Blog

Şirketler için zaman yönetimi neden önemlidir ve nasıl yapılır?

Günümüzde en çok yakındığımız durumlardan biri de zamanın yetersiz gelmesidir. Hem işte hem de özel hayatımızda vaktin yetersiz gelmesi, istediğimiz işlere ve kişilere yeterli zamanı ayıramamak stresin oluşmasına neden olur. Bu durum şirket için de geçerlidir. Şirket içinde zamanın iyi yönetilememesi yapılacak işler için zaman bulunamamasına neden olabilir. Bu da tabii ki verimliliği ciddi anlamda...

Sepet ortalamasını artırmak için neler yapabilirsiniz?

Sitenizi ziyaret eden ve siteniz üzerinden alışveriş yapan kişilerin sepet ortalamalarını artırmak hem satışlarınızı hem de karlılığınızı artıracaktır. Tüketicilerin siteniz üzerinden tek seferde daha fazla alışveriş yapmalarını sağlamak için de bir takım çalışmalar yapmanız gerekiyor. Bu süreç için farklı satış ve pazarlama taktiklerinden yararlanarak ortalama sepet tutarınızı artırmanız mümkün. Bu rehberimizde de ortalama satış tutarını...

Soru işareti oluşturan SEO problemleri ve yanıtları

E-ticaret siteleri için SEO çalışmaları bir hayli önemlidir. Tabii ki SEO çalışmaları yaparken firmalar birçok farklı problemle karşılaşabiliyor ve bu alana yeni olan kişilerin kafalarında soru işaretleri oluşabiliyor. SEO ile ilgili başlangıçta sık sorulan soruların yanı sıra bir de uygulama sırasında karşılaşılan problemler ve bunlarla ilgili sorular oluyor. Bu rehberimizde sık sorulan sorular yerine özellikle...

Google Analytics ile metriklerin ölçümlenmesinde dikkat edilmesi gerekenler

E-ticarette bazı metrikler belirlemeniz ve bunları ölçümlemeniz işinizi geliştirmenizde ve uzun vadede karlılığınızı artırabilmek için önemlidir. İşinizin başarılı olabilmesi için bir takım stratejiler belirlemeniz ve bunları farklı yöntemlerle analiz ve takip etmeniz gerekir. Bu incelemeler sonrasında da iş stratejilerinizi geliştirebilirsiniz. Bu metriklerinizi ölçümlemek için Google Analytics’ten yararlanabilirsiniz. Ücretsiz olarak sitenizdeki istatistikleri takip edebileceğiniz Google Analytics...

Başarılı küçük işletmelerin yararlandığı 6 finansal alışkanlık

E-ticarette başarılı olabilmek için iyi bir finansal yönetim gerekir. Eldeki sermaye ve kazanç iyi yönetilmediğinde uzun vadede şirketler birçok sorunla baş etmek zorunda kalabilirler. Eldeki parayı iyi yönetmek için de işin başlangıcından itibaren bazı finansal alışkanlıkların oturtulması gerekir. Bu alışkanlıkları başta oturtmak, uzun vadede daha iyi para yönetilmesini sağlar. Tabii ki bu alışkanlıklar sonradan da...

Instagram fenomenleriyle çalışırken nelere dikkat etmelisiniz?

Instagram son dönemlerde popülerliği en çok artan sosyal ağ olarak öne çıkıyor. Firmalar da takipçisi ve etkileşimi yüksek olan Instagram kullanıcılarıyla (fenomenler) iş birliği yaparak kendi ürünlerini veya hizmetlerini tanıtma yoluna gidiyorlar. Geçtiğimiz yıllarda Twitter üzerinden bu çalışmalar daha sık yapılıyordu; ancak Twitter’ın popülerliğinin azalmaya başlaması ve Instagram’ın da yükselişte olması firmaları bu mecraya yönlendirmeye...

Facebook İstatistikler ile ideal paylaşım zamanı nasıl bulunur?

Dünkü yazımızda Facebook üzerinde neden tek bir ideal paylaşım zamanı olmadığını ele almıştık. Dilerseniz aşağıdaki bağlantı üzerinden bu yazıyı okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda ise Facebook İstatistikler özelliği ile sizin için ideal olan paylaşım aralıklarını nasıl bulabileceğinizi anlatacağız. Neden Facebook paylaşımları için tek bir doğru zaman yok? Marka sayfaları üzerindeki istatistikler, firmalara Facebook sayfaları ile ilgili birçok...

Neden Facebook paylaşımları için tek bir doğru zaman yok?

Sosyal medya pazarlamada markalar Facebook’tan önemli bir şekilde yararlanıyor. Gelişmiş ve kapsamlı reklam modellerinin yanı sıra, Türkiye’de en yaygın olarak kullanılan sosyal mecra olması da Facebook’un markalarca sıklıklık kullanılmasının nedenleri arasında yer alıyor. Tabii ki Facebook üzerindeki geri dönüşümleri ve etkileşim oranlarını artırmak için, firmalar en doğru paylaşım zamanını arıyorlar. Yapılan araştırmalar belli zamanların daha...

Bir e-ticaret şirketinin iflas etmesine neden olan durumlar

E-ticarette başarı hikayelerinin yanı sıra başarısızlık hikayeleri de bulunuyor. Birçok firma farklı sebeplerden dolayı iflasını açıklayarak işini sonlandırabiliyor. Başarı hikayelerinden dersler alındığı gibi başarısızlık hikayelerinden de dersler alınması gerekiyor. Özellikle başarısızlık senaryolarını incelemek, yeni girişimler, orta ölçekli ve hızlı büyümekte olan şirketler için bir hayli önemlidir. Şirketlerin iflas etmelerinin arkasında farklı sebepler olsa da bazı...

Kendi ürünlerinizi üretmenin avantaj ve dezavantajları nelerdir?

Dünkü yazımızda toptan ürün almanın artıları ve eksilerini el almıştık. E-ticarette faydalanabileceğiniz yöntemlerden biri ise kendi ürünlerinizi üretmek. Kendi ürünlerinizi üretmenin hem avantajları hem de dezavantajları bulunur. Dropshipping ya da toptan ürün alımına kıyasla kar marjı yüksek olsa da üretim süreci ve yeni bir pazar oluşturma gibi engeller aşılamazsa bazı sorunlar gün yüzüne çıkabilir. Aşağıdaki...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun