E-ticaret Blog

E-ticaret sitenize backlink almak için neler yapabilirsiniz?

E-ticarette backlink alma çalışmaları, web sitenin Google üzerinde daha iyi bir şekilde sıralanmasını sağlayarak, organik trafiğin de artmasına yardımcı olur. Tabii ki backlink alma derken, “backlink satın almak”dan bahsetmiyoruz. Backlink alma derken, organik olarak, markanız ve sitenizle ilgili olabilecek web sitelerinden web sitenize yönlendirmeler yapmaktan bahsediyoruz. Backlink satın alma, tamamen farklı bir konudur ve teknik...

Facebook reklam kuralları ile ilgili bilmeniz gerekenler

Facebook reklam kuralları, Facebook üzerinde reklam verirken uymanız ve reklam içeriklerinizi hazırlarken takip etmeniz gereken bazı detayları belirlemektedir. Facebook üzerinde reklam verirken, dilediğiniz tüm gönderileri ve metinlerini paylaşmanız mümkün değildir. Bu sebeple de takip etmeniz ve bilmeniz gereken bazı kurallar bulunur. Reklam çalışmalarınızın verimliliğini artırabilmek ve daha fazla geri dönüş alarak, reklamlarınızın iptal edilmemesi için...

Facebook Piksel kullanmanın avantajları nelerdir?

Facebook Piksel aracı, Facebook üzerindeki reklamlarınızın başarısını ölçmenizi sağlayarak, geri dönüşümlerinizi artırmanızı sağlayan bir araçtır. Bu reklamların başarısını ölçümlemenin yanı sıra siteniz üzerinde gerçekleşen eylemleri analiz ederek, gelecek reklam kampanyalarınızın performansını artıracak öneriler ve ekstra araçlar da size sunmaktadır. Facebook Piksel, başka bir deyişle bir JavaScript kodudur. Bu kod, Facebook Business üzerinden reklam optimizasyonları yaparken,...

E-ticaret sitenizin tanıtımı için kullanabileceğiniz video fikirleri

Video fikirleri bulmak ve farklı video içeriklerle e-ticaret sitenizi öne çıkartmak, yeni hedef kitlelere ulaşmanıza yardımcı olurken, ürünlerinizi tanıtmanızı da sağlar. Tabii ki farklı video fikirleri bulmak ve video stratejilerinizi çeşitlendirerek, tüketicilere farklı içerikler sunmak da geri dönüşümlerinizi artırma konusunda önemli bir noktadır. Sürekli olarak aynı video fikirleri üzerinde durmak ve içeriklerinizi çeşitlendirmemek, kullanıcıların sıkılmasına...

İçerik pazarlamada kullanabileceğiniz blog fikirleri

İçerik pazarlama çalışmaları yaparken blog fikirleri hazırlamanız, uzun vadede e-ticaret siteniz için daha fazla içerik üretmenize yardımcı olur. Farklı blog fikirleri üzerinde durarak hem tüketicilere farklı şekillerde yaklaşabilirsiniz, hem de organik olarak da farklı hedef kitlelere ulaşabilirsiniz. Bu sebeple de blog çalışmaları yaparken içeriklerinizi çeşitlendirmeniz ve farklı fikirleri de bu çalışmalara dahil etmeniz oldukça önemlidir....

Sosyal medya paylaşımlarının performansını nasıl artırabilirsiniz?

Sosyal medya paylaşımları, organik olarak belli bir erişim getirse de, sosyal ağların algoritmaları bu erişimleri engelleyebiliyor. Bu noktada da sosyal medya paylaşımları daha fazla etkileşim alsın diye küçük reklamlarla desteklenerek performanslarının artırılması gerekir. Sosyal medya paylaşımları, farklı platformlarda farklı şekillerde ele alındığı ve herbir sosyal ağın dinamikleri ile kullanım şekilleri farklı olduğu için bu performans...

İnternetten ürün satışı sürecinde ilk ürünlerin seçimi

İnternetten ürün satışı yapmak isteyen kişilerin öncelikli problemlerinden biri satacakları ilk ürünü bulmak oluyor. Doğru ürünü bulmak ve internetten ürün satışı çalışmalarına başlamak, zor olabildiği için üzerinde özellikle durulması gereken konulardan biridir. Bir marka yaratmak, e-ticaret sitesi kurmak ya da pazarlama stratejileri belirlemek de bu işin bir parçası olsa da ilk ürünü bulmak, işin başarısının...

İnternetten Takı Satmak ve Satış Sitesi Kurmak Rehberi 2020

İnternetten takı satmak ve satış sitesi kurmak girişimcilerin ve işletmelerin sıklıkla tercih ettiği iş modellerinden biri oluyor. Bir e-ticaret sitesi kurarak online takı satışı yapabilirsiniz; ancak tabii ki arkaplanda dikkat etmeniz ve bilmeniz gereken konular da bulunuyor. Takı satış sitesi kurmak için bir şirket kurmanın yanı sıra, doğru e-ticaret altyapısı seçimini yapmanız ve şirketinizi nasıl...

Her ay Google Analytics kullanırken sormanız gereken sorular

Google Analytics kullanımı, e-ticaret firmalarının günlük olarak yaptıkları çalışmalardan biri olduğu gibi bu araç, e-ticaret sitesiyle ilgili birçok verinin takibi için de oldukça önemlidir. Google Analytics kullanımı ile firmanızın güçlü olduğu yanları keşfederken, şirketinizin eksik ve gelişmesi gereken yanlarını da görebilirsiniz. Birçok farklı metriğin takibinin yapılmasa da Google Analytics kullanımı iki ana temel üzerinde duruyor...

Alibaba Aliexpress Satış Yapmak Rehberi 2020

Aliexpress satış yapmak / Alibaba satış yapmak rehberimize hoşgeldiniz. Alibaba mağaza açmak / aliexpress mağaza açma diğer bir deyişle Alibaba dükkan açmak / aliexpress dükkan açmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. Aliexpress Satış Yapmak | Alibaba Satış Yapmak Rehberi Bir şirketiniz bulunuyorsa Alibaba üzerinde kendi mağazanızı açarak, ürünlerinizi burada listeleyebilir ve satışa...

Takı satışı yapanlar için dijital pazarlama ipuçları

İnternetten takı satışı yapan firmalar için dijital pazarlama çalışmaları, geri dönüşümlerini ve satışlarını artırmak için gereklidir. Bu çalışmalar olmadan sadece organik büyümeye bağımlı kalmak, beklenen sonuçların alınmasını zorlarken, uzun vadede getiri sağlayabilir. Takı satışı yaparken markanızı büyütmek ve ürünlerinizi tanıtmak için organik yollara başvurabilirsiniz; ancak dijital pazarlama çalışmalarına yatırım yapmak, markanızı ve ürünlerinizi daha geniş...

Günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının durumu (İnfografik | 2019)

Günümüzde içerik pazarlama, firmalar ve reklam verenler için oldukça önemli pazarlama kanallarından biri olmaya devam ediyor. Kullanıcılara farklı içeriklerle ulaşmak, SEO odaklı içeriklerle organik olarak web siteye trafik çekmek, kullanıcılara bir değer katarak onların satın alma süreçlerinde bilgilendirmek ve yönlendirmek, içerik pazarlama çalışmalarının temelinde yer alan konulardan. Zazzle Media’nın hazırladığı infografik, günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının...

Sosyal medya pazarlama için video içerik nasıl üretebilirsiniz?

Video içerik üretimi, sosyal medya pazarlama çalışmalarında etkileşim ve geri dönüşümleri artırmada önemli rol oynamaktadır. E-ticaret firmaları sosyal ağlar üzerinde daha etkili sonuçlar alabilmek için video içerik üretimine ağırlık vermeye başladılar. Tabii ki sosyal medya pazarlama çalışmalarında video içerik üretmek her zaman kolay olmayabiliyor. Özellikle küçük veya sektöre yeni girmiş firmalar için bu durum zor...

Görsel ögeler e-posta pazarlama çalışmalarında nasıl kullanır?

Görsel ögeler, e-posta pazarlama çalışmalarında kullanmak, e-postaların tıklanma ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için de oldukça önemlidir. Geçtiğimiz günlerde “Eposta pazarlama çalışmalarında görsel ögeler neden önemli?” isimli rehberimizde bu konunun neden önemli olduğuna değinmiştik. Bugünkü rehberimizde de e-posta pazarlama çalışmalarınızda ne tür görseller kullanabileceğinizi ve bunları kullanırken ne tür detaylara dikkat etmeniz gerektiğini ele alacağız....

Arama motoru optimizasyonu ve pazarlaması arasındaki farklar

Arama motoru optimizasyonu ve arama motoru pazarlama, e-ticaret firmalarının sitelerine trafik çekmek ve geri dönüşüm sağlamak için kullandıkları yöntemlerdendir. Arama motoru optimizasyonu çalışmalarını, arama motoru pazarlama çalışmalarıyla desteklemek, bu çalışmalardan alınacak verimi daha fazla artıracaktır. Bu çalışmalardan daha fazla verim alabilmek için de bu çalışmaların ne olduğunu ve ne işe yaradığını da bilmeniz gerekir. Bu...

SEO çalışmalarında en çok geri dönüşüm sağlayan 5 içerik türü

SEO çalışmaları yaparken, size en çok geri dönüşüm sağlayacak olan içerik türlerine yatırım yapmanız ve odaklanmanız, bu çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri artırmanıza yardımcı olur. Doğru içerik türleri üzerinde çalıştığınızda, sitenizdeki SEO çalışmalarını daha bir şekilde desteklemiş olarak, sayfalarınızın daha iyi bir şekilde arama motorlarında indekslenmesini sağlarsınız. Öncelikle SEO çalışmaları yaparken doğru içerik türlerine odaklanmanızın size...

Dijital pazarlama çalışmalarının 4 temel taşı

Dijital pazarlama çalışmaları için bir strateji oluştururken ana temel taşlar üzerinde durmak ve stratejilerinizi bu temel taşları üzerine koymak alınacak geri dönüşümleri artırır. Tabii ki bu temel taşları oluşturabilmek için de durum analizi ve SWOT çalışmaları da yapmak oldukça önemlidir. Böylelikle şirketiniz ve rakipleriniz hakkında da öğrendiğin bilgileri dijital pazarlama çalışmalarına dahil edebilirsiniz. Bu rehberimizde...

E-ticaret site tasarımlarında yapılan kullanıcı deneyimi hataları

Kullanıcı deneyimi, doğrudan geri dönüşümleri etkilediği için e-ticaret site tasarımlarındaki en önemli konulardan biridir. Kullanıcı deneyimi üzerine çalışmaların yapılmaması tüketicilerin site üzerindeki navigasyonlarını, sayfa ziyaretlerini ve diğer eylemlerini önemli şekilde etkileyebilir. Bu nedenle de kullanıcı deneyimine özellikle önem verilmesi gerekir. Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki rehberimizi de inceleyebilirsiniz. İlgili rehber: E-ticarette...

Eposta pazarlama çalışmalarında görsel ögeler neden önemli?

Eposta pazarlama çalışmaları, doğru stratejiler ve içeriklerle yapıldığında e-ticaret firmalarına yüksek geri dönüşümler sağlar. Eposta pazarlama çalışmaları da zaman içerisinde değişim göstermeye başladığı için, içerik konusunda e-posta stratejilerinizi de gözden geçirmeniz gerekir. Bahsettiğimiz değişiklik ise yazılı içeriklerin yerini daha çok görsel ögelere bırakmış olması. Tabii ki yazılı içeriklerin önemi ve değeri halen oldukça fazla ancak...

E-ticaret şirketiniz için doğru alan adını almak için neler yapmalısınız?

Doğru alan adı alma işlemi e-ticaret firmaları için oldukça önemli konular arasında yer almakta. Bunun birçok farklı nedeni bulunuyor. Tüketicilerin marka isminizi kolay bir şekilde hatırlamalarını sağlamak, web sitenizin arama motorlarında iyi bir şekilde indekslenmesini sağlamak ve marka kimliğinizi yıllar boyunca koruyabilmek için doğru alan adı alma işlemi önemli konular arasında yer alıyor. Doğru alan...

E-ticaret ile ilgili Detaylı Bilgi Alın

Karar vermenize yardımcı olalım.
Paketlerimiz ile ilgili müşteri temsilcilerimiz sizi arasın.

E-Bültene Kayıt Olun