E-ticaret Blog

E-ticaret şirketleri için yıllık değerlendirme raporu neden önemli?

Yeni yılın başlangıcıyla beraber, yeni yıl için yeni strateji ve fikirler geliştirmek gerekiyor; ancak yapılması gereken çalışmalardan biri de yıllık değerlendirme raporu hazırlamak. Bunun nedeni ise yeni yıldaki çalışmaları daha verimli bir hale getirebilmek için geçmiş yılın çalışmalarını incelemek gerekiyor. Önceki yılda yapılan çalışmaları analiz ederek, yıllık değerlendirme raporu hazırlamanız birçok konuda yeni yol haritanızı...

E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir bakıma önemli olduğu için, bu mecra üzerinde içerik paylaşanların ilgi çekici ve göze hitap eden paylaşımlar yapmaları gerekiyor. Tasarım konusunda çok fazla deneyim ve bilgisi olmayanlar için...

E-ticaret şirketlerinin hazırlıklı olması gereken işletme giderleri neler?

E-ticaret sitesi kuranların ya da kurmak isteyenlerin aynı zamanda hazırlık olması gereken bir takım işletme giderleri bulunur. Bu işletme giderleri için hazırlıklı olmamanız, şirketinizin zarar etmesine ve beklenmedik nedenlerden dolayı para kaybetmenize neden olabilir. Birçok farklı alanda işletme giderleri bulunduğu için, tek bir alana odaklanmamak ve farklı açılardan da işletmenizi bu masraflara hazır etmeniz gerekir....

Sosyal medya paylaşım butonları sitede nasıl kullanılmalı?

Sosyal medya paylaşım butonları e-ticaret sitenizde kullanmanız, web sitenizi ziyaret edenlerin sosyal hesaplarınızı da görmelerine yardımcı olur. Sosyal medya paylaşım butonlarını kullanarak, sosyal mecralardaki etkileşim ve takipçi sayınızı da artırmış olursunuz. Sosyal medya paylaşım butonları Tabii ki sosyal medya paylaşım butonlarını kullanırken, web sitenizin hangi bölümlerinde bu araçları kullandığınızın da oldukça önemi vardır. Doğru yerlerde...

E-ticaret şirketlerinde nakit akışı neden karlılıktan daha önemli?

E-ticaret şirketlerinin özellikle dikkat etmesi ve üzerinde durması gereken konulardan biri de nakit akışı. E-ticaret firmalar genellikle karlılık üzerinde daha fazla dursalar da nakit akışı onlar için daha önemli bir konudur. Nakit akışının olmayışı ya da pozitif nakit akışının olmaması şirketin zarar etmesine hatta kapanmasına neden olabilir. E-ticaret firmalarının neden nakit akışına önem vermeleri gerektiğini...

2019’da öne çıkacak web site tasarım trendleri neler olacak?

Web site tasarım trendleri 2019’da yine biraz değişecek; ancak 2018’de popüler olan ya da popülerleşmeye başlamış olan bazı trendler, bu yıl da karşımıza çıkacak. Web site tasarım trendleri, kullanıcı alışkanlıkları ve teknolojik gelişmeler nedeniyle devamlı olarak değiştiği için, e-ticaret firması olarak bu yenilikleri takip etmeniz faydalı olacaktır. Web tasarımda belli başlı öğeler ve tasarım unsurları...

Ürün tanıtım video içeriklerinde mutlaka olması gereken 7 özellik

Ürün tanıtım video içerikleri, e-ticaret sitenizdeki ürünlerinizi ve hizmetlerinizi geniş kitlelere tanıtma ve ürünlerinize dikkat çekmek için oldukça ideal pazarlama araçlarıdır. Video içerikleri farklı konseptlerde oluşturabilir ve farklı mecralar özelinde yayınlayabilirsiniz. Özellikle ürün tanıtım videoları konusunda çalışmalar yapmanız, bu videolardan etkileşim ve trafik çekmenizi sağlarken, ürün sayfalarınızda da ürünlere olan ilgiyi artırmak için iyi bir...

Google'dan e-ticaret siteleri için kullanıcı deneyimi tavsiyeleri

E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimi oldukça önemli unsurlardan biri. Hem ziyaretçilerin sitede rahatlıkla vakit geçirerek, belli bir eyleme geçmelerini sağlamak için hem de web sitenin SEO değerini güçlendirmek için kullanıcı deneyimi çalışmaları yapmak gerekiyor. Daha önceki yazılarımızda e-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini geliştirmeye yönelik konuları ve kullanıcı deneyiminin SEO’ya etkilerini ele almıştık. Bugünkü rehberimizde ise Google’ın geçtiğimiz...

Landing page geri dönüşümünü videolarla nasıl artırabilirsiniz?

E-ticaret sitelerinde landing page kullanımı, geri dönüşümleri artırma ve tüketicileri belli bir konu, kampanya ya da ürün hakkında bilgilendirmek için önemlidir. Tabii ki kullanıcı alışkanlıklarının değişmesinin yanı sıra beklentilerin ve ilgi alanlarının da değişmesi tüketicilerin bu sayfalara olan yaklaşımını da değiştiriyor. Özellikle video içeriklerin etkileşim ve geri dönüşümleri artırması landing page üzerindeki geri dönüşümlerin de...

Bir dijital ajans ile çalışmadan önce nelere dikkat etmelisiniz?

E-ticaret sitenizin dijital pazarlama ve diğer reklam çalışmalarını yapması için bir dijital ajans ile çalışmak isteyebilirsiniz. Dijital ajanslar, size yol gösterdikleri gibi, pazarlama ve reklam işlerinizi de sizin için yönetirler. Sosyal medya reklamları, Adwords, içerik çalışmaları, video, SEO ve e-posta gibi birçok farklı konuda dijital ajanslardan destek alabilirsiniz. Tabii ki bu noktada hangi dijital ajansla...

Canonical URL (etiket) nedir ve e-ticaret siteleri için neden önemlidir?

E-ticaret sitelerinin SEO çalışmalarında yapması gereken çalışmalardan biri de canonical URL ya da canonical etiket kullanımlarıdır. Arama motorlarında web sitenin daha iyi bir şekilde indekslenmesi ve sayfa değerlerinin artırılarak, arama sorgularında üst sıralarda yer almak için e-ticaret sitenizde canonical URL kullanımlarından yararlanmanız gerekir. Canonical URL (Etiket) nedir? Bir web sitesinde farklı sayfalarda yer alan aynı...

Fuar etkinlikleri B2B firmaları için neden önemli?

B2B firmalarının yapması gereken en önemli konulardan biri farklı ve büyük şirketlere ulaşarak, kendi ürünlerini bu firmalara satmak olduğu için fuar etkinlikleri, B2B firmaları için büyük önem taşımakta. Fuarlar ve ticari etkinlikler, farklı firma ve kitlelere ulaşarak, ürün ile marka bilinirliğini artırmak için oldukça önemlidir. B2B firmalarının fuar etkinlikleri konusunda kendi sektörlerine ve ürünlerine uygun...

301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?

301 yönlendirme işlemi, e-ticaret sitesi yönetiminde bilinmesi gereken konulardan biri. 301 yönlendirme çalışmalarını daha önce yapmadıysanız ya da bu çalışmalara ihtiyaç duymadıysanız ilerleyen zamanlarda web sitenizdeki ürün sayfalarında ya da diğer varış sayfalarında bu çalışmalara ihtiyaç duyabilirsiniz. 301 yönlendirme nedir? En temel anlamıyla, 301 yönlendirme işlemi, bir web sayfasının başka bir sayfaya yönlendirilmesi işlemidir. Eski,...

2019’da öne çıkacak müşteri ilişkileri trendleri neler?

2019’da e-ticaret firmalarının üzerinde durması gereken konulardan biri de müşteri ilişkileri. 2019’un müşteri ilişki trendlerine baktığımızda yapay zekanın ve çok kanallı müşteri destek hizmetlerinin öne çıktığını görüyoruz. Müşteri ilişkilerinin iyi bir şekilde yönetilmesi, müşteri memnuniyetini ve sadık müşteri kitlelerinin yaratılmasını sağladığı için, bu çalışmalar e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Peki, 2019’da e-ticaret firmalarının dikkat etmesi...

E-ticaret sitenizin tanıtımı için kullanabileceğiniz Youtube içerik fikirleri

Video pazarlama çalışmaları günümüzde oldukça popüler ve e-ticaret sitenizi tanıtmak için de farklı Youtube içerik fikirleri üretmeniz gerekiyor. Değişik fikirlerin yanı sıra ürün ve marka bilinirliğini artırabileceğiniz video içerikleri hazırlamanız, hem Youtube hem de diğer sosyal mecralar üzerinden etkileşim ve trafik edinmenize yardımcı olur. Youtube içerik fikirleri için alternatifler arasında farklı seçimler yapabilirsiniz. Videolarınızı konusuna...

Sosyal medya terimleri ile ilgili bilmeniz gerekenler

Sosyal medya terimleri / sosyal medyada kullanılan terimler, sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken bilinmesi gereken detaylar arasında yer alıyor. Yaptığınız pazarlama çalışmalarını analiz edebilmek; bu çalışmaları tam olarak anlayabilmek ve stratejinizi belirlemek için instagram terimleri / facebook terimleri başta olmak üzere sosyal medya terimleri hakkında bilginiz olması gerekir. Sosyal medya terimleri Birçok farklı sosyal platform...

2019’da satış sonrası hizmetlerinizi nasıl geliştirebilirsiniz?

E-ticarette kaliteli bir müşteri desteği sunmak oldukça önemli. Müşteri desteğinde hem satış öncesi hem de satış sonrası hizmetler üzerinde durulması gereken konular arasında yer almakta. Sadece satış öncesi desteğe odaklanmak tek başına yeterli olmadığı gibi, müşteri memnuniyetini artıracak unsur genellikle satış sonrası hizmetler ile sağlanan destektir. E-ticaret firmalarının, bir ürünü sattıktan sonra sürecin bittiğini düşünmemeleri...

2019’da e-ticarette kullanabileceğiniz satış stratejileri

2019’da e-ticarette daha fazla müşteri kazanmak ve satışlarınızı artırmak için satış stratejileri geliştirmeniz gerekecek. Belli bir strateji olmadan uzun vadeli başarıya ulaşmak oldukça zordur. Satış stratejileri, yıl içerisinde e-ticaret sitenizi nasıl yönetmeniz ve müşterilerinize nasıl ulaşmanız gerektiği konusunda sizi yönlendirecek bir yol haritasıdır. 2019’da kullanıcı alışkanlıkları ve kullanıcıların internetten alışverişe bakış açısı biraz daha değişecek....

Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?

SEO dendiği zaman genellikle akla anahtar kelime kullanımları, site üzerindeki link yapıları ya da metin yazımları gelse de SEO’yu etkileyen önemli faktörlerden biri de kullanıcı deneyimi. Web site üzerindeki kullanıcı deneyimi performansı, sitenin arama motorları üzerindeki indekslenmesinde de önemli rol oynamakta. Geçtiğimiz birkaç yıl içerisinde Google’ın indeksleme algoritmaları, mekaniklikten çıkarak, kullanıcı niyetlerini anlamaya ve daha...

SEO çalışmaları nasıl şekillenecek? | 2019 İnfografik

SEO çalışmaları her konuda olduğu gibi yıldan yıla farklı bir kulvara geçecek ve markaların bu değişime ayak uydurması gerekecek. SEO çalışmaları özellikle uzun vadede iyi sonuçlar getirerek, organik olarak sürekli bir trafik edinmenizi sağladığı için önemlidir. Reklamlara bağlı kalmadan, SEO çalışmaları ile da dijital pazarlama çalışmalarınızı desteklemeniz gerekir. SEO çalışmaları Bu nedenle de SEO çalışmaları...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun