Pushouse App Entegrasyonu

Pushouse App Entegrasyonu

Pushouse Uygulaması Kurulum Aşamaları

IdeaSoft AppStore sayfasını ziyaret ederek uygulamaya erişebilirsiniz. Daha sonra “Giriş Yap" butonuna tıklayarak App Store mağazasına domain adresi ile giriş yapın.
“Uygulama Ara” bölümüne “Pushouse” yazarak uygulama detay sayfasına ulaşın.
Yükle butonuna tıkladığınızda uygulamayı yüklemek üzere izin sayfasına yönlendirileceksiniz.
İzin onaylarınızı verdikten sonra uygulama sizi kayıt ekranına yönlendirecektir, bu aşamada e-posta adresinizi ve şifrenizi girip sisteme kayıt olmanız gerekmektedir.
Kaydınız tamamlandıktan sonra uygulama sizi fatura bilgilerinizi doldurmanız için fatura bilgileri sayfasına yönlendirecektir. Buradaki bilgileri doldurunuz.
Fatura bilgilerinizi doldurduktan sonra sol panelde bulunan EK ÖZELLİKLER kısmından hangi özellikleri kullanmak istediğinizi seçebilirsiniz.
Üyeliksiz Müşteri Formu
Bu seçenek müşterilerin vereceği izin dahilinde üyeliksiz müşterilerin sepetlerini anlık olarak takip edip sepeti unutup unutmadıklarını izlemektedir. Aşağıdaki ayarlar kısmında neye göre mesaj atılacağını belirleyebilirsiniz ancak Pushouse tecrübelerinden yola çıkarak sizin için ayarlarınızı yapıyor. Üyeliksiz müşteri formu sitede şu şekilde gözükmektedir ve markanızın logosu da dinamik olarak eklenmektedir.
Gelince Haber Ver
Bu seçeneği seçtiğinizde stoğu bitmiş ürünler için ürün detay sayfasında ekstra buton belirmektedir. Kullanıcı hangi ürüne / varyanta kaydolursa stoğa girdiğinde WhatsApp üzerinden mesaj almaktadır. Bu modül stoğa giren ürün sayısı kadar kişiye mesaj atmaktadır ve ürün detay sayfasında şu şekilde gözükmektedir:
Not: Ek özellik ayarlarını yaptıktan sonra güncellemelerin sitenize yansıması 1 saati bulabilir.
Sol panelde göreceğiniz IdeaSoft Entegrasyon kısmında uygulama ayarlarını yapabileceğiniz bölüm bulunmaktadır. Terkedilmiş sepetlere mesaj atmak için iki adet kriter bulunmaktadır, eğer bununla uğraşmak istemezseniz Pushouse'un sizin için belirlediği kriterlerin dönüş başarısı kanıtlanmıştır.
İlk Mesaj Kaç Saat Sonra Gönderilsin?
Bu kriter, kullanıcı sepetini terkettikten kaç saat sonra mesaj göndereceğimizi belirler. Varsayılan olarak 3 saattir, yani eğer kullanıcı son ürününü saat 9’da eklemişse ona 12’de mesaj gidecektir.
Bir Sonraki Mesaj İçin Bekleme Süresi
Bu kriter kullanıcının numarasına gönderdiğimiz ilk mesajdan kaç gün sonra ikinci mesajı göndereceğimizi belirler. Örneğin, kullanıcıya ayın 1’inde mesaj gittiyse ikinci mesaj 15’inde üçüncü ise 29’unda gidecektir.
İndirim Çeki Tanımlama
Eğer kullanıcılara sepet hatırlatma mesajının onlara özel oluşturulmuş indirim koduyla gönderilmesini isterseniz ilgili ayarları yapıp DEVAM’a basabilirsiniz. Bu hediye kodları her kullanıcıya özel tek kullanımlık şekilde oluşturulur ve kullanıcıların kodları kullanabilmesi için sitenizee üye olmasını gerektirmektedir. Bu kodların kötüye kullanılmasını engellemeye ve aynı zamanda sitenizin üye sayısını artırmaya yardımcı olur.
Son olarak Pushouse Paketler kısmından size uygun paketleri, Kontör Satın Al kısmından mesaj hakkı satın alabilir ve Stok Bekleyenler kısmında ise stoğa girmesi en çok beklenen ürünlerinizi ve kaç kişinin beklediğini görebilirsiniz. Anasayfada ise mağazanıza ait istatistikleri görebilir, bunlara göre pazarlama stratejinizi geliştirebilirsiniz.
Uygulama ile alakalı tüm detaylar ve destek için hello@pushouse.com mail adresi üzerinden destek ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.

Şu anda okuduğunuz makale

  • Pushouse App Entegrasyonu

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular