleri bir araya getirerek kombine ürünler veya setler oluşturabilirsiniz. Bunlarda ücretsiz kargo imkanı da sunabilirsiniz.

Bu gibi seçenekler müşterileriniz ücretsiz kargodan yararlanmakiçin daha fazla ürün almaya teşvik edebilir.

Müşteriye Kişiselleştirilmiş Öneriler Sunma

Özellikle ilk kez e-ticarete başlayan sitelerde ortalama sepet tutarı düşük olabilmektedir. Bunu arttırmak siteden daha fazla kâr elde etmek, daha fazla kazanç sağlamak ve popüler bir e-ticaret platformu olmak anlamına gelir.

Satışlarınızı nasıl arttırabileceğinizi düşünüyorsanız, müşterilerinize kişiselleştirilmiş ürünler sunabilirsiniz. Örneğin defter alan bir kişiye alakalı kırtasiye ürünleri teklif edilebilir. Bu sayede müşterileriniz, daha fazla ürün satın alabilir.

Kişiselleştirilmiş Alışveriş Deneyimi

Müşterilere kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimleri sunmak, onların ilgi alanlarına uygun ürünleri bulmalarına yardımcı olur. Bu strateji, müşteri memnuniyetini artırırken ortalama sepet tutarını da yükseltir.

Müşteri Davranışları ve Tercihleriyle İlgili Verilerin Kullanımı

Müşteriye kişiselleştirilmiş öneriler sunmak, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmak, satışları teşvik etmek ve müşteri sadakatini sağlamak için önemli bir stratejidir. Bunun için kullanabileceğiniz pek çok yöntem bulunmaktadır. Müşteri verilerini analiz etme bunlardan bir tanesidir.

Müşterilerinizle ilgili verileri toplayın ve analiz edilmelidir. Bu veriler arasında geçmiş alışverişler, tercihler, demografik bilgiler, ilgi alanları gibi bilgiler yer almalıdır. Bu gibi analizler müşterilerin tercihlerini ve davranışlarını anlamanıza yardımcı olmaktadır. Böylece gelecek ürün stratejileriniz daha iyi oluşturulabilmektedir. Satışlar da böylece daha yüksek seviyelerde olabilmektedir.

Ayrıca Satın Alma Geçmişine Dayalı ürünler de vardır. Müşterilerin daha önce satın aldığı ürünlere dayalı olarak ilgili ürünler önerilebilmektedir. Örnek olarak “Bu ürünü satın alan müşteriler aynı zamanda şu ürünleri de tercih etti” gibi öneriler sunulabilmektedir.

İlgili ürün önerileri vermek de ortalama sepet tutarı miktarını yüksek tutmak için önem taşımaktadır. Müşterinin sepetinde veya görüntülediği ürüne benzer veya tamamlayıcı ürünleri önerilebilir. Örnek olarak “Bu ayakkabıya uyumlu çoraplara da bakmayı düşünür müsünüz?” tarzı tavsiyeler yapabilirsiniz.

Tüm bunların yanı sıra e-posta ve SMS pazarlaması da yer almaktadır. Müşterilere kişiselleştirilmiş önerileri e-posta veya SMS yoluyla iletebilirsiniz. Bu müşterilere özel indirimler, yeni ürünler veya ilgi alanlarına göre öneriler sunmanızı sağlamaktadır.

Suggestive Selling ve Öneri Algoritmalarının Kullanımı

“Suggestive Selling” temel olarak müşterilere öneriler yapmanızı sağlar. Örnek olarak bir müşteriniz kalem almışsa “bu ürünler de ilginizi çekebilir” tarzı bir cümle ile kalem uçlarını, silgileri ya da kalemtıraşları göstermek verilebilir.  Bu tür algoritmalar temel olarak onların ilgisini çekmeye, böylece daha fazla alışverişe yöneltmeyi hedeflemektedir. Yüksek sepet tutarı da bu sayede yüksek tutulabilir.

Eğer bunun nasıl yapılabileceğini düşünüyorsanız ek ürünler önerebilirsiniz. Örneğin bir müşteri bir cihaz satın aldığında, ona cihazın koruyucu kılıfını veya ek aksesuarlarını tavsiye edebilirsiniz. Ayrıca bu farklı şekillerde de kullanılabilir.

Müşteri belirli bir ürünün düşük fiyatlı versiyonunu incelerken, ona daha üst düzey bir ürünü veya daha fazla özellik sunan bir seçeneği önerilebilirsiniz. Bu müşterinin daha fazla ürün satın almasını sağlayabilmektedir.

Öneri algoritmaları da buna benzerdir. E-ticarette öneri algoritmaları, müşterilere kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunmak için kullanılan matematiksel ve istatistiksel yöntemlerdir. Bu algoritmalar, müşteri verilerini analiz eder ve geçmiş alışverişler, tıklama geçmişi, tercihler, demografik bilgiler gibi faktörleri dikkate alarak müşterilere ilgilerine uygun ürünleri önermektedir. Dolayısıyla söz konusu kavramlar birbirine yakın olmaktaıdr.

Sadakat Programları ve Müşteri Ödüllendirme

Yüksek ortalama sepet tutarı elde etmek istiyorsanız, bunu elde etmenin farklı sistemleri vardır. Yukarıdaki unsurlar bunun için verilebilecek bazı örneklerdir. Bunların dışında aklınızda tutabileceğiniz farklı seçenekler de mevcuttur. Sadakat programları ve ödüllendirme de bukapsamda yer almaktadır.

E-ticarette sadakat programları ve müşteri ödüllendirme, müşteri bağlılığını artırmak, tekrarlayan satışları teşvik etmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için kullanılan stratejilerdir.

Bu anlamda müşterilere her satın alımları için puan veya indirimler kazanmalarını sağlayan bir sistem kurulabilmektedir. Müşteriler bu puanları biriktirebilmekte, sonraki alışverişlerinde indirim olarak yararlanabilmektedir. Bu durum onları tekrarlayan satın almalar yapmaya yöneltebilmektedir. Bunun yanı sıra farklı şeyleri de düşünebilirsiniz.

Bu kapsamda ücretsiz kargo olanakları, özel indirimler, promosyonlar ve daha pek çok seçenek sunabilirsiniz. Ayrıca özel VIP üyelik oluşturabilir; bu üyelere özel opsiyonlar, teklifler sunabilirsiniz. Yine müşterinin doğum günü geldiği zaman özel teklifler yapabilirsiniz. Tüm bu yöntemler ortalama sepet tutarı nasıl arttırılır sorusuna bir yanıt olarak verilebilir. Platformunuz böylece daha fazla satış yapma olanağı yakalayabilir.

Ortalama Sepet Tutarı Nasıl Hesaplanır?

Ortalama sepet tutarı, toplam satış gelirinin toplam sipariş sayısına bölünmesiyle hesaplanır. Bu, işletmelerin müşteri başına yapılan ortalama harcamayı ölçmesine olanak tanır.

Ortalama Sepet Tutarını Artırmak İçin Hangi Stratejiler Uygulanabilir?

Çapraz satış ve paket teklifler, ücretsiz kargo sunumu, minimum sepet tutarına ulaşma teşvikleri ve müşterilere özel promosyonlar ortalama sepet tutarını artırmak için etkili stratejiler arasındadır.

Ücretsiz Kargo Teklifleri Ortalama Sepet Tutarını Nasıl Etkiler?

Ücretsiz kargo, müşterileri daha fazla ürün satın almaya teşvik edebilir, özellikle de ücretsiz kargo için belirlenen minimum sepet tutarına ulaşmaları gerektiğinde. Bu, ortalama sepet tutarının artmasına yardımcı olur.

Ortalama Sepet Tutarı Artışı İşletme Karlılığını Nasıl Etkiler?

Yüksek ortalama sepet tutarları, işletmelerin satış gelirlerini artırır ve genellikle daha yüksek kar marjlarına yol açar. Daha az sipariş işleme ve kargo maliyeti ile daha fazla gelir elde edilir.

Müşterilerin Sepete Ek Ürün Eklemesi Nasıl Teşvik Edilir?

Müşterilerin sepete ek ürün eklemesi, ilgili ürün önerileri, alışveriş sürecinde çapraz satış teklifleri ve ürün setleri veya paket indirimleri sunarak teşvik edilebilir.

ideasoft monogram
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.
Ferad Osman Sali
Ferad Osman Sali

E-ticaret Danışmanı

Ferad Osman Sali, E-ticaret, SEO stratejileri ve dijital pazarlama konularında uzmanlaşmış deneyimli bir profesyoneldir. İstanbul Üniversitesi mezunu olan Sali, 12 yıldır SEO ve dijital pazarlama, 8 yıldır da e-ticaret alanlarında çalışmakta... Yazar hakkında detaylı bilgi

Popüler Videolar