PayTR Hakkında
6493 sayılı kanun kapsamında BDDK tarafından lisanslandırılmış %100 yerli sermayeli bir ödeme kuruluşu olan PayTR, 2009 yılından beri kullanıcılarına Sanal POS, Pazaryeri ve tahsilat çözümleri sunmaktadır.
Türkiye’nin en köklü ödeme kuruluşlarından biri olan PayTR, İzmir Genel Müdürlük ofisinin dışında İstanbul ofisi, güçlü altyapısı ve deneyimli personeliyle, 7000’in üzerinde işletmeye 2 saatte POS tahsis ve “Ertesi İş Günü” ödeme modeli ile hizmet vermektedir.
Kullanım Alanları
Web siteniz aracılığı ile satmak istediğiniz ürün ve hizmetlerin tahsilatı için bir ödeme çözümüne ihtiyacınız olacaktır. Ülkemizde bu ödeme çözümünü tek tek tüm bankalardan Sanal POS almak suretiyle yapabileceğiniz gibi 6493 sayılı kanun kapsamında BDDK tarafından yetkilendirilmiş bir lisanslı ödeme kuruluşu aracılığı ile de yapabilirsiniz. Herhangi bir Ödeme Kuruluşu ile anlaşmak size tüm banka POS’larını tek bir sözleşme ve tek bir mutabakat dosyası ile yönetebilme imkanı sağlayacaktır. PayTR size tek bir sözleşme ve tek bir mutabakat dosyası ile Türkiye ve yurt dışındaki tüm ödeme çözümlerine erişim imkanı sunacaktır.
PAYTR' nin Avantajları
Nasıl Başvururum?
PayTR ile görüşmek ve daha detaylı bilgi almak için yukarıdaki Hemen Başvur butonuna tıklayarak başvurunuzu anlık olarak PayTR’ye gönderebilirsiniz. Başvurunuz iletildikten sonra PayTR müşteri temsilcileri kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir. Evraklarınızı online yükleyip başvurunuzu tamamlamanız halinde ücretsiz Sanal POS’unuz ile 2 saat içinde ödeme almaya başlayabilir ve ertesi iş günü ödemelerinizi çekebilirsiniz.