Blog

Hemen Çıkma Oranı (Bounce Rate) nedir ve nasıl hesaplanır?

E-ticaret firmaları, internet sitelerini ziyaret eden kişileri, bu kişlerin site üzerinde yaptıkları aktiviteleri takip ve analiz ederek birçok bilgi edinebilirler. Bu bilgiler doğrultusunda ise hem site üzerinde geliştirmeler yapabilirler hem de yeni stratejiler belirleyebilirler. Google Analytics üzerinde yapılan ölçümleme çalışmaları bu nedenle oldukça önemlidir. E-ticaret firmalarının özellikle üzerinde durmaları gereken metriklerden biri de Bounce Rate....

2017 yılında e-ticaret trendleri neler olacak?

2016 yılının sonlarına yaklaşırken, birçok firma artık 2017 planlarını yapmaya başladı. Tabii ki reklam, satış ve pazarlama stratejilerinin yanı sıra iş geliştirme planları da bu dönemlerde yapılıyor. Söz konusu e-ticaret olunca odaklanılması gereken birçok detay da öne çıkıyor. Bu detaylardan biri de 2017 yılında e-ticaret sektöründe ne gibi gelişmeler olacağı. 2017’nin e-ticaret trendlerine bakacak olursak,...

E-ticarette başarının altın kuralları

Bir e-ticareti sitesi açmak ve internetten satış yapmak ya da iş yerinizi internete taşımak, e-ticaret altyapı yazılımları sayesinde oldukça kolay. Fakat uzun vadede şirketinizi ayakta tutmak, gelirlerinizi ve karlılığınızı artırmak, yeni hedef kitlelere ulaşmak ve müşteri sadakati oluşturmak, kısacası e-ticaret sitenizi açtıktan sonraki süreç bir hayli zor. Bu aşamalardan geçmek ve e-ticarette başarıyı sağlayabilmek herkese...

Mevcut içeriklerinizde SEO geliştirmelerini nasıl yapabilirsiniz?

Sitenizin SEO performansını yükseltmek için yapabileceğiniz bir takım çalışmalar bulunuyor. Özellikle site üzerindeki içeriklerinizde yapacağınız geliştirmeler ve değiştirmeler arama motorlarındaki görünürlüğünüzü de doğrudan etkileyecektir. Tabii ki buradaki çalışmalarınızı nasıl yaptığınız ve neleri değiştirdiğinizin de önemi var. Ayrıca unutmamalısınız ki, SEO çalışmaları birden bire sonuç vermez. Yaptığınız çalışmaların sonuç vermesi için belli bir zaman gerekebilir. Siteniz...

İşinizi tanıtmak için kullanabileceğiniz reklam ve tanıtım yöntemleri

Kendi işinizi kurduğunuzda, firmanızı tüketicilere duyurmanız, başka bir deyişle işinizi tanıtmanız gerekecek. Özellikle internet üzerinden iş yapıyorsanız ya da iş yerinizi internete taşıdığınızda dijital reklamlar size birçok konuda yardımcı oluyor ve markanızı tanıtmanız için size birçok avantaj sağlıyor. İşinizi internete taşıdıktan sonra ürünlerinizi ve markanızı tanıtmak için yapabileceğiniz birçok farklı çalışma bulunuyor. Hem reklamlar hem...

Instagram’ı kullanarak site trafiğinizi nasıl artırabilirsiniz?

Sosyal medya pazarlamasında sıkça kullanılan mecralardan biri de Instagram. Özellikle son dönemlerde reklam özelliklerinin artması ve Instagram’ında kendi platformu üzerinden ürün satışlarına izin vereceğini açıklamasının ardından, bu mecra firmalar için oldukça önemli yerlerden biri oldu. Tabii ki reklam ve satışlar haricinde bu mecrayı internet sitenizin trafiğini artırmak için de kullanabilirsiniz. Buradaki takipçilerinizi sitenize çekerek, onların...

İşyerim internette neden yer almalı?

Her geçen gün fiziki mağaza sahipleri, işlerini internete taşımak ve internet üzerinden satış yapmak için çalışmalar yapıyor. İş yerinizin internette yer alması, size birçok avantaj sağlıyor. E-ticaret sektörünün her geçen gün biraz daha büyümesi, burada yer alan firmaların sayısının artması ve kullanıcıların da artık internetten alışverişe biraz daha sıcak bakıyor oluşu, şirketlerin, işlerini internete taşımalarında...

Ücretsiz anahtar kelime araştırması yapabileceğiniz 9 araç

E-ticaret sitenizin SEO yapısını kuvvetlendirmek, Adwords reklam kampanyalarınız için doğru anahtar kelime seçimleri yapmak, site üzerindeki içerikleriniz ve blog çalışmalarınız için size daha fazla trafik getirebilecek anahtar kelimeleri bulmanız oldukça önemli. Tabii ki bu kelime öbeklerini tek başınıza bulmanız mümkün olmayabilir; biraz araştırma yapmanız ve bazı yazılımlardan faydalanmanız gerekiyor. Bir ajans ile çalıştığınızda bu araştırmaları...

Limited (LTD) şirket nasıl kurulur ve maliyetleri nelerdir?

Kendi işinizi kurmak istediğinizde bir şirket sahibi olmanız gerekiyor. İşinizi hayata geçirmek için şahıs ya da limited şirketi açabilirsiniz. İki türün de kendine has özellikleri, avantaj ve dezavantajları bulunuyor. Şahıs firması kurulumuyla ilgili bilgi almak isterseniz aşağıdaki videomuzu izleyebilirsiniz. Bu yazımızda ise limited (LTD) şirket kurulumunun nasıl olduğunu, neler gerekli olduğunu ve maliyetlerinin ne olduğunun...

6 madde de yeni bir iş kurmak isteyenlerin bilmesi gerekenler

Bir firmada çalışmak yerine kendi işini kurma isteği birçok kişinin hayalidir; fakat bu hayali gerçeğe dönüştüren pek fazla kişi bulunmamakta. Sıfırdan yeni bir iş kurmak, hem zahmetli hem de maliyetli bir süreçtir ve bu yolculuk sırasında birçok zorlukla karşılaşmak da mümkün. Gerçekten inandığınız ve başarılı olacağınızı düşündüğünüz bir projeniz varsa tabii ki bu sıkıntılar yoldaki...

15 Gün Ücretsiz Deneyin!

Akıllı E-ticaret Paketleri ile e-ticaret keyfini
15 gün boyunca ücretsiz deneyin!

E-Bültene Kayıt Olun