Blog

E-ticaret firmalarının bilmesi gereken 7 sosyal medya istatistiği

E-ticaret firmaları sosyal mecralardan sıkça yararlanıyorlar. Marka veya ürünü tanıtımı yapmanın yanı sıra tüketicilerle etkileşime geçmek için de bu mecralarda yer alıyorlar. Bu platformlarda yer alan firmaların, dönemsel olarak yayınlanan sosyal medya istatistiklerini de yakından takip etmeleri gerekiyor. Bu istatistikler doğrultusunda sosyal medya çalışmalarınızda bazı strateji değişikliklerine gidebilirsiniz. Bu rehberde de son dönemlerde yayınlanan sosyal...

E-posta gönderilerinde ölçümlenmesi gereken kriterler

E-posta pazarlama çalışmalarında geri dönüşümlerin daha iyi bir şekilde analiz edilebilmesi için bazı kriterlerin ve metriklerin ölçümlenmesi gerekiyor. Bu analizlerin yapılmaması, yapılan çalışmaların yatırım getirisinin hesaplanmamasına neden olacaktır; aynı zamanda bu çalışmalara yapılan yatırımlarım ve emeklerin boşa gitmesine neden olacaktır. Abone sayısını artırmak, yatırım getirisini artırmak ve yapılan çalışmaların başarılarını ölçümlemek için bazı kriterlerin devamlı...

E-postalarınızın spam olarak görünmemesi için neler yapmalısınız?

En sık kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri olan e-postalar, kimi zaman e-ticaret firmalarının canını sıkabiliyor. Gönderilen e-postaların, spam filtrelerine takılması ve spam klasörüne düşmesinden dolayı e-ticaret firmaları bu çalışmalarından bekledikleri geri dönüşümleri alamıyorlar. Gönderilen e-postaların spam filtrelerine takılmasına neden olan bazı durumlar var. E-posta çalışmalarınıza başlarken ve başladıktan sonra bu durumlara dikkat etmeniz, gönderilerinizin spam klasörüne...

A/B testi nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?

Rehber yazılarımızda sıkça A/B testlerinden bahsediyoruz. Girişimciliğe yeni adım atan ya da bu alanda fazla deneyimi olmayan kişiler A/B testlerinden haberdar olmayabilirler. A/B testi nedir? A/B testleri, yapılacak herhangi bir çalışmadan daha iyi geri dönüşümler alınabilmesi için farklı alternatiflerin farklı veya aynı hedef kitleler üzerinde test edilerek, en iyi sonucu ortaya koyan çalışmayı belirlemek için...

Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar

E-ticarette marka bilinirliğini artırmak, rekabetten sıyrılıp yeni müşterilere ulaşma ve gelirleri artırma konusunda oldukça önemlidir. Tabii ki bunu yapabilmek için de farklı kanallarda çalışmalar yapmak, bir dijital pazarlama planı oluşturmak ve bunu doğru bir şekilde uygulamak gerekiyor. Ancak marka bilinirliğini artırma konusunda doğru bilinen yanlışlar da bulunuyor. Bu yanlışlar nedeniyle firmalar marka bilinirliklerini artıramadıkları için...

Mobil uygulama yerine neden mobil siteye yönlenmelisiniz?

Mobil cihaz kullanımının artmasıyla beraber e-ticaret de bu kanala doğru şekillenmeye başladı. Mobil cihazlar üzerinde kullanılan uygulamaların yanı sıra mobil cihazlara uyumlu web sitelerinin kullanımı da arttı. Tabii ki bu artışla beraber hangi alana yatırım yapılması gerektiği de kafaları karıştıran bir soru olmaya başladı. E-ticaret firmaları mobil uygulamalara mı yoksa mobil sitelere mi yatırım yapacakları...

Akılda kalıcı bir başlık yazmak için 6 ipucu

Bir içeriğin en can alıcı noktası başlıktır ve bu nedenle iyi bir şekilde hazırlanılması ve üzerine düşünülmesi gerekir. Akılıda kalıcı ve dikkat çekici bir başlık yazmak da bu nedenle ayrı bir iştir. Yazıların, videoların veya ürünlerin başlıkları asılında o içerikle olan ilk izlenimi yaratır. Okuyucu bu başlığa göre içeriğe tıklamaya karar verir. İlgisini çeken bir...

E-ticaret sitenizin bilgi veritabanını öne çıkarmak için 5 ipucu

E-ticarette 7/24 müşteri desteği sağlamak oldukça zor bir iştir. Devamlı olarak müşterilerinden çağrılar alan ve müşteri hizmetleri bölümü oldukça yoğun olan firmalar için bilgi veritabanları oldukça önemlidir. Bu veritabanı ürün ve/ya hizmetlerle ilgili tüketicilere destek sağlamak için ve müşteri hizmetleri bölümünün üzerindeki yükü hafifletmek için oluşturulur. Elinizdeki bilgi ve rehber içeriklerini bu nedenle öne çıkartmanızda...

Pokemon Go’dan öğrenilebilecek içerik pazarlama dersleri

Pokemon Go Temmuz ayında çıktığında ortalığı kasıp kavurmuştu. Hatta o dönemde Pokemon Go’yu e-ticaret ve fiziki mağazanız için nasıl kullanabileceğinize dair bir rehber yayınlamıştık. Şu sıralar biraz dilden düşmüş olsa da halen birçok kişinin sıkça kullandığı uygulamalardan biri. Kısa sürede böylesine başarı yakalamış bir uygulamayı farklı açılardan inceleyerek, farklı bakış açıları kazanmak da mümkün. Pokemon...

Başarılı bir video pazarlama çalışmasında dikkat edilmesi gereken unsurlar

Video pazarlama çalışmalarının önemi son dönemde iyice artmaya başladı ve markalar da pazarlama çalışmalarında videolara yer vermeyi daha fazla düşünür hale geldiler. Görsel çalışmaların yerini artık bu videolar alıyor. Video üretiminin kolaylaşması ve internet bant genişliğinin artmasıyla beraber bu araç daha çok kullanılır oldu. Tüketiciler, bir metin ya da fotoğraf yerine videoları tercih edebiliyor. Bu...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun