Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda.

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor.

Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var.

Tek ürün eticaret satış sitesi nedir?

İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler üzerinde tek bir ürünün veya sadece birkaç ürünün satışı yapılıyor. Aslında anlaşıldığı üzere binlerce ürüne ihtiyacınız yok. Tek ürün satarak da e-ticaret yapabilirsiniz veya e-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Tek ürün eticaret satış sitesi örnekleri nelerdir?

IdeaSoft olarak müşterilerimizin arasında tek ürün satış sitesi olan birçok marka ve ürün var. Bir veya birkaç ürünün yer aldığı, ürünün görseller ve tüm detaylı anlatımıyla ön plana çıkarıldığı birçok tek ürünlük satış sitesi örneği bulunuyor.

Örneğin, sadece 3 tip organik saç bakım şampuanı satan siteler, dibek kahvesi satan kahveci gibi birçok örneği bulunuyor. Aşağıda 3 farklı sektörden örneği görebilirsiniz.

Nereden ve nasıl başlamalıyım?

Kendi ürün veya ürünlerinizi oluşturacağınız tek ürün e-ticaret sitesi üzerinden satmayı düşünüyorsanız, IdeaSoft'un sunduğu tek ürün satış sitesi çözümleri tam size göre.

Dilerseniz, tek ürün eticaret paketlerini 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Tek ürün satış sitelerinin avanjtaları nelerdir?

Tek ürün satış sitesi ile genel bir e-ticaret sitesi konseptinden farklı olarak ürün odaklı pazarlama yapabilirsiniz. Ürüne ait açıklamaları, ilgili videoları, detaylı görselleri, müşteri yorumlarını tüm detayları ile sunabilirsiniz.

Tek ürün eticaret sitelerinin operasyonu daha kolaydır. Yönetmek için birçok süreci düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca normal e-ticaret sitelerine göre satış dönüşüm oranı daha yüksektir.

Tek Ürün Sitesi Örnekleri

1. Eti Pronut - Çölyak Ürünleri - Tek Ürün Grubu Sitesi

Eti'nin çölyak hastaları için ürettiği sadece 5 ürünün satışa sunulduğu tek ürün satş sitesi

Eti Pronut - Çölyak ürünleri tek ürün grubu sitesi

2. FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

FellasJerky markası'nın yüksek protein içerek atıştırmalık kuru et ürünleri sitesi. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret paketi konsepti ile hazırlandı.

FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

3. Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi

%100 doğal ilikli kemik suyu satış sitesi. Sadece 1 ürün satışa sunuluyor ve farklı ağırlıklar ile sipariş verilebiliyor. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret yazılımı ile hazırlandı.

Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret firmaları için Facebook yönetimi ipuçları
E-ticaret Facebook çalışmaları bir e ticaret sitesinin artık olmazsa olmazlarındandır. E-ticaret sitenizi tanıtmak için sosyal medya pazarlama çalışmaları yapıyor olabilirsiniz. Bu çalışmalardaki en önemli mecralardan biri de...
1 Kasım 2016
Sinan Oypan
E-ticarette Haziran ayı satış verileri
E-ticarette haziran ayı satış verileri her ay olduğu gibi bu ay da pek çok farklı sektörü içinde barındırıyor. E-ticarete olan talep her geçen gün ivme kazanırken, online platformlarda satışa sunulan ürün çeşitliliği de...
10 Temmuz 2020
Gökçe Beyazaslan
E-ticaret şirketleri için yıllık değerlendirme raporu neden önemli?
Yeni yılın başlangıcıyla beraber, yeni yıl için yeni strateji ve fikirler geliştirmek gerekiyor; ancak yapılması gereken çalışmalardan biri de yıllık değerlendirme raporu hazırlamak. Bunun nedeni ise yeni yıldaki çalışmaları...
16 Ocak 2019
Sinan Oypan
Kendi işini kurmak isteyenlerin bilmesi gereken 6 madde
Kendi işini kurmak isteyip ne iş yapabilirim diye düşünenlerin sayısı günümüzde gittikçe artıyor. İş kurmak istiyorum deyip elinde az bir sermayesi olanlar da küçük sermayeyle ne iş yapılır diye arayışlara giriyor. İş...
18 Kasım 2019
Sinan Oypan
Instagram canlı destek hizmeti sunmak için ipuçları
Instagram canlı destek hizmeti, günümüzde sosyal medya üzerinde tüketicilere satış öncesi ve sonrasında destek sağlamak için oldukça önemli. Sosyal ağlar üzerinden destek sağlanırken de bazı konulara özellikle önem vermek ve...
16 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Instagram’da 500 bin reklam veren arasından nasıl sıyırılabilirsiniz?
Instagram reklamlarının popülerliği son dönemlerde hızlıca artmaya başlıyor. Instagram’ın yaptığı açıklamaya göre şuan 500 binden fazla reklam veren bu platformu kullanıyor. Bu rakam 6 ay önceye kıyasla yüzde 50 artmış...
5 Ekim 2016
Sinan Oypan
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 1. Bölüm
Retargeting reklamlar e-ticaret firmalarının sıklıkla kullandığı reklam araçları arasında yer alıyor. Retargeting reklamlar, herhangi bir sebeple siteden ayrılan ziyaretçilere tekrar ulaşmak ve onları tekrar siteye çekmek...
10 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Şirketler için zaman yönetimi neden önemlidir ve nasıl yapılır?
Günümüzde en çok yakındığımız durumlardan biri de zamanın yetersiz gelmesidir. Hem işte hem de özel hayatımızda vaktin yetersiz gelmesi, istediğimiz işlere ve kişilere yeterli zamanı ayıramamak stresin oluşmasına neden olur....
17 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Reklam hazırlama sürecinde plan ve strateji oluşturma
Reklam hazırlama süreci oldukça ciddi bir planlama ve strateji gerektirdiği için, bu süreci en iyi şekilde yönetmek için bir planınızın olması gerekir. Reklam ile ilgili sürece dahil olan kişilerin bu plana uymaları ve belirlenen...
8 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Black Friday indirimleriyle satışlarınızı artırma yöntemleri
Black Friday’in yaklaşmasıyla beraber hem tüketiciler hem de firmalar, kampanyalı satışlara hazırlanmaya başladılar. Tüketicilerin bir bölümü, şuanki alışverişlerini bekleterek, bu yıl 27 Kasım Cuma gününe denk gelen Black...
13 Kasım 2020
Sinan Oypan
E-ticarette SMS pazarlama hakkında bilmeniz gerekenler
E-ticarette kullanılabilecek pazarlama araçlarından biri de SMS’lerdir. SMS gönderimleri e-posta ve diğer sosyal medya pazarlama araçlarından daha eskiye dayandığı için bilinirliği ve kullanılabilirliği daha fazladır. Günümüzde...
26 Şubat 2018
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere nasıl tekrar ulaşarak onları sitenize çekebilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde e-ticarette sepeti terk etme oranlarını düşürmek için neler yapabileceğinizi yazmıştık. Bu durum e-ticaret firmalarının başını ağrıtan konulardan biridir çünkü geri dönüşümlerini ciddi oranda...
25 Ekim 2016
Sinan Oypan