Blog

Küçük bir sermaye ile kendi işinizi nasıl kurabilirsiniz?

Düşük bir bütçe ile kendi işinizi kurmak mümkün mü? Sorunun cevabını uzatmadan vermek gerekirse; “Evet, mümkün.” Ancak Türkiye’deki girişimcilik algısında, kendi işini kurmak için büyük sermayelere ihtiyaç duyulduğu algısı yatıyor. Tabii ki büyük bir sermaye ile küçük bir sermaye ile iş kurmak arasında büyük farklar bulunuyor; ancak büyük sermayelere sahip olmak herkesin elinde olan bir...

Şirket ismi belirlerken dikkat etmeniz gerekenler

Kendi işinizi kurmayı planlıyorsanız, şirketiniz için bir isme ihtiyacınız olacak. Şirket isimleri oldukça önemlidir; çünkü kullanacağınız ismin akılda kalıcı olması ve tüketiciler tarafından benimsenmesi gerekir. Bu sebeple de bir iş kurarken ki en zor aşamalardan biri de isim bulmaktır. Şirket isminin yazılı halinin yanı sıra bir logo ile nasıl görüneceğini de düşünmek gerekiyor. Şirket ismi...

Dört dörtlük bir müşteri hizmeti sağlamak için neler yapmalısınız?

E-ticarette uzun vadede başarılı olabilmek ve sadık müşteri kitleleri edinebilmek için müşterilerinizle iyi ilişkilerinizin olması ve onlara kaliteli bir destek sunmanız gerekmektedir. Sadık müşterileriniz olmadan, online satış mağazanızı ayakta tutmanız bir hayli zordur. Müşterilerinizle kurduğunuz iletişimin iyi olması, satış öncesi ve sonrası destek hizmetlerinizin kalitesinin yüksek olması, uzun vadede başarınızın altın anahtarı olacaktır. Kaliteli bir...

Sosyal medya ile marka bilinirliğinizi nasıl artırabilirsiniz?

Sosyal medya pazarlamasıyla ilgili daha önceki yazılarımızda marka bilinirliğinden de sıkça bahsetmiştik. Sosyal medyanın marka bilinirliğini artırma konusunda markalara nasıl yardımcı olduğundan ve markaların bu özellik nedeniyle sosyal medya pazarlamaya yatırım yapmalarını da farklı rehberlerimizde anlatmıştık. Sosyal ağlar üzerinden marka bilinirliğini artırmak için farklı yollar bulunuyor. Bu yöntemler aracılığı ile firmalar, bu platformlar üzerinde markalarını...

Şirketiniz için belirlemeniz gereken sosyal medya hedefleri nelerdir?

Sosyal medya yönetimi ve pazarlama e-ticaret firmaları için bir hayli önemlidir. Marka bilinirliğini artırma, ürün tanıtımları yapmak ve tüketicilerle etkileşim kurabilmek için sosyal ağlar günümüzde sıklıkla ve öncelikle kullanılan platformlardır. Ancak hedefler ve amaçlar olmadan sosyal medya pazarlama çalışmalarından beklenen geri dönüşümleri almak mümkün olmayacaktır. Şirketiniz için bir takım hedefler belirlemeniz ve sosyal medya stratejileriniz...

E-ticaret sitenizin karlılığını artırmanızı sağlayacak 6 yöntem

Tüketicilerin büyük kısmı, bir e-ticaret sitesine geldiklerinde henüz alışveriş yapmaya hazır değillerdir. Öncelikle siteyi gezmek ve ürünleri incelemek isterler. Bu durumda da sizin, tüketicileri satışa yönlendirebilmeniz gerekiyor. Tüketicileri satış yönlendirmek, e-ticaret sitenizin karlılığını artırmanıza yardımcı olacaktır. Peki, bunu yapmak için nelere ihtiyacınız var? Ürünlerinizin faydalarını açıkça belirtin Sitenizi ziyaret eden ve ürünlerinizi inceleyen kişiler, ürünlerinizin...

Konum bazlı reklamlar neden önemli?

Mobil cihazlarda gösterilen konum bazlı reklamlar, tüketicilere ulaşma ve onlara fırsatlar sunma konusunda e-firmalara kolaylık sağlıyor. Konum bazlı reklamlar hem e-ticaret hem de fiziki mağazası bulunan firmalar için oldukça önemli. Belli konumlardaki tüketicilere fırsatlar sunma imkanı Özellikle fiziki mağazası bulunan firmalar için konum bazlı reklamların bir takım avantajları bulunuyor. Bu firmalar, kendi konumlarını içeren bir...

Mobil ticarette yapmanız ve yapmaktan kaçınmanız gerekenler

Mobil ticaretin önemi her geçen yıl biraz daha artıyor. Son birkaç yıldır Türkiye e-ticaret sektöründe de mobil ticaretin gücü biraz daha artmaya başlıyor. Bunun en büyük sebeplerinden biri de akıllı telefon ve 3G internet veri kullanımının artması olarak değerlendiriliyor. Tüketiciler iş haricinde, bilgisayar kullanmak yerine internet üzerinde akıllı telefonlarıyla vakit geçiriyorlar. Durum böyle olduğu için...

Blog içeriklerinizde olması gereken 5 özellik

Blog içerikleri oluşturmak, takipçilerinizle etkileşim kurmanızı, onlara bir değer sunmanızı sağlarken, aynı zamanda sitenizi güncel tutar ve organik arama sonuçları üzerinden sitenize trafik çekmenize yardımcı olur. Tabii ki blog içerikleri oluştururken de bir takım kurallara uymak, yazılarınızda bazı özellikleri barındırmak gerekiyor. Bu uygulamaları yapmak, hem blog içeriklerinizin değerini artırır, hem de Google tarafından daha fazla...

''Nasıl yapılır?'' temalı içerik çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?

E-ticaret sitenizin blog bölümünde etkileşimi artırmak ve kullanıcılara bir değer sunabilmek için “Nasıl yapılı?” temalı içerikler oluşturmayı deneyebilirsiniz. Bu tür içerikler hem kullanıcılara bir değer sunarken hem de arama motorları için de değerlidir. İnternet kullanıcıları birçok konuda bilgi almak için “nasıl yapılır” anahtar kelimeleriyle aramalar yapabiliyor ve hazırlayacağınız bu tür içerikler de arama motorlarından trafik...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun