Api Kullanımı

API, sitenizdeki ürünleri muhasebe programınızla eşleştirerek stok ve fiyat gibi bilgileri güncel tutmanızı sağlar. Ayrıca sipariş aktarımları gibi birçok veriyi muhasebe programı ile entegre edebilirsiniz. API entegrasyonu, otomatik bir sistemdir ve XML'deki sınırlı verilere bağlı kalmadan IdeaSoft yazılımı ile kullandığınız yazılım arasında bağ kurarak çeşitli işlevleri kullanmanızı sağlar. API sistemini paketinize ekletmek için 0216 326 04 77 numaralı telefonumuzdan e-ticaret uzmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

API Ekleme

API eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Panelden erişim sağlayın: Entegrasyonlar > API bölümüne gidin.
  2. API ekleyin: "API Ekle" butonuna tıklayın.
  3. Bilgileri girin: Uygulama adı ve yönlendirme adresini ekleyin. Yönlendirme adresi, istek göndereceğiniz URL adresi olmalıdır. Bu URL'yi API bağlantısı yapacağınız firmadan almalısınız.
  4. Kaydet: Bilgileri girip "Kaydet" butonuna tıkladıktan sonra Client ID ve Client Secret bilgileri oluşturulacaktır.

API İzin Oluşturma

Client ID ve Client Secret bilgilerini kullanabilmek için izin tanımlamanız gerekmektedir:

  1. İzin yönetimi: API ekledikten sonra sağ bölümde çıkan "İzin Yönetimi" alanına tıklayın.
  2. İzin ekleme: İzin yönetimi bölümünde Okuma ve Okuma/Yazma olarak iki seçenek vardır. İhtiyacınıza göre izin durumlarını bu alandan düzenleyin.

Önemli Bilgi: API bölümünü yalnızca 1 ID'li yönetici kullanıcısı görüntüleyebilir ve düzenleyebilir.

apisupport@ideasoft.com.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.

API kullanmadan önce yazılım ekibinizle paylaşmak için API dökümantasyonunu sağlayabilirsiniz.

Bu içerik sizin için faydalı oldu mu?
Daha Fazla Yardıma İhtiyacın Varsa

IdeaSoft ile kazanma sırası şimdi sende

Hemen Ücretsiz Deneyin