E-ticaret Blog

Blog yazılarınızı geliştirmenizi sağlayacak yöntemler

Blog yazılarınızı geliştirmek ve onlardan daha fazla geri dönüşüm almanız, daha fazla tüketiciye ulaşmanızı sağlarken, sitenize çekeceğiniz trafiği de artırmanıza yardımcı olur. Blog yazıları e-ticaret sitenize birçok farklı konuda yarar sağladığı için, bu çalışmalarınızı daha iyi bir hale getirecek çalışmalar yapmanız da alacağınız performansı da artıracaktır. Blog yazılarınızın performansını artırmak ve onları geliştirmek için yapabileceğiniz...

Rekabetçi ürün fiyatlandırma stratejileri nasıl hazırlayabilirsiniz?

İnternet üzerinden satış yaparken ürün fiyatlandırma stratejileri üzerinde çalışmak ve ürünlerinizi hem tüketicilere uygun hem de pazarda rekabet edebilecek bir hale getirmeniz oldukça önemli. Ürün fiyatlandırma stratejileri hazırlarken özellikle dikkat etmeniz gereken konular bulunur. Ürünlerin fiyatlarını belirlerken doğru adımları atmanız işinizin başarısı ve karlılığı için de oldukça önemli. Rekabetçi ürün fiyatlandırma stratejilerinde üzerinde durmanız gereken...

Dikey video içeriklere neden önem vermelisiniz? (İnfografik)

Son dönemlerde video içerik çalışmalarında dikey videolar oldukça öne çıkmaya başladı ve bunun da nedeni akıllı telefonlarda tam ekran video izleme sağlayan sosyal ağlar oldu. Birçok kişi için dikey videolar tercih edilmese de tüketicilerin kullanım alışkanlıklarının değişmesi nedeniyle dikey videolara olan talep de artmaya başlıyor. Sektörel standartlarda videolar yatay 16:9 formatında hazırlanarak yayınlanmakta. Televizyon, sinema...

Güçlü bir içerik pazarlama stratejisi nasıl hazırlanır?

İçerik pazarlama çalışmalarında güçlü bir stratejinizin olması, yaptığınız çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri önemli ölçüde artıracaktır. Belli bir plan dahilinde ilerlemek ve çalışmalarınız için stratejiler belirleyerek daha profesyonel bir düzeyde içerik pazarlama çalışmaları yapmanız hem organik hem de yönlendirme trafiğinizi artırırken; içerikleriniz üzerinden satın almaya yönlendirme işlemlerinin de başarısı artacaktır. İçerik pazarlamada takip etmeniz gereken bazı...

Google reklam kalite puanını artırmak için kullanabileceğiniz taktikler

Google reklam kalitesi, reklamlarınızın performansı ve bu kampanyaların geri dönüşümü için önemli konulardan biridir. Reklam kalitesini artırmak için çalışmalar yapmanız, Google’ın reklamlarınızın performansını artırmasını sağlarken reklamlarınızın, kullanıcıların arama sorgularına da daha iyi yanıt vermesine yardımcı olur. Tabii ki Google reklam kalitesini artırmak için de bir takım çalışmaların yapılması gerekiyor. Bu rehberimizde de kalite puanını nasıl...

Ev Hanımlarına İnternetten Satışta Vergi Muafiyeti Geldi

Ev hanımlarına internetten satışta vergi muafiyeti geldi. Evde çalışanlar için vergi mükellefiyeti-muafiyeti şartları, ev hanımı vergi muafiyeti için gerekli belgeler nelerdir, evden satış yapmak vergisi, internetten satış vergi kaydı tutma, ev hanımı vergi muafiyet belgesi nedir, esnaf vergi muafiyeti belgesi, vergiden muaf belgesi nasıl alınır / vergiden muaf esnaf belgesi nasıl alınır, ev hanımları vergi...

E-ticarette satış yönetimi için takip etmeniz gereken metrikleri

E-ticaret şirketinizde satış yönetimi yapılabilmesi ve yapılan satışların doğru bir şekilde analiz edilmesi için ölçümlemeniz gereken bazı metrikler bulunuyor. Bu metriklerin ölçümlenmemesi, şirketinizin yaptığı satışları takip edememenize ve yıl içerisinde satış artış ve düşüşleri analiz edememenize neden olabilir. Bu sebeple de satış yönetimi için bu metrikleri takip etmeniz önemlidir. Ekibinizin satış kotası Ekibinizin belli bir...

E-ticarette yatırım getirisi artıracak reklam stratejileri

E-ticarette yatırım getirinizi artıracak reklam stratejileri belirlemeniz, hem bütçenizi iyi yönetmenizi hem de reklamlarınızdan daha fazla dönüşüm edinmenizi sağlar. Tabii ki doğru stratejileri belirlemek için, reklam planlarınız üzerinde çalışmanız, ürünlerinizi ve yapacağınız kampanyaları da planlamanız gerekir. Reklam stratejilerinizi yıllık ve çeyreklik dönemler olarak planlamanız, elinizdeki reklam bütçenizi de daha iyi yönetmenizi sağlar. Bu konunun detaylarına...

Facebook reklam hataları ve kaçınma yöntemleri

Facebook reklamları, günümüzde sosyal medya pazarlama çalışmalarında en sık kullanılan reklam türleri arasında yer alıyor. Geniş kitlelere ulaşma fırsatının yanı sıra birçok farklı reklam modelinin olması, Facebook reklamlarının kullanım alanlarını bir hayli genişletiyor. Tabii ki Facebook reklamları ile marka ve ürün bilinirliğini artırmak ya da trafik çekmeye çalışırken, reklam kampanyalarında bazı hatalar yapılıyor ve bu...

Geri dönüşümü yükseltecek infografik tasarımı yaparken nelere dikkat edilmeli? (İnfografik)

Geri dönüşümlerinizi artırmak, tüketicilere markanızla ilgili detaylı bilgiler sunmak ve markanızla ilgili içerikler yayınlamak için infografik tasarımı yapabilirsiniz. infografik tasarımı yapılırken bazı konuların ve tasarımsal olarak bazı detayların üzerinde durulması, bu içeriklerden alınacak geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olacaktır. İnfografik tasarımı yaparken, görsel öğelerin yanı sıra yazılı içeriklerin de önemi vardır. Bununla beraber kullanılan renkler...

B2B firmalarının yaptığı kategori yönetimi hataları

B2B firmaları için kategori yönetimi oldukça önemli bir konudur ve bu sebeple de kategorileri ve katalogları oluştururken bazı kural ve konulara dikkat etmeleri gerekir. Kategori yönetiminizi iyi yapmanız ve e-ticaret sitenizde ürünlerinizi doğru bir şekilde göstermeniz geri dönüşümlerinizi artırmanıza yardımcı olacaktır. Kategori ve katalog yönetimi için bazı konu başlıklarına dikkat etmeniz ve ürün gruplarınızı bu...

İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?

İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizde birçok farklı amaçla kullanılabilmekte. Bu amaçlardan biri de kullanıcıların marka ve ürünle ilgili farkındalık aşamalarını geliştirmektir. Ürün ve marka bilinirliğini artırmak için blog ve video içeriklerine yoğunlaşabilirsiniz. Tabii ki bu süreçte de tüketicilerin farkındalık aşamalarını bilmeniz ve içeriklerinizi bu doğrultuda yapmanız gerekir. Tüketicilerin bu evrelerini iyi bir şekilde anlamanız, içerik...

SMS reklamlarını e-ticaret sitenizde nasıl kullanabilirsiniz?

SMS reklamları, e-ticaret firmalarınca da yaygın bir şekilde kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri. Tüketicilerin akıllı telefonları üzerinde çokça vakit geçiriyor olmaları da SMS reklamlarının geri dönüşümlerini olumlu bir şekilde etkiyor. Tabii ki geçtimiz yıllarda yapılan düzenlemeler sonrasında firmaların bu SMS çalışmalarını yapabilmek için tüketicilerden izin alması gerekiyor. İzin alınmaması durumunda ve tüketici gönderilen SMS’lerden rahatsız olduğunu...

Instagram video ve görsel reklam ölçüleri - (Örnekli Anlatım -2019)

Instagram video ve görsel reklam ölçülerini iyi bir şekilde bilmeniz, bu mecra üzerinde reklam kampanyaları hazırlarken işinizi kolaylaştıracaktır. Instagram video ve görsel reklamlarında kullanılan bu içeriklerin sahip olması gereken bazı özellikler bulunur. Dosya boyutu, çözünürlük, dosya türü gibi farklı kriterlere göre görsel ve video içeriklerinizi hazırlamanız gerekir. Bu rehberimizde de Instagram reklam ölçülerini ele alacağız....

E-ticaret sitenizde ilk blog yazınızı yazarken bilmeniz gerekenler

E-ticaret sitenizde ilk blog yazınızı hazırlarken dikkat etmeniz ve bilmeniz gereken bazı konular bulunuyor. İçerik pazarlamaya adım atarken blog içeriklerinizi en iyi şekilde oluşturmanız doğru stratejileri belirlemeniz gerekir. Tabii ki bir içerik stratejisinden önce blog yazısı içeriği ve bu içeriğin nasıl yazılacağı ile ilgili konuları ele almak daha doğru olacaktır. Bu rehberimizde de bu konunun...

Facebook ve Instagram video reklam stratejileri için öneriler

Facebook ve Instagram video reklamları, günümüzde mevcut takipçilerle etkileşime girme ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için oldukça ideal pazarlama yöntemleri arasında yer alıyor. Her iki platformun da aynı reklam yönetim aracından hazırlanıyor oluşu ve benzer reklam modellerinin kullanımına da izin veriyor. Instagram şüphesiz günümüzün en popüler ve en çok tercih edilen sosyal ağı. Özellikle genç...

Link kısaltma servisi kullanmak e-ticaret şirketiniz için neden önemli?

Markalar uzun süredir sosyal mecralarda diğer reklam kampanyalarında link kısaltma servislerini kullanıyor. Link kısaltma işleminin firmalara sağladığı bir takım avantajlar bulunduğu için, kendi e-ticaret şirketiniz için de bu servisleri kullanmayı deneyebilirsiniz. Link kısaltma nedir? URL ya da link kısaltma, bir web sayfasının linkinin, daha kısa görünmesini sağlayan bir servistir. Bu kısaltma işleminde web site URL’si...

Hızlı bir şekilde gelirlerinizi artırmanızı sağlayacak satış teknikleri

Farklı satış kanallarını ve farklı satış teknikleri kullanmanız e-ticaret sitenizde elde edeceğiniz gelirleri artırmanızı sağlarken, sürecin de daha hızlı olmasını sağlar. Tabii ki her firma için ve her sektör için bu satış teknikleri değişiklik gösterebilir. Ancak genel olarak tüketicilere ulaşmak ve marka bilinirliğinizi artırarak, ürünlerinizde talep yaratmak için kullanabileceğiniz satış teknikleri de bulunuyor. Gelirlerinizi hızlı...

Görsel SEO Optimizasyonu

Görsel SEO optimizasyonu yaparak; e-ticaret sitenizdeki görsellerin arama motorlarına uyumlu hale getirmek için kullanacağınız SEO taktikleri, organik olarak görsel aramalarından trafik çekmenizi sağlarken, aynı zamanda içeriklerinizin de Google üzerinde daha iyi bir şekilde indekslenmesini sağlar. Görsel SEO Optimizasyonu Görsel uyumluluğunu sağlamak için SEO taktikleri kullanmanız gerekecektir. Bu taktikler, görsellerin siteye nasıl eklendiğinden, ne tür görseller...

Görsel tasarım ögelerini e-ticaret sitenizde hangi amaçlarla kullanabilirsiniz?

Görsel tasım ögeleri, e-ticaret sitenizde kullanıcılarla etkileşime geçmek ve onların satın alma kararlarını etkilemede önemli bir rol oynar. Görselliğin günümüzde oldukça önemli olması ve görsel tasarım ögeleri ile kullanıcıların fikirlerini değiştirmek ve onlara yeni bilgiler sunmak mümkün olduğu için e-ticaret sitenizde farklı şekillerde bu içerikleri kullanabilirsiniz. Görsel tasarım ögeleri farklı gruplar halinde eline alınabilir ve...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun