Destek Kaydı Nasıl Oluşturulur?

E-ticaret ile alakalı aklınıza takılan tüm sorularınızı teknik destek ekibimize sormak için yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz.

Yeni destek kaydı nasıl oluşturulur?

Yönetim paneliniz üzerinden sağ üst tarafta yer alan “Destek Sistemi” menüsüne tıklayın.



Yeni açılan pencerede bu sayfaya yönleneceksiniz. Daha önceden sizlere e-mail yoluyla iletilmiş olan kullanıcı bilgilerinizi girerek giriş butonuna basın.



Şifrenizi hatırlamadığınız durumlarda “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayarak yeni şifre edinebilirsiniz.



Giriş yaptıktan sonra sol blokta yer alan “Yeni destek talebi” menüsünden destek kaydı oluşturabilirsiniz.



Destek kaydını oluştururken hesap, kategori, konu seçmeniz ve detaylı olarak mesajınızı yazmanız gerekmektedir. Ayrıca varsa mesajınıza dair ekran görüntülerini eklemeniz teknik destek uzmanlarımız tarafından doğru yönlendirmelerin yapılmasında açısından büyük önem taşımaktadır.



Kaydınızı oluşturduktan sonra “Açık destek kayıtlarım” menüsünden destek kaydınıza dair gelişmeleri takip edebilirsiniz.


Şu anda okuduğunuz makale

  • Destek Kaydı Nasıl Oluşturulur?

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular