Qpien Çok Kanallı Müşteri Hizmetleri ve Satış App Entegrasyonu
Qpien Çok Kanallı Müşteri Hizmetleri ve Satış Uygulaması Kurulum Aşamaları
Qpien ile müşterilerinizle iletişimde olduğunuz tüm kanalları tek bir platformdan kolayca yönetebilirsiniz. Canlı destek, WhatsApp, Instagram, Facebook, Trendyol, Hepsiburada gibi tüm kanallardan gelen mesajları, yorumları ve ürün sorularını tek ekrandan anında görün ve cevaplayın.
IdeaSoft App Store sayfasını ziyaret ederek uygulamaya erişebilirsiniz.

Uygulamanın üzerine tıklayarak uygulama detay sayfasına ulaşın.

Ardından uygulamayı yüklemek istediğiniz IdeaSoft domain adresiniz ile App Store'a login olun.

Giriş yaptıktan sonra uygulamaya ait gerekli izinleri "Kabul Et" butonuna tıklayarak verin.

Sonrasında Qpien login ekranına yönlendirileceksiniz ve burada gerekli bilgileri doldurmanız talep edilecek.

Öncelikle Qpien hesabınızın olması gerekmektedir. Ücretsiz deneme hesabınızı oluşturup Qpien canlı destek kodunu e-ticaret sitenize dakikalar içinde ekleyebilir ve anında kullanmaya başlayabilirsiniz.

Mevcut bir Qpien hesabınız yoksa oluşturduktan sonra login olarak kullanıma başlayabilirsiniz.

İlk olarak sizlere bir kurulum sihirbazı ekranı gelecek.

İlgili bilgileri girdikten sonra Qpien paneline yönlendirileceksiniz ve entegrasyon sürecini tamamlamış olacaksınız.

Detaylı bilgi ve destek için support@qpien.com mail adresi üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz.