Siparişler

Kargo Desi Bilgisi Nasıl Hesaplanır?

Desi, kargo gönderimlerinde hacimsel ağırlık anlamına gelen kelimedir. Kargo ile gönderilecek peketin desisini hesaplamak için en, boy, yükseklik birbiri ile çarpılır ve 3000’e bölünür.   Bir örnek üzerinden...

Siparişe hediye notu / paketi seçeneği eklemek

Ayarlar >> Ek Ayarlar >> Hediye notu seçeneği ayarını aktif hale getirirseniz eğer, müşterileriniz sipariş esnasında, siparişi ile ilgili hediye notu girebilirler.     Siparişlerde üstteki ekran görüntüsündeki...

1 bankanın sanal posu ile tüm kartlardan ödeme yapılabilir mi?

Sanal posunuz olması için, hangi banka ile çalışmak istiyorsanız o bankanın sanal pos birimine başvurmanız ve onay almış olmanız gerekir. Örnek olarak Garanti Bankası sanal posuna sahip olduğunuzu varsayalım. Bu sanal pos...

İlk defa sipariş aldım, ne yapmam gerekiyor?

Eğer sitenizden ilk defa sipariş alıyorsanız, hemen yönetim panelinizden Siparişler sekmesine giriş yapın. Karşınıza siparişi veren kişinin Adı soyadı, hangi yöntemi kullanarak sipariş verdiği, sipariş tarihi, tutarı gibi...

Sipariş Maili Gelmiyor

Eğer sipariş mailini artık alamıyorsanız siparişin geldiği mail hesabınızdaki önemsiz, spam klasörlerine de bakmanız gerekir, herhangi bir sipariş maili yok ise sırasıyla kontrol edilmesi gereken aşamalar şu...

Siparişi iptal etmek, kredi kartına ücret iadesi yapmak

Sitenize gelen bir siparişi iptal etmek isterseniz eğer, ilk önce hangi ödeme yöntemi ile geldiğini kontrol etmeniz gerekir. Eğer gelen ödeme Havale ile yapılmışsa, hangi bankaya havale edildiğini, sipariş detaylarından kontrol ederek...

Payu panelinde sipariş var ama sitede göremiyorum

Eğer Payu altyapısı kullanıyorsanız, Ideasoft panelinize bu sistemi kurmak için yapmanız ve dikkat etmeniz gereken alanlar bulunur. Ayrıntılı kurulum ve eğitim dökümanımıza ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.   Eğer bir...

Kapıda ödemeyi aktif veya pasif hale getirmek

Siparişler >> Kargo firmaları sekmesine girdiğiniz zaman çalıştığınız kargo firması için sağ tarafındaki  simgeli kargo firmasını düzenle butonuna tıklayarak kapıda ödemeyi aktif hale getirebilir veya...

İade ve İptal Talepleri

v6.1.7 versiyonu  ile birlikte eklenen bir özellik olan sipariş iptal ve iade taleplerine, Siparişler >> İade ve İptal Talepleri menüsü altından ulaşabiliriz. Müşterilerimiz verdikleri siparişler için iptal iade talebinde...

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Konu anlatımları

E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.

Konu Anlatımları