Sık sorulan sorular

Sipariş Maili Gelmiyor
Eğer sipariş mailini artık alamıyorsanız siparişin geldiği mail hesabınızdaki önemsiz, spam klasörlerine de bakmanız gerekir, herhangi bir sipariş maili yok ise sırasıyla kontrol edilmesi gereken aşamalar şu şekildedir.

Siparişler hangi e-mail adresine gelecek?

Ayarlar >> Tanımlamalar >> Sipariş E-mail alanını kontrol ederek hangi mail adresine siparişlerin geleceğini görebilirsiniz. Sipariş mailleriniz gelmiyor ise yanlış bir mail adresi yazmış olabilirsiniz veya yazılı olan mail adresinin kotası dolu olabilir.

SMTP Mail ayarları doğru mu?

SMTP Mail ayarları alanında smtp kullanıcı adı olarak girmiş olduğunuz mail adresinin aktif ve ulaşılabilir mail adresi olduğundan ayrıca kotasının dolu olup olmadığından emin olun.
Eğer kotası dolu olmayan aktif bir mail ise, bir satır altındaki smtp şifresi kısmına gelin ve mouse ile tıklayın. Karşınıza şifre gelecektir, o şifre üst satırında yazan smtp kullanıcı adı alanında yazılı olan mailin şifresi olmak zorundadır. Yanlış bir şifre yazıyor ise sistem mail gönderimi sağlayamaz.
 
SMTP Mail Ayarları ile ilgili hazırladığımız yardım sayfası için buraya tıklayınız.

Şu anda okuduğunuz makale

  • Sipariş Maili Gelmiyor

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Konu anlatımları

E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.

Konu Anlatımları