fbpx

İnternet Üzerinden Parfüm Satışı Yapmak

25 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan

Günümüzde dikey e-ticaret (belirli bir kategoride ürün veya hizmet satışı) tercih edildiği için internetten para kazanma yolları epeyce çeşitlenmiş bulunuyor. Siz de internetten parfüm satmak istiyorum diyorsanız, e-ticaret sitesi kurabilmeniz ve satışa sunabilmeniz için gerekli sektörel modül ve özellikleri içeren e-ticaret paketini seçerek işe koyulabilirsiniz.

E-ticaret sitenizin olmasıyla iş elbette bitmiyor. İnternetten parfüm alıp satmak müşterilerin kafasında çok soru işareti bıraktığı için kolay bir iş değildir. Bu noktada ürünlerinizi doğru pazarlamak oldukça önem kazanıyor.

Küçük Hediyelerinizde Lead Yönetimi Yapın

Lead yönetimi, satışların dönüşümünü yöneten, leadleri (müşteri adaylarını) müşteriye çeviren çok aşamalı bir süreçtir. Müşteri etkileşimlerini yönetme ve izleme süreci, müşterinin sizinle karşılaştığı ilk andan satışa kapattığınız ana kadarki tüm zamanı kapsar.

Müşteriler e-ticaret sitenize üye olurken numune talebi yapabilirlerse, müşterinin aklında iyi bir izlenim oluşturabilirsiniz. Genellikle müşteriler kokusunu bildiği ve kullandığı parfümleri internetten sipariş eder. Numune gönderimi olduğu zaman denemek istediği parfümün numunesinden farklı bir parfüm sipariş edebilir. “Ya sahte parfüm satıyorlarsa?” sorusunu akıllarından silebilir, müşterileri adaylarınıza orjinal parfüm satışı yaptığınızı gösterebilirsiniz.

Sosyal Medya Kampanyaları Düzenleyin

Sosyal medya kampanyaları, facebook, twitter, instagram, youtube, pinterest ve benzeri platformlarda gerçekleştirilen sosyal medya uygulamaları, yarışma, oyun ve benzeri sosyal medya aktivitelerinden oluşmaktadır.

Öncelikle hedefinizi net bir şekilde belirlemeniz gerekir. Bu hedefler; marka ya da ürün bilinirliliğini arttırmak, takipçi sayısını arttırmak, direk satış yapmak gibi hedefler olabilir. Örneğin; numune talebiyle yaptığınız lead yönetimini görselle destekleyip sosyal medyada açıklayabilirsiniz. Böylelikle müşteriler numuneler için sitenize üye olarak satışlarınızı artırmaya yardımcı olacaktır.

Farklı bir kampanya olarak, çekilişler düzenleyebilir, takipçilerinizi artırabilirsiniz. Ne kadar takipçi o kadar satış ihtimali demektir. İnternet kullanımının bu denli fazla olduğu günümüzde parfüm satmayı düşünüyorsanız mutlaka sosyal medyaya ayak uydurmanız gerekmektedir. Firmanız için sosyal medya hedefleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Google Adwords Kullanın

E-ticaret sitenizin ilk sayfada gözükebilmesi için artık SEO tek başına yeterli kalmıyor. Bunun bilincinde olan çoğu firma Adwords reklamları ile rekabete ortak oluyor.

E-ticaret sitelerinin başarısında Adwords’ün de payı olduğu gözlemlenmiştir. Etkili hesap yapısı oluşturarak kampanyalar oluşturabilir, Google’a reklam verebilirsiniz. Adwords’e, e-ticaret siteleri için en önemli olan ve en çok satış getirdiği görülen Alışveriş reklamları ile başlayabilirsiniz.

Adwords hesabınızda mutlaka kullanmanız gereken iki özellik; Remarketing ve Dönüşüm takibidir. Yeniden Pazarlama listeleri oluşturarak sitenize gelmiş kullanıcılara farklı yerlerden ürünlerinizi tekrardan gösterip zihinlerinde yer edinebilirsiniz. Bunun yanında Adwords üzerinden yaptığınız her bir değişikliğin satışlarınıza ne şekilde yansıdığını Dönüşüm izleme özelliğini kurarak ölçümleyebilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Küçük işletmeler sosyal medyada nasıl daha başarlı olabilirler?
Küçük işletmeler işlerini büyütmek, markalarını ve ürünlerini yeni ve farklı kitlelere tanıtmak ve yeni müşteri kitleleri edinmek için sosyal medya pazarlamadan yararlanabilirler. Sosyal ağlar, marka ve ürün bilinirliğini...
26 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Canlı video yayınları yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Facebook Live uygulaması ile beraber, içerik üretiminde canlı yayın videolar oldukça kolaylaşmaya başladı. Facebook’un yanı sıra Youtube üzerinden de canlı yayınlar yapılabiliyor. Şu an Instagram da bu uygulamayı bazı kanallar...
19 Aralık 2016
Sinan Oypan
E-ticaret site tasarımı yaparken özellikle dikkat etmeniz gereken konular
E-ticaret site tasarımı yaparken, satışları artıracak ve geri dönüşümlerinizi yükseltecek konulara dikkat etmeniz ve tasarımlarınızda bazı unsurları daha fazla öne çıkarmanız gerekir. Site ziyaretçilerinin sitede rahatlıkla...
21 Kasım 2018
Sinan Oypan
Organik Ürün Satışı Yapmak Rehberi 2020
Organik ürün satışı yapmak istiyorum / organik gıda satışı yapmak istiyorum diyorsanız; organik ürünler online satış sitesi nasıl kurulur, organik ürün satışı için gerekli belgeler / internetten gıda satışı için gerekli...
21 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Facebook ve Instagram video reklam stratejileri için öneriler
Facebook ve Instagram video reklamları, günümüzde mevcut takipçilerle etkileşime girme ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için oldukça ideal pazarlama yöntemleri arasında yer alıyor. Her iki platformun da aynı reklam yönetim...
5 Mart 2019
Sinan Oypan
E-ticarette lojistik yönetimi nedir ve neden önemlidir?
Online bir mağaza sahibi olduğunuzda, sadece ürünlerinizi site üzerinde sergilemeniz ve müşterilerle iletişime geçerek, pazarlama çalışmaları yapmanız yeterli değildir. Tüm bu çalışmaların başarılı bir şekilde...
16 Şubat 2018
Sinan Oypan
Firmanız için PR ajansı seçerken dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret firmanızın tanıtımını yapabilmek için bir PR ajansına ihtiyaç duyabilirsiniz. Marka tanıtımı yapmak, hedef kitleye doğru bir şekilde ulaşmak ve müşteri portföyünü genişletirken marka bilinirliğini de artırmak için...
16 Nisan 2017
Sinan Oypan
Görsel ögeler e-posta pazarlama çalışmalarında nasıl kullanır?
Görsel ögeler, e-posta pazarlama çalışmalarında kullanmak, e-postaların tıklanma ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için de oldukça önemlidir. Geçtiğimiz günlerde “Eposta pazarlama çalışmalarında görsel ögeler neden...
5 Mayıs 2019
Sinan Oypan
E-ticarette kullanabileceğiniz sosyal medya satış yöntemleri
Sosyal medya satış yöntemleri, sosyal ağlar üzerinde yaptığınız çalışmalardan geri dönüşüm sağlamanızı ve gelirlerinizi artırmanızı sağlar. Sosyal ağlar üzerindeki reklam çalışmalarının haricinde de organik olarak web...
30 Haziran 2019
Sinan Oypan
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak
Online oto yedek parça dükkanı açmak ya da oto aksesuar dükkanı açmak ve internetten otomobil yedek parçaları / oto yedek parçaları satmak istiyorsanız bu mini e ticaret rehberi tam size göre. E-ticarette önemli sektörlerden biri...
4 Şubat 2018
Gökçe Beyazaslan
Ürün fiyat bilgilerini gösterme ile ilgili 4 ipucu
E-ticarette ürün fiyatlandırma ve ürün fiyatlarını doğru bir şekilde konumlandırma bir hayli önemlidir. Site tasarımında doğru alanlarda doğru şekillerde fiyat bilgilerini vermek kullanıcı deneyimini olumlu bir şekilde...
9 Haziran 2017
Sinan Oypan
E-ticarette başarılı olmak için kullanabileceğiniz yönetim ilkeleri
E-ticarette başarılı olmak isteyen girişimcilerin, uygulaması gereken bir takım yönetim ilkeleri bulunuyor. Bu yönetim ilkeleri, e-ticaret sitenizi nasıl fikirler verdiği gibi size bazı konularda yol da gösterecektir. Günümüzde,...
26 Ağustos 2019
Sinan Oypan