Konu anlatımları
- IdeaExport
- Anasayfa
- E-Ticaret'e Başlarken
- Ürün
- Sipariş Yönetimi
- İçerik Yönetimi
- Kullanıcı Yönetimi
- Üyeler ve Bayiler
- Kampanya Yönetimi
- Alışveriş Reklamları
- Mail Yönetimi
- İstatistikler
- Ayarlar
- Entegrasyonlar
- Faydalı Bilgiler
Burada yer alan hata kodu açıklamaları Payu tarafından iletilen hata kodlarıdır. Detayları ile ilgili olarak Payu destek birimiyle görüşebilirsiniz.
•9999 Yasaklı işlem. Göndermiş olduğunuz alanlardan biri ya da birkaçı sistemde yasaklanmıştır. Sabit bir bilgi gönderiyor iseniz, lütfen güncelleyiniz.
•1 Sanal POS Bankası destek hattını arayınız.
•3DS_ENROLLED İşlemin tamamlanabilmesi için 3D doğrulaması yapılması gerekmektedir.
•ALREADY_AUTHORIZED Bu işlemde otorizasyon yapılmış. Aynı ORDER_REF ve aynı Hash ile işlem gönderildi. Mükerrer işlem.
•AUTHORIZATION_FAILED Otorizasyon reddedildi.
•AUTHORIZED Otorizasyon başarılı.
•GW_ERROR_GENERIC İşlem sırasında tanımlanamayan teknik bir hata meydana geldi. İşlemi tekrar deneyiniz. Bir süre beklemeniz tavsiye olunur.
•GW_ERROR_GENERIC_3D 3D doğrulama sırasında bir hata meydana geldi. Bir süre sonra tekrar deneyiniz. Sorun devam ederse, kartın 3D kullanımına uygun olduğunu bankadan teyit ediniz.
•GWERROR_05 Otorizasyon reddedildi. Genel red. Bu hata kart ve banka kaynaklı birçok nedenden dolayı meydana gelir. Kart sahibi bankası ile görüşmelidir.
•GWERROR_08 Geçersiz tutar.
•GWERROR_105 3D kimlik doğrulama başarısız oldu. İşlem yaptığınız kartın 3D doğrulama için kayıt edilmiş olduğundan emin olunuz.
•GWERROR_13 Göndermiş olduğunuz tutar hatalı ya taksitli işlem için belirtilen alt limitin altında.
•GWERROR_14 Böyle bir kart yok
•GWERROR_15 Böyle bir kart sağlayan banka yok.
•GWERROR_19 İşlemi tekrar deneyiniz.
•GWERROR_-2 İşlem sırasında tanımlanamayan teknik bir hata meydana geldi. İşlemi tekrar deneyiniz. Bir süre beklemeniz tavsiye olunur.
•GWERROR_2204 Kartın taksitli işlem izni yok.
•GWERROR_2304 Devam eden bir işlem var.
•GWERROR_-3 Bilinmeyen hata. Sanal pos bankası destek hizmetleri ile iletişime geçiniz.
•GWERROR_34 Kredi kartı numarası fraud kontrolünü geçemedi.
•GWERROR_41 Kayıp kart
•GWERROR_43 Çalıntı kart
•GWERROR_5007 Banka kartları sadece 3D işlem destekler.
•GWERROR_51 Limit yetersiz. Kartın bu işlem için yeterli limiti yok.
•GWERROR_54 Süresi dolmuş kart. Kartın son kullanma tarihi geçmiş.
•GWERROR_57 Kartın bu işlem için yetkisi yok. Kart sahibi bankası ile görüşerek, işlem yetkilerini kontrol ettirmelidir.
•GWERROR_58 Sanal pos kullanan üye işyerinin bu işlem için izni yok. Destek hattı ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
•GWERROR_61 Miktar sınırı aşıyor. Kart için belirlenen günlük işlem limiti ya da iptal limiti aşılıyor olabilir. Banka destek ekibi ile iletişime geçiniz.
•GWERROR_62 Sınırlı kart. İlgili kart banka tarafından sınırlandırılmış. Örneğin sadece yurtiçi işlemlerde kullanılabilmesi gibi.
•GWERROR_65 Miktar sınırı aşıyor. Günlük limitlerinizi kontrol ettiriniz.
•GWERROR_75 İzin verilen pin girme sayısı aşıldı. Destek ekibi ile iletişime geçiniz.
•GWERROR_82 Issuer (kart sağlayan) banka cevap vermiyor. İşlemi tekrar deneyiniz.
•GWERROR_84 Geçersiz CVV numarası
•GWERROR_-9 Kartın son kullanma tarihi hatalı girilmiştir.
•GWERROR_91 Bir teknik sorun oluştu. Issuer işlem yapamıyor. İşlemi tekrar deneyiniz.
•GWERROR_96 Sistem arızası. Banka tarafında teknik bir sıkıntı meydana geldi. Bir süre sonra tekrar işlem deneyebilirsiniz.
•HASH_MISTMATCH Hash uyuşmazlığı. Bu hata entegrasyonla ilgili ciddi bir hatadır. Yazılımcınızla görüşmeniz gerekmektedir.
•INVALID_ACCOUNT Merchant ID (İşyeri entegrasyon ismi) hatalı ya da eksik gönderilmektedir. Kontol ediniz.
•INVALID_CC_TOKEN Geçersiz token bilgisi. Token numarası doğru değil ya da bu token aktif değil.
•INVALID_CURRENCY Geçersiz para birimi ya da işlem yapmak istediğiniz para birimi hesabınız için aktif edilmemiş.
•INVALID_CUSTOMER_INFO Geçersiz müşteri bilgisi. Zorunlu bilgilerden bazıları (isim, soyisim, e-posta) gibi eksik ya da geçersiz gönderilmektedir. Alanları kontrol ediniz.
•INVALID_PAYMENT_INFO Geçersiz kart bilgileri. Girmiş olduğunuz kart bilgilerini kontrol ediniz.
•INVALID_PAYMENT_METHOD_CODE Geçersiz ödeme metodu. "PAYMETHOD" parametresini kontrol ediniz.
•NEW_ERROR Mesaj akış hatası. Sistemde tanımlanmayan yeni bir hata mesajı alındı. Destek ekibi ile iletişime geçiniz.
•ORDER_TIMEOUT Sipariş zaman aşımına uğradı. Tekrar deneyiniz.
•REQUEST_EXPIRED Sipariş tarihi (ORDER_DATE) parametresi hatalı gönderilmektedir. Bu parametre UTC standartına göre gönderilmiş olmalıdır.
•WRONG_ERROR İşlemi tekrar deneyin.
•WRONG_VERSION Geçersiz alu versiyonu
Şu anda okuduğunuz makale
- Payu Hata Kodları
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular