Siparişi İptali ve Kredi Kartına Ücret İadesi Yapmak

Sitenize gelen bir siparişi iptal etmek isterseniz eğer, ilk önce hangi ödeme yöntemi ile geldiğini kontrol etmeniz gerekir. Eğer gelen ödeme Havale ile yapılmışsa, hangi bankaya havale edildiğini, sipariş detaylarından kontrol ederek gelen ödemeyi o banka hesabınız içerisinden geri müşterinize havale veya eft yapmanız gerekir.
 
Eğer gelen ödeme kredi kartı ile yapılmışsa, hangi bankanın sanal posu üzerinden ödeme tamamlanmış ise, o bankanın sanal pos paneline giriş yaparak, gelen ödemeyi iptal etmeniz gerekir.
 
Sistem üzerinde bir siparişin durumunu iptal edildi olarak işaretlediğinizde, o siparişde ücret iadesi yapılmaz.
 
Eğer direkt olarak bankadan aldığınız bir pos değilde Payu gibi aracı bir firma kullanıyorsanız da, siparişleriniz o aracı firmanın size verdiği panel üzerinden iptal edilir. Bu nedenle hangi ödeme yöntemi ile gelmişse, o bankanın sanalpos veya online bankacılık yöntemlerini kullanarak geri iade işlemini başlatmanız gerekir. Bu işlemden sonra sistemdeki siparişin durumunu da Ideasoft panelinde iade edildi olarak işaretlerseniz istatistik ve raporlama açısından doğru bir işlem yapmış olacaksınız.
Bu içerik sizin için faydalı oldu mu?
Daha Fazla Yardıma İhtiyacın Varsa

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Hemen Ücretsiz Deneyin