E-ticaret Blog

E-ticaret sitenizde tüketicilerin güvenini kazanmanızı sağlayacak çalışmalar

E-ticaret sitesi üzerinde güven kazanmak, tüketicilerin markanıza olan bağlığını artırırken, sadık müşteri kitleleri edinmek için de önemlidir. İnternetten alışverişlerde tüketiciler, özellikle marka bilinirliği az olan firmalardan alışveriş yaparken çekinebiliyorlar. Güven ile ilgili sorunların olması ya da e-ticaret sitenizin tüketicilere yeterince güvenilir gelmemesi de doğal olarak satışlarınızı olumsuz bir şekilde etkileyecektir. E-ticaret sitenizin güvenilir olmasını sağlamak...

2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri

SEO teknikleri de zaman içerisinde değişikliğe uğrayarak farklı bir yolda gelişmeye devam ediyor. Bu sebeple de belli bir dönemde yaptığınız ve sonuç aldığınız SEO teknikleri bir süre sonra size geri dönüşüm sağlamadığı gibi sitenize de zarar verebiliyor. SEO teknikleri SEO tekniklerinin sürekli olarak güncellemesinin sebebi ise arama motorlarının, kullanıcılara daha iyi bir deneyim sağlayarak, onlara...

eBay'de Satış Yapmak Rehberi | 2019

eBay'de Satış Yapmak adlı bu kapsamlı e ticaret rehberimizde ebay de ürün satmak için gerekenler nelerdir, ebaydan nasıl satış yapılır, ebay dropshipping yani özetle ebay store üzerinden ebay satış yapmak / ebay ürün satmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazımızda. Dünyanın en büyük açık artırma ve online pazaryerlerinden biri olan eBay’de mağaza açmak ve...

Mobil site üzerinde müşteri hizmetleri sunarken nelere dikkat etmelisiniz?

Mobil site tasarımı, masaüstü görünümün mobil cihazlara uyumlu hale getirilmesiyle hazırlansa da müşteri hizmetleri söz konusu olduğunda mobil cihazlarda tasarımı yaparken bazı konulara dikkat etmek ve kullanıcı deneyimi odaklı olmak gerekiyor. Günümüzde mobil arama trafiğinin artması ve sitelerin mobil ziyaretçi oranının artmasıyla beraber mobil üzerindeki faaliyetler ve tasarımlar önem kazanıyor. Müşteri hizmetleri, mobil tasarımda önemli...

E-ticarette sermayesiz yapılabilecek işler nelerdir?

E-ticarete atılmak isteyen ancak sermayesiz işler ile yoluna devam etmek isteyenlerin yine de yapacakları bu işler için biraz para harcamaları gerekecektir. Sıfır sermaye ile bu işleri yapmak pek de mümkün değil. Sermayesiz işler dediğimizde genellikle büyük yatırımlar gerektirmeyen işler anlaşılabilir. Ama öncelikle e-ticarette neden sıfır sermaye ile iş yapamayacağınızın üzerinde kısaca duralım. E-ticarette neden sermaye...

Sepete Ekle butonunuzun tasarımını yaparken dikkat etmeniz gerekenler

E-ticaret sitenizde satış yaparken geri dönüşümlerinizde en önemli göreve sahip ögelerden biri “Sepete Ekle” butonudur. İlk etapta üzerinde çok düşünülmese de tüketicilerin ürünle etkileşime girme ve ürünü satın alma aşamasında önemli bir görevi olması nedeniyle Sepete Ekle butonunun tasarımını yaparken bir takım konulara dikkat etmeniz gerekiyor. Sepete Ekle butonunun rengi, boyutu, konumu ve butonun şekli...

E-ticarette ürün video çekimi neden önemlidir?

Ürün video çekimi, son dönemlerde e-ticaret firmalarının pazarlama stratejileri arasında yer almaya başladı ve firmalar tüketicilere daha farklı bir şekilde ulaşmak ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için bu videolara yatırım yapmak için bütçeler ayırıyor. Video çekimi, kullanıcılarla daha iyi iletişim kurmanın yanı sıra ürünlerin de daha iyi tanıtılmasında önemli bir rol sahibi olduğu için, kendi...

En etkili ürün satış sayfasını hazırlamak için bilmeniz gerekenler

Ürün satış sayfaları, e-ticaret sitenizdeki geri dönüşümleri artırmak için önemli bir role sahiptir. Bu sayfalar üzerindeki içerikler, fotoğraflar, öğelerin konumlandırılması, kullanıcı yorumları gibi birçok detay tüketicilerin satın alma kararlarını etkilediği için sitenizden aldığınız geri dönüşümleri de doğrudan etkilemektedir. Ürün satış sayfalarında dikkat etmeniz gereken bir takım unsurlar bulunuyor. Bu rehberimizde de bu unsurların üzerinde durarak,...

E-ticaret şirketlerinin yaptığı bütçe yönetim hataları

Bütçe yönetimi, e-ticaret firmaları için önemli konular arasında yer aldığı için özellikle dikkat edilmesi gereken unsurlardan biridir. Nakit akışını kontrol etmek, harcamaları kontrol altında tutmak ve şirketin kasasındaki sıcak parayı tutabilmek için bütçe yönetimi konusunun üzerinde durulması gerekir. Ancak birçok e-ticaret firmasının sık yaptığı bütçe yönetim hataları, uzun vadede bu şirketlerin ellerindeki sıcak parayı iyi...

E-ticarette otomatik mail gönderimi ile ilgili bilmeniz gerekenler

Otomatik mail gönderimi, e-ticaret sitenizin e-posta listesine abone olmuş kişilere belli periyotlarda, belli konseptler üzerinden e-posta gönderimleri yapmanıza yardımcı olur. 3. parti e-posta yazılımlarıyla bu otomatik mail gönderimlerini yapabilirsiniz. Otomatik mail gönderimi Otomatik mail gönderimi yapmak bu süreci sizin için kolaylaştırsa da yine de dikkat etmeniz gereken bazı konular bulunuyor. Bu otomasyonu iyi bir şekilde...

Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?

Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla kullanılabiliyor ve bunun için de farklı yaklaşımlarınızın olması gerekiyor. Bugünkü rehberimizde ise performans pazarlama çalışmalarını e-ticaret siteniz için nasıl kullanabileceğiniz üzerinde duracağız. Performans pazarlama çalışmaları nerelerde kullanılır? Performans pazarlama çalışmalarını...

E-ticarette kullanıcı yorumları neden önemli

Kullanıcı yorumları, e-ticarette, tüketicilerin satın alma kararlarını etkilemek için kullanılabilecek yöntemlerden biri. Kullanıcı yorumları, sosyal kanıt niteliğindedir ve diğer kullanıcılara ürünler ya da firma ile ilgili bir takım bilgiler sunar. Gerçek kullanıcıların ürün ya da firma ile ilgili yorumları, siteyi ziyaret eden başka kullanıcıların fikrini değiştirmesine ya da bir ürünü daha iyi anlamalarına yardımcı olabilir....

E-ticaret sitenizde kredi kartı dolandırıcılığını nasıl önleyebilirsiniz?

İnternetten alışverişlerde e-ticaret firmalarının en korkulu rüyalarından biri de kredi kartı dolandırıcılığı ile karşılaşmak. Kredi kartı dolandırıcılığı hem tüketicileri mağdur ederken hem de bu işlemin gerçekleştiği e-ticaret sitesinin imajı zedelenir. Gerekli güvenlik önlemlerinin alınmamasının yanı sıra kimi zaman bu önlemler alınsa da kimi zaman bu önlemlere rağmen kredi kartı sahteciliği yapılabilmekte. E-ticaret firmalarının bu konuda...

İnternetten kıyafet satmak isteyenlerin kullanabileceği 4 dijital pazarlama kanalı

İnternetten kıyafet satmak isteyenler, farklı satış ve pazarlama kanallarından yararlanmalılar. İnternetten kıyafet satışlarındaki rekabetten dolayı farklı yöntemlerden yararlanmak oldukça önemli. Farklı dijital pazarlama kanalları üzerinden farklı pazarlama çalışmaları yapılabileceği gibi bu kanallar üzerinden farklı kitlelere de ulaşılabilmekte. İnternetten kıyafet satmak, son dönemlerde popüler iş modellerinden biri olduğu için de seçeceğiniz pazarlama kanalları ve bu kanalları...

Performans pazarlama çalışmaları nedir ve nasıl ölçümlenir?

Performans pazarlama son yıllarda, markaların reklam ve pazarlama bütçelerini daha iyi bir şekilde optimize ederek, yaptıkları çalışmalardan daha iyi sonuçlar alma ihtiyaçlarıyla ortaya çıktı. E-ticaretteki rekabetin artması ve aynı şekilde firmaların pazarlama çalışmalarının da artması, tüketicilere ulaşmayı zorlaştırabiliyor. Ancak dijital pazarlama çalışmalarının ölçümlenebiliyor oluşu, performans pazarlamanın da önemini artıran etkenlerden biri oldu. Performans pazarlama çalışmaları...

İndirim yapmadan geri dönüşümlerinizi artırmanızı sağlayacak satış taktikleri

E-ticarette rekabetin artmasıyla beraber satış taktikleri kullanarak, indirime bağımlı kalmadan satışlarınızı artırmanız gerekebiliyor. Çünkü sadece indirimlere bağımlı kalmanız yapacağınız satış adetlerini artırmanıza sebep olacağı gibi ürünlerinizin ya da markanızın değerinin düşmesine neden olabilir. İndirimli satışların satışlarınızı ve gelirlerinizi nasıl etkilediğini bir örnek üzerinden ele alalım: Ürünün maliyeti > Satış fiyatı > Satış Adedi > Kar...

E-ticaret site tasarımında bulunan 3 temel öge

E-ticaret site tasarımı yapılırken özellikle dikkat edilmesi ve üzerinde durulması gereken temel ögeler bulunmakta. Bu unsurların eksik oluşu ya da amacına uygun bir şekilde tasarlanmaması, e-ticaret sitesini ziyaret edenlerin site üzerinde rahat gezinememelerin, aradıkları ürünlere ulaşamamalarına ya da siteyi terk etmelerine neden olabilir. Site tasarımı yapmak için bu temel ögeleri bilmek ve çalışmalarınızı yaparken bu...

Hedefli reklam çalışmaları ile satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?

İnternette yeni hedef kitlelere ulaşmak ya da ürünlerinizi satabilmek için hedefli reklam çalışmaları yapmanız gerekir. Sosyal mecralarda ya da arama motorları üzerindeki reklamlarınızda hedeflemeler yapmanız, sizinle ilgili olabilecek doğru hedef kitlelere ulaşmanızı ve bu sayede de satışlarınızı artırmanıza yardımcı olur. Hedefli reklam çalışmaları aynı zamanda reklam kampanyalarınızın bütçesini de daha iyi optimize ederek, bütçenizi daha...

Sevgililer Günü'nde kullanabileceğiniz satış artırma kampanyaları

Her yıl olduğu gibi Sevgililer Günü yine satış artırma kampanyaları için ideal bir zaman. Yılın ilk özel günü olması nedeniyle yılbaşından sonra durgun geçmiş olabilecek ilk haftaları biraz hareketlendirmek için bu dönem, farklı kampanyalarla müşteri kazanmak ve satış artırmak için önemli. Sevgililer Günü kampanyaları, yeni hedef kitlelere ulaşmanıza da yardımcı olabileceği gibi mevcut müşterilerinizin de...

E-ticarette ürün kategori yönetiminde bilmeniz gerekenler

Ürün yönetimi söz konusu olduğunda ürün kategorileri ve ürünlerin nasıl kategorilendirildiği önemli bir konudur. Ürünlerinizi doğru bir şekilde kategorilendirmeniz, ziyaretçilerinizin bu ürünlere daha kolay bir şekilde ulaşmasını sağlarken, ilgi gören ürünleri keşfetmenize ve bunları da öne çıkartmanıza yardımcı olur. E-ticarette ürün yönetimi çalışmaları yaparken, kategori sisteminizi en başından doğru bir şekilde kurgulamanız ve oluşturmanız gerekir....

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun