Blog

2018’de fiziki mağazanızı internet satışlarına açarken bilmeniz gerekenler

Tüketicilerin büyük bir bölümü halen fiziki mağazalardan alışveriş yapmayı tercih ediyor olsa da; internet kullanımının ve online alışverişlere olan güvenin artmasıyla beraber internet üzerinden yapılan alışverişlerin oranı da önemli ölçüde artış gösteriyor. 2018 yılında da internet üzerinden alışveriş yapan kişilerin sayısının daha da artması bekleniyor. Fiziki mağaza sahipleri mevcut işlerine devam ederken bir yandan da...

2018’de e-ticaret şirketiniz için koyabileceğiniz hedefler

2018 yılının ilk günü geldi ve artık e-ticaret şirketiniz için belirlediğiniz stratejileri ve hedefleri uygulamak için adımlar atmaya başlayabilirsiniz. Bu yılı bir öncekinden daha iyi bir hale getirmek ve 2018’i bu hedefleri gerçekleştirmiş olarak tamamlamak için ne kadar erken adım atarsanız o kadar etkili olacaktır. Henüz e-ticaret firmanız için hedefler belirlemediyseniz, geç kalmış sayılmazsınız. Bu...

Aciliyet hissini satışlarınızı artırmak için nasıl kullanabilirsiniz?

E-ticarette satışlarınızı artırmak için kullanabileceğiniz farklı strateji ve yöntemler bulunuyor. Bu yöntemlerden biri de aciliyet hissi yaratmaktır. Tüketicilerin hızlı karar vermelerini ve onları hızlı bir şekilde satın almaya yönlendirmek için kullanılan bu yöntem, satışlarınızı artırmak için faydalı bir strateji olabilir. Aciliyet hissi uyandırmak nedir? Tüketicilerin satın alma psikolojisini etkileyen önemli bir faktör olan, bir şeyleri...

E-ticaret sitenizi daha güvenli hale getirmek için kullanabileceğiniz ipuçları

Tüketicilere güvenli bir online alışveriş deneyimi yaşatmanız, bir e-ticaret firması olarak birincil yükümlülüklerinizden biridir. Tüketicilerin güvenini kazanmak, online alışverişler sırasında onların sorunsuz bir şekilde işlemlerini yapmalarını sağlamak oldukça önemlidir. Hem marka imajı açısından hem de kullanıcıların ve firmanızın mağdur olmaması için gerekli güvenlik önlemlerini almanız gerekir. E-ticaretteki sahtecilik olaylar, kredi kartı ya da kullanıcı bilgilerinin...

E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum

E-ticaret firmalarının korkulu rüyalarından biri olarak sayılabilecek kredi kartı sahteciliği; firmaların özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri. İnternet üzerinden yapılan sahtecilik işlemleri hem firmalara hem de kullanıcılara büyük dertler açabiliyor. Online ürün satışı yapan firmaların, ödeme işlemleri söz konusu olduğunda, tüketicilerin güvenliğini sağlamaları gerekiyor. Bu noktada kullanıcılara da bir takım görevler düşse de online alışverişlerde...

Pazarlama ve reklam çalışmalarında hedefleme yapmak neden önemli?

Online reklamların en büyük avantajlarından biri, reklam kampanyalarının hangi hedef kitlelere gösterileceğinin seçilebiliyor oluşudur. İstenilen profile ve hedef gruba yönelik reklam çalışmaları yapabiliyor olmak, reklam ve pazarlama çalışmalarından alınacak geri dönüşümleri artırmak için bir hayli önemlidir. E-ticaret firmalarının reklam çalışmalarında bu hedeflemelere özellikle dikkat etmeleri gerekiyor. Bu hedeflemelerin yapılmamasının e-ticaret firmalarına bir takım zararları bulunuyor....

E-ticaret siteniz ve stratejileriniz yeni yıla hazır mı?

Yeni yıla son bir hafta kalmışken, artık yeni yıl için stratejilerinizi netleştirmeniz ve yeni yıl için e-ticaret sitenizi hazır hale getirmeniz gerekiyor. Yılbaşı kampanyalarının ardından da e-ticaret siteniz üzerinden daha iyi geri dönüşümler sağlamak için 2018’in trendlerine ayak uydurmanız daha etkili olacaktır. Bu trendlerin yanı sıra stratejilerinizde ve e-ticaret siteniz üzerinde uygulayabileceğiniz bir takım taktikler...

Satışlarınızı artırmak için ürün sayfalarınızda yapabileceğiniz düzenlemeler

Ürün sayfaları e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Satışları gerçekleştirmek ve geri dönüşümleri artırmak için bu sayfaların en iyi şekilde optimize edilmesi gerekir. Bu sayfanın içeriği tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyeceği için, sizin de satışlarınıza doğrudan etki edecektir. Bu sebeple de ürün sayfalarınızı iyi bir şekilde hazırlamanız gerekir. Doğru eyleme çağrı ifadelerini kullanın Eyleme çağrı ifadelerinin,...

2018’de niş e-ticaret sitesi açarken yararlanabileceğiniz ipuçları

Niş pazarlar halen Türkiye’de talepte olan bir alan. Birçok sektörde doldurulabilecek niş iş alanları bulunuyor. Yatay e-ticaret sitelerine kıyasla belli ürün veya kategorilerine yönelmek ve daha niş bir kitleye ulaşmak, yeni e-ticaret firmaları için daha ideal bir çözüm olma fırsatı sunuyor. Bunun sebeplerinden biri niş alanlarda markalaşma ve isim duyurmak, yatay e-ticarete kıyasla daha kolay....

Instagram reklamlarınızdan daha iyi performans almanızı sağlayacak ipuçları

Instagram reklam performanslarını artırmak, hem sağlayacağınız etkileşim oranlarını hem de reklamlarınızın yatırım getirilerini artıracaktır. Daha iyi geri dönüşümler sağlamaya başladığınızda, hem müşteri kitlenizi hem de satışlarınızı artırmış olursunuz. Son dönemlerde Facebook’un yanı sıra markaların oldukça sık kullandığı Instagram reklamları ile ilgili burada paylaşacağımız ipuçlarından yararlanarak, reklamlarınızın performansını artırabilirsiniz. İlk kampanyalarınız nabız ölçümleri yapın Instagram üzerinden...

E-ticaret şirketiniz için nasıl isim seçebilirsiniz?

İnternetten satış yapmaya başlamadan önce firmanız için bir isim seçmeniz gerekir. İsim bulma işi kolay gibi görünse de aslında firmanız için doğru ismi seçmek zaman gerektirir ve çok da kolay değildir. Web sitenizin tasarımını, logosunu ve şirketle ilgili diğer unsurları değiştirmek ilerleyen zamanlarda kolay olsa da firma adını değiştirmek böyle değildir. Bir marka algısı yarattıktan...

E-ticaret siteniz yurtdışına satış için hazır mı?

Yurtdışına satış yapmak ve farklı ülkelere açılmak e-ticaret firmalarının büyümesine katkı sağlayacak durumlardan biridir. Bu fikir kulağa güzel gelse de yurtdışı satışlarını ve operasyonlarını yürütmek bir hayli zor olabiliyor. Bu sebeple de yurtdışına satış yapmaya başlamadan önce e-ticaret şirketi olarak bilmeniz ve dikkat etmeniz gereken bir takım unsurlar bulunuyor. Farklı ödeme yöntemleri sunmalısınız Yurtdışı pazarına...

Yeni işletmeler için pazarlama ve tanıtım taktikleri

Yeni işletmeler için pazarlama çalışmaları oldukça önemlidir. Marka ve ürün bilinirliğini artırmak için farklı kanallar üzerinden reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaları ve bu işler için belli bir bütçe ayırmaları gerekir. Organik olarak büyümek ilk etapta biraz zordur; çünkü pazara yeni giren bir firma olarak marka bilinirliğiniz bulunmamaktadır. Bu sebeple de markanızı büyütmek için pazarlama çalışmaları...

Facebook reklamları için görsel boyut kullanım rehberi

Sosyal medya pazarlamada Facebook reklamları, markalar için oldukça önemli bir yere sahip. Farklı reklam modelleri, gelişmiş hedefleme araçları ve eriştiği kitle nedeniyle Facebook, pazarlama ve reklam konusunda sıklıkla kullanılıyor. Facebook reklamları oluştururken dikkat edilmesi gereken noktalardan bazıları doğru görsel ve video boyutlarını kullanırken, metin uzunluklarını da reklam modeline göre oluşturmak gerekiyor. Bu rehberimizde de Facebook...

ETBİS (Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi) nedir ve nasıl kayıt olunur?

İnternetten alışverişlerde tüketiciyi korumak ve e-ticaret işlemlerini kayıt altına almak amacıyla oluşturulan ETBİS, 1 Aralık’tan itibaren uygulanmaya başladı. Bu rehberimizde de ETBİS ile ilgili bilmeniz gereken temel konuları ve ETBİS platformuna kayıt işlemlerinizi nasıl yapabileceğiniz adım adım detaylı bir şekilde anlatıyor olacağız. İnternetten alışveriş yapan tüketicileri korumak ve elektronik ortamda satış yapan kurumları kayıt altına...

Influencer marketing çalışmalarında mikro hesaplarla çalışmak neden önemli?

Influencer marketing son yıllarda öne çıkan ve önümüzdeki yıl da popülerliğine devam edecek olan pazarlama kanallarından biri. Yeni hedef kitlelere ulaşma, marka ve ürün bilinirliği artırarak farkındalık yaratmak için bu çalışmalar firmalar için oldukça etkili oluyor. Influencer marketing çalışmaları yaparken genellikle çok fazla takipçisi olan kişi ve/ya hesaplar tercih ediliyor. Ancak bir de daha küçük...

Facebook reklamlarından geri dönüşüm alamamanıza neden olan durumlar

Facebook reklamları günümüzde en sık kullanılan dijital pazarlama araçlarından biri. Hem küçük hem de büyük ölçekli firmalar, dijital pazarlama çalışmalarında Facebook reklamlarıyla geri dönüşümlerini artırmaya çalışıyor. Tüketicilerin en çok kullandıkları sosyal mecralardan biri olması nedeniyle Facebook, önemli bir reklam alanı olarak da öne çıkıyor. eMarketer’ın yaptığı araştırmaya göre küçük ölçekli firmaların yüzde 80’lik bir bölümü...

SEO çalışmalarına sesli arama sorgularını nasıl dahil edilebilir?

SEO çalışmalarına sesli arama sorgularını nasıl dahil edilebilir? 2018’de popülerliği ve kullanımı artacak olan konulardan biri de sesli arama sorguları olacak. Arama motorları üzerindeki sorguların yanı sıra akıllı cihazlardaki kullanıcı asistanları da bu sesli arama sorgularının giderek artmasına yardımcı oluyor. 2016’da Google üzerinde yapılan sorguların yüzde 20’si sesli komutlarla gerçekleşti. Bu oranın 2020 yılında yüzde...

Satış sonrası müşterilerinizle etkileşimlerinizi artıracak e-posta çalışmaları

Müşterilerinizle uzun süreli ilişkiler kurabilmek ve onları sadık müşterilere dönüştürmeniz bir hayli önemlidir. Satış işlemi tamamlandığında birçok firma müşterileriyle etkileşime girmeyi bırakıyor. Ancak uzun vadede bu kişileri kazanmak için iletişim içinde olmanız gerekir. Bu noktada da e-posta pazarlama çalışmalarıyla müşterilerinize ulaşarak, satış sonrasındaki etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Satış sonrasında müşterilerinize ulaşmak için kullanabileceğiniz farklı e-posta şablonları bulunuyor....

Yılbaşında geri dönüşümlerinizi artıracak dijital pazarlama çalışmaları

Yılbaşı için geri sayımlar başladı ve firmalar da yavaş yavaş pazarlama çalışmalarıyla yılbaşı satışlarını artırmak için planlar yapmaya başladı. Dijital pazarlama çalışmaları aracılığıyla yılbaşına özel kampanya ve fırsatlarınızı geniş kitlelere ulaştırarak, geri dönüşümlerinizi artırabilirsiniz. Bu rehberimizde de yılbaşı öncesinde ne tür dijital pazarlama çalışmaları yapabileceğiniz üzerinde duracağız. Önceki yılları analiz edin Geçtiğimiz yıllarda yılbaşı dönemlerinde...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun