İnternet Üzerinden Parfüm Satışı Yapmak

25 Ağustos 2017
IdeaSoft
İnternet Üzerinden Parfüm Satışı Yapmak

Günümüzde dikey e-ticaret (belirli bir kategoride ürün veya hizmet satışı) tercih edildiği için internetten para kazanma yolları epeyce çeşitlenmiş bulunuyor. Siz de internetten parfüm satmak istiyorum diyorsanız, e-ticaret sitesi kurabilmeniz ve satışa sunabilmeniz için gerekli sektörel modül ve özellikleri içeren e-ticaret paketini seçerek işe koyulabilirsiniz.

E-ticaret sitenizin olmasıyla iş elbette bitmiyor. İnternetten parfüm alıp satmak müşterilerin kafasında çok soru işareti bıraktığı için kolay bir iş değildir. Bu noktada ürünlerinizi doğru pazarlamak oldukça önem kazanıyor.

Küçük Hediyelerinizde Lead Yönetimi Yapın

Lead yönetimi, satışların dönüşümünü yöneten, leadleri (müşteri adaylarını) müşteriye çeviren çok aşamalı bir süreçtir. Müşteri etkileşimlerini yönetme ve izleme süreci, müşterinin sizinle karşılaştığı ilk andan satışa kapattığınız ana kadarki tüm zamanı kapsar.

Müşteriler e-ticaret sitenize üye olurken numune talebi yapabilirlerse, müşterinin aklında iyi bir izlenim oluşturabilirsiniz. Genellikle müşteriler kokusunu bildiği ve kullandığı parfümleri internetten sipariş eder. Numune gönderimi olduğu zaman denemek istediği parfümün numunesinden farklı bir parfüm sipariş edebilir. “Ya sahte parfüm satıyorlarsa?” sorusunu akıllarından silebilir, müşterileri adaylarınıza orjinal parfüm satışı yaptığınızı gösterebilirsiniz.

Sosyal Medya Kampanyaları Düzenleyin

Sosyal medya kampanyaları, facebook, twitter, instagram, youtube, pinterest ve benzeri platformlarda gerçekleştirilen sosyal medya uygulamaları, yarışma, oyun ve benzeri sosyal medya aktivitelerinden oluşmaktadır.

Öncelikle hedefinizi net bir şekilde belirlemeniz gerekir. Bu hedefler; marka ya da ürün bilinirliliğini arttırmak, takipçi sayısını arttırmak, direk satış yapmak gibi hedefler olabilir. Örneğin; numune talebiyle yaptığınız lead yönetimini görselle destekleyip sosyal medyada açıklayabilirsiniz. Böylelikle müşteriler numuneler için sitenize üye olarak satışlarınızı artırmaya yardımcı olacaktır.

Farklı bir kampanya olarak, çekilişler düzenleyebilir, takipçilerinizi artırabilirsiniz. Ne kadar takipçi o kadar satış ihtimali demektir. İnternet kullanımının bu denli fazla olduğu günümüzde parfüm satmayı düşünüyorsanız mutlaka sosyal medyaya ayak uydurmanız gerekmektedir. Firmanız için sosyal medya hedefleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Google Adwords Kullanın

E-ticaret sitenizin ilk sayfada gözükebilmesi için artık SEO tek başına yeterli kalmıyor. Bunun bilincinde olan çoğu firma Adwords reklamları ile rekabete ortak oluyor.

E-ticaret sitelerinin başarısında Adwords’ün de payı olduğu gözlemlenmiştir. Etkili hesap yapısı oluşturarak kampanyalar oluşturabilir, Google’a reklam verebilirsiniz. Adwords’e, e-ticaret siteleri için en önemli olan ve en çok satış getirdiği görülen Alışveriş reklamları ile başlayabilirsiniz.

Adwords hesabınızda mutlaka kullanmanız gereken iki özellik; Remarketing ve Dönüşüm takibidir. Yeniden Pazarlama listeleri oluşturarak sitenize gelmiş kullanıcılara farklı yerlerden ürünlerinizi tekrardan gösterip zihinlerinde yer edinebilirsiniz. Bunun yanında Adwords üzerinden yaptığınız her bir değişikliğin satışlarınıza ne şekilde yansıdığını Dönüşüm izleme özelliğini kurarak ölçümleyebilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret teması nedir ve tema seçerken nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret teması nedir ve tema seçerken nelere dikkat etmelisiniz?
Doğru e-ticaret teması, e-ticaret sitesinin göze daha görünmesini sağlarken, kullanıcı deneyimini geliştirerek ziyaretçilerin site üzerinde daha fazla vakit geçirmelerini ve geri dönüşümleri artırmaya yardımcı olur. E-ticaret...
3 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları Amazon'dan neler öğrenebilir?
E-ticaret firmaları Amazon'dan neler öğrenebilir?
Amazon, günümüzdeki en başarlı e-ticaret devlerinden biri ve e-ticaret firmaları da Amazon’un bu başarısından kendilerine dersler çıkarabilirler. Amazon günümüzde tabii ki finansal olarak büyük bir güce sahip olduğu için...
23 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticarette satış yönetimi için takip etmeniz gereken metrikleri
E-ticarette satış yönetimi için takip etmeniz gereken metrikleri
E-ticaret şirketinizde satış yönetimi yapılabilmesi ve yapılan satışların doğru bir şekilde analiz edilmesi için ölçümlemeniz gereken bazı metrikler bulunuyor. Bu metriklerin ölçümlenmemesi, şirketinizin yaptığı...
14 Mart 2019
Sinan Oypan
Logo tasarımı yaparken dikkat etmeniz gerekenler
Logo tasarımı yaparken dikkat etmeniz gerekenler
Logo tasarımı, markalaşma sürecinde bir şirket için en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkmaktadır. İyi hazırlanmış bir logo, markanın kimliğini, yaptığı işleri ve hizmetlerini anlatacağı gibi tüketiciye birçok mesajı...
30 Mayıs 2020
Sinan Oypan
2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
SEO teknikleri de zaman içerisinde değişikliğe uğrayarak farklı bir yolda gelişmeye devam ediyor. Bu sebeple de belli bir dönemde yaptığınız ve sonuç aldığınız SEO teknikleri bir süre sonra size geri dönüşüm sağlamadığı...
27 Şubat 2019
Sinan Oypan
Pazarlama çalışmalarınızda kullanabileceğiniz Instagram gönderi fikirleri
Pazarlama çalışmalarınızda kullanabileceğiniz Instagram gönderi fikirleri
Farklı Instagram gönderi fikirlerinizin olması, sosyal medya pazarlama çalışmalarınızın verimini ve bu çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri artırır. Instagram gönderi fikirleri bulma konusunda sıkıntı yaşıyorsanız,...
24 Nisan 2019
Sinan Oypan
Markalar için Instagram kullanımı neden Snapchat’ten daha etkili?
Markalar için Instagram kullanımı neden Snapchat’ten daha etkili?
Sosyal medya pazarlama çalışmalarında Instagram kullanımı, markalara Snapchat’ten daha fazla geri dönüş sağlamaktadır. Snapchat, hikaye paylaşımı ve filtre seçenekleri konusunda Instagram’ın önünde yer alsa da, kullanıcı...
3 Haziran 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için sıkça sorulan sorular sayfasını nasıl hazırlamalısınız?
E-ticaret siteniz için sıkça sorulan sorular sayfasını nasıl hazırlamalısınız?
Her e-ticaret sitesinde bulunması gereken bölümlerden biri de sıkça sorulan sorular (SSS) bölümüdür. Siteyi ziyaret edenler ya da site üzerinden alışveriş yapan tüketiciler, ürünler, hizmetler ya da herhangi bir durumla ilgili...
30 Ekim 2016
Sinan Oypan
Canonical URL (etiket) nedir ve e-ticaret siteleri için neden önemlidir?
Canonical URL (etiket) nedir ve e-ticaret siteleri için neden önemlidir?
E-ticaret sitelerinin SEO çalışmalarında yapması gereken çalışmalardan biri de canonical URL ya da canonical etiket kullanımlarıdır. Arama motorlarında web sitenin daha iyi bir şekilde indekslenmesi ve sayfa değerlerinin artırılarak,...
6 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticarette ürün video çekimi neden önemlidir?
E-ticarette ürün video çekimi neden önemlidir?
Ürün video çekimi, son dönemlerde e-ticaret firmalarının pazarlama stratejileri arasında yer almaya başladı ve firmalar tüketicilere daha farklı bir şekilde ulaşmak ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için bu videolara...
20 Şubat 2019
Sinan Oypan
Nakit akışı yönetimi yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Nakit akışı yönetimi yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Nakit akışı yönetimi, e-ticaret firmalarının özellikle üzerinde durmaları gereken konular arasında yer aldığı gibi yakından da takip edilmesi gereken bir konudur. Nakit akışı, belli bir zaman dilimi içerisinde şirketin...
27 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Mobil SEO Nedir? Siteniz için Mobil SEO Rehberi
Mobil SEO Nedir? Siteniz için Mobil SEO Rehberi
E-ticaret sitesi sahibiyseniz SEO konusunda en azından temel bir bilginiz vardır. Fakat mobil SEO, daha farklı bir operasyondur. Sitenizin arama motorunda üst sıralarda görünmesini ve daha fazla ziyaretçi çekmesini sağlayan SEO, masaüstü...
20 Aralık 2021
Markethinkers
Detaylı Bilgi İçin Arayın