Konu anlatımları

Müşteri Menüsü
Konu anlatımları

N11 Entegrasyonu

N11 kısa bir süre önce entegrasyon altyapılarında sistemsel değişiklikler gerçekleştirdi. Biz de hiç vakit kaybetmeden ürünlerinizi N11'de yer alan mağazalarınıza aktarmanızı sağlayan Ürün Aktarım Uygulamamızı güncelledik ve admin panelinizde yer alan App Store'da yayına aldık. Üstelik işinizi daha da kolaylaştıracak yeni özelliklerle birlikte!

Yeni uygulamamızı kullanmaya başlayarak, N11 tarafından yayınlanan sistemsel değişiklikler sebebiyle 31 Mart 2021 tarihi sonrası desteklenmeyecek olan mevcut entegrasyon altyapısından yeni entegrasyon altyapısına geçiş sağlayabilirsiniz.

N11 de ürünleri satışa sunmak için kullanabileceğiniz uygulamadır. Ürünleri n11 mağazanıza aktarabilir ve güncellemeleri yaparak sitedeki bilgileriyle n11 bilgilerini eşleştirebilirsiniz. Uygulamaya Entegrasyonlar > App Store menüsünden ulaşabiliriz.

Yükle butonuna tıkladığımızda n11 erişim bilgileri istenecektir. Eğer daha önce n11 entegrasyonu kullanıyorsanız aynı bilgileri buraya da ekleyebilirsiniz.

Bilgileri ekledikten sonra Giriş Yap butonuna tıklıyoruz.

İlk önce aktarım şablonu oluşturmalıyız. Ardından eşleştirme işlemine başlayabiliriz.
Şablon içinde ki detayları inceleyelim;

  • Şablon İsmi: Belirleyeceğimiz şablon ismi müşterilerimiz tarafından görünmeyecektir bu bölüme kolay anlayabileceğiniz bir isim belirleyebilirsiniz. Örneğin telefon kategorimiz için şablon ismini telefonlar gibi belirleyebiliriz.
  • Kargo Süresi: 1 ila 12 gün arasında ürünü kargolayacağınız süreyi belirleyebilirsiniz. Bu şablon üzerinden gönderilen ürünlerde bu süre geçerli olacaktır.
  • Teslimat Şablonu: Teslimat şablonu n11.com üzerinden daha önce hazırladığınız bir şablondur.
  • Satış Fiyatı: Fiyat1 ile Fiyat5 arasında istediğiniz bir fiyatı seçip dilerseniz seçtiğiniz fiyatı bir oran yada +/- seçenekleriyle değiştirerek de iletebilirsiniz. Eğer fiyat1 değerini seçtiyseniz ve sitenizde fiyat1 üzerinden bir indirim tanımlıysa fiyat1 yerine sitenizdeki indirimli fiyat aktarılacaktır.
  • %İndirim Oranı: Seçtiğiniz fiyat üzerinden bir indirim tanımlamak için indirim oranı yazabilirsiniz.
  • Satış Başlangıç: Ürünün n11 de satışa çıkacağı tarihi belirler.
  • Satış Bitiş: Ürünün n11 de satıştan kalacağı tarihi belirler.
  • Alt Başlık: Ürün n11 sayfasında ürün adının hemen altında eklemek istediğiniz başlık alanıdır.
  • Maksimum Satın Alma Sayısı: Ürünün bir alışverişte en fazla kaç adet satın alınabilceğini belirler.
  • Kategori Eşleştirme

    Sitenizdeki kategorilerle n11 sitesindeki kategorileri eşleştirmeniz gerekmektedir. Eşleştirme yapılmayan ürünler aktarılmayacaktır. Eşleştirme menüsünden "kategori eşleştirmesi ekle" bağlantısıyla eşleştirmelere başlayabiliriz.

    Burada dikkat etmemiz gereken en alt kategoriye göre, n11 deki doğru kategoriyi bulup eşleştirme yapmaktadır.

    Eşleştir butonuna tıkladıktan sonra kaydet butonuna tıklıyoruz.

    Hangi ürünlerin aktarılacağını belirleme

    Eşleştirilen kategorilerin yanında yer alan ürünler bağlantısına tıklıyoruz.

    Açılan sayfada bu kategoride yer alan ürünler yer alcaktır. N11 mağazasına aktarılmasını istediğimiz ürünleri buradan aktif yapabiliriz.

    Ürün Özellik Eşleştirme

    Ürünlerin yanında yer alan özellik eşleştirme bağlantısına tıklayarak N11 tarafından zorunlu olan özellikleri eşleştirebiliriz.

    Özellik eşleşmesi yapılmayan ürünler aktarılmayacaktır.

    Özellik eşleştirmesini toplu ekleme

    Bir kategorideki ürünler benzer özelliklere sahip olabilirler. Örneğin zorunlu özellik markadır ve birden çok ürünümüz aynı markaya sahip olabilir. Her üründe bu işlemi ayrı ayrı yapmak yerine toplu seçim yaparak özellik eşleştirmesi yapabiliriz.

    Seçim yapıp özellik eşleştirmesine tıklayarak yapacağımız eşleştirme seçilen her ürün için geçerli olacaktır.

    Ürünleri aktarma ve güncelleme

    Eşleştirme işlemleri tamamlandıktan sonra ürünleri aktarma işlemine geçebiliriz.

    Ürünleri Aktar / Güncelle butonu tıklayarak aktarım işlemini başlatıyoruz. Daha önce aktarımı yapılmış ürünler varsa bu ürünler güncellenir, yeni eklediğimiz ürünlerse aktarım yapılmış olacaktır.

    Aktarım tamamlandığında Ürün aktarım / güncelleme raporunu indirerek aktarılmayan ürün varsa bunlar görülerek gerekli düzenlemeler yapılmalıdır.

    Şu anda okuduğunuz makale

    • N11 Entegrasyonu

    Destek talebi oluştur

    Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

    Müşteri Merkezi

    IdeaAkademi eğitimleri

    Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

    Eğitim Programı

    Sık sorulan sorular

    E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

    Sık Sorulan Sorular