Sık sorulan sorular
- Ürün Yönetimi
- Ayarlar
- Distribütör Modülü
- Entegrasyonlar
- İçerik Yönetimi
- İstatistikler
- Mail Yönetimi
- S.E.O.
- Siparişler
- Kampanya Yönetimi
- Kullanıcılar
- Diğer
- Instagram Shopping
Eğer yönetim panelinizden ürünler sekmesinden herhangi bir ürünü yanlışlıkla silmişseniz, otomatik olarak geri getirebileceğiniz bir menü bulunmamaktadır. Sitenizin günlük olarak her gün alınmak üzere sistem tarafından yedekleri tutulmaktadır, eğer sildiğiniz ürünü daha önceden yüklemişseniz, sitenizin yedekleri geri yükleme işlemi yapılarak tekrar sitenize silinen ürün aktarılabilmektedir. Ancak geri yükleme yapıldığında yedek alınan saatten sonra yapılan her işlem silinecektir. Geri yükleme yapıldığında bu tarihe siteniz tamamen geri dönmüş olacaktır. Bu tarihten sonra yapılan her işlem sipariş, ürün ekleme vb. iptal olmuş olacaktır sitenizde görünmeyecektir. Bu işlem için teknik destek talebi oluşturulması gerekmektedir.
Eğer ürünü, otomatik olarak her gece alınan sistem yedekleriniz alındıktan sonra eklemiş ve bir sonraki yedek daha alınamadan silmişseniz, ( bu durum aynı gün içinde ürünü ekleyip sildiğinizi ifade eder ) ilgili ürünü geri getirme imkanı bulunmamaktadır. Sitenizin yedekleri 30 gün süreyle tutulmaktadır. En fazla 30 gün önceki yedeklere geri dönülebilnektedir.
Şu anda okuduğunuz makale
- Yanlışlıkla Sildiğim Ürünü Geri Getirmek İstiyorum
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıKonu anlatımları
E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.
Konu Anlatımları