Ürün Takip Kodu

Erişim

Yönetim panelinizde Ayarlar > Genel Ayarlar > SEO Ayarları altında Ürün Takip Kodu alanına ulaşabilirsiniz.

Kullanım

Bu alana, ürün ziyaretlerini takip etmek için ürün takip kodu ekleyebilirsiniz. Eklenen kod yalnızca ürün sayfasında çalışacaktır. Bu alan, Facebook Pixel veya Google Yeniden Pazarlama gibi araçları kullanıyorsanız, sitenize gelen ziyaretçilerin hangi ürünlerle ilgilendiğini takip etmek için kullanılabilir.

Eklenebilecek Değişkenler

Ürün takip kodlarına aşağıdaki dinamik değişkenleri ekleyebilirsiniz:

  • {productId}: Ürün ID numarası
  • {productStockcode}: Ürün stok kodu
  • {productName}: Ürün adı
  • {productCategory}: Ürün kategorisi
  • {productPrice}: Ürün KDV hariç fiyatı
  • {productCurrency}: Ürün para birimi
  • {productTax}: Ürün KDV değeri
  • {productImage}: Ürün resmi
  • {productBrand}: Ürün markası
  • {productVariant}: Ürün varyantı
  • {productUrl}: Ürün bağlantı adresi
  • {email}: Üye e-mail adresi
  • {memberId}: Üye girişi yapılmışsa, üyenin ID bilgisi

Örnek Kullanım

Örneğin, Google Analytics veya Facebook Pixel kodlarını ekleyebilirsiniz. Aşağıdaki örneklerde belirtilen değişkenler kullanılarak, ürün bilgileri dinamik olarak alınacaktır.

Kodu Kopyala

Google Analytics Ürün Takip Kodu:

<!-- Google Analytics Ürün Takip Kodu -->
<script>
  gtag('event', 'view_item', {
    "items": [{
      "id": "{productId}",
      "name": "{productName}",
      "category": "{productCategory}",
      "price": "{productPrice}",
      "currency": "{productCurrency}"
    }]
  });
</script>

Facebook Pixel Ürün Takip Kodu:

<!-- Facebook Pixel Ürün Takip Kodu -->
<script>
  fbq('track', 'ViewContent', {
    content_ids: ['{productId}'],
    content_name: '{productName}',
    content_category: '{productCategory}',
    value: '{productPrice}',
    currency: '{productCurrency}'
  });
</script>

Not

Bu alana herhangi bir kod eklenmesi zorunlu değildir. Eklenecek kod, kullanacağınız platform/altyapı tarafından iletilmelidir.

Bu adımları izleyerek ürün takip kodlarını ekleyebilir ve ürün detay sayfanızdaki verileri izleyebilirsiniz. Bu, ziyaretçilerin hangi ürünlerle ilgilendiğini daha iyi anlamanızı sağlar.

Bu içerik sizin için faydalı oldu mu?
Daha Fazla Yardıma İhtiyacın Varsa

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Hemen Ücretsiz Deneyin