Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda.

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor.

Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var.

Tek ürün eticaret satış sitesi nedir?

İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler üzerinde tek bir ürünün veya sadece birkaç ürünün satışı yapılıyor. Aslında anlaşıldığı üzere binlerce ürüne ihtiyacınız yok. Tek ürün satarak da e-ticaret yapabilirsiniz veya e-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Tek ürün eticaret satış sitesi örnekleri nelerdir?

IdeaSoft olarak müşterilerimizin arasında tek ürün satış sitesi olan birçok marka ve ürün var. Bir veya birkaç ürünün yer aldığı, ürünün görseller ve tüm detaylı anlatımıyla ön plana çıkarıldığı birçok tek ürünlük satış sitesi örneği bulunuyor.

Örneğin, sadece 3 tip organik saç bakım şampuanı satan siteler, dibek kahvesi satan kahveci gibi birçok örneği bulunuyor. Aşağıda 3 farklı sektörden örneği görebilirsiniz.

Nereden ve nasıl başlamalıyım?

Kendi ürün veya ürünlerinizi oluşturacağınız tek ürün e-ticaret sitesi üzerinden satmayı düşünüyorsanız, IdeaSoft'un sunduğu tek ürün satış sitesi çözümleri tam size göre.

Dilerseniz, tek ürün eticaret paketlerini 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Tek ürün satış sitelerinin avanjtaları nelerdir?

Tek ürün satış sitesi ile genel bir e-ticaret sitesi konseptinden farklı olarak ürün odaklı pazarlama yapabilirsiniz. Ürüne ait açıklamaları, ilgili videoları, detaylı görselleri, müşteri yorumlarını tüm detayları ile sunabilirsiniz.

Tek ürün eticaret sitelerinin operasyonu daha kolaydır. Yönetmek için birçok süreci düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca normal e-ticaret sitelerine göre satış dönüşüm oranı daha yüksektir.

Tek Ürün Sitesi Örnekleri

1. Eti Pronut - Çölyak Ürünleri - Tek Ürün Grubu Sitesi

Eti'nin çölyak hastaları için ürettiği sadece 5 ürünün satışa sunulduğu tek ürün satş sitesi

Eti Pronut - Çölyak ürünleri tek ürün grubu sitesi

2. FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

FellasJerky markası'nın yüksek protein içerek atıştırmalık kuru et ürünleri sitesi. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret paketi konsepti ile hazırlandı.

FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

3. Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi

%100 doğal ilikli kemik suyu satış sitesi. Sadece 1 ürün satışa sunuluyor ve farklı ağırlıklar ile sipariş verilebiliyor. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret yazılımı ile hazırlandı.

Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
Instagram’da reklam verirken, bazı ayarlarınızı özenle yapmanız, reklam modelini doğru seçmeniz ve içeriklerinizi de hedef kitlenize uyumlu şekilde ayarlarmanız gerekli. Doğru adımları atmamak, reklamları doğru bir şekilde...
18 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Aynı içeriği birkaç kez paylaşırken nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Aynı içeriği birkaç kez paylaşırken nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken, ürettiğiniz içerikleri ilerleyen dönemlerde tekrar paylaşabilirsiniz. Tek bir içeriği birkaç kez paylaşmak da bir sıkıntı yok; ancak tekrar paylaşırken nasıl bir paylaşım...
11 Ekim 2017
Sinan Oypan
Sizin için hazırladığımız Google Analytics Gösterge Tablosu ile analizlerinizi kolaylaştırın
Sizin için hazırladığımız Google Analytics Gösterge Tablosu ile analizlerinizi kolaylaştırın
Google Analytics üzerinde kendi özel dashboard’larınızı hazırlayarak, ölçümlemelerinizi daha da detaylandırabilir ve giriş ekranınızda takip etmek istediğiniz öncelikli verileri doğrudan görebilirsiniz. Bu yazımızda...
7 Kasım 2016
Sinan Oypan
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu nasıl hazırlanır?
SEO raporu hazırlamak, e-ticaret sitenizin SEO performansını daha iyi analiz etmek ve bu konuda yaptığınız çalışmaları daha iyi bir şekilde takip etmenizi kolaylaştırır. Kendi SEO çalışmalarınızı yapıyorsanız, bu raporları...
27 Eylül 2019
Sinan Oypan
Yeni başlayanların e-ticarette stok yönetiminde dikkat etmesi gerekenler
Yeni başlayanların e-ticarette stok yönetiminde dikkat etmesi gerekenler
E-ticarette stok yönetimi, arkaplanda olan ancak işin bel kemiğini oluşturan temel öğelerden biridir. Stok yönetiminin doğru ve iyi bir şekilde yapılması şirketin satış konusunda sorun yaşamamasını sağlar. E-ticarete yeni giren...
10 Kasım 2017
Sinan Oypan
Reklamlar için Instagram hedef kitle oluşturma rehberi
Reklamlar için Instagram hedef kitle oluşturma rehberi
Reklamların performansını artrırabilmek için Instagram hedef kitle oluşturma sürecinde vakit harcamanız ve doğru ayarları yapmanız gerekir. Doğru ayarlar, her sektör ve her firma için değişiklik göstermektedir; çünkü her...
21 Nisan 2020
İbrahim Çelebi
Markaların yaptığı Instagram hesap yönetimi hataları
Markaların yaptığı Instagram hesap yönetimi hataları
Instagram hesap yönetimi, doğru yapıldığında yeni kitlelere ulaşılmasını sağlarken, bir topluluk oluşturmaya ve pazarlama çalışmalarından daha fazla verim alınmasına yardımcı olur. Ancak markalar bazen deneyimsizlikten bazen de...
15 Temmuz 2020
Sinan Oypan
E-ticarette depo raf sistemi ile ilgili ipuçları
E-ticarette depo raf sistemi ile ilgili ipuçları
Depo raf sistemi oluşturmak, e-ticarette depo yönetimi söz konusu olduğunda önemli konulardan biri olarak öne çıkmakta. Doğru raf düzenini yapmanız, karmaşıklığı ortadan kaldıracağı gibi ürün siparişlerinin hazırlanma...
22 Ocak 2020
Sinan Oypan
Web site banner tasarımlarında sık yapılan hatalar
Web site banner tasarımlarında sık yapılan hatalar
Web site banner reklamları, farklı yayıncıların siteleri üzerinden kendi sitenize trafik çekmek ya da retargeting reklamlarla sitenizi terk edenleri tekrar sitenize yönlendirmek için etkili çözümler arasındadır. Banner tasarımları...
16 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?
Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?
Hazır e ticaret sistemleri, e-ticarete yeni başlamak isteyen, fiziki mağazasını internete taşımak isteyen veya site altyapı kurulumu gibi teknik işlerle ilgilenmeden doğrudan işine odaklanmak isteyenler için birçok çözüm sunuyor....
25 Haziran 2020
Sinan Oypan
Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
Instagram etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, bu mecra üzerinde hem takipçilerinizle daha iyi bir iletişim kurmanızı sağlar hem de hesabınızın bilinirliğini artırmanıza yardımcı olur. Instagram etkileşim artırma...
11 Haziran 2019
Sinan Oypan
İşinizi geliştirmenize yardımcı olacak 25 ücretsiz online araç
İşinizi geliştirmenize yardımcı olacak 25 ücretsiz online araç
E-ticaret sitenizin yönetirken bazı araçlar işinizi bir hayli kolaylaştıracaktır. İnternet üzerinden iş yaptığınız için bu araçların bazılarını da internet üzerinde kullanmanız gerekecek. Bu araçlar, iş yönetimi, dosya...
26 Aralık 2016
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin