Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?

Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda.

Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum dediğinizde ilk akla gelen yüzlerce ve binlerce ürünün olduğu bir e-ticaret sitesi akıllara geliyor.

Öncelikle tek ürün satış sitesi veya diğer tabiriyle tek ürünlük eticaret sitesi nedir ve ne amaçla yapılır onu anlamakta fayda var.

Tek ürün eticaret satış sitesi nedir?

İsminden de anlaşılabileceği gibi, bu siteler üzerinde tek bir ürünün veya sadece birkaç ürünün satışı yapılıyor. Aslında anlaşıldığı üzere binlerce ürüne ihtiyacınız yok. Tek ürün satarak da e-ticaret yapabilirsiniz veya e-ticaret sitesi kurabilirsiniz.

Tek ürün eticaret satış sitesi örnekleri nelerdir?

IdeaSoft olarak müşterilerimizin arasında tek ürün satış sitesi olan birçok marka ve ürün var. Bir veya birkaç ürünün yer aldığı, ürünün görseller ve tüm detaylı anlatımıyla ön plana çıkarıldığı birçok tek ürünlük satış sitesi örneği bulunuyor.

Örneğin, sadece 3 tip organik saç bakım şampuanı satan siteler, dibek kahvesi satan kahveci gibi birçok örneği bulunuyor. Aşağıda 3 farklı sektörden örneği görebilirsiniz.

Nereden ve nasıl başlamalıyım?

Kendi ürün veya ürünlerinizi oluşturacağınız tek ürün e-ticaret sitesi üzerinden satmayı düşünüyorsanız, IdeaSoft'un sunduğu tek ürün satış sitesi çözümleri tam size göre.

Dilerseniz, tek ürün eticaret paketlerini 15 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Tek ürün satış sitelerinin avanjtaları nelerdir?

Tek ürün satış sitesi ile genel bir e-ticaret sitesi konseptinden farklı olarak ürün odaklı pazarlama yapabilirsiniz. Ürüne ait açıklamaları, ilgili videoları, detaylı görselleri, müşteri yorumlarını tüm detayları ile sunabilirsiniz.

Tek ürün eticaret sitelerinin operasyonu daha kolaydır. Yönetmek için birçok süreci düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca normal e-ticaret sitelerine göre satış dönüşüm oranı daha yüksektir.

Tek Ürün Sitesi Örnekleri

1. Eti Pronut - Çölyak Ürünleri - Tek Ürün Grubu Sitesi

Eti'nin çölyak hastaları için ürettiği sadece 5 ürünün satışa sunulduğu tek ürün satş sitesi

Eti Pronut - Çölyak ürünleri tek ürün grubu sitesi

2. FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

FellasJerky markası'nın yüksek protein içerek atıştırmalık kuru et ürünleri sitesi. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret paketi konsepti ile hazırlandı.

FellasJerky - Tek Ürün Eticaret Sitesi

3. Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi

%100 doğal ilikli kemik suyu satış sitesi. Sadece 1 ürün satışa sunuluyor ve farklı ağırlıklar ile sipariş verilebiliyor. IdeaSoft'un tek ürün e-ticaret yazılımı ile hazırlandı.

Veg & Bones - Tek Ürün Eticaret Sitesi
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının durumu (İnfografik | 2019)
Günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının durumu (İnfografik | 2019)
Günümüzde içerik pazarlama, firmalar ve reklam verenler için oldukça önemli pazarlama kanallarından biri olmaya devam ediyor. Kullanıcılara farklı içeriklerle ulaşmak, SEO odaklı içeriklerle organik olarak web siteye trafik çekmek,...
7 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Girişimciler için marka ismi bulma rehberi
Girişimciler için marka ismi bulma rehberi
Marka ismi bulma süreci, girişimci olmak isteyenlerin geçtiği ve çoğu zaman da zorlandığı süreçlerden biri. Doğru marka ismini bulmanın yanı sıra marka kimliğini yansıtacak ve tüketicilerin akılların kalacak bir isim bulmak da...
21 Haziran 2020
Sinan Oypan
Yerel işletmeler internetten satışa nasıl başlayabilirler?
Yerel işletmeler internetten satışa nasıl başlayabilirler?
Yerel işletmeler, fiziki mağazaları üzerinden sadece belli bir konuma satış yapabildikleri için, işletmelerini büyütmeleri de daha zor olabiliyor. Sadece bu konumu ziyaret eden kişilerin belli bir bölümüne ulaşabildikleri için bu...
1 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Aynı gün kargo gönderimleri yapmak neden önemli ve buna nasıl hazırlanabilirsiniz?
Aynı gün kargo gönderimleri yapmak neden önemli ve buna nasıl hazırlanabilirsiniz?
E-ticarette kargo gönderim süreleri ve ücretleri tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörler arasında yer alıyor. Bundan birkaç yıl önce kargo gönderim süreleri konusunda kullanıcılar daha uzun süre beklemeye...
17 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı, günümüzde tüketicilerin memnuniyetini ve marka algısını tanımlamada önemli olan kriterlerden biri. Markanın kullanıcılar gözündeki imajı, şirketin büyümesine ya da zarar etmesine neden olabilecek durumlardan biri...
28 Ekim 2020
Sinan Oypan
Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler
Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler
E-ticarete başlamak isteyen ve internetten satılacak ürünler konusunda arayışa giren işletmeler için e-ticaret pazarı birçok fırsatı içinde barındırıyor. Corona virüs sonrası tüketicilerin yaşam alanlarında güvendeyken,...
8 Mayıs 2020
IdeaSoft
IdeaSoft E-ticaret Sözlüğü Yayında!
IdeaSoft E-ticaret Sözlüğü Yayında!
Özellikle yeni başlayanlar için e-ticaret ile ilgili bazı terimler çok yabancı ve anlaşılmaz gelebilir. Bunda yabancı dillerden gelmiş ve sektörde yaygın olarak kullanılan kelimelerin sayısının da etkisi büyük. Üstelik e-ticaret...
6 Ağustos 2013
Savaş Çetinkaya
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla...
15 Şubat 2019
Sinan Oypan
Yılbaşı indirimleri için pazarlama stratejileri
Yılbaşı indirimleri için pazarlama stratejileri
Yılbaşı indirimleri, seneyi kapatırken satış adetlerinizi ve cironuzu artırmak için kullanılabilecek satış ve pazarlama stratejileri arasında yer alıyor. Sene sonu olduğu için, hedefleri tutturmak ve eski stokları eritmek için bu...
27 Kasım 2020
Sinan Oypan
Blog fotoğrafları kullanırken nelere dikkat etmelisiniz?
Blog fotoğrafları kullanırken nelere dikkat etmelisiniz?
Blog fotoğrafları, blog içeriklerinizin ilgi çekiciliğini artırma konusunda oldukça etkili olduğu için bu görselleri seçerken bazı unsurlara dikkat etmeniz gerekir. Blog içeriğiniz için doğru görselleri kullanmanız,...
12 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Hedef kitlenizi analiz ederek pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?
Hedef kitlenizi analiz ederek pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?
Pazarlama çalışmalarında hedef kitlenizi tanımanız bir hayli önemlidir. Onların demografik yapısını, ilgi alanlarını, alışveriş alışkanlıklarını, satın alma kararlarını nasıl verdiklerini ve ne sıklıkta online alışveriş...
13 Haziran 2018
Sinan Oypan
Başarılı Bir İş Fikri Nasıl Ortaya Çıkar?
Başarılı Bir İş Fikri Nasıl Ortaya Çıkar?
Birçok kişi kendi işini kurmak ister ancak ilk adımın ne olacağını veya nasıl başlamaları gerektiği konusunda tereddüt yaşayabilirler. Bir diğer konu ise iş kurmak için doğru bir zamanın olup olmadığı sorunsalıdır....
12 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
Detaylı Bilgi İçin Arayın