Toplantı yönetimi için 11 online araç

15 Nisan 2020
Sinan Oypan
Toplantı yönetimi için 11 online araç

Toplantı yönetimi özellikle bu günlerdeki virüs salgını döneminde evden çalışmaya geçen firmalar için önemli bir konu oldu. Genellikle yüz yüze ofis ortamında yapılan toplantılardan farklı olarak online toplantılarda farklı bir yaklaşım izlemek gerekmektedir. Bu süreçte toplanyı yönetimini kolaylaştıracak online toplantı araçlarına da burada yer veriyoruz.

İlgili rehber: Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem

Toplantı yönetimi için online araçlar

Başlıklara tıklayarak ilgili aracın web sitesine gidebilirsiniz.

Zoom Meetings

Zoom Meetings, yüksek kalitede ses ve video ile görüntü desteği sunmanın yanı sıra 1000 katılımcıya kadar destek sunmakta. Aynı anda 49 kişi görüntülü olarak aynı ekran üzerinde toplantıya katılabilmekte. Gerçek zamanlı mesajlaşma, ekip içi chat, içerik paylaşımı ve dahili ortak çalışma araçları da sunmakta. Toplantıların kaydını alabildiğiniz gibi bulut ortamında da bu görüşmeleri saklayabilmektesiniz. Büyük ekipleri olan ve toplantı yönetimine ihtiyaç duyan firmalar için tavsiye edilmektedir.

1’e 1 görüşmelerde 40 dakikaya kadar olan görüşmelerde ücretsiz olan yazılımın ücretli planı ise 14,99 dolardan başlayan fiyatlarla sunulmakta.

Google Meet

Google’ın G Suite’i ile berbaer gelen Google Meet, video konferans aracı olarak öne çıkmakta. Konuklar akıllı telefonları üzerinden de görüşmelere katılabilmekteler. COVID-19 salgını sonrasında Google, ileri seviye özellikleri tüm G-Suite kullanıcılarına 30 Eylül 2020’ye kadar açmış durumda. Pro hesabınız olmasa da bu özellikleri Eylül sonuna kadar kullanabilirsiniz. Anlık olarak 250 katılımcıya kadar destekleyen Google Meet canlı yayınlarına 100.000 kişi de izleyici olarak katılabilmekte.

G-Suite, aylık 6 dolardan başlayan planlarla kullanıcılara sunulmakta.

Microsoft Temas

Microsoft Teams, Micorsoft Office 365’in video konferans ve ortak çalışma yazılımı. Microsoft araçlarını kullanıyorsanız bu sizin için uygun bir yazılım olabilir. Bire bir görüşmelerin yanı sıra 10.000 kişiye kadar katılımcının yer alabildiği toplantılar da yapabilirsiniz. Not alma, ekran paylaşımı, toplantıyı kaydetme ve anlık mesajlaşma sunulan özelliklerden bazıları.

Office 365, aylık 8 dolardan başlayan fiyatlarlarla kullanıcılara sunulmakta.

GoToMeeting

LogMeIn’in konferans uygulaması olan GoToMeeting, aynı adan 250 katılımcının yer alabildiği ve aynı anda 25 aktif webcam ile kullanılabilen bir toplantı yönetim aracı. Takvim entegrasyonu, otomasyon aramalar, ekran paylaşımı, tekrar kullanımlar için kişiselleştirilmiş toplantı alanı ve sınırsız kayıt imkanı sağlamakta. Siri için sesli komutları da destekleyen platform, içinde arama yapılabilen toplantı dökümleri de sunmakta.

GoToMeeting, aylık 12 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

BlueJeans

Modern iş alanları toplantı platformu sloganı ile öne çıkan BlueJeans, ileri tarihlere ayarlanabilen ve ortak çalışma araçları sunan bir toplantı yönetim aracı. HD kalitede video ve yüksek kaliteli ses ile arkaplandaki sesleri kesen sistemi ile aynı anda 100 katılımcıya kadar destekleyen bu yazılım, ekran kaydı, buluta toplantı kaydı, ekran paylaşma ve uygulama için üretkenlik araçları sunmakta. Microsoft Teams, Workplace by Facebook, Office 365, Google Takvim, Slack, Trello gibi birçok yazılımla da uyumlu.

BlueJeans, aylık 9,99 dolardan başlayan fiyatlarla kullanıcılara sunulmakta.

Zoho Meeting

Zoho Meetings, toplantı ve webinarlar için çözüm sağlayan bir yazılım. Gerçek zamanlı ses ve görüntü seçeneği ile ortak çalışma sağlayan yazılım, ekran paylaşımı ve uzaktan erişim gibi seçenekler sunuyor. Paylaşılan ekranda uzaktan erişim ile kontrol sağlamanın yanı sıra toplantı yönetimi sürecinde, moderatör kontrolünün seçini de sağlamakta. Kullanıcıları sessize alma, yeni kullanıcı ekleme ve kullanıcıları görüşmeden çıkartma gibi özellikler de bu araç içerisinde bulunmakta.

100 katılımcıya ve 10 toplantı kaydına kadar aylık plan 8 dolar olarak fiyatlandırılmakta.

Cisco Webex

Cisco Webex, en eski online video konferans araçlarından biri. Virüs salgını sürecinde firmalara kolaylık sağlamak için birçok pro özelliği de 4 aylık bir süre için ücertsiz olarak sunuyor. Anlık olarak 25 katılımcıyla görüntülü konuşma imkanı sağlayan yazılım, ekrran ve dosya paylaşma özellikleri sunmakta. Birçok popüler toplantı yönetim aracıyla da uyumlu olarak çalışmakta.

5GB’lık bulut tabanlı saklama alanı sağlayan aylık planı 13,50 dolardan başlamakta.

Intermedia AnyMeeting

Intermedia AnyMeeting, video konferans özelliğini işletmelere 2021’e kadar ücretsiz olarak sunmakta. 12 katılımcıya kadar HD video özelliği sunan yazılım, ekran paylaşma, gerçek zamanlı ekran notları ekleme, sınırsız kayıt ve saklama alanı, markaya için özel kişiselleştirme seçenekleri ve uzaktan erişim sağlamakta.

Aylık plan 2021’den itibaren 9,99 dolarak olarak sunulacak.

FreeConferance.com

FreeConferance.com, online video konferans yazılımı olarak öne çıkıyor. Ekran paylaşma, dosya paylaşma, moderatör kontrolü ve gerçek zamanlı chat özelliğinin yanı sıra Youtube üzerinde canlı yayın özelliği de toplantı yönetimi yapmak isteyenlere sunmakta.

2 aylık ücretsiz deneme süresi sunan yazılımın aylık ücretlendirmeleri de 9,99 dolardan başlamakta.

Join.me

Join.me, LogMeIn’in hızlı ve kolay bir şekilde grup konuşmaları sağlayan bir yazılımı. Arama URL adresini özelleştirerek, katılımcılara gönderebiliyorsunuz. Ekran paylaşma özelliğinin yanı sıra 3 ile 10 kişi aynı anda katılım yapabilmekte.

3 katılımcıya kadar ücretsiz olan yazılımın daha fazla kullanıcı dahil etmek isteyenler için aylık planı 10 dolardan başlamakta.

Skype

Toplantı yönetimi yapmak isteyenler için Skype, 50 kişiye kadar olan görüşmeleri ücretsiz olarak kullanıcılara sunmakta. HD ekran paylaşmanın yanı sıra 300 MB’a kadar dosya paylaşımı da sunmakta. Gerçek zamanlı mesajlaşmanın yanı sıra yazılı konuşmaya davet özellikleri de bulunmakta.

Toplantı kayıtlarını da 30 gün boyunca saklayan Skype’ı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Fiziki mağazanızın e-ticarette başarılı olmasına yardım edecek ipuçları
Fiziki mağazanızın e-ticarette başarılı olmasına yardım edecek ipuçları
Fiziki mağazanızı internete taşıyarak yeni ve daha geniş hedef kitlelere ulaşabilirsiniz. Bir internet sitesi kurup, ürünlerinizi buraya yerleştirdiğinizde e-ticarete ilk adımlarınızı atabilirsiniz. Sitenin altyapı işlerini...
23 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum
E-ticarette kredi kartı sahteciliğine işaret eden 6 durum
E-ticaret firmalarının korkulu rüyalarından biri olarak sayılabilecek kredi kartı sahteciliği; firmaların özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri. İnternet üzerinden yapılan sahtecilik işlemleri hem firmalara hem de...
27 Aralık 2017
Sinan Oypan
Yeni başlayanlar için reklam stratejisi rehberi
Yeni başlayanlar için reklam stratejisi rehberi
Doğru reklam stratejisi şirketinizin tanıtımını daha etkili bir şekilde yapmanızı sağlarken, elinizdeki bütçeyi de daha iyi bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Doğru strateji için de reklam kampanyaları hazırlarken bazı...
22 Şubat 2020
Sinan Oypan
Eski içerikleri tekrar kullanarak pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Eski içerikleri tekrar kullanarak pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlama çalışmalarında eski paylaşımlar çoğu zaman uzun vadede unutuluyor. Bu tür çalışmalar genellikle kısa vadede kullanıldığı için, sadece organik arama sonuçları üzerinden trafik sağlanmasının yolunu...
8 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Blog içeriklerinizin değerini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Blog içeriklerinizin değerini artırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sitenizde blog içerikleriyle hem SEO çalışmaları yapabilir hem de tüketicilerle bir etkileşim yaratarak, onları bilgilendirebilir ya da eğlendirebilirsiniz. Tabii ki bunları yaparken, bir yandan da blog içeriklerinizin...
26 Kasım 2016
Sinan Oypan
Sosyal hesaplar üzerinde günlük olarak yapmanız gereken çalışmalar
Sosyal hesaplar üzerinde günlük olarak yapmanız gereken çalışmalar
Sosyal hesaplar üzerinde günlük olarak, düzenli bir şekilde çalışmalar yapmanız etkileşim ve geri dönüşümlerinizi artırmanıza yardımcı olur. Sosyal medya her an aktif bir alan olduğu için günlük olarak çalışmalar yapmak ve...
12 Haziran 2020
Sinan Oypan
Stoksuz e ticaret / Dropshipping avantaj ve dezavantajları
Stoksuz e ticaret / Dropshipping avantaj ve dezavantajları
Stoksuz e ticaret nasıl yapılır / Dropshipping nasıl yapılır, dropshipping firmalarının avantajları dezavantajları, stoksuz satış sitesi kurmak için gerekenler, dropshipping veren firmalar ve dropshipping siteleri ile ilgili merak...
27 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Snapchat hesap açma gerekli mi?
E-ticaret firmaları için Snapchat hesap açma gerekli mi?
Snapchat hesap açma, e-ticaret firmalarının sosyal medyada farklı ve popüler bir mecrada pazarlama çalışmaları yapmalarına olanak tanır. Farklı kanallarda yer almak, farklı hedef kitlelere ulaşmanıza olanak tanıyacağı için ve...
30 Ağustos 2020
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için blog yazmak, e-ticaret sitenizi düzenli olarak güncel tutmanızı sağlarken, hazırlayacağınız blog yazılarıyla ziyaretçilerinizi bilgilendirebilir, eğlendirebilir ve organik olarak arama motorlarından trafik...
20 Kasım 2018
Sinan Oypan
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen birçok eylemi takip edebileceğiniz ve sonrasında da bu eylemler ve aldığınız geri dönüşümlerin analizi ile yeni stratejiler geliştirmenize yardımcı olan bir araç. Ücretsiz...
11 Eylül 2018
Sinan Oypan
İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizde birçok farklı amaçla kullanılabilmekte. Bu amaçlardan biri de kullanıcıların marka ve ürünle ilgili farkındalık aşamalarını geliştirmektir. Ürün ve marka bilinirliğini...
9 Mart 2019
Sinan Oypan
Küçük ve orta ölçekli firmalar için e posta pazarlama ipuçları
Küçük ve orta ölçekli firmalar için e posta pazarlama ipuçları
E posta pazarlama ipuçları küçük ve orta ölçekli firmalar için çok ciddi kazanımlar sağlayabilmektedir. Dijital pazarlama çalışmaları arasında en çok geri dönüşüm sağlayan e-postalar, küçük ve orta ölçekli firmaların,...
16 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin