fbpx

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda.

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor.

Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var.

Tek ürün eticaret satış sitesi nedir?

İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler üzerinde tek bir ürünün veya sadece birkaç ürünün satışı yapılıyor. Aslında anlaşıldığı üzere binlerce ürüne ihtiyacınız yok. Tek ürün satarak da e-ticaret yapabilirsiniz veya e-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Tek ürün eticaret satış sitesi örnekleri nelerdir?

IdeaSoft olarak müşterilerimizin arasında tek ürün satış sitesi olan birçok marka ve ürün var. Bir veya birkaç ürünün yer aldığı, ürünün görseller ve tüm detaylı anlatımıyla ön plana çıkarıldığı birçok tek ürünlük satış sitesi örneği bulunuyor.

Örneğin, sadece 3 tip organik saç bakım şampuanı satan siteler, dibek kahvesi satan kahveci gibi birçok örneği bulunuyor. Aşağıda 3 farklı sektörden örneği görebilirsiniz.

Nereden ve nasıl başlamalıyım?

Kendi ürün veya ürünlerinizi oluşturacağınız tek ürün e-ticaret sitesi üzerinden satmayı düşünüyorsanız, IdeaSoft'un sunduğu tek ürün satış sitesi çözümleri tam size göre.

Dilerseniz, tek ürün eticaret paketlerini 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Tek ürün satış sitelerinin avanjtaları nelerdir?

Tek ürün satış sitesi ile genel bir e-ticaret sitesi konseptinden farklı olarak ürün odaklı pazarlama yapabilirsiniz. Ürüne ait açıklamaları, ilgili videoları, detaylı görselleri, müşteri yorumlarını tüm detayları ile sunabilirsiniz.

Tek ürün eticaret sitelerinin operasyonu daha kolaydır. Yönetmek için birçok süreci düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca normal e-ticaret sitelerine göre satış dönüşüm oranı daha yüksektir.

Tek Ürün Sitesi Örnekleri

1. Eti Pronut - Çölyak Ürünleri - Tek Ürün Grubu Sitesi

Eti'nin çölyak hastaları için ürettiği sadece 5 ürünün satışa sunulduğu tek ürün satş sitesi

Eti Pronut - Çölyak ürünleri tek ürün grubu sitesi

2. FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

FellasJerky markası'nın yüksek protein içerek atıştırmalık kuru et ürünleri sitesi. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret paketi konsepti ile hazırlandı.

FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

3. Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi

%100 doğal ilikli kemik suyu satış sitesi. Sadece 1 ürün satışa sunuluyor ve farklı ağırlıklar ile sipariş verilebiliyor. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret yazılımı ile hazırlandı.

Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

İnternet üzerinde oyuncak satışı nasıl yapılır
İnternet üzerinde oyuncak satışı nasıl yapılır
Dünyada ve Türkiye’de e-ticaret hacminin artması tüm sektörlere dijital mağazacılığın kapısını açarak avantajlı ve kazançlı bir satış yöntemi sunuyor. Özellikle metropollerde yaşayan ve çalışma hayatı içinde olan...
2 Temmuz 2017
IdeaSoft
Öne çıkmanızı sağlayacak markalaşma stratejileri neler?
Öne çıkmanızı sağlayacak markalaşma stratejileri neler?
Markalaşma stratejileri, e-ticaret şirketinizin büyümesine, yeni kitlelere ulaşmasına ve sadık müşteriler edinmenize yardımcı olur. Bu stratejiler doğrultunda marka bilinirliğinizi artırırken, müşteri tabanınızı da...
31 Mart 2020
Sinan Oypan
Home office çalışmanın avantaj ve dezavantajları
Home office çalışmanın avantaj ve dezavantajları
Home office çalışmak ve home ofis işler son yıllarda birçok işletme tarafından tercih edilmeye başlandı. Özellikle küçük ve yeni kurulan girişimler bir ofis tutmak yerine evden çalışarak işlerini gerçekleştirerek,...
3 Ocak 2020
Sinan Oypan
Müşterilerinizle daha iyi iletişim kurmanızı sağlayacak 4 yöntem
Müşterilerinizle daha iyi iletişim kurmanızı sağlayacak 4 yöntem
E-ticarette müşterilerle olan ilişkileriniz, işletmenizin başarısının ne kadar uzun vadeli olacağını belirleyen kriterlerden biridir. İyi iletişim kurmak ve bunu bir standart haline getirerek uzun vadede müşterilerinizle iyi bir...
1 Haziran 2017
Sinan Oypan
Fiziki mağazanızı internete taşımadan önce bilmeniz gerekenler
Fiziki mağazanızı internete taşımadan önce bilmeniz gerekenler
Fiziki mağaza sahipleri internet üzerinden satış yapabilmek için e-ticaret sektörüne yönelmeye başlıyor. Türkiye’deki e-ticaret hacminin düzenli olarak artmasından ve kullanıcıların internetten alışveriş alışkanlığı...
13 Haziran 2016
Sinan Oypan
Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 3. Bölüm
Dönüşüm artıracak 30 satış sayfası ipucu - 3. Bölüm
Online satışlarda geri dönüşümleri artırmak şirketin karlılığını ve satış oranlarını artıracağı için özellikle üzerinde durulması gereken konulardan biridir. Satış sayfalarınızda hem içerik hem de tasarım olarak...
17 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Orijinal ürün açıklamaları oluşturmak için neler yapmalısınız?
Orijinal ürün açıklamaları oluşturmak için neler yapmalısınız?
Ürün açıklamalarının tüketicilerin satın alma kararlarına büyük bir etkisi bulunuyor. Dikkat ve ilgi çeken orijinal ürün açıklamaları oluşturduğunuzda ziyaretçileri sayfa üzerinde de daha fazla tutabilirsiniz. Yetersiz ve...
18 Ekim 2017
Sinan Oypan
5 adımda müşteri memnuniyeti stratejinizi nasıl geliştirebilirsiniz?
5 adımda müşteri memnuniyeti stratejinizi nasıl geliştirebilirsiniz?
E-ticarette müşteri memnuniyeti sağlamak ve sadık müşterilere sahip olmak, şirketinizin uzun vadede ayakta kalmasını ve büyümesine yardımcı olacaktır. Yeni hedef kitlelerle, yeni müşterilere ulaşmak önemli olsa da sadık bir...
29 Haziran 2016
Sinan Oypan
Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?
Müzik aletlerinin online satışı nasıl yapılır?
E-ticaret sektörünün hızla büyüdüğü bu yıllarda özellikle enstruman mağazaları da sanal mağazacılığa giriş yapıyor. Türkiye genelinde isim yapmış pek çok mağaza artık internet üzerinden de satışlarını...
2 Eylül 2017
IdeaSoft
Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler
Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler
E-ticarete başlamak isteyen ve internetten satılacak ürünler konusunda arayışa giren işletmeler için e-ticaret pazarı birçok fırsatı içinde barındırıyor. Corona virüs sonrası tüketicilerin yaşam alanlarında güvendeyken,...
8 Mayıs 2020
İbrahim Çelebi
Dijital pazarlama ile ilgili yanlış bilinen bilgiler
Dijital pazarlama ile ilgili yanlış bilinen bilgiler
Dijital pazarlama hem fiziki mağazalar hem de e-ticaret şirketleri için oldukça önemli bir konudur. Doğru yapıldığında farklı hedef kitlelere ulaşılarak, marka ve ürün bilinirliğini artırma konusunda oldukça etkilidir. Ancak...
29 Eylül 2017
Sinan Oypan
Ürün satış fiyatı belirlerken kullanabileceğiniz yöntemler
Ürün satış fiyatı belirlerken kullanabileceğiniz yöntemler
E-ticaret sitenizdeki ürünler için satış fiyatı belirlerken kullanabileceğiniz bir takım yöntemler ve stratejiler bulunuyor. Bu stratejiler doğrultusunda ürününüz için doğru fiyatlandırmayı yaparken, hedef kitlenizin de...
3 Şubat 2020
Sinan Oypan