Blog

Sanal POS nedir? Nasıl ve nereden alınır?

E-ticarete yeni başlayacak girişimcilerin en çok akıllarına takılan “Sanal POS nasıl kullanılır?” veya “Sanal POS ne işe yarar?” sorusuna cevap olarak; Sanal POS bütün e-ticaret yapan web sitelerinde farklı birçok şekilde kullanılabilir. Temel amacı ödeme işlemini o anda tıpkı fiziki bir mağazadaki gibi gerçekleştirmek ve işlemi sonlandırmaktır. Sanal POS Nedir? Sanal POS veya VPOS (virtual...

E-posta kampanyalarının optimizasyonu için test etmeniz gereken 3 element

E-posta pazarlamalarından yüksek verim almak, hem içeriklerinizi daha çok kişiye ulaştırmanızı sağlar hem de geri dönüşümlerinizin artmasına yardımcı olur. E-posta abone sayınız yüksek olsa da gönderiler sonrasındaki açılma ve tıklanma oranları e-posta kampanyalarınızın başarısını ortaya koyar. Açılma ve tıklanma oranlarını etkileyen farklı faktörler bulunuyor. Bu faktörlerin üzerinde durarak, e-posta kampanyalarınızı geliştirebilir ve aldığınız geri dönüşümlerinizi...

Online Pet Shop Ürünleri Satmak

İnternet üzerinden ürün satmak, fiziki mağaza açmaktan daha kolay ve daha masrafsız olduğu için yönelimler hep sanal mağaza açmak ve online satış yapmak yönünde ilerliyor. Birçok markanın da son zamanlarda satışlarını internete taşıdığını görüyoruz. Mağazaların girişlerinde online alışveriş için site adreslerini kapılarda veya vitrinlerde sıklıkla görebilirsiniz. Günümüzde hayvan dostlarımız için yapacağımız alışverişler e-ticaret ile birlikte...

Eski içerikleri tekrar kullanarak pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?

İçerik pazarlama çalışmalarında eski paylaşımlar çoğu zaman uzun vadede unutuluyor. Bu tür çalışmalar genellikle kısa vadede kullanıldığı için, sadece organik arama sonuçları üzerinden trafik sağlanmasının yolunu açıyor. Ancak eski içerikler farklı dönemlerde tekrar kullanılarak, pazarlama çalışmalarında yeniden kullanılabilir. İçerik çalışmalarında anlık ve dönemsel konular haricinde long tail için de çalışmalar yapıyorsanız, long tail içeriklerinizi farklı...

E-ticaret sitelerinde sıkça sorulan sorular sayfaları neden önemli?

Online alışveriş sitelerindeki en önemli sayfalardan biri de sıkça sorulan sorular (SSS) sayfalarıdır. Tüketicileri bilgilendirmek ve müşteri desteği sağlama adına bu sayfaların e-ticaret siteleri üzerinde önemli bir görevi bulunur. SSS sayfası nedir? Adından da anlaşılabileceği gibi Sıkça Sorulan Sorular (SSS), müşterilerin ve siteyi ziyaret eden kişilerin sorma olasılığı olan ya da daha önce müşteri destek...

Elişi Ürünlerin İnternetten Satışı Nasıl Yapılır?

İnternetten ürün satışı yapan siteler çoğaldıkça bu alana olan ilgi de arttı. Buna bağlı olarak özellikle el işi ve ev yapımı ürünlerin satışı da değerlenmeye başladı. Elişi siteleri araştırmanız sonucunda siz de bu işe girmek istiyorum diyorsanız bu yazımızda başlangıç için izlemeniz gereken yolları sizlerle paylaşacağız. Yeteneğiniz olan alanda ilerleyin El işlerimi satmak istiyorum dediğiniz...

Ürün filtremele özelliklerinin önemi nedir ve nasıl kullanılmalıdır?

E-ticaret sitelerinde geri dönüşümleri ve kullanıcı deneyimini artırmak için kullanılan özelliklerden biri de ürün filtreleme özellikleridir. Ürün filtremeleme özellikleriyle siteyi ziyaret edenler, aradıkları ürünlere daha rahat bir şekilde ulaşabileceklerdir. Kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı bir şekilde ulaşmaları da doğal olarak, satın alma kararlarını daha hızlı vermelerini sağlar. Bazı ürün kategorilerinde çok fazla ürünün olması, karar...

E-ticaret şirketlerinde iade koşulları neden önemli?

İnternetten alışverişler, fiziki mağazalara göre daha farklı bir yapıdadır ve tüketiciler de bu nedenle internetten alışverişlerde iade politikalarına daha fazla önem vermektedirler. E-ticaret firmalarının iade politikalarına bu nedenle önem vermeleri ve tüketicileri bu konu hakkında bilgilendirmeleri ayrı bir önem taşıyor. Fiziki mağazalardan alışveriş yapan tüketiciler, ürünleri inceleyebiliyor; ürünleri yakından görebiliyor ve ürün hakkında bir izlenim...

Geciken sipariş sonrasında müşterilerle nasıl iletişim kurmalısınız?

E-ticarette yaşanan problemlerden biri de siparişlerin gecikmesi ve müşterinin eline ürünlerin gecikmeli olarak ulaşması oluyor. Müşteri memnuniyetini ve marka imajını zedeleyen bir durum olsa da, kimi zaman bu gecikmeler kargo firmasından kaynaklanabildiği gibi, kimi zaman e-ticaret firmaları da bu gecikmelere neden olabiliyor. Sipariş sırasında bu gecikmelerin kaynağı ne olursa olsun, sonuç olarak tüketici bu durumla...

Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?

Son yıllarda, koruyucu madde içeren gıda ürünlerinin artması ve buna bağlı sağlık sorunlarının da meydana gelmesiyle beraber organik ve yöresel ürünlere olan ilgi artıyor. Özellikle şehirlerde apartman hayatı yaşayan büyük bir kesim, çocuk sahibi ebeveynler, sağlıklı yaşama dikkat eden yetişkinler; köylerden getirilen doğal ve organik gıda ürünlerini tercih etmekteler. Bu nedenle internette organik ürün satışı,...

Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler

Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar. E-ticaretin büyümesi ile gün geçtikçe artan rekabete hediyelik eşya siteleri de çok rahat katılabiliyor. Babalar Günü, Anneler Günü ve Sevgililer Günü gibi özel günler de hediyelik eşya satan siteler için avantaj sağlıyor. Görselliğe ve Ürün...

İnternet üzerinden kitap satışı nasıl yapılır?

Dijital dünyanın günümüzde erişmiş olduğu nokta, kitap satışlarının da artık internet üzerinden gerçekleştirilmesini sağlıyor. Kitap satış siteleri, özellikle de alışveriş için fazla zamanı kalmayan çalışan insanlar, öğrenciler, veliler ve okumaya ilgi duyan pek çok kişi tarafından tercih ediliyor. İnternet üzerinde kitap satışı yapan ve ismini ülke çapında da duyuran pek çok kitap satış sitesi var....

İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak

Supplementlerin doping olarak görülmesinin hala tam olarak önüne geçilmediği günümüzde, bir o kadar da kullanıcısının olması online supplement satışı yapan site açmak için iyi bir fikir olabilir. Önyargıları olan kullanıcılar haricinde, supplement kullanmayan sporcu yok denecek kadar az durumda. Yani işin en başında hedef kitleniz belli ve kısa araştırmalar sonucu müşteri adaylarınıza ulaşabilirsiniz. İçerik ve...

İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme

İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar bankalarına internetten alışverişlerde kredi kartlarını kullanabilmeleri için onay vermeleri gerekecek. BDDK’nın kararına göre, 17 Ağustos’tan itibaren yeni gönderilen kredi kartları, online alışverişlere kapalı olacak. Kullanıcıların, kredi kartlarının online alışverişlere...

Organik olarak Instagram hesabınızı nasıl büyütebilirsiniz?

Instagram hesabınızdaki önemli kriterlerden biri de takipçi sayınızdır. Geniş bir kitleye ulaşmak, organik olarak paylaşımlarınızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağlar. Tabii ki takipçi sayısını artırmak önemli olsa da, bunu organik olarak yapmak ve sahte takipçilerden kaçınmak bir hayli önemlidir. Daha önceki yazılarımızda sahte takipçilerden neden kaçınmanız gerektiğini ele almıştık. Sahte takipçilerden çok etkileşime de neden...

Ağustos ayı için içerik pazarlama fikirleri

Dönemsel olarak farklı içerik çalışmaları yaparak, e-ticaret sitenizin blog bölümünü canlı tutabilirsiniz. Aylık olarak planlar yapmak ve bir sonraki ay için bir plan belirlemek bu açıdan faydalı bir çalışmadır. Her ay ve her sezon için farklı içerik konseptleri oluşturmak mümkün olduğu için bu tür çalışmalarla blog çalışmalarınızı hareketlendirebilirsiniz. Ağustos ayında yapılabilecek bazı blog çalışmaları bulunuyor....

Geri dönüşüm sağlayacak 9 farklı kategori özelliği

E-ticaret sitelerinde kategorilerin büyük bir önemi vardır. Hem farklı ürünlere ulaşımı sağlarken, hem de e-ticaret sitesi üzerindeki ürün çeşitliliğinin görülmesini sağlarlar. Tabii ki bu kategorilerin doğru bir şekilde düzenlenmesi şirketlerin geri dönüşümlerini artırmalarına yardımcı olmaktadır. Hem tasarımsal hem de içerik olarak bu kategorilerin doyurucu olmaları gerekiyor. Kategoriler üzerinde yapılacak bazı çalışmalar kullanıcı deneyimini artıracağı gibi,...

Başarılı bir yeni ürün lansmanını nasıl yapabilirsiniz? - 2. Bölüm

Ürün lansmanlarına doğru bir strateji ve detaylı bir planlama ile yaklaşıldığında lansmanın başarılı olması daha muhtemeldir. Plan program olmadan lansman çalışmaları yapmak, istenilen hedeflere ulaşılmasını bir hayli zorlaştırır. Dünkü rehberimizde başarılı bir lansman çalışması için neler yapmanız gerektiğine dair bir giriş yapmış ve lansman öncesinde dikkat etmeniz gerekenleri ele almıştık. Aşağıdaki bağlantıdan bu yazımızı okuyabilirsiniz....

Başarılı bir yeni ürün lansmanını nasıl yapabilirsiniz? - 1. Bölüm

Başarılı bir ürün lansmanı yapmak hem marka için hem de tanıtılan ürün için bir hayli önemlidir. Hem mevcut kitleye hem de yeni bir hedef kitleye bu ürünü ulaştırabilmek için lansman öncesinde, sırasında ve sonrasında bir takım çalışmalar yapmak gerekiyor. Günümüzdeki pazarlama araçları sayesinde birçok farklı şekilde ürün lansmanı yapmak mümkün. Farklı kanallar aracılığı ile farklı...

Sosyal mecralarda ne tür canlı yayınlar yapabilirsiniz?

Özellikle Instagram’ın canlı yayın özelliğini duyurmasının ardından, hem kullanıcılar hem de markalar canlı yayın içeriklerine bir hayli önem vermeye başladı. Canlı yayın yapmanın kolay bir hale gelmesi ve herkes tarafından erişilebilir olması da bu içeriklere olan ilginin artmasına neden oldu. Canlı yayınlara olan bu ilgi markaların da kendileri için bir takım içerik çalışmaları yapmalarına yardımcı...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun