SEO’da Rakipsiz Bir E-ticaret Altyapısına Dönüştük

27 Şubat 2023
Ferad Osman Sali
SEO’da Rakipsiz Bir E-ticaret Altyapısına Dönüştük

Yeni Versiyonla Birlikte;

SEO’da Rakipsiz Bir E-ticaret Altyapısına Dönüştük

IdeaSoft olarak yayınladığımız birçok özellik ve yeni responsive tasarımlarla hem tüketiciye güven veren bir arayüz sunuyor, hem sepetten çıkışları engelliyor hem de sipariş sonrası yorum entegrasyonuyla kendi kendine içerik üreten bir altyapı sunuyoruz.

2005 yılından beri geliştirdiğimiz IdeaSoft E-ticaret Altyapısı 23 Şubat’ta çıkardığımız V7.2.5.0 versiyonu ile 95. versiyonu çıkararak belki de bir Türk Yazılım firmasının ulaştığı en yüksek rakama ulaşmış oldu. Geride kalan 18 yılda geliştirdiğimiz kodlar ise 10 milyonlarca kişiye hizmet etti ve etmeye devam ediyor.

E-ticarette Satışlarınızı Artıracak: IdeaSoft V7.2.5.0 Versiyonu

IdeaSoft Ar-Ge ekibinin ürün geliştirme ve versiyon felsefesi her zaman e-ticaret firmaları için çok önemli olan birkaç noktaya odaklanıyor. Her zaman performanslı çalışan bir altyapı, sürekli günceli yakalamak ve e-ticaret altyapımızı kullanan işletmelerin her zaman rakiplerinden bir adım önde olmasını sağlayacak yeni özellikler geliştirmek. Karşınızda IdeaSoft V7.2.5.0 Versiyonu ile satışlarınızı artıracak özellikler.

Yorum Modülü

Son söyleyeceğimizi baştan söyleyelim. Şu anda sektörde herhangi bir altyapıda bulunmayan Yorum özelliğiyle IdeaSoft altyapısı kullanan e-ticaret siteleri içerik yaratıcısına dönüşüyor. Bu hem kullanıcı deneyimi için hem de SEO için çok önemli bir geliştirme çünkü son araştırmalar gösteriyor ki tüketiciler online satın almaları sırasında satın almak istedikleri ürünle ilgili en az 24 adet yorum okuyor. Ve bu yorumların olumlu olması durumunda, yorumları okudukları e-ticaret sitesi hiç duymadıkları bir site olmasa bile  tüketicilerin %74’ü satın alma davranışı gösteriyorlar. Yorumların tüketici davranışına olan etkisi bu kadarla sınırlı kalmıyor. Olumlu yorumlar okuyan tüketiciler aynı ürüne %15 daha fazla para ödemeye ve daha pahalı bir siteden alışveriş yapmaya da hazır olduklarını belirtiyorlar.

Buraya kadar konu müşterinin e-ticaret sitenizdeki deneyimini iyileştirerek SEO’ya destek amaçlıydı. IdeaSoft’un Yorum uygulaması sayesinde sipariş sonrasında müşterilerden yorum topluyor ve bu da sitenize zahmetsizce benzersiz içerikler üretmeniz mümkün hale getiriyor. 

Anında Sanal Pos - Sipay

Ödeme sistemleri bir e-ticaret sitesinin en önemli sac ayaklarından biri olmaya devam ediyor. Daha önceki yıllarda diğer iş ortaklarımızla geliştirdiğimiz Anında Sanal Pos entegrasyonuyla, 1 saniye içerisinde 10’larca bankanın sanal posundan ödeme almayı sağlamıştık. Bu versiyonla birlikte bu servisi sağlamak isteyen Sipay Ödeme Sistemiyle de müşterilerimiz 1 saniye içerisinde entegre olarak, hemen ödeme almaya başlayabilir ve günler süren operasyondan kurtulabilirler. 

Tüm bunların dışında V7.2.5.0 versiyonuyla birlikte altyapımızı daha verimli hale getirecek optimizasyonlar ve düzenlemeler gerçekleştirdik. Versiyonla ilgili tüm özellikleri görüntülemek veya geçmişteki geliştirmelerimizde neler yaptığımız görmek için bu sayfayı takip edebilirsiniz. 

Bir sonraki versiyonda görüşme üzere

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Ferad Osman Sali
Ferad Osman Sali, E-ticaret, SEO stratejileri ve dijital pazarlama konularında uzmanlaşmış deneyimli bir profesyoneldir. İstanbul Üniversitesi mezunu olan Sali, 12 yıldır SEO ve dijital pazarlama, 8 yıldır da e-ticaret alanlarında çalışmakta... Yazar hakkında detaylı bilgi

Popüler Videolar

Benzer yazılar

E-İhracat Yapabileceğiniz Platformlar Nelerdir?  Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
E-İhracat Yapabileceğiniz Platformlar Nelerdir? Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Yurt dışına internet üzerinden satış yapma fikrine dayanan e-ihracat işlemleri, günümüzde pek çok farklı sebeple oldukça cazip bir ticari faaliyet kimliği kazanmıştır. Mikro ihracat gibi gümrük süreçlerini hızlandıran ve...
19 Mayıs 2022
Savaş Çetinkaya
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen birçok eylemi takip edebileceğiniz ve sonrasında da bu eylemler ve aldığınız geri dönüşümlerin analizi ile yeni stratejiler geliştirmenize yardımcı olan bir araç. Ücretsiz...
11 Eylül 2018
Ferad Osman Sali
Ürünlerinizi sağlam bir şekilde teslim etmenizi sağlayacak paketleme ipuçları
Ürünlerinizi sağlam bir şekilde teslim etmenizi sağlayacak paketleme ipuçları
E-ticarette ürün satma süreci, siparişin sağlam bir şekilde tüketiciye ulaşmasının ardından tamamlanır. Ürünün teslimatı sırasında yaşanabilecek sıkıntılar, siparişin hasarlı bir şekilde ulaşması, yanlış ürün...
2 Ocak 2017
Ferad Osman Sali
Site içi arama özelliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
Site içi arama özelliğini geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
Site içi arama özelliği e-ticaret sitelerinde tüketicilerin aradıkları ürünlere daha kolay ulaşabilmelerini sağlayarak, tüketicilerin daha hızlı bir şekilde eyleme geçmesinde önemli rol oynayan araçlardan biri. Site içi arama...
25 Kasım 2018
Ferad Osman Sali
E-Ticaret Siteleri İçin Blog İçerik Stratejisi
E-Ticaret Siteleri İçin Blog İçerik Stratejisi
Günümüzde, e-ticaret sektörü hızla büyüyor ve rekabet her zamankinden daha yoğun. E-ticaret sitelerinin başarılı olabilmesi için sadece ürünleri sunmak yetmiyor; aynı zamanda potansiyel müşterilere değerli içerik sunma becerisi...
12 Ekim 2023
Ferad Osman Sali
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar, genellikle e-ticaret alanına yatırım yapmak istemiyorlar. Bu işe ayıracak bütçeleri ya da ekipleri olmadığı için ya da gerek duymadıkları için kendi markaları için bir online satış sitesi kurmuyorlar. Ancak...
20 Ekim 2016
Ferad Osman Sali