Toplantı yönetimi için 11 online araç

15 Nisan 2020
Sinan Oypan
Toplantı yönetimi için 11 online araç

Toplantı yönetimi özellikle bu günlerdeki virüs salgını döneminde evden çalışmaya geçen firmalar için önemli bir konu oldu. Genellikle yüz yüze ofis ortamında yapılan toplantılardan farklı olarak online toplantılarda farklı bir yaklaşım izlemek gerekmektedir. Bu süreçte toplanyı yönetimini kolaylaştıracak online toplantı araçlarına da burada yer veriyoruz.

İlgili rehber: Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem

Toplantı yönetimi için online araçlar

Başlıklara tıklayarak ilgili aracın web sitesine gidebilirsiniz.

Zoom Meetings

Zoom Meetings, yüksek kalitede ses ve video ile görüntü desteği sunmanın yanı sıra 1000 katılımcıya kadar destek sunmakta. Aynı anda 49 kişi görüntülü olarak aynı ekran üzerinde toplantıya katılabilmekte. Gerçek zamanlı mesajlaşma, ekip içi chat, içerik paylaşımı ve dahili ortak çalışma araçları da sunmakta. Toplantıların kaydını alabildiğiniz gibi bulut ortamında da bu görüşmeleri saklayabilmektesiniz. Büyük ekipleri olan ve toplantı yönetimine ihtiyaç duyan firmalar için tavsiye edilmektedir.

1’e 1 görüşmelerde 40 dakikaya kadar olan görüşmelerde ücretsiz olan yazılımın ücretli planı ise 14,99 dolardan başlayan fiyatlarla sunulmakta.

Google Meet

Google’ın G Suite’i ile berbaer gelen Google Meet, video konferans aracı olarak öne çıkmakta. Konuklar akıllı telefonları üzerinden de görüşmelere katılabilmekteler. COVID-19 salgını sonrasında Google, ileri seviye özellikleri tüm G-Suite kullanıcılarına 30 Eylül 2020’ye kadar açmış durumda. Pro hesabınız olmasa da bu özellikleri Eylül sonuna kadar kullanabilirsiniz. Anlık olarak 250 katılımcıya kadar destekleyen Google Meet canlı yayınlarına 100.000 kişi de izleyici olarak katılabilmekte.

G-Suite, aylık 6 dolardan başlayan planlarla kullanıcılara sunulmakta.

Microsoft Temas

Microsoft Teams, Micorsoft Office 365’in video konferans ve ortak çalışma yazılımı. Microsoft araçlarını kullanıyorsanız bu sizin için uygun bir yazılım olabilir. Bire bir görüşmelerin yanı sıra 10.000 kişiye kadar katılımcının yer alabildiği toplantılar da yapabilirsiniz. Not alma, ekran paylaşımı, toplantıyı kaydetme ve anlık mesajlaşma sunulan özelliklerden bazıları.

Office 365, aylık 8 dolardan başlayan fiyatlarlarla kullanıcılara sunulmakta.

GoToMeeting

LogMeIn’in konferans uygulaması olan GoToMeeting, aynı adan 250 katılımcının yer alabildiği ve aynı anda 25 aktif webcam ile kullanılabilen bir toplantı yönetim aracı. Takvim entegrasyonu, otomasyon aramalar, ekran paylaşımı, tekrar kullanımlar için kişiselleştirilmiş toplantı alanı ve sınırsız kayıt imkanı sağlamakta. Siri için sesli komutları da destekleyen platform, içinde arama yapılabilen toplantı dökümleri de sunmakta.

GoToMeeting, aylık 12 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

BlueJeans

Modern iş alanları toplantı platformu sloganı ile öne çıkan BlueJeans, ileri tarihlere ayarlanabilen ve ortak çalışma araçları sunan bir toplantı yönetim aracı. HD kalitede video ve yüksek kaliteli ses ile arkaplandaki sesleri kesen sistemi ile aynı anda 100 katılımcıya kadar destekleyen bu yazılım, ekran kaydı, buluta toplantı kaydı, ekran paylaşma ve uygulama için üretkenlik araçları sunmakta. Microsoft Teams, Workplace by Facebook, Office 365, Google Takvim, Slack, Trello gibi birçok yazılımla da uyumlu.

BlueJeans, aylık 9,99 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

Zoho Meeting

Zoho Meetings, toplantı ve webinarlar için çözüm sağlayan bir yazılım. Gerçek zamanlı ses ve görüntü seçeneği ile ortak çalışma sağlayan yazılım, ekran paylaşımı ve uzaktan erişim gibi seçenekler sunuyor. Paylaşılan ekranda uzaktan erişim ile kontrol sağlamanın yanı sıra toplantı yönetimi sürecinde, moderatör kontrolünün seçini de sağlamakta. Kullanıcıları sessize alma, yeni kullanıcı ekleme ve kullanıcıları görüşmeden çıkartma gibi özellikler de bu araç içerisinde bulunmakta.

100 katılımcıya ve 10 toplantı kaydına kadar aylık plan 8 dolar olarak fiyatlandırılmakta.

Cisco Webex

Cisco Webex, en eski online video konferans araçlarından biri. Virüs salgını sürecinde firmalara kolaylık sağlamak için birçok pro özelliği de 4 aylık bir süre için ücertsiz olarak sunuyor. Anlık olarak 25 katılımcıyla görüntülü konuşma imkanı sağlayan yazılım, ekrran ve dosya paylaşma özellikleri sunmakta. Birçok popüler toplantı yönetim aracıyla da uyumlu olarak çalışmakta.

5GB’lık bulut tabanlı saklama alanı sağlayan aylık planı 13,50 dolardan başlamakta.

Intermedia AnyMeeting

Intermedia AnyMeeting, video konferans özelliğini işletmelere 2021’e kadar ücretsiz olarak sunmakta. 12 katılımcıya kadar HD video özelliği sunan yazılım, ekran paylaşma, gerçek zamanlı ekran notları ekleme, sınırsız kayıt ve saklama alanı, markaya için özel kişiselleştirme seçenekleri ve uzaktan erişim sağlamakta.

Aylık plan 2021’den itibaren 9,99 dolarak olarak sunulacak.

FreeConferance.com

FreeConferance.com, online video konferans yazılımı olarak öne çıkıyor. Ekran paylaşma, dosya paylaşma, moderatör kontrolü ve gerçek zamanlı chat özelliğinin yanı sıra Youtube üzerinde canlı yayın özelliği de toplantı yönetimi yapmak isteyenlere sunmakta.

2 aylık ücretsiz deneme süresi sunan yazılımın aylık ücretlendirmeleri de 9,99 dolardan başlamakta.

Join.me

Join.me, LogMeIn’in hızlı ve kolay bir şekilde grup konuşmaları sağlayan bir yazılımı. Arama URL adresini özelleştirerek, katılımcılara gönderebiliyorsunuz. Ekran paylaşma özelliğinin yanı sıra 3 ile 10 kişi aynı anda katılım yapabilmekte.

3 katılımcıya kadar ücretsiz olan yazılımın daha fazla kullanıcı dahil etmek isteyenler için aylık planı 10 dolardan başlamakta.

Skype

Toplantı yönetimi yapmak isteyenler için Skype, 50 kişiye kadar olan görüşmeleri ücretsiz olarak kullanıcılara sunmakta. HD ekran paylaşmanın yanı sıra 300 MB’a kadar dosya paylaşımı da sunmakta. Gerçek zamanlı mesajlaşmanın yanı sıra yazılı konuşmaya davet özellikleri de bulunmakta.

Toplantı kayıtlarını da 30 gün boyunca saklayan Skype’ı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Ürün fiyat bilgilerini gösterme ile ilgili 4 ipucu
Ürün fiyat bilgilerini gösterme ile ilgili 4 ipucu
E-ticarette ürün fiyatlandırma ve ürün fiyatlarını doğru bir şekilde konumlandırma bir hayli önemlidir. Site tasarımında doğru alanlarda doğru şekillerde fiyat bilgilerini vermek kullanıcı deneyimini olumlu bir şekilde...
9 Haziran 2017
Sinan Oypan
SEO çalışmalarınızda doğru yapmanız gereken 6 bölüm
SEO çalışmalarınızda doğru yapmanız gereken 6 bölüm
SEO çalışmaları doğru yapıldığında iyi sonuçlar vermeye başlar. Yanlış uygulanan çalışmalar zaman ve para kaybına sebep olacağı için doğru stratejileri belirleyerek bu stratejileri zamanında ve uygun bir şekilde uygulamak...
4 Haziran 2018
Sinan Oypan
E-ticaret Siteleri için KPI Nedir? KPI Örnekleri Nelerdir?
E-ticaret Siteleri için KPI Nedir? KPI Örnekleri Nelerdir?
E-ticaret siteniz web ağında yer alır, dijital pazarlama ile desteklenir, ürünleriniz incelenir, sipariş ve ödeme online şekilde yapılır. Tüm dinamikler, varlığın sanal ortamdaki etkinliğini gösteriyor olsa da aslında her şey sanal...
4 Nisan 2021
Markethinkers
Dijital pazarlama ajansı ile çalışmadan önce bilmeniz gerekenler
Dijital pazarlama ajansı ile çalışmadan önce bilmeniz gerekenler
Dijital pazarlama ajansı ile çalıştığınızda, pazarlama tarafındaki çalışmalarınızın verimini artırırken, bu işleri daha profesyonel olarak da yapabilirsiniz. E-ticaret sitenizi yönetirken, kendi başınıza pazarlama...
9 Eylül 2020
Sinan Oypan
E-ticaret şirketiniz için doğru alan adını almak için neler yapmalısınız?
E-ticaret şirketiniz için doğru alan adını almak için neler yapmalısınız?
Doğru alan adı alma işlemi e-ticaret firmaları için oldukça önemli konular arasında yer almakta. Bunun birçok farklı nedeni bulunuyor. Tüketicilerin marka isminizi kolay bir şekilde hatırlamalarını sağlamak, web sitenizin arama...
29 Nisan 2019
Sinan Oypan
Sosyal mecralar için video pazarlama rehberi
Sosyal mecralar için video pazarlama rehberi
Sosyal mecralar üzerinde içerik çalışmaları yaparken günceli takip etmek ve yeniliklere ayak uydurmak bir hayli önemli. Video içerikler bir süredir sosyal mecralarda oldukça popüler ve her geçen gün markaların video içeriklere...
26 Ekim 2017
Sinan Oypan
İnternetten Ayakkabı Satmak Rehberi 2020
İnternetten Ayakkabı Satmak Rehberi 2020
İnternetten ayakkabı satmak için bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Online mağazanız üzerinden kendi ürettiğiniz ayakkabıları satabileceğiniz gibi toptan aldığınız ürünleri ya da stoksuz satış (Dropshipping) yöntemiyle...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İçerik pazarlamadan yararlanırken, blog yazıları oluşturabilirsiniz. İyi ve kaliteli bir blog yazısı yazabilmek içinse bazı özellikleri bu içeriklerinizde bulundurmanız gerekiyor. Kullanıcılarla etkileşime geçmek, onların...
1 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
Sosyal ağlarda takipçi artırma çalışmaları yapmanız, markanızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağladığı gibi ürünlerinize talep yaratmak için de önemlidir. Takipçi sayınızı artırmak için sosyal ağlarda yapabileceğiniz...
14 Ekim 2020
Sinan Oypan
İnternet alışveriş sitesi kurmadan önce bilmeniz gerekenler
İnternet alışveriş sitesi kurmadan önce bilmeniz gerekenler
İnternet alışveriş sitesi kurarak, kendi işinizin sahibi olabilir ve online mağazanız aracılığı ile Türkiye’nin ve dünyanın herhangi bir yerine 7/24 satış yapabilirsiniz. E-ticaret ekosistemine girmek birçok girişimcinin hayali...
26 Şubat 2020
Sinan Oypan
Dijital pazarlamada hikayecilik nasıl kullanılır?
Dijital pazarlamada hikayecilik nasıl kullanılır?
Dijital pazarlama çalışmalarında hikayecilik, marka ve ürüne talep yaratmayı sağlarken, reklam ve pazarlama çalışmalarının da daha ilgi çekici olmasını sağlar. Tüketiciler, sıradan bir ürün fotoğrafı ya da videosunu izleyerek,...
16 Mart 2020
Sinan Oypan
2018’de öne çıkacak müşteri hizmetleri trendleri
2018’de öne çıkacak müşteri hizmetleri trendleri
Müşteri hizmetleri e-ticaretteki en önemli alanlardan biridir. Müşteri memnuniyetini artırmak, satış öncesi ve sonrasında destek sunmak ve müşterilerle iyi ilişkiler kurmak için sağlam temelleri olan bir müşteri hizmetleri...
5 Ocak 2018
Sinan Oypan