Toplantı yönetimi için 11 online araç

15 Nisan 2020
Sinan Oypan

Toplantı yönetimi özellikle bu günlerdeki virüs salgını döneminde evden çalışmaya geçen firmalar için önemli bir konu oldu. Genellikle yüz yüze ofis ortamında yapılan toplantılardan farklı olarak online toplantılarda farklı bir yaklaşım izlemek gerekmektedir. Bu süreçte toplanyı yönetimini kolaylaştıracak online toplantı araçlarına da burada yer veriyoruz.

İlgili rehber: Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem

Toplantı yönetimi için online araçlar

Başlıklara tıklayarak ilgili aracın web sitesine gidebilirsiniz.

Zoom Meetings

Zoom Meetings, yüksek kalitede ses ve video ile görüntü desteği sunmanın yanı sıra 1000 katılımcıya kadar destek sunmakta. Aynı anda 49 kişi görüntülü olarak aynı ekran üzerinde toplantıya katılabilmekte. Gerçek zamanlı mesajlaşma, ekip içi chat, içerik paylaşımı ve dahili ortak çalışma araçları da sunmakta. Toplantıların kaydını alabildiğiniz gibi bulut ortamında da bu görüşmeleri saklayabilmektesiniz. Büyük ekipleri olan ve toplantı yönetimine ihtiyaç duyan firmalar için tavsiye edilmektedir.

1’e 1 görüşmelerde 40 dakikaya kadar olan görüşmelerde ücretsiz olan yazılımın ücretli planı ise 14,99 dolardan başlayan fiyatlarla sunulmakta.

Google Meet

Google’ın G Suite’i ile berbaer gelen Google Meet, video konferans aracı olarak öne çıkmakta. Konuklar akıllı telefonları üzerinden de görüşmelere katılabilmekteler. COVID-19 salgını sonrasında Google, ileri seviye özellikleri tüm G-Suite kullanıcılarına 30 Eylül 2020’ye kadar açmış durumda. Pro hesabınız olmasa da bu özellikleri Eylül sonuna kadar kullanabilirsiniz. Anlık olarak 250 katılımcıya kadar destekleyen Google Meet canlı yayınlarına 100.000 kişi de izleyici olarak katılabilmekte.

G-Suite, aylık 6 dolardan başlayan planlarla kullanıcılara sunulmakta.

Microsoft Temas

Microsoft Teams, Micorsoft Office 365’in video konferans ve ortak çalışma yazılımı. Microsoft araçlarını kullanıyorsanız bu sizin için uygun bir yazılım olabilir. Bire bir görüşmelerin yanı sıra 10.000 kişiye kadar katılımcının yer alabildiği toplantılar da yapabilirsiniz. Not alma, ekran paylaşımı, toplantıyı kaydetme ve anlık mesajlaşma sunulan özelliklerden bazıları.

Office 365, aylık 8 dolardan başlayan fiyatlarlarla kullanıcılara sunulmakta.

GoToMeeting

LogMeIn’in konferans uygulaması olan GoToMeeting, aynı adan 250 katılımcının yer alabildiği ve aynı anda 25 aktif webcam ile kullanılabilen bir toplantı yönetim aracı. Takvim entegrasyonu, otomasyon aramalar, ekran paylaşımı, tekrar kullanımlar için kişiselleştirilmiş toplantı alanı ve sınırsız kayıt imkanı sağlamakta. Siri için sesli komutları da destekleyen platform, içinde arama yapılabilen toplantı dökümleri de sunmakta.

GoToMeeting, aylık 12 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

BlueJeans

Modern iş alanları toplantı platformu sloganı ile öne çıkan BlueJeans, ileri tarihlere ayarlanabilen ve ortak çalışma araçları sunan bir toplantı yönetim aracı. HD kalitede video ve yüksek kaliteli ses ile arkaplandaki sesleri kesen sistemi ile aynı anda 100 katılımcıya kadar destekleyen bu yazılım, ekran kaydı, buluta toplantı kaydı, ekran paylaşma ve uygulama için üretkenlik araçları sunmakta. Microsoft Teams, Workplace by Facebook, Office 365, Google Takvim, Slack, Trello gibi birçok yazılımla da uyumlu.

BlueJeans, aylık 9,99 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

Zoho Meeting

Zoho Meetings, toplantı ve webinarlar için çözüm sağlayan bir yazılım. Gerçek zamanlı ses ve görüntü seçeneği ile ortak çalışma sağlayan yazılım, ekran paylaşımı ve uzaktan erişim gibi seçenekler sunuyor. Paylaşılan ekranda uzaktan erişim ile kontrol sağlamanın yanı sıra toplantı yönetimi sürecinde, moderatör kontrolünün seçini de sağlamakta. Kullanıcıları sessize alma, yeni kullanıcı ekleme ve kullanıcıları görüşmeden çıkartma gibi özellikler de bu araç içerisinde bulunmakta.

100 katılımcıya ve 10 toplantı kaydına kadar aylık plan 8 dolar olarak fiyatlandırılmakta.

Cisco Webex

Cisco Webex, en eski online video konferans araçlarından biri. Virüs salgını sürecinde firmalara kolaylık sağlamak için birçok pro özelliği de 4 aylık bir süre için ücertsiz olarak sunuyor. Anlık olarak 25 katılımcıyla görüntülü konuşma imkanı sağlayan yazılım, ekrran ve dosya paylaşma özellikleri sunmakta. Birçok popüler toplantı yönetim aracıyla da uyumlu olarak çalışmakta.

5GB’lık bulut tabanlı saklama alanı sağlayan aylık planı 13,50 dolardan başlamakta.

Intermedia AnyMeeting

Intermedia AnyMeeting, video konferans özelliğini işletmelere 2021’e kadar ücretsiz olarak sunmakta. 12 katılımcıya kadar HD video özelliği sunan yazılım, ekran paylaşma, gerçek zamanlı ekran notları ekleme, sınırsız kayıt ve saklama alanı, markaya için özel kişiselleştirme seçenekleri ve uzaktan erişim sağlamakta.

Aylık plan 2021’den itibaren 9,99 dolarak olarak sunulacak.

FreeConferance.com

FreeConferance.com, online video konferans yazılımı olarak öne çıkıyor. Ekran paylaşma, dosya paylaşma, moderatör kontrolü ve gerçek zamanlı chat özelliğinin yanı sıra Youtube üzerinde canlı yayın özelliği de toplantı yönetimi yapmak isteyenlere sunmakta.

2 aylık ücretsiz deneme süresi sunan yazılımın aylık ücretlendirmeleri de 9,99 dolardan başlamakta.

Join.me

Join.me, LogMeIn’in hızlı ve kolay bir şekilde grup konuşmaları sağlayan bir yazılımı. Arama URL adresini özelleştirerek, katılımcılara gönderebiliyorsunuz. Ekran paylaşma özelliğinin yanı sıra 3 ile 10 kişi aynı anda katılım yapabilmekte.

3 katılımcıya kadar ücretsiz olan yazılımın daha fazla kullanıcı dahil etmek isteyenler için aylık planı 10 dolardan başlamakta.

Skype

Toplantı yönetimi yapmak isteyenler için Skype, 50 kişiye kadar olan görüşmeleri ücretsiz olarak kullanıcılara sunmakta. HD ekran paylaşmanın yanı sıra 300 MB’a kadar dosya paylaşımı da sunmakta. Gerçek zamanlı mesajlaşmanın yanı sıra yazılı konuşmaya davet özellikleri de bulunmakta.

Toplantı kayıtlarını da 30 gün boyunca saklayan Skype’ı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum
E-ticaret firmalarının korkulu rüyalarından biri olarak sayılabilecek kredi kartı sahteciliği; firmaların özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri. İnternet üzerinden yapılan sahtecilik işlemleri hem firmalara hem de...
27 Aralık 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz e-ticaret çözümleri
E-ticaret çözümleri e-ticarete yeni başlayanlar için işlerini kolaylaştıracak birçok hizmeti içinde barındırıyor. E-ticaret; girişimciler, yeni iş kurmak isteyenler ve işini e-ticarete taşımak isteyenlerin tercih ettiği dijital...
28 Ağustos 2020
Gökçe Beyazaslan
İşletmeler için yaratıcı Youtube video fikirleri
Youtube video içerikleri, video pazarlama çalışmaları ile tüketiciler ulaşmak isteyen işletmeler için önemli bir tanıtım aracı. Yotubue videolarıyla yeni kitleler edinebileceğiniz gibi marka bilinirliğinizi artırmak için de...
24 Nisan 2020
Sinan Oypan
Müşterilerinize teşekkür etmek için kullanabileceğiniz 5 yöntem
Müşteri memnuniyetini artırmak ve sadık müşteri kitleleri oluşturmak için müşterilerinizle olan iletişimlerinizi geliştirmeniz gerekmektedir. Bu ilişkileri satış öncesi ve sonrası destekle de geliştirebileceğiniz gibi satış...
5 Temmuz 2018
Sinan Oypan
İşletmenizin tanıtımı için ücretli reklamlardan yararlanmalı mısınız? 2. Bölüm
İşletmenizin tanıtımını yapmak için ücretli reklamlardan yararlanmanız gerekebilir. Ancak hangi reklam platformunun sizin işinize yarayacağınızı bilmiyorsanız, işiniz biraz zor olabilir. Bu sebeple de hazırladığımız rehber...
23 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Fiziki mağazanız için en iyi e-ticaret paketini nasıl seçebilirsiniz?
Fiziki mağazanızı internete taşımak ve online satış yapmak istiyorsanız iyi bir e-ticaret paketi seçmeniz gerekiyor. Sizin için en iyi e-ticaret paketini bulmak için mevcut paketleri incelemeniz ve bu paketlerin sunduğu avantajların...
30 Ocak 2019
Sinan Oypan
Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yapılır?
Sosyal medya kampanya çalışmaları, marka ve ürün tanıtımları yaparken, yeni hedef kitlelere ulaşmak için de e-ticaret firmaları için önemli. Doğru kampanya çalışmaları yapıldığında, alınan geri dönüşüm ve etkileşimler...
1 Nisan 2020
Sinan Oypan
İletişim sayfası tasarımlarında sık yapılan hatalar
İletişim sayfası e-ticaret sitenizdeki en önemli sayfalardan biri olduğu için, tasarım ve içerik olarak tüketicileri birçok konuda bilgilendirmeli ve yönlendirmeli. Tüketiciler, satın alma öncesi ya da sonrasında markanızla kolay...
21 Haziran 2019
Sinan Oypan
2017’de online satışlarınızı artırmanızı sağlayacak 7 taktik
2017’de internet üzerinden yaptığınız satışları artırmak için farklı yöntemlerden ve taktiklerden yararlanabilirsiniz. Özellikle küçük ve orta ölçekli firmalar, iş ve satış hacimlerini artırmak için 2017 stratejilerini...
12 Ocak 2017
Sinan Oypan
Mobil sitenizden geri dönüşümleriniz artırmanızı sağlayacak 7 ipucu
Mobil cihazların yaygınlaşması ve mobil internet kullanımının kullanıcılar arasında artmasıyla beraber e-ticaret sitelerinin mobil cihazlar üzerinden gelen trafiği de artmaya başladı. Mobil kullanımının bu kadar artmış...
23 Ağustos 2017
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile geri dönüşümlerini nasıl artırabilir?
E-ticaret firmaları TikTok reklamları ile son dönemlerin en popüler sosyal ağlarından biri haline gelen TikTok üzerinden yeni kitlelere ulaşma ve geri dönüşümlerini artırma şansı yakalayabilirler. Özellikle genç internet...
1 Kasım 2019
Sinan Oypan
Okul öncesi dönemde satışlarınızı artıracak satış ve pazarlama ipuçları
Okul öncesi dönemi, satışların en çok arttığı ve markaların en çok kampanya yaptıkları dönemlerden biridir. Genç nüfusu fazla olan bir ülke olarak, okula dönüş dönemlerinin önemi ülkemizde biraz daha artıyor. Bu dönemde...
5 Ağustos 2016
Sinan Oypan