E-ticaret Blog

Küçük işletmelerin müşteri ilişkilerinde yapması ve yapmaması gerekenler

Küçük işletmeler için müşteri ilişkileri oldukça önemli ve üzerinde durulması gereken bir konu. Müşteri ilişkilerini iyi tutmak ve geliştirmek, sadık müşteriler kazanarak işletmeyi büyütmenin altın kurallarından biri. Tabii ki müşteri ilişkileri söz konusu olduğunda, müşterilerle kurulacak iletişimin ve hangi kanallar üzerinden bu ilişkilerin iyi bir hale getirileceğinin yanı sıra onlarla olan iletişim dilinize de dikkat...

E-ticarette tedarikçi firmalarla çalışırken bilmeniz gerekenler

E-ticarette tedarikçi firmalar ile çalışırken özellikle bazı konulara dikkat etmeniz ve çalıştığınız tedarikçi firmaları iyi seçmeniz; aynı zamanda da bu firmalarla olan ilişkilerinizi iyi tutmanız önemlidir. Kendi üretimini yapmayan firmalar, tedarikçi firmalar ile çalışmak zorunda oldukları için, bu ilişkileri iyi tutmak uzun vadede iki taraf için de karlı bir iş anlaşması olarak devam edecektir. Online...

2019’da internetten alışveriş trendleri ne olacak?

İnternetten alışveriş trendlerine 2019 yılında dikkat etmek, tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını analiz etmek ve onların beklentilerini anlamak, e-ticaret firmaları için oldukça önemli olacak. E-ticaretteki rekabetin artması ve tüketicilerin internetten alışveriş konusunda daha da bilinçlenmesi nedeniyle, kendini öne çıkartan ve tüketicilerin taleplerini en iyi şekilde karşılayan e-ticaret şirketleri 2019’da da başarılı olmaya devam edecek. 2019’un internetten...

E posta pazarlama trendleri | 2019

E posta pazarlama trendleri 2019 yılında karşımıza aslında çok büyük değişiklikler getirmeyecek gibi görünüyor. Otomasyon araçları ve yapay zeka kullanımlarının haricinde aslında 2018’de de sıklıkla bahsettiğimiz çalışmaları önümüzdeki yıl da e-posta pazarlama çalışmalarında görüyor olacağız. E posta pazarlama trendleri E-posta pazarlama çalışmalarının önümüzdeki yılda da e-ticaret firmaları için iyi bir pazarlama kanalı olmaya devam edeceğini...

Markaların günlük olarak yaptığı Instagram hataları

Instagram hataları, markaların bu mecra üzerinde elde ettikleri geri dönüşümlerin azalmasına neden oluyor. Markaların büyük bir bölümünün de günlük olarak yaptığı benzer Instagram hataları, markaların hem zaman hem de para kaybetmesinde önemli rol oynuyor. Sık yapılan bu hataların önüne geçebilmek için öncelikle bu hataların ne olduğunu iyi bilmek de önemli. Profil bilgilerinin iyi düzenlenmemiş olması...

İnternetten kıyafet satan sitelerin yapması ve yapmaması gereken 8 çalışma

İnternetten kıyafet satan siteler ya da kıyafet satmayı düşünen girişimciler, başlangıç sürecinde iş yönetimi ile ilgili konulara özellikle dikkat etmeli. İşin satış, pazarlama kısmının yanı sıra bir e-ticaret sitesi kurma ya da satacak ürün bulmak ya da kendi ürettiğiniz ürünleri doğru bir şekilde markaya dönüştürmek kolay olmuyor. Bu nedenle de işin özellikle başlangıç aşamasında dikkat...

Yılbaşında etkileşimlerinizi artıracak sosyal medya yönetimi ipuçları

Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber markalar sosyal medya yönetimi ile etkileşimlerini artırarak, yıl sonu satışlarını artıracak çalışmalarını planlamaya başlıyor. Bu süreçte sosyal medya yönetimi oldukça önemli; çünkü internet kullanıcılarının büyük bir zamanı sosyal ağlarda geçiyor ve bu nedenle de bu kitleye erişmek için sosyal medya yönetimine ihtiyacınız var. Doğru adımları atmanın yanı sıra sosyal ağlarda doğru reklam...

2019’da radarınızda olması gereken dijital pazarlama trendleri

2019’da dijital pazarlama trendleri yine değişiklik gösterecek; ancak 2018’da popülerleşmeye başlayan bazı akımların 2019’da da popülerliği devam ediyor olacak. 2019’un dijital pazarlama trendlerini ele aldığımızda, çalışmalara doğrudan atılmak yerine, bu çalışmaları özümseyerek pazarlama planlarınızı oluşturmanız daha doğru bir yaklaşım olacak. Peki, önümüzdeki yıl dikkat etmeniz gereken popüler akımlar neler olacak? Sesli arama sorgularına yönelmeler artacak...

Online satış yaparken kaçınmanız gereken 5 çalışma

Online satış yapmak için farklı stratejileri uygulamak ve belli çalışmaların üzerinde durmak gerekiyor. Tabii ki bunların yanı sıra online satış yaparken bazı çalışmalardan da kaçınmak bir hayli önemli. Doğru çalışmaları yapmamak, tasarım ve içerik sürecinde tüketicilerin ilgisini çekememek ve kullanıcı deneyimini geliştirememek satış kaçırmanıza neden olabileceği gibi sadık müşteri kitleleri de oluşturamamanıza neden olur. E-ticaret...

Ziyaretçiler sitenizi hangi sayfada terk ediyor ve bunun için neler yapabilirsiniz?

E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcılar, belli bir noktada sitenizden ayrılarak sayfadan çıkma oranını yükseltebiliyor. Siteyi terk etme oranının yükselmesi de elde edebileceğiniz potansiyeli geri dönüşümleri kaçırmanıza; başka bir deyişle de satışları kaçırmanız anlamına geliyor. Sitenizi ziyaret edenler, farklı sayfalarda sitenizden ayrılmayı seçebiliyor ve bunun farklı sebepleri oluyor. Bu rehberimizde de en sık yaşanan problemleri ve...

2019’da dikkate almanız gereken içerik pazarlama trendleri

İçerik pazarlama, dijital pazarlama çalışmalarında önemli bir yere sahip. İçerik üretimi yapmak, organik olarak e-ticaret sitenize trafik çekmenizi sağlarken, sosyal medya üzerinde etkileşim yaratmanıza da olanak tanır. Hem SEO hem de etkileşim için iyi bir kanal olduğu için içerik pazarlama trendleri 2019 yılında da markalara yardımcı olmaya devam edecek. 2019’da dikkat edilmesi gereken içerik pazarlama...

Yıl sonu indirim döneminde depo yönetimi ipuçları

Yıl sonu indirim döneminde e-ticaret firmalarının özellikle dikkat etmesi gereken konulardan biri de depo yönetimi. Depo yönetimini doğru bir şekilde yapmak, ürün stoklarının kontrolünü sağlamak ve siparişlerin doğru bir şekilde yönetmek, yoğun geçebilecek yıl sonu indirim dönemini en iyi şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu dönemde depo yönetimi yaparken özellikle dikkat etmeniz gereken konuları da burada...

Instagram TV'yi pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?

Instagram TV (IGTV), son dönemlerde markaların yönelmeye başladığı ve videolarla takipçilerine farklı içerikler sundukları bir alan olmaya başladı. Instagram TV gibi sosyal televizyonlar, 2019’da sosyal medya trendleri arasında yer alacağı için, önümüzdeki yıl için Instagram TV’yi pazarlama stratejilerinize dahil etmeniz, Instagram’daki çalışmalarınızdan daha fazla geri dönüşüm almanıza yardımcı olur. Instagram TV (Televizyon), Instagram üzerinde daha...

Sosyal medya trendleri | 2019 yılında öne çıkacaklar

Sosyal medya trendleri her yıl değişmekte ve gelişmekte. Bu yazımızda 2019 yılında öne çıkacak sosyal medya trendlerini ele alacağız. 2018’in bitimine sayılı günler kala, 2019’un sosyal medya trendleri üzerinde konuşmaya başlamak doğru olacak. 2018’de sıklıkla başvurulan sosyal medya yöntemleri 2019’da da yine karşımızda olmaya devam ederken, bazı uygulamalar ise popülerliğini biraz daha geride bırakacak. Sosyal...

Marka tescili yaptırmanız e-ticaret siteniz için neden önemli?

Marka ismi ve logo yaratmak için saatlerce ya da günlerce uğraşan ve kendi markalarını yaratarak, bu markayı ileri taşımak isteyen girişimciler ve firmalar için marka tecili yaptırmak oldukça önemlidir. Markanın orijinalliğini korumak ve değerini artırmak için markanızın resmi olarak tanınması ve size ait olması gerekir. Marka tescili yaptırmanız yüzde yüz bir koşul olmasa da markanızın...

Yılbaşı satışlarını artırmak için SEO çalışması

Yılbaşı satışlarını artırmak için yapacağınız SEO çalışmaları, özellikle yıl sonu hedeflerini tutturmak ve yılı iyi bir şekilde kapatmak için önemli. Tüketiciler yıl sonu indirimlerini bekledikleri için bu dönemde online olarak yaptıkları harcamaları artırabilirler. E-ticaret firması olarak da tüketicileri yakalamak ve yıl sonu indirimleriyle onlara ulaşmanız gerekir. Yılbaşı satışlarını artırmak için: Yılbaşı satışlarını artırabilmek için ekstra...

Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler

Instagram’da ürün satmak, son dönemlerde popülerliği artan iş modellerinden biri olmaya başlıyor. Tabii ki doğrudan Instagram’da satış yapılamadığı için, burada pazarlama çalışmaları yapmak, ödeme sistemlerini yönetmek ve sipariş takibini manuel olarak yapmak gerekebiliyor. Bir e-ticaret sitesi olmadan Instagram’da ürün satmak çok karlı bir iş olmayabilir. Sadece banka havalesi ya da kapıda ödeme sistemiyle, arkada güvenilir...

Amazon'da kullanabileceğiniz reklam modelleri

Amazon, dünyanın en büyük online alışveriş sitelerinden biri ve bu nedenle de Amazon reklamları, Amazon’da satış yapan işletmelerin geri dönüşümlerini artırmaları için oldukça önemli. Amazon reklamları, farklı şekillerde kullanılabiliyor. Bu reklamlardan yararlanmak, Amazon üzerindeki satışlarınızı artırmanıza da önemli şekilde yardımcı olur. Amazon reklamlarını kullanabilmek için Amazon’da bir mağaza açmanız gerekir. İdeaSoft müşterileri, e-ticaret sitelerindeki ürünleri...

E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?

Yılbaşı indirimleri, e-ticaret sitelerinin yıl sonundaki gelirlerini ve satış hedeflerini tutturmada önemli bir rol oynamakta. Bu nedenle de yılbaşı indirimleri üzerinde doğru stratejileri belirlemek ve çalışmalarınızı önceden planlamanız, yılbaşı indirimlerinizden daha fazla geri dönüşüm almanıza olanak tanır. Yılbaşı indirimleri üzerinden en yüksek geri dönüşümü alabilmek için de e-ticaret sitenizi yeni yıla optimize etmeniz ve pazarlama...

Youtube takipçi sayısını artırmak için neler yapmanız gerekiyor?

Youtube video içerik üretimi yapan ve video reklam veren firmalar için önemli platformlardan biri. Bu da Youtube takipçi sayısını artırmanız anlamına geliyor. Youtube takipçi sayısını artırmak, videolarınızın daha fazla izlenmesini sağlarken, bu videolardan alacağınız geri dönüşümlerin de artmasında önemli bir rol oynar. Youtube takipçi sayısını artırmak yapmanız gereken bir takım çalışmalar bulunuyor. Bu çalışmaları yapmak...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun