İnternet Üzerinden Parfüm Satışı Yapmak

25 Ağustos 2017
IdeaSoft
İnternet Üzerinden Parfüm Satışı Yapmak

Günümüzde dikey e-ticaret (belirli bir kategoride ürün veya hizmet satışı) tercih edildiği için internetten para kazanma yolları epeyce çeşitlenmiş bulunuyor. Siz de internetten parfüm satmak istiyorum diyorsanız, e-ticaret sitesi kurabilmeniz ve satışa sunabilmeniz için gerekli sektörel modül ve özellikleri içeren e-ticaret paketini seçerek işe koyulabilirsiniz.

E-ticaret sitenizin olmasıyla iş elbette bitmiyor. İnternetten parfüm alıp satmak müşterilerin kafasında çok soru işareti bıraktığı için kolay bir iş değildir. Bu noktada ürünlerinizi doğru pazarlamak oldukça önem kazanıyor.

Küçük Hediyelerinizde Lead Yönetimi Yapın

Lead yönetimi, satışların dönüşümünü yöneten, leadleri (müşteri adaylarını) müşteriye çeviren çok aşamalı bir süreçtir. Müşteri etkileşimlerini yönetme ve izleme süreci, müşterinin sizinle karşılaştığı ilk andan satışa kapattığınız ana kadarki tüm zamanı kapsar.

Müşteriler e-ticaret sitenize üye olurken numune talebi yapabilirlerse, müşterinin aklında iyi bir izlenim oluşturabilirsiniz. Genellikle müşteriler kokusunu bildiği ve kullandığı parfümleri internetten sipariş eder. Numune gönderimi olduğu zaman denemek istediği parfümün numunesinden farklı bir parfüm sipariş edebilir. “Ya sahte parfüm satıyorlarsa?” sorusunu akıllarından silebilir, müşterileri adaylarınıza orjinal parfüm satışı yaptığınızı gösterebilirsiniz.

Sosyal Medya Kampanyaları Düzenleyin

Sosyal medya kampanyaları, facebook, twitter, instagram, youtube, pinterest ve benzeri platformlarda gerçekleştirilen sosyal medya uygulamaları, yarışma, oyun ve benzeri sosyal medya aktivitelerinden oluşmaktadır.

Öncelikle hedefinizi net bir şekilde belirlemeniz gerekir. Bu hedefler; marka ya da ürün bilinirliliğini arttırmak, takipçi sayısını arttırmak, direk satış yapmak gibi hedefler olabilir. Örneğin; numune talebiyle yaptığınız lead yönetimini görselle destekleyip sosyal medyada açıklayabilirsiniz. Böylelikle müşteriler numuneler için sitenize üye olarak satışlarınızı artırmaya yardımcı olacaktır.

Farklı bir kampanya olarak, çekilişler düzenleyebilir, takipçilerinizi artırabilirsiniz. Ne kadar takipçi o kadar satış ihtimali demektir. İnternet kullanımının bu denli fazla olduğu günümüzde parfüm satmayı düşünüyorsanız mutlaka sosyal medyaya ayak uydurmanız gerekmektedir. Firmanız için sosyal medya hedefleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Google Adwords Kullanın

E-ticaret sitenizin ilk sayfada gözükebilmesi için artık SEO tek başına yeterli kalmıyor. Bunun bilincinde olan çoğu firma Adwords reklamları ile rekabete ortak oluyor.

E-ticaret sitelerinin başarısında Adwords’ün de payı olduğu gözlemlenmiştir. Etkili hesap yapısı oluşturarak kampanyalar oluşturabilir, Google’a reklam verebilirsiniz. Adwords’e, e-ticaret siteleri için en önemli olan ve en çok satış getirdiği görülen Alışveriş reklamları ile başlayabilirsiniz.

Adwords hesabınızda mutlaka kullanmanız gereken iki özellik; Remarketing ve Dönüşüm takibidir. Yeniden Pazarlama listeleri oluşturarak sitenize gelmiş kullanıcılara farklı yerlerden ürünlerinizi tekrardan gösterip zihinlerinde yer edinebilirsiniz. Bunun yanında Adwords üzerinden yaptığınız her bir değişikliğin satışlarınıza ne şekilde yansıdığını Dönüşüm izleme özelliğini kurarak ölçümleyebilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Instagram hesap açma ilgili bilmeniz gerekenler
Instagram hesap açma ilgili bilmeniz gerekenler
Sosyal medya pazarlama çalışmalarınız için Instagram hesap açma ve yönetme ile ilgili de bilgi sahip olmanız gerekiyor. Günümüzdeki en popüler sosyal ağ olması nedeniye Instagram hesap açma sürecinde doğru adımları atmanız ve...
29 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Başarılı küçük işletmelerin yararlandığı 6 finansal alışkanlık
Başarılı küçük işletmelerin yararlandığı 6 finansal alışkanlık
E-ticarette başarılı olabilmek için iyi bir finansal yönetim gerekir. Eldeki sermaye ve kazanç iyi yönetilmediğinde uzun vadede şirketler birçok sorunla baş etmek zorunda kalabilirler. Eldeki parayı iyi yönetmek için de işin...
11 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Yurtdışına açılmadan önce kendinize sormanız gereken sorular
Yurtdışına açılmadan önce kendinize sormanız gereken sorular
Yurtiçinde belli bir başarıya ulaştıktan sonra şirketinizi yurtdışı pazarla açmayı düşünüyor olabilirsiniz. Yurtiçindeki faaliyetlerin aksine yurtdışı pazarlarının dinamikleri biraz daha farklıdır. Daha önce böyle bir...
26 Eylül 2017
Sinan Oypan
E-ticaret şirketlerin Youtube reklamlarına neden önem vermeli?
E-ticaret şirketlerin Youtube reklamlarına neden önem vermeli?
Youtube son dönemlerde markalar için oldukça önemli bir mecra halini almaya başladı. Bunun nedeni ise, kullanıcıların Youtube’u bir video izleme platformu olarak kullanmanın yanı sıra bir sosyal mecra olarak kullanmaya başlaması ve...
2 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu...
7 Temmuz 2017
Sinan Oypan
2019’da radarınızda olması gereken dijital pazarlama trendleri
2019’da radarınızda olması gereken dijital pazarlama trendleri
2019’da dijital pazarlama trendleri yine değişiklik gösterecek; ancak 2018’da popülerleşmeye başlayan bazı akımların 2019’da da popülerliği devam ediyor olacak. 2019’un dijital pazarlama trendlerini ele aldığımızda,...
18 Aralık 2018
Sinan Oypan
B2B e-posta kampanyaları nasıl verimli yapılır?
B2B e-posta kampanyaları nasıl verimli yapılır?
B2B e-posta kampanyaları yani e-posta pazarlama B2B firmaları için diğer pazarlama yöntemlerinden daha önemlidir. Çoğu zaman sosyal mecraların ya da Google Adwords çalışmalarının bir adım da ötesinde durur. Bunun sebebi ise, B2B...
7 Nisan 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya paylaşımı için en uygun zaman nasıl bulunur?
Sosyal medya paylaşımı için en uygun zaman nasıl bulunur?
Sosyal medya yönetimindeki en önemli unsurlardan biri de doğru zamanda paylaşım yaparak, daha fazla kişiye ulaşmak ve etkileşimi artırmaktır. Tabii ki bunu yapmak için bazı testler ve analizler yapmanız gerekiyor. Sosyal...
18 Ağustos 2016
Sinan Oypan
E-ticaret yaparken sanal ofis kullanmak avantajlı mı?
E-ticaret yaparken sanal ofis kullanmak avantajlı mı?
Türkiye’deki firmaların da son dönemlerdeki eğiliminden dolayı, sanal ofis kullanımı ülke genelinde bir hayli yaygınlaşmaya başladı. Düşük maliyetler, şirket kurulumu için adres kaydı oluşturulabilmesi gibi birçok özellik...
31 Ocak 2020
Sinan Oypan
Instagram’ın istatistik özellikleri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Instagram’ın istatistik özellikleri ile ilgili bilmeniz gerekenler
Instagram üzerinde yaptığınız tüm çalışmaların sonuçlarını Instagram Analytics aracı üzerinden gözlemleyerek, çalışmalarınızın sonuçları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Bu çalışmaların sonuçlarını...
7 Haziran 2018
Sinan Oypan
301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
301 yönlendirme işlemi, e-ticaret sitesi yönetiminde bilinmesi gereken konulardan biri. 301 yönlendirme çalışmalarını daha önce yapmadıysanız ya da bu çalışmalara ihtiyaç duymadıysanız ilerleyen zamanlarda web sitenizdeki ürün...
4 Ocak 2019
Sinan Oypan
Instagram’dan canlı yayın nasıl yapılır?
Instagram’dan canlı yayın nasıl yapılır?
Son dönemlerde canlı yayınların popülerliği bir hayli artmaya başladı. Özellikle Facebook ve sonrasında Instagram üzerinden canlı yayın yapmanın mümkün olması, hem kullanıcıları hem de markaları canlı yayınlara...
20 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin