Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda.

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor.

Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var.

Tek ürün eticaret satış sitesi nedir?

İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler üzerinde tek bir ürünün veya sadece birkaç ürünün satışı yapılıyor. Aslında anlaşıldığı üzere binlerce ürüne ihtiyacınız yok. Tek ürün satarak da e-ticaret yapabilirsiniz veya e-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Tek ürün eticaret satış sitesi örnekleri nelerdir?

IdeaSoft olarak müşterilerimizin arasında tek ürün satış sitesi olan birçok marka ve ürün var. Bir veya birkaç ürünün yer aldığı, ürünün görseller ve tüm detaylı anlatımıyla ön plana çıkarıldığı birçok tek ürünlük satış sitesi örneği bulunuyor.

Örneğin, sadece 3 tip organik saç bakım şampuanı satan siteler, dibek kahvesi satan kahveci gibi birçok örneği bulunuyor. Aşağıda 3 farklı sektörden örneği görebilirsiniz.

Nereden ve nasıl başlamalıyım?

Kendi ürün veya ürünlerinizi oluşturacağınız tek ürün e-ticaret sitesi üzerinden satmayı düşünüyorsanız, IdeaSoft'un sunduğu tek ürün satış sitesi çözümleri tam size göre.

Dilerseniz, tek ürün eticaret paketlerini 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Tek ürün satış sitelerinin avanjtaları nelerdir?

Tek ürün satış sitesi ile genel bir e-ticaret sitesi konseptinden farklı olarak ürün odaklı pazarlama yapabilirsiniz. Ürüne ait açıklamaları, ilgili videoları, detaylı görselleri, müşteri yorumlarını tüm detayları ile sunabilirsiniz.

Tek ürün eticaret sitelerinin operasyonu daha kolaydır. Yönetmek için birçok süreci düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca normal e-ticaret sitelerine göre satış dönüşüm oranı daha yüksektir.

Tek Ürün Sitesi Örnekleri

1. Eti Pronut - Çölyak Ürünleri - Tek Ürün Grubu Sitesi

Eti'nin çölyak hastaları için ürettiği sadece 5 ürünün satışa sunulduğu tek ürün satş sitesi

Eti Pronut - Çölyak ürünleri tek ürün grubu sitesi

2. FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

FellasJerky markası'nın yüksek protein içerek atıştırmalık kuru et ürünleri sitesi. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret paketi konsepti ile hazırlandı.

FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

3. Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi

%100 doğal ilikli kemik suyu satış sitesi. Sadece 1 ürün satışa sunuluyor ve farklı ağırlıklar ile sipariş verilebiliyor. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret yazılımı ile hazırlandı.

Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Müşterilerinize teşekkür etmek için kullanabileceğiniz 5 yöntem
Müşteri memnuniyetini artırmak ve sadık müşteri kitleleri oluşturmak için müşterilerinizle olan iletişimlerinizi geliştirmeniz gerekmektedir. Bu ilişkileri satış öncesi ve sonrası destekle de geliştirebileceğiniz gibi satış...
5 Temmuz 2018
Sinan Oypan
E-ticaret şirketlerin Youtube reklamlarına neden önem vermeli?
Youtube son dönemlerde markalar için oldukça önemli bir mecra halini almaya başladı. Bunun nedeni ise, kullanıcıların Youtube’u bir video izleme platformu olarak kullanmanın yanı sıra bir sosyal mecra olarak kullanmaya başlaması ve...
2 Temmuz 2016
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin bilgi veritabanını öne çıkarmak için 5 ipucu
E-ticarette 7/24 müşteri desteği sağlamak oldukça zor bir iştir. Devamlı olarak müşterilerinden çağrılar alan ve müşteri hizmetleri bölümü oldukça yoğun olan firmalar için bilgi veritabanları oldukça önemlidir. Bu...
20 Eylül 2016
Sinan Oypan
Paylaşımlarınızda kullanabileceğiniz Instagram fikirleri
Sosyal medya pazarlama çalışmalarınızda farklı Instagram fikirleri kullanmanız, bu platform üzerindeki etkileşim ve geri dönüşümlerinizi artırabilir. Sürekli aynı tip içerikler paylaştığınızda kullanıcıların ilgisini...
30 Ekim 2019
Sinan Oypan
E-ticaret kargo anlaşmalarıyla ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticarette kargo anlaşmaları yapmanız, ürün gönderimleri yaparken maliyetlerinizi düşürmenize ve daha uygun fiyatlarla bu gönderileri yapmanızı sağlar. Doğru ve karlı kargo anlaşmaları yapmanız bu açıdan oldukça önemli....
30 Ekim 2018
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan
E-posta abone sayısı nasıl artırılabilir?
E-posta abone sayısı yaptığınız mailing çalışmasında daha verimli ve daha iyi dönüşüm sağladığından emailing marketing'de önemli bir yere sahiptir. Bu yazımızda E-posta abone sayısı nasıl arttırılabilir, yolları nelerdir...
13 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Şirketiniz için belirlemeniz gereken sosyal medya hedefleri nelerdir?
Sosyal medya yönetimi ve pazarlama e-ticaret firmaları için bir hayli önemlidir. Marka bilinirliğini artırma, ürün tanıtımları yapmak ve tüketicilerle etkileşim kurabilmek için sosyal ağlar günümüzde sıklıkla ve öncelikle...
19 Şubat 2017
Sinan Oypan
E-ticaret site tasarımı yaparken özellikle dikkat etmeniz gereken konular
E-ticaret site tasarımı yaparken, satışları artıracak ve geri dönüşümlerinizi yükseltecek konulara dikkat etmeniz ve tasarımlarınızda bazı unsurları daha fazla öne çıkarmanız gerekir. Site ziyaretçilerinin sitede rahatlıkla...
21 Kasım 2018
Sinan Oypan
Email Marketing Hataları | En Çok Yapılan 6 Hata
Email marketing hataları arasından en çok yapılan 6 hatayı bu yazımızda ele alacağız. Geri dönüşüm ve cirosal olarak önemli bir yere sahip olan email marketing'de bu 6 hatayı bir daha yapmamak için gelin hep beraber yazımızı...
20 Mart 2018
Sinan Oypan
Gerilla pazarlama nedir, avantajları nelerdir? (Gerilla pazarlama örnekleri)
Son yıllarda özellikle birçok firmanın başvurduğu; markaya dikkat çekerek, marka bilinirliğini artırmak için yapılan gerilla pazarlama çalışmaları, hiç beklenmedik bir anda tüketicilerin karşısına çıkması ve yaratıcı...
7 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Görsellerinizde kullanabileceğiniz 10 ücretsiz stok fotoğraf sitesi
Pazarlama çalışmalarınızda ya da e-ticaret siteniz üzerinde stok fotoğraf kullanımından yararlanarak, çalışmalarınızın görsel kalitesini artırabilirsiniz. Reklam ve pazarlama çalışmalarınızda kullanıcıların dikkatini ve...
7 Mart 2020
Sinan Oypan