Garanti Bankası Sanal POS Kurulum Kılavuzu

Garanti Bankası Sanal POS ve GarantiPay Kurulum Kılavuzu

Bu içerik ile Garanti Bankası Sanal Posu ve GarantiPay'i Kurabilirsiniz.

Garanti Bankası Sanal POS Kurulumu

Garanti Bankasından sanal POS aldığınızda, bu POS ile birlikte GarantiPay uygulamasını da sitenize kurmanız gerekmektedir. İşte adım adım Garanti Bankası sanal POS kurulumu:

1. Banka Yönetim Ekranına Giriş

  1. Size verilen bilgilerle https://yenisanalposweb.garanti.com.tr/web/login adresine gidin.
  2. Parolanız cep telefonunuza gelen şifre değildir. İlk girişte gelen şifreyi kullanarak kendi şifrenizi oluşturmanız istenecektir.

2. Kullanıcı Yönetimi

  1. Üst menüden Yönetim alanına girin.
  2. Sol tarafta bulunan Kullanıcı Resetleme butonuna tıklayın.
  3. PROVAUT kullanıcısını aktifleştirerek şifre oluşturun. Şifre en az 8 karakterli, büyük ve küçük harf ile rakamlardan oluşmalıdır.

3. 3D Secure Key Değiştirme

  1. Yönetim menüsünden 3D Secure Key Değiştirme menüsüne girin.
  2. Terminal numarasını not edin.
  3. 3D Secure aktifse 24 byte hex olarak bir şifre belirleyin ve güncelleyin. Hex şifre oluşturmak için buraya tıklayın.

4. Admin Paneli Ayarları

  1. Admin panelinizde Ayarlar > Genel Ayarlar > Ödeme Ayarları > Pos Yönetimi alanına gidin.
  2. Garanti Bankası sanal POS'unuzu seçip bilgileri girin:
    • Mağaza Numarası
    • API Kullanıcı Adı: PROVAUT
    • Şifre: PROVAUT için belirlediğiniz şifre
    • 3D Secure: Aktifse 3D secure anahtarı
    • Terminal Numarası
    • Bonus Kullanımı: Evet/Hayır
    • Otorizasyon Tipi
    • Minimum Taksit Tutarı

5. Taksit Oranları

  1. Posunuza ait taksit oranlarını bankanızdan öğrenin ve ilgili alanlara girin. Oranları müşterilerinize yansıtmak istemiyorsanız 0 olarak doldurabilirsiniz.

GarantiPay Kurulumu

GarantiPay, ziyaretçilerinizin e-ticaret sitenizde kart bilgilerini paylaşmadan, güvenli bir şekilde ödeme yapmalarını sağlayan bir ödeme servisidir. Garanti Bankası sanal POS’unuz varsa ek bir ücret ödemeden bu uygulamayı sitenize kurabilirsiniz.

1. Aktivasyon Talebi

  1. Aktivasyon için eticaret@garanti.com.tr adresine talepte bulunun.
  2. Aktivasyon tamamlandığında GarantiPay kullanıma hazır olacaktır.

2. Admin Paneli Ayarları

  1. Ayarlar > Genel Ayarlar > Ödeme Ayarları > Alternatif Ödeme Ayarları > GarantiPay Ayarları bölümüne gidin.
  2. Sanal POS bilgilerinizi ekleyin. (Bu bilgiler, Ayarlar > Genel Ayarlar > Ödeme Ayarları > Pos Yönetimibölümünde Garanti Bankası pos ayarları ile aynıdır).
  3. Üye/Bayi Yönetimi > Üye Bayi Grupları bölümünden mevcut grupların yanında yer alan düzenle butonuna tıklayarak GarantiPay ödeme seçeneğini aktif edin.

3. Kullanım

  • GarantiPay üzerinden alışveriş yapmak isteyen ziyaretçilerinizin telefonlarında BonusFlaş uygulaması olmalıdır.
  • Ödeme türlerinde GarantiPay seçilip, ödeme yap butonuna tıklayınca Garanti Bankası sayfasına yönlendirilecektir.
  • TC numarası veya GSM numarası girilmelidir.
  • Telefonda BonusFlaş uygulaması üzerinden ödeme onayı verilecektir.
  • İşlem tamamlandığında sipariş tamamlama sayfası görünecektir.

4. Sipariş Takibi

Gelen siparişlerinizi admin panelinizde Siparişler menüsü altında görüntüleyebilirsiniz.

Özet

  • Sanal POS Kurulumu: Banka yönetim ekranına giriş yapın, kullanıcı ve 3D secure ayarlarını yapın, admin paneline bilgileri girin.
  • GarantiPay Kurulumu: Aktivasyon için başvurun, admin panelinde bilgileri girin ve GarantiPay’i aktif edin.
  • Kullanım ve Takip: Ziyaretçileriniz BonusFlaş uygulaması ile ödeme yapabilir ve siparişlerinizi admin panelinden takip edebilirsiniz.

Sorularınız veya yardıma ihtiyaç duyduğunuzda destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Bu içerik sizin için faydalı oldu mu?
Daha Fazla Yardıma İhtiyacın Varsa

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Hemen Ücretsiz Deneyin