Blog

5 adımda 2017’deki sosyal medya reklamlarınızı nasıl planlayabilirsiniz?

Sosyal medya reklamları 2017’de de e-ticaret firmalarının sıkça başvuracağı tanıtım araçları arasında yer alacak. 2016’nın da sonuna geldiğimiz şu günlerde, e-ticaret firmalar 2017 yılı için pazarlama ve reklam planlarını oluşturmaya başlıyor. Sosyal ağ reklamlarında yararlanıyor ya da yararlanmayı düşünüyorsanız, 2017’deki sosyal medya reklamlarınız planlamaya yavaş yavaş başlamalısınız. Bu planları adım adım nasıl yapabileceğinizi ise bu...

Blogunuz için içerik planı yaparken nelere dikkat etmelisiniz?

İçerik pazarlama çalışmaları yaparken bir plana sadık olmanız ve bu plan dahilinde çalışmalarınızı yapmanız, uzun vadede içerik çalışmalarınızın daha sağlıklı olmasına yardımcı olacaktır. Tabii ki içerik planı yapmadan önce de bu konu hakkında nasıl bir yol izleyeceğiniz konusunda bilginiz olması gerekiyor. Bu plan gözünüzü korkutmasın; çünkü bu planın amacı, aylık olarak blog tarafında neler yapıyor...

Native advertising nedir ve e-ticaret firmalarına ne gibi yararlar sağlar

Geçtiğimiz günlerde yazdığımız 2017 pazarlama trendleri ve 2017 içerik pazarlama trendleri yazılarında native advertising konusundan bahsetmiştik. Önümüzdeki yıl, şirketlerin bu alanda yaptıkları reklam ve pazarlama çalışmalarının artması bekleniyor. Türkçe’ye “Doğal Reklamlar” olarak çevirilen native advertising içerik pazarlamadan biraz farklı bir şekilde konumlanıyor; ancak yine içerik yolu ile tüketicilere ulaşılmasından dolayı, bu reklam türünü içerik pazarlamanın...

Canlı video yayınları yaparken nelere dikkat etmelisiniz?

Facebook Live uygulaması ile beraber, içerik üretiminde canlı yayın videolar oldukça kolaylaşmaya başladı. Facebook’un yanı sıra Youtube üzerinden de canlı yayınlar yapılabiliyor. Şu an Instagram da bu uygulamayı bazı kanallar ile test etmeye başladı. Bunların yanı sıra Periscope üzerinden de canlı video yayınları yapılabiliyor. Özellikle sosyal mecralar üzerindeki etkileşimi artırmak ve farklı bir içerik planı...

Sosyal medya trendleri 2017’de nasıl değişecek?

Diğer tüm alanlarda olduğu gibi 2017’de sosyal medyada da bir takım değişiklikler olacak. Kullanıcıların beklentilerinin değişmesi ve teknolojik gelişmelerin sosyal mecralara uygulanması da markaların bu yeniliklere ayak uydurmaya yönlendirecek. Marka ve ürün bilinirliğini artırmak için, markalara tarafından sıkça kullanılan sosyal mecralar üzerindeki bu değişiklikleri yakından takip etmek, 2017’de sosyal profilleriniz üzerinden alabileceğiniz geri dönüşüm oranlarını...

2017’de şirketlerin içerik pazarlama çalışmaları nasıl şekillenecek?

İçerik üretiminin önemi 2017 yılında da devam edecek ve bu alana yatırım yapan firmalar, ürettikleri içerikler sayesinde daha geniş kitlelere ulaşma şansı bulabilecekler. Her alanda olduğu gibi, önümüzdeki yıl içerik alanında da bir takım değişikliklerin olacağını rahatlıkla söyleyebiliriz. Son dönemlerde de sıkça bahsettiğimiz video konusu, 2017’de içerik pazarlama trendleri arasında önemli bir yere sahip olacak....

Kötü müşterilerin işletmenize zarar verdiğini gösteren 4 işaret

Genellikle e-ticaret sitenizi ve işinizi geliştirmekle ilgili bilgileri paylaştık sizinle; ancak bir de işletmenize zarar verebilecek kötü müşteriler olduğu gerçeğini de unutmamak gerekiyor. Bir e-ticaret sitesi sahibiyseniz ve uzun süredir hizmet veriyorsanız, bu tip kötü müşterilerle karşılaşmış olabilirsiniz. Kötü müşteriler size zaman, para ve enerji kaybına neden olabileceği için, bu konu hakkında bilgi sahibi olmak...

E-posta pazarlama çalışmaları 2017’de nasıl şekillenecek?

E-posta pazarlama yöntemleri önümüzdeki yıl biraz daha farklı bir yönde şekillenmeye başlayacak. Aslında önümüzdeki yıl için yapılan trendlerin bir kısmını 2016’da da sizlerle paylaşmıştık; fakat 2017’de birçok firma bu yöntemlerden yararlanmaya ve bu değişiklikleri mevcut e-posta pazarlama stratejilerine eklemeye başlayacak. Aralık ayının sonlarına geldiğimizde, artık firmalar yavaş yavaş yılı kapatmak için hazırlık yaparken, bir yandan...

SEO çalışmaları yapmanın yararları nelerdir?

E-ticaret sitenizin trafiğini artırmak, yeni hedef kitlelere ulaşmak ve markanızın bilinirliğini artırmak için SEO çalışmalarına ihtiyacınız olacaktır. Tabii ki SEO tek başına yeterli değildir; bunun yanı sıra dijital pazarlama ve reklam çalışmaları da yapmanız gerekir. Bu konuya yazının ilerleyen bölümlerinde detaylı bir şekilde değineceğiz. Ama öncelikle SEO çalışmalarının, sitenize ne gibi faydalar sağladığını ele alacağız....

E-ticaret nasıl yapılır ve aşamaları nelerdir?

E-ticaret sitesi kurmak ve internetten satış yapmak ile ilgili bugüne kadar çeşitli rehberlerle size birçok bilgi sunduk. Ancak bu sektöre yeni girecek kişiler e-ticaretin nasıl yapılacağını ve bu aşamaların ne olduğunu bilmeyebilirler. Bu nedenle de bu rehberimizde bir e-ticaret sitesinin nasıl kurulabileceğinden, internet üzerinden satış yapmak için neler gerektiğini ve iş yönetim süreciyle ilgili bazı...

15 Gün Ücretsiz Deneyin!

Akıllı E-ticaret Paketleri ile e-ticaret keyfini
15 gün boyunca ücretsiz deneyin!

E-Bültene Kayıt Olun