Müşterilerinizin Whatsapp ile iletişime geçebilmesi için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz..
Erişim
Panelinizden Uygulamalar alanına tıklayarak açılan sayfanın arama alanına Whatsapp yazarak düzenleyebilirsiniz.
IdeaSoft Whatsapp
IdeaSoft WhatsApp aktif edildiğinde belirlediğiniz GSM numarası ile ürün üzerinden yada anasayfadan müşterileriniz ile iletişim kurulabilirsiniz. Uygulamalar alanından IdeaSoft Whatsapp'a tıklayarak Yükle butonuna basmalısınız. Daha sonra karşısınıza İzin Ver ekranı çıkmaktadır. Bu ekrandan izinlerinizi vererek Kabul Et ile devam edebilirsiniz. Daha sonra karşınıza çıkacak ekrandan öncelikle telefon numaranızı girmelisiniz. Burada önemli olan +90 ile numara girmeniz olacaktır. Bu adımdan sonra sitenizde hangi yazı ile görünmesini istiyorsanız bu yazıyı düzenlemelisiniz. Bir sonraki adım ise müşterilerinizi nasıl bir ileti karşılayacak olması burada istediğiniz şekilde düzenlemelerde bulunabilirsiniz. Konumu alanından sitenizin hangi bölümünde görünmesini, Anasayfa Durumu alanından ise sadece ürünlerinizde mi görünsün yoksa anasayfanızda da görünsün mü seçeneğini belirleyebilirsiniz. Bu seçeneklerinizi de düzenledikten sonra Durumu alanından aktif ederek kullanıma açabilirsiniz.
Sitede Nasıl Görünür?
Önemli Bilgi: Numaranızı düzenlerken +90 seçeneği unutmanız durumunda Whatsapp çalışmayacaktır.
Destek talebi oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın.
IdeaSoftE-ticaret Paketleri
Şu anda okuduğunuz makale
- Whatsapp Sipariş
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular