Blog

Sitenizin ceza almasına neden olacak 4 SEO hatası

E-ticaret sitenizin arama motorları üzerindeki görünürlüğünü artırmak için SEO çalışmalarına yatırım yapmanız gerekir. Doğru bir SEO kurgusu, doğru anahtar kelimeler kullanmak ve kurallara göre bu çalışmaları yapmak, sitenizin performansını artıracaktır. Ancak bu çalışmaları yaparken bazı hatalar yapmanız da Google tarafından sitenizin cezalandırılmasına neden olabilir. Sitenizin Google’dan ceza alması da tabii ki birçok konuda sizi zarara...

Tek ürün e-ticaret satış sitesi nasıl kurulur?

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor. Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var. Tek ürün e-ticaret sitesi nedir? İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler...

E-ticaret firmaları hızlı büyüme ile nasıl baş edebilirler?

E-ticaret firmaları için en sevindirici durumlardan biri de büyümedir. Bu şirketin ve yapılan işlerin başarılı olduğunun bir göstergesi olarak algılanabilir. Tabii ki bir de hızlı büyüme durumu bulunuyor. Sevindirici olarak değerlendirilse de, dikkatli olunmazsa ve doğru adımlar atılmazsa hızlı büyüme şirket için birçok zarara neden olabilir. Hızlı bir şekilde büyüyen ve bir anda hizmet ile...

2017’de online satışlarınızı artırmanızı sağlayacak 7 taktik

2017’de internet üzerinden yaptığınız satışları artırmak için farklı yöntemlerden ve taktiklerden yararlanabilirsiniz. Özellikle küçük ve orta ölçekli firmalar, iş ve satış hacimlerini artırmak için 2017 stratejilerini daha iyi bir hale getirmeliler. Reklam ve pazarlama stratejilerinin yanı sıra e-ticaret siteniz üzerinde de yapabileceğiniz bir takım geliştirmeler bulunuyor. Bu geliştirmeleri yapmak, 2017 yılında hem sitenizin verimliliğini artıracaktır...

Dikkat çekici bir ‘’Hakkımızda’’ sayfası nasıl hazırlanır?

E-ticaret sitenizin olmazsa olmazlarından biri de ‘’Hakkımızda” sayfasıdır. Bu sayfalar oldukça önemlidir; çünkü tüketicilere kendinizi tanıtabildiğiniz, kendi hikayenizi onlarla paylaşabildiğiniz bir alandır. Bu sayfa, verdiğiniz hizmetlerle ilgili bilgi vermenin yanı sıra, vizyonunuzu, amaçlarınızı, müşterilerinize verdiğiniz değeri gösterebileceğiniz bir alandır. Bu nedenle de iyi bir şekilde hazırlamanız ve detaylara yer vermeniz oldukça önemlidir. Bunların yanı sıra...

Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik

Sosyal medya pazarlamada, Facebook reklamları markaların en sık kullandıkları yöntemlerden biri oluyor. Yıllar içinde Facebook’un reklam modelleri ve hedeflemeleri gelişti. Bu gelişmeyle beraber de birçok yeni özellik de geldi. Tabii ki yeni özelliklerin gelmesi de uygulamanız gereken taktikleri de değiştiriyor. Bu rehberde bahsedeceğimiz özellikler yeni gelen uygulamalar değil; ancak Facebook reklamlarına yeni olan ya da...

İnternet sitelerinde yapılan 7 kritik hata

E-ticaret sitenizin olması tek başına yeterli değildir. Sitenizin içindeki öğeler ve sitenizin performansı gibi birçok detayı göz önünde bulundurmak gerekir. İnternet sitelerinde yapılan bazı kritik hatalar, ziyaretçileri siteden kaçırabilir ve site üzerinden alacağınız geri dönüşümlerin düşmesine neden olabilir. İş yerinizi internete taşımayı düşünüyorsanız, e-ticaret altyapı paketlerimiz inceleyerek, ihtiyacınıza yönelik bir çözüm bulabilirsiniz. 15 günlük demo...

B2B e-ticaret satışlarınızı artırmanıza yardımcı olacak 6 ipucu

B2B e-ticaret doğrudan firmalarla ilgili olduğu için B2C’ye kıyasla daha farklı bir yapıdadır. Site trafiği, ziyaretçi sayısı, yapılan işlem sayısı daha azdır; ancak toptan ürün satışı yapıldığı için tek bir siparişte sepet tutarı daha yüksek olmaktadır. bu sebeple de B2B firmalarının hacimleri, kimi zaman B2C’lere kıyasla daha büyük olmaktadır. B2C ile olan farklarından dolayı, B2B...

Ortaklık kurmadan önce dikkat etmeniz gereken 5 önemli detay

Kendi işinizi kurarken ya da bir e-ticaret sitesi açmak istiyorken, bir ya da birden fazla ortakla işe girmek isteyebilirsiniz. Bu hem maddi hem de manevi açıdan üzerinizden birçok yükü kaldırır. Ancak ortaklıkların doğru kurulmaması, yani yanlış kişilerle ortak olunması, omuzlarınıza daha ciddi sorunların yüklenmesine neden olabilir. Şirketlerdeki ortaklıklar kolay gibi görünse de, sizin için doğru...

Facebook’un yeni özelliği ile fotoğraflarınızdaki ürünleri etiketleyebilirsiniz

Facebook, marka sayfalarında kullanılacak yeni bir özelliği sayfa yöneticilerine sundu. Bu özellikle beraber, sayfanız üzerinde bir ürün paylaşıyorsanız, bu ürünü etiketleyerek, ürün hakkında detaylı bilgiler sunabileceksiniz. Bu özellikle beraber, Facebook marka sayfanızda bir ürün fotoğrafı paylaşırken, bu ürünü etiketleyerek, görsel üzerine tıklandığında ürünle ilgili bilgilere ulaşılmasını sağlayabileceksiniz. Bu sayede kullanıcılar, ürün üzerindeki açıklamalara tıkladıklarında, ürünü...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun