Müşteri Menüsü
Sık sorulan sorular
- Ürün Yönetimi (23)
- Ayarlar (18)
- Distribütör Modülü (4)
- Entegrasyonlar (4)
- İçerik Yönetimi (4)
- İstatistikler (1)
- Mail Yönetimi (7)
- S.E.O. (9)
- Siparişler (9)
- Kampanya Yönetimi (4)
- Kullanıcılar (1)
- Diğer (5)
- Instagram Shopping (1)
Çoklu ürün güncellemede yaptıklarım siteye yansımıyor
Eğer çoklu ürün güncelleme içerisinde değiştirmek istediğiniz değer var ise sol tarafındaki seçim kutusunu işaretledikten sonra güncelleme işleminiz başlatmanız gerekir.
Eğer değiştirmek istediğiniz alanın solundaki seçim kutusunu işaretlememişseniz, yaptığınız değişiklik geçerli olmayacaktır.
Kimi zaman da, vermiş olduğunuz filtre sonucunda hiç ürün olmayabilir. Örnek olarak Elektronik kategorisindeki Adidas markalı ürünleri listelemek için bir filtre verdiniz, fakat bu filtre sonucunda sitenizde hiç ürün olmayabilir. Böyle bir durumda da doğru bir güncelleme işlemi yapsanız bile, güncellenecek ürün bulunamayacağından sitenizde herhangi bir üründe herhangi bir değişiklik olmayacaktır.
Şu anda okuduğunuz makale
- Çoklu ürün güncellemede yaptıklarım siteye yansımıyor
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıKonu anlatımları
E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.
Konu Anlatımları